• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu

Opinie

Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna

asia

23-03-201907:04:27
pozytywna

jh

22-03-201920:28:55

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko super.Jak zawsze.POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Darek

22-03-201917:18:11
negatywna

Poprzednie zamówienia były realizowane wzorowo. Tym razem zaskoczenie. Jakość malutkiego frontu nadal wzorowa. Natomiast kwestia finansów bardzo poniżej klarownej współpracy. Za kwadracik o wielkości ok 30x30cm zapłaciłam ok 200zl. Ponieważ był mi potrzebny, zdecydowałam się. Natomiast dopiero późnie doczytałam, że jest to efekt konieczności zużycia płyty o większej powierzni- co rozumiem- i mogę otrzymać „resztki”, jeśli zaznaczę taką opcję przy składaniu zamówienia. Takiej opcji nie zauważyłam. Odbieram sytuację jako „być może uda się trochę klienta naciągnąć”. Można przecież wysłać odpady bez konieczności zlecania ze strony klienta lub wyraźnie go o tym poinformować . Resztki chętnie bym wykorzystała lub wydała lub wyrzuciła. Tym razem cena zupełnie nieadekwatna do towaru. Pozdrawiam

Bożena

22-03-201913:17:37
pozytywna

Profesjonalnie, bez problemów i w miłej atmosferze zrealizowana transakcja. Polecam!!!

rooobin

22-03-201912:26:31
pozytywna

SUPER SZYBKA REALIZACJA

Stół rozkładany Uran 1 dąb sonoma

Stół rozkładany Uran 1 dąb sonoma

Ocena 6/6  

STÓŁ BARDZO DOBRY, ERGONOMICZNY, SOLIDNY

Jan Słowik

22-03-201908:20:25
pozytywna

Genialnie, prosto, szybko. Dobra jakość

Michał

22-03-201908:09:12

W tym zamówieniu:

pozytywna

Polecam porządna firma szybka i solidna

Przemysław

20-03-201912:47:23
pozytywna

Idealnie wykonane zgodnie z zamówieniem. Szybka wysyłka. Polecam

P

20-03-201911:43:10
pozytywna

super szybko i dokładnie to co zamawiałem

Janusz Machnicki

20-03-201908:40:58
pozytywna

Grzegorz

20-03-201906:55:57
pozytywna

Asortyment dość obszerny i zawsze kiedy czegoś szukam zaczynam tutaj. Błyskawiczna wysyłka co w dzisiejszej dobie wiecznego pośpiechu ma ogromne znaczenie. Proponuję coś zamówić to wszystko będzie jasne.

Mariusz

19-03-201920:35:50
pozytywna

Wszystko ok. Tylko dzwna zasada jest, że zamawiając np 2 krzesła tego samego typu ale innego koloru płaci się 2 razy za wysyłkę, a towar przychodzi w jednej paczce ;) - przy czym w uwagach przedmiotu jest wpisane, ze w jednej przesyłce można zmieścić 4 takie przedmioty ;)

Łukasz

19-03-201913:01:57
pozytywna

Szybka wysyłka a produkt zgodny z opisem. Polecam!

AK

19-03-201909:45:54
pozytywna

Wszystko zgodne z zamówieniem. Z góry określony czas realizacji przy konkretnym asortymencie.

Leszek

18-03-201900:42:52
pozytywna

wszystko zgodnie z zamówieniem, dobry kontakt ze sklepem, polecam

franek

13-03-201922:32:43
pozytywna

Wszystko super, tylko jakość wykończenia ABS zamówionego stołu daje trochę do życzenia.

Monika

13-03-201921:59:37
pozytywna

Jacek

13-03-201920:39:36

W tym zamówieniu:

neutralna

Czekałam ponad dwa miesiące. Zamówiłam kilka rzeczy. Większość była dostępna. Zero informacji od firmy o opóźnieniu wysyłki. Kiedy po dwóch tygodniach zadzwoniłam zapytać co się dzieje z paczką, okazało się, że nie ma półki i doślą do końca miesiąca. Pod koniec miesiąca ani paczki, ani żadnej informacji. Zadzwoniłam, udało się podzielić paczkę i wysłać cześć zamówienia. Na półkę czekałam kolejny miesiąc.

Półka pod klawiaturę tworzywo sztuczne czarny

Półka pod klawiaturę tworzywo sztuczne czarny

Ocena 6/6  

Półka, ok, jakość w stosunku do ceny dobra. Półka wygląda estetycznie, wydaję się trwała.

Agnieszka

13-03-201909:33:42
pozytywna

Mariusz

13-03-201908:17:31

W tym zamówieniu:

pozytywna

Zamówione próbki przyszły błyskawicznie. Bardzo dobre wykonanie, dwa rodzaje grubości okleiny aby mieć rozeznanie przy wyborze.

Mariusz

13-03-201908:15:20
pozytywna

Pomimo tego, że wydłużył się czas realizacji mojego zamówienia, to szczerze polecam centrum.meble.pl.

Wiesław Troka

12-03-201909:51:45

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko w najlepszym porządku. Bardzo dobry kontakt z firmą

Agnieszka

12-03-201909:01:27
pozytywna

Rafał

12-03-201906:35:39
pozytywna

Szybka transakcja, dobry kontakt z obsługą. Regał dobrej jakości, dobrze skonstruowana instrukcja montażu, oprócz dwóch drewnianych kołków wszystkie części były w opakowaniu z nadmiarem.

KrzysieK

10-03-201920:16:04

W tym zamówieniu:

negatywna

W pakiecie sklejek otrzymałem sztuke opakowaniową wyblakłą z dziurami odbitymi po taśmach pakowych.Reklamacji się nie doczekałem

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety w naszym systemie nie ma Pana zgłoszenia reklamacyjnego. Prosimy przesłać zgłoszenie jeszcze raz lub skontaktować się z opiekunem zamówienia.

Jachtowe Centrum Serwisowe

10-03-201919:11:32
pozytywna

Znakomita transakcja. Reklamacja rozpatrzona błyskawicznie i ława dotarła równie szybko. Polecam meble.pl pod każdym względem!!!!!!

Grzegorz

10-03-201901:33:18
pozytywna

DTG

09-03-201913:01:39

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wysyłka mebli bardzo szybka i sprawna. Polecam w 100%

Hoker BORYS LOW dąb sonoma

Hoker BORYS LOW dąb sonoma

Ocena 6/6  

Bardzo ładne i solidnie wykonane hokery. Polecam w 100%

Mariola

09-03-201912:12:48
pozytywna

mariusz

06-03-201920:55:35
pozytywna

Wszystko w najlepszym porządku

Iza

06-03-201915:18:58
neutralna

OK

Sortownik Na Śmieci Potrójny ECOFIL PF01 34B1 2x8L+18L

Sortownik Na Śmieci Potrójny ECOFIL PF01 34B1 2x8L+18L

Ocena 6/6  

OK

J.G.

06-03-201907:45:47
pozytywna

Zadowolony

05-03-201909:43:49

W tym zamówieniu:

pozytywna

Błyskawiczna wysyłka, towar zgodny z opisem. Polecam!

Mariusz

05-03-201908:11:54