Brakuje części do montażu
15.04.2024 11:43
Dokonalam zbiorowego zamowienia ze wzgledu na brak czasu i mozliwosci odbioru wielu przesylek kurierskich ze wzgledu na prace. Niestety kazdy produkt zostal wyslany osobno. Co kilka dni byla inna firma kurierska z jakims meblem. Bez uslugi wniesienia mimo oplaty. W mailach nie widzialam nawet ktory towar wychodzi do wysylki. Tylko kody i numery przesylek co bylo niezrozumialo i wymagalo monitorowania sprawy aby mozna bylo ustalac montaze na miejscu. Jestem bardzo niezadowolona z zakupow w tym sklepie. 3 produkty zostaly podzielone na 4 wysylki a i tak nadal nie otrzymalam calosci zamowienia bo do lozka nie przyszedl stelaz o ktory znowu musze pisac maile, sprawa bardzo sie rozciaga i te zakupy nie byly przyjemnoscia pomimo wydanych pieniedzy.
23.03.2024 08:17
Dostawa 48h jest fikcją. zamówienie dostarczono po prawie 2 tygodniach
19.03.2024 10:33
Z zamówionych w tej samej transakcji 2 foteli barowych dotarł tylko ten granatowy a po szarym ani widu ani słychu, nie wiem na jakim to jest etapie czy ktoś zapomniał czy czekamy na dostawę. Proszę o jakieś info.
29.02.2024 14:12
Termin wysyłki przesuwany był kilkukrotnie. W momencie gdy dostałem już informację, ze ustalany jest transport, dostałem kolejną wiadomość z informacją, że jednak jeszcze nie ma tego produktu. Bardzo długi czas oczekiwania, niezgodny z zapewnieniami firmy (tym co było na stronie). Ponadto, za tak długi czas oczekiwania dostałem propozycję rekompensaty (moim zdaniem niewspółmiernej do czasu oczekiwania), jeżeli poczekam na produkt trochę dłużej. Zdecydowałem się poczekać, mebel jest u mnie już 3 tyg, rekompensaty brak, informacji jakichkolwiek też. Osobiście bardzo negatywnie oceniam, nie wiem czy zdecyduję się na kolejne zakupy tutaj.
28.02.2024 11:16
Fatalnie. Paczka przyszla uszkodzona. Czekam na rozpatzrenie reklamacji. W sklepie nikt mi nie pomogł, kazała Pani dzwonic do firmy kurierskiej
Fotel obrotowy welurowy ARON - czarny
Paczka przyszła uszkodzona, nie otwierałam jej. Nie moge ocenic towaru.
11.01.2024 09:21
Niestety krzesła po mimo zamówienia z opisem "dostawa przed świętami" zostały dostarczone po świętach. Olbrzymi minus całego zakupu. To był główny powód dla którego zdecydowaliśmy się u Państw zakupić krzesła, a tu takie rozczarowanie.
Krzesło CLARION 2 - czarny/popiel
Jesteśmy zadowoleni z zakupu. Krzesła są bardzo dobrej jakości i wydają się solidne. Krzesła są wysyłane juz skręcone więc odchodzi element montażu co jest dodatkowym plusem. Jedynym minusem całego zamówienia było to że krzesła przyszły po świętach, a na stronie była informacja że zostaną dostarczone przed świętami. Gdyby nie "ekspresowa wysyłka" to zakupilibysmy krzesła u konkurencji w lepszej cenie, ale trudno... Krzesła polecam.
05.01.2024 09:26
Jeśli chcecie czekać tygodniami na meble to tu kupujcie. Fotel wysłany w dwóch paczkach, jedna doszła sprawnie, na drugą czekałam 2 tygodnie. Leżała na magazynie i nikt nie potrafił powiedzieć, dlaczego: ani meble.pl ani pożal się poczta polska. Spokojnie można było wysłać fotel w całości, ponieważ w drugiej paczce było tylko oparcie, które było lekkie. Pan z meble.pl twierdził, że to wszytsko wina przewoźnika, czyli w tym przypadku Pocztexu. Ale ktoś podpisał z nimi umowę i dokonał wyboru....Pan twierdził, że nie ma wpływu na to, jak i przez kogo są wysyłane meble z magazynu ...śmieszne tłumaczenia.
02.01.2024 10:41
SZCZERZE MÓWIĄC JESTEM ROZCZAROWANA CAŁA SYTUACJA. ZAMAWIAŁAM MEBLE NA INTERNECIE MYŚLĄC, ŻE TO SA POLSKIE PRODUKTY, BO TEGO MOŻNA SIĘ DOMYŚLAĆ JEŚLI WIDI SIĘ STRONĘ MEBLE.PL. ODBIÓR BYŁ PRZEZ MOICH RODZICO ,KTÓRZY DOPIERO TERAZ POINFORMOWALI MNIE ,ŻE MEBLE SA PRODUKCJI CHIŃSKIEJ …… GDYBYM CHCIAŁA KUPIĆ MEBLE CHIŃSKIE SZUKAŁABYM ICH NA ALILI EXPRESS… KOSZTOWAŁYBY POLOWE I NIE MIAŁABYM ZARZUTÓW DO JAKOŚCI. STRONA POWINNA OTWARCIE ZAZNACZYĆ ,ŻE JEST POŚREDNIKIEM W SPRZEDAŻY MEBLI CHINSKICH
31.12.2023 21:54
Szafki nocne kupione za tyle kasy a szuflady chodzą tak jak przy szafce kupionej w ikei za 200 zł.Nie polecam
Szafka nocna z szufladami MEGAN - biały
Szafki w których szuflady chodzą tak ciężko jak w meblach kupionych w ikei za 200 zł. Od szafek nocnych kupione w tej cenie oczekuje się innej jakości wykonania.Nie polecam.Wyglądają ładnie ale to tylko tyle.
30.12.2023 22:42
Niestety stół dotarł do mnie uszkodzony (narożnik blatu) mimo oryginalnego opakowania, poza tym długi okres oczekiwania na zamówiony towar
27.12.2023 22:04
Obsługa niepomocna, czas przesyłki trzykrotnie przekraczający termin dostawy podany przy produkcie. NIE POLECAM.
Krzesło welurowe K462 - popielaty
Jestem bardzo zawiedziona zakupem bo kolor krzeseł jest totalnie różny od tego , który jest przedstawiony w ofercie.. W ofercie obicie krzesła miało jasny popielaty kolor a w rzeczywistości kolor jest bardzo ciemny szary , wręcz z odcieniem niebieskim. Różnica jest ogromna . Żałuję zakupu , jak można przedstawiać klientom towar tak przekłamujący rzeczywistość ? NIE POLECAM.
22.12.2023 20:24
Kupiłem łóżko bardzo niewygodne oraz zrobione z najtańszych materiałów, niestety sklep zasłania się przepusem iż łóżko było robione na specjale zamówienie i nie można zwracać towaru. Sprzedając takie taką tandetę to sprytny przepis. Nie polecam .
Kanapa rozkładana 1-osobowa z pojemnikiem BELLA 80
Bardzo niewygodna , zrobiona z najtańszych materiałów, gdybym zobaczył ją przed zakupem to w życiu bym jej nie kupił a na pewno nie za taką wysoką kwotę. Pieniądze wyzucone w błoto, musiałem kupić nowe bo tego nie można zwrócić. Nie polecam nikomu tego produktu. Sklep chowa się za przepisem iż łóżko jest robione na specjalne zamówienie i nie można zwracać.
21.12.2023 09:23
Tragedia, przyznaje ze to ja coś źle kliknołem co do koloru fotela, chciałem wymienić na inny kolor i pokryć wszelkie koszty, ale niestety powiedziano że to niemożliwe, nie polecam takich firm
Fotel PULSAR - popiel
kolor tragiczny
27.11.2023 17:13
Czas oczekiwania bardzo długi, ok. miesiąca- oczywiście nas uprzedzono . Ale potem przesunięto termin dostawy o kolejne nie kilka dni a prawie dwa tygodnie. Jakośc przedmiotu bardzo dobra, ale czas oczekiwania był przesadny.
Stojak na buty ST8 - naturalny
przedmiot dobrej jakości w stosunku do ceny
12.11.2023 12:09
Kurierzy którzy obsługują firmą są nie profesjonalnej. Jeden (zadbane.pl) naciągną ojca na pieniądze na dostawę z przyniesieniem bez żadnego skutku jak złożyłam reklamację.
12.11.2023 08:42
za długi okres oczekiwania na zamówiony towar
Krzesło ogrodowe QUINN - biały
zamówiony towar jest bez zastrzeżeń
27.10.2023 22:02
Stół viliams, blaty ok, nogi niedomalowane ,jedna obita wielkości paznokcia kciuka
12.10.2023 10:24
Łóżko bez materaca tak jak w opisie jednak brak wzmianki że braku stelaża na materac . Łóżko całkowicie nienadaje się do spania trzeba dołożyć 500 zł na stelaż n8e licząc 1000 zł na materac , nie polecam.
Łóżko FOLLOW z wysuwanymi szafkami nocnymi 180x200 - dąb artisan/matera
Łóżko nie posiada stelaża, jednak w opisie nie ma o tym wzmianki . Nie nadaje się do spania póki nie zainwestuje się 500 zł na zakup stelaża. Nie polecam ponieważ przy składaniu czeka was przykra niespodzianka i dodatkowe koszty .
03.10.2023 18:19
Niestety nie jestem zadowolona z obsługi. Przed zakupem, zadzwoniłam podpytać o jeszcze jeden element do łóżka jaki był mi potrzebny. Dostałam w sumie odpowiedź i informacje również, że dane łóżka są dostępne akurat także do 4 dni będzie wysyłka. I zaczęło się…brak informacji po zamówieniu towarów, po ponad tygodniu i kontakt z mojej strony z zapytaniem, co z dostawą dostałam informacje, że towar zostanie wysłany jednak po 3 tygodniach… Nadmienię, że gdybym sama się nie skontaktowała pewnie tej wiadomości w ogóle by nie było
09.09.2023 08:43
Brak otworòw do 8 kołkòw. Pozostałe wywiercone nieròwno. W związku z tym ława niemożliwa do samodzielnego montażu
21.08.2023 19:05
Dostawa poza terminem wyznaczonym
08.08.2023 08:07
Długi czas oczekiwania, szafa była w wielu miejscach brudna, ale co gorsza wyszczerbiona.
Szafa 2-drzwiowa DONA I 200 - biały połysk
Długi czas oczekiwania, szafa była w wielu miejscach brudna, ale co gorsza wyszczerbiona, brakowało również elementów do montażu, było to dużym problemem gdyż co chwile musieliśmy przerywać składanie i jechać do sklepu po w/w elementy. Nie polecam
13.06.2023 12:35
Mebel przyszedł uszkodzony w kilku miejscach, jakość wykonania mizerna. Złożona reklamacja
06.06.2023 10:37
produkt mial być dostarczony po 14.04 po około 2 miesiącach. Dotarł 12.05 co oznacza 3 miesiące - Robi to wielką różnicę
PROMOCJA - Łóżko tapicerowane RIVA 160x200 z pojemnikiem
prawie solidne. jedna deska - znacząca dla stelarza pękła przy wkrecaniu śruby. Przez to stelaż się rozpada :(
27.05.2023 20:23
Lacznie zamowilem 6 (najpierw 1 potem 5) z czego 2 sa z zupelnie innego materialu i w zupelnie innym odcieniu. Jak mozna wyslac razem 5 sztuk w tym samym zamowieniu zeby dwie sztuki roznily sie ZNACZNIE od reszty. I nie chodzi tu nawet o jakosc bo wlasciwie obie wersje bylyby do zaakceptowania.
25.05.2023 14:48
Nieuprzejmy kontakt z klientem. Bardzo duże opóźnienie w dostawie produktu.
24.05.2023 10:29
Zamowilam wieszak na zime, otrzymalam.na wiosne
02.05.2023 09:29
stół był źle zabezpieczony, przyjechał z uszkodzonym blatem w transporcie, kurier zostawił paczkę pod drzwiami :(
20.04.2023 09:48
Ładny design, ale fotel jest strasznie niewygodny. Spanie na nim to po prostu tortura. Jeśli szukacie fotela, na odwiedziny teściowej - billy będzie idealny. Żałuję zakupu.
Fotel rozkładany BILLY - szary
Ładny design, ale fotel jest strasznie niewygodny. Spanie na nim to po prostu tortura. Jeśli szukacie fotela, na odwiedziny teściowej - billy będzie idealny. Żałuję zakupu.
24.02.2023 12:43
Stolik, który do mnie dotarł jest w dwóch różnych odcieniach( blat wiśniowy i nogi w kolorze dębu). Zgłosiłem to mailem. Przez tydzień nie dostałem żadnej wiadomości, nawet takiej potwierdzającej odbiór mojej reklamacji. Wysłałem dwa maile jeden do opiekuna zamówienia, drugi na ogólnego maila kontaktowego. Na ten moment nie mogę polecić sklepu.
Stół rozkładany BRANDO 120x80 - dąb
Nie polecam tego produktu. Stolik, który do mnie dotarł wygląda jak złożony z dwóch. Nóżki stolika w ładnym dębowym odcieniu, blat z kolei w wiśniowym/ czerwonym kolorze. Reakcja sklepu na moje uwagi poniżej oczekiwań. Brak kontaktu, próby wyjaśnienia sytuacji. Nie polecam.
12.01.2023 08:17
Produkt dotarł z opóźnieniem , produkt uszkodzony .
Ławostół DANIEL 120/160x70 - kasztan
Produkt uszkodzony pęknięty blat i uszkodzona noga produkt wygląda jak odesłany wcześniej zwrot do firmy który ktoś wysłał do mnie mając nadzieje że niczego nie zauważę .
09.01.2023 09:04
W blacie brak otworów na wkręty.
06.01.2023 13:43
Transakcja absolutnie skandaliczna. Meble są w złym kolorze, dostarczone w innym terminie niż planowany co skutecznie uniemożliwiło mi stwierdzenie wady i ich odesłanie, a wykonanie to w ogóle żart. Właśnie rozpadły mi się dwie szuflady przy skręcaniu. To jest ostatni zakup przez waszą stronę.
28.12.2022 11:40
Jakość mebli i profili z których zostało wykonane biurko beznadziejna. Zamiast wkrętów do montażu zostały przysłane śruby z gwintem metrycznym. Mocowania profili pozostawiają wiele do życzenia.
Biurko NARVIK B1 - dąb sonoma/czarny
Jakość mebli i profili z których zostało wykonane biurko beznadziejna. Zamiast wkrętów do montażu zostały przysłane śruby z gwintem metrycznym. Mocowania profili pozostawiają wiele do życzenia.
10.12.2022 20:09
Fakt chciałem zwrot zrobić tragicznego fotela po 16 dniach. Sklep odmówił. Po 20 minutach kręgosłup boli. Fotel jest źle spasowany. Odradzam zakup foteli w tym sklepie. Kupiłem również biurko. Biurko jest OK.
Fotel biurowy EXPANDER - szary
Fotel tragiczny. Za tą cenę warto poszukać innego lepszego. Po 20 minutach siedzenia na nim boli kręgosłup. Żałuję że zainstalowałem go dopiero po 16 dniach więc sklep nie przyjął zwrotu (czekałem na biurko w tym samym sklepie). To był ostatni zakup w meble.pl. odradzam!
18.11.2022 08:18
Brak możliwości zwrotu towaru. Opis towaru niezprecyzowany Zdjęcie główne zawiera produkt welurowy po czym przychodzi produkt z ekoskory . Nie polecam
13.11.2022 17:34
Przyszła tylko część zamówienia na drugą muszę czekać. Napisane było że miesiąc a po tyg info ze jutro. Terminy z sufitu nie można było wysłać później wszystkiego razem bo nie. Firma transportowa kiepska. Za dogodne godziny dopłata wniesienie dopłata za ustawienie w wybranym miejscu dopłata. Strona szwankuje call center nie pomaga linki do płatności nie działają. Zlecenie na raty ale za wniesienie 2 razy muszę płacić. Nigdy wiecej
03.11.2022 08:36
Nie otrzymałem skupionego towaru
02.11.2022 08:43
Bardzo kiepska obsługa klienta, błędne informacje na stronie o dostępności produktów i obciążanie klienta dodatkowymi kosztami wysyłki mimo ze to opóźnienie wysyłki jest po stronie sklepu. Dział reklamacyjny niekompetentny i niemiły. Generalnie oceniam bardzo słabo.
Krzesło welurowe pikowane SKAL - zielony/czarny
Bardzo ładne krzesła, dobrze wykonane. Wizualnie prezentują się super. Jedyne zastrzeżenie to, ze podczas montażu z nóżek wysypują się dziwne kuleczki. (?)
28.10.2022 08:24
Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(
Fotel VARIO - ciemnozielony
Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(
Fotel VARIO - popielaty
Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(
25.10.2022 09:33
Brak jakichkolwiek komunikatów przed samą dostawą. Brak info z nr do kuriera, co tylko utrudniło całą transakcję. Po mailu z prośbą o kontakt i moim telefonie do sprzedającego, obsługująca Pani(zastępstwo) stwierdziła, że nie jej problem. Zdecydowanie tą transakcję będę słabo wspominać.
17.10.2022 08:38
Sama forma dostawy wzbudziła moje wątpliwości łóżko i szafki nocne zostało spakowane w 5 kartonów 3 z nich dotarły pod adres miejsca mojej pracy (adres dostawy był zupełnie inny) reszta została odesłana do producenta w celu ponownego wysłania przez co termin realizacji zamówienia przeciągnął się ok 2 tygodnie. Łóżko po złożeniu jest estetyczne jednak bardzo nie stabilne, skrzypiące i głośne, każdy ruch na nim jest sygnalizowany skrzypieniem. Dwa elementy podpierające listwę środkową uniemożliwiają pełne wsunięcie szuflad na pościel przez co szuflady wystają poza ramę łóżka około 2 cm. psując wizualnie formę całości.
Łóżko dębowe FRYDERYK
Łóżko po złożeniu jest estetyczne jednak bardzo niestabilne, skrzypiące i głośne, każdy ruch na nim jest sygnalizowany skrzypieniem. Dwa elementy podpierające listwę środkową uniemożliwiają pełne wsunięcie szuflad na pościel przez co szuflady wystają poza ramę łóżka około 2 cm. psując wizualnie formę całości.
26.08.2022 10:15
Szanowni Panstwo. Otrzymałam fotel ktory chyba sto lat lerzal przed waszym magazynem! Folia w kt był zawinięty była rak zakurzona, zabrudzona, ze nie moglam uwierzyc jak to zobaczylam! - zaśnięcie warzywa nowej folii niczego nie poprawiło. rozpakowanie z brudnej folii spodowowalo, ze ja, moje ubranie, beżowy dywan zostały bardzo pobrudzone. W całym mieszkaniu unosił sie kurz z tej koszmarnej paczki! Co wiecej- to, ze macie smieci ze starych opakowań nie powinno hyc pododem dla ktorego wnętrze fotela kokona zostaje wypakowane starym papierem z resztak taśmy! Co ja mam zrobic z dwoma worami 65 l wypakowanych tych pożal sie Boze „wypełniaczem” . To moj trzeci zakup i totalne rozczarowanie, zaskoczenie, ze sklep pozwoli sobie na takie olanie mnie- Jako klient wydający 700zl na rattanowy bujawke zycze sobie obsługi normalnej a nie przysyłanie mi brudu i ekstra smieci! Chetnie przesle zdjecia, zaluje, ze nie zrobilam wiecej niz 3. Poziom mojej frustracji ta sytuacja jest tak duzy, ze zycze sobie abyście umowili kuriera ktory na wsz koszt odbierze te rzecz (niestey juz bez tego uroczego opakowania i wypełnienia!) moj maz musiał pokonać 12 km w jedna strone, zeby wywieść do PSZOKu dwa wory „wypełniacza” i 90l wór sfatygowanej folii! Prosze umowic kuriera ktory odbierze mebel, prosze o zwrot pieniedzy
Wiszący fotel rattanowy - naturalny
Zapakowany w stara zakurzona folie, pęknięty element drewniany. Mysle ze totek nie raz był juz zwracany do magazynu
29.07.2022 17:46
Mebel dosc slaby jakosciowo. Ladny wyglad ale stelaz jest za slaby i sie zapada. Musze zareklamowac czesc listewek, ktore sa za waskie i pekaja i deski stelazowe ktore sa o 0,5-1 cm za krotkie i wpadaja do srodka.
21.07.2022 19:22
Biurko - niezłe, ale obsługa koszmarna. Chyba ze trzy razy miałam przesuwany termin dostawy. Dopłaciłam dodatkowo za wniesienie biurka na II piętro i za mozliwość płatności kartą przy odbiorze. Oczywiście kurier nie miał terminala i termin odbioru przesunięto czwarty raz. Brak dobrej koordynacji pomiedzy sklepem a firmą kurierską. Firma kurierska też nie świadczyła usług do których się zobowiązała. Jeśli chodzi obiurko to jest duże i takie jak chciałam, ale o jego jakości się nie wypowiem bo mam dopiero parę dni. Zobaczę jak będzie wyglądało po roku uzytkowania....
18.05.2022 09:35
Najpierw zapłaciłem, potem przyjechał kurier, a dzień później dostałem informację, że kurier przyjedzie - uwaga dzień wcześniej :( - słaba organizacja
10.05.2022 11:25
Fotel został słabo zabezpieczony do transportu. Poza tym prawy, górny róg fotela był od razu na szwie rozdarty.
Krzesło K365 - popiel
Fotel bardzo ciężki. Wygląd zewnętrzny ok, ale słabe wykonanie. Tapicerka w górnym, prawym rogu od razu nie doszyta. Nogi są malowane proszkowo, ale już przy montażu się rysowały.
05.05.2022 21:11
Poziom zadowolenie z produktu na bardzo niskim poziomie. Rozpatrując ten temat po kolei : Spakowany produkt jest bardzo dobrze. Po otwarciu kartonu okazuje się że szafka ma rysy i to na górnym blacie co nie jest spowodowane transportem, wykonawca doskonale wiedział co zostało spakowane. Kolejna sprawa TO NIE JEST SZAFKA DREWNIANA !!! tylko w okleinie naturalnej surowej do zabezpieczenia. Okleina została nałożona w sposób tragiczny. Ogólny stan wizualny i wykonania raczej poniżej poziomu krytyki jakby zostały wykonane na warsztatach szkolnych w szkole zawodowej i komu co jak wyjdzie tak spakujemy.
Szafka z drzwiami PORTOFINO 046 - surowe jasne drewno
Poziom zadowolenie z produktu na bardzo niskim poziomie. Rozpatrując ten temat po kolei : Spakowany produkt jest bardzo dobrze. Po otwarciu kartonu okazuje się że szafka ma rysy i to na górnym blacie co nie jest spowodowane transportem, wykonawca doskonale wiedział co zostało spakowane. Kolejna sprawa TO NIE JEST SZAFKA DREWNIANA !!! tylko w okleinie naturalnej surowej do zabezpieczenia. Okleina została nałożona w sposób tragiczny. Ogólny stan wizualny i wykonania raczej poniżej poziomu krytyki jakby zostały wykonane na warsztatach szkolnych w szkole zawodowej i komu co jak wyjdzie tak spakujemy.
05.05.2022 08:31