Transakcja przeprowadzona bardzo sprawnie i szybko. Zamówiony towar spełnił moje oczekiwania w 100%.
27.09.2015 07:27
Transakcja przebiegła pozytywnie
26.09.2015 21:16
Bardzo sprawna transakcja, dobry kontakt. Polecam.
26.09.2015 16:34
brak odpowiedzi na zamówienie , długo się czeka , nie wystawiają faktury, towar nie najlepszej jakości . Nie polecam .
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienie zostało zrealizowane przed wyznaczonym terminem 31 dni roboczych, który przypadał na 7 września i w tym samym dniu został przesłany dokument sprzedaży drogą mailową. W razie braku otrzymania dokumentu sprzedaży proszę o kontakt, prześlemy ponownie.
26.09.2015 13:02
Szafa przyjechała poniszczona. Wszystkie rogi paczki, a tym samym rogi płyt szafy, były poniszczone. Osoba, która pakowała szafę lub firma kurierska nie obchodziła sir z nie należycie. Jakość szafy dramatycznie słaba. Drzwi przesuwne ledwo daje się przesunąć. Odradzam zakup tej szafy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Przepraszamy bardzo za zaistniałą sytuację. Przysługuje Panu prawo do zareklamowania zamówionego towaru. Aby złożyć reklamację prosimy o kontakt z działem reklamacji: reklamacje@meble.pl, tel. 17 2838 163.
26.09.2015 11:37
Wszystko OK. Szybka realizacja i towar 100 %-ntowy.
25.09.2015 21:02
To kolejny zakup w tym sklepie po 2 latach przerwy ,tym razem również się nie zawiodłam .Towar dobrej jakości ,dobry kontakt @ z sprzedawcą ,szybka dostawa .Polecam
25.09.2015 13:30
Pełen sukces, a towar doszedł na czas.
25.09.2015 09:50
Zamówiłam komodę Paris 3+3-na tzw. próbę, bo mi się bardzo podobała.Komoda na żywo jest prześliczna, ciężka i stabilna. Będę zamawiać pozostałe elementy z tej kolekcji :) Przesyłka szybka, dobrze zapakowana.
25.09.2015 08:19
wszystko szybko ,sprawnie ,zgodnie z opisem, polecam tu zakupy !
24.09.2015 23:42
Samo zamówienie przebiegło bez zakłóceń, natomiast towar baaaardzo kiepskiej jakości. Obite rogi szafki!!
24.09.2015 21:19
zamowilam nikt już się nie kontaktowal przed wysylka odebrałam mąż złożył koniec
24.09.2015 18:30
Świetna współpraca, szybko i dobrze!
24.09.2015 18:15
wszystko super
24.09.2015 14:35
Wszystko w jak najlepszym porządku. Polecam zakupy na Meble.pl
24.09.2015 14:16
Krzesła dokładnie takie jak na zdjęciu, proste w montażu, bardzo nowoczesne a przy tym wygodne. Błyskawiczna dostawa. Jestem bardzo zadowolona z zakupu.
24.09.2015 12:44
Stół solidny, nowoczesny. Obsługa pomocna, bardzo dobry kontakt. Dosyć długie oczekiwanie na wysyłkę.
24.09.2015 12:42
Szafki zostały wysłane z zachowaniem terminu. Dotarły szybko wraz z instrukcjami i kartą gwarancyjną. Wszystkie części potrzebne do montażu także zostały dołączone. Jestem zadowolona z przebiegu całej transakcji.
24.09.2015 10:48
wszystko w jak najlepszym porządku i same stołki i obsługa, wysyłka, itd.
24.09.2015 10:33
Źle, Źle i jeszcze raz Źle. Zamówiłem i zapłaciłem, dostałem potwierdzenie przelewu i wysyłki, i od tej chwili zaczęły się problemy: po pierwsze kurier zostawił mi paczkę na ulicy, paczka już uszkodzona... widać już było że ta paczka była rzucana od samego początku, bo wyglądało to jak śmieć, ale myślałem że to tylko karton może być uszkodzony: a tu otwieram paczkę i tu widzę pierwsze uszkodzenie i brak części zamówienia. Dzwonie na infolinie oddział reklamacyjny, a tu mi odpowiadają że muszę pisać e-Maila, zamiast pomoc mi od razu. Tu zostaje mi tylko życzyć powodzenia następnym klienta.
Odpowiedź sprzedawcy:
W czasie rozmowy był Pan proszony o przesłanie maila. Prosiliśmy o informację czy krzesła nie noszą jeszcze innych uszkodzeń (zgłaszał Pan brak śrub i ślizgaczy) oraz przesłanie zdjęć opakowania abyśmy mogli interweniować w firmie kurierskiej w celu uniknięcia takich sytuacji w przyszłości.
24.09.2015 09:30
Wszystko Super!!!Bardzo polecam ,na pewno sama jeszcze skorzystam z Państwa usług!!!!
24.09.2015 08:48
Transakcja Przebiegła pomyślnie.
24.09.2015 08:16
Transakcja wzorowa. Polecam.
23.09.2015 13:48
100% zadowolenia. Polecam
23.09.2015 13:22
Transakcja przebiegła pomyślnie. Czas oczekiwania dość długi jednak cena to rekompensuje. Fotel oglądałem wcześniej w sklepie więc byłem zdecydowany na zakup. Kupiłem go do pokoju dla dziecka. Ogólnie jakość fotela jest dobra jednak kółka standardowe bardzo ciężko się kręcą i sprawiają problem w czasie przesuwania po dywanie. Czerwona tkanina ciężka do utrzymania w czystości, czepiają się jej drobne zanieczyszczenia i ciężko to odkurzyć. Ogólnie polecam sklep gdyż nie było żadnych problemów z komunikacją oraz informacjami na temat statusu zamówienia.
23.09.2015 08:45
Wszystko super. Błyskawiczna transakcja. Jestem bardzo zadowolona.
22.09.2015 08:29
Kanapy ładne, chociaż wypełnienie poduszki z wzorem flagi angielskiej powinno być gładkie. Łatwe w rozkładaniu i składaniu. Szybka dostawa.
21.09.2015 09:06
Zakup przebiegał pomyślnie. Robiłam zakupy na meble.pl 4 razy - wszystko ok.
21.09.2015 08:48
Fotel wygodny, godny polecenia !
20.09.2015 14:55
Wszystko OK ....poza obsługą przez kuriera :) , moglibyście zmienić firmę kurierską...
19.09.2015 21:23
Dostałem wiadomość, że kurier przyjedzie do mnie w poniedziałek (31.08.2015). Od razu odpisałem, by przyjechał do mnie po 16:00. Dopiero w poniedziałek odebrałem e-mail z danymi kuriera, bym sam do niego zadzwonił. Było już jednak po fakcie, wczesnym popołudniem kurier sam zadzwonił, że ma paczkę i jest w Toruniu. Żona zadzwoniła i poprosiła go o dostarczenie przesyłki w piątek o 16:00. Uświadomiwszy sobie, że we wtorek kończę pracę wyjątkowo wcześniej, chciałem się skontaktować z kurierem, by poprosić go o dostarczenie paczki właśnie we wtorek. Niestety w poniedziałek o ok. 17:30 już nie odbierał telefonu. W piątek, 04.09.2015, zwolniłem się specjalnie z pracy, by czekać na przesyłkę. Zadzwoniłem do dostawcy, ale ten poinformował mnie, że nie ma ze sobą mojej paczki. Decyzją firmy kurierskiej wróciła do sprzedającego, a ja zrezygnowałem z zamówienia. Nie było możliwości dostarczenia przesyłki po godzinie 16:00. Otrzymałem zwrot pieniędzy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Nie byliśmy świadomi problemu który wystąpił przy Pana zamówieniu, ponieważ kontaktował się Pan bezpośrednio z firmą kurierską- nie informując na w odpowiednim termie że wystąpił problem z dostawą. W momencie gdy otrzymaliśmy taką informację już nie był Pan zainteresowany zakupem i na Pana prośbę anulowaliśmy zamówienie. Dziękujemy za uwagi dotyczącą pracy firmy kurierskiej, pomogą nam w usprawnieniu wysyłki zamówień
19.09.2015 17:50
Przebieg transakcji bez problemu, szybka i pomocna obsługa i realizacja, kontakt telefoniczny bez zarzutu, wiedziałam kiedy dokładnie i o której otrzymam przesyłkę i tak się stało. Firma godna plecenia. Jestem zadowolona.
19.09.2015 14:58
Transakcja przebiegła szybko fotel godny polecenia
18.09.2015 11:09
Rzetelna firma! Wszystko jak w najlepszym porządku.
18.09.2015 11:06
transakcja przebiegla bardzo sprawnie super polecam
17.09.2015 21:17
Przepiękne krzesło, szybka wysyłka i wniesienie! do domu Polecam
17.09.2015 12:14
Kontakt ze sprzedawcą przebiegał bardzo sprawnie, sama transakcja - szybka i bezproblemowa. Przesyłka była zapakowana w sposób odpowiedni dla zabezpieczenia zawartości, a zakupione krzesła są wysokiej jakości. Pierwszy zakup na Meble.pl oceniam jako bardzo udany.
17.09.2015 07:28
Bardzo udana transakcja, szybka realizacja, expresowa wysyłka, bardzo polecam!!
16.09.2015 12:36
Świetny produkt, w atrakcyjnej cenie. Bardzo szybka wysyłka. Zdecydowanie polecam!
16.09.2015 10:40
Transakcja szybka. Informacje na bieżąco o przesyłce. Gorąco polecam.
16.09.2015 09:46
Sprawna i szybka wysyłka. Polecam :)
16.09.2015 09:34
Transakcja przebiegła wzorowo pod każdym względem.Polecam wszystkim.
16.09.2015 09:08
Transakcja przebiegła pomyślnie. Łóżko ładne - przesyłka dużo przed wyznaczonym terminem. Kontakt ze sprzedawcą jak i kurierem bardzo dobry
16.09.2015 07:54
Terminowo i szybko. Trochę duże koszty przesyłki ale reszta ok.
15.09.2015 15:33
niestety był spory problem i z przesyłką i z kontaktem i z jakoscią obłsugi. Przesyłka została nadana ze złą kwotą, miała być zmieniona-nie została. Przez to paczka przez tydzien krązyła w samochodach kurierów (a dodam, ze to szkło). Dzwoniłam ponad 5 razy na infolinie, obiecywano mi , ze się zajmą sprawą, że oddzwonią..... tylko raz do mnie oddzwoniono. W srode usłyszłałam, ze paczka będzie w czwartek, w czwartek, że bedzie w piątek. przyjechała tydzien później :(
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Przepraszamy za zaistniałą pomyłkę. Informacja o zmianie kwoty pobrania została niezwłocznie wysłana do firmy kurierskiej, lecz z racji godzin wieczornych dyspozycja nie została przekazana kurierowi doręczającemu przesyłkę. Paczka z Pani zamówieniem została zwrócona do nas bez porozumienia z nami, po jej odbiorze nadaliśmy ją do Pani ponownie. Stąd wynikło opóźnienie w dostawie - za co jeszcze raz przepraszamy. Pozdrawiam Bożena Walas
15.09.2015 13:28