Marzysz o pięknym domu, ale nie masz wystarczającej ilości środków do ich realizacji? Nie szkodzi. W Meble.pl oferujemy eRaty Santander na wszystkie dostępne produkty oraz usługi. Sam wybierasz okres kredytowania czy wysokość rat tak abyś mógł dostosować warunki kredytu do swoich możliwości. Wszystkie formalności załatwisz szybko i bez wychodzenia z domu. Poniżej przygotowaliśmy zbiór najważniejszych informacji, które mogą Cię zainteresować.

Wiemy, że okres świąteczny jest trudny dla Twojego portfela, dlatego z tej okazji przygotowaliśmy specjalną ofertę. Do 31 grudnia 2015 roku wybierając Raty Santander skorzystasz z niskiego oprocentowania, które wynosi jedynie 0,6%. Okres kredytowania obejmuje od 12 do 36 rat z opcją ubezpieczenia, którą podczas składania wniosku możesz odznaczyć.
To takie proste!
Proces eRaty w pytaniach i odpowiedziach
Kto może kupić na raty?
Z oferty zakupów na raty może skorzystać osoba pełnoletnia rezydująca w Polsce, która wylegitymuje się aktualnym dowodem osobistym oraz udokumentuje swoje źródło i wysokość dochodów w sposób akceptowany przez Bank.
Co można kupować na raty?
Na raty możesz kupić każdy produkt/usługę, którą posiadamy w ofercie.
Kiedy raty są niedostępne?
Jeśli w koszyku znajduje się zamówienie na kwotę niższą niż 100 zł.
Kiedy pracownik banku skontaktuje się z Tobą w sprawie wniosku o kredyt?
Pracownicy Banku obsługują przesłane wnioski o kredyt kontaktując się telefonicznie codziennie, między 08:00 a 21:00.
Czy oprocentowanie kredytu zmienia się po podpisaniu umowy?
Nie, oprocentowanie kredytu jest stałe i nie zmienia się w trakcie trwania Umowy o kredyt.
Jak spłacać kredyt na zakup towarów i usług?
Kredyt należy spłacać według uzgodnionego i wskazanego w Umowie o kredyt harmonogramu.
Czy można spłacić kredyt wcześniej?
Tak, możesz spłacić pożyczkę przed terminem. W tym celu musisz wydać dyspozycję wcześniejszej spłaty. Nie zapłacisz odsetek za okres po spłacie pożyczki.
Czy zawarcie Umowy o kredyt wiąże się z dodatkowymi kosztami?
Nie. W związku z zawarciem Umowy o kredyt nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. W celu sporządzenia Umowy o kredyt , pracownicy Banku kontaktują się z Tobą telefonicznie. Koszt rozmów ponosi strona inicjująca połączenie i jest zgodny z cennikiem poszczególnych operatorów. Dokumentacja kredytowa dostarczana zostanie do Ciebie bezpłatnie.
Gdzie można składać reklamacje związane z realizacją Umowy o kredyt?
Reklamacje dotyczące realizacji Umowy o kredyt możesz składać telefonicznie na nr telefonu: tel.: 71 358 22 00, pisemnie na adres: Santander Consumer Bank S.A., ul. Strzegomska 42c, 53-611 Wrocław, poprzez skorzystanie z formularza kontaktowego wskazanego na stronie Banku www.santanderconsumer.pl lub osobiście w Oddziałach Banku. Wykaz Oddziałów znajduje się na stronie internetowej: www.santanderconsumer.pl.
Więcej pytań i odpowiedzi o eRatach znajdziesz tutaj
POBIERZ
 
Ważne dokumenty do pobrania
Tabela opłat
POBIERZ
 
Zaświadczenie o dochodach
POBIERZ
 
Wzór umowy o kredyt
POBIERZ
 
Oświadczenie o odstąpieniu
POBIERZ
 
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dla umów zawieranych w trybie Przelew w Santander Consumer Bank S.A.
POBIERZ
 
Promocja zakończona dnia: 31.12.2015
 

pozostałe promocje