Czy mogę odebrać osobiście produkty zamówione w sklepie internetowym?
Tak, ale nie dotyczy to każdego asortymentu. Jedynie tego, który znajduje się w kategoriach: Na wymiar, Akcesoria meblowe oraz Surowce.
Ponadto na każdej karcie produktu jest zamieszczona informacja o możliwościach dostarczenia towaru. Jeśli nie ma tam komunikatu „Odbiór osobisty”, to taka opcja nie jest możliwa.
Dokładny opis warunków dostawy znajdziesz w zakładce Koszty i warunki dostawy.
Czy mogę określić termin odbioru osobistego mojego zamówienia, kogo mam o tym powiadomić?
Podczas składania zamówienia masz do wyboru formę dostawy Twojego zamówienia, jak również możliwość dokładnego określenia terminu odbioru. Dzięki tej funkcji nie musisz informować obsługi sklepu ponieważ wybrany termin będzie przypisany do Twojego zamówienia.
Czy moje zamówienie będzie dobrze zabezpieczone podczas transportu?
Doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat nauczyło nas, że zabezpieczenie towaru przed wysyłką jest gwarantem otrzymania produktów najwyższej jakości w nienaruszonym stanie. Zawsze zwracamy baczną uwagę na prawidłowe zabezpieczenie towaru do wysyłki.
Pod każdy większy gabarytowo towar przygotowujemy paletę z drewna na wymiar, zabezpieczamy - naroża tekturowymi kątownikami, górę tekturą, pilśnią lub sklejką osłonową. Całość owijamy folią stretch, zaciskamy taśmą propylenową oraz oznaczamy taśmą „meble.pl”.
Kiedy otrzymam przesyłkę?
Termin realizacji zamówienia jest podany na karcie produktu oraz w koszyku.
Jakie są koszty dostawy zamówienia?
Aby sprawdzić koszt całego zamówienia wrzuć wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz formę dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.
Koszt dostawy pojedynczego produktu znajduje się w opisie na karcie danego produktu. Jeżeli taka informacja nie jest podana, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi.
Szczegółowy opis kosztów dostawy znajdziesz w zakładce Koszty i warunki dostawy.
Czy ceny i stany magazynowe są aktualne?
Stany magazynowe są aktualizowane w nocy dla wszystkich produktów, oraz po każdym złożonym zamówieniu.
Dzięki temu możesz mieć pewność, że towary są rzeczywiście dostępne od ręki.
Czy ceny podane na stronie są cenami brutto czy netto?
Ceny podane na liście produktów są cenami brutto, na karcie każdego przedmiotu znajduje się cena brutto oraz netto.
Czy mogę skorzystać z płatności internetowych w waszym sklepie?
Oczywiście. Oferujemy kilkanaście sposobów płatności oraz różne sposoby dostawy zamówionego towaru.
Czy otrzymam gwarancję na zakupiony towar?
Opis procedur gwarancyjnych znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty.
Jak odbywa się procedura reklamacji i zwrotów?
Sposób przebiegu procesu reklamacji oraz zwrotów znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty lub w Regulaminie korzystania ze sklepu meble.pl.
Gdzie mogę znaleźć opinie o sklepie?
Z opiniami na temat sklepu możesz zapoznać się w zakładce Opinie. Naszą wiarygodność potwierdzają również otrzymane na przestrzeni lat certyfikaty oraz nagrody, znajdziesz je na podstronie Certyfikaty.
Zapomniałem hasła do swojego konta. W jaki sposób mogę je odzyskać?
Wystarczy przejść tutaj podać adres e-mail i poczekać na odpowiedź.
Chciałbym przed złożeniem zamówienia skonsultować się ze specjalistą, gdzie znajdę dane kontaktowe?
Dane kontaktowe do Działu Obsługi znajdują się w zakładce Kontakt.
Czy do złożonego zamówienia mogę dodać kolejny produkt?
Do już złożonego zamówienia możesz dodać kolejny produkt o ile złożone zamówienie nie zostało spakowane i przekazane do wysyłki. O tego typu zmianach powiadom pracownika sklepu.
Czy mogę zmienić moje już złożone zamówienie?
Możesz. Wystarczy skorzystać z linków, które znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Ewentualnie, gdy już potwierdziłeś złożenie zamówienia poprzez link znajdujący się w mailu, a chciałbyś dokonać zmiany, to możesz to zrobić, o ile Twoje zamówienie nie zostało skierowane do wysyłki. Informacje o statusie znajdziesz po zalogowaniu do panelu Klienta.
Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
Stan realizacji zamówienia można sprawdzić przechodząc tutaj. Dodatkowo informacje o zamówieniu znajdują się w panelu Klienta.
Czy mogę dokonać płatności za zamówienie przy odbiorze?
Tak. Oferujemy tego typu usługę. Pobranie jest dostępne przy dostawie za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kuriera. O dostępności tej formy płatności dla produktu, który wybrałeś dowiesz się z opisu.
Gdzie można zobaczyć meble?
Niestety na ten moment nie posiadamy sklepów stacjonarnych z ekspozycją mebli.
Zamówiłem produkt na wymiar. W jaki sposób zidentyfikuje poszczególne elementy zamówienia?
Każdy element wykonywany na wymiar oznakowany jest etykietą zawierającą wymiary, nazwę elementu, numer zamówienia oraz nazwę Klienta. Dzięki takiemu oznakowaniu możesz szybko i bez komplikacji skompletować potrzebne elementy i uzyskać produkt końcowy zgodny ze swoimi wymaganiami.
Potrzebujesz pomocy zdalnej?
  1. Pobierz program tutaj.
  2. Uruchom go u siebie na komputerze.
  3. Podyktuj pracownikowi Meble.pl S.A. unikalny numer, który pojawi się w okienku programu w polu: Identyfikator.
  4. Rozpocznie się zdalna sesja pomocy.
  5. Zakończenie sesji zdalnej pomocy następuje po naciśnięciu guzika Anuluj.

Program nie instaluje nic na Twoim komputerze, pozwala na jednorazową, bezpieczną sesję zdalnej pomocy.

Okienko programu wygląda następująco:

Zdalna pomoc - okno programu