• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna
Zweryfikowany zakup
P
08.06.2023 08:27
negatywna

Mebel przyszedł uszkodzony w kilku miejscach, jakość wykonania mizerna. Złożona reklamacja

Zweryfikowany zakup
Grzegorz
06.06.2023 10:37
negatywna

produkt mial być dostarczony po 14.04 po około 2 miesiącach. Dotarł 12.05 co oznacza 3 miesiące - Robi to wielką różnicę

PROMOCJA - Łóżko tapicerowane RIVA 160x200 z pojemnikiem

PROMOCJA - Łóżko tapicerowane RIVA 160x200 z pojemnikiem

Ocena 3/5  

prawie solidne. jedna deska - znacząca dla stelarza pękła przy wkrecaniu śruby. Przez to stelaż się rozpada :(

Zweryfikowany zakup
mirella
27.05.2023 20:23
negatywna

Lacznie zamowilem 6 (najpierw 1 potem 5) z czego 2 sa z zupelnie innego materialu i w zupelnie innym odcieniu. Jak mozna wyslac razem 5 sztuk w tym samym zamowieniu zeby dwie sztuki roznily sie ZNACZNIE od reszty. I nie chodzi tu nawet o jakosc bo wlasciwie obie wersje bylyby do zaakceptowania.

Zweryfikowany zakup
Michal
25.05.2023 14:48
negatywna

Nieuprzejmy kontakt z klientem. Bardzo duże opóźnienie w dostawie produktu.

Zweryfikowany zakup
Monika
24.05.2023 10:29
negatywna

Brak kontaktu, przesyłka wysyłana na dwa razy bez żadnej informacji i konsultacji z odbiorcą. Druga i ostatnia transakcja mojej osoby z tą firmą. Po co zaznaczać czas wysyłki, jak i tak wyślą jak im się podoba. Według tej firmy to problem klienta, aby poradził sobie z odbiorem...

Zweryfikowany zakup
Zniesmaczony
05.05.2023 10:07

W tym zamówieniu:

negatywna

Zamowilam wieszak na zime, otrzymalam.na wiosne

Zweryfikowany zakup
Gb
02.05.2023 09:29
negatywna

Nie wiem który to zestaw mebli o jakim piszę opinię, ponieważ dane na paragonie i numer podany w zapytaniu nie współgrają. Zamawiałem 2 zestawy, jakościowo nie mam uwag, jednak dostawa jak i jej przewidywany czas to żart. Brak jakiejkolwiek komunikacji i przekładanie terminów (niedotrzymanych) to standard tej firmy.

Zweryfikowany zakup
Kupujący R
23.04.2023 12:45

W tym zamówieniu:

negatywna

stół był źle zabezpieczony, przyjechał z uszkodzonym blatem w transporcie, kurier zostawił paczkę pod drzwiami :(

Zweryfikowany zakup
Ewa
20.04.2023 09:48
negatywna

Niestety mebel niekompletny. A przynajmniej informacja nie jest kompletna. Jeżeli zamawiam mebel pod umywalkę na blatową to znaczy, że taką umywalkę chcę postawić na blacie. Mebel dociera bez blatu a w konfiguratorze ani słowa o tym, że nie ma tam blatu ani opcji jego dokupienia. Czekam na mebel, po czym okazuje się, że nie jest on kompletny. Słabo niestety. Nowe zamówienie nowe koszty przesyłki etc.

Zweryfikowany zakup
kszapiel
12.04.2023 10:47

W tym zamówieniu:

negatywna

Zostałem wprowadzony w błąd przy zakupie szyn. Manipulujecie pojęciem sztuk i kompletem. Potrzebowałem jedną sztukę szyny a sprzdawca potraktował 1 szt jak 1 komplet czyli 2 sztuki szyn. Może nie byłem zbyt czujny ale to wy poszliście po bandzie .Nie chce mi się dochodzić do prawdy.Na przyszłość powinniście zachować większą czujność. E.Pozorski

Zweryfikowany zakup
Pozorski
31.03.2023 08:50
negatywna

Niestety jeden element w paczce był połamany

Zweryfikowany zakup
Paweł
20.03.2023 20:12

W tym zamówieniu:

negatywna

Rozmiar szafki oczekiwałeś 59 a otrzymałeś 60,7. Dla tego blat nie pasuje.

Zweryfikowany zakup
Evgenia
07.03.2023 10:28

W tym zamówieniu:

negatywna

Przeszło 400 zł za przesyłkę spakowaną tak, że firma kurierska odmówiła dostawy pod budynek (zwykłe osiedle) i był konieczny odbiór osobisty. Najdroższy odbiór osobisty w historii polskiego ecommerce!

Zweryfikowany zakup
pawel
06.03.2023 08:28

W tym zamówieniu:

negatywna

Nie jest to klasa 1/2 duzo skaz, brak widocznego usłojenia charakterystycznego dla brzozy.

Zweryfikowany zakup
Łukasz Konopka
26.02.2023 11:41
negatywna

Ładny design, ale fotel jest strasznie niewygodny. Spanie na nim to po prostu tortura. Jeśli szukacie fotela, na odwiedziny teściowej - billy będzie idealny. Żałuję zakupu.

Fotel rozkładany BILLY - szary

Fotel rozkładany BILLY - szary

Ocena 1/5  

Ładny design, ale fotel jest strasznie niewygodny. Spanie na nim to po prostu tortura. Jeśli szukacie fotela, na odwiedziny teściowej - billy będzie idealny. Żałuję zakupu.

Zweryfikowany zakup
Agnieszka
24.02.2023 12:43
negatywna

Ponad 400 zł za przesyłkę, która skończyła się koniecznością osobistego przejazdu do magazynu firmy logistycznej aby wziąć ładunek osobiście (i zmieścił się on w małym samochodzie typu sedan), ponieważ firma kurierska próbuje to dostarczyć wielkim pojazdem i twierdzi że nie może wjechać na typowe osiedle.

Zweryfikowany zakup
PZ
17.02.2023 18:06

W tym zamówieniu:

negatywna

Tyle złych rzeczy, że aż nie wiem od czego zacząć. 1. Transport: - W jakim celu są dwie odrębne przesyłki - meble i okucia? To podnosi koszt i robi problem logistyczny, bo muszę przechwytywać dwie przesyłki a nie jedną. - Dlaczego kurierzy nie wnoszą mebli do mieszkania? Jak można zostawić to na kliencie? Kurier przywozi wielkie palety a klient ma sobie z nimi sam radzić? Żaden inny sklep tak mi mebli nie dostarczał, zawsze jest wniesienie do mieszkania możliwe, nawet jeśli płatne. - Dlaczego meble były na dwóch podwójnych paletach? Miałem jedynie kilka długich listew, które spokojnie mogły być spakowane osobno, a dostałem dwie podwójne palety z płytami na płasko - potem męczarnia z rozbieraniem tego na zewnątrz w zimę i noszeniem samodzielnie, bo przecież kurier nie raczy. Wystarczyło spakować długie elementy osobno, a palety zrobić pojedyncze i dać kurierowi wózek którym łatwo by je zawiózł pod drzwi mieszkania, nie mam żadnych schodów po drodze. Nawet zapłaciłbym za to, ale meble.pl woli zrzucić to na klienta i tak zapakować aby mu tylko więcej kłopotów narobić. 2. Cargo - Jakiś polski szajs a nie cargo! Dlaczego kosz nie jest blum?! Konstrukcja niedokładna, trochę luzy, mocowania takie że po roku musi utracić jakąkolwiek sztywność, kosz cargo w jednym miejscu dośc poważnie wygięty, w miejscach dokręcania większych śrub farba z metalowych części odpryskuje dużymi kawałkami, nawierty w dolnej części nieprawidłowe, pomylone z inną wersją prowadnic, a do tego jest ich tylko kilka, a miejsc na śruby w okuciach/prowadnicach znacznie więcej - chcąc przykręcić porządnie samemu trzeba się męczyć bo nawiertów brak. TANDETA I NIEDBALSTWO! 3. Słabe instrukcje bądź ich brak Mimo że korpusy są raczej łatwe, to i tak instrukcje do nich są słabe, a przy szufladach już instrukcji brak. Przy pierwszej musiałem się nakombinować trochę aby mieć pewność że się nie mylę, szczeglnie jak weźmie się pod uwagę, że różne elementy okuć / śrub popakowane są w osobnych paczkach, nie razem z szufladami - co to za geniusz wymyślił? Zamawiając wiele mebli i nie mając instrukcji do szuflad człowiek sam musi kombinować i się domyślać jak to złożyć przeglądając wszystkie paczki z okuciami aby być pewnym że czegoś nie przeoczył - znowu zwykłe niedbalstwo ze strony meble.pl. Wystarczyłoby pakować wszystko co dotyczy szuflad razem z szufladą i dać do niej instrukcję. Jedyne co jest ok, to cięcia płyt, zdają się być równe i prostokątne - widać że maszyny są precyzyjne, ale tam gdzie już człowiek musi o coś zadbać - instrukcje, pakowanie, transport - wszędzie tragedia.

Zweryfikowany zakup
robert.k
11.02.2023 15:23

W tym zamówieniu:

negatywna

Szanowni Państwo, Dzisiaj odebrałem zamówienie (ZLECENIE NR: 350775). W zamówieniu było opisanych 33 rodzajów formatek. Łącznie jest to 143szt. Wszystko jest pomieszane i NIE MA ANI JEDNEJ NAKLEJKI !!!!!!!! Teraz muszę wszystko przeliczać i mierzyć - 143 szt.!!!!!!!!!!!!! NIGDY WIĘCEJ JUŻ U WAS NIC NIE KUPIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zweryfikowany zakup
Krzysztof Tyszka
17.01.2023 18:12

W tym zamówieniu:

negatywna

Stolik, który do mnie dotarł jest w dwóch różnych odcieniach( blat wiśniowy i nogi w kolorze dębu). Zgłosiłem to mailem. Przez tydzień nie dostałem żadnej wiadomości, nawet takiej potwierdzającej odbiór mojej reklamacji. Wysłałem dwa maile jeden do opiekuna zamówienia, drugi na ogólnego maila kontaktowego. Na ten moment nie mogę polecić sklepu.

Stół rozkładany BRANDO 120x80 - dąb

Stół rozkładany BRANDO 120x80 - dąb

Ocena 1/5  

Nie polecam tego produktu. Stolik, który do mnie dotarł wygląda jak złożony z dwóch. Nóżki stolika w ładnym dębowym odcieniu, blat z kolei w wiśniowym/ czerwonym kolorze. Reakcja sklepu na moje uwagi poniżej oczekiwań. Brak kontaktu, próby wyjaśnienia sytuacji. Nie polecam.

Zweryfikowany zakup
Marcin
12.01.2023 08:17
negatywna

Produkt dotarł z opóźnieniem , produkt uszkodzony .

Ławostół DANIEL 120/160x70 - kasztan

Ławostół DANIEL 120/160x70 - kasztan

Ocena 1/5  

Produkt uszkodzony pęknięty blat i uszkodzona noga produkt wygląda jak odesłany wcześniej zwrot do firmy który ktoś wysłał do mnie mając nadzieje że niczego nie zauważę .

Zweryfikowany zakup
Renata
09.01.2023 09:04
negatywna

W blacie brak otworów na wkręty.

Zweryfikowany zakup
Anna Peterek
06.01.2023 13:43
negatywna

1. Niekóre płyty przyszły z ubytkami na brzegach. 2. Przez przypadek zapomnialem zaznaczyc by okleic brzegi. Okleine kupilem sam wyniosło mnie to 50zl a wy chcecie 120 3. Jedyny plus to to ze plyty nie latały luzem w opakowaniu

Zweryfikowany zakup
Arkadiusz
30.12.2022 11:09

W tym zamówieniu:

negatywna

Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony sprzedawcy o wydłużonym terminie. Bardzo słaby kontakt.

Zweryfikowany zakup
Renata
30.12.2022 08:18

W tym zamówieniu:

negatywna

Mebel dobrze wymierzony, spelniajacy oczekiwanie. Niestety organizacja przez salon meblowy odbióru zamówienia to jakies wielkie nieporozumienie np. po stronie klienta lezy zalatwienie wózka widłowego aby towar zdjac na miejscu z samochodu dostawczego !!! Ludzie, klient placi i wymaga! Tak to powinno funkcjonować.

Zweryfikowany zakup
Klient
30.12.2022 08:15

W tym zamówieniu:

negatywna

Transakcja absolutnie skandaliczna. Meble są w złym kolorze, dostarczone w innym terminie niż planowany co skutecznie uniemożliwiło mi stwierdzenie wady i ich odesłanie, a wykonanie to w ogóle żart. Właśnie rozpadły mi się dwie szuflady przy skręcaniu. To jest ostatni zakup przez waszą stronę.

Zweryfikowany zakup
Dominika Długosz
28.12.2022 11:40
negatywna

Szafka niskiej jakości, nówżki do szsfki niby do 500kg - zwykły platik. Spodziewałem się że nóżka za 50zł będzie wysokiej jakości. A tu platikowa wydmuszka. Paleta z szafką była tak ciężka że z panem kurierem nie mieliśmy siły wnieść, OKAZUJE SIĘ ŻE TO PALETA ZBUDOWANA Z RESZTEK PŁYT WAŻY 10 RAZY WĘCEJ NIŻ SAMA SZAFKA, ŚMIECI UTYLIZUJE SIĘ WE WŁASNYM ZAKRESIE, A NIE U KLIENTA.

Zweryfikowany zakup
SZAFKA CARGO
27.12.2022 12:24

W tym zamówieniu:

negatywna

Jakość mebli i profili z których zostało wykonane biurko beznadziejna. Zamiast wkrętów do montażu zostały przysłane śruby z gwintem metrycznym. Mocowania profili pozostawiają wiele do życzenia.

Biurko NARVIK B1 - dąb sonoma/czarny

Biurko NARVIK B1 - dąb sonoma/czarny

Ocena 1/5  

Jakość mebli i profili z których zostało wykonane biurko beznadziejna. Zamiast wkrętów do montażu zostały przysłane śruby z gwintem metrycznym. Mocowania profili pozostawiają wiele do życzenia.

Zweryfikowany zakup
Michał
10.12.2022 20:09
negatywna

Zamówienie zostało opłacone a system od kilku dni żąda ponownej zapłaty , przez co została uruchomiona blokada i brak możliwości składania zamówień. Pomimo zgłoszenia problemu nadal wystepuje żadanie zapłaty za już opłaconą fakture.

Zweryfikowany zakup
km
01.12.2022 14:29
negatywna

I bought two custom tables for the home office of me and my husband. The tables came in a timely manner, however the quality of the tables and legs are left to be desired. The table tops are rather easy to bend and the leg placement on the underside of the table makes it so the table tops bend as soon as you set it up, without even adding anything on them. When I called customer service, I was told I can either send them back for replacement or go out and buy a leg to add in the middle. Would not recommend to anyone to order custom furniture from this site.

Zweryfikowany zakup
Evelin
23.11.2022 14:20

W tym zamówieniu:

negatywna

Czas wysyłki czterech uchwytów do ociekarki to żart. Gdyby nie to, że nie znalazłam oferty w innym sklepie zrezygnowałabym z transakcji tutaj.

Zweryfikowany zakup
Anna K
21.11.2022 08:08
negatywna

Fakt chciałem zwrot zrobić tragicznego fotela po 16 dniach. Sklep odmówił. Po 20 minutach kręgosłup boli. Fotel jest źle spasowany. Odradzam zakup foteli w tym sklepie. Kupiłem również biurko. Biurko jest OK.

Fotel biurowy EXPANDER - szary

Fotel biurowy EXPANDER - szary

Ocena 1/5  

Fotel tragiczny. Za tą cenę warto poszukać innego lepszego. Po 20 minutach siedzenia na nim boli kręgosłup. Żałuję że zainstalowałem go dopiero po 16 dniach więc sklep nie przyjął zwrotu (czekałem na biurko w tym samym sklepie). To był ostatni zakup w meble.pl. odradzam!

Zweryfikowany zakup
Sławomir
18.11.2022 08:18
negatywna

Brak możliwości zwrotu towaru. Opis towaru niezprecyzowany Zdjęcie główne zawiera produkt welurowy po czym przychodzi produkt z ekoskory . Nie polecam

Zweryfikowany zakup
ZM
13.11.2022 17:34
negatywna

Przyszła tylko część zamówienia na drugą muszę czekać. Napisane było że miesiąc a po tyg info ze jutro. Terminy z sufitu nie można było wysłać później wszystkiego razem bo nie. Firma transportowa kiepska. Za dogodne godziny dopłata wniesienie dopłata za ustawienie w wybranym miejscu dopłata. Strona szwankuje call center nie pomaga linki do płatności nie działają. Zlecenie na raty ale za wniesienie 2 razy muszę płacić. Nigdy wiecej

Zweryfikowany zakup
Anna
03.11.2022 08:36
negatywna

Nie otrzymałem skupionego towaru

Zweryfikowany zakup
ROBERT KORZENIAK
02.11.2022 08:43
negatywna

Dzień dobry. Po rozpakowaniu przesyłki okazało się że każdy, nawet najmniejszy element jest uszkodzony. Opakowanie przesyłki było solidne i nie nosiło śladów uszkodzeń transportowych. Elementy zawarte w przesyłce były uszkodzone w różnych miejscach w sposób losowy. Uszkodzenie polegało na licznych popękaniach i odszczerbieniach laminatu. Popękania laminatu nie pozwalają na jego "ukrycie " podczas montażu mebla. Nawet element stanowiący front został uszkodzony po widocznej stronie w dwóch różnych miejscach. Bardzo mnie to rozczarowało ponieważ wielokrotnie o wiele większe przesyłki od Państwa zamawiałem i nie miałem najmniejszych zastrzeżeń co do wysokiej jakości.

Zweryfikowany zakup
grzegorzmaz
31.10.2022 14:34

W tym zamówieniu:

negatywna

Bardzo kiepska obsługa klienta, błędne informacje na stronie o dostępności produktów i obciążanie klienta dodatkowymi kosztami wysyłki mimo ze to opóźnienie wysyłki jest po stronie sklepu. Dział reklamacyjny niekompetentny i niemiły. Generalnie oceniam bardzo słabo.

Krzesło welurowe pikowane SKAL - zielony/czarny

Krzesło welurowe pikowane SKAL - zielony/czarny

Ocena 4/5  

Bardzo ładne krzesła, dobrze wykonane. Wizualnie prezentują się super. Jedyne zastrzeżenie to, ze podczas montażu z nóżek wysypują się dziwne kuleczki. (?)

Zweryfikowany zakup
Joanna
28.10.2022 08:24
negatywna

Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(

Fotel VARIO - ciemnozielony

Fotel VARIO - ciemnozielony

Ocena 1/5  

Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(

Fotel VARIO - popielaty

Fotel VARIO - popielaty

Ocena 1/5  

Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(

Zweryfikowany zakup
Klientka
25.10.2022 09:33
negatywna

Brak jakichkolwiek komunikatów przed samą dostawą. Brak info z nr do kuriera, co tylko utrudniło całą transakcję. Po mailu z prośbą o kontakt i moim telefonie do sprzedającego, obsługująca Pani(zastępstwo) stwierdziła, że nie jej problem. Zdecydowanie tą transakcję będę słabo wspominać.

Zweryfikowany zakup
Kaja
17.10.2022 08:38
negatywna

Fajnie, że mogę wykonać formatki z nawiertami na wymiar, według własnego projektu i wszystko pod tym względem przebiegło bez problemów, ale moglibyście trochę lepiej pakować przesyłkę. Dwie płyty przyjechały z wgniecionymi rogami. Wiem, że mogę zwrócić, wiem, że mogę złożyć reklamację, ale już realizacja zamówienia z dostawą trwa długo i nie mam czasu na zwrot i ponowne oczekiwanie. Może zamiast tego zabezpieczajcie dobrze przesyłkę?

Zweryfikowany zakup
Mateusz
13.10.2022 18:37

W tym zamówieniu:

negatywna

Z pozytywów jedynie jakośc płyty i pakowanie. Cena płyty dramat, dostawa drożyzna, termin realizacji dostawy prawie 2 tygodnie. Niestety nie polecam

Zweryfikowany zakup
klient
07.10.2022 10:19

W tym zamówieniu:

negatywna

Z przykrością ale muszę - wręgi wypełnione po brzegi pyłem do tego stopnia, że musiałem użyć brzeszczota by je wyciągnąć, sam odkurzacz nie dał rady. Płyta HDF wchodzi we wręgi na siłę mimo, że wręgi wg zamówienia miały być na 3,2 mm a HDF ma 3 mm. Nie wiem czy wręg za wąski czy spuchnięty HDF..

Zweryfikowany zakup
mr.meble2000
04.10.2022 08:53

W tym zamówieniu:

negatywna

Niestety zakupione meble na wymiar były uszkodzone (odpryśnięcia) , ponadto niezabezpieczone w transporcie.

Zweryfikowany zakup
jobarw
18.09.2022 10:30

W tym zamówieniu:

negatywna

Wieszak montowany jak uchwyt meblowy, brak tak istotnej informacji to żenada ze strony sprzedawcy.

Wieszak Z317 Czarny struktura

Wieszak Z317 Czarny struktura

Ocena 1/5  

Chciałbym wiedzieć jak zamontować ten wieszak do ściany czy panelu na ścianie ?

Zweryfikowany zakup
Tomasz
09.09.2022 08:32
negatywna

Sama forma dostawy wzbudziła moje wątpliwości łóżko i szafki nocne zostało spakowane w 5 kartonów 3 z nich dotarły pod adres miejsca mojej pracy (adres dostawy był zupełnie inny) reszta została odesłana do producenta w celu ponownego wysłania przez co termin realizacji zamówienia przeciągnął się ok 2 tygodnie. Łóżko po złożeniu jest estetyczne jednak bardzo nie stabilne, skrzypiące i głośne, każdy ruch na nim jest sygnalizowany skrzypieniem. Dwa elementy podpierające listwę środkową uniemożliwiają pełne wsunięcie szuflad na pościel przez co szuflady wystają poza ramę łóżka około 2 cm. psując wizualnie formę całości.

Łóżko dębowe FRYDERYK

Łóżko dębowe FRYDERYK

Ocena 2/5  

Łóżko po złożeniu jest estetyczne jednak bardzo niestabilne, skrzypiące i głośne, każdy ruch na nim jest sygnalizowany skrzypieniem. Dwa elementy podpierające listwę środkową uniemożliwiają pełne wsunięcie szuflad na pościel przez co szuflady wystają poza ramę łóżka około 2 cm. psując wizualnie formę całości.

Zweryfikowany zakup
Waldemar D
26.08.2022 10:15
negatywna

Szanowni Panstwo. Otrzymałam fotel ktory chyba sto lat lerzal przed waszym magazynem! Folia w kt był zawinięty była rak zakurzona, zabrudzona, ze nie moglam uwierzyc jak to zobaczylam! - zaśnięcie warzywa nowej folii niczego nie poprawiło. rozpakowanie z brudnej folii spodowowalo, ze ja, moje ubranie, beżowy dywan zostały bardzo pobrudzone. W całym mieszkaniu unosił sie kurz z tej koszmarnej paczki! Co wiecej- to, ze macie smieci ze starych opakowań nie powinno hyc pododem dla ktorego wnętrze fotela kokona zostaje wypakowane starym papierem z resztak taśmy! Co ja mam zrobic z dwoma worami 65 l wypakowanych tych pożal sie Boze „wypełniaczem” . To moj trzeci zakup i totalne rozczarowanie, zaskoczenie, ze sklep pozwoli sobie na takie olanie mnie- Jako klient wydający 700zl na rattanowy bujawke zycze sobie obsługi normalnej a nie przysyłanie mi brudu i ekstra smieci! Chetnie przesle zdjecia, zaluje, ze nie zrobilam wiecej niz 3. Poziom mojej frustracji ta sytuacja jest tak duzy, ze zycze sobie abyście umowili kuriera ktory na wsz koszt odbierze te rzecz (niestey juz bez tego uroczego opakowania i wypełnienia!) moj maz musiał pokonać 12 km w jedna strone, zeby wywieść do PSZOKu dwa wory „wypełniacza” i 90l wór sfatygowanej folii! Prosze umowic kuriera ktory odbierze mebel, prosze o zwrot pieniedzy

Wiszący fotel rattanowy - naturalny

Wiszący fotel rattanowy - naturalny

Ocena 1/5  

Zapakowany w stara zakurzona folie, pęknięty element drewniany. Mysle ze totek nie raz był juz zwracany do magazynu

Zweryfikowany zakup
Katarzyna Dytkowska
29.07.2022 17:46
negatywna

Mebel dosc slaby jakosciowo. Ladny wyglad ale stelaz jest za slaby i sie zapada. Musze zareklamowac czesc listewek, ktore sa za waskie i pekaja i deski stelazowe ktore sa o 0,5-1 cm za krotkie i wpadaja do srodka.

Zweryfikowany zakup
Barbara Ratajczak-Tretel
21.07.2022 19:22
negatywna

Dostawa ok ale jeden z elementów ma wadę (uszczerbiony narożnik). Moim zdaniem wada produkcyjna, ponieważ listwa boczna w tym miejscu nie wykazuje uszkodzeń, więc to nie mogło się pojawić w transporcie.

Zweryfikowany zakup
Szymon
20.07.2022 08:13

W tym zamówieniu:

negatywna

Zamówienie wysłane przez pomyłkę pracownika 2 razy. Nie miły kontakt.

Zweryfikowany zakup
ratajlukas90
02.07.2022 22:45