20.11.2020 08:48
Dostawa szybciej niz zakladano, stol bardzo ładny
20.11.2020 06:07
Bardzo szybka dostawa. Wszystko bardzo dobre.
19.11.2020 17:06
Transakcja ok :)
19.11.2020 12:30
19.11.2020 11:34
Towar zgodny z opisem. Dobra jakość w rozsądnej cenie. Polecam!
19.11.2020 07:19
Ładny tylko wizualnie

Fotel uszak welurowy FLORI - liliowy/czarny
Wizualnie ok, poza tym twardy i niewygodny, a na dodatek były źle nawiercone otwory do zamocowania niżej, fotel nadaje się tylko do jakieś poczekalni,zatem pieniądze lepiej kupić w Bodzio,jest wygodny i 100 razy ładniejszy następnym razem już zakupów tu nie zrobię.
18.11.2020 22:11
Jestem bardzo zadowolona z zakupów .Czesto tu wracam zawsze szybko i sprawnie.Polecam
18.11.2020 20:59
Polecam, transakcja przebiegła pomyślnie, wszystko zgodnie z ustaleniami i terminami.
18.11.2020 10:59
Szybka dostawa, zgodność z opisem. Polecam
17.11.2020 18:20
Polecam!!
17.11.2020 10:23
17.11.2020 09:45
Początkowo zamowienie było do realizacji w ciagle wydłużającym się terminie!!! Kontakt z opiekunem sprzedaży okazał się wyjątkowy pomoc przyszła natychmiastowo.
17.11.2020 08:24
Transakcja szybka i sprawna
17.11.2020 07:50
Transakcja przegięła ok, obsługa i kontakt bez problemu. Jestem bardzo zadowolony.
16.11.2020 14:56
15.11.2020 17:53
Wszystko przebiegło pomyślnie.
15.11.2020 16:11
Czy jest do kupienia do tego zestawu lustro VIEVIEN 80 . Wymiary: 147 x 70 x 4
14.11.2020 17:02
Super obsługa szybki kontakt, konkretne odpowiedzi na moje pytania odnośnie zamówienia. Dużo zamawiam przez internet i z różnymi firmami mam do czynienia i naprawdę ta firma wypada się jeżeli chodzi o obsługę, pomoc, kontakt. Polecam
14.11.2020 11:03
masakra jak bym wiedział że to będzie trwało aż miesiąc to bym poszukał innego sklepu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Moniko, złożyła Pani zamówienie 5 października na wieszak z dostępnością 14 dni roboczych. Taka informacja była podana w karcie produktu oraz w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Zaakceptowała Pani taki termin, a zamówienie zostało zrealizowane w wyznaczonym terminie.
13.11.2020 17:30
Długi okres oczekiwania. Jakoś do ceny, hmm
13.11.2020 15:37
13.11.2020 11:28
Polecam serdecznie. Szybka dostawa. Produkt jeszcze lepszy na żywo niż na zdjęciach. Jestem zachwycona .
13.11.2020 10:36
Polecam meble piękne super zapakowane
13.11.2020 09:46
Łóżko Aqua super wygodne, nie chce się wstawać, praktyczny schowek w zagłówku oraz skrzynia. Na zamówienie czekałam okolo 2 miesięcy ale byłam na to przygotowana więc nie było to dla mnie problemem. Kontaktowałam się ze sklepem, z kontaktem też nie było problemu. Ogólnie całość oceniam bardzo dobrze.
13.11.2020 07:36
Wszystko w porządku, zgodnie z podanym terminem realizacji,
12.11.2020 12:16
Wszystko zgodnie z ofertą.
12.11.2020 11:01
Stały kontakt, mili ludzie, jak najszybsze zrealizowanie zamówienia. Dziękuję!
12.11.2020 10:57
12.11.2020 10:00
11.11.2020 13:04
11.11.2020 10:22
Polecam sklep meble.pl produkt zgodny z opisem i prezentuje się bardzo dobrze. Szybka dostawa i bardo fajne ceny. Polecam
11.11.2020 10:09
Bardzo szybka dostawa. Komoda warta swojej ceny. Tylko to składanie - masakra ale można przeżyć.
11.11.2020 09:36
Obsługa szybka i bardzo sprawna
11.11.2020 09:00
Szybko i bez problemu hokery dostarczono, zgodne z opisem.
10.11.2020 20:05
10.11.2020 11:38
Jakość obsługi, pomoc i kontakt super.
10.11.2020 07:26
Szybko i sprawnie. Krzesła o hokery są super
10.11.2020 06:50
Zamówiona szafa dostarczona została w podanym przez producenta terminie. Bez uwag. Polecam
09.11.2020 18:54
wszystko idealnie dostarczone w terminie
09.11.2020 18:31
Krzesła bardzo ładne, ale wykonanie straszne. Krzesła są bardzo szorstkie w dotyku nie dopracowane. Drzewo nie jest dokładnie przeszlifowane co, prowadzi do zadrapań skóry i zaciągnięcia odzieży.
09.11.2020 10:43
Łóżko dostarczone w innym terminie, niż potwierdził pracownik obsługujący zamówienie. W mailu pracownik firmy potwierdził, że dostawa będzie około piątku, a ja dostałam łóżko w środę. O terminie dostawy dowiedziałam się od kuriera, który był na tyle miły, że mnie o dostawie uprzedził (zważywszy na moją nieobecność w Warszawie). Kurier potwierdził, że często firma nie wie, jakie są stany magazynowe i stąd rozbieżności. Gdyby nie profesjonalizm kuriera moja ocena byłaby negatywna.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Sylwio, nasz handlowiec w dniu 21.10 (środa) poinformował Panią e-mailowo, że towar zostanie dostarczony do końca tygodnia. Nie zapewnił, że będzie to piątek. Przesyłka została przekazana do doręczenia dnia kolejnego, w czwartek.
09.11.2020 09:08