Design nawet dobry ale wypełnienie to skandal. Plus taki że można wyciągnąć te steropianowe kuleczki które zastąpiłam gąbka tapicerska i teraz gdy siadam któryś raz bez remodelowania tej pufy nie mam ataku złości że wszystko ucieka w plecy.
12.03.2023 16:58
Kolor bardzo odbiega od tego że zdjęcia. Bardzo... poza tym wygodne i solidnie zrobione. Szybsza przesyłka niż zaplanowane. Zamiast dwa miesiące czekaliśmy miesiąc.
04.03.2023 09:30
Towar był bardzo niestarannie zapakowany, w pudełku znajdowało się rozerwane opakowanie ze śrubkami niezbędnymi do montażu krzesl. Jedno z krzesl ma przetarcia tapicerki.ogilnie krzesła, które zamówiłam są ładne i zgodne z opisem.
12.01.2023 10:28
Z miłą chęcią bym dodał co od siebie ale najpierw chciałbym chociaż rozpakować przesyłkę a będzie to możliwe dopiero bliżej świat ale na pewno będzie super tak jak reszta mebli
02.12.2022 11:41
Początkowo miałam problem z zamówieniem. Zamawiałam kolor GEMMA59- jasny beżowy a przyszedł bordowy. Kierowca zabrał kanapę z powrotem. Kontakt na infolinii bez problemu, bardzo pomocny Pan i Pani. Sprawę potraktowali poważnie i szybko skontaktowali się z producentem dzięki czemu obicie kanapy zostało wymienione w szybkim czasie i odesłane ponownie. W ramach rekompensaty dostałam zwrot pieniędzy za dostawę.
01.12.2022 16:25
Oczekiwanie na zamówienie b.długie
08.11.2022 11:54
Konsola lekka , nóżki są koloru antracytowego z płyty .
03.11.2022 12:15
Wszystko ok

UNC: Stolik kawowy M - złoty
Designerski stolik dla "Introwertyka". Na początku myślałam, że nie będzie użyteczny, ale z czasem okazało się, że zaczęłam się zastanawiać, jak ja mogłam do tej pory bez niego żyć? Jest mały, ale idealnie sprawdza się jako podstawka pod drobne /najpotrzebniejsze rzeczy przy kanapie. No i wygląda niesamowicie (chociaż kolor w rzeczywistości wygląda jakie takie szczotkowane złoto z odcieniem szarości)!
02.11.2022 08:13
Nie jestem zadowolona z zakupu więc obsługa jest dla mnie mało istotna, nie pamiętam już jaka była, w pamięci mam tylko mało etetyczne krzesła
02.09.2022 00:02
Wszystko ok z jednym wyjątkiem - stolik był wysłany dość długo po złożeniu zamówienia - około miesiąc (to nie problem, było tak napisane na stronie produktu), ale firma nie skontaktowała się z pytaniem czy dostawa danego dnia odpowiada. W moim przypadku to był problem, bo nie było mnie danego dnia w domu. Lepiej by było gdyby w przypadku zamówień realizowanych z dużą obsuwą czasową firma kontaktowała się PRZED wysłaniem mebla i upewniała się że dany termin pasuje.
04.08.2022 08:40
Zakup przebiegł sprawnie i szybko, tylko już po sprzedaży nie było kontaktu ze sklepem. Nikt nie odpowiedział na wiadomość pozostawioną na stronie ani wysłana na maila.
27.07.2022 11:56
dużym minusem jest bardzo długi czas oczekiwania na realizację.
27.07.2022 10:57
Stolik inny niż na zdjęciu
26.07.2022 11:43
Zakupiłem 10 produktów ( mebli ) jednego dnia i zakładałem transport za jednym razem , okazało się , że dostawa była podzielona na 5 firm kurierskich . Meble w jakości pasującej do ceny .
06.07.2022 16:23
Sklep OK, ale dostawa firmą DB Schenker to ponownie porażka. Paczka szła trzy dni robocze, bez kontaktu i według strony śledzenia przesyłki, kurier jeździł z nią po nocy. Ostatecznie dotarła w dziurawym kartonie. Uszkodzona była instrukcja składania i folia ochronna, na szczęście sam blat stołu już nie.
11.05.2022 11:42
Produkt posiadał wady które pojawiły się po otwarciu paczki. Myślę że powinien być on lepiej spakowany
07.05.2022 12:58
Nie mam zastrzeżeń do samego sklepu, ale dostawa przez firmę DB Schenker to była porażka. Najpierw paczka miała "przesiadkę" w Gdyni, następnie nie dostarczyli w danym dniu (w statusie był przekroczony czas) tylko następnego. Szła więc 3 dni robocze (bez kontaktu ze strony firmy). Kurier nie dzwonił tylko od razu pojawił się pod drzwiami. W dodatku karton nosił wyraźne ślady uszkodzenia. Na szczęście kierowca nie robił problemów, żeby przy nim rozpakować przesyłkę, a zawartość okazała się być w stanie nienaruszonym.

Stół FIORD 80x60 - biały
Stół ładny i zgrabny. Łatwy do złożenia, wydaję się też raczej stabilny. Jedynie blat mało odporny na uszkodzenia. Dziecko mocniej przycisnęło ołówkiem i zostało drobne wgniecenie. Nie jest to wielki problem, kwestia jak stół będzie się prezentował po kilku latach normalnego użytkowania.
05.05.2022 11:14
Fotel trochę mały,dobry dla niskich osób.
25.04.2022 08:31
Biurko ładne ale uszkodzone
16.04.2022 09:51
Zamówiony mebel dotarł w terminie. Jednakże kurier był sam, a mebel ciężki i wielki. Sklep nie proponuje opcji innej niż "bez wniesienia." To dla osób starszych i samotnych ogromny problem
14.03.2022 15:18
Stanowczo za długi termin realizacji.

Fotel BARON velvet - granatowy Bluvel 86
Fotel rzeczywiście ładnie wygląda, ale tylko na zdjęciu. Niestety wykończony fatalnie. Chyba dwie godziny męczyłem się z przykręceniem nóg. Okazało się, że producent ładował metalowe zszywki gdzie popadnie. W ten sposób zablokował tez dwa otwory do montażu nóg. Można na nim siedzieć, aczkolwiek odradzam dłuższy wypoczynek. Dla mnie nie jest zbyt wygodny.
02.03.2022 08:25
Bardzo szybka dostawa zamówionego stołu, niestety mały uszczerbek na blacie i lekko przerysowana noga
08.02.2022 16:35
Podczas zakupu informacja - dostępna po zakupie mail że trzeba zaczekać na producenta - słabo ławka strasznie słabiutka bardziej na wystawę jak do siedzenia.
26.01.2022 17:27
Szafy są super, jestem bardzo zadowolona z dostarczonych produktów. Jedyny, ale dość ważny minus to brak opcji wnoszenia. Kurier dosłownie zostawił paczki przed wejściem i chłopak musiał wszystko wnieść sam. Pomijam fakt, że byłam zmuszona skierować te meble do niego, ponieważ sama nie miałabym szans poradzić sobie z takimi gabarytami i wnieść do mieszkania na pierwszym piętrze.
24.01.2022 16:58
Sam zakup jest ok, ale ponieważ sam produkt jest nie wygodny i nie do końca zgadza się z opisem nie ma możliwości zwrotu towaru.
04.01.2022 13:09
szafka składa się z dwóch części, które zostały wykonane na różne sposoby ( krzywo )
22.12.2021 08:37
Wieszak nie jest wart..tej ceny...jest mniejszycsporo niż prezentacja na zdjeciu
16.12.2021 14:47
Wysyłka nie odbyła się w 48h tak jak pisali przy produkcie, który kupiłam. Powiem tak- kupiłam tylko ze względu na te 48h i tylko dlatego na meble.pl a nie gdzieś indziej. Poinformowali mailem wiadomo, ale i tak nie spodobało mi się to, bo mogłam kupić trzy dni później na Black Friday z niższą ceną i darmowa dostawa. Tylko te 48h zadecydowały na szybki zakup a i tak wysłali jak dla tych co zamówili taniej. Trochę niefajnie.
13.12.2021 09:06
Czas dostawy dlugi, a produkt nie jest wart swojej ceny
06.11.2021 12:55
Za pierwszym razem otrzymałam łóżko w 3 kolorach… Złożyłam reklamację. Za drugim razem otrzymałam prawie identyczne łóżko jak na zdjęciach. Minus, że ma jasne odcienie na szafkach nocnych jakby było wypłowiałe i za mało śrubek, wkrętek czy kołków w zestawie. Stelaż łóżka to kilkanaście deseczek, które są jakościowo słabe, wiec trzeba zainwestować w stelaż łóżka dodatkowe ok 500zl. Dodatkowym mankamentem są niewyszlifowane ramy łóżka czy otwarcia szuflad, drzazgi same wchodzą w dłonie przy skręcaniu, wiec trzeba poświecić dodatkowa prace i czas na szlifowanie. Ponadto instrukcja mało czytelna… Meble.pl średnie ma podejście do klienta, w ramach takiej pomyłki i tak długiego okresu oczekiwania klient powinien nie mieć liczonego transportu… zreszta przy kwocie 3tys zł. Moja ogólna ocena łóżka wraz z szafkami to 3+
28.10.2021 08:12
Wzorowa transakcja. Polecam!!
19.10.2021 14:03
Komunikacja z firmą przebiegała sprawnie i rzetelnie, a meble pojawiły się przed terminem (uprzedzono mnie o ich dostawie na tydzień przed planowaną datą - dziękuję!). Jako klientka byłabym wdzięczna za zamieszczenie na stronie bardziej szczegółowych danych dotyczących wagi produktów, sposobu ich pakowania oraz ewentualnej konieczności montażu (w przypadku kupowanego przeze mnie stołu tkwiły w opisie sprzeczne informacje), ponieważ kupujący muszą samodzielnie zadbać o wniesienie i rozpakowanie mebli (poinformowano mnie, że nie ma możliwości dopłaty za rozszerzenie usług transportowych).

Szklany stół IRIDE
Prześliczny stół, który wciąż mnie zachwyca! Z jednej strony nie zabiera wizualnie miejsca, z drugiej strony - daje siedzącym sporo przestrzeni na ręce. Został dostarczony w dwóch osobnych pakunkach (blat do samodzielnego osadzenia na nogach), które okazały się ciężkie (wg. dokumentów łącznie 65 kilogramów) - warto się zatem przygotować na kilkominutowy montaż.
02.10.2021 10:56
w miare szybbko przyjechało. logistyka bardzo ciekawa. Ostrowiec Świetkorzyski => Katowice => Lublin. łatwe zarbianie pieniążków nie posiadając swoich środków. kupujący płaci - kredytuje sprzdającego a ten przytula kasę za przesłanie kilki e-maili. Super
Stół LORAS II 120x80 - lity dąb/czarny
bardzo deliktana rama. Ciężki blat - to jest normalne. mocowanie ramy do blatu - żenada. Delikatne wkręciki, nie rozwiercone i nie oznaczone miejsca na przykręcenie blatu (w blacie). Wkręciki do płyt gipsowych - słabizna. Rama jest tak delikatna, że stól się rusza na boki - tutaj powinni coś zmienić - jak by słaba konstrukcja. poza tym stół jest ok. ale oczekiwałem stabilniejszej podstawy. MP
01.10.2021 08:52
szybko bezboleśnie. szkoda ze to musio płynąć z Tajlandi poprzez Belgię - tam mają magazyn. meble.pl - super sposób robienia biznesu bez własnych środków. Kupujący kredytuje meble.pl, ci nawet nie mają swojego magazynu - tylko softem wszystko obrabiają i przytulają ciekawe pieniążki. Wyskoa stopa zwrotu w białych rekawiczkach robiona.
01.10.2021 08:50
słupek stoi, może i jest tani, ale przyjechał z obitym narożnikiem jednej z płyt i to w widocznym miejscu, co wyszło dopiero po złożeniu. Szkoda, bo mogło być tanio i dobrze a wyszło tylko: tanio ale obite.
27.09.2021 21:21
Wszystko przebiegało sprawnie.Polecam
25.09.2021 14:26
Zakupiony mebel zgodny z ofertą. Duży minus to dostarczanie mebli w godzinach od 8 do godz 16. O tej porze większość ludzi jest w pracy. Dlatego dostarczanie zamówionych mebli rodzi problemy z ich odbiorem, jak też w usłudze transportu nie jest wliczone dostarczenie zamówionego produktu do lokalu osoby zamawiającej. To kolejny aspekt nie budujący zaufania i identyfikacji z dostarczającym zamówienie.

Biurko GROSSO - dąb złoty/biały
Zakupiony mebel zgodny z ofertą. Duży minus to dostarczanie mebli w godzinach od 8 do godz 16. O tej porze większość ludzi jest w pracy. Dlatego dostarczanie zamówionych mebli rodzi problemy z ich odbiorem, jak też w usłudze transportu nie jest wliczone dostarczenie zamówionego produktu do lokalu osoby zamawiającej. To kolejny aspekt nie budujący zaufania i identyfikacji z dostarczającym zamówienie.
24.09.2021 09:11
wszystko ok, gdyby tylko towar nie był wadliwy, rozprucie na podłokietniku fotela biurowego
20.09.2021 16:19
Nie mam zdania, gdyż jeszcze nie otrzymałam towaru. Zamówiony 29.08.21r
17.09.2021 18:53
Meble zgodne z zamówieniem, bez zastrzeżeń ale zachowanie pracownika firmy kurierskiej, który postawił 2 paczki obok samochodu i odmówił - po usłyszanej prośbie - pomocy odbiuerającej przesyłkę kobiecie w przeniesieniu paczek o kilkanaście matrów, na parterze, pozostawia wiele do życzenia.
09.09.2021 08:18
Dostarczenie mebla w innym terminie niż wskazany przez producenta
10.08.2021 07:57
Wszystko ok oprócz koloru. Krzesła wygodne. Jednak kolor, to nie czerwony tylko bordowy :(
08.08.2021 21:11
Szybka wysyłka natomiast pułki średniej jakosci
05.08.2021 16:22
Bardzo, bardzo długi czas oczekiwania, po zatym towar zgodny z opisem.
28.07.2021 12:22
Kanapa troche twarda inaczej sobie wyobrażałam ją i nie wygodna .tylko ładnie wygląda do spania nie polecam do siedzenia też za niskie oparcie. Ale wygląda ładnie postawić i patrzeć
21.07.2021 10:47
Stolik bardzo ładny ale 4 śrub brakowało także trzeba było dokupić
15.07.2021 10:25
Produkt został dostarczony na czas, dobrze zapakowany. Przesłany firmą kurierską. Jedynym minusem jest fakt, że trzeba uważnie przeczytać regulamin. Sklep sprzedaje produkty meblowe, z reguły dość ciężkie i duże. Tylko w regulaminie (tzw. małym drukiem) jest informacja, że przesyłka jest bez wniesienia. Teoretycznie sklep wywiązuje się z regulaminu ale można się nieźle zdziwić jak kurier zostawi łóżko pod klatką bloku. Wydaje mi się, że taką informację sklep mógłby zamieścić podczas zamawiania produktu oraz umożliwić zamówienie kurierem z opcją wniesienia. W końcu to meblowy sklep.
15.07.2021 07:40
PRODUKT WSPANIAŁY, KOSZTY WYEYŁKI ZABÓJCZE
01.07.2021 11:11