Do dziś nie otrzymałem przesyłki, mimo mailowych i telefonicznych upomnień kierowanych do RABEN. W/g RABEN przesyłka od 31.09.2017 jest magazynie w Piasecznie, nie podjęli ani jednej próby dostarczenia. Proszę o interwencję u także z waszej strony. Jeśli sytuacja będzie przedłużała się, będę zmuszony żądać od waszej firmy zwrotu pieniędzy. Adam Bartkowicz 02-594 Warszawa, ul. Bruna 24 m 20 503 503 385 przesyłka 353824626
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Adamie, niestety przesyłka została uszkodzona przez firmę kurierską podczas załadunku lub rozładunku. Tak, jak ustaliliśmy podczas dzisiejszej rozmowy, sprawdzimy ewentualne uszkodzenia wewnątrz paczki i ponowimy wysyłkę na początku przyszłego tygodnia. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
05.09.2017 07:50
W tym zamówieniu:
Na 16 zamówionych zamków do drzwi płytowych 2 były do szkła. Z 16 zamówionych blaszak było 15szt. I kupiłem klucze Master a nikt nie podał informacji że do całej paczce są 2 szt. dołączone. Piotr Wolanin
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Piotrze, jeśli w otrzymanej przesyłce brakuje jakiegoś produktu lub któryś z nich nie spełnia Pana oczekiwań, prosimy o złożenie reklamacji. Szczegóły znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie komplikacje.
04.09.2017 22:03
we didnt get the sofa yet; everything is fine with buying it but when it comes to the transport, they are delivering just from 9 to 15:00, and is not possible to contact with them out of this hours.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dear Oriol, we are sorry the time is not sauitable for you. Unfortunatelly, we cannot change it, the information about deliver hours is visible in our regulations.
11.08.2017 09:02
Obsługa klienta to dramat. Pomimo mojego wielokrotnego kontaktu z firmą, mailowegomimtelefonicznego, w celu umówienia specjalnego terminu dostawy, nikt nie raczył do mnie dodzwonić, napisać. Towar wysłano po wyprodukowaniiu mebli, o czym siedziałem się z automatycznego sms-a i mailingu. Dostawa odbyła się w nie uzgodnionym ze mną czasie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Macieju, najmocniej przepraszamy za utrudnienia. Ze względu na to, iż nie możemy wskazywać dokładnego dnia dostawy (firmy kurierskie dostarczają przesyłki w 1-2 dni po ich nadaniu) otrzymał Pan od nas jedynie informację o planowanym terminie wysyłki. Na chwilę obecną niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, iż termin dostawy pokryje się w 100% z tym przewidywanym.
Produkcja trwała dłużej niż zapowiadano, na magazynie gdzie jest odbiór - chaos a przez to kolejka, i jeszcze musiałem się dopominać o wydanie wszystkich elementów bo nie dostałem ich za pierwszym razem. Jedyną zaletą jest cena.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Wojciechu, na początku bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności podczas odbioru zamówienia. W roli wyjaśnienia, termin wykonania Pana zamówienia został określony na 7 dni roboczych i ten termin został dotrzymany.
Niestety nie jestem zadowolony z pociętych sklejek. Trzeci raz zamawiałem pocięcie sklejki i w każdym z zamówień zawsze kilka elementów jest źle przyciętych. Albo o cm mniej albo więcej... Oczekiwałbym większej precyzji....
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Stefanie, zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte i jest w trakcie rozpatrywania. Prosimy bardzo o kontakt z działem reklamacji. Obecnie czekamy na przesłanie zdjęć.
Masakra! Dwa złożone zamówienia, 5 kupionych artykułów a dotarł tylko jeden po tygodniu. Na zwrot pieniędzy też czeka się tydzień. Absolutnie nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Joanno, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety importer mebli nie poinformował nas, że stan magazynowy produktów został wyczerpany. Pieniądze zostały Pani zwrócone w terminie zgodnym z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r., czyli do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Więcej na ten temat znajdzie Pani tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
01.08.2017 07:23
Zbyt długi czas realizacji zamówienia
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Marku, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i opóźnienie zamówienia. Było ono spowodowane problemami logistycznymi.
26.07.2017 07:02
Zamówienie zrealizowane miesiąc po złożeniu, mimo zapewnień o tygodniu roboczym i materiale w magazynie, reakcja dopiero po interwencji w dziale reklamacji-tu rzeczywiście bardzo szybko, rozumiem, że klient detaliczny nie jest opłacalny, ale można poinformować o długim terminie i nie marnować komuś czasu; cięcie elementów super choć jeszcze wszystkiego nie sprawdziłam, natomiast wybór strony prawej i lewej arkusza kompletne nieporozumienie, efekt meble eleganckie od środka, z przebarwieniami i sękami od strony widocznej - czyżby płyta tylko w połowie w 1 klasie? - rzecz nie do sprawdzenia po cięciu, nie chce mi się układać kilku metrów płyty, nie mam czasu, jednym słowem wydaje się że wszystko łatwo i miło, ale niestety nie do końca jest to prawdą, o firmie kurierskiej nie wspomnę, to już wisienka na torcie
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Doroto, zgodnie z ofertą termin wykonania Pani zamówienia został określony na 8-10 dni roboczych. Jest to czas liczony od daty zaksięgowania wpłaty. Niestety od momentu złożenia zamówienia przez kolejne 14 dni nie otrzymaliśmy wpłaty, więc system dwukrotnie anulował Pani zamówienie z powodu jej braku. Po jej zaksięgowaniu, towar został wysłany do Pani po upływie 5 dni roboczych. Co do jakości końcowej (strony sklejki), opiekun Pani zamówienia nie otrzymał żadnych informacji w tym względzie. Niestety bez zdjęć czy jakiegokolwiek zgłoszenia nie jesteśmy w stanie zweryfikować błędu produkcyjnego. Prosimy o kontakt z opiekunem Pani zamówienia.
Przesyłka jeszcze nie dotarła. Miała składać się z 5 części. Według kuriera w Białymstoku jedna paczka zagubiona. Czekają.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Andrzeju, zgodnie z informacją pozyskaną od firmy kurierskiej, Pańskie zamówienie zostanie dostarczone w dniu dzisiejszym. Za powstałe komplikacje przy dostawie najmocniej przepraszamy.
07.07.2017 06:46
BRAK INSTRUKCJI , KTÓRA JEST WYSYŁANA W FORMIE PDF UNIEMOŻLIWIA MI OD MIESIĄCA ZEBRANIE BIURKA.
Biurko komputerowe B55-B130-S30-KS30
BRAK INSTRUKCJI UNIEMOŻLIWIA ZEBRANIE MI BIURKA,INSTRUKCJA MIAŁA BYĆ WYSŁANA W FORMIE PDF. OD MIESIĄCA BIURKO LEŻY A JA NIE MOGE DOPROSIĆ SIĘ O INSTRUKCJĘ.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo prosimy o sprawdzenie skrzynki mailowej, wraz z folderem SPAM. Instrukcja była do Pani wysyłana już kilkakrotnie, po raz pierwszy dnia 29.05. Jeśli nadal do Pani nie dotarła, prosimy o kontakt.
29.06.2017 22:26
Problem z wniesieniem stołu. Informacje ze sklepu ze zostane wczesniej poinformowany o produkcie gotowym do dostawy, a tak sie nie dzieje. Nastepnie kurier dzwoni ze przywiozl meble i co ma z nimi zrobic. Nie obylo sie bez ostrej wymiany zdan, oczywiscie kurier nie byl winien. Chlopak zachowal sie fair i sam wniosl zamowienie... Ogolnie odradzam zakupy w tym sklepie... Jestem rozczarowany
STÓŁ ROZKŁADANY W STYLU WŁOSKIM MESSA DĄB SONOMA
Stol znioszczony w 1 rogu co niestety negatywnie wplywa na jakosc produktu. Ponadto nie ma mozliwosci zamontowania listwy do nozek, gdyz nawierty sa w zupelnie niewlasciwych miejscach. Ponadto stol buja sie na wszystkie strony nawet gdy jest maksymalnie zlozony. Nie mowiac juz o maksymalnym rozlozeniu. Jedynm slowem porazka... a mialo byc tak pieknie. Jestem rozczarowany. `
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Pawle, o wysyłce zamówienia poinformowaliśmy Pana e-mailowo i smsowo 5 maja. Również firma kurierska powinna poinformować Pana o planowanej dostawie. Prosimy złożyć reklamację dotyczącą wadliwego produktu - szczegóły na: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty. Przykro nam, że zamówienie nie spełniło Pańskich oczekiwań.
19.06.2017 14:39
I received the product in the wrong color, I reported it and they took long time to answer saying only that it was sent to the complaint department. The problem has not been solved. I received both products without mounting instructions, I requested them by email and they took too long to answer. Service is terrible. I won`t buy from you again and I will communicate the bad experience and quality of your service with the whole expat and diplomatic community in Warsaw.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dear Lizzette, we are really sorry for any inconvenience. Your complaint about the wrong colour is being processed now and we will try to solve it as fast as possible. We also sent the assembly instructions to you on Wednesday. If you have any doubts or questions, feel free to contact us.
Zamówiłam 8 krzeseł z tkaniny. Realizacja transakcji opóźniona prawie o miesiąc, po czym okazało się że produkt nie jest zgodny z zamawianym!!! W biurze obsługi klienta usłyszałam że "trudno, tak się czasem zdarza". Krzesła przyjęłam, ponieważ były podobne kolorystycznie do zamawianych. Przesyłka Została zagubiona w firmie kurierskiej. Dotarla po kilku dniach. Obsługa klienta w meble.pl fatalna i bardzo nieprofesjonalna. Osoba prowadząca transakcję lekceważąco i nieudolnie podchodziła do sprawy, nie kontaktowała się ze mną pomimo takich zapewnień. Nie polecam zakupów w meble.pl !!! Takie same meble kupicie w innych serwisach bez niepotrzebnych nerwów
Krzesło Tatiana - Tkanina
Produkt solidny, dobrej jakości
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Marzeno, na początku bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. W roli wyjaśnienia: czas oczekiwania na te krzesła to 31 dni roboczych, w przypadku Pani zamówienia nie został on przekroczony. Po zaginięciu przesyłki w firmie kurierskiej zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby jak najszybciej ją odnaleźć. Jeśli chodzi o "niezgodność" produktu - faktycznie omyłkowo zamówiliśmy pierwotnie wybrany przez Panią kolor, nie ten po zmianie, jednak poinformowaliśmy Panią o tym i zgodziła się Pani na niego (ze względu na podobne barwy). W ramach rekompensaty otrzymała Pani od nas zwrot połowy kosztu transportu. Mamy nadzieję, że w jakimś stopniu zrekompensuje on Pani powstałe utrudnienia, za które raz jeszcze najmocniej przepraszamy.
26.05.2017 09:39
Brak dotrzymania terminów wykonania usługi ,zamówienie trwało 3 dni robocze tj, cały długi tydzień majowy.Miało być 1 dzień roboczy. Płyty wycięte były poszarpane brzegi,tutaj nie ma profesjonalizmu . Stan odpadów nie zgadzał sie z rzeczywistością. Brak kontaktu z działem chandlowym
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Dawidzie, termin realizacji Pana zamówienia to 2 dni robocze, nie 1. Na Pana życzenie zamówienie zostało wstrzymane, po czym ponownie wznowione kolejnego dnia. Otrzymał Pan informację, iż termin realizacji przypada na 5.05, dokładnie wtedy towar był gotowy do odbioru. Co do uszkodzeń - płyty odbierał Pan osobiście, nie odnotowaliśmy zgłoszenia na temat poszarpanych brzegów czy zbyt małej ilości odpadów. Ma Pan prawo do zgłoszenia reklamacji, szczegóły dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ W razie pytań czy wątpliwości służymy pomocą.
SKLEP - TRAGEDIA!!! Po pierwsze, poprosiłam o wysłanie próbek mebla. Czekałam ponad 2 tygodnie i może nie byłoby nic w tym złego ale obsługa uparcie twierdziła ze próbki zostały wysłane, następnie że już następnego dnia będą wysłane kurierem po czym okazywało się że próbki do mnie nie docierały. Obsługa nie odpowiadała na maile (Pan Mateusz....)a rozmowa przez telefon byłą bardzo niemiła. Zaznaczę że zależało mi na czasie. Próbki wreszcie dotarły. Pocztą. Ponad 2 tygodnie. Wina została zrzucona na producenta... W związku z tym że tak skrócił mi się czas na zamówienie mebla grzecznie poprosiłam o to by sklep pomógł mi i dostarczył stół w terminie na którym mi zależało (chodziło o dokładnie 3 dni - tyle brakowało od daty złożenia zamówienia do czasu jaki deklarował producent). Oczywiście odbiłam się o ścianę, Pani potraktowała mnie nieprzyjemnie i obcesowo. nigdy więcej u nich nie kupie. NIE POLECAM!
STÓŁ OLSEN
Stół solidny, dobrze wykonany. Bardzo dziękuję miłej obsłudze u samego producenta za pomoc w dostarczeniu stołu na czas.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Aleksandro, faktycznie, próbki zostały do Pani wysłane po 2 tygodniach, jednak została Pani o tym poinformowana drogą mailową, także o powodzie tego opóźnienia (oczekiwanie producenta na dostawę próbek). Najmocniej przepraszamy za tę niedogodność. Co do samego zamówienia - prosiła Pani o dostawę stołu do 7.04 i nie powiedzielibyśmy, aby prośba ta "odbiła się o ścianę". Przyspieszyliśmy realizację zamówienia i nadaliśmy przesyłkę dnia 6.04, następnego dnia była już u Pani. Cieszymy się, że stół spełnił Pani oczekiwania. Mamy nadzieję, że będzie Pani godnie służył przez długie lata.
28.04.2017 13:02
Choć doceniam Państwa zaawansowanie techniczne i logistyczne,to z przykrością stwierdzam, że już przy pierwszej naszej transakcji otrzymałem 3 elementy (spośród 22), niezgodne z zamówieniem co do wymiarów, co ciekawe na naklejkach były widoczne te różnice: w jednym miejscu był podany wymiar, jaki miał być, a w drugim rzeczywisty inny od zamierzonego.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Sebastianie, bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Prosimy o kontakt z nami w celu zgłoszenia reklamacji - otrzyma Pan formatki wycięte na nowo.
brak wkrętów w zawiasach
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Tomaszu, zakupione przez Pana prowadniki nie posiadają w zestawie wkrętów, je należy zakupić osobno. Mamy w ofercie kilka rodzajów, w bardzo atrakcyjnej cenie, także gorąco zachęcamy do zakupów.
Jedno z zamówień było niekompletne, czekam na wyjaśnienie już 3 tydzień i nikt nie raczy mi odpisać. Akcesoria montażowe były wymieszane że sobą w trakcie odbioru było niemożliwe sprawdzenie czy wszystko się zgadza. Strata czasu i dodatkowe koszty nie po polecam!
Trzpień wkręcany fi5 z Eurowkrętem do płyty 18-19mm
Wpisz komentarz:Jedno z zamówień było niekompletne, czekam na wyjaśnienie już 3 tydzień i nikt nie raczy mi odpisać. Akcesoria montażowe były wymieszane że sobą w trakcie odbioru było niemożliwe sprawdzenie czy wszystko się zgadza. Strata czasu i dodatkowe koszty nie po polecam!
Gniazdo do trzpienia 0683242076 do płyty 18-19 tworzywo
Jedno z zamówień było niekompletne, czekam na wyjaśnienie już 3 tydzień i nikt nie raczy mi odpisać. Akcesoria montażowe były wymieszane że sobą w trakcie odbioru było niemożliwe sprawdzenie czy wszystko się zgadza. Strata czasu i dodatkowe koszty nie po polecam!
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Michale, odnotowaliśmy zgłoszenie reklamacji do jednego z Pana zamówień, jednak wysłaliśmy brakujące elementy, które zostały odebrane dnia 12.04.2017. Jeśli nadal brakuje jakichś elementów, najmocniej przepraszamy. W takim wypadku bardzo prosimy o kontakt z opiekunem Pana zamówienia w celu ich odebrania.
13.04.2017 07:33
1. Brak "Regulator Frontu 295.1000 Do Prowadnic TANDEM 550H 560H 566H Blu" 2. Róg jednego z frontów uszkodzony. 3. Sprzedajecie Państwo rzeczy, których nie posiadacie - czas oczekiwania zbyt długi (ponad dwa tygodnie). 4. Kurier DB Schenker na bardzo niskim poziomie - brak kontaktu przed dostarczeniem przesyłki skutkowało dwukrotnym `odbiciem się od drzwi`. Brak dokładnej informacji gdzie przesyłka się znajduje po pierwszym niedostarczeniu. Brak możliwości kontaktu podczas weekendu - telefony nieodbierane, kontakt mailowy pozostawał bez odzewu. 5. Cena zdecydowanie zbyt wysoka - 1050zł za szafkę 80cm z dwoma szufladami - przy czym większość elementów do własnego nawiercenia otwórów itd. 6. Pozytywnym aspektem są elementy na wymiar.
12.04.2017 22:26
W tym zamówieniu:
2 zawieszki prawe zamiast 2 lewych
08.04.2017 20:44
otrzymałam przesyłkę po półtora tygodnia!!!!
NOWOCZESNY STÓŁ W STYLU WŁOSKIM ROZKŁADANY MESSA BIAŁY POŁYSK
nie spełnił naszych oczekiwań! Jest niestabilny , nogi środkowe niestabilne!
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienie zostało złożone 20 marca, przesyłka została przygotowana do nadania 22 marca. Niestety z przyczyn od nas niezależnych kurier nie podjął przesyłki w wyznaczonym terminie. Kolejny wyznaczony termin odbioru przesyłki miał miejsce 24 marca. Dostawa odbyła się 27 marca w poniedziałek. Serdecznie przepraszamy za powstałe opóźnienie.
06.04.2017 08:37
Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam!
Realizacja formatek zgodna z zamówienie, w terminie, wysyłka dobrze zapakowana. Jedyny negatyw, formatki o strukturze błyszczącej są mocno porysowane w procesie oklejania brzegów, na półki do garażu się tylko nadają
termin realizacji nie 30 ale 90 dni
17.03.2017 14:00
formatki nie trzymały wymiaru. 1 mm to bardzo dużo.
kupiłem sklejkę o nazwie meranti, co sugeruje, że jest to sklejka z dość wytrzymałego drzewa... niestety to sklejka sosnowa, pokryta fornirem o grubości ok 0,1mm (niczym kartka z drukarki). Płyty były krzywe, co się przy sklejce o grubości 18mm rzadko zdarza. Przy krzywej płycie, trudno o cięcie z dokładnością do 0,1mm.. więc nie zdziwiłem się jak znalazłem jedną płytę o długości ok 2m i krzywiźnie krawędzi ok 4mm. faktem jest że większość płyt była względnie prosta, ale deklaracja 0,1mm przy krzywiźnie 4mm to porażka... brakuje kart katalogowych oferowanych produktów, gdyby były dostępne można by sprawdzić wytrzymałości i materiały użyte do budowy sklejki, a tak klient czuje się jak w markecie: kupuje śrubę, zna wymiary ale nie wie nic o wytrzymałości śruby.
Przesylka do mnie nie dotarla. Napisalam do sklepu maila w tej sprawie - nie ma zadnej odpowiedzi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Firma kurierska trzykrotnie próbowała dostarczyć przesyłkę: 07.03, 08.03 i 13.03. Po otrzymaniu informacji od firmy kurierskiej, że nie można doręczyć przesyłki z powodu braku kontaktu z odbiorcą, wielokrotnie próbowaliśmy skontaktować się z Panią telefonicznie. Przesyłka wróciła do nas na magazyn. Odnośnie ponownej wysyłki lub zwrotu pieniędzy będzie kontaktował się z Panią dział reklamacji i zwrotów.
15.03.2017 23:00
TRAGEDIA. Zamówienie wędrowało do mnie przez miesiąc, a miało być w 5 dni. Nie polecam.
Innotech ATIRA h=70mm Push Na Dotyk Dł.30cm Srebrna
Za tą cene, taka jakość? Dziękuję nie polecam.
Innotech ATIRA 1xReling h=144mm Push Na Dotyk Dł.30cm Srebrna
Za tą cene, taka jakość? Dziękuję nie polecam.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za niedotrzymanie terminu realizacji zamówienie ,zgodnie z rozmową tel. producent nie wywiązał się z dosłaniem towaru w podanym przez niego terminie.(brak na magazynie w Polsce)
09.03.2017 14:41
Otrzymałem uszkodzony towar
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Dział reklamacji już zajmuje się Państwa zamówieniem. Dołożymy wszelkich starań aby została rozpatrzona i zrealizowana w jak najszybszym terminie. Pozdrawiam
09.03.2017 10:28
Mebel jest zgodny z opisem, natomiast usługa kurierska zostawia wiele do życzenia. Nie zostałam powiadomiona o przewidywanej godzinie dostawy, co znacznie utrudniało odebranie przesyłki, dodatkowo kurier chciał pozostawić przesyłkę na drodze wewnętrznej do bloku, co oczywiście spotkało się z odmową. Rozumiem ze wnoszenie ciężkich towarów pod wyznaczony adres mieszkania nie jest obowiązkiem kuriera, ale pozostawanie przesyłek w miejscach publicznych takich jak drogi wewnętrzne oraz parking jest skrajnie nieodpowiedzialne. Odebranie towaru w stanie nienaruszonym leży w interesie nie tylko klienta ale równie sprzedawcy oraz pośredników.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przy składaniu zamówienia zaakceptowała Pani warunki dostawy, w których informujemy że przed przyjazdem w większości przypadków kurier zadzwoni do klienta, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem. Z naszej strony zawsze informujemy o nadaniu zamówienia. W potwierdzeniu złożonego zamówienia również informujemy, że "w przypadku przesyłek o wadze powyżej 30 kg, kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę, pod wskazany na liście przewozowym adres (pod budynek). Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki do budynku. Obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży w gestii odbiorcy." W przypadku nie dostarczenia przesyłki pod budynek przez kuriera jak wnioskujemy z Pani opisu, była to droga wewnętrzna i osoba dostarczająca miała problem z podjazdem pod wskazany adres. Z przyczyn logistycznych kurier nie był w stanie podstawić bliżej tej przesyłki wielkogabarytowej. Przepraszamy za wynikłe komplikacje w dostawie zamówienia.
06.03.2017 13:52
Szybka wysyłka, ale skandaliczne pakowanie i boxside`y dotarły w proszku
01.03.2017 06:18
Do dzisiaj nieotrzymalem produktow
28.02.2017 09:32
płyty 36 mm jak zwykle powyginane w łuki, złącze śrubowe fi8 w momencie odbioru stan zerowy, nie zostało dla mnie odłożone mimo zamówienia gdy było na magazynie i zapłacenia z góry
Nóżka aluminiowa kwadratowa, z regulacją wys. 7,5 cm
dobra
Wieszak Na Paski Okragły J0504 Chrom/Czarny
dobre
Złącza Meblowe Podwójne Brązowe
dobre
Zaślepka Samoprzylepna 14mm Orzech Aida Tabak H3704
dobre
Zaślepka Samoprzylepna 20mm Orzech Aida Tabak H3704
dobre
Drążek okragły fi 25 chromowy L3000
dobra
Podpórka półki metalowa TD01.0204 fi5 1szt
dobra
Nóżka plastikowa PN16 czarna wys. 10cm z klipem
dobra
Wkręt EURO 6,3x14mm Gniazdo PZ2 Wurth
bardzo dobre
SZYNA Listwa Montażowa 250cm - WZMACNIANA Do Zawieszek Górnych
bardzo dobre
Zaślepka do rury fi25 wypukła (4022B) tworzywo sztuczne chrom
dobre
zdecydowanie za długi termin realizacji...
16.02.2017 19:41
Zamówiłem uchwyty łącznie ze śrubami do ich mocowania. Otrzymałem śrub mniej niż potrzeba.
08.02.2017 09:36
Produkt dotarł uszkodzony (pęknięcia)
Poczwórny wieszak naścienny W 70-01
Produkt dotarł uszkodzony (pęknięcia)
Wieszak W 90-01
Produkt dotarł uszkodzony (pęknięcia)
07.02.2017 12:40
Krzesło nie ma nic drewnianego! Prosiłam mailowo o sprawdzenie czy nogi są drewniane i otrzymałam odpowiedź ,że są. Więc jakie było moje zdziwienie, że to zwykła stal pomalowana a`la drewno.
KRZESŁO FOX dostępne w 4 kolorach
Błąd w opisie i pomimo mojej prośby żeby to sprawdzić. Pracownik zapewniał,że nogi są drewniane. Cały stelaż jest METALOWY pomalowany a'la drewno!!! Zostałam celowo wprowadzona w błąd albo pracownik jest mało rozgarnięty i nie potrafi tych dwóch materiałów od siebie odróżnić!!!
06.02.2017 10:28
Nie jestem zadowolona z przebiegu transakcji, ponieważ w ofercie realizacji w/w było podane trzy dni, a niestety od 13-go stycznia do dnia 25.01 jeszcze nie zrealizowano wysyłki. Zostałam narażona na dodatkowe koszty transportu zamówionych mebli.
25.01.2017 09:25
Sklejka 8mm jest sklejona klejem wodoodpornym a nie sucho-trwałym (lub jakimś innym badziewiem niż reszta waszych sucho-trwałych sklejek), przez co jest nieużyteczna na laserze. Bardzo dziękuję za odpad za 400zł... :(
23.01.2017 23:07
Blat przyszedł ubrudzony czymś, czego nie da się umyć.
Zerowy kontakt. Opóźnienie w dostawie. Tydzień po terminie powiadomienie o opóźnieniu. Towar niekompletny. Drugi miesiąc reklamacja nieuwzględniona.
Szuflada METABOX 330N H=54mm Wysuw100% Kremowa dł.45cm Blu
Super wykonanie
Szuflada METABOX 330N H=54mm Wysuw100% Kremowa dł.55cm Blu
Ok
ORGA-LINE Wkład Na Sztućce Do Tandembox 500mm x 192mm
Ok
Metabox Mocowanie frontu ZSF.1510 Komplet Do Wysokości N
Wykonanie super
Zawias taśmowy 1m kolor złoty
Przyszedł pogięty. Brakmwyobraźni przy pakowaniu
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Brakujące elementy zostaną dosłane kurierem.
20.01.2017 16:19
W tym zamówieniu:
Sklejka przyszła tragiczna więcej jest sęków niż czystej sklejki, dzwoniłem przed zakupem i powiedział że nie jest dostępna pod cięcie laserem ale ta w zupełności się nadaje . zakupiłem Sklejka 4 mm (1250x2500) Suchotrwała 2/3 Brzoza oraz Sklejka 4 mm (1250x2500) Suchotrwała 1/2 Brzoza obie sklejki według mnie nie spełniają normy jaką powinny - zastanawiam się nawet nad zwrotem ale więcej zachodu niż to warte. -NIE POLECAM TYCH SKLEJEK NAWET NIE POD LASER-
Przy zakupie sklejki sucho trwałej 8 mm w formatkach a4 i a3 otrzymałem wycięte sklejki bardzo pogięte byłem tym faktem zdziwiony i kiedy przy kolejnym zamówieniu powiedziałem o tym w sklepie otrzymałem odpowiedź że musiało się to stać podczas transportu. Zamówiłem po raz kolejny format a4 i nadal przyszły pogięte tym razem nie po długości sklejki a po ukosie. Być może to kwestia składowania sklejek albo po prostu są zawilgocone i po przecięciu się gną
Kontakt z firmą, formularz zamówienia i dostawa bez zarzutu. Sam produkt? Fatalny. Po złożeniu, biurko chwieje się przy najmniejszym ruchu. Podczas pisania na klawiaturze trzęsie się cały monitor, co wynika ze słabej górnej konstrukcji biurka. Blat jest bardzo luźno połączony z bokami. Żadna próba uratowania stabilności wspornikami, kątownikami, deskami, itp. nie przyniosła dosłownie żadnego rezultatu. Biurko ma ok. 77 cm wysokości.
Szybka realizacja zamówienia, obsługa miła i profesjonalna, jednak aż 4 na 48 zamówionych elementów nie były zgodne z wymiarem (z podanym rozkrojem) - zatem 8% zamówienia było wadliwie przygotowane.
bardzo długi termin realizacji
03.01.2017 08:47
Zdaniem kuriera mam 7 dni na reklamacje, nie 14. Ponadto nie otrzymałem wraz z produktem obiecanej instrukcji obsługi, i muszę chyba metodą prób i błędów składać te łóżko. Dodatkowo opakowanie było całe uwalone zaschniętym błotem.
31.12.2016 05:54
Niestety zmieniłem zdanie na negatywne ponieważ dostawa miała trwać 21 dni (najdłuższy czas ) a trwała 43 dni czyli dwa razy tyle gdyby pewnie nie telefon do firmy meble.pl dnia 22.12.2016 z pytaniem czy druga część jest wysłana - informacja że jutro wysyłają tj 23.12.2016 czyli miałaby przyjść 27.12.2016 w tym dniu telefon od firmy meble.pl że nie mają klamek czy mogą wymienić na podobne i wreszcie dziś 30.12.2016 otrzymałem paczkę. Totalna klapa