Ładny tylko wizualnie
Fotel uszak welurowy FLORI - liliowy/czarny
Wizualnie ok, poza tym twardy i niewygodny, a na dodatek były źle nawiercone otwory do zamocowania niżej, fotel nadaje się tylko do jakieś poczekalni,zatem pieniądze lepiej kupić w Bodzio,jest wygodny i 100 razy ładniejszy następnym razem już zakupów tu nie zrobię.
18.11.2020 22:11
Transakcja przebiegla sprawnie, jakosc mebli zgodna z oczekiwaniem. Zaskoczeniem byl brak opakowania elementow mebli. W niektorych bruzdach pozostawaly trociny i trzeba je bylo usunac zebyzmontowac mebel. Dodatkowo, spodnia czesc szafy mozna bylo zmontowac jedynie od dolu co przy wysokim meblu jest klopotliwe bo nie daje szansy montazu w pionie. Ikea ma otwory nawiercone od gornej strony co pozwala na rozne opcje montazu.
Długi okres oczekiwania. Jakoś do ceny, hmm
13.11.2020 15:37
Kontakt z dostawcą dobry, ale termin dostawy kosmiczny. Zamówiłam uchwyty do szafek i czekałam na nie 36 dni roboczych, tj. prawie 2 m-ce. Ogólnie nie polecam chyba, że ktoś ma ochotę czekać na dostawę.
Uchwyt UR10 Patyna na mosiądzu Rozstaw 96mm
Produkt odpowiada opisowi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Małgorzato, większość akcesoriów meblowych mamy na stanach magazynowych. Tak się złożyło, że zamówionego przez Panią uchwytu nie mieliśmy, dlatego czekaliśmy na nową dostawę od producenta - stąd tak długi czas oczekiwania. Pozdrawiamy.
09.11.2020 13:52
Łóżko dostarczone w innym terminie, niż potwierdził pracownik obsługujący zamówienie. W mailu pracownik firmy potwierdził, że dostawa będzie około piątku, a ja dostałam łóżko w środę. O terminie dostawy dowiedziałam się od kuriera, który był na tyle miły, że mnie o dostawie uprzedził (zważywszy na moją nieobecność w Warszawie). Kurier potwierdził, że często firma nie wie, jakie są stany magazynowe i stąd rozbieżności. Gdyby nie profesjonalizm kuriera moja ocena byłaby negatywna.
Łóżko LIMA 120
Łóżko ładne, zgrabne, odpowiedni stosunek jakości do ceny. Brakuje wyraźnego zaznaczenia, że łóżko nie posiada stelaża. Takie informacje warto powtarzać. Brak stelaża był zaskoczeniem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Sylwio, nasz handlowiec w dniu 21.10 (środa) poinformował Panią e-mailowo, że towar zostanie dostarczony do końca tygodnia. Nie zapewnił, że będzie to piątek. Przesyłka została przekazana do doręczenia dnia kolejnego, w czwartek.
09.11.2020 09:08
Nie jestem do końca zadowolona, mimo że efekt końcowy jest ok. 1. Do szafki nie dostałam żadnej instrukcji montażu, co było problematyczne ze względu na fakt, że wybrałam szufladę z prowadnicami Blum tip-on - a ich montaż nie jest oczywisty (zarówno montaż jak i regulacja położenia szuflady - musiałam sama wyszukać w internecie odpowiednią dokumentację). 2. Kant jednej z płyt ma odpryśnięty laminat, ale na szczęście jest to płyta spodnia, więc defekt widać dopiero przy dokładnym przyjrzeniu. 3. Front szuflady miał nieprawidłowo nawiercone otwory do mocowania do szuflady (przesunięte o 1cm w kierunku środka - przez co szuflada blokowała zamykanie drzwi) - na szczęście nawiercenie dodatkowych otworów nie było problemem, a nieprawidłowe nie są widoczne z zewnątrz ze względu na specyfikę mocowania. 4. Plecy szafki były o 0.5cm za wysokie, więc nie dało się jej poprawnie złożyć - konieczne było ścięcie nadmiaru - co również na szczęście nie jest widoczne, bo cała nie do końca idealnie przycięta krawędź płyty chowa się w odpowiednim rowku. Podsumowując: ostatecznie szafka wygląda bardzo ładnie, ale nieproporcjonalnie do ilości nerwów jaką kosztowała mnie walka z niedociągnięciami.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Agnieszko, bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności z zamówieniem przysługuje Pani prawo do złożenia reklamacji. Dosłalibyśmy Pani nowe elementy szafki.
za niski
Ława MEDEA z laminowanymi półkami
wyobrazałam sobie go inaczej
02.11.2020 15:46
Jakosć i wykonanie bardzo dobre, jednak spakowanie i zabezpieczenie nie wytrzymało, paleta rozpadła się, dzieki bogu jedynie 1 formatka uszkodzona,
Po zamówieniu stolikow, zadzwoniłam gdyż chciałam się upewnić, że przesyłka dotrze na czas bo miał to być prezent. Owszem przyszły dosyć szybko ale jakość ich dużo niższa niż w opisie. Zawstydzilam się okropnie bo nie odpakowywalam ich tylko od razu dałam w prezencie. Biały stolik, ubrudzony, widoczne ślady brudnych rąk poza tym blat inny kolor niż reszta stolika, tak jakby od innego dolożony. Nie polecam serdecznie
22.10.2020 09:06
Paczka zaginęła w trakcie dostawy. W końcu doszła mocno uszkodzona. Nie ma informacji, że kurier zostawia towar na ulicy, co przy zamawianiu ciężkich mebli jest problemem! Generalnie źle oceniam dostawę i sposób przygotowania towaru do wysyłki.
Stół rozkładany GD-018 110x74 - czarny
Produkt solidny i praktyczny poprzez możliwość zwiększenia powierzchni. niestety w moim przypadku uszkodzona została jedna noga, której nie byłem w stanie zamontować przez zniekształcony profil. Niestety sprzedawca nie przykłada się do sprawdzenia jakości towaru przed wysyłką.
Krzesło H-629 - czarny/biały
Produkt dobry. Estetyczne wykonanie. Łatwy montaż. Krzesło jest wygodne. Jak na tą klasę towaru cena jest zbyt wysoka.
20.10.2020 09:07
Bardzo długi czas oczekiwania na mebel.
14.10.2020 09:28
Moja ocena dotyczaca obslugi Neutralna.
Krzesło welurowe SABA - czarny
Przeszycie krzeseł bardzo niskiej jakości ,pikowania slabo widoczne , na jednym krześle ,które jest cześciej używane pikowania sa juz zupełnie nie widoczne a to dopiero początek użytkowania.
08.10.2020 06:27
Transakcja przebiegła sprawnie, choć opóźnienie było znaczne; kontakt ze sprzedawcą dobry; przy składaniu zamówienia mogłaby być wyraźniejsza informacja terminie dostawy.
Fotel VALOR - popiel/czarny
Bardzo udany zakup. Warto było czekać dłużej. Wygodny, ergonomiczny a przede wszystkim łatwy w montażu.
07.10.2020 20:38
dostarczona płyta była lekko uszkodzona bardzo długi czas oczekiwania na dostawę konieczność kupowania całej ogromnej płyty (potrzebuję 40%)
Na towar musiałem poczekać dłużej niż informowano podczas składania zamówienia. Uczciwie przyznam, że tego samego dnia zostałem poinformowany o możliwym wydłużeniu terminu realizacji na który się zgodziłem. Koniec końców zamówienie przyszło całkiem szybko, chyba po tygodniu. Sam mebel jakościowo słabo, szuflady nie chcą się domykać. Składało się łatwo i materiały OK. Ogólnie za tę cenę nie spodziewałem się luksusów, ale mogło być lepiej.
KOMODA 120CM SZAFKA 6 SZUFLAD MALWA M6 BIAŁA
Szafa zapakowana ok, części i instrukcja też ok, ale jakość wykonania poniżej oczekiwań. Prawych szuflad nie jestem w stanie domknąć, są po prostu krzywo. Może to kwestia skręcania, a może jakości i materiałów. Nie jestem zadowolony z efektu końcowego. A pomęczyłem się trochę żeby było dobrze. Ogólnie jak się dociśnie szuflady to nie widać aż tak. Do sypialni, gdzie nikt oprócz mnie nas patrzy, pasuje.
03.10.2020 10:35
Meble na zdjęciu są zdecydowanie jaśniejsze niż w rzeczywistości, a przeszklone drzwi, które miały być z mlecznego tworzywa okazały się szklanymi przezroczystymi. Zdjęcia zdecydowanie wprowadzają w błąd.
02.10.2020 15:57
Zabrakło informacji że nie ma pomocy we wnowszeniu zamawianego produktu do mieszkania.. Jednak pozostawienie mnie bez informacji z podwójnej długości paletą jest słaba przy cenie powyżej 150 zł za kuriera (raben) Druga sprawa to kurier schenker który przywiózł do sortowni paczkę do Wrocławia i sobie tam leżała 3 dni a centrala nawet do sortowni nie mogła się dodzwonić. Płyta miejscami słabo wykończona. Ma prześwity na randzie
Przebieg, odbior zamowienia oceniam pozytywnie. Wykonanie formatek oceniam srednio dobrze. Przynajmniej 5 formatek bylo wykonanych nieestetycznie, ciecie bylo nieprecyzyjne, brzegi pod okelina postrzepione, wylamane. Zdecydowanie bylo to najgorzej wykonane zamowienie ze wszystkich jakie dokonalem w ostatnich 3 latach.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jeśli otrzymał Pan towar uszkodzony, bardzo prosimy o złożenie reklamacji. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty. Bardzo przepraszamy za powstałe uszkodzenia.
Mimo informacji telefonicznej z Krakowa sklejka przy tej grubości nie ma tak małego promienia zginania. Sama sklejka ma spore dziury na łączeniach poszczególnych liści co w tym konkretnym przypadku dyskfalifikuje ją do użycia bezpośrednio jako element dekoracyjny
29.09.2020 08:46
Witam, takie krótkie, pytanie, ponieważ w szafkach narożnych w tzw blendach, po stronie ładnej (tam gdzie jest wyfrezowana rączką) sa na punktowania? co z tym zrobić? to są 4 elementy, które niestety szpecą cały mebel, czy to jakiś błąd czy może to do czegoś służy. pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Bardzo prosimy skierować zapytanie na adres: centrum@meble.pl. Nasi handlowcy odpowiedzą na Pana wątpliwości. Pozdrawiamy.
Ogolnie jestem zadowolona z produktu zamowionego. Ale niestety kilka polek przyszlo uszczerbionych/porysowanych... dobrze ze w miejscu w ktorym nie widac tych wad, ale za takie pieniadze spodziewalabym sie lepszej jakosci.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Izabelo, przykro nam, że dostarczony towar posiadał wady. W takim przypadku zachęcamy do składania reklamacji - dosłalibyśmy nowe elementy. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że złożony mebel, w pełni spełnia Pani oczekiwania. Pozdrawiamy serdecznie.
Fotal nie jest biały a kremowy. Obicie śmierdzi strsznie. Pozatym wygodny bardzo.
07.09.2020 09:10
Podczas zamawiania nie otrzymałam od razu pełnej informacji na temat możliwych opcji dostawy, w tym dostawy z wniesieniem. Dopiero po kolejnych pytaniach i na krótko przed dostawą otrzymałam pełną informację.
25.08.2020 15:25
Proces realizacji zamówienia przebiegł bardzo sprawnie, ale w dostarczonym zestawie brakowało kołków i wkrętów montażowych dla 2 kompletów.
Czas oczekiwania na produkt- 63 dni robocze- takie info otrzymałam po zakupie na mejla, nie było jej na www. Inaczej odstąpiłabym od zakupu. Moja rada- nie wstawiać na stronę internetową towarów, których nie ma się na stanie.
24.08.2020 12:05
W miarę szybko produkt super polecam
21.08.2020 19:19
Za długo po opłaceniu czekałam na towar
Regał REG-10 - naturalny/popielaty
Regał super tylko za długo trzeba czekać
20.08.2020 20:36
produkt sam w sobie bardzo ładny estetyczny, praktyczny, jednak blat jest tak miękki jak plastelina, producent powinien dodawać szkło na blat, bo zrobił się problem, mniejszym problemem byłoby dołożenie kosztu szyby, po 2 tygodniach użytkowania mam już małe wżery, a dodam że użytkuje go sam, ogólnie nie polecam ze względu na blat który robi różnicę
Stół rozkładany FERGUSON 160x90 - naturalny/czarny
produkt sam w sobie bardzo ładny estetyczny, praktyczny, jednak blat jest tak miękki jak plastelina, producent powinien dodawać szkło na blat, bo zrobił się problem, mniejszym problemem byłoby dołożenie kosztu szyby, po 2 tygodniach użytkowania mam już małe wżery, a dodam że użytkuje go sam, ogólnie nie polecam ze względu na blat który robi różnicę
18.08.2020 07:11
Zamówienie złożyłem. Dzień przed odbiorem nie było zrobione bo szukali deski z której mieli zrobić. Gdybym nie interweniował to pewnie by się nie odezwali. Musiałem w końcu zmienić kolor frontów aby zrobili w jakimś sensownym czasie. Na otarcie łez przywieźli pod dom zamiast odbiór osobistego. Mam wrażenie że jakbym nie interweniował to by to zamówienie opłacone wisiało i wisiało ... trzeba przyznać że to pierwsza wtopa na kilka zamóień
Pozytywy: - bardzo fajny konfigurator rozmiarów mebli gdzie mozna sobie mega indywidualnie zrobic meble - Szybki proces zakupu przez konfigurator i jasny Negatywy: - Odbiór wyobrażalem sobie ze podjerzam pod jeden magazyn, pokazuje nr zamowienia i za 5 min mam pod samochodem moje zamowienie... niestety najpierw musialem isc do kasy po WZ, z WZ na magazyn wew gdzie dostalem tylko sruby, potem na drugie okienko gdzie indziej zeby Pani na magazynie zamowila wykroje, a potem do trzeciego okienka gdzie odbieralem towar. Mysle ze w dobie e-comerce mozna zlikwidowac relikt przeszlosci jakim jest papier i wspomniane WZ (przynajmniej dla klienta) - Instrukcja do mebli nie odpowiada rzeczywistości dużo w niej brakowalo do poprawnego zlozenia kontenerka i osoba bez wiedzy i odpowiedniej ilosci narzedzi moze miec problem - Za duzo informacji na naklejce od wykroi przez co ciezko zydfikowac wykroj. powinna byc duzo informacja o numerze wykroju, a potem wszystkie inne jakies zbedne gdzie nizezj mala czcionka. - za duza ilosc srub, gwozi w zestawie przez co podczas montazu szuflady uzylem nie wlasciwej sruby (za dlugiej) i przewiercilem front szuflady bo w instrukcji nie bylo rozroznienia na dlugosci a tez nie pryszlo mi do glowy ze ktos moze do zestawu wlozyc dluga srube - brak instrukcji jak zamonotwac szyny BLUM do szuflady jak rowniez w szufladzie zlozonej nie bylo otwrow na tylni szpikulec do szyn
ze strony sklepu wszystko w porzadku, natomiast wielki minus za firme kurierska pekaes, nigdy wiecej nic nie kupie w tym sklepie dopoki towar bedzie przez nich dostarczany
Vilalba 6 nowoczesna meblościanka na wysoki połysk
ze strony sklepu wszystko w porzadku, natomiast wielki minus za firme kurierska pekaes, nigdy wiecej nic nie kupie w tym sklepie dopoki towar bedzie przez nich dostarczany
08.08.2020 10:46
Miała być biała, przyszła szara.... Poza tym czas oczekiwania taki jak na kontener z Chin. Ogölnie produkt ładny...
08.08.2020 08:19
Dwa elementy nie były oklejone na bokach. Jednego elementu brakowało. Prócz tego równe i precyzyjnie ucięte formatki. Świetnie oklejone. Pierwszorzędna robota.
Słabej jakości produkty
06.08.2020 11:49
Srednia jakos wykonania materialu. Silowniki dzialaja bardzo nierowno. Poza tym wszystko bardzo dobrze.
06.08.2020 10:41
Gdyby nie rdza to wszystko byloby dobrze
05.08.2020 06:49
Bardzo długi termin realizacji ,towar dostarczono nie naruszony i solidnie zapakowany
04.08.2020 20:47
Produkty dobrej jakości. Zastrzeżenia tylko do czasu wysyłki. Niektóre zamówienia realizowane od ręki, a niektóre po przypomnieniu się jak zbliża się 10 dzień roboczy. Co ciekawe po napisaniu maila wysyłki kilka razy wysłane na drugi dzień. Dla tego opinia neutralna. W dzisiejszych czasach warto informować klienta kiedy jest planowana wysyłka, szczególnie przy 10 dniowym czasie realizacji.
31.07.2020 20:54
Nie są aż tak stabilne
30.07.2020 13:16
Fotel piękny! przesyłka szybko! ale na tak twardym podłożu nigdy wcześniej nie siedziałam 😤
23.07.2020 07:00
Towar dostarczony z opóźnieniem Kiepska obsługa klienta
W pierwszym transporcie zapomniano o paczce ze śrubkami i całym okuciem. Do czarnej szafki, specjalnie wybranej tylnej płyty z przelotem pod kabel w kolorze czarnym - z jakiegoś powodu sam przelot otrzymałem w kolorze białym. O tyle dobrze, że sama szafka przyszła bez uszkodzeń.
zakupiona komoda została dostarczona szybko i nie mam zastrzeżeń. Biurko przyjechało z opóźnieniem, zapakowane byle jak. Jedna noga podrapana. Chciałam mebel zwrócić, ale uzyskałam odpowiedź ,że pobranie faktury uniemożliwia zwrot, jedynie wymianę uszkodzonego elementu. Nie jest to zgodne z prawem, gdyż f.vat zwrotu nie uniemożliwia. Opiekunka mojego zamówienia jest stworzona do wyższych celów i odpowiadanie na maile ją męczy. Póki co, nie kupię nic na meble.pl
KOMODA SZAFKA 3 SZUFLADY WYS 78CM KARO K3 BIEL
Dostawa o czasie. Sklep wywiązał się z zamówienia. Stosunek ceny do jakości dobry. Mebel fatalnie zapakowany ( wszystko w jednym pudle, co znacząco zwiększa ciężar mebla ), nieczytelna instrukcja.
15.07.2020 12:21
Neutralna przez pierwszego dostawcę, ktory nie dostarczył przesyłkę.
10.07.2020 12:15
Płyty zostały docięte bez uwag. Jednak zamówione otwory pod uchwyty meblowe nie zostały wykonane
bardzo długo oczekiwałem na wysyłkę
09.07.2020 07:39
Dlugi czas oczekiwania
Uchwyt 2108 Chrom Połysk Rozstaw 96mm
Jestem bardzo zadowolona
03.07.2020 17:00
Bardzo długa dostawa, prawie miesiąc to zbyt długo.
30.06.2020 15:00
Zamówiliśmy u Państwa szafę i komodę ale do tej pory nie otrzymaliśmy towaru? Fakturę dostaliśmy. Co w takiej sytuacji?
30.06.2020 08:26
Długi czas oczekiwania na realizację 4 tygodnie. Poza tym wszystko w porządku.
22.06.2020 16:31