Otrzymany produkt w innym kolorze niż zamówiono.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Edyto, w przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
26.07.2017 17:55
Sama transakcja (kupno i wysyłka) odbyła się bardzo szybko i sprawnie. Dosyć późno zostałam powiadomiona o terminie dostawy przesyłki - otrzymałam maila tego samego dnia rano i już 3 godziny później dzwonił od mnie zniecierpliwiony kurier DPD, że stoi pod drzwiami. Kurier oczywiście bardzo niewspółpracujący i dwa dni negocjowaliśmy zanim przywiózł przesyłkę. Niestety dostarczono mi komodę inną niż zmawiałam. Obsługa klienta w meble.pl bardzo profesjonalna. Bardzo sprawnie, bez zbędnych pytań i formalności zorganizowano zamianę. Dwa dni później kurier GLS bez problemów przyjechał z nową paczką i odpowiednimi naklejkami na starą. Wszystko sam załatwił i wyniósł. Sam mebel zgodnie z opisem solidny i ładny. Wart swojej ceny.
26.07.2017 09:43
transakcja przebiegła zgodnie z ustalonymi warunkami
26.07.2017 08:48
Serdecznie polecam zakupy w meble .pl .Towar wykonany ,zabezpieczony i dostarczony bardzo solidnie . Poziom obsługi klienta i pomocy niesłychanie wysoki Dziękuje za pomoc i przemiła obsługę .
26.07.2017 06:35
Wszystko w porządeczku :)
24.07.2017 12:22
zakupiłam krzesła i niestety mają nierówne nogi,szafka do butów żle ma wykończony róg klapki do zamykania i pękniętą płytę tylną na rogu ,zgłaszałam na reklamację ale milczą
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Katarzyno, na początku najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zgłoszenie reklamacyjne zostało przez nas przyjęte 17 lipca. Termin rozpatrywania zgłoszonej reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Proszę spodziewać się kontaktu w tym tygodniu.
22.07.2017 15:11
bardzo szybka wysyłka towar zgodny z opisem
21.07.2017 21:31
Bardzo pozytywnie oceniam, obsługa klienta na wysokim poziomie Polecam sklep
21.07.2017 17:04
realizacja zamówienia przebiegła sprawnie. zaangażowanie sklepu na wysokim poziomie, radziłbym jednak zmienić kuriera gdyż GLS nie daje sobie rady i zamówienia idą dłużej niż bym się spodziewał. musiałem osobiście zadzwonić na infolinię, która dała mi numer do oddziału, który przekazał mi numer do kuriera abym z nim umówił się na odbiór towaru, który od dwóch dni miał w doręczeniu... nie tak to powinno działać
21.07.2017 10:06
21.07.2017 09:38
jedna uwaga. Przy wysyłaniu towaru powinien być kontakt z klientem w celu potwierdzenia terminu.
21.07.2017 09:36
wszystko ok, dobry kontakt ze sklepem, szybka przesyłka. Polecam
21.07.2017 09:26
na czas. :-)
21.07.2017 07:34
Super! Jestem bardzo zadowolona :) Dziękuję. Będę tu wracać :)
20.07.2017 19:07
Zakupiłam 3 szt. komód, a 2 szt, z nich są uszkodzone, mają obite ranty. Jestem rozczarowana.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Aneto, w przypadku dostarczenia uszkodzonych mebli ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.
19.07.2017 21:46
szybka realizacja zamówienia. brak uwag
19.07.2017 08:15
Transakcja przebiegła bardzo sprawnie. Pomoc wykwalifikowanej kadry godna polecenia!
18.07.2017 20:58
transakcja bezproblemowa, wszystko sprawnie i dogodnie.
17.07.2017 13:24
Wszystko w jak najlepszym porządku, na bieżąco byłem informowany o postępach realizacji, towar wysłany szybciej niż było to napisane na stronie. Szczerze polecam.
16.07.2017 14:42
Szybko, sprawnie, miło :)
16.07.2017 09:18
Wszystko w jak najlepszym porządku, dostawa przed terminem, doskonały system informacji o realizacji zamówienia.
16.07.2017 02:08
Zbyt długie oczekiwanie na dostawę. Ława nie jest w pierwszym gatunku. Posiada zaciski malarskie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Danuto, ława została dostarczona do Pani w czwartym dniu od złożenia zamówienia, po pozytywnej weryfikacji wniosku ratalnego przez bank. Zakupiona przez Panią ława jest produktem importowanym i niestety w tym przypadku nie mamy wpływu na jakość produkcji. Jeśli produkt nie spełnia Pani oczekiwań, ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
15.07.2017 07:57
15.07.2017 06:45
Transakcja pomyślna i dość sprawna.
14.07.2017 18:41
Transakcja dość sprawna. Po miesiącu szafa była już gotowa.
14.07.2017 18:39
Błyskawiczna wysyłka, doskonały kontakt. Meble zapakowane bardzo starannie, dotarły w stanie idealnym. Zdecydowanie polecam.
13.07.2017 09:23
Wszystko w porządku. Dobra cena, mebel super jakości
12.07.2017 08:44
11.07.2017 12:13
Wszystko OK, dostawa w terminie i zgodnie z oczekiwaniami.
10.07.2017 23:16
Wszystko było tak, jak być powinno. Sprawna, punktualna dostawa. Mebel taki, jaki chcieliśmy mieć.
10.07.2017 13:40
wszystko zgodnie z deklaracjami - szybko, dobrze zabezpieczone
09.07.2017 21:38
Bardzo dobry sprzedawca, czytelna strona, doskonały przepływ informacji polecam!!!
09.07.2017 18:31
Wszystko w najlepszym porządku, towar zgodny z opisem, dobrze zapakowany i zabezpieczony. Błyskawiczna wysyłka
09.07.2017 17:49
Wszystko w najlepszym porządku, błyskawiczna wysyłka, towar zgodny z opisem, dobrze zabezpieczony i zapakowany
09.07.2017 17:47
Dostarczone przed terminem.
09.07.2017 06:26
transakcja przebiegła pozytywnie, polecam
08.07.2017 06:11
Sprzedawca rzetelny i gorąco polecam
07.07.2017 21:23
Wygodny zakup przez internet.

SZAFKA NA BUTY OBUWIE PÓŁKA KOMODA * PAULA - WENGE
Bardzo ładna szafka o nowoczesnym wyglądzie. Jedynym minusem jest instrukcja złożenia szafki. Instrukcja jest niemożliwa do wykonania, zła kolejność punktów. Składając szafkę drodzy Państwo kierujcie się instynktem. Najpierw trzeba przykręcić plastikowe elementy do frontów, a potem białe deseczki wcisnąć i przykręcić.
07.07.2017 13:03
Wygodny zakup przez internet. Dostawa na miejsce.
07.07.2017 12:19
wysyłka bardzo szybko została zrealizowana. Krzesła świetne. Jestem bardzo zadowolona.
07.07.2017 11:00
Świetny kontakt ze sklepem. Błyskawiczna przesyłka. Czego chcieć więcej... Serdecznie polecam!!!
07.07.2017 10:09
Przesyłka jeszcze nie dotarła. Miała składać się z 5 części. Według kuriera w Białymstoku jedna paczka zagubiona. Czekają.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Andrzeju, zgodnie z informacją pozyskaną od firmy kurierskiej, Pańskie zamówienie zostanie dostarczone w dniu dzisiejszym. Za powstałe komplikacje przy dostawie najmocniej przepraszamy.
07.07.2017 06:46
wszystko przebiegło sprawnie
06.07.2017 11:12
Jestem bardzo zadowolona - polecam wszystkim. Bardzo szybka realizacja. Świetny kontakt - powiadamiają o każdym kroku, na którym znajduje się zamówienie. Super :)
06.07.2017 08:51
Zamówienie zrealizowane szybciej niż czas realizacji przy zamówieniu, to na plus. Duży minus za firmę kurierską, Schenker nigdy nie dostarcza paczek na następny dzień roboczy po nadaniu, zawsze tłumaczy się, że coś nie dojechało, że nie zostało nadane, efekt taki, że siedziałam w domu jeden dzień na marne.
05.07.2017 10:52
Pod względem estetyki produkt prezentuje się bardzo dobrze. Kontakt z meble.pl sprawny. Potal internetowy zrobiony intuicyjnie. Meble zapakowane profesjonalnie. Na minus: brakowało części montażowych. Nie było ani jednego złącza mimośrodowego a liczba kołków drewnianych była niewystarczająca. Musiałem sam dokupić brakujące elementy. Ogólnie ocena pozytywna, ale proszę zwrócić uwagę czy z meblami jest wysyłany komplet elementów montażowych
04.07.2017 13:04
04.07.2017 09:13
Szybka dostawa. Produkt zgodny z oczekiwaniami. Delikatny defekt w stopie, który udało sie ukryć - prawdopodobnie wada przy produkcji
04.07.2017 08:01