• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu
Wybierz zamówienia:
Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna

Zamówienie ok , super pomocny kierowca dostarczający zamówienie

Lidia Szafurska

27-11-202013:46:44

W tym zamówieniu:

pozytywna

dps lubliniec

27-11-202006:36:15

W tym zamówieniu:

pozytywna

Sprawna obsługa, produkt końcowy odpowiadał zamówieniu (2 regały na wymiar).

Elm

24-11-202015:05:19

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko w porządku dobry kontakt szybka realizacja i wysyłka

Artur

22-11-202021:34:13

W tym zamówieniu:

pozytywna

Super jakość. Warto było czekać

P.

20-11-202009:46:22

W tym zamówieniu:

pozytywna

Obsługa sklepu w Krakowie bardzo dobra. Bardzo dobra jakość i dokładność wykonania elementów składowych mebli łazienkowych na wymiar. Jakość płyt Eggera super. Szybka realizacja zamówienia nieporównywalna do terminów oferowanych przez stolarzy. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Polecam. Było warto. Wykonywaliśmy tu szafę na wymiar i wyszła rewelacyjnie:)

Elżbieta i Paweł z Krakowa

20-11-202009:37:52

W tym zamówieniu:

pozytywna

Szybka realizacja, wzorowe wykonanie, materiały bardzo dobrej jakości. Na tle innych internetowych dostawców - wzór do naśladowania.

Robert

19-11-202018:38:31

W tym zamówieniu:

pozytywna

Gdybym miał kupić - zamówić następną pozycję, zrobiłbym to bez zastanowienia. Bardzo pozytywna moja opinia.

juzwa@o2.pl

19-11-202011:04:31

W tym zamówieniu:

pozytywna

Po kilku dniach od złożenia zamówienia otrzymałem biurko, spełniające oczekiwania. Polecam

Jakub Lewak

19-11-202010:28:23

W tym zamówieniu:

negatywna

wszystko było fajnie do momentu przykręcania szuflady pod klawiaturę. Otwory źle nawiercone (za mała odległość między nimi. Przy przykręcaniu prowadnic do szuflady też otwory minimalnie za wąsko.

Arkadiusz Mikołajczyk

19-11-202009:59:18

W tym zamówieniu:

negatywna

Wszystko nie tak jak chciałam. Tylko po numerach nie wiesz jaki to dokładnie kolor oraz czy to mat czy połysk. Kupiłam ale całą szafke musiałam przemalować🙄

Barbara

18-11-202008:51:14

W tym zamówieniu:

neutralna

Transakcja przebiegla sprawnie, jakosc mebli zgodna z oczekiwaniem. Zaskoczeniem byl brak opakowania elementow mebli. W niektorych bruzdach pozostawaly trociny i trzeba je bylo usunac zebyzmontowac mebel. Dodatkowo, spodnia czesc szafy mozna bylo zmontowac jedynie od dolu co przy wysokim meblu jest klopotliwe bo nie daje szansy montazu w pionie. Ikea ma otwory nawiercone od gornej strony co pozwala na rozne opcje montazu.

P

14-11-202016:33:32

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko przebiegło sprawnie. Biurko trochę mało stabilne ale zgrabne.

Anna

13-11-202009:02:09

W tym zamówieniu:

negatywna

Niestety półka wykonana niezgodnie z zamówieniem (miała być półka na innej wysokości - wykonano standardowo w środku). Nie mam czasu na wysyłkę więc sam muszę wywiercić otwory. W sumie to nie dużo roboty ale jednak....no i pozostają w efekcie bez sensu pozostawione otwory.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Adamie, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej pomyłki. W takim przypadku na Pan prawo do zgłoszenia reklamacji. Wysłalibyśmy do Pana nowe elementy.

Adam

13-11-202007:49:25

W tym zamówieniu:

pozytywna

Transakcja przebiegła pomyślnie, jakość obsługi na najwyższym poziomie. Kontakt podczas realizacji zamówienia oceniam bardzo pozytywnie, uwzględniając pomoc przy wyborze materiałów i kolorystyki. Szafa prezentuje się rewelacyjnie, bardzo prosty program do projektowania oraz duży zakres rozmaitych możliwości w aranżacji wnętrz .Polecam

Gosia

13-11-202001:57:13

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko tak jak "trza" Można współpracować

Mati

12-11-202013:42:29

W tym zamówieniu:

pozytywna

Jakość zamówionego towaru, obsługa ! klasa

JOLT

10-11-202010:05:38

W tym zamówieniu:

neutralna

Nie jestem do końca zadowolona, mimo że efekt końcowy jest ok. 1. Do szafki nie dostałam żadnej instrukcji montażu, co było problematyczne ze względu na fakt, że wybrałam szufladę z prowadnicami Blum tip-on - a ich montaż nie jest oczywisty (zarówno montaż jak i regulacja położenia szuflady - musiałam sama wyszukać w internecie odpowiednią dokumentację). 2. Kant jednej z płyt ma odpryśnięty laminat, ale na szczęście jest to płyta spodnia, więc defekt widać dopiero przy dokładnym przyjrzeniu. 3. Front szuflady miał nieprawidłowo nawiercone otwory do mocowania do szuflady (przesunięte o 1cm w kierunku środka - przez co szuflada blokowała zamykanie drzwi) - na szczęście nawiercenie dodatkowych otworów nie było problemem, a nieprawidłowe nie są widoczne z zewnątrz ze względu na specyfikę mocowania. 4. Plecy szafki były o 0.5cm za wysokie, więc nie dało się jej poprawnie złożyć - konieczne było ścięcie nadmiaru - co również na szczęście nie jest widoczne, bo cała nie do końca idealnie przycięta krawędź płyty chowa się w odpowiednim rowku. Podsumowując: ostatecznie szafka wygląda bardzo ładnie, ale nieproporcjonalnie do ilości nerwów jaką kosztowała mnie walka z niedociągnięciami.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Agnieszko, bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności z zamówieniem przysługuje Pani prawo do złożenia reklamacji. Dosłalibyśmy Pani nowe elementy szafki.

Agnieszka

08-11-202015:28:32

W tym zamówieniu:

pozytywna

Całość zamówienia jak najbardziej w porządku, zgodnie z wytycznymi, czas wykonania zgodnie z czasem przedstawionym w zamówieniu, także dodatkowy duży PLUS. Jedyny minus za dwa małe uszczerbki w płycie, na szczęście z tyłu, więc ich nie widać.

Dagmara

07-11-202009:47:19

W tym zamówieniu:

pozytywna

Jestem zadowolony, to już kolejne zamówienie. wszystko zgodnie z planem, brawo za super narzędzie to tworzenia mebli wg uznania!

Wiktor

06-11-202020:15:15

W tym zamówieniu:

pozytywna

Zamówienie zostało zrealizowane w krótkim terminie, nawet krótszym niż przewidywany, towar był szczelnie zapakowany i zabezpieczony. Dziękuję 😊

E. Wojnicka

05-11-202011:34:34

W tym zamówieniu:

negatywna

1. Jedna z szafek miała być bez blendy nad szufladą - tak było w zamówieniu i w instrukcji, nawet na naklejkach opisujących każdy element, jednak zamiast do zwieńczenia pod blatem miała zrobione otwory do blendy. Nie miałem czasu i ochoty na jakieś mailowanie i reklamacje. 2. Po zamówieniu dostałem telefon, żebym we własnym zakresie znalazł i kupił prowadnice do szuflad, bo nie mają takich. 3. Plecówka w jednej z szafek była za duża, wymagała docięcia. 4. Otwory pod zawieszki są za wysoko, zwieńczenia górnego w jednej szafce oraz blatu w drugiej szafce nie da się położyć, bo zawieszka wystaję poza krawędzie boków i podnosi blat. Za dużo błędów jak za tę cenę.

Łukasz

05-11-202008:37:12

W tym zamówieniu:

pozytywna

Obsługa sklepu bardzo profesjonalna. Skontaktowano się ze mną w sprawie zamówienia, wszystko zostało wyjaśnione i ustalone. Meble wykonane zgodnie z projektem, wszystko dopasowane. Jakość bardzo dobra. Jedyna uwaga to taka, aby pamiętać o dokładniejszym liczeniu śrub i kołków do skręcania, gdyż zabrakło mi dwóch kołków.

Paweł Zazulak

04-11-202007:26:40

W tym zamówieniu:

pozytywna

Przebieg transakcji, jakość obsługi, pomoc i kontakt były bardzo dobre. Niestety transport do Niemiec był bardzo drogi i straszny. Regał na dużej palecie zostawiony na chodniku

K.G.

03-11-202020:56:13

W tym zamówieniu:

pozytywna

Generalnie jakość b.dobra jednak brakowało kołków drewnianych, dokładnie były tylko 4 szt ( i takie luźnawe w nawierconych otworach a potrzebnych było 24 szt) również zaślepki/maskownice na mimośrody przydałyby się gdyż bez tego wygląda nieestetycznie. Za dużo było natomiast o 1 komplet mimośrodów i gwoździków

Mario P.

03-11-202010:17:59

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko przebiegło szybko, sprawnie i bez problemów. To nie są moje pierwsze zakupy w tym sklepie.

Dawid

02-11-202010:06:17

W tym zamówieniu:

pozytywna

Ryszard

27-10-202015:51:24

W tym zamówieniu:

pozytywna

Zawiasy dobrej jakości, okleiny również. Montaż prosty i bezproblemowy. Wysyłka ekspresowa. Bardzo polecam.

Katarzyna

27-10-202009:08:05

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystkie usługi wykonane profesjonalnie i z jak największą starannością. Na pewno w przyszłości będę korzystał z oferty CENTRUM Meble.pl POLECAM!!!

Jarek

27-10-202006:42:20

W tym zamówieniu:

pozytywna

ok

26-10-202019:06:53

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko bardzo sprawnie i na czas. Przyjemna obsługa. Mebel wycięty precyzyjnie.

Piotr

21-10-202021:12:07

W tym zamówieniu:

pozytywna

Świetny regał na wymiar i łatwy w montażu

Rafał

21-10-202006:21:02

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko się zgadza, dostałem dokładnie to co zamówiłem. Szafka wygląda, tak jak ja sobie zaprojektowałem, mam mebel, który nie mogłem nigdzie naleźć, tutaj duży plus. Z minusów mam dwie sprawy, które moim zdaniem powinny zostać poprawione przez sprzedawcę: 1) Instrukcje montażu dostajemy z mebla, który przerabiamy dla siebie, czyli jeśli sporo zmienimy, sporo też będzie różnic w tej instrukcji. Części montażowe były nie dopasowane do mojego modelu, na szczęście zabrakło tylko kilku kołków drewnianych, które miałem u siebie. No i zostało mi trochę zbędnych śrubek, dodanych pewnie dla większej ilości półek. Podsumowując Ikea to nie jest, ale dało się z tej instrukcji i tymi częściami złożyć to co zamówiłem :) 2) Odbiór części w magazynie poszedł gładko do momentu kiedy pan przywiózł moją szafkę, nie spakowaną, gdzie każdy element był osobno. Niebyło nawet kawałka kartonu żeby przełożyć sobie te deski i jakoś ułożyć w samochodzie. Wydaje mi się, że brakuje tu chyba sprzedawcy trochę wyobraźni i praktycznego podejścia (nigdy chyba nie pakował kilku luźnych desek różnego rozmiaru do samochodu). Po prostu ciężko jest to zrobić, tak aby nie po rysować/po obijać swoich przyszłych mebli na zakrętach i przy okazji nie uszkodzić sobie czegoś w aucie. Podsumowując: trochę się namęczyłem ale jestem zadowolony z zakupu. Było by super, jakby sprzedawca poprawił te dwa nie dociągnięcia, zaoszczędziło by to kupującym niepotrzebnych zmartwień :)

artus

19-10-202021:57:33

W tym zamówieniu:

pozytywna

wszystko okej, dziękuje i pozdrawiam

Ewa

09-10-202019:11:00

W tym zamówieniu:

pozytywna

Jestem bardzo zadowolony z usługi. Polecam wszystkim tę stronę, po pierwsze dlatego, że można samemu zaprojektować szafkę, a po drugie przewidywany termin dostawy jest wiążący. Wszystko dostarczono zgodnie ze specyfikacją.

Zbigniew

08-10-202020:44:19

W tym zamówieniu:

pozytywna

Przesyłka dobrze zabezpieczona, czas realizacji zgodny z podanym na stronie, w zestawie niezbędne elementy montażowe. Sam mebel również bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Przemysław Kowalski

07-10-202010:40:38

W tym zamówieniu:

pozytywna

Trochę trzeba było poczekać ale warto (krócej i taniej niż przez lokalne firmy) - wygodny sposób na realizację mebli na wymiar. W kolejce druga część garderoby, zabudowa kuchni, sypialni. W planie realizacja przez centrum meble pe el. Pozdrawiam!

Mariusz

06-10-202009:16:57

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko super. Regały wyglądają elegancko. Polecam

Oliwier

06-10-202008:50:07

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko zgodnie z zamówieniem. Biurko solidne.

Grzegorz

05-10-202020:49:10

W tym zamówieniu:

pozytywna

Super szybko, jakość wykonania bardzo dobra

Darek

03-10-202020:08:34

W tym zamówieniu:

negatywna

Zamówiłem komodę o głębokości 80 cm, szkoda że nikt mnie nie poinformował że szuflady będą miały 60 cm głębokości, teraz mam komodę z miejscem widmo. Porażka

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Tomaszu, szuflady mają 60 cm, ponieważ wybrał Pan prowadnice o długości 60 cm. Domyślnie w konfiguratorze były wybrane dłuższe. Pozdrawiamy.

Tomasz

02-10-202017:02:12

W tym zamówieniu:

pozytywna

Całość kontaktu z przedstawiecielem bez uwag. Szybki transport, ale Raben nie jest przygotowany na transport i rozładunek palety innej niż euro. Samochody przewożnika niedostosowane do wjazdu na posesję, mimo podawanych szczegółów (wysyłają największe samochody i rozładunek jest z ulicy i z samochodu ). Akcesoria przyjeżdżają niekompletne - brakowało mocowań do pleców regału i śrub do montażu prowadnic.

Justyna

01-10-202009:09:53

W tym zamówieniu:

pozytywna

było bez problemu

Ryszard P.

28-09-202017:23:10

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko bez zarzutu, jakość mebli znakomita!

Beata

28-09-202014:08:03

W tym zamówieniu:

pozytywna

E. G.

28-09-202010:57:24

W tym zamówieniu:

pozytywna

Solidnie wykonany produkt w bardzo szybkim czasie.

Oliwia B.

25-09-202014:23:34

W tym zamówieniu: