• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu
Ocena
Komentarz
Komentował/a
neutralna

Po zamówieniu stolikow, zadzwoniłam gdyż chciałam się upewnić, że przesyłka dotrze na czas bo miał to być prezent. Owszem przyszły dosyć szybko ale jakość ich dużo niższa niż w opisie. Zawstydzilam się okropnie bo nie odpakowywalam ich tylko od razu dałam w prezencie. Biały stolik, ubrudzony, widoczne ślady brudnych rąk poza tym blat inny kolor niż reszta stolika, tak jakby od innego dolożony. Nie polecam serdecznie

Ewa

22-10-202009:06:59
neutralna

Paczka zaginęła w trakcie dostawy. W końcu doszła mocno uszkodzona. Nie ma informacji, że kurier zostawia towar na ulicy, co przy zamawianiu ciężkich mebli jest problemem! Generalnie źle oceniam dostawę i sposób przygotowania towaru do wysyłki.

Stół rozkładany GD-018 110x74 - czarny

Stół rozkładany GD-018 110x74 - czarny

Ocena 4/5  

Produkt solidny i praktyczny poprzez możliwość zwiększenia powierzchni. niestety w moim przypadku uszkodzona została jedna noga, której nie byłem w stanie zamontować przez zniekształcony profil. Niestety sprzedawca nie przykłada się do sprawdzenia jakości towaru przed wysyłką.

Krzesło H-629 - czarny/biały

Krzesło H-629 - czarny/biały

Ocena 4/5  

Produkt dobry. Estetyczne wykonanie. Łatwy montaż. Krzesło jest wygodne. Jak na tą klasę towaru cena jest zbyt wysoka.

Jacek Skowroński

20-10-202009:07:11
neutralna

Bardzo długi czas oczekiwania na mebel.

Kinga

14-10-202009:28:14
neutralna

Moja ocena dotyczaca obslugi Neutralna.

Krzesło welurowe SABA - czarny

Krzesło welurowe SABA - czarny

Ocena 1/5  

Przeszycie krzeseł bardzo niskiej jakości ,pikowania slabo widoczne , na jednym krześle ,które jest cześciej używane pikowania sa juz zupełnie nie widoczne a to dopiero początek użytkowania.

Malgorzata

08-10-202006:27:57
neutralna

Transakcja przebiegła sprawnie, choć opóźnienie było znaczne; kontakt ze sprzedawcą dobry; przy składaniu zamówienia mogłaby być wyraźniejsza informacja terminie dostawy.

Fotel VALOR - popiel/czarny

Fotel VALOR - popiel/czarny

Ocena 5/5  

Bardzo udany zakup. Warto było czekać dłużej. Wygodny, ergonomiczny a przede wszystkim łatwy w montażu.

Marek Guzy

07-10-202020:38:43
neutralna

dostarczona płyta była lekko uszkodzona bardzo długi czas oczekiwania na dostawę konieczność kupowania całej ogromnej płyty (potrzebuję 40%)

AZ

07-10-202014:13:46

W tym zamówieniu:

neutralna

Na towar musiałem poczekać dłużej niż informowano podczas składania zamówienia. Uczciwie przyznam, że tego samego dnia zostałem poinformowany o możliwym wydłużeniu terminu realizacji na który się zgodziłem. Koniec końców zamówienie przyszło całkiem szybko, chyba po tygodniu. Sam mebel jakościowo słabo, szuflady nie chcą się domykać. Składało się łatwo i materiały OK. Ogólnie za tę cenę nie spodziewałem się luksusów, ale mogło być lepiej.

KOMODA 120CM SZAFKA 6 SZUFLAD  MALWA M6 BIAŁA

KOMODA 120CM SZAFKA 6 SZUFLAD MALWA M6 BIAŁA

Ocena 3/5  

Szafa zapakowana ok, części i instrukcja też ok, ale jakość wykonania poniżej oczekiwań. Prawych szuflad nie jestem w stanie domknąć, są po prostu krzywo. Może to kwestia skręcania, a może jakości i materiałów. Nie jestem zadowolony z efektu końcowego. A pomęczyłem się trochę żeby było dobrze. Ogólnie jak się dociśnie szuflady to nie widać aż tak. Do sypialni, gdzie nikt oprócz mnie nas patrzy, pasuje.

Damian

03-10-202010:35:30
neutralna

Meble na zdjęciu są zdecydowanie jaśniejsze niż w rzeczywistości, a przeszklone drzwi, które miały być z mlecznego tworzywa okazały się szklanymi przezroczystymi. Zdjęcia zdecydowanie wprowadzają w błąd.

Beata Skubiszewska

02-10-202015:57:18
neutralna

Zabrakło informacji że nie ma pomocy we wnowszeniu zamawianego produktu do mieszkania.. Jednak pozostawienie mnie bez informacji z podwójnej długości paletą jest słaba przy cenie powyżej 150 zł za kuriera (raben) Druga sprawa to kurier schenker który przywiózł do sortowni paczkę do Wrocławia i sobie tam leżała 3 dni a centrala nawet do sortowni nie mogła się dodzwonić. Płyta miejscami słabo wykończona. Ma prześwity na randzie

Marcin

01-10-202009:33:19

W tym zamówieniu:

neutralna

Przebieg, odbior zamowienia oceniam pozytywnie. Wykonanie formatek oceniam srednio dobrze. Przynajmniej 5 formatek bylo wykonanych nieestetycznie, ciecie bylo nieprecyzyjne, brzegi pod okelina postrzepione, wylamane. Zdecydowanie bylo to najgorzej wykonane zamowienie ze wszystkich jakie dokonalem w ostatnich 3 latach.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jeśli otrzymał Pan towar uszkodzony, bardzo prosimy o złożenie reklamacji. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty. Bardzo przepraszamy za powstałe uszkodzenia.

Marcin

29-09-202010:47:13

W tym zamówieniu:

neutralna

Mimo informacji telefonicznej z Krakowa sklejka przy tej grubości nie ma tak małego promienia zginania. Sama sklejka ma spore dziury na łączeniach poszczególnych liści co w tym konkretnym przypadku dyskfalifikuje ją do użycia bezpośrednio jako element dekoracyjny

P

29-09-202008:46:49
neutralna

Witam, takie krótkie, pytanie, ponieważ w szafkach narożnych w tzw blendach, po stronie ładnej (tam gdzie jest wyfrezowana rączką) sa na punktowania? co z tym zrobić? to są 4 elementy, które niestety szpecą cały mebel, czy to jakiś błąd czy może to do czegoś służy. pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Bardzo prosimy skierować zapytanie na adres: centrum@meble.pl. Nasi handlowcy odpowiedzą na Pana wątpliwości. Pozdrawiamy.

szyc.ms

17-09-202008:42:08

W tym zamówieniu:

neutralna

Ogolnie jestem zadowolona z produktu zamowionego. Ale niestety kilka polek przyszlo uszczerbionych/porysowanych... dobrze ze w miejscu w ktorym nie widac tych wad, ale za takie pieniadze spodziewalabym sie lepszej jakosci.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Izabelo, przykro nam, że dostarczony towar posiadał wady. W takim przypadku zachęcamy do składania reklamacji - dosłalibyśmy nowe elementy. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że złożony mebel, w pełni spełnia Pani oczekiwania. Pozdrawiamy serdecznie.

Gosc

16-09-202006:37:26

W tym zamówieniu:

neutralna

Fotal nie jest biały a kremowy. Obicie śmierdzi strsznie. Pozatym wygodny bardzo.

aga

07-09-202009:10:34
neutralna

Podczas zamawiania nie otrzymałam od razu pełnej informacji na temat możliwych opcji dostawy, w tym dostawy z wniesieniem. Dopiero po kolejnych pytaniach i na krótko przed dostawą otrzymałam pełną informację.

Julia Iwińska

25-08-202015:25:34
neutralna

Proces realizacji zamówienia przebiegł bardzo sprawnie, ale w dostarczonym zestawie brakowało kołków i wkrętów montażowych dla 2 kompletów.

Anonim

25-08-202007:58:25

W tym zamówieniu:

neutralna

Czas oczekiwania na produkt- 63 dni robocze- takie info otrzymałam po zakupie na mejla, nie było jej na www. Inaczej odstąpiłabym od zakupu. Moja rada- nie wstawiać na stronę internetową towarów, których nie ma się na stanie.

Anna Lach

24-08-202012:05:27
neutralna

W miarę szybko produkt super polecam

Magdalena

21-08-202019:19:51
neutralna

Za długo po opłaceniu czekałam na towar

Regał REG-10 - naturalny/popielaty

Regał REG-10 - naturalny/popielaty

Ocena 5/5  

Regał super tylko za długo trzeba czekać

Mało zad

20-08-202020:36:11
neutralna

produkt sam w sobie bardzo ładny estetyczny, praktyczny, jednak blat jest tak miękki jak plastelina, producent powinien dodawać szkło na blat, bo zrobił się problem, mniejszym problemem byłoby dołożenie kosztu szyby, po 2 tygodniach użytkowania mam już małe wżery, a dodam że użytkuje go sam, ogólnie nie polecam ze względu na blat który robi różnicę

Stół rozkładany FERGUSON 160x90 - naturalny/czarny

Stół rozkładany FERGUSON 160x90 - naturalny/czarny

Ocena 3/5  

produkt sam w sobie bardzo ładny estetyczny, praktyczny, jednak blat jest tak miękki jak plastelina, producent powinien dodawać szkło na blat, bo zrobił się problem, mniejszym problemem byłoby dołożenie kosztu szyby, po 2 tygodniach użytkowania mam już małe wżery, a dodam że użytkuje go sam, ogólnie nie polecam ze względu na blat który robi różnicę

Jarosław

18-08-202007:11:04
neutralna

Zamówienie złożyłem. Dzień przed odbiorem nie było zrobione bo szukali deski z której mieli zrobić. Gdybym nie interweniował to pewnie by się nie odezwali. Musiałem w końcu zmienić kolor frontów aby zrobili w jakimś sensownym czasie. Na otarcie łez przywieźli pod dom zamiast odbiór osobistego. Mam wrażenie że jakbym nie interweniował to by to zamówienie opłacone wisiało i wisiało ... trzeba przyznać że to pierwsza wtopa na kilka zamóień

Jędrzej.

15-08-202015:09:48

W tym zamówieniu:

neutralna

Pozytywy: - bardzo fajny konfigurator rozmiarów mebli gdzie mozna sobie mega indywidualnie zrobic meble - Szybki proces zakupu przez konfigurator i jasny Negatywy: - Odbiór wyobrażalem sobie ze podjerzam pod jeden magazyn, pokazuje nr zamowienia i za 5 min mam pod samochodem moje zamowienie... niestety najpierw musialem isc do kasy po WZ, z WZ na magazyn wew gdzie dostalem tylko sruby, potem na drugie okienko gdzie indziej zeby Pani na magazynie zamowila wykroje, a potem do trzeciego okienka gdzie odbieralem towar. Mysle ze w dobie e-comerce mozna zlikwidowac relikt przeszlosci jakim jest papier i wspomniane WZ (przynajmniej dla klienta) - Instrukcja do mebli nie odpowiada rzeczywistości dużo w niej brakowalo do poprawnego zlozenia kontenerka i osoba bez wiedzy i odpowiedniej ilosci narzedzi moze miec problem - Za duzo informacji na naklejce od wykroi przez co ciezko zydfikowac wykroj. powinna byc duzo informacja o numerze wykroju, a potem wszystkie inne jakies zbedne gdzie nizezj mala czcionka. - za duza ilosc srub, gwozi w zestawie przez co podczas montazu szuflady uzylem nie wlasciwej sruby (za dlugiej) i przewiercilem front szuflady bo w instrukcji nie bylo rozroznienia na dlugosci a tez nie pryszlo mi do glowy ze ktos moze do zestawu wlozyc dluga srube - brak instrukcji jak zamonotwac szyny BLUM do szuflady jak rowniez w szufladzie zlozonej nie bylo otwrow na tylni szpikulec do szyn

dawid

13-08-202006:45:22

W tym zamówieniu:

neutralna

ze strony sklepu wszystko w porzadku, natomiast wielki minus za firme kurierska pekaes, nigdy wiecej nic nie kupie w tym sklepie dopoki towar bedzie przez nich dostarczany

Vilalba 6 nowoczesna meblościanka na wysoki połysk

Vilalba 6 nowoczesna meblościanka na wysoki połysk

Ocena 3/5  

ze strony sklepu wszystko w porzadku, natomiast wielki minus za firme kurierska pekaes, nigdy wiecej nic nie kupie w tym sklepie dopoki towar bedzie przez nich dostarczany

wojciech

08-08-202010:46:41
neutralna

Miała być biała, przyszła szara.... Poza tym czas oczekiwania taki jak na kontener z Chin. Ogölnie produkt ładny...

Mariusz

08-08-202008:19:39
neutralna

Dwa elementy nie były oklejone na bokach. Jednego elementu brakowało. Prócz tego równe i precyzyjnie ucięte formatki. Świetnie oklejone. Pierwszorzędna robota.

Bartosz

06-08-202017:23:06

W tym zamówieniu:

neutralna

Justyna

06-08-202011:49:45
neutralna

Srednia jakos wykonania materialu. Silowniki dzialaja bardzo nierowno. Poza tym wszystko bardzo dobrze.

Milosz

06-08-202010:41:04
neutralna

Gdyby nie rdza to wszystko byloby dobrze

Popowska Agata

05-08-202006:49:15
neutralna

Bardzo długi termin realizacji ,towar dostarczono nie naruszony i solidnie zapakowany

Ewa

04-08-202020:47:48
neutralna

Produkty dobrej jakości. Zastrzeżenia tylko do czasu wysyłki. Niektóre zamówienia realizowane od ręki, a niektóre po przypomnieniu się jak zbliża się 10 dzień roboczy. Co ciekawe po napisaniu maila wysyłki kilka razy wysłane na drugi dzień. Dla tego opinia neutralna. W dzisiejszych czasach warto informować klienta kiedy jest planowana wysyłka, szczególnie przy 10 dniowym czasie realizacji.

Karol

31-07-202020:54:00
neutralna

M. M

30-07-202013:16:07
neutralna

Fotel piękny! przesyłka szybko! ale na tak twardym podłożu nigdy wcześniej nie siedziałam 😤

Ewelin

23-07-202007:00:48
neutralna

Towar dostarczony z opóźnieniem Kiepska obsługa klienta

Maciek

18-07-202019:33:06

W tym zamówieniu:

neutralna

W pierwszym transporcie zapomniano o paczce ze śrubkami i całym okuciem. Do czarnej szafki, specjalnie wybranej tylnej płyty z przelotem pod kabel w kolorze czarnym - z jakiegoś powodu sam przelot otrzymałem w kolorze białym. O tyle dobrze, że sama szafka przyszła bez uszkodzeń.

Maciej

16-07-202018:11:05

W tym zamówieniu:

neutralna

zakupiona komoda została dostarczona szybko i nie mam zastrzeżeń. Biurko przyjechało z opóźnieniem, zapakowane byle jak. Jedna noga podrapana. Chciałam mebel zwrócić, ale uzyskałam odpowiedź ,że pobranie faktury uniemożliwia zwrot, jedynie wymianę uszkodzonego elementu. Nie jest to zgodne z prawem, gdyż f.vat zwrotu nie uniemożliwia. Opiekunka mojego zamówienia jest stworzona do wyższych celów i odpowiadanie na maile ją męczy. Póki co, nie kupię nic na meble.pl

KOMODA SZAFKA 3 SZUFLADY WYS 78CM KARO K3 BIEL

KOMODA SZAFKA 3 SZUFLADY WYS 78CM KARO K3 BIEL

Ocena 3/5  

Dostawa o czasie. Sklep wywiązał się z zamówienia. Stosunek ceny do jakości dobry. Mebel fatalnie zapakowany ( wszystko w jednym pudle, co znacząco zwiększa ciężar mebla ), nieczytelna instrukcja.

Klara Kaden

15-07-202012:21:09
neutralna

Neutralna przez pierwszego dostawcę, ktory nie dostarczył przesyłkę.

R

10-07-202012:15:48
neutralna

Płyty zostały docięte bez uwag. Jednak zamówione otwory pod uchwyty meblowe nie zostały wykonane

Karol

09-07-202008:30:44

W tym zamówieniu:

neutralna

Dlugi czas oczekiwania

Uchwyt 2108 Chrom Połysk Rozstaw 96mm

Uchwyt 2108 Chrom Połysk Rozstaw 96mm

Ocena 5/5  

Jestem bardzo zadowolona

Marek

03-07-202017:00:45
neutralna

Bardzo długa dostawa, prawie miesiąc to zbyt długo.

Maciej

30-06-202015:00:31
neutralna

Zamówiliśmy u Państwa szafę i komodę ale do tej pory nie otrzymaliśmy towaru? Fakturę dostaliśmy. Co w takiej sytuacji?

GUZIK Piekarnia-Cukiernia

30-06-202008:26:47
neutralna

Długi czas oczekiwania na realizację 4 tygodnie. Poza tym wszystko w porządku.

Sylwia

22-06-202016:31:03
neutralna

Pozytywna: możliwość samodzielnego odbioru zamówionej płyty z Warszawy, co znacznie obniżyło koszt . Negatywna: płyta została źle ucięta - węższa o 0,5 cm.

marta kramer

08-06-202008:37:35

W tym zamówieniu:

neutralna

Jeśli chodzi o zamówienie mebli realizacja w umówionym terminie. Natomiast kompletny brak informacji o umówieniu sobie we własnym zakresie wnoszenia mebli co rodziło nieprzyjemną sytuację z aroganckim i beszczelnym kierowcą . Realizacja dywanu nie doszła do skutku z powodu Covidu .przedłużenie od 2 msc realizacji. Duży minus za brak informacji z tego tytułu.

Kaczanowski

05-06-202009:45:53
neutralna

Na razie dotarła połowa zamówienia.

Piątkowski

02-06-202006:36:48
neutralna

Baaardzo długi czas oczekiwania. Około 1,5 miesiąca na chodniczek łazienkowy.

Mata łazienkowa mała

Mata łazienkowa mała

Ocena 4/5  

Chodniczek jest ładny, wzór na chodniczku nie jest tkany tylko malowany.

Agnieszka

29-05-202011:53:16
neutralna

Jakość wykonania średnia. Ponadto śruby uszkodzone

Neutralny

29-05-202007:41:50
neutralna

Długi czas oczekiwania

Chris

27-05-202009:45:30
neutralna

Ogólnie jestem zadowolony, ale zamówiłem 5 czarnych wieszaków z czego 4 mają uszkodzenia. Do wieszaków nie było śrubek - nie ma żadnej informacji na stronie czy śrubki są w zestawie. Pozostałe rzeczy z zamówienia ok.

Wieszak 2969 Czarny Półmat rozstaw 32 mm

Wieszak 2969 Czarny Półmat rozstaw 32 mm

Ocena 3/5  

Do wieszaków nie są dołączone śruby - nie ma o tym informacji w opisie. Na 5 wieszaków zamówionych 4 mają uszkodzenia - jakieś ryski, odpryski.

Adam

26-05-202010:00:26