Mebel przyszedł uszkodzony w kilku miejscach, jakość wykonania mizerna. Złożona reklamacja
06.06.2023 10:37
produkt mial być dostarczony po 14.04 po około 2 miesiącach. Dotarł 12.05 co oznacza 3 miesiące - Robi to wielką różnicę
PROMOCJA - Łóżko tapicerowane RIVA 160x200 z pojemnikiem
prawie solidne. jedna deska - znacząca dla stelarza pękła przy wkrecaniu śruby. Przez to stelaż się rozpada :(
27.05.2023 20:23
Lacznie zamowilem 6 (najpierw 1 potem 5) z czego 2 sa z zupelnie innego materialu i w zupelnie innym odcieniu. Jak mozna wyslac razem 5 sztuk w tym samym zamowieniu zeby dwie sztuki roznily sie ZNACZNIE od reszty. I nie chodzi tu nawet o jakosc bo wlasciwie obie wersje bylyby do zaakceptowania.
25.05.2023 14:48
Nieuprzejmy kontakt z klientem. Bardzo duże opóźnienie w dostawie produktu.
24.05.2023 10:29
Brak kontaktu, przesyłka wysyłana na dwa razy bez żadnej informacji i konsultacji z odbiorcą. Druga i ostatnia transakcja mojej osoby z tą firmą. Po co zaznaczać czas wysyłki, jak i tak wyślą jak im się podoba. Według tej firmy to problem klienta, aby poradził sobie z odbiorem...
Zamowilam wieszak na zime, otrzymalam.na wiosne
02.05.2023 09:29
Nie wiem który to zestaw mebli o jakim piszę opinię, ponieważ dane na paragonie i numer podany w zapytaniu nie współgrają. Zamawiałem 2 zestawy, jakościowo nie mam uwag, jednak dostawa jak i jej przewidywany czas to żart. Brak jakiejkolwiek komunikacji i przekładanie terminów (niedotrzymanych) to standard tej firmy.
stół był źle zabezpieczony, przyjechał z uszkodzonym blatem w transporcie, kurier zostawił paczkę pod drzwiami :(
20.04.2023 09:48
Niestety mebel niekompletny. A przynajmniej informacja nie jest kompletna. Jeżeli zamawiam mebel pod umywalkę na blatową to znaczy, że taką umywalkę chcę postawić na blacie. Mebel dociera bez blatu a w konfiguratorze ani słowa o tym, że nie ma tam blatu ani opcji jego dokupienia. Czekam na mebel, po czym okazuje się, że nie jest on kompletny. Słabo niestety. Nowe zamówienie nowe koszty przesyłki etc.
Zostałem wprowadzony w błąd przy zakupie szyn. Manipulujecie pojęciem sztuk i kompletem. Potrzebowałem jedną sztukę szyny a sprzdawca potraktował 1 szt jak 1 komplet czyli 2 sztuki szyn. Może nie byłem zbyt czujny ale to wy poszliście po bandzie .Nie chce mi się dochodzić do prawdy.Na przyszłość powinniście zachować większą czujność. E.Pozorski
31.03.2023 08:50
Niestety jeden element w paczce był połamany
Rozmiar szafki oczekiwałeś 59 a otrzymałeś 60,7. Dla tego blat nie pasuje.
Przeszło 400 zł za przesyłkę spakowaną tak, że firma kurierska odmówiła dostawy pod budynek (zwykłe osiedle) i był konieczny odbiór osobisty. Najdroższy odbiór osobisty w historii polskiego ecommerce!
Nie jest to klasa 1/2 duzo skaz, brak widocznego usłojenia charakterystycznego dla brzozy.
26.02.2023 11:41
Ładny design, ale fotel jest strasznie niewygodny. Spanie na nim to po prostu tortura. Jeśli szukacie fotela, na odwiedziny teściowej - billy będzie idealny. Żałuję zakupu.
Fotel rozkładany BILLY - szary
Ładny design, ale fotel jest strasznie niewygodny. Spanie na nim to po prostu tortura. Jeśli szukacie fotela, na odwiedziny teściowej - billy będzie idealny. Żałuję zakupu.
24.02.2023 12:43
Ponad 400 zł za przesyłkę, która skończyła się koniecznością osobistego przejazdu do magazynu firmy logistycznej aby wziąć ładunek osobiście (i zmieścił się on w małym samochodzie typu sedan), ponieważ firma kurierska próbuje to dostarczyć wielkim pojazdem i twierdzi że nie może wjechać na typowe osiedle.
Tyle złych rzeczy, że aż nie wiem od czego zacząć. 1. Transport: - W jakim celu są dwie odrębne przesyłki - meble i okucia? To podnosi koszt i robi problem logistyczny, bo muszę przechwytywać dwie przesyłki a nie jedną. - Dlaczego kurierzy nie wnoszą mebli do mieszkania? Jak można zostawić to na kliencie? Kurier przywozi wielkie palety a klient ma sobie z nimi sam radzić? Żaden inny sklep tak mi mebli nie dostarczał, zawsze jest wniesienie do mieszkania możliwe, nawet jeśli płatne. - Dlaczego meble były na dwóch podwójnych paletach? Miałem jedynie kilka długich listew, które spokojnie mogły być spakowane osobno, a dostałem dwie podwójne palety z płytami na płasko - potem męczarnia z rozbieraniem tego na zewnątrz w zimę i noszeniem samodzielnie, bo przecież kurier nie raczy. Wystarczyło spakować długie elementy osobno, a palety zrobić pojedyncze i dać kurierowi wózek którym łatwo by je zawiózł pod drzwi mieszkania, nie mam żadnych schodów po drodze. Nawet zapłaciłbym za to, ale meble.pl woli zrzucić to na klienta i tak zapakować aby mu tylko więcej kłopotów narobić. 2. Cargo - Jakiś polski szajs a nie cargo! Dlaczego kosz nie jest blum?! Konstrukcja niedokładna, trochę luzy, mocowania takie że po roku musi utracić jakąkolwiek sztywność, kosz cargo w jednym miejscu dośc poważnie wygięty, w miejscach dokręcania większych śrub farba z metalowych części odpryskuje dużymi kawałkami, nawierty w dolnej części nieprawidłowe, pomylone z inną wersją prowadnic, a do tego jest ich tylko kilka, a miejsc na śruby w okuciach/prowadnicach znacznie więcej - chcąc przykręcić porządnie samemu trzeba się męczyć bo nawiertów brak. TANDETA I NIEDBALSTWO! 3. Słabe instrukcje bądź ich brak Mimo że korpusy są raczej łatwe, to i tak instrukcje do nich są słabe, a przy szufladach już instrukcji brak. Przy pierwszej musiałem się nakombinować trochę aby mieć pewność że się nie mylę, szczeglnie jak weźmie się pod uwagę, że różne elementy okuć / śrub popakowane są w osobnych paczkach, nie razem z szufladami - co to za geniusz wymyślił? Zamawiając wiele mebli i nie mając instrukcji do szuflad człowiek sam musi kombinować i się domyślać jak to złożyć przeglądając wszystkie paczki z okuciami aby być pewnym że czegoś nie przeoczył - znowu zwykłe niedbalstwo ze strony meble.pl. Wystarczyłoby pakować wszystko co dotyczy szuflad razem z szufladą i dać do niej instrukcję. Jedyne co jest ok, to cięcia płyt, zdają się być równe i prostokątne - widać że maszyny są precyzyjne, ale tam gdzie już człowiek musi o coś zadbać - instrukcje, pakowanie, transport - wszędzie tragedia.
Szanowni Państwo, Dzisiaj odebrałem zamówienie (ZLECENIE NR: 350775). W zamówieniu było opisanych 33 rodzajów formatek. Łącznie jest to 143szt. Wszystko jest pomieszane i NIE MA ANI JEDNEJ NAKLEJKI !!!!!!!! Teraz muszę wszystko przeliczać i mierzyć - 143 szt.!!!!!!!!!!!!! NIGDY WIĘCEJ JUŻ U WAS NIC NIE KUPIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stolik, który do mnie dotarł jest w dwóch różnych odcieniach( blat wiśniowy i nogi w kolorze dębu). Zgłosiłem to mailem. Przez tydzień nie dostałem żadnej wiadomości, nawet takiej potwierdzającej odbiór mojej reklamacji. Wysłałem dwa maile jeden do opiekuna zamówienia, drugi na ogólnego maila kontaktowego. Na ten moment nie mogę polecić sklepu.
Stół rozkładany BRANDO 120x80 - dąb
Nie polecam tego produktu. Stolik, który do mnie dotarł wygląda jak złożony z dwóch. Nóżki stolika w ładnym dębowym odcieniu, blat z kolei w wiśniowym/ czerwonym kolorze. Reakcja sklepu na moje uwagi poniżej oczekiwań. Brak kontaktu, próby wyjaśnienia sytuacji. Nie polecam.
12.01.2023 08:17
Produkt dotarł z opóźnieniem , produkt uszkodzony .
Ławostół DANIEL 120/160x70 - kasztan
Produkt uszkodzony pęknięty blat i uszkodzona noga produkt wygląda jak odesłany wcześniej zwrot do firmy który ktoś wysłał do mnie mając nadzieje że niczego nie zauważę .
09.01.2023 09:04
W blacie brak otworów na wkręty.
06.01.2023 13:43
1. Niekóre płyty przyszły z ubytkami na brzegach. 2. Przez przypadek zapomnialem zaznaczyc by okleic brzegi. Okleine kupilem sam wyniosło mnie to 50zl a wy chcecie 120 3. Jedyny plus to to ze plyty nie latały luzem w opakowaniu
Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony sprzedawcy o wydłużonym terminie. Bardzo słaby kontakt.
Mebel dobrze wymierzony, spelniajacy oczekiwanie. Niestety organizacja przez salon meblowy odbióru zamówienia to jakies wielkie nieporozumienie np. po stronie klienta lezy zalatwienie wózka widłowego aby towar zdjac na miejscu z samochodu dostawczego !!! Ludzie, klient placi i wymaga! Tak to powinno funkcjonować.
Transakcja absolutnie skandaliczna. Meble są w złym kolorze, dostarczone w innym terminie niż planowany co skutecznie uniemożliwiło mi stwierdzenie wady i ich odesłanie, a wykonanie to w ogóle żart. Właśnie rozpadły mi się dwie szuflady przy skręcaniu. To jest ostatni zakup przez waszą stronę.
28.12.2022 11:40
Szafka niskiej jakości, nówżki do szsfki niby do 500kg - zwykły platik. Spodziewałem się że nóżka za 50zł będzie wysokiej jakości. A tu platikowa wydmuszka. Paleta z szafką była tak ciężka że z panem kurierem nie mieliśmy siły wnieść, OKAZUJE SIĘ ŻE TO PALETA ZBUDOWANA Z RESZTEK PŁYT WAŻY 10 RAZY WĘCEJ NIŻ SAMA SZAFKA, ŚMIECI UTYLIZUJE SIĘ WE WŁASNYM ZAKRESIE, A NIE U KLIENTA.
Jakość mebli i profili z których zostało wykonane biurko beznadziejna. Zamiast wkrętów do montażu zostały przysłane śruby z gwintem metrycznym. Mocowania profili pozostawiają wiele do życzenia.
Biurko NARVIK B1 - dąb sonoma/czarny
Jakość mebli i profili z których zostało wykonane biurko beznadziejna. Zamiast wkrętów do montażu zostały przysłane śruby z gwintem metrycznym. Mocowania profili pozostawiają wiele do życzenia.
10.12.2022 20:09
Zamówienie zostało opłacone a system od kilku dni żąda ponownej zapłaty , przez co została uruchomiona blokada i brak możliwości składania zamówień. Pomimo zgłoszenia problemu nadal wystepuje żadanie zapłaty za już opłaconą fakture.
01.12.2022 14:29
I bought two custom tables for the home office of me and my husband. The tables came in a timely manner, however the quality of the tables and legs are left to be desired. The table tops are rather easy to bend and the leg placement on the underside of the table makes it so the table tops bend as soon as you set it up, without even adding anything on them. When I called customer service, I was told I can either send them back for replacement or go out and buy a leg to add in the middle. Would not recommend to anyone to order custom furniture from this site.
Czas wysyłki czterech uchwytów do ociekarki to żart. Gdyby nie to, że nie znalazłam oferty w innym sklepie zrezygnowałabym z transakcji tutaj.
21.11.2022 08:08
Fakt chciałem zwrot zrobić tragicznego fotela po 16 dniach. Sklep odmówił. Po 20 minutach kręgosłup boli. Fotel jest źle spasowany. Odradzam zakup foteli w tym sklepie. Kupiłem również biurko. Biurko jest OK.
Fotel biurowy EXPANDER - szary
Fotel tragiczny. Za tą cenę warto poszukać innego lepszego. Po 20 minutach siedzenia na nim boli kręgosłup. Żałuję że zainstalowałem go dopiero po 16 dniach więc sklep nie przyjął zwrotu (czekałem na biurko w tym samym sklepie). To był ostatni zakup w meble.pl. odradzam!
18.11.2022 08:18
Brak możliwości zwrotu towaru. Opis towaru niezprecyzowany Zdjęcie główne zawiera produkt welurowy po czym przychodzi produkt z ekoskory . Nie polecam
13.11.2022 17:34
Przyszła tylko część zamówienia na drugą muszę czekać. Napisane było że miesiąc a po tyg info ze jutro. Terminy z sufitu nie można było wysłać później wszystkiego razem bo nie. Firma transportowa kiepska. Za dogodne godziny dopłata wniesienie dopłata za ustawienie w wybranym miejscu dopłata. Strona szwankuje call center nie pomaga linki do płatności nie działają. Zlecenie na raty ale za wniesienie 2 razy muszę płacić. Nigdy wiecej
03.11.2022 08:36
Nie otrzymałem skupionego towaru
02.11.2022 08:43
Dzień dobry. Po rozpakowaniu przesyłki okazało się że każdy, nawet najmniejszy element jest uszkodzony. Opakowanie przesyłki było solidne i nie nosiło śladów uszkodzeń transportowych. Elementy zawarte w przesyłce były uszkodzone w różnych miejscach w sposób losowy. Uszkodzenie polegało na licznych popękaniach i odszczerbieniach laminatu. Popękania laminatu nie pozwalają na jego "ukrycie " podczas montażu mebla. Nawet element stanowiący front został uszkodzony po widocznej stronie w dwóch różnych miejscach. Bardzo mnie to rozczarowało ponieważ wielokrotnie o wiele większe przesyłki od Państwa zamawiałem i nie miałem najmniejszych zastrzeżeń co do wysokiej jakości.
Bardzo kiepska obsługa klienta, błędne informacje na stronie o dostępności produktów i obciążanie klienta dodatkowymi kosztami wysyłki mimo ze to opóźnienie wysyłki jest po stronie sklepu. Dział reklamacyjny niekompetentny i niemiły. Generalnie oceniam bardzo słabo.
Krzesło welurowe pikowane SKAL - zielony/czarny
Bardzo ładne krzesła, dobrze wykonane. Wizualnie prezentują się super. Jedyne zastrzeżenie to, ze podczas montażu z nóżek wysypują się dziwne kuleczki. (?)
28.10.2022 08:24
Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(
Fotel VARIO - ciemnozielony
Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(
Fotel VARIO - popielaty
Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(
25.10.2022 09:33
Brak jakichkolwiek komunikatów przed samą dostawą. Brak info z nr do kuriera, co tylko utrudniło całą transakcję. Po mailu z prośbą o kontakt i moim telefonie do sprzedającego, obsługująca Pani(zastępstwo) stwierdziła, że nie jej problem. Zdecydowanie tą transakcję będę słabo wspominać.
17.10.2022 08:38
Fajnie, że mogę wykonać formatki z nawiertami na wymiar, według własnego projektu i wszystko pod tym względem przebiegło bez problemów, ale moglibyście trochę lepiej pakować przesyłkę. Dwie płyty przyjechały z wgniecionymi rogami. Wiem, że mogę zwrócić, wiem, że mogę złożyć reklamację, ale już realizacja zamówienia z dostawą trwa długo i nie mam czasu na zwrot i ponowne oczekiwanie. Może zamiast tego zabezpieczajcie dobrze przesyłkę?
Z pozytywów jedynie jakośc płyty i pakowanie. Cena płyty dramat, dostawa drożyzna, termin realizacji dostawy prawie 2 tygodnie. Niestety nie polecam
Z przykrością ale muszę - wręgi wypełnione po brzegi pyłem do tego stopnia, że musiałem użyć brzeszczota by je wyciągnąć, sam odkurzacz nie dał rady. Płyta HDF wchodzi we wręgi na siłę mimo, że wręgi wg zamówienia miały być na 3,2 mm a HDF ma 3 mm. Nie wiem czy wręg za wąski czy spuchnięty HDF..
Niestety zakupione meble na wymiar były uszkodzone (odpryśnięcia) , ponadto niezabezpieczone w transporcie.
Wieszak montowany jak uchwyt meblowy, brak tak istotnej informacji to żenada ze strony sprzedawcy.
Wieszak Z317 Czarny struktura
Chciałbym wiedzieć jak zamontować ten wieszak do ściany czy panelu na ścianie ?
09.09.2022 08:32
Sama forma dostawy wzbudziła moje wątpliwości łóżko i szafki nocne zostało spakowane w 5 kartonów 3 z nich dotarły pod adres miejsca mojej pracy (adres dostawy był zupełnie inny) reszta została odesłana do producenta w celu ponownego wysłania przez co termin realizacji zamówienia przeciągnął się ok 2 tygodnie. Łóżko po złożeniu jest estetyczne jednak bardzo nie stabilne, skrzypiące i głośne, każdy ruch na nim jest sygnalizowany skrzypieniem. Dwa elementy podpierające listwę środkową uniemożliwiają pełne wsunięcie szuflad na pościel przez co szuflady wystają poza ramę łóżka około 2 cm. psując wizualnie formę całości.
Łóżko dębowe FRYDERYK
Łóżko po złożeniu jest estetyczne jednak bardzo niestabilne, skrzypiące i głośne, każdy ruch na nim jest sygnalizowany skrzypieniem. Dwa elementy podpierające listwę środkową uniemożliwiają pełne wsunięcie szuflad na pościel przez co szuflady wystają poza ramę łóżka około 2 cm. psując wizualnie formę całości.
26.08.2022 10:15
Zero pomocy, zero kontaktu
03.08.2022 08:45
Szanowni Panstwo. Otrzymałam fotel ktory chyba sto lat lerzal przed waszym magazynem! Folia w kt był zawinięty była rak zakurzona, zabrudzona, ze nie moglam uwierzyc jak to zobaczylam! - zaśnięcie warzywa nowej folii niczego nie poprawiło. rozpakowanie z brudnej folii spodowowalo, ze ja, moje ubranie, beżowy dywan zostały bardzo pobrudzone. W całym mieszkaniu unosił sie kurz z tej koszmarnej paczki! Co wiecej- to, ze macie smieci ze starych opakowań nie powinno hyc pododem dla ktorego wnętrze fotela kokona zostaje wypakowane starym papierem z resztak taśmy! Co ja mam zrobic z dwoma worami 65 l wypakowanych tych pożal sie Boze „wypełniaczem” . To moj trzeci zakup i totalne rozczarowanie, zaskoczenie, ze sklep pozwoli sobie na takie olanie mnie- Jako klient wydający 700zl na rattanowy bujawke zycze sobie obsługi normalnej a nie przysyłanie mi brudu i ekstra smieci! Chetnie przesle zdjecia, zaluje, ze nie zrobilam wiecej niz 3. Poziom mojej frustracji ta sytuacja jest tak duzy, ze zycze sobie abyście umowili kuriera ktory na wsz koszt odbierze te rzecz (niestey juz bez tego uroczego opakowania i wypełnienia!) moj maz musiał pokonać 12 km w jedna strone, zeby wywieść do PSZOKu dwa wory „wypełniacza” i 90l wór sfatygowanej folii! Prosze umowic kuriera ktory odbierze mebel, prosze o zwrot pieniedzy
Wiszący fotel rattanowy - naturalny
Zapakowany w stara zakurzona folie, pęknięty element drewniany. Mysle ze totek nie raz był juz zwracany do magazynu
29.07.2022 17:46
Mebel dosc slaby jakosciowo. Ladny wyglad ale stelaz jest za slaby i sie zapada. Musze zareklamowac czesc listewek, ktore sa za waskie i pekaja i deski stelazowe ktore sa o 0,5-1 cm za krotkie i wpadaja do srodka.
21.07.2022 19:22
Dostawa ok ale jeden z elementów ma wadę (uszczerbiony narożnik). Moim zdaniem wada produkcyjna, ponieważ listwa boczna w tym miejscu nie wykazuje uszkodzeń, więc to nie mogło się pojawić w transporcie.
Zamówienie wysłane przez pomyłkę pracownika 2 razy. Nie miły kontakt.
02.07.2022 22:45