Zadwkowy kontakt z osobą obsługującą zlecenia. Niby potwierdził wykonanie stolika według podanych wymiarów, ale ostatecznie stolik i tak był niezgodny.
Ława DAKOTA 100/55/48
Mebel bardzo fajny. Tylko niestety wykonany niezgodnie ze zleconymi wymiarami. Więc jak będziecie składać zamówienie - to nie wiadomo co dostaniecie...
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Wojciechu, na początku najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jeśli chodzi o wymiary - z naszego systemu wynika, iż zamówienie zostało złożone u producenta prawidłowo, zgodnie z Pana wytycznymi. Jeśli otrzymany stolik nie spełnia jednak Pana oczekiwań, ma Pan prawo do złożenia reklamacji. Więcej informacji znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
25.06.2017 09:46
Łóżko zgodne z opisem i zdjęciem, szkoda tylko że nie ma zaślepki na śruby
Łóżko Lizbona 140x200
Towar zgodny z opisem i zdjęciem.Szybka wysyłka.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Olu, przepraszamy za brak zaślepek. Może je Pani uzyskać zgłaszając reklamację. Szczegóły jak to zrobić dostępne są na stronie https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
13.06.2017 08:22
Jakość materiałów jak zwykle świetna, termin po raz wtóry niedotrzymany, mail ze skargą pozostał bez odpowiedzi. Ech...
Jestem trochę rozczarowana, jedno z krzeseł było super (czarne), natomiast szare to niestety klasyczny przykład bubla, poza tym miało inny kolor niż zamówione. Nie mam zastrzeżeń do samej transakcji - szybko i sprawnie. Jednak telefoniczna obsługa klienta niezbyt uprzejma.
Krzesło ISO CZARNE
krzesało nie budzi zastrzeżeń
Krzesło ISO SZARE
Wielkie rozczarowanie (krzesło buja się, jedna z nóg krótsza o ok. 7 mm), żaden z elementów krzesła nie był dokręcony, a niektóre skręcone nieprawidłowo,poza tym zamówiłam krzesło szare, a przysłano mi czarno - szare !
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Anito, sprawdziliśmy w naszym systemie Pani zamówienie - wysłaliśmy odpowiednie kolory krzeseł. Oba modele posiadają czarny korpus, różnica jest jedynie w siedzisku (szary/czarny). Oczywiście ma Pani prawo do zgłoszenia reklamacji, szczegóły dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ W razie pytań czy wątpliwości służymy pomocą. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.
06.06.2017 20:11
O ile transakcja przebiegła dobrze to dostawa po 2 dniach od planowanego
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Zbigniewie, najmocniej przepraszamy za opóźnioną dostawę.
01.06.2017 07:48
informacja o zamownieniu duzy plus, ale juz sam transport to istna tragedia, dopraszanie sie o przewiezienie i prze to wydluzony czas oczekiwania o cale 5 dni ! zdecydowanie nie zakupie juz nic w tym sklepie jezeli nie zmieni sie przewoznik.
KANAPA Z FUNKCJĄ SPANIA TONGA
design produktu oceniam wysoko, forma bardzo zgrabna i ładna, tapicerka raczej średniej klasy, zbyt cienka. Zawias jeden przy zamykaniu jakoś odskakuje, a guzik ze środka już podadł....zaznaczam że mam ją niecały miesiąc. Transport kanapy to jedna wielka KATASTROFA. Musiałam się dopraszać 4 dni o jej przewiezienie, dla dobra sklepu będzie jak przestanie korzystać z dotychczasowych usług kurierskich.
30.05.2017 11:47
Szybko i sprawnie ale nie bez pomyłki.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Januszu, bardzo przepraszamy za pomyłkę. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości nie miała ona miejsca.
18.05.2017 05:24
Transakcja bez problemów.
Wszystko byłoby naprawdę ok, gdyby nie słabe opakowanie rozkrojonych płyt. Największa płyta dostała po rogach i już się do niczego nie nadaje. Oczywiście to nie Państwa wina tylko raczej firmy kurierskiej. Sugerowałbym jednak bardziej zadbać o zabezpieczenie rogów. W tej przesyłce były bardzo słabo osłonięte. Jedynie warstwa folii bąbelkowej. Przesyłka przyszła do mnie do pracy i nie miałem możliwości jej sprawdzić przy kurierze. To z kolei mój problem. Nie mniej bardzo mi się podoba Wasze oprogramowanie i ogólna idea konfiguracji wszystkiego online, zwłaszcza rozkroju. Aplikacja jest czytelna, wygodna i ergonomiczna (a trochę się na tym znam :). Chętnie bym dalej korzystał z możliwości skonfigurowania rozkroju płyt i gotowych szafek ale po tym próbnym zamówieniu boję się przygód przy transporcie. Dziękuję i pozdrawiam
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Jerzy, bardzo dziękujemy za opinię na temat naszego konfiguratora, jest ona dla nas niezwykle cenna. Najmocniej przepraszamy za kiepskie zabezpieczenie rogów - dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości było ono solidniejsze. Mamy nadzieję, że da nam Pan jeszcze jedną szansę i kolejne zamówienie będzie zrealizowane i dostarczone bez zarzutów.
Transakcja przebiegła pomyślnie, obługa telefoniczna pomocna, szkoda tylko, że czas dostarczenia jest taki długi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Joanno, termin wysyłki zamówionych przez Panią produktów to 10 dni roboczych. Informacja ta widoczna była zarówno na karcie produktu, jak i w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby wysyłkę zrealizować jak najszybciej, stąd nadaliśmy ją już w 5 dniu roboczym.
16.05.2017 18:33
Witam, Nie otrzymałem na e-mail instrukcji montażu. Prosiłbym o jej przesłanie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Mikołaju, najmocniej przepraszamy za to niedopatrzenie. Za chwilę otrzyma Pan instrukcję na swoją skrzynkę mailową.
14.05.2017 01:25
Transakcja przebiegła bez żadnych problemów. Towar został dowieziony szybko. Jednak wiele elementów zamówionych przeze mnie mebli było uszkodzonych, pęknietych , nadpęknietych lub utrąconych.
NAIA biała komoda 4S2D wysoki połysk
Mebel bardzo fajny jednak uszkodzone fronty co jest widoczne.
Stolik nocny Naia wysoki połysk - biały
Zgrabna półeczka
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Wojciechu, bardzo nam przykro, że otrzymał Pan uszkodzone elementy. Ma Pan prawo do złożenia reklamacji (do tej pory nie odnotowaliśmy od Pana żadnego zgłoszenia), wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
08.05.2017 09:56
Nie było informacji o tym, że towar jest gotowy a jedynie mail z linkiem do pobrania instrukcji. To niekoniecznie musi oznaczać że można jechać po odbiór :)
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Stanisławie, kiedy zamówiony towar jest już gotowy do odbioru, wysyłamy naszym Klientom odpowiednie powiadomienie (mail z instrukcją obsługi to osobna wiadomość). W Pana przypadku faktycznie nasz system nie wygenerował takiego powiadomienia, za co najmocniej przepraszamy.
Kontenerek wykonany z płyty meblowej, fronty szuflad z MDF. Niestety podstawa kontenerka, sposób mocowania (jak i sama jakość kółek) spowodowały, że po 2 dniach użytkowania mocowanie jednego z kółek wyłamało się z podstawy. Zdecydowanie nie należy trzymać w kontenerku ciężkich rzeczy takich jak książki.
Moderacja:W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Radosławie, bardzo nam przykro, że kontenerek nie spełnił Pana oczekiwań. Ma Pan prawo do złożenia reklamacji, wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
04.05.2017 13:48
Zamówienie zrealizowane szybko. W paczkach niczego nie brakowało. Rozczarował mnie kolor płyty, bo mam inne meble wenge i sadziłam, że zamówione przeze mnie regały będą takie same. Jedyne zastrzeżenia jakie mam. to brak instrukcji montażu, błędne informacje mailowe dotyczące przesyłek i niestety jedna półka złamana wewnątrz paczki, więc nie stało się to w transporcie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Małgorzato, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. W roli wyjaśnienia - każdy producent ma swoją gamę kolorystyczną i mimo identycznej nazwy odcienie mogą i mają prawo się różnić od tych, które oferuje inny producent. Instrukcję montażu wysłaliśmy Pani drogą mailową dnia 24.04 o godz. 11. Jeśli chodzi o uszkodzenie - zawartość paczki jest przez nas sprawdzana przed wysłaniem, zapewniamy, że nie spakowaliśmy uszkodzonej półki. Nie odnotowaliśmy od Pani zgłoszenia reklamacyjnego, w razie czego więcej informacji na temat reklamacji w naszym sklepie znajdzie Pani tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Długie oczekiwanie na odnalezienie zamówienia a potem na załadunek.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo dziękujemy za przesłanie cennej dla nas opinii. Opóźnienia o których Pan wspomina wynikły poprzez wewnętrzne procedury logistyczne, za co najmocniej przepraszamy. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości sprawniej realizować odbiór towarów w naszych punktach.
Neutralna ponieważ przesyłka była uszkodzona, ale całe szczescie uszkodzone były tylko rogi płyt w takich miejscach, że nie będzie widać.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Mateuszu, dokładamy wszelkich starań, aby każda paczka z zamówieniem była spakowane w taki sposób, aby bez uszkodzeń dotarła do klienta. Nie mamy jednak wpływu na to, w jaki sposób jest ona traktowana przez kuriera. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość z Pana strony.
byłem przekonany że dodaje do koszyka uchwyt drążek a został wysłany mi sam Profil Aluminiowy do Taśm LED 735 Uchwyt drążka owalnego metal ocynk droga bo 70zł wysyłka
07.04.2017 20:34
Byłaby ocena pozytywna gdyby nie czas oczekiwania na realizację zamówienia...prawie dwa tygodnie...to długo.
06.04.2017 08:17
Transakcja przebiegła bez problemu, tak jak mnie poinformowano w e-mailu czas oczekiwania na towar został spełniony, więc nie mam zastrzeżeń. Przesyłka dobrze zapakowana. Czy wrócę do tego sklepu, raczej wątpię bo rozczarowałam się jakością otrzymanego produktu a szkoda, bo sama szafka niczego sobie.
SZAFKA NA BUTY KALIFORNIA 50
Ogólnie transakcja przebiegła pomyślnie, szafka jest ładna ale wykonanie pozostawia wiele do zyczenia. Mam na myśli płytę powyszczerbiana na rogach drzwczek i poodklejane listwy.
04.04.2017 09:14
Jakość materiałów ok. Sposób zapakowania ok. Niestety były problemy z przesyłką, na które sklep meble.pl zareagował dopiero w ciągu 2 dni roboczych. Na szczęście obsługa klienta Raben stanęła na wysokości zadania i w momencie kiedy sklep meble.pl zareagował przesyłka była już odebrana.
Trche odrapana sklejka przy odbiorze
brak wosku retuszującego 7035 jasnoszary
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam. W zaistniałej sytuacji prosimy o wysłanie reklamacji pod adres reklamacje@meble.pl. Pozdrawiam
24.03.2017 11:47
- zamówienie dotarło w kilku przesyłkach, oczywiście najważniejsze że jest, ale niestety jeśli się pracuję to dobieranie kilkukrotnie paczki, albo szukanie osoby która będzie mogła to zrobić jest dosyć kłopotliwe. - kolejnym minusem jest to, że mimo dostępnego jednego z zamowionych produktów na portalu, zamówieniu i dokonaniu płatności okazało się że na moje krzesełka muszę czekać ponad 2 tygodnie (Możliwe że czekać będę dłużej... na razie jestem dobrej myśli i mam nadzieję ze do końca miesiąca je zobaczę) + plusem jest na pewno stosunkowo szybka odpowiedź na maile
HOKER BAROWY TAPICEROWANY EPS WOOD TAP 2 PATCHWORK 2
krzesełko ładne i wygodne, aczkolwiek z tyłu widoczne niewielkie pozostałości po kleju co przy takiej cenie krzesła nie powinno mieć miejsca
24.03.2017 11:18
Zamówiłem oklejone płyty przyszły bez oklejenia i nie w terminie
Regal super. Firma kurierska tez bez zastrzezen. Czas realizacji zamowienia zdecydowanie dluzszy niz 48h. Obsluga klientka koszmarna i malo pomocna.
24.03.2017 07:13
Wpisz komentarz:Generalnie jestem bardzo zadowolony. Obsługa Super pełen kontakt itp. Jednakże znalazł się jeden mały bubel. Zamówiłem 10 zawiasów, chyba 110` i wszystko było by ok gdyby dwa z 10 nie wyglądały inaczej (inna seria albo producent). Funkcjonalność jest taka sama ale wyglądem odbiegają. Reklamować się nie opłaca bo przesyłka droższa niż produkt ale czas stracony...
Półka do kosza Mini N do szafki 30 Efekt Chrom
drogie i prawie bezsensowne ale wykonanie spoko. producent z RYPIna
VARIANT PLUS Cargo mini dolne 30 metal efekt chrom
super .
Podnośnik z Hamulcem Do Klap Ciężkich Drew. i Ramek Aluminiowych
nie jest to zły produkt ale oczekiwałem czegos innego
20.03.2017 08:16
Niestety nie dostałem instrukcji do regału. Dzwoniłem z prośbą o instrukcję i ktoś obiecał do mnie oddzwonić ale to nie miało miejsca. Regał złożyłem sam i była 1 wada. Szuflady były źle spadowane i musiałem przewiecić miejsce na uchwyt w 2 płaszczyznach.
Meble są ładne i stabilne,ale sama instrukcja obsługi jest fatalna nad czym powinniście popracować. Poza tym w ostatniej chwili zostałam poinformowana o tym,ze przyjeżdża do mnie kurier nie mając w domu pieniędzy by dokonać zapłaty.A tak się nie robi droga firmo.Zniechęciło mnie to do dalszych zakupów w tym sklepie.
19.03.2017 06:38
Transakcja i przesyłka Ok. Towar z małym minusem. Jeden z motyli (uchwyt) w teoretycznie tym samym asortymencie odbiegał wielkością od pozostałych(widocznie większy). Nie sprawdzałem czy pozostałe zgodne z opisem na stronie czy ten jeden większy (i do tego żywsze kolory + pomalowany odwłok)- generalnie widoczna różnica estetyczna na korzyść tej jednej sztuki :(
17.03.2017 11:44
Przesyłka szybka. Krzesła ładne, jednak na nogach przy podłodze w dwóch miejscach minimalnie odklejona/oderwana eko-skóra.
16.03.2017 12:56
Kupiłam fiolet który wygląda jak różowe majty. Będę przemalowywać.
Odpowiedź sprzedawcy:
Ze względu na ograniczenia wynikające z techniki zapisu cyfrowego oraz wyświetlania obrazu na poszczególnych urządzeniach elektronicznych kolory mogą odbiegać od rzeczywistych. Jednak oczywiście ma Pani prawo do zwrotu półki, która nie spełnia Pani oczekiwań, możemy także podarować Pani farbę do jej przemalowania. Decyzja należy do Pani. PS. Przyznajemy, że sformułowanie "różowe majty" bardzo przypadło nam do gustu. Do tego stopnia, że rozważamy zmianę nazwy na naszej stronie.
02.03.2017 08:02
Produkty jak w opisie, wszystko ok. Nienormalnie droga wysyłka, absolutnie nie zabezpieczona w sposób pokrywający tak drogą wysyłkę. Wrócę tu tylko wtedy jak w innych sklepach nie będę mogła dostać danego produktu. Nie będę na pewno stałym klientem z przyjemności.
28.02.2017 10:03
Zbyt długi czas realizacji.
27.02.2017 14:34
Towar zgodny z zamówieniem lbicza sztuk się zgadza, czas wysyłki ok. Sposób zapakowania - kiepski, prowadnice bez oryginalych opakowań, wszystko zwinięte w folię bombelkową
22.02.2017 18:38
Sam w sobie regał jest ok, wszystkie elementy po złożeniu pasują, jednak sposób zabezpieczenia do wysyłki jest tragiczny. Rogi powinny być zabezpieczone co najmniej stretchem. Na zewnątrz przesyłka nie była uszkodzona, jednak po rozpakowaniu okazało się, że rogi są pogniecione, okleina pozrywana, poodklejana, uchwyt połamany - musiałam dokupić, bo nie nadawał się do sklejenia, nowy mebel wygląda na używany, mocno po przejściach. Kupowałam w innej firmie i meble stamtąd przysłano w stanie idealnym, bez żadnej ryski czy skazy. Ze względu na nieprofesjonalne pakowanie więcej nie zamówię niczego na meble.pl, choć do samego produktu nie mam zastrzeżeń.
REGAŁ 40 ARON NA SEGREGATORY SZAFA 5 KOLORÓW
Wpisz komentarz:Sam w sobie regał jest ok, wszystkie elementy po złożeniu pasują, jednak sposób zabezpieczenia do wysyłki jest tragiczny. Rogi powinny być zabezpieczone co najmniej stretchem. Na zewnątrz przesyłka nie była uszkodzona, jednak po rozpakowaniu okazało się, że rogi są pogniecione, okleina pozrywana, poodklejana, uchwyt połamany - musiałam dokupić, bo nie nadawał się do sklejenia, nowy mebel wygląda na używany, mocno po przejściach. Kupowałam w innej firmie i meble stamtąd przysłano w stanie idealnym, bez żadnej ryski czy skazy. Ze względu na nieprofesjonalne pakowanie więcej nie zamówię niczego na meble.pl, choć do samego produktu nie mam zastrzeżeń.
22.02.2017 07:58
Sama obsługa jest Ok, ale dlaczego sprzedają takie buble. Mój czas jest cenny! Teraz muszę zwrócić lampkę.
Nowoczesna lampka nocna w kolorze czarnym - lampa stojąca - SALADO
Lampka przyszła połamana. Jakość lakieru słaba- podstawa lampy chropowata.
20.02.2017 22:38
Ocena jest neutralna jako wypadkowa plusów i minusów jakie zaobserwowałem. Powiedziałbym, że gdyby był do wybory kolor szaro-zielony (między zielonym pozytywem i szarym neutralnym) to byłoby to. Plusy: ogromny wybór i elastyczność wykończenia mebli, proces zakupu jest prosty i bezproblemowy, proces dostawy jest świetny, logistyka przejrzysta, informacja o dostawie - bez zarzutu. No i przede wszystkim znalazłem dokładnie to czego szukaliśmy - ładny fotel. Minus jest jeden ale dla mnie poważny. Podany termin dostawy 31 dni roboczych. 31 dni - czytam i widzę miesiąc. Nie jest to szybka dostawa, ale co tam. No i niespodzianka - "dni roboczych" - niby jest napisane, więc nie niespodzianka, 31 dni roboczych to przeszło sześć tygodni. Czemu nie podać, że sześć tygodni? A bo 31 dni to brzmi jak miesiąc, czyli mniej niż sześć tygodni (to brzmi jak miesiac i pół), no a głupi klient nie przeczyta dalej. Czuję się zrobiony w konia.
19.02.2017 17:05
Niestety kolor okazał się całkiem inny niż na zdjęciu, a zareklamować nie można. Na zdjęciu drobne brązowa prążki, a w rzeczywistości szare i w dodatku grube.
jakość obsługi dobra, temat pomocy trudno określić przy pomocy cenzuralnych słów jest fatalnie, kontakt dobry
Zawias Sprężynowy Srebrny SAK
jakość wykonania wątpliwa, materiał dobry dokładność słaba
Adapter Relingu Synchronizacji T60 Do TIP-ON BLUMOTION
mała dokładność wykonania, ale działa
Reling Synchronizacji T60 Do TIP-ON BLUMOTION
dobry, ładny, trochę drogi
07.02.2017 19:48
meble ok. kontakt ze sklepem też szkoda tylko że nie można tego powiedzieć o transporcie. Niekompetentni i niemili kontakt z nimi to koszmar.
DELTA duża komoda w stylu retro
komoda ok. cena też jestem zadowolona
06.02.2017 12:36
Zamówiłem 18 formatek z czego 4sztuki były uszkodzone. Oprócz 18tu formatek zamówiłem dodatkowe 4sztuki specjalnie dopasowane do obłożenia stusu formatek w celu ochrony w transporcie; Stos formatek zabezpieczony był wązkimi paskami odpadów a formatki do ochrony ułożone na stosie formatek - PROSZĘ CZYTAĆ WIADOMOŚCI PRZY ZAMÓWIENIU. Pozdrawiam
Towar zgodny z opisem. Jednak sposób realizacji wysyłki budzi zastrzeżenia. Wybranych kilka produktów - "na magazynie", zakupy rozpocząłem ze statusem wysyłka "dzisiaj", a zakończyłem o godz 10:22 z "wysyłka w 24h" z opłatą przy odbiorze. Zamówienie zostało wysłane dopiero na następny dzień ok.15:30. Dziesiątki sklepów wysyła tego samego dnia, nawet gdy złoży się zamówienie np: o godz. 13:00 nawet 14:00...Nie spodziewałem się tego, ale "rozumiem", że wynika to z faktu obecności dodatkowo płatnej usługi: poza kolejką tj. "ekspresowa wysyłka" +10zł i po godz 10:00 gdy automatycznie zmienia się status potencjalnie każdy czeka 2 dni jeśli nie zapłaci dodatkowo - kiepska praktyka. Ps. Nie miałem zamiaru o tym pisać, ale otrzymałem kolejne ponaglenie do wystawienia komentarza... ;) Pozdrawiam
01.02.2017 10:47
Sama transakcja jak najbardziej w porządku jednakże odradzam korzystanie z Paczkomatów czas dostawy wydłużył się niemiłosiernie.
29.01.2017 10:34
Szybki czas realizacji , łatwy i bez problemu kontakt ze sprzedawca, niestety łóżko uszkodzone podczas transportu.
27.01.2017 09:51
Nikt nie raczył pomóc mi w załadunku towaru do samochodu, pomimo, że w usłudze jest to zapisane.
Meble bardzo fajne, ale niestety poduszkę z kotem którą zamawialem po ponad dwoch miesiącach okazało się że jej nie otrzymam.. Gdy bym nie zapytał to pewnie czekał bym na nią do dzisiaj.. Nie wiem jak są nadzorowane zamowienia ale to była tragedia.
Biurko BASIC kolor DUSTY PINK stelaż BUK (standard)
Szuflady ciężko trochę chodzą, ale ogólnie bardzo fajne
22.01.2017 09:12
zamówiony tor ok, przesyłka stanowczo za droga, czas realizacji brak słów
20.01.2017 21:20
Po stronie meble.pl nie ma żadnych zastrzeżeń. Natomiast kurier Schenker miał opory aby wnieść towar na 3 piętro, mówiąc że oni tego nie robią. Po lekkiej perswazji ostatecznie towar został wniesiony (stół waży 27kg, a do 30kg powinni dostarczyć pod drzwi), ale nie powinno to tak wyglądać
Stół FELICIO w kolorze dąb 120x75
Bardzo ładny stół, ładny fornir na blacie, mechanizm rozkładania też bdb. Dobrze zapakowany do przesyłki
10.01.2017 09:36