• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Brak kontaktu z klientem oraz wolna realizacja zamówienia. Sklep nie udziela informacji e-mail`owej na temat zaksięgowania wpłaty. Realizacja zamówienia odbywa się ok. 3 dni od dnia, kiedy wpłata powinna być zaksięgowana. Zamawiam w sklepie ze względu na inne walory niż szybkość obsługi i dobry kontakt z klientem, bo to oceniam, po wielokrotnie dokonywanych zakupach jako bardzo słabe, w porównaniu z innymi sklepami.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W dniu dokonania wpłaty, został do Pani wysłany e-mail z potwierdzeniem. Tego samego dnia przesyłka została wysłana. Jest nam bardzo przykro, że mimo tego nie jest Pani w pełni zadowolona z zakupów w naszym sklepie. Mamy jednak nadzieję, że zakupiony towar spełnił Pani oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Beata
03.07.2018 14:44
negatywna

Brak info o braku płyty którą zamawiałem. Dopiero po drugiej mojej(2 tygodniach czekania) interwencji dostałem informację że płyta będzie dostępna 1 m później.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W potwierdzenia złożenia zamówienia, dostał Pan informację, iż dostępność zamówionej płyty wynosi 26 dni roboczych. Niestety w międzyczasie dostaliśmy informację o przesunięciu dostawy płyty. Cieszymy się, że zgodził się Pan na zmianę płyty na inną, a zamówienie zostało wykonane w terminie. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Zweryfikowany zakup
M.K.
29.06.2018 10:38
negatywna

Niestety drugi raz nie skorzystam z tego sklepu. Na stronie sklepu przeczytałem, że koszt transportu obejmuje wniesienie mebla do domu (koszt 250 zł o 50 zł wyższy niż u konkurencji/bez wniesienia). Uznałem, że te 50 zł mogę zapłacić za usługę wniesienia sofy do domu parterowego, do przejścia 10 m. Przy dostawie okazało się, że za wniesienie należy dopłacić 100 zł i termin dostawy wydłuży się o 10 dni. Kontakt ze sklepem makabryczny, w kontakcie ze sklepem nie czułem się klientem, o którego trzeba zadbać, może coś jeszcze dokupi. Szczerze,nie polecam.

Sofa rozkładana Loft 29 z regulowanymi zagłówkami

Sofa rozkładana Loft 29 z regulowanymi zagłówkami

Ocena 5/5  

Sofa ok.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Na stronie z której uzyskał Pan informację o transporcie z wniesieniem podane jest wyjaśnienie, iż podany cennik jest przykładowy, a ostateczna cena uzależniona jest od zakupionego mebla. Jest nam bardzo przykro z powodu powstałych niedogodności.

Zweryfikowany zakup
Piotr Malesa
28.06.2018 20:34
negatywna

Ogólnie jestem zadowolony z poprzednich transakcji, niemniej ta ostatnia była niekorzystna - długo, za długo i bez informacji. Sam musiałem dzwonić

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia oraz brak informacji. Niestety nie posiadaliśmy na stanie zamówionego przez Pana towaru, stąd to opóźnienie. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że produkt spełnia Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Paweł
13.06.2018 15:54
negatywna

Wysłałem reklamację zamówienia i nie dostałem żadnej odpowiedzi na razie :(

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Zgodnie z regulaminem dotyczącym składania reklamacji w naszym sklepie, dział reklamacji ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Od Pana zgłoszenia minęło 2 dni, dlatego prosimy o cierpliwość. Dołożymy wszelkich starań, aby Pana reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej.

Zweryfikowany zakup
Alek Barszczewski
08.06.2018 07:17

W tym zamówieniu:

negatywna

Ocena negatywna za czas realizacji 2 miesiące. Płyty 18 mm dostałem po tygodniu natomiast sklejenie tych samych płyt do grubości 36mm zajęło firmie dodatkowe 7 tygodni (sic!). Co do jakości itd. nie mam zastrzeżeń - naprawdę wzorowo.

Zweryfikowany zakup
Pawel.Buczkowski
07.06.2018 23:28

W tym zamówieniu:

negatywna

Na kontakt i przebieg transakcji nie moge powiedziec zlego slowa, ale co do jakosci obsługi.... Ewidentnie ktos dal d.... Jedna z czterech nóg w kolorze czarnym które zamówilem jest zle odlana farba i widac gołą blache. Nie wiem jak mozna bylo tego nie zauważyć bo to dobre 20 cm widocznej blachy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana reklamacja jest w trakcie rozpatrywania, uszkodzona noga zostanie wymieniona na nową.

Zweryfikowany zakup
i.am.michael@onet.pl
06.06.2018 09:47

W tym zamówieniu:

negatywna

Niestety nie jestem zadowolony. Płyty przyszły ponad tydzień po czasie. Do tego wysyłałem maila z roszczeniami i do dziś cisza nikt nawet nie raczył odpisać.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaszła pomyłka, ponieważ odpowiedź na Pana e-maila została wysłana na inny adres. Opóźnienie wysyłki nastąpiło z powodu braku dostaw w okresie długiego weekendu majowego. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Adrian
02.06.2018 09:11

W tym zamówieniu:

negatywna

TRAGEDIA. No normalnie jaja sobie robią z klienta... moja paczka ponoć była u mnie w dniu 27 kwietnia - 3 razy... cały dzień malowałem mieszkanie, i nie usłyszałem domofonu, a telefon też milczał. Nikt nie dzwonił - zero informacji, że moja paczka w ogóle tu była. KOGO WY WYNAJMUJECIE DO DOSTARCZANIA SWOICH PACZEK? KURIERA NA PEWNO NIE BYŁO TUTAJ - PEWNIE NIE MIAŁ CZASU, I POSTANOWIŁ SOBIE TO OLAĆ. 2 MAJA SPRAWDZAM TĄ PIEPRZONĄ PRZESYŁKĘ, BO ZASTANAWIAŁEM SIĘ CO TEN KURIER ROBI PRZEZ TYLE CZASU, A ON JUŻ U MNIE BYŁ PONOĆ NO NORMALNIE JAJA SOBIE ZE MNIE ROBICIE. NIGDY JESZCZE NIE MIAŁEM SYTUACJI, W KTÓREJ KURIER BYŁ U MNIE 3 RAZY I NAWET NIE ZADZWONIŁ DOMOFON ANI TELEFON, KTÓRY PO COŚ PODAŁEM GDY ZAMAWIAŁEM BIURKO. MOŻE ŻYJE NA INNEJ PLANECIE I O TYM NIE WIEM?!

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Piotrze, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Paczka została przez nas wysłana dnia 26.04. Od firmy przewozowej dostaliśmy informację, iż przesyłka nie została dostarczona, ponieważ kurier nie mógł się z Panem skontaktować telefonicznie. Również podjęliśmy próbą kontaktu telefonicznego z Panem, jednak bez skutku. Mamy nadzieję, że umówiona na dziś dostawa zakończy się sukcesem, a zamówione biurko spełni Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
piotr_drozdek
02.05.2018 18:41

W tym zamówieniu:

negatywna

Kupiłem obrzeże długość 4m. Otrzymałem zamówioną ilość w dwóch kawałkach 3m i 1m. Rozumiem, że końcówki, ale nie było info o dzieleniu, ani nikt nie powiadomił wcześniej o tym, że dostanę w dwóch kawałkach. Potrzebne mi są odcinki 1,8m i 2m. I co teraz fachowcy z meble.pl?

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety zamówione przez Pana obrzeże nie jest już produkowane. Przesłane kawałki, były jedynymi jakie posiadaliśmy na magazynie. Jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Witek
16.04.2018 21:17
negatywna

Miała być stała jedna półka a nie ma. Płyta delikatnie obita.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam przykro, że regał nie do końca spełnił Pana oczekiwania. Nie wiemy kto udzielił Panu informacji na temat stałej półki. Mamy jednak nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupu regału.

Zweryfikowany zakup
Maciej
06.04.2018 08:22

W tym zamówieniu:

negatywna

Mebel został do mnie wysłanym z kilkudniowym opóźnieniem, po zakładanym 21-dniowym terminie wysyłki. Poza tym meble.pl współpracują z firmą kurierską DHL, która za nic ma dyspozycyjność klienta i jej pracownicy dostarczają przesyłki w czasie, kiedy dla nich jest to wygodne, nie licząc się z klientem,a deklarowana przez firmę na jej stronach internetowych możliwość odbioru w godzinach 18.00-20.00 jest po prostu fikcją.

SZAFKA ŁAZIENKOWA MALAGA 80 WISZĄCA 5 KOLORÓW

SZAFKA ŁAZIENKOWA MALAGA 80 WISZĄCA 5 KOLORÓW

Ocena 1/5  

Projekt szafki i wielkość w stosunku do ceny są bardzo ładne JEDNAK SZAFKA ZOSTAŁA BARDZO ŹLE ZAPAKOWANA DO TRANSPORTU, tzn. otrzymałem bezładną mieszaninę płyt składających się na szafkę, jedynie z zewnątrz opakowanych w tekturę. Płyty nie były rozdzielone warstwami tektury, folii pęcherzykowej, ani nawet papieru! Nie były też niczym związane wewnątrz i przesuwały się wzajemnie względem siebie w opakowaniu. Wskutek tego po transporcie otrzymałem szafkę zarysowaną w wielu miejscach i z przetarciami. Poza tym została ona na tyle nieuważnie wykonana, że 2 otwory służące do podtrzymywania półek zostały wywiercone na niewłaściwej wysokości i musiałem samodzielnie wywiercić kolejne 2 na właściwej wysokości (błąd producenta wynikał tu z przyklejenia okleiny po niewłaściwej stronie półki). Jedynie fakt, że szafka była tania i jest funkcjonalna powstrzymał mnie przed reklamowaniem otrzymanego produktu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Złożył Pan zamówienie dnia 27.02, a w potwierdzeniu złożenia zamówienia dostał Pan informację, iż termin realizacji wynosi 21 dni roboczych. Zatem wyznaczony termin to 28.03. Pana zamówienie zostało wysłane przez wyznaczonym terminem - 22.03. Z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła prawidłowo. Jest nam przykro, że jest Pan niezadowolony z usług firmy kurierskiej, jednak jej działania nie są zależne od nas.

Zweryfikowany zakup
Leszek Sęktas
29.03.2018 10:15
negatywna

Sklep nie zauważył, że nie ma komody na stanie, gdy ją zamawiałam. Po kilku dniach, gdy zapytałam co się dzieje z zamówieniem (bo komoda już powinna być dostarczona) otrzymałam odpowiedź kolejnego dnia, że nie ma komody na stanie i że rzekomo pisali o tym w wiadomości wcześniej (żadnej wiadomości nie otrzymałam) oraz że mogę zrezygnować z zamówienia bądź poczekać ok. 21 dni ROBOCZYCH na zamówienie. Odniosłam wrażenie, że gdybym pierwsza się nie odezwała, to nawet by nie zauważono, że cześć zamówienia nie została zrealizowana. Ostatecznie komoda została dostarczona po tych 21 dniach roboczych (komoda zmówiona 24 stycznia, dostarczona 1 marca).

KOMODA SZAFKA 5 SZUFLAD WYS 124CM KARO K5 BIEL

KOMODA SZAFKA 5 SZUFLAD WYS 124CM KARO K5 BIEL

Ocena 5/5  

Jakość produktu w stosunku do ceny zadowalająca.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety dostawca nie poinformował nas o braku komody na stanie, dlatego też nie otrzymała Pani od nas takiej wiadomości. Zaraz po Pani e-mailu, skontaktowaliśmy się z dostawcą i niezwłocznie poinformowaliśmy Panią o przekazanej od niego informacji. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Cieszymy się, że zdecydowała się Pani poczekać na zamówienie i mamy nadzieję, że komoda spełniła Pani oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Ula
02.03.2018 11:28
negatywna

Proces projektowania, zamówienia i zakupu bez zarzutu :) Długi czas oczekiwania na pojawienie się towaru w punkcie odbioru w Warszawie. Podczas odbioru zostałem pozostawiony bez pomocy z towarem do przerzucenia na samochód, na środku placu przy silnym wietrze i temperaturze -10... "Pozdrowienia" dla pana magazyniera :(

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pana zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem uwzględniającym czas produkcji mebli oraz transport. Jeśli chodzi o odbiór zamówienia - gdy nie zostanie wykupiona usługa wniesienia palety do busa, magazynier nie ma obowiązku pomocy w załadunku. Jednakże dołożymy wszelkich starań, aby w razie możliwości taka pomoc była oferowana.

Zweryfikowany zakup
KS
02.03.2018 11:20

W tym zamówieniu:

negatywna

mebel przyszedł uszkodzony z połamanymi elementami; nie polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jest nam przykro, że towar przyjechał do Pani uszkodzony. W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pani na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje

Zweryfikowany zakup
jolasteckiewicz
28.02.2018 07:26
negatywna

Proces dowożenia mebli z tego sklepu to jakaś porażka.. Do samych mebli na razie nie mam zastrzeżeń, ale do realizacji zamówienia - tak. Nie można się umówić na konkretny dzień dowózki - to jest porażka, jeśli chodzi o sklep na tle innych internetowych sklepów meblowych. Generalnie nie polecam sklepu. Na szczęście z obsługą jest dobry kontakt, tylko co z tego, jeśli 3 dni konwersuję, żeby w końcu ktoś się zgodził, że pierwsza część zamówienia zostanie wysłana wtedy, kiedy będę w domu, a reszta i i tak nie wiadomo kiedy dojdzie i nie można się umówić. Poza tym, że okazało się, że zamówienie zostało podzielone na tyle części, że nawet Pani z obsługi nie była w stanie wskazać mi kiedy co przyjedzie i okazało się, że i tak kurier chciał przywieźć w inny dzień. Straszne zamieszanie..

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pani zamówienie zostało podzielone na kilka części, ponieważ jedno z nich było zamówieniem z działu mebli na wymiar, natomiast reszta dotyczyła mebli gotowych różnych producentów. W związku z tym, zamówienie dotyczące mebli na wymiar do którego wystawiła Pani komentarz, zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem, bez problemów z dostarczeniem. Jeśli chodzi o pozostałe zamówienia, nie było możliwości ustalenia konkretnej daty oraz godziny dostarczenia Pani przesyłek, ponieważ każde z zamówień wyjeżdżało od innego dostawcy w innych terminach. W każdej karcie produktu określony jest termin wysyłki produktu. Od momentu przekazania towaru firmie przewozowej, to od kuriera zależy, kiedy zostanie dostarczona. Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Mamy nadzieję, że mimo wszystko będzie Pani zadowolona z zakupionego towaru.

Zweryfikowany zakup
MaRa
23.02.2018 09:39

W tym zamówieniu:

negatywna

Niska jakość - bo trzeba było b.długo oczekiwać na realizację .

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za niedogodności. Niestety producent nie dotrzymał terminu dostawy, stąd powstałe opóźnienie. Mamy jednak nadzieję, że zamówiony towar spełnia Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
zaopatrzenie
20.02.2018 08:35
negatywna

Odradzam zakupy. Juz dwa miesace czekam, az szanwoni Panstwo zapoznaja sie z moja sprawa.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Przepraszamy za powstałe problemy w realizacji zamówień. Państwa sprawa jest rozpatrywana od początku realizacji zamówienia. Niestety nie wszystkie działania są zależne od nas. Producent zamówionej przez Państwa szafy zakończył swoją działalność, dlatego nie jest możliwe zrealizowanie tego zamówienia. Drugie zamówienie zostało do Państwa wysłane, ale niestety nie zostało ponownie dostarczone przez firmę przewozową. W związku z rezygnacją z zamówień, dołożymy wszelkich starań, aby środki zostały do Państwa zwrócone jak najszybciej. Jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Ewa
19.02.2018 15:57
negatywna

Meble zamownie zamowione 2/01/18 po prawie dwoch miesiacach nie moge doprosic sie o rozwiazanie sprawy, poniewaz mebli mi nie dostarczono. Odradzam zakupy.

REGAŁ 60CM PÓŁKA SZAFKA KSIĄŻKI SEGREGATORY  BIAŁY

REGAŁ 60CM PÓŁKA SZAFKA KSIĄŻKI SEGREGATORY BIAŁY

Ocena 1/5  

Czekam dwa miesace na reagl. Kontakt zerowy. Obsluga klienta bardzo zla.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności oraz problemy w realizacji zamówienia. Od początku staraliśmy się zrealizować zamówienie jak najszybciej, jednakże nie wszystkie działania są zależne od nas. Jedno z Państwa zamówień nie mogło zostać zrealizowane, gdyż producent zakończył swoją działalność. Natomiast drugie zamówienie zostało do Państwa wysłane, jednak nie zostało dostarczone przez firmę przewozową. W związku z rezygnacją z powyższych zamówień, dołożymy wszelkich starań, aby środki zostały do Państwa zwrócone jak najszybciej.

Zweryfikowany zakup
Sebastian
19.02.2018 15:50
negatywna

Jeden z boków miał wyszczerbiony róg a na froncie była skaza czarna kropka na białym froncie. Mebelki tanie ale jednak spodziewałem się lepszej jakości. Czas wysyłki oraz kontakt oceniam wysoko.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuacją. Jest nam bardzo przykro, że szafka nie spełniła Pana oczekiwań. Jeśli zauważył Pan wadę produktu, prosimy o złożenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje

Zweryfikowany zakup
Martini
12.02.2018 22:37
negatywna

Do dnia dzisiejszego nie dostałam na adres e-mail pdf-a z instrukcją montażu zamówionej szafki.

Wysyłka w 48h! Szafka na buty BURBANK 50 NA DOTYK biała

Wysyłka w 48h! Szafka na buty BURBANK 50 NA DOTYK biała

Ocena 1/5  

Szafka wykonana z bardzo marnej jakości materiałów. Za podobną kwotę kupiłam w innej firmie skrzynię i jakość jest nieporównywalnie lepsza. Szafka po zamontowaniu nie jest stabilna - brak płyty na ściankę z tyłu szafki (przesadna oszczędność). Za to osoba pakująca zamówienie wysłała tonę śrubek, które nie przydały się podczas montażu - o jakieś 120 śrubek i kołków za dużo. Jestem niestety bardzo rozczarowana zakupem :(

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, dnia 07.02 został do Pani wysłany e-mail z instrukcją montażu. W tej chwili ponowiliśmy tego e-maila. Gdyby instrukcja nie dotarła do Pani, prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia.

Zweryfikowany zakup
Uz
12.02.2018 14:05
negatywna

Czas realizacji zamówienia zgodny z podanym terminem. Formatki przycięte zgodnie z zamówionymi rozmiarami, niestety prawdopodobnie formatki zostały przycięte z wypaczonej sklejki i dopasowanie frontów szafki jest niemożliwe.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pani oczekiwań. Jeśli stwierdziła Pani wadę sklejki, prosimy o złożenie reklamacji wysyłając e-maila na adres: reklamacje@meble.pl.

Zweryfikowany zakup
wiesia_kaszkowiak
12.02.2018 10:46

W tym zamówieniu:

negatywna

Do chwili obecnej (niedziela) przesyłka nie dotarła... brak możliwości oceny produktu, transakcja negatywna. W dniu 02.02.2018 informowałam się telefonicznie kiedy złożyć zamówienie żeby przesyłka dotarła najpóźniej w czwartek - piątek (8-9.02). poinformowano mnie, że wystarczy złożyć zamówienie we wtorek 05.02.2018, zamówienia złożone we wtorek rano. Brak realizacji....

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Przesyłka miała wyjść z magazynu dostawcy dni 07.02, jednakże niefortunnie została przeoczona na magazynie. W dniu dzisiejszym paczka została do Pani wysłana. Najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie i niedogodności.

Zweryfikowany zakup
dorotazareba6
11.02.2018 12:56
negatywna

elementy z tego zamówienia nie trzymają zamówionych wymiarów różnice dochodzą do 1.5 mm

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że towar okazał się być niezgodny z zamówieniem. Prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje

Zweryfikowany zakup
studiogusta
09.02.2018 11:36

W tym zamówieniu:

negatywna

zamowienie zlożone 2018-01-06 dostarczone 2018-01-26 cóż więcej mówić

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W momencie dokonywania przez Pana zamówienia, zarówno w koszyku jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia dostał Pan informację, iż czas realizacji zamówienia wynosi 10 dni roboczych. Od 11-14.01 w naszej firmie była przeprowadzana inwentaryzacja - informacja o tym widniała na stronie. W związku z tym, paczka została wysłana do Pana 22.01, czyli dzień przed wyznaczonym terminem wysyłki. Od dnia 23.01 Pana paczka czekała w Paczkomacie. Z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła prawidłowo i zgodnie z wyznaczonym terminem. Mamy nadzieję, że zakupiony towar spełnia Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
mesi
25.01.2018 23:48
negatywna

Połowa zamówionych gałek uszkodzona(pozdzierana farba)

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zakupiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. Prosimy o złożenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
krad1973
11.01.2018 07:44
negatywna

Mam zastrzeżenia do terminu realizacji zamówienia. Dostawa miała trwać dwa dni. Niestety czekałam ponad tydzień. Pomogła dopiero telefoniczna reklamacja.

STOLIK KAWOWY ZE SZKLANĄ PÓŁKĄ DIANA C 60 OLCHA

STOLIK KAWOWY ZE SZKLANĄ PÓŁKĄ DIANA C 60 OLCHA

Ocena 5/5  

Stolik spełnia moje oczekiwania. Jest ładny i łatwy do zmontowania.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie. Złożyła Pani zamówienie dnia 07.12, a paczka została wysłana dnia 11.12, tak więc zakładana wysyłka w dwa dni robocze została zrealizowana. Niestety nie wiadomo z jakich powodów, przesyłka leżała kilka dni na magazynie firmy przewozowej o czym dowiedzieliśmy się po Pani interwencji. Mamy nadzieję, że mimo tych niedogodności, jest Pani zadowolona z zakupu. Jeszcze raz przepraszamy za opóźnienie.

Zweryfikowany zakup
Jolanta Rothe
04.01.2018 08:20
negatywna

Proszę Państwa transakcję oceniam negatywnie. Oferujecie Państwo podstawkę uniwersalną dla T V do 43 cali. Mój TV ma 42 cale/ Plazma Pioniera/ i ma szersze rozstawy. Podstawka jest mi nieprzydatna więc zwrócę ją Państwu i poproszę o większą lub zwrot pieniędzy. Pozdrawiam Bartłomiej Fromiński

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam przykro, że jest Pan niezadowolony z zakupu. W karcie kupionego przez Pana produktu została zawarta informacja dla jakich wymiarów telewizora, stojak będzie odpowiedni oraz jaki ma rozstaw. Jest również podana szczegółowa instrukcja z wymiarami. Jeśli chce Pan zwrócić produkt, prosimy wysłać e-maila na adres zwroty@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi dokonania zwrotu zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Bartłomiej Fromiński
31.12.2017 09:28
negatywna

Dzwonilam na infolinie i prosilam, aby paczki zostaly nadane po nowym roku. Oczywiscie paczka z krzeslami zostala nadana przed, zadzwonila i poprosilam, aby reszte paczek zostalo nadane po (zreszta Pan na infolini tak powiedzial). Dzis pol dnia trace na infolniach, aby pozmieniac dni dostawy i mam przez to problemy. Bardzo dziekuje.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Niestety informacja z Pani strony została przekazana zbyt późno i nie udało się nam wstrzymać wysyłki. Jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Ewa
29.12.2017 10:34
negatywna

Meble dojechały na połączonych paletach, kurier PKS nie był w stanie wyładować tego z auta i wjechać paletami do garażu, gdyż nie miał takiego dużego wózka widłowego. Paletę trzeba było rozebrać na aucie i nosić wszytko ręcznie do domu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że dostawa towaru przysporzyła Panu dodatkowych problemów. W potwierdzeniu złożenia zamówienia, otrzymał Pan informacje, iż przesyłka dotrze na dwóch paletach. Podane zostały również ich wymiary. Mimo powstałych niedogodności, mamy nadzieję, że meble spełnią Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Michał Urbanek
29.12.2017 09:20

W tym zamówieniu:

negatywna

Kupiłem biurko wraz z kontenerem. Jako plus meble dotarły na czas. Na tym koniec pozytywów. Na froncie blatu brakuje około 1cm wykończenia. Zostało "gołe" drewno. Źle to wygląda. Boki biurka w pewnych obszarach pokryte są dziwną biało-szarą szadzią. Po obu stronach. Widać to najbardziej przy sztucznym świetle. Nie da się tego domyć ani wyszorować. Osad pozostaje. Na koniec instrukcja obsługi. Spore braki. Przede wszystkim brak instrukcji montażu wysuwane półki pod klawiaturę. Po drugie instrukcja montażu prowadnic do szuflady kontenera wraz z hamulcem i cichym domykiem jest całkowicie z innego modelu. Do dzisiaj nie wiem jak to zamontować. Nie tego się spodziewałem po zestawie za prawie 2500 zł.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Jeśli stwierdził Pan wadę towaru, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. W sprawie przesłania prawidłowej instrukcji, może się Pan skontaktować z działem mebli na wymiar. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
Tomasz
21.12.2017 21:31

W tym zamówieniu:

negatywna

Zamówienie zostało zrealizowane z opóźnieniem dopiero po moim kontakcie telefonicznym, ponieważ nie dostałam odpowiedzi na mejla. Planowana data wysyłki to 01.12. Kurier w dniu dostawy będąc w okolicy miejsca doręczenia zadzwonił, że nie może znaleźć miejscowości i dostarczy towar po weekendzie. Czas dostawy wydłużył się o kolejne dni. Paczka doszła 11.12. Po otworzeniu paczki elementy mebli okazały się niedbale sklejone przez co ich jakość jest bardzo niska.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Niestety w międzyczasie zabrakło u dostawcy kredensów, który Pani zamawiała, dlatego musieliśmy poczekać na nową dostawę. Jest nam bardzo przykro, że dostarczenie przesyłki przysporzyło Pani dodatkowych problemów, jednak nie mamy wpływu na działania firmy przewozowej. Jeszcze raz bardzo przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Dominika
14.12.2017 17:09
negatywna

Do Bani. Biurko przyszło bez zestawu śrub(obsługa nie reaguje na zapytania o nie) dodatkowo farba na szkle zeszła pod wpływem wielkiej warstwy kleju, na którym przyklejono zabezpieczenia. Jedyny plus to szybkość.

Biurko narożne LUMINO czarne

Biurko narożne LUMINO czarne

Ocena 4/5  

Biurko super gdyby było kompletne i nie zniszczone.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Pana zgłoszenie zostało przekazane do dostawcy - zestaw śrub zostanie do Pana wysłany. Jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
daniel.wilczek
14.12.2017 09:51
negatywna

Za dluga realizacja

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam przykro, że musiał Pan długo czekać na swoje zamówienie. Krzesła, które Pan zamówił są produktami importowanymi, dlatego czas realizacji jest wydłużony. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Pana jak najszybciej, dlatego też zamówienie zostało wysłane 14 dni roboczych przed wyznaczonym terminem wysyłki.

Zweryfikowany zakup
M
13.12.2017 08:55
negatywna

Niestety nadal nie dostałem zamówienia, bo firma kurierska Raben to jakaś porażka. Pomimo dwukrotnego umówienia sie na dostawę kurier już drugi dzien nie dostarczył do mnie paczki. Straciłem dwa dni urlopu, mam zaleglosci w pracy i nadal nie dostałem zamówionych elementów.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam, Jest nam bardzo przykro z powodu opóźnienia dostawy Pańskiego zamówienia. Niestety nie mieliśmy wpływu na zaistniały problem w firmie kurierskiej ale dzięki naszej interwencji udało się dostarczyć zamówienie 8.12 Mamy nadzieję, że taka sytuacja więcej się nie powtórzy

Zweryfikowany zakup
Piotr
08.12.2017 08:20

W tym zamówieniu:

negatywna

Zamówiłem ławe, niestety mebel jest w dwóch miejscach uszkodzony, nie ma takiej opcji żeby mebel uszkodził się podczas transportu, był dobrze zabezpieczony i bez uszkodzeń na opakowaniu. Lipa, omijać szerokim łukiem

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że jest Pan niezadowolony z zakupionego towaru. Jeśli stwierdził Pan wadę produktu, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi procesu reklamacyjnego zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

Zweryfikowany zakup
Dariusz Padzik
01.12.2017 14:29
negatywna

1. Przesyłka dotarła w dwóch częściach i w 2 terminach. W jednej paczce ścianki półki, w drugiej śruby/kołki itp. Nie byłem o tym wcześniej informowany. Musiałem 2 razy umawiać się na odbiór od kuriera (obecność w domu) 2. Jeden z elementów był błędnie oklejony. Zamiast paska na szczycie półki w kolorze brązowym, pasek miał kolor biały. 3. W przesyłce ze śrubami/kołkami brakowało elementów - być może był to zestaw dla innej półki(?) 4. Informowałem firmę o niezgodnościach, prosiłem by przysłano pasek okleiny bym sam sobie poprawił półkę i dodatkowe element-łączniki. Firma w ogóle nie zareagowała. Brak odpowiedzi/reakcji. ODRADZAM

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wynikłe niedogodności. Mamy nadzieję, iż mimo zaistniałych problemów, produkt spełnia Pana oczekiwania. Jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Norbert Szczyglak
01.12.2017 11:19

W tym zamówieniu:

negatywna

Być może miałam szczególnego pecha, ale zamówiony produkt otrzymałam dopiero po 11 tygodniach, podczas kiedy przy produkcie była informacja, że realizacja zamówienia nastąpi w okresie 6-8 tygodni. Brakowało rzetelnej informacji ze strony sprzedawcy, ponieważ to ja wysyłałam zapytania o termin realizacji zamówienia po 8, 9 i 10 tygodniu każdorazowo otrzymując zapewnienie, iż produkt otrzymam w kolejnym tygodniu. Na ostatniego maila nie otrzymałam odpowiedzi. Zaoferowano mi rabat 300 zł za opóźnienia w realizacji zamówienia (wartość zamówienie 5300 zł), ale minął już tydzień, a rabat nie wpłynął na moje konto. Zakupu w tej firmie dokonałam, ponieważ byłam zadowolona z realizacji poprzedniego zamówienia, ale po ostatnim zakupie straciłam zaufanie do firmy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałe opóźnienie. Niestety nie mieliśmy na nie wpływu, gdyż było ono spowodowane wydłużonym czasem produkcji u producenta. W ramach rekompensaty zaoferowaliśmy Pani rabat. Środki wpłynął na Pani konto w ciągu 24h. Mamy nadzieję, że zakupiony narożnik spełni Pani oczekiwana i mimo tej niedogodności, nie zrezygnuje Pani z zakupów w naszym sklepie.

Zweryfikowany zakup
Aga
17.11.2017 18:14
negatywna

uszkodzona szyba komody 2b4s oraz element frontu komody 2d uszkodzenie wynikłe prawdopodobnie z winu przewoźnika gdyż na kartonach pozostały slady wgniecenia od pasów mocująco- zabezpieczających.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że towar dotarł do Pana w stanie uszkodzonym. Bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-mail na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi składania reklamacji zapozna się pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
marian
17.11.2017 14:37
negatywna

w historii zamówień zrealizowanych widzę ze na dzień 15.11.2017 że przesyłka jest zrealizowana o godzinie 14-tej . Ten wpis czynie 16.11.2017 o godzinie 10:53 i przesyłki nie mam w domu. Czas wysyłki mojego towaru 48 h , towar zamówiłem 06.11.2017 dzisiaj mija 10-ty dzień i nie dojechał towar , chyba jedzie z Chin.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie. Niestety nie było ono zależne od nas. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że mimo tej niedogodności, będzie Pan zadowolony z zakupionego w naszym sklepie towaru. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
mrozynek
16.11.2017 10:56
negatywna

Wcześniej zamawiałem u Państwa kilkanaście kompletów prowadnic BLUM i chodziły płynnie i cicho. Te dwa komplety dosyć,że przy przesuwaniu jakby dziwnie strzelały to jeszcze o wiele gorzej chodzą. Jakieś podróbki mi się trafiły. Rozczarowałem się.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zakupiony w naszym sklepie towar nie spełnia Pana oczekiwań. Jeśli stwierdził Pan wadę produktu, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji - ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Michał
08.11.2017 11:08
negatywna

sama transakcja jak najbardziej OK.Jakość mebli pozostawia wiele do życzenia oraz sam sposób pakowania ich (jedna komoda w trzech paczkach razem z elementami innych elementów meblościanki,oczywiście nic nie opisane co do czego).Śruby i okucia również w jednym worku ale co tam chociaż zmusza to do myślenia żeby trafić która śruba do czego.Instrukcja składania mebli.....................................bez komentarza.Reasumując jakie choć nie małe,pieniądze takie mebla.Ja z pewnością już nie skorzystam z oferty Meble.pl,i nie polecam tego innym.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam niezmiernie przykro, że jest Pan niezadowolony z zakupionego w naszym sklepie towaru. Jeśli zauważa Pan nieprawidłowości w wykonaniu mebli, może Pan złożyć reklamację. Szczegóły dotyczące składania reklamacji znajdzie Pan w zakładce "Reklamacje i zwroty". Niestety sposób pakowania mebli nie jest zależny od nas. Niemniej jednak poinformujemy producenta o Pana zastrzeżeniach i dołożymy wszelkich starań, by takie sytuacje nie miały miejsca. Serdecznie przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Adam
29.10.2017 21:34
negatywna

Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie !!! Nie potrafią nawet poprawnie dobrać elementów. Dostałem elementy inne niż na zdjeciach i nie opasujące do siebie. Złożone 2 reklamacje bez odzewu. Zero kontaktu i odpowiedzi NIE POLECAM i PRZESTRZEGAM !!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana zgłoszeniem zajmuje się już dział reklamacji. W dniu dzisiejszym proszę oczekiwać kontaktu z naszej strony.

Zweryfikowany zakup
mb
02.10.2017 10:42
negatywna

To moje kolejne zamówienie w sklepie. Tak naprawdę nie musiałabym go dokonywać, gdyby obsługa sklepu zechciala zająć się zwrotem towaru. Przysłali mi uszkodzony uchwyt do mebli kuchennych, który chciałam oddać. Brak odpowiedzi na wiadomość wysłana na dwa adresy mailowe. Skończyło się na tym że musiałam zamówić nowe uchwyty, a te stare zostały. Klient ma prawo do reklamacji wadliwego produktu. Ma prawo nawet oddać produkt w ciągu 14 dni. Sklep nic sobie z tego nie robi, nie odpisuja nawet na maile. Nie polecam

Reling RE23 stare złoto  Rozstaw 160 mm

Reling RE23 stare złoto Rozstaw 160 mm

Ocena 2/5  

Należy uważać - jeśli uchwyty nie są wadliwe to są naprawdę ładne. Mi trafił się felerny egzemplarz i brak odpowiedzi ze strony sklepu na chęć wymiany na dobry

Reling RE23 stare złoto  Rozstaw 192 mm

Reling RE23 stare złoto Rozstaw 192 mm

Ocena 2/5  

Uchwyty są piękne jeśli sklep wysyła je prawidłowej jakości. Problem pojawia się przy reklamacji - tak naprawdę zero kontaktu ze sklepem

Gałka GW23 stare złoto

Gałka GW23 stare złoto

Ocena 5/5  

Gałka ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Natalio, najmocniej przepraszamy za zwłokę w odpowiedzi. Pani wiadomość reklamacyjna została zagubiona w ogólnym e-mailu firmowym i trafiła z opóźnieniem do działu reklamacji. Prosimy w przyszłości kierować korespondencję bezpośrednio do opiekuna zamówienia bądź na adres reklamacje@meble.pl. Pani zgłoszenie jest w trakcie rozpatrywania. Prosimy oczekiwać kontaktu z naszej strony. Raz jeszcze przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Natalia
23.09.2017 13:55
negatywna

Miałam sprzeczne informacje na temat dostawy biurka. Myślałam, że przyjdzie razem z drugim przedmiotem i zaniepokoiłam się, że tak się nie stało. Napisałam więc do obsługi z pytaniem kiedy będzie. Dostałam odpowiedź, że dzisiaj (w czwartek) albo w piątek - przyszło w poniedziałek... przez to wszystko tylko mama była w domu żeby je odebrać. Gdyby był też tata to może pomógłby kurierowi, któremu sypały się części biurka przez rozwalony karton, który był baaaardzo słabej jakości jak na przewożenie tak ciężkiego mebla, więc nawet nie mam pretensji do kuriera tylko raczej do producenta, który pakuje tak kiepsko swoje produkty. Na szczęście nic nie zaginęło.

Biurko OLSEN B biały dąb

Biurko OLSEN B biały dąb

Ocena 4/5  

Ogólnie biurko wygląda fajnie, designersko i jak za tą cenę to jest jego normalna jakość - czyli słaba, ale nie potrzebuję lepszej :) Najgorsze było jego opakowanie, które rozwaliło się po drodze, bo było tak słabe, ale na szczęście nic nie wypadło... no i jeszcze niedomówieniem była instrukcja złożenia. Na częściach biurka były nalepione naklejki z numerkami, ale na instrukcji już tych numerków nie było :) to po co te numerki skoro i tak trzeba było się domyślać. Jednak z części - metalowa rurka pod szufladami - nie była w ogóle opisana w instrukcji, ale na szczęście doświadczenie taty sprawiło, że sam wpadł na to, że powinna tam być :)

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Karolino, Pani zamówienie pochodziło od dwóch różnych producentów, stąd rozbicie je na dwie części. Każda z tych części została wysłana do Pani z różnych magazynów w tym samym dniu, czyli 6 września. Krzesło zostało wysłane firmą kurierską Geis, która dostarczyła mebel szybko i sprawnie, natomiast biurko firma Schenker, która dostarczyła z opóźnieniem. Niestety nie mamy wpływu na terminowości firm spedycyjnych.

Zweryfikowany zakup
WirtualnyLis
22.09.2017 08:42
negatywna

Paczka w środku znowu uszkodzona. Będę reklamował elementy uszkodzone.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Wojciechu, prosimy o zgłoszenie reklamacji, wraz ze zdjęciami uszkodzonych elementów w celu otrzymania nowych. Szczegóły znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie komplikacje.

Zweryfikowany zakup
meble-kastro@wp.pl
14.09.2017 09:14

W tym zamówieniu:

negatywna

Komentarz nie dotyczy transakcji, tylko sprzedającego: W dniu 22.08.2017 wysłałam zapytanie mailowe - nikt do dziś nie odpowiedział. Tydzień później zadzwoniłam na infolinię. Obiecano mi wysłanie odpowiedzi na drugi dzień. To była tylko obietnica... Jeśli chodzi o transakcję, to jedno zamówienie zostało rozbite na dwa - co oznacza różne terminy dostaw, chaos w mailach i sms`ach. Do dziś nie otrzymałam drugiego paragonu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Katarzyno, sprawdziliśmy serwer pocztowy i niestety Pani wiadomość z 22 sierpnia nigdy do nas nie dotarła, stąd brak odpowiedzi. Po rozmowie z naszym handlowcem próbowaliśmy "namierzyć" Pani wiadomość, jednak bez powodzenia. Nie znamy powodu jej nie dostarczenia. Jeśli chodzi o transakcję, to zamówiła Pani dwa produkty od różnych producentów, stąd rozbicie zamówienia na dwa osobne, wysyłane z dwóch różnych magazynów. Na bieżąco była Pani informowana mailowo jak i smsowo o statusie ich realizacji. Oba paragony zostały do Pani wysłane drogą mailową w dniu 31 sierpnia. W dniu dzisiejszym ponownie je do Pani wysłaliśmy. Prosimy o przejrzenie folderu spam, gdyż zdarza się czasem, że wiadomości trafiają własnie to tego folderu.

Zweryfikowany zakup
Katarzyna
05.09.2017 20:04
negatywna

W dniu 22.08.2017 wysłałam zapytanie mailowe - nikt do dziś nie odpowiedział. Tydzień później zadzwoniłam na infolinię. Obiecano mi wysłanie odpowiedzi na drugi dzień. To była tylko obietnica... Zamówiłam jednorazowo dwie szafki i krzesła. Jeśli chodzi o krzesła, to nie otrzymałam paragonu drogą mailową (tak jak to miało miejsce w przypadku krzeseł).

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Katarzyno, sprawdziliśmy serwer pocztowy i niestety Pani wiadomość z 22 sierpnia nigdy do nas nie dotarła, stąd brak odpowiedzi. Po rozmowie z naszym handlowcem próbowaliśmy "namierzyć" Pani wiadomość, jednak bez powodzenia. Nie znamy powodu jej nie dostarczenia. Jeśli chodzi o transakcję, to zamówiła Pani dwa produkty od różnych producentów, stąd rozbicie zamówienia na dwa osobne, wysyłane z dwóch różnych magazynów. Na bieżąco była Pani informowana mailowo jak i smsowo o statusie ich realizacji. Oba paragony zostały do Pani wysłane drogą mailową w dniu 31 sierpnia. W dniu dzisiejszym ponownie je do Pani wysłaliśmy. Prosimy o przejrzenie folderu spam, gdyż zdarza się czasem, że wiadomości trafiają własnie to tego folderu.

Zweryfikowany zakup
Katarzyna
05.09.2017 20:00
negatywna

Fatalnie!!!! Jutro minie tydzień od kiedy przesyłka zalega u kuriera. Nie można się nic dowiedzieć. Terminy realizacji mebli u klienta lecą a przesyłki nie można dostarczyć, bo kontakt z firmą Raben praktycznie niemożliwy.Od czasu do czasu odbierają telefony ale twierdzą że nic się nie da załatwić i nie wiedza dlaczego przesyłka ciągle jest na magazynie. Sprawą zajmują się ciągle inne osoby które nie przekazauja sobie nawzajem informacji. Dzień za dniem ucieka... Nie polecam! W tej całej niemocy zgłosiłam sprawę do Meble.pl i też zero odzewu. Transport kosztował mnie prawie 500zł i nadal nie mogę otrzymać zamówionego w całości opłaconego towaru. MASAKRA

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W roli wyjaśnienia - pierwsza próba dostarczenia przesyłki nastąpiła dnia 30.08, jednak nie byli Państwo w stanie jej przyjąć ze względu na jej sporą wagę i gabaryty. Kolejna próba (umówiona już między Państwem a firmą kurierską) nastąpiła dnia 02.09, jednak osoba mająca odebrać przesyłkę z magazynu nie posiadała ani numeru przesyłki, ani zamówienia, stąd ponownie nie zakończyła się sukcesem. Firma kurierska raz jeszcze ponowi próbę dostarczenia pod wskazany adres oraz skontaktuje się się z Państwem odpowiednio wcześniej, aby mieli Państwo możliwość przygotowania się. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Zweryfikowany zakup
a-liszewska
05.09.2017 09:32

W tym zamówieniu: