• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Pozytywnie oceniam obsługę handlowców z Meble.pl. Nie jestem natomiast zadowolona z pufy London Miami Montana. Zamówiłam ją w celu przedłużenie sofy, dlatego w zamówieniu podałam wys. całkowitą razem z nóżkami 45 cm, otrzymałam natomiast sofę o wys. całkowitej 47,5 cm, w związku z czym pufa jest wyższa od sofy, poza tym część wierzchnia jest bardzo twarda.

Zweryfikowany zakup
Mariola
23.12.2020 11:48
negatywna

Drobne opóźnienie wysyłki z fotelem to tylko przedsmak tego, co mnie czekało w przypadku biurka. Zamówienie złożyłem 01.12, czas wysyłki do 07.12. Wtedy jeszcze biurko miało zostać wysłane w przeciągu 3 dni roboczych. Od niedawna, przy biurku na waszej stronie internetowej widnieje informacja - wysyłka dziś/w 24h! No świetnie, w takim razie dlaczego mój mebel nadal nie został wysłany? To, co prezentujecie na stronie, to jawne wprowadzanie klienta w błąd. Celowo zamówiłem u was, bo mieliście najkrótszy czas realizacji zamówienia, a zależało mi na czasie. Chyba nie muszę wspominać, że status zamówienia to nadal ,,w realizacji`... Jeśli nie jesteście w stanie zrealizować zamówienia w 24h, a zajmuje wam to miesiąc, to nie piszcie na stronie bzdur, tylko podajcie faktyczny czas realizacji! Oczywiście kontakt z wami sprowadza się tylko do podawania kolejnych dat wysyłki, które i tak nie są dotrzymywane. A w zasadzie to sprowadzał, bo w dniu dzisiejszym już nawet nikt nie raczył mi na nic nie odpowiedzieć (ani mailowo, ani na waszym chacie), a dzwoniąc na waszą infolinię słychać tylko ,,przepraszamy, wybrany abonent jest w tym momencie nieosiągalny...". Sprawą na pewno zainteresuje się UOKiK.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Mateuszu, dokonując zamówienia na naszej stronie zapewne Pan zauważył komunikat, iż z powodu zwiększonej ilości zamówień nastąpią opóźnienia w wysyłkach. Tak też się stało w przypadku Pana zamówienia. W okresie przedświątecznym zarówno magazyny nie nadążają z przygotowywaniem przesyłek jak i firmy kurierskie nie maja miejsca, aby wszystkie przesyłki zabrać w wyznaczonym terminie. Dostępność widniejąca na stronie jest podawana przez dostawcę na bazie dostępności danego produktu na magazynie. Pana towar był dostępny, jednak jego wysyłka się opóźniła. Najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Mateusz
21.12.2020 15:41
negatywna

Aktualizacja do wcześniejszego komentarza sprzed roku. Wierzchnia warstwa blatu jest bardzo podatna na uszkodzenia. Dziecko nakleiło na blat taśmę przezroczystą (taką do papieru), po oderwaniu odeszła razem z okleiną, zostawiając biały ślad. Nie oczekuję jakiejś zatrważającej jakości za taką cenę, ale jednak tak delikatnego blatu nigdy nie widziałem.

DESIGNERSKI STOLIK NA CZARNYCH NÓŻKACH PENTA S ORZECH VINTAGE

DESIGNERSKI STOLIK NA CZARNYCH NÓŻKACH PENTA S ORZECH VINTAGE

Ocena 5/5  

Całkiem zgrabny stolik, duży plus za stabilność i to że trudno go wywrócić (istotne przy dzieciach). Mam uwagę do pakowania - z jednej strony krawędzie blatu są dobrze chronione w transporcie, ale w miejscu gdzie znajdowały się zabezpieczenia zostają ślady które dość ciężko zmyć.

Zweryfikowany zakup
Kamil
17.12.2020 14:01
negatywna

Witam. Meble przyszły poobijane. Biurka uszkodzone. Brak dwóch śrubek do komkdy

Zweryfikowany zakup
Mariola Dziedzic
16.12.2020 17:00
negatywna

Chcesz mieć problemy Kupuj w meble.pl. Wszyscy bardzo mili do zapłaty. Później same problemy i szukanie kruczków prawnych. Jeśli chcesz wziąć fakturę zapomnij o jakichkolwiek zwrotach. Pomyłka .

Zweryfikowany zakup
Betty
16.12.2020 09:33
negatywna

Rozkrój przyjechał bez opisanych formatek - pomimo że tak było zamówione. Pomimo złożonej reklamacji nikt się ze mną nie skontaktował. Straciłem 3h na mierzenie formatek i ustalenie która jest która. Dosyć dokładnie docięte ale zlewka na klienta.

Zweryfikowany zakup
Marek
08.12.2020 14:06

W tym zamówieniu:

negatywna

Niestety nie mogę wystawić oceny pozytywnej. Zakupiłem mebel z dostawą oraz montażem. Po dostarczeniu okazało się że nie mieści się w otworze drzwiowym. Informacji o minimalnym wymiarze brak jest w katalogu i nie poinformowano mnie o tym podczas zakupu. Na interwencję telefoniczną otrzymałem wiadomość że transport nie obejmuje usługi demontażu mebla w celu wniesienia. Więc mam do wyboru albo sam się borykam z tym problemem albo zwracam mebel na który czekałem 5 tygodni. Nie uważam że jest to właściwe potraktowanie klienta dlatego moja opinia jest negatywna

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Zbigniewie, z naszego systemu wynika, że w naszym sklepie Meble.pl zakupił Pan jedynie środek do impregnacji mebli. Prawdopodobnie wspomniany mebel zakupił Pan w innym sklepie internetowym. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Zawiedziony
04.12.2020 12:13
negatywna

Niestety, ale bardzo kiepski kontakt z osobą odpowiedzialną za opiekę nad zamówieniem. Sam proces składania zamówienia skonstruowany tak, że nie ma opcji zapłaty za dostarczenie przesyłki do mieszkania a tylko "po adres". Pan kurier parkuje po drugiej stronie ulicy, bo tak Mu wygodnie - naprawdę myślałam, że to żarty... :):) a pani obsługująca zamówienie nie widzi w tym problemu... choć de facto nie jest to nawet wskazany adres... Osoba opiekująca się zamówieniem całkowicie bezradna, nic nie potrafi poradzić, twierdzi nawet, że kurier nie ma zwykłego wózka do załadowania małej paczki...? Nie widać kompletnie chęci pomocy kupującemu. Ostatecznie okazało się, że to z kurierem można się "dogadać" po ludzku, podjedzie gdzie trzeba, a i wózek ma... Jednak osoba odpowiedzialna za zamówienie za strony firmy - kompletny brak wsparcia dla klienta. Szkoda.

Komoda 2-drzwiowa z szufladami JAMAIKA 375 - biały mat/dąb

Komoda 2-drzwiowa z szufladami JAMAIKA 375 - biały mat/dąb

Ocena 1/5  

Kiepska jakość. Prawdę powiedziawszy liczyliśmy na lepszą jakoś materiału z którego wykonany jest mebel. Liczyłam, że bardziej będzie to coś przypominało drewno niż sklejkę. Niestety jest dokładnie odwrotnie. Zapakowany niechlujnie. Obity jeden róg,o czym przekonaliśmy się już na takim etapie rozpakowania paczki. Dobrowolnie zrezygnowaliśmy z reklamacji (oceniliśmy, że jeśli mamy to pakować, znosić kurierowi a potem czekać miesiąc na jedną ścinkę z częściowo już złożoną komodą to rezygnujemy i akceptujemy obicie). Ale nie zmienia to faktu, że była to nasza decyzja jednak sam fakt starannego zabezpieczenia twardych rogów należy do dostawcy. Jestem rozczarowana.

Zweryfikowany zakup
Magdalena
02.12.2020 11:42
negatywna

papierowa okleina, bardzo delikatny mebel, nie do użytku

Ława TULUZA - orzech miodowy/czarny

Ława TULUZA - orzech miodowy/czarny

Ocena 2/5  

słabe wykonanie, okleina papierowa, można zarysować paznokciem

Zweryfikowany zakup
miłek
02.12.2020 10:43
negatywna

wszystko było fajnie do momentu przykręcania szuflady pod klawiaturę. Otwory źle nawiercone (za mała odległość między nimi. Przy przykręcaniu prowadnic do szuflady też otwory minimalnie za wąsko.

Zweryfikowany zakup
Arkadiusz Mikołajczyk
19.11.2020 09:59

W tym zamówieniu:

negatywna

Wszystko nie tak jak chciałam. Tylko po numerach nie wiesz jaki to dokładnie kolor oraz czy to mat czy połysk. Kupiłam ale całą szafke musiałam przemalować🙄

Zweryfikowany zakup
Barbara
18.11.2020 08:51

W tym zamówieniu:

negatywna

masakra jak bym wiedział że to będzie trwało aż miesiąc to bym poszukał innego sklepu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Moniko, złożyła Pani zamówienie 5 października na wieszak z dostępnością 14 dni roboczych. Taka informacja była podana w karcie produktu oraz w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Zaakceptowała Pani taki termin, a zamówienie zostało zrealizowane w wyznaczonym terminie.

Zweryfikowany zakup
Monika W.
13.11.2020 17:30
negatywna

Niestety półka wykonana niezgodnie z zamówieniem (miała być półka na innej wysokości - wykonano standardowo w środku). Nie mam czasu na wysyłkę więc sam muszę wywiercić otwory. W sumie to nie dużo roboty ale jednak....no i pozostają w efekcie bez sensu pozostawione otwory.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Adamie, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej pomyłki. W takim przypadku na Pan prawo do zgłoszenia reklamacji. Wysłalibyśmy do Pana nowe elementy.

Zweryfikowany zakup
Adam
13.11.2020 07:49

W tym zamówieniu:

negatywna

Zamówiłam 2 blaty, dostałam za przeproszeniem 150 kg pieprzonych desek. Żeby dokopać się do blatów musiałam przewalić 100 kg śmieci, których Państwu nie chciało się wyrzucać. Jest to poniżej jakiegokolwiek poziomu

Zweryfikowany zakup
Joanna Piasecka
10.11.2020 11:12

W tym zamówieniu:

negatywna

Krzesła bardzo ładne, ale wykonanie straszne. Krzesła są bardzo szorstkie w dotyku nie dopracowane. Drzewo nie jest dokładnie przeszlifowane co, prowadzi do zadrapań skóry i zaciągnięcia odzieży.

Krzesło CRO - kremowy

Krzesło CRO - kremowy

Ocena 1/5  

Krzesło ładne, ale bardzo źle wykonane. Cena nie adekwatna do jakości. Drzewo z którego wykonane jest krzesło jest nie przeszlifowane co prowadzi do zadrapań na skórze i uszkodzenia odzieży.

Zweryfikowany zakup
Justyna
09.11.2020 10:43
negatywna

1. Jedna z szafek miała być bez blendy nad szufladą - tak było w zamówieniu i w instrukcji, nawet na naklejkach opisujących każdy element, jednak zamiast do zwieńczenia pod blatem miała zrobione otwory do blendy. Nie miałem czasu i ochoty na jakieś mailowanie i reklamacje. 2. Po zamówieniu dostałem telefon, żebym we własnym zakresie znalazł i kupił prowadnice do szuflad, bo nie mają takich. 3. Plecówka w jednej z szafek była za duża, wymagała docięcia. 4. Otwory pod zawieszki są za wysoko, zwieńczenia górnego w jednej szafce oraz blatu w drugiej szafce nie da się położyć, bo zawieszka wystaję poza krawędzie boków i podnosi blat. Za dużo błędów jak za tę cenę.

Zweryfikowany zakup
Łukasz
05.11.2020 08:37

W tym zamówieniu:

negatywna

Najpierw przyszło. 5 z 6 zamówionych,więc zrezygnowałam, a potem napisali,że dosyłają kolejny 1. Kołomyja !!!!

Zweryfikowany zakup
Mieczysław Wolff
04.11.2020 14:30
negatywna

Dzień dobry, w zestawie brakowało istotnej 1 śruby, w związku z czym nie byliśmy w stanie zamontować nóżek, podłoga skrzyni była rozpęczniona w jednym rogu co spowodowało, ze trzeba było ja włożyć siłowo i trochę się zniszczyła, a materiał na pokrywie jest inny niż zamawiałam... na szczescie tez szary, także zdecydowaliśmy się ja zostawić....

Zweryfikowany zakup
Patrycja
24.10.2020 08:59
negatywna

To zwykle złodziejstwo. Zapakowano uszkodzony produkt(rodzaj uszkodzenia na to wskazywał) Były problemy z uznaniem reklamacji

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Jerzy, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji oraz negatywnego komentarza w naszą stronę. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, powinien Pan od razu złożyć reklamację. Pana zdjęcie reklamacyjne wskazywało na to, iż kosz został przez Pana zamontowany, zatem nie wiemy, czy kosz był uszkodzony wcześniej czy został uszkodzony podczas montażu. Mimo to, wysłaliśmy do Pana nowy, pełnowartościowy towar. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby ostatecznie był Pan zadowolony z zakupu.

Zweryfikowany zakup
Jerzy
20.10.2020 09:11
negatywna
Zweryfikowany zakup
Natalia
14.10.2020 10:42
negatywna

Nie polecam ! Droga wysylka 450zl za tyle sam bym pojechal... Transport po 2 tygodniach i w dodatku kierowca z firmy zewnetrznej przyjechal po zmroku brak hds windy paleciaka i rozladowywanie reczne 10 plyt 28mm po 60kg. Nie polecam rozcinania plyt niedosc ze drogo 350zl to jeszcze wydluza sie czas wysylki. Nie polecam pierwszy i ostatni raz szkoda czasu na partaczy patologia

Zweryfikowany zakup
Firma zero
12.10.2020 20:49

W tym zamówieniu:

negatywna

Zamówiłem komodę o głębokości 80 cm, szkoda że nikt mnie nie poinformował że szuflady będą miały 60 cm głębokości, teraz mam komodę z miejscem widmo. Porażka

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Tomaszu, szuflady mają 60 cm, ponieważ wybrał Pan prowadnice o długości 60 cm. Domyślnie w konfiguratorze były wybrane dłuższe. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Tomasz
02.10.2020 17:02

W tym zamówieniu:

negatywna

To mój drugi kontakt z tą dziadowską firmą. Pierwszy miał miejsce przy zamawianiu mebli/blatów do kuchni.Zaakceptowałem długi czas oczekiwania po czym otrzymałem źle odcięty blat. Na kolejny czekałem dwa miesiące. Teraz znowu powtórka z rozrywki. Zamówiłem komodę 26 sierpnia. Czas dostawy do 2 dni. Opłacone z góry. Dzisiaj jest 02.pazdziernika i kolejny mail z ich strony, ze czas realizacji zamówienia może się przedłużyć o kolejne 14 dni. Kpią sobie z Klientów, tym bardziej , że mebel jest dostępny u innych sprzedawców i mogliby sprawę załatwić, ale im nie zależy na Kliencie i wizerunku. Firma dno. Poziom obsługi jak w podrzędnym barze z czasów PRLu. Odradzam zakupy w tej firmie. Rozumiem pojedyncze połknięcia, ale u nich to standard. Czekam, zobaczymy kiedy to przyjdzie. Jeśli chodzi o zrealizowane zamówienie pod Ktorym pisze ten komentarz, to tez mam uwagi. SMS o wysyłce towaru przychodzi na długo po odebraniu towaru od kuriera. Ciekawa praktyka.

SZAFKA KOMODA STOLIK NOCNY 2 SZUFLADY  M2 WENGE

SZAFKA KOMODA STOLIK NOCNY 2 SZUFLADY M2 WENGE

Ocena 2/5  

Produkt z niższej Polki jakościowej. Okleina boczna płyty górnej półki w tylnej części nie przylega do płyty. Na odc ok. 0,5 cm z obu stron z tylu brakuje płyty pod okleiną, więc sobie luźno odstaje (nie jest do niczego przyklejona). Nie spodziewałem się jakiejś specjalnej jakości, ale to wg mnie wada projektowa/produkcji.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że ma Pan przykre doświadczenia z zakupami w naszym sklepie. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jeśli chodzi o zamówioną komodę, to nastąpiło opóźnienie w dostawie płyty u dostawcy, dlatego zamówienie nie mogło zostać zrealizowane w terminie. Niestety nie mamy na to wpływu. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że komoda dotrze do Pana jak najszybciej. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Marcin
02.10.2020 10:33
negatywna

Z niewiadomego dla mnie powodu moje zamówienie zostało złożone podwójnie. Pewnie jest to moja wina, ale jest to z pewnością też problem UX jeśli nawet nie zauwayłam że zamawiam dwa razy. Zamówienie musiałam odesłać na swój koszt. Biurko ma wszystko z wyjątkiem biurka. To właściwie półka. Oczywiście mogliśmy to zauwazyć wcześniej i się wczytać, ale nie przyszło mi do głowy, że coś co zostało nazwane biurkiem jest tak płytkie, ze nie da się przy tym pracować. Będziemy musieli dołożyć do tego nowy blat. Ogółem, nie jestem zadowolona z zakupu

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Złożyła Pani dwa osobne zamówienia, zatem obydwa zostały zrealizowane. Jeśli chodzi o sam produkt to jego wymiary są przedstawione w karcie produktu. Również na zdjęciach biurko jest przestawione z różnych stron, by można było zauważyć, że głębokość blatu jest taka sama jak głębokość półek. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Agnieszka Porębska
28.09.2020 14:49
negatywna

Tragiczny poziom obsługi klienta. To moje pierwsze ( i pewnie ostatnie ) zamówienie w Państwa firmie. Na wejściu po tym jak grzecznie się przywitałem zostałem zaatakowany "gdzie maseczka?!" przez Panią wygodnie siedzącą bez maseczki za kurtyną z plexiglass`u. Poinformowałem Panią, że ja maseczki nie noszę. Pani zażądała ode mnie jakiegoś zaświadczenia. Grzecznie Panią zapytałem na jakiej podstawie się tak zachowuje. Odpowiedziała, że na podstawie uchwały. Kiedy poinformowałem Panią, że jeszcze żadna uchwała w tej sprawie nie została uchwalona i mamy w obiegu jedynie akty prawne rangi rozporządzenia to mi odburknęła, że nie będzie się ze mną kłucić i "łaskawie" pozwoliła abym był obsłużony przez jej koleżankę, która również nie posiadała maseczki ( kolejne biurko od wejścia ukryte za plexiglass`em ). Sytuację załagodziła sympatyczna Pani która zfinalizowała moje zamówienie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Macieju, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zainteresujemy się sprawą i dołożymy starań, by takie niemiłe sytuacje nie miały miejsca.

Zweryfikowany zakup
Maciej Nowak
22.09.2020 10:21
negatywna

Brak możliwości zwrotu zakupionego towaru , pierwsze słyszę że prowadzący działalność nie może zwrócić zakupiony towar .

Osłona FLEX do syfonu kolor Biały

Osłona FLEX do syfonu kolor Biały

Ocena 5/5  

ok

Zweryfikowany zakup
kuba.kuchnie
19.09.2020 07:28
negatywna

Zakup mający trwać 10 dni przyszedł po ponad miesiącu, żadnych informacji ze strony sprzedającego, musiałem sam do nich dzwonić z pytaniem o termin realizacji, który ciągle przekładali.

Kontenerek SIMON 2

Kontenerek SIMON 2

Ocena 4/5  

Kontenerek bardzo zgrabny i poręczny. Jedyna wada to niska jakość kółek.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za powstałe opóźnienie. Niestety data dostawy towaru przez producenta uległa wydłużeniu. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że zakupiony towar spełnia oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Zbyszek Popielak
18.09.2020 07:55
negatywna

Niezwykle nieprofesjonalny dział logistyki umawiający transport. Przykład, że pojęcie "petent" nie klient ma się dobrze.

Zweryfikowany zakup
Jolanta K
15.09.2020 14:57
negatywna

Transakcja dobrze przebiegła. Paczkę bardzo sprawnie otrzymałam, ale jeden z mebli był uszkodzony tak, że nie dało się go zmontować. Czekam od już prawie od miesiąca z meblem w trakcie skręcania na nową część, bo dostawca nie jest z Polski i wysyła elementy co 30 dni.

Zweryfikowany zakup
Smutna Klienttka
15.09.2020 08:30

W tym zamówieniu:

negatywna

Złożone przeze mnie zamówienie zostało podzielone na 5 zamówien. Przy każdym z nich był był problem z realizacja. Konsultanci na infolinii cała wine zrzucają na firmę kurierska i nie poczuwają się do jakiejkolwiek odpowiedzialności. Przykładowo: zakupione przeze mnie krzesła miały być u mnie w ciągu 1-2 dni roboczych a przyszły po prawie 2 tygodniach, dzięki czemu straciłam kilka dni urlopu siedząc bezczynnie w domu. Do tej pory nie dostałam odp na maila odnośnie ewentualnej rekompensaty.

Zestaw stolików DIVISION - biały

Zestaw stolików DIVISION - biały

Ocena 5/5  

Stoliki są piękne.

Zweryfikowany zakup
LAgnieszka
14.09.2020 06:11
negatywna

Jeśli chodzi o realizację zamówienia: super. Wszystko na czas, sprawnie. Jeśli chodzi o sam towar: 1. bardzo kiepska jakość: na łączeniach płyt widać ślady kleju, biała okleina odchodzi na rogach przy rozpakowywaniu z pudełka, brak białej okeliny na częściach oddzielających szuflady. Wszystko po taniości 2. Śruby mniejsze od otworów i w niewystarczającej ilości , niedokładna instrukcja montażu. Po złożeniu te mankamenty się gubią ale niesmak zostaje.

Zweryfikowany zakup
Agata
06.09.2020 18:42
negatywna

6 dni zamówione stoliki przetrzymywał POCZTEX od czasu informacji ich posiadania do czasu dostarczenia. Najlepiej wybrać nową firmę kurierską.

Zestaw 2 stolików MERCURY - srebrny

Zestaw 2 stolików MERCURY - srebrny

Ocena 5/5  

Jestem zadowolony z zakupionych stolików.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Przykro nam z powodu wydłużonego czasu dostawy towaru. Niestety, nie mamy wpływu na działania firm kurierskich i terminy realizacji dostaw. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że zamówione stoliki spełniają Pana oczekiwania. Pozdrawiamy serdecznie.

Zweryfikowany zakup
Leszek
04.09.2020 07:38
negatywna

Kolejny produkt dostarczony uszkodzony. Brak kontakt od for my pomimo wielu wyslamych pytan o prosbe kontakt. Bardzo dlugo rozpatrywana poprzednia reklamacja. Odradzam zakupu

Zweryfikowany zakup
ea.kucharska
22.08.2020 10:09
negatywna

Jeżeli chodzi o dostawę mebli ocena pozytywna ,niestety obsługa waszego biura pozostawia dużo do życzenia,ocena NEGATYWNA

Zweryfikowany zakup
St.Grześkowiak
21.08.2020 12:40
negatywna

Meble na indywidualne zamówienie nie najtańsze, jakość praktycznie Ikea, czyli słabo. Najgorsza była obsługa - odbierałam osobiście - Pan w magazynie urządzał sobie wycieczki i czekałam 30 min patrząc jak jeździł w tę i na zad po dwie paczki, które miały być `gotowe do odbioru`. Pan nie wyraził jakiejkolwiek chęci pomocy przy pakowaniu dużego regału do auta (zlitował się inny klient również oczekujący długi czas na zamówienie). A na dokładkę okazało się, że po białym meblu ktoś sobie urządzał wycieczki, czego znakiem były liczne ślady buciorów!! Z pozytywów mogę powiedzieć jedynie, że meble zgadzały się wymiarowo i nie było problemów z montażem.

Zweryfikowany zakup
Adrianna
20.08.2020 09:44

W tym zamówieniu:

negatywna

Częsć zamowienia nie dotarła mimo że mineło już prawie 2 miesiace. Kiedy chcialam się dowiedzieć kiedy w koncu zamówienie dotrze, Pan który odebrał telefon powiedział że konsoleta którą zamowilam jest robiona w chinach i : cytuję" on mi jej na plecach nie przyniesie" . Dodam, że nie było informacji że kupuję chińszczyznę.

Zweryfikowany zakup
Gosia
20.08.2020 09:42
negatywna

Negatyw za obsługę! nie towar - zaznaczam. Przesyłka wysłana w dwóch kartonach, podzielona przez dystrybucję w dwie osobne przesyłki - nie wina meble.pl. ALE (wiem że nie zaczyna się zdania) po zgłoszeniu że brakuje towaru, nikt niczego nie wyjaśnił. Czekałam 2tyg, pisałam, dzwoniłam, w końcu odebrano i powiedziano że przesyłka według kuriera dotarła. Pytam, to poproszę o te niby potwierdzenia, mówię że towaru nie mam, i DLACZEGO NIKT NIE WRÓCIŁ DO MNIE W Z INFORMACJĄ OD 5.08, a mamy 12.08?! Podano mi numer do kuriera, żebym sobie sama to wyjaśniła :D !!!!! Zadzwoniłam, okazało się że kurier który rzekomo mi to dostarczył był na L4, więc gdyby meble.pl się trochę wysiliły w wyjaśnieniu to już by wiedziały że coś tu nie pasuje..... Reasumując w 30min na dyspozytorni wyjaśniłam sytuację i następnego dnia miałam towar. Meble.pl - PORAŻKA w OBSŁUDZE Czekam jeszcze na sofę na zamówienie.... zobaczymy

K-282 krzesło popiel

K-282 krzesło popiel

Ocena 5/5  

Pożądne i proste :)

Zweryfikowany zakup
Katarzyna
18.08.2020 07:13
negatywna

Bardzo słaba jakość mebli, błędy w wykonaniu. Absolutnie nigdy więcej.

Zweryfikowany zakup
JB
14.08.2020 06:24

W tym zamówieniu:

negatywna

Transakcja nie została zrealizowana w terminie. Mam wrażenie, że pani zapomniała o moim zamówieniu bo po kilku telefonach dopiero zajęła się wysyłką.

Gałka 1268 z Kolekcji Cage 74mm - Czarny Mat

Gałka 1268 z Kolekcji Cage 74mm - Czarny Mat

Ocena 4/5  

Produkt bez zastrzeżeń, wszystko jak w opisie. Dobrze wykonany, estetyczny. Jedynie nie jestem zadowolona ze konsultanta, ponieważ "zapomniał" o moim zamówieniu i musiałam czekać dłużej niż było to planowane.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za małe opóźnienie w realizacji zamówienia. Było ono spowodowane oczekiwaniem na dostawę zamówionych przez Panią akcesoriów.

Zweryfikowany zakup
Lucyna
31.07.2020 08:46
negatywna

Transport, dostarczenie to kpina.RABEN najgorsi kurierzy na rynku. Za kazdym razem jakies patologiczne zachowania. Ostatnio: Dzien 1 śróra: "Nie przyjade bo tam sa za male uliczki, moze pan odebrac tu gdzie jestem [podal miejsce]" - (1km od adresu, przesyłka 90kg. Serio?) "Ale jak załadują na mniejsza ciezarówke to panu dowiazą". Dzien 2czwartek: Czekam na tel. od Raben do 13 bo potem musze isc do pracy. (Bo oczywiście do centrali nie można sie dodzwonić by skontaktować sie z kurierem) Dzwoni kurier o 14:30 ze bedzie za 20min. Jak mu powiedzialem ze czekalem do 13 i teraz to juz w pracy jestem to sie wkurwił. "Dobra to zadzwonie za godzine" - oczywiście ze nie zadzwonił Dzien 3 piatek. Mają mnie w dupie. Weekend... Dzień 4. Poniedziałek Dzwoni kurier i sie pyta czy jestem w mieszkaniu bo on jest na parkingu. No kurwa prosze sobie wyobrazic ze jestem w pracy o 12. Pytam sie czemu w piatek nie dzwonil. Odp: bo mi nie załadowali na cieżarówke, rozwoże to co mi dadzą... Pytam: Kiedy nast. termin dostawy? Odp: no nie wiem, pewnie w srode. Pytam: a kto o tym decyduje i kto ma inf o tym? Odp. No centrala w Grodzisku Maz. Dzień 5 Wtorek Dzwonie rano do centrali. Powiedzieli że kurier zabral paczke. (serio kurwa?Mowił o środzie. To on zabiera czy po prostu centrala mu to pakuje?) Za kazdym razem place ponad 200zł. Nastepnym razem sam wynajme ciezarówke i pojade odebrać bo to bedzie szybsze, tańsze i bez problemów z takimi... -------------------------- Nie wiem gdzie wy trzymacie te plyty ale smierdzialo z nich tak jakby ktos na nie nasikal.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro z powodu problemów związanych z dostarczeniem przesyłki przez firmę kurierską. Niestety nie mamy wpływu na działania firm przewozowych. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Zweryfikowany zakup
Arkadiusz
30.07.2020 22:34

W tym zamówieniu:

negatywna

Krzesło mega piękne jakość wykonania bardzo dobra ,ale ten smród który się wydobywa z materiału jest nie do wytrzymania. Krzesło stało na dworze przez kilka dni i nic nie pomogło. Dramat 😒😔😡

Zweryfikowany zakup
Anna
30.07.2020 07:46
negatywna

Zdecydowanie NIE POLECAM. Zamówienie przyszło tydzień po terminie. Zero informacji i skruchy ze strony firmy. Jestem bardzo niezadowolona

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Katarzyno, pierwsze Pani zamówienie, mimo terminu realizacji 2-4 tygodnie zostało wysłane 3 dni po złożeniu zamówienia. Drugie zamówienie miało wyznaczony termin na 30.06 i zostało wysłane z opóźnieniem dwóch dni. Mamy nadzieję, że regały spełniają Pani oczekiwania i będą długo służyć. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Katarzyna
22.07.2020 09:47
negatywna

Niestety wysłany fotel był uszkodzony. Konkretnie z boku oparcia było ok. 3cm przecięcie obicia i gąbki. Powstało na pewno przed wysłaniem. Ponieważ było nieduże i w miejscu mało widocznym zamiast bawić się w wysyłkę i możliwe przepychanki postanowiłem skleić i zostawć.

Fotel OHIO - czarny

Fotel OHIO - czarny

Ocena 4/5  

Wygodny, ładnie wykończony, cena niewygórowana.

Zweryfikowany zakup
Marek Olczak
22.07.2020 07:24
negatywna
Zweryfikowany zakup
Ola
20.07.2020 08:06
negatywna

Zamiast zamówionej szafy został dostarczony inny mebel. Mimo początkowej chęci zalatwienia sprawy przez konsultanta Meble.pl mebel nie został odebrany ani nie zostało dostarczone właściwe zamówienie, a minęły 2 tygodnie od dostawy.

Zweryfikowany zakup
Laura
20.07.2020 07:28
negatywna

Firma nie dotrzymuje terminów dostawy. W moim przypadku zamówiłam mebel i musiałam dokonać pełnej wpłaty w chwili zamówienia. Gdy po półtora miesiąca nie otrzymałam towaru i zadzwoniłam w tej sprawie, okazało się, że mebel ten został wycofany z oferty, o czym nie zostałam poinformowana . Pani, która ze mną rozmawiała bardzo nieuprzejma. Nie polecam tego sklepu.

Kremowa romantyczna szafka nocna RICHMOND

Kremowa romantyczna szafka nocna RICHMOND

Ocena 2/5  

Niska jakość.

Kremowa romantyczna skrzynia RICHMOND

Kremowa romantyczna skrzynia RICHMOND

Ocena 2/5  

Meble ładne ale bardzo złej jakości. Absolutnie nie polecam dla dzieci lub młodzieży. Nie wytrzymają roku.

Zweryfikowany zakup
Zdzisława
18.07.2020 20:09
negatywna

Zamowienie zostalo zrealizowane przed czasem z czego sie bardzo ucieszylam. Niestety towar wadliwy...reklamacja zlozona zostala rozpatrzona pozytywnie.Niestety...dalej czekam na nowy blat....Minęlo 20 dni.... i cisza

Zweryfikowany zakup
Maria
16.07.2020 12:10
negatywna

Wybrany płyta była niedostępna od ręki więc czas realizacji ponad 20 dni roboczych ale to jest ok. Niestety po 23 dniach dostaje tel. Z informacja, że brakuje okleiny 2mm i to co mogę zrobić to zmienić na 0,8 albo czekać kolejne 25dni(!). Zdecydowałem zmienić na 0,8.

Zweryfikowany zakup
Tomasz
16.07.2020 07:14

W tym zamówieniu: