Mebel przyszedł uszkodzony w kilku miejscach, jakość wykonania mizerna. Złożona reklamacja
06.06.2023 10:37
produkt mial być dostarczony po 14.04 po około 2 miesiącach. Dotarł 12.05 co oznacza 3 miesiące - Robi to wielką różnicę
27.05.2023 20:23
Lacznie zamowilem 6 (najpierw 1 potem 5) z czego 2 sa z zupelnie innego materialu i w zupelnie innym odcieniu. Jak mozna wyslac razem 5 sztuk w tym samym zamowieniu zeby dwie sztuki roznily sie ZNACZNIE od reszty. I nie chodzi tu nawet o jakosc bo wlasciwie obie wersje bylyby do zaakceptowania.
25.05.2023 14:48
Nieuprzejmy kontakt z klientem. Bardzo duże opóźnienie w dostawie produktu.
24.05.2023 10:29
Zamowilam wieszak na zime, otrzymalam.na wiosne
02.05.2023 09:29
stół był źle zabezpieczony, przyjechał z uszkodzonym blatem w transporcie, kurier zostawił paczkę pod drzwiami :(
20.04.2023 09:48
Ładny design, ale fotel jest strasznie niewygodny. Spanie na nim to po prostu tortura. Jeśli szukacie fotela, na odwiedziny teściowej - billy będzie idealny. Żałuję zakupu.
24.02.2023 12:43
Stolik, który do mnie dotarł jest w dwóch różnych odcieniach( blat wiśniowy i nogi w kolorze dębu). Zgłosiłem to mailem. Przez tydzień nie dostałem żadnej wiadomości, nawet takiej potwierdzającej odbiór mojej reklamacji. Wysłałem dwa maile jeden do opiekuna zamówienia, drugi na ogólnego maila kontaktowego. Na ten moment nie mogę polecić sklepu.

Stół rozkładany BRANDO 120x80 - dąb
Nie polecam tego produktu. Stolik, który do mnie dotarł wygląda jak złożony z dwóch. Nóżki stolika w ładnym dębowym odcieniu, blat z kolei w wiśniowym/ czerwonym kolorze. Reakcja sklepu na moje uwagi poniżej oczekiwań. Brak kontaktu, próby wyjaśnienia sytuacji. Nie polecam.
12.01.2023 08:17
Produkt dotarł z opóźnieniem , produkt uszkodzony .
09.01.2023 09:04
W blacie brak otworów na wkręty.
06.01.2023 13:43
Transakcja absolutnie skandaliczna. Meble są w złym kolorze, dostarczone w innym terminie niż planowany co skutecznie uniemożliwiło mi stwierdzenie wady i ich odesłanie, a wykonanie to w ogóle żart. Właśnie rozpadły mi się dwie szuflady przy skręcaniu. To jest ostatni zakup przez waszą stronę.
28.12.2022 11:40
Jakość mebli i profili z których zostało wykonane biurko beznadziejna. Zamiast wkrętów do montażu zostały przysłane śruby z gwintem metrycznym. Mocowania profili pozostawiają wiele do życzenia.
10.12.2022 20:09
Fakt chciałem zwrot zrobić tragicznego fotela po 16 dniach. Sklep odmówił. Po 20 minutach kręgosłup boli. Fotel jest źle spasowany. Odradzam zakup foteli w tym sklepie. Kupiłem również biurko. Biurko jest OK.

Fotel biurowy EXPANDER - szary
Fotel tragiczny. Za tą cenę warto poszukać innego lepszego. Po 20 minutach siedzenia na nim boli kręgosłup. Żałuję że zainstalowałem go dopiero po 16 dniach więc sklep nie przyjął zwrotu (czekałem na biurko w tym samym sklepie). To był ostatni zakup w meble.pl. odradzam!
18.11.2022 08:18
Brak możliwości zwrotu towaru. Opis towaru niezprecyzowany Zdjęcie główne zawiera produkt welurowy po czym przychodzi produkt z ekoskory . Nie polecam
13.11.2022 17:34
Przyszła tylko część zamówienia na drugą muszę czekać. Napisane było że miesiąc a po tyg info ze jutro. Terminy z sufitu nie można było wysłać później wszystkiego razem bo nie. Firma transportowa kiepska. Za dogodne godziny dopłata wniesienie dopłata za ustawienie w wybranym miejscu dopłata. Strona szwankuje call center nie pomaga linki do płatności nie działają. Zlecenie na raty ale za wniesienie 2 razy muszę płacić. Nigdy wiecej
03.11.2022 08:36
Nie otrzymałem skupionego towaru
02.11.2022 08:43
Bardzo kiepska obsługa klienta, błędne informacje na stronie o dostępności produktów i obciążanie klienta dodatkowymi kosztami wysyłki mimo ze to opóźnienie wysyłki jest po stronie sklepu. Dział reklamacyjny niekompetentny i niemiły. Generalnie oceniam bardzo słabo.
28.10.2022 08:24
Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(

Fotel VARIO - ciemnozielony
Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(

Fotel VARIO - popielaty
Fotel jest ładny, ale mało wygodny. Skrzypi i pozostają widoczne odgniecenia od trzymania łokcia na oparciu. Dodatkowo wyczuwalny zapach tzw. chińszczyzny. Odradzam zakup. Szczególnie, że nigdy nie można mieć pewności czy dostawa w 48h zostanie zrealizowania w przeciągu 2 m-cy. Ogólnie duże rozczarowanie! :(
25.10.2022 09:33
Brak jakichkolwiek komunikatów przed samą dostawą. Brak info z nr do kuriera, co tylko utrudniło całą transakcję. Po mailu z prośbą o kontakt i moim telefonie do sprzedającego, obsługująca Pani(zastępstwo) stwierdziła, że nie jej problem. Zdecydowanie tą transakcję będę słabo wspominać.
17.10.2022 08:38
Sama forma dostawy wzbudziła moje wątpliwości łóżko i szafki nocne zostało spakowane w 5 kartonów 3 z nich dotarły pod adres miejsca mojej pracy (adres dostawy był zupełnie inny) reszta została odesłana do producenta w celu ponownego wysłania przez co termin realizacji zamówienia przeciągnął się ok 2 tygodnie. Łóżko po złożeniu jest estetyczne jednak bardzo nie stabilne, skrzypiące i głośne, każdy ruch na nim jest sygnalizowany skrzypieniem. Dwa elementy podpierające listwę środkową uniemożliwiają pełne wsunięcie szuflad na pościel przez co szuflady wystają poza ramę łóżka około 2 cm. psując wizualnie formę całości.

Łóżko dębowe FRYDERYK
Łóżko po złożeniu jest estetyczne jednak bardzo niestabilne, skrzypiące i głośne, każdy ruch na nim jest sygnalizowany skrzypieniem. Dwa elementy podpierające listwę środkową uniemożliwiają pełne wsunięcie szuflad na pościel przez co szuflady wystają poza ramę łóżka około 2 cm. psując wizualnie formę całości.
26.08.2022 10:15
Szanowni Panstwo. Otrzymałam fotel ktory chyba sto lat lerzal przed waszym magazynem! Folia w kt był zawinięty była rak zakurzona, zabrudzona, ze nie moglam uwierzyc jak to zobaczylam! - zaśnięcie warzywa nowej folii niczego nie poprawiło. rozpakowanie z brudnej folii spodowowalo, ze ja, moje ubranie, beżowy dywan zostały bardzo pobrudzone. W całym mieszkaniu unosił sie kurz z tej koszmarnej paczki! Co wiecej- to, ze macie smieci ze starych opakowań nie powinno hyc pododem dla ktorego wnętrze fotela kokona zostaje wypakowane starym papierem z resztak taśmy! Co ja mam zrobic z dwoma worami 65 l wypakowanych tych pożal sie Boze „wypełniaczem” . To moj trzeci zakup i totalne rozczarowanie, zaskoczenie, ze sklep pozwoli sobie na takie olanie mnie- Jako klient wydający 700zl na rattanowy bujawke zycze sobie obsługi normalnej a nie przysyłanie mi brudu i ekstra smieci! Chetnie przesle zdjecia, zaluje, ze nie zrobilam wiecej niz 3. Poziom mojej frustracji ta sytuacja jest tak duzy, ze zycze sobie abyście umowili kuriera ktory na wsz koszt odbierze te rzecz (niestey juz bez tego uroczego opakowania i wypełnienia!) moj maz musiał pokonać 12 km w jedna strone, zeby wywieść do PSZOKu dwa wory „wypełniacza” i 90l wór sfatygowanej folii! Prosze umowic kuriera ktory odbierze mebel, prosze o zwrot pieniedzy
29.07.2022 17:46
Mebel dosc slaby jakosciowo. Ladny wyglad ale stelaz jest za slaby i sie zapada. Musze zareklamowac czesc listewek, ktore sa za waskie i pekaja i deski stelazowe ktore sa o 0,5-1 cm za krotkie i wpadaja do srodka.
21.07.2022 19:22
Biurko - niezłe, ale obsługa koszmarna. Chyba ze trzy razy miałam przesuwany termin dostawy. Dopłaciłam dodatkowo za wniesienie biurka na II piętro i za mozliwość płatności kartą przy odbiorze. Oczywiście kurier nie miał terminala i termin odbioru przesunięto czwarty raz. Brak dobrej koordynacji pomiedzy sklepem a firmą kurierską. Firma kurierska też nie świadczyła usług do których się zobowiązała. Jeśli chodzi obiurko to jest duże i takie jak chciałam, ale o jego jakości się nie wypowiem bo mam dopiero parę dni. Zobaczę jak będzie wyglądało po roku uzytkowania....
18.05.2022 09:35
Najpierw zapłaciłem, potem przyjechał kurier, a dzień później dostałem informację, że kurier przyjedzie - uwaga dzień wcześniej :( - słaba organizacja
10.05.2022 11:25
Fotel został słabo zabezpieczony do transportu. Poza tym prawy, górny róg fotela był od razu na szwie rozdarty.
05.05.2022 21:11
Poziom zadowolenie z produktu na bardzo niskim poziomie. Rozpatrując ten temat po kolei : Spakowany produkt jest bardzo dobrze. Po otwarciu kartonu okazuje się że szafka ma rysy i to na górnym blacie co nie jest spowodowane transportem, wykonawca doskonale wiedział co zostało spakowane. Kolejna sprawa TO NIE JEST SZAFKA DREWNIANA !!! tylko w okleinie naturalnej surowej do zabezpieczenia. Okleina została nałożona w sposób tragiczny. Ogólny stan wizualny i wykonania raczej poniżej poziomu krytyki jakby zostały wykonane na warsztatach szkolnych w szkole zawodowej i komu co jak wyjdzie tak spakujemy.

Szafka z drzwiami PORTOFINO 046 - surowe jasne drewno
Poziom zadowolenie z produktu na bardzo niskim poziomie. Rozpatrując ten temat po kolei : Spakowany produkt jest bardzo dobrze. Po otwarciu kartonu okazuje się że szafka ma rysy i to na górnym blacie co nie jest spowodowane transportem, wykonawca doskonale wiedział co zostało spakowane. Kolejna sprawa TO NIE JEST SZAFKA DREWNIANA !!! tylko w okleinie naturalnej surowej do zabezpieczenia. Okleina została nałożona w sposób tragiczny. Ogólny stan wizualny i wykonania raczej poniżej poziomu krytyki jakby zostały wykonane na warsztatach szkolnych w szkole zawodowej i komu co jak wyjdzie tak spakujemy.
05.05.2022 08:31
Czas realizacji inny niż podany w opisie produktu, dostawa fatalna - sugeruje zmianę firmy kurierskiej.
25.04.2022 17:18
20.04.2022 08:17
Po miesiącu od zakupu w opcji za pobraniem Pani z meble.pl dzwoni na numer telefonu podany przeze mnie do kontaktu z kurierem i wypytuje o szczegóły płatności bo nie zgadza jej się stan kasy i nie wie co, do kogo i jak wysłała oraz pyta czy ja nie mógłbym "uregulować płatność" na numer konta, który Pani mi poda mailowo... Naprawdę?
19.04.2022 15:19
Stół jest uszkodzony. Obicie zostało zakryte elementem ochronnym. Był zapewne uszkodzony już przed zapakowaniem. Nie polecam.
08.04.2022 22:26
pufy zamiast przyjść pod wskazany adres to trafiły na pocztę. nikt nie zadzwonił. opakowania uszkodzone... i jak przewieź pufy z poczty do domu? dzwoniłem i prosiłem o wyjaśnienia, jakaś pani odebrała powiedziała że oddzwoni i czekam na telefon 2 miesiące.... może jeszcze się zdecyduje
01.04.2022 10:41
Przesyłka dotarła w dwóch paczkach dzień po dniu. Jakość łóżka bardzo kiepska. Otwory pod kołki większe niż kołki. Nadpęknięte deski. Drewno ostatniej kategorii. Zaślepki w innym kolorze i nie pasują rozmiarem. Wzmocniłem łóżko i na razie stoi. Nie polecam.
25.02.2022 17:40
Dwa razy zamawiałem krzesła i dwa razy nie dojechały
12.02.2022 10:09
Niestety kanapa, która zamówiłam i za która zapłaciłam dwa miesiace temu ,nadal do mnie nie dotarla.Nie mam ani kanapy,ani pieniedzy.Nie polecam.
12.01.2022 15:33
Nie polecam, gdyż stół jeszcze do mnie nie dotarl
05.01.2022 13:47
Kupując meble firma nie informuje że można czekać pół roku za towarem i to jest nie uczciwe. Dopiero po miesiącu oczekiwania łaskawie informują, że towar będzie za trzy miesiące to jest skandal i oszustwo klientów....
19.12.2021 12:31
Paczka szła miesiąc. Owszem miało być długo ale mimo to jeszcze był poślizg tydzień. Emaile przychodziły codzienni że już dziś będzie dostarczona, a jednak nie, wreszcie przyszedł email że paczka trafiła do magazynu z powrotem. Jedynie co pomogło to telefon do firmy z konkretną wiązanka i przesyłka była na drugi dzień.
16.12.2021 15:55
Zamówienie przyszło po terminie jeszcze nie kompletne zero zainteresowania z waszej strony. Jedynie producent mebla był w porządku
16.12.2021 08:38
mebel przyszedł uszkodzony
13.12.2021 17:18
Niestety po niecalych dwóch miesiącach złamała się noga. Podczas sprzątania przesunełam stół, a właściwie próbowałam i niestety nie udało się ponieważ noga się rozpadła . Śruby przeznaczone do przykrecenia nóg stołu w rzeczywistości można wkręcić w nogę stolu tylko końcem. Nie udało się tego skleić, materiał z którego zrobione są nogi przypomina mi sprasowana tekture. Nie mozna było tego złożyć w całość. Stół nie był drogi, ale zdecydowanie nie jest wart tych pieniędzy. Nie polecam
09.12.2021 20:27
Niestety muszę wystawić opinię negatywna, ponieważ kilka tygodni temu zlożyłam zamówienie, które do mine nie dotarło. Gdy po jakimś czasie zapytałam o status przesyłki, odpowiedziano mi, że kurier mnie nie zastał i przesyłka zostanie wysłana ponownie. Czekam już 9dni na przesyłkę, ale nadal jest cisza ze strony sprzedawcy. Nie ma ani przesyłki, ani zwrotu pieniędzy.
29.11.2021 16:33
Straszna tandeta sklejka która się odkleja z wierzchu, zawiasy które nie działają przy zasuwaniu stolika brak jednej zaślepki. Gdybym wiedziała nie zamówiłabym a odsyłać już się nie chce. Zamówiłam towar który chciałabym aby był kompletny i w miarę jakościowy a tu niestety jakoś zerowa. Nie polecam.
13.10.2021 09:49
Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia a
18.09.2021 13:28
Obsługa klienta na tragicznym poziomie, opóźnienia o całe miesiące i to bez i formacji. Brak odpowiedzi na maile, brak konsulatcji terminu dostaw, nigdy już nie skorzystam i bede odradzać wszystkim
18.09.2021 13:01
Szafka przyjechala do nas z pluskwami!!!!!
14.09.2021 17:26
Łóżko prezentuje się bardzo ładnie ale niestety po półrocznym korzystaniu gąbki na siedzisku się zniekształciły i wszystko się zapadło i zdeformowało. Ale czego oczekiwać za taką kwotę.
07.09.2021 15:26
13.08.2021 07:25
Nie mam uwag co do transakcji/sprzedającego. Przebieg transakcji, jakość obsługi, pomoc i kontakt podczas realizacji zamówienia był bardzo dobrej jakości. Natomiast pan z transportu, który meble przywiózł danego dnia na podany adres, przywiózł je o godzinie 10-tej zamiast po godzinie 15-tej. Podana godzina była jasno napisana na formularzu/karcie przekazania, pomimo tego pan się upierał, że nic o tym nie wiedział, że nikt mu o tym nie powiedział. Dziś zaryzykowałam i znowu zamówiłam u Was meble z prośbą o ich przywiezienie danego dnia po godzinie 15-tej - tak, abym nie musiała brać wolnego dnia w pracy, bym mogła odebrać meble po pracy. Tym razem liczę na uczciwego przewoźnika.
09.08.2021 06:42