Dwie listewki pekly podczas montazu. Albo za male dziury albo za duze sruby. W kazdym razie nie polecam. Nie chce mi sie odsylac, bede kleil, ale nikomu nie polecam stresu za 200 zl brutto. Na dodatek dodawanie ocen o produkcie nie dziala, bo kupilem lawke do siedzenia w przedpokoju a ocene wystawilem moglem wystawic do kolka drewnianego.
Kołek Drewniany 8x50 1 Sztuka TOP TEN
Dwie listewki pekly podczas montazu. Albo za male dziury albo za duze sruby. W kazdym razie nie polecam. Nie chce mi sie odsylac, bede kleil, ale nikomu nie polecam stresu za 200 zl brutto.
18.08.2021 20:17
Długi czas oczekiwania na rozkrój, krawędzie zanieczyszczone klejem.
Meble przycięte i oklejone niedbale, widoczne liczne postrzępienia, brak wystarczającej liczby wkrętów w zestawie. Najgorsza wada z tego wszystkiego to źle przycięty front szafki - za krótki o 2cm! Nie zakrywa całej szafki. Poziom sklepu żenujący. Nigdy więcej nie kupię tu mebli.
13.08.2021 07:25
Nie mam uwag co do transakcji/sprzedającego. Przebieg transakcji, jakość obsługi, pomoc i kontakt podczas realizacji zamówienia był bardzo dobrej jakości. Natomiast pan z transportu, który meble przywiózł danego dnia na podany adres, przywiózł je o godzinie 10-tej zamiast po godzinie 15-tej. Podana godzina była jasno napisana na formularzu/karcie przekazania, pomimo tego pan się upierał, że nic o tym nie wiedział, że nikt mu o tym nie powiedział. Dziś zaryzykowałam i znowu zamówiłam u Was meble z prośbą o ich przywiezienie danego dnia po godzinie 15-tej - tak, abym nie musiała brać wolnego dnia w pracy, bym mogła odebrać meble po pracy. Tym razem liczę na uczciwego przewoźnika.
09.08.2021 06:42
Dostałem informację, że brzegi płyty są oklejone tak jak powierzchnia płaska. Niestety są surowe i mam problem
30.07.2021 10:15
Bardzi długi czas oczekiwania.
Mebel to kupa polakierowanych płyt - niczym nie zabezpieczone, nie poskładane, nienadające się do jakiegokolwiek transportu. Bardzo niska jakość mebla. Nie polecam.
psują się siłowniki w łóżkach. Już dwa razy się to stało. Za drugim razem kazano sobie samemu wymieniać :(
Półka na zdjęcia 120 cm - czarna
SUPER!!! :)
08.07.2021 11:04
Czekałam na mebel aż 2 miesiące i to ja musiałam dopytywać, kiedy będzie. Obsługa nie czuła się do tego, żeby mnie poinformować. Nie uprzedzono mnie też, że mebel nie zostanie wniesiony, gdyż przekroczył limit wagi. Rozumiem, że jest to gdzieś napisane na Waszej stronie, ale obsługa klienta, do jakiej dążyłam w każdym swoim zespole zawsze udziela tego typu informacji, żeby uniknąć nerwów u klienta. Zwłaszcza, że wielokrotnie pytałam o dostawę, można było w odpowiedzi dodać to jedno zdanie o wnoszeniu. Jestem bardzo rozczarowana obsługą klienta u Panstwa. Jestem też pewna, że nigdy więcej nic już u Was nie zamówię.
08.07.2021 09:16
Dotarły do mnie uderzone formatki, ale musiały być już u Was na magazynie, bo nie przeszkadzało to komuś ich odkleić. Dział reklamacji to dni, 4 próby kontaktu i zero odpowiedzi. Wcześniejsze zamówienie formatki 4 identyczne z 4 różnych płyt i jedna była dłuższa o 1cm.
Meble otrzymałam z uszkodzeniem
03.07.2021 08:36
Nastąpiła pomyłka wielkości ociekarki. Szybko nastąpiła wymiana. Jednak tak z kolei ma końce , jakby obcięte, brak pokrycia farbą. Boję się, że zacznie to rdzewieć. W tej odesłaniem tego nie było.
18.06.2021 10:13
Zamowienie dostarczone nie w terminie.
Konsola IKA - drewno Bukowe
Produkt nie wart swojej ceny. Jakosc elementow drewnianych mocno słaba. Estetyki wykonania brak. Wrazenie: zawiedziony.
11.06.2021 07:45
Mebel spełnił oczekiwania. Solidny i dobrze wykonany. Natomiast przyjechal nie skręcony. Nie jest to ikea do łatwej, samodzielnej instalacji. Złożenie go było problematyczne. Taki mebel powinien przyjechać skręcony.
08.06.2021 07:23
BArdzo wysoki i wygórowany koszt wysyłki
Wieszak DEER 50 cm srebrny - stop aluminiowy
wspaniały design, wysoka jakość wykonania
02.06.2021 16:37
Łóżko przyszło z jedną nogą uszkodzoną, na maila brak odpowiedzi, telefonu przed 17stą nie odebrano
15.05.2021 14:03
Dlugi czas oczekiwania jeszcze wydłużony przez tygodniowe opóźnienie w dostawie.
Hoker z oparciem wąski
Zgodny z zamówieniem
14.05.2021 18:21
W salonie znajdują się rozwieszone przy wejściu plakaty strajku kobiet dotyczące legalizacji aborcji. Uważam, że firmy powinny być wolne od ideologii i szanować każdego przekonania i prawa. Napewno już tutaj nic nie kupię, również nie będę rekomendował meblepl swoim znajomym.
28.04.2021 08:03
Masakra
Domykacz do HERKULES SILENT-STOP
Obsługa i zgodność produktu z opisem fatalna. Inny przysłany produkt ok
22.04.2021 08:46
Zakup szybki. Kupiła regał pudełka do regału krzesło biurko. Biurko i pudełka otrzymałam. Wszystko bardzo ładne. Fotel otrzymam może w lipcu kupiłam rzeczy w marcu. Regał może otrzymam w maju. Terminy są strasznie długie nie wiem czym spowodowane. Moje zamówienie nie jest dziwne czy nietypowe
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Produkty przez Panią zakupione są produktami importowanymi, których dostawca nie ma aktualnie na magazynie. Obecnie sytuacja z importem jest bardzo ciężka, stąd tak wydłużone czasy realizacji w przypadku niektórych mebli. Jest nam przykro z powodu takiej sytuacji, ale mamy nadzieję, że otrzymane meble spełnią Pani oczekiwania i finalnie będzie Pani zadowolona z zakupu.
22.04.2021 06:50
Czterdzieści dni oczekiwana!!!! na dwa siłowniki 15cm. SKANDAL!!! Po przypomnieniu się firmie,poinformowano mnie że nie wiadomo kiedy producent przyśle ten towar.( w innych sklepach dostępne bez problemu) Poprosiłem o zwrot pieniędzy..Nagle"cudowna"Zmiana!!! S ą siłowniki i mogą je przysłac !!Wyraziłem zgodę i otrzymałem przesyłkę..... z innymi siłownikami.Zamówiłem dwie 80-tki a dostałem dwie 120!!!! Gratuluję firmie!!!! Odradzam wszystkim potencjalnym klientom kupowania CZEGOKOLWIEK w tej firmie!!!
19.04.2021 13:24
Blaty były niezabezpieczone, wywieźli je na palecie przez co nie uszkodzenie czy nie odprysniecie czegokolwiek jest praktycznie niemożliwe. Pan wesoło wywozi na wózku dechy biurek bez żadnej folii i tyle. Dzięki temu mam dwa, nowe biurka z odpryskami za 700zl
Do momentu zaplaty bylo ok.Ale przy kontakcie telefonicznym osoba odbierajaca ma malo praktyki w pracy z klientami.Klient jest traktowany nieprzychylnie a w momencie poproszenia o podanie nazwiska aby wiedziec z kim sie rozmawialo odpowiedz brzmiala nie!!!!U mnie osoba taka od razy zostalaby zwolnona !!Ta osoba nie rozumie ze prace ma dzieki klientom....zadowolonym klientom!!!!Dyrekcja firmy powinna wziasc sobie to do serca !!!Jestem pewny ze to byl moj jedyny kontak z ta firma!!!
07.04.2021 17:08
Niestety to był mój pierwszy jak i ostatni zakup w meble.pl ponieważ cena w stosunku do jakości jest mega duża spodziewałem się czegoś porządnego a niestety słabo to wyszło... W tej cenie spokojnie stolarz z montażem by się zmieścił... No i kolejny minus to sposób w jaki jest wystawiany towar mówię tu o odbiorze osobistym tak po prostu formatki jedną na drugiej nie zabezpieczone niczym są wydawane z magazynu trzeba się dobrze zabezpieczyć żeby sobie w transporcie nie uszkodzić jak uszkodzonych się nie odbierze... Nawet w Biedronce jak się szafkę kupuję to jest w kartonie...
Bardzo długi czas oczekiwania, utrudniony kontakt.
02.04.2021 15:53
Zamówiłam blat cięty na wymiar wraz z nogami metalowymi (nogi gotowe, standardowe). Frezy na montaż nóg były wycięte chyba po pijaku. Otwory na śruby nawiercone w zupełnie przypadkowych miejscach. Szkoda, że macie tak nowoczesne maszyny i niedbaluchów przy ich obsłudze.
Ta komoda to chińska tandeta, która powinna kosztować 199 zł i ani złotówki więcej. Chyba najsłabsze dostępne prowadnice na rynku, po pół roku się rozleciały. Po złożeniu komody widać jak szuflady nierówno się schodzą wzgledem przegród. Jedna szuflada wchodzi głębiej inna zaś wyje do przodu. Wszytkie szuflady łączone są do prowadnic za pomocą zaledwie dwóch śrubek, jedna na lewa , druga na prawą stronę zamiast czterech ( dwie śrubki na każdą stronę.) Środkowa przegroda powinna opierać się na dalej płycie i ciągnąć aż do górnej płyty aby wzmocnić całą komode jednak nic bardziej mylnego. Zaczyna się parę cm przed płytą dolną i kończy kilka cm przed górną jeśli więc chcielibyśmy stanąć na komodzie np aby wymienić żarówkę, górny blat się złamie. Wiem że to nie drabina ale wiem też jak czasem bywa w życiu. A jakości płyt nawet nie będę już pisał ale od komody za 1500 papierów czegoś więcej się wymaga.
11.03.2021 17:48
Brak możliwości wymiany - nie rozpakowanej pufy - zmiana koloru
Pufa NIVA - ciemny zielony
Kolor odbiega mocna od tego co przyszło. Chciałam wymienić nie mogłam. Jakość nóżek, pozostawia wiele do życzenia. Pufa ogólnie nie do używania do siedzenia przez dużego dorosłego.
11.03.2021 07:35
Jeśli chodzi o sam fotel to zgodny z zamówieniem lecz czekałem na niego ponad 3 miesiące.
10.03.2021 06:04
Meble zostały dostarczone bez wcześniejszego powiadomienia, nie mówiąc już o jakimkolwiek ustaleniu terminu dostawy, opcji wniesienia itd. Kurier po prostu nagle zadzwonił, że przywiózł szafę- ok. 100 kg. Musieliśmy rzucić wszystko i jechać, a potem sami nosić części mebla z parkingu na 2 piętro. Nie mieliśmy żadnej szansy się na to przygotować.
Szafa MADRID 3D - czarny mat
Nowa szafa, a wygląda jakby była już użytkowana- odchodząca folia na krawędziach, zarysowania itd. Biorąc pod uwagę to wszystko, a także problematyczną dostawę, nie zamówię więcej mebli z tego sklepu.
04.03.2021 09:18
Ponad miesiąc na przesyłkę. Nikt nie informuje o dłuższej realizacji zamówienia.
02.03.2021 07:32
Witam... Co do firmy Meble.pl nic nie mam ale do punktu tej firmy znajdującego się w oddziale w Kielcach już owszem. Zupełnie bezczelne zachowanie się w stosunku do klienta, ponieważ transakcja nie była na zbyt wysoka kwotę, postanowili to totalnie olać, kiedy wycofałem pieniądze za zapłatę na niekompletny towar. Towarzystwo z CK uznało ze zrezygnował i nawet nie pomyslalo aby dokończyć realizacje zamówienia. Ciekaw jestem jakby to był zestaw mebli robionych na zamówienie, czy tez by tak zareagowali kiedy bym nie zapłacił za nie kompletne zlecenie i by go nie realizowali... KIELC NIE POLECAM!!!!
18.02.2021 15:39
Ponownie zamówienie niekompletne - brak zaślepek mimośrodów. Uprzedzając odpowiedź - zaślepki są elementami montażowymi takie jak śruby mocujące, kołki czy mimośrody za które się nie dopłaca. Nawet meble z Biedronki miały zaślepki. Płyta przyszła uszkodzona - ukruszony narożnik, okleina odstaje. Paczka słabo zabezpieczona. Nie polecam zakupów w tym miejscu.
Zamówienie niekompletne - brak zaślepek mimośrodów. Uprzedzając odpowiedź - zaślepki są elementami montażowymi takie jak śruby mocujące, kołki czy mimośrody za które się nie dopłaca. Nawet meble z Biedronki miały zaślepki. Zamówienie za przeszło 1200 zł. a żałują zaślepek za 8 zł.- polska januszowa przedsiębiorczość w pigułce. Wielki niesmak i rozczarowanie. Bardzo wysokie koszty wysyłki - 218 zł.
Czekałam na zamówienie półtorej miesiąca
Miała być dostawa w pare dni. Czekałem dwa miesiące!
09.02.2021 14:11
Negatywny komentarz wynika z oceny komunikacji - brak wcześniejszej informacji o dacie dostarczenia mebla od firmy transportowej oraz, co jest szczególnie ważne, mebel ,być może w trakcie transportu, uległ wyszczerbieniu na widocznej części frontów, co wiązało się z potrzebą fachowego zamaskowania tej wady. Szkoda, bo biurko ogólnie prezentuje się bardzo ładnie, jest wygodne i pojemne ...
05.02.2021 09:16
Meble odbierałam z magazynu luzem, niespakowane.
Stół po rozłożeniu na środku ma dwa metalowe zawiasy,o czym nieinformowano klijenta.
03.02.2021 08:58
Fatalna niekompetencja
28.01.2021 07:23
nie polecam, opóźnienie w dostawie ponad 2 m-ce, brak informacji od sprzedawcy o niedotrzymaniu terminu - reakcja dopiero na zapytanie. Krzesła bardzo fajne ale nigdy już nie skorzystam z usług tego sklepu. Czekam jeszcze na ostatnią część zamówienia, która zgodnie z zakupem ma nastąpić do 02.03.2021r. Może będzie w terminie....
Krzesło CHIC VELVET - szary Bluvel 14
Krzesło, bardzo ładne, wygodne Nie polecam sklepu. Realizacja z 2 miesięcznym opóźnieniem. Brak informacji o opóźnieniu w dostawie od sprzedawcy - reakcja sklepu dopiero na maila z mojej strony.
26.01.2021 19:17
Biurko jest nie stabilne i buja się na wszystkie strony
Towar w porządku, ale obsługa słaba. Poprosiłem w komentarzu o przygotowanie zamówienia do odbioru razem z innym zamówieniem (sklejki) żeby odebrać wszystko razem. Okazało się, że system sobie z tym nie poradził i po akcesoria musiałem jechać jeszcze raz 2 tygodnie później, czyli miesiąc od zamówienia.
25.01.2021 12:02
Zamiast pilnej przesyłki, kotra miała zostać wysłana tego samego dnia, produkt został wysłany kilka dni później..... Nie polecam.
13.01.2021 13:56
Transakcja przebiegła sprawnie, ale fotel po kilku dniach użytkowania już pękł i wysypuje się z niego granulat!
Fotel dla gracza Pablo
Po kilku dniach użytkowania fotel pękł w miejscu zszycia kieszeni i wypada z niego granulat
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dział reklamacji zajmuje się Państwa zgłoszeniem. Postaramy się rozpatrzeć reklamację jak najszybciej.
05.01.2021 08:25
Wybór produktów - próbek płyt meblowych to jak kupowanie kota w worku. Zdjęcia są na tyle słabej jakości, że ciężko zauważyć strukturę drewna. Opis na stronie również niewiele pomaga - nie ma opisanej struktury płyty (kody W809 lub W1000 i dodatkowe opisy SM, ST, ST19, ST38 nic nie mówią osobie, która na co dzień nie ma kontaktu z płytami meblowymi). Chciałem zamówić trzy próbki białej gładkiej płyty, ze zdjęć takie się wydawały, dopiero po przyjściu przesyłki okazało się, ze tylko jedna jest gładka, a dwie mają strukturę. Poza dość długim czasem realizacji jak na próbki (kilka dni), sama obsługa i transport - ok.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Łukaszu, na każdej karcie produktu, każdej płyty meblowej jest miniatura pokazująca strukturę danej płyty oraz opis czy jest to płyta gładka, matowa, w półpołysku itd. Dodatkowo na naszej stronie są wyszczególnione oraz opisane płyty z podziałem na wybraną strukturę: https://www.meble.pl/struktury-plyt-egger/ W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, nasz dział handlowy zawsze służy pomocą. Pozdrawiamy.
04.01.2021 22:17
Bardzo niski poziom obsługi klienta. Brak informacji o tym, że koszt wysyłki nie zawiera wniesienia. Fronty pomimo dobrego wymierzania były większe o wymiar okleiny. Nie sądzę, żebym coś jeszcze kupiła w tym sklepie.
30.12.2020 19:57
Nieintuicyjny system podawania wymiarów frontów. Podają państwo grubość okleiny a wymiary wpisywane są "wewnątrz" okienka tworzonego przez symbole okleiny. Wynika z tego, że należy podać wymiary gotowego frontu MINUS OKLEINA (wymiar formatki). Tak tez zrobiłem, po czym wymiar okleiny został jeszcze raz odjęty przez was podczas produkcji. Wszystkie fronty są teraz o 2 mm ze wszystkich stron za wąskie. Poprawcie czytelność WYRAŹNĄ informacją czy należy podawać wymiar gotowego frontu czy formatki (gotowy=formatka+ okleina)
Prowadnik Krzyżakowy Do Zawiasu CLIP 173L6100 h=0mm BEZ EURO
ok
Zawias CLIP Top 110° 71B3550 Z HAMULCEM Drzwi Standard Nakładane
ok
Nóżka K441 Czarna wysokość 12 cm
ok
27.12.2020 21:26
Zapłaciłam 160zł za dostawę. Sklep jest w Warszawie, dostawa była w obrębie miasta i polegała na tym, że dostawca wypakował blat z samochodu przed blokiem i powiedział, że nie będzie go wnosił nigdzie. Blat nie był zabezpieczony żadnym opakowaniem. Proszę precyzować na czym polega dostawa, nie zdecydowałabym się na zakup gdybym wcześniej wiedziała, że zostanę z blatem pod blokiem.