Czekałam na mebel aż 2 miesiące i to ja musiałam dopytywać, kiedy będzie. Obsługa nie czuła się do tego, żeby mnie poinformować. Nie uprzedzono mnie też, że mebel nie zostanie wniesiony, gdyż przekroczył limit wagi. Rozumiem, że jest to gdzieś napisane na Waszej stronie, ale obsługa klienta, do jakiej dążyłam w każdym swoim zespole zawsze udziela tego typu informacji, żeby uniknąć nerwów u klienta. Zwłaszcza, że wielokrotnie pytałam o dostawę, można było w odpowiedzi dodać to jedno zdanie o wnoszeniu. Jestem bardzo rozczarowana obsługą klienta u Panstwa. Jestem też pewna, że nigdy więcej nic już u Was nie zamówię.
08.07.2021 09:16
Meble otrzymałam z uszkodzeniem
03.07.2021 08:36
Zamowienie dostarczone nie w terminie.
11.06.2021 07:45
Mebel spełnił oczekiwania. Solidny i dobrze wykonany. Natomiast przyjechal nie skręcony. Nie jest to ikea do łatwej, samodzielnej instalacji. Złożenie go było problematyczne. Taki mebel powinien przyjechać skręcony.
08.06.2021 07:23
BArdzo wysoki i wygórowany koszt wysyłki
02.06.2021 16:37
Łóżko przyszło z jedną nogą uszkodzoną, na maila brak odpowiedzi, telefonu przed 17stą nie odebrano
15.05.2021 14:03
Dlugi czas oczekiwania jeszcze wydłużony przez tygodniowe opóźnienie w dostawie.
14.05.2021 18:21
Zakup szybki. Kupiła regał pudełka do regału krzesło biurko. Biurko i pudełka otrzymałam. Wszystko bardzo ładne. Fotel otrzymam może w lipcu kupiłam rzeczy w marcu. Regał może otrzymam w maju. Terminy są strasznie długie nie wiem czym spowodowane. Moje zamówienie nie jest dziwne czy nietypowe
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Produkty przez Panią zakupione są produktami importowanymi, których dostawca nie ma aktualnie na magazynie. Obecnie sytuacja z importem jest bardzo ciężka, stąd tak wydłużone czasy realizacji w przypadku niektórych mebli. Jest nam przykro z powodu takiej sytuacji, ale mamy nadzieję, że otrzymane meble spełnią Pani oczekiwania i finalnie będzie Pani zadowolona z zakupu.
22.04.2021 06:50
Do momentu zaplaty bylo ok.Ale przy kontakcie telefonicznym osoba odbierajaca ma malo praktyki w pracy z klientami.Klient jest traktowany nieprzychylnie a w momencie poproszenia o podanie nazwiska aby wiedziec z kim sie rozmawialo odpowiedz brzmiala nie!!!!U mnie osoba taka od razy zostalaby zwolnona !!Ta osoba nie rozumie ze prace ma dzieki klientom....zadowolonym klientom!!!!Dyrekcja firmy powinna wziasc sobie to do serca !!!Jestem pewny ze to byl moj jedyny kontak z ta firma!!!
07.04.2021 17:08
Bardzo długi czas oczekiwania, utrudniony kontakt.
02.04.2021 15:53
Ta komoda to chińska tandeta, która powinna kosztować 199 zł i ani złotówki więcej. Chyba najsłabsze dostępne prowadnice na rynku, po pół roku się rozleciały. Po złożeniu komody widać jak szuflady nierówno się schodzą wzgledem przegród. Jedna szuflada wchodzi głębiej inna zaś wyje do przodu. Wszytkie szuflady łączone są do prowadnic za pomocą zaledwie dwóch śrubek, jedna na lewa , druga na prawą stronę zamiast czterech ( dwie śrubki na każdą stronę.) Środkowa przegroda powinna opierać się na dalej płycie i ciągnąć aż do górnej płyty aby wzmocnić całą komode jednak nic bardziej mylnego. Zaczyna się parę cm przed płytą dolną i kończy kilka cm przed górną jeśli więc chcielibyśmy stanąć na komodzie np aby wymienić żarówkę, górny blat się złamie. Wiem że to nie drabina ale wiem też jak czasem bywa w życiu. A jakości płyt nawet nie będę już pisał ale od komody za 1500 papierów czegoś więcej się wymaga.
11.03.2021 17:48
Brak możliwości wymiany - nie rozpakowanej pufy - zmiana koloru
11.03.2021 07:35
Jeśli chodzi o sam fotel to zgodny z zamówieniem lecz czekałem na niego ponad 3 miesiące.
10.03.2021 06:04
Meble zostały dostarczone bez wcześniejszego powiadomienia, nie mówiąc już o jakimkolwiek ustaleniu terminu dostawy, opcji wniesienia itd. Kurier po prostu nagle zadzwonił, że przywiózł szafę- ok. 100 kg. Musieliśmy rzucić wszystko i jechać, a potem sami nosić części mebla z parkingu na 2 piętro. Nie mieliśmy żadnej szansy się na to przygotować.
04.03.2021 09:18
Miała być dostawa w pare dni. Czekałem dwa miesiące!
09.02.2021 14:11
Negatywny komentarz wynika z oceny komunikacji - brak wcześniejszej informacji o dacie dostarczenia mebla od firmy transportowej oraz, co jest szczególnie ważne, mebel ,być może w trakcie transportu, uległ wyszczerbieniu na widocznej części frontów, co wiązało się z potrzebą fachowego zamaskowania tej wady. Szkoda, bo biurko ogólnie prezentuje się bardzo ładnie, jest wygodne i pojemne ...
05.02.2021 09:16
Stół po rozłożeniu na środku ma dwa metalowe zawiasy,o czym nieinformowano klijenta.
03.02.2021 08:58
nie polecam, opóźnienie w dostawie ponad 2 m-ce, brak informacji od sprzedawcy o niedotrzymaniu terminu - reakcja dopiero na zapytanie. Krzesła bardzo fajne ale nigdy już nie skorzystam z usług tego sklepu. Czekam jeszcze na ostatnią część zamówienia, która zgodnie z zakupem ma nastąpić do 02.03.2021r. Może będzie w terminie....
26.01.2021 19:17
Transakcja przebiegła sprawnie, ale fotel po kilku dniach użytkowania już pękł i wysypuje się z niego granulat!
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dział reklamacji zajmuje się Państwa zgłoszeniem. Postaramy się rozpatrzeć reklamację jak najszybciej.
05.01.2021 08:25
Pozytywnie oceniam obsługę handlowców z Meble.pl. Nie jestem natomiast zadowolona z pufy London Miami Montana. Zamówiłam ją w celu przedłużenie sofy, dlatego w zamówieniu podałam wys. całkowitą razem z nóżkami 45 cm, otrzymałam natomiast sofę o wys. całkowitej 47,5 cm, w związku z czym pufa jest wyższa od sofy, poza tym część wierzchnia jest bardzo twarda.
23.12.2020 11:48
Drobne opóźnienie wysyłki z fotelem to tylko przedsmak tego, co mnie czekało w przypadku biurka. Zamówienie złożyłem 01.12, czas wysyłki do 07.12. Wtedy jeszcze biurko miało zostać wysłane w przeciągu 3 dni roboczych. Od niedawna, przy biurku na waszej stronie internetowej widnieje informacja - wysyłka dziś/w 24h! No świetnie, w takim razie dlaczego mój mebel nadal nie został wysłany? To, co prezentujecie na stronie, to jawne wprowadzanie klienta w błąd. Celowo zamówiłem u was, bo mieliście najkrótszy czas realizacji zamówienia, a zależało mi na czasie. Chyba nie muszę wspominać, że status zamówienia to nadal ,,w realizacji`... Jeśli nie jesteście w stanie zrealizować zamówienia w 24h, a zajmuje wam to miesiąc, to nie piszcie na stronie bzdur, tylko podajcie faktyczny czas realizacji! Oczywiście kontakt z wami sprowadza się tylko do podawania kolejnych dat wysyłki, które i tak nie są dotrzymywane. A w zasadzie to sprowadzał, bo w dniu dzisiejszym już nawet nikt nie raczył mi na nic nie odpowiedzieć (ani mailowo, ani na waszym chacie), a dzwoniąc na waszą infolinię słychać tylko ,,przepraszamy, wybrany abonent jest w tym momencie nieosiągalny...". Sprawą na pewno zainteresuje się UOKiK.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Mateuszu, dokonując zamówienia na naszej stronie zapewne Pan zauważył komunikat, iż z powodu zwiększonej ilości zamówień nastąpią opóźnienia w wysyłkach. Tak też się stało w przypadku Pana zamówienia. W okresie przedświątecznym zarówno magazyny nie nadążają z przygotowywaniem przesyłek jak i firmy kurierskie nie maja miejsca, aby wszystkie przesyłki zabrać w wyznaczonym terminie. Dostępność widniejąca na stronie jest podawana przez dostawcę na bazie dostępności danego produktu na magazynie. Pana towar był dostępny, jednak jego wysyłka się opóźniła. Najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie. Pozdrawiamy.
21.12.2020 15:41
Aktualizacja do wcześniejszego komentarza sprzed roku. Wierzchnia warstwa blatu jest bardzo podatna na uszkodzenia. Dziecko nakleiło na blat taśmę przezroczystą (taką do papieru), po oderwaniu odeszła razem z okleiną, zostawiając biały ślad. Nie oczekuję jakiejś zatrważającej jakości za taką cenę, ale jednak tak delikatnego blatu nigdy nie widziałem.

DESIGNERSKI STOLIK NA CZARNYCH NÓŻKACH PENTA S ORZECH VINTAGE
Całkiem zgrabny stolik, duży plus za stabilność i to że trudno go wywrócić (istotne przy dzieciach). Mam uwagę do pakowania - z jednej strony krawędzie blatu są dobrze chronione w transporcie, ale w miejscu gdzie znajdowały się zabezpieczenia zostają ślady które dość ciężko zmyć.
17.12.2020 14:01
Witam. Meble przyszły poobijane. Biurka uszkodzone. Brak dwóch śrubek do komkdy
16.12.2020 17:00
Chcesz mieć problemy Kupuj w meble.pl. Wszyscy bardzo mili do zapłaty. Później same problemy i szukanie kruczków prawnych. Jeśli chcesz wziąć fakturę zapomnij o jakichkolwiek zwrotach. Pomyłka .
16.12.2020 09:33
Niestety nie mogę wystawić oceny pozytywnej. Zakupiłem mebel z dostawą oraz montażem. Po dostarczeniu okazało się że nie mieści się w otworze drzwiowym. Informacji o minimalnym wymiarze brak jest w katalogu i nie poinformowano mnie o tym podczas zakupu. Na interwencję telefoniczną otrzymałem wiadomość że transport nie obejmuje usługi demontażu mebla w celu wniesienia. Więc mam do wyboru albo sam się borykam z tym problemem albo zwracam mebel na który czekałem 5 tygodni. Nie uważam że jest to właściwe potraktowanie klienta dlatego moja opinia jest negatywna
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Zbigniewie, z naszego systemu wynika, że w naszym sklepie Meble.pl zakupił Pan jedynie środek do impregnacji mebli. Prawdopodobnie wspomniany mebel zakupił Pan w innym sklepie internetowym. Pozdrawiamy.
04.12.2020 12:13
Niestety, ale bardzo kiepski kontakt z osobą odpowiedzialną za opiekę nad zamówieniem. Sam proces składania zamówienia skonstruowany tak, że nie ma opcji zapłaty za dostarczenie przesyłki do mieszkania a tylko "po adres". Pan kurier parkuje po drugiej stronie ulicy, bo tak Mu wygodnie - naprawdę myślałam, że to żarty... :):) a pani obsługująca zamówienie nie widzi w tym problemu... choć de facto nie jest to nawet wskazany adres... Osoba opiekująca się zamówieniem całkowicie bezradna, nic nie potrafi poradzić, twierdzi nawet, że kurier nie ma zwykłego wózka do załadowania małej paczki...? Nie widać kompletnie chęci pomocy kupującemu. Ostatecznie okazało się, że to z kurierem można się "dogadać" po ludzku, podjedzie gdzie trzeba, a i wózek ma... Jednak osoba odpowiedzialna za zamówienie za strony firmy - kompletny brak wsparcia dla klienta. Szkoda.

Komoda 2-drzwiowa z szufladami JAMAIKA 375 - biały mat/dąb
Kiepska jakość. Prawdę powiedziawszy liczyliśmy na lepszą jakoś materiału z którego wykonany jest mebel. Liczyłam, że bardziej będzie to coś przypominało drewno niż sklejkę. Niestety jest dokładnie odwrotnie. Zapakowany niechlujnie. Obity jeden róg,o czym przekonaliśmy się już na takim etapie rozpakowania paczki. Dobrowolnie zrezygnowaliśmy z reklamacji (oceniliśmy, że jeśli mamy to pakować, znosić kurierowi a potem czekać miesiąc na jedną ścinkę z częściowo już złożoną komodą to rezygnujemy i akceptujemy obicie). Ale nie zmienia to faktu, że była to nasza decyzja jednak sam fakt starannego zabezpieczenia twardych rogów należy do dostawcy. Jestem rozczarowana.
02.12.2020 11:42
papierowa okleina, bardzo delikatny mebel, nie do użytku
02.12.2020 10:43
masakra jak bym wiedział że to będzie trwało aż miesiąc to bym poszukał innego sklepu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Moniko, złożyła Pani zamówienie 5 października na wieszak z dostępnością 14 dni roboczych. Taka informacja była podana w karcie produktu oraz w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Zaakceptowała Pani taki termin, a zamówienie zostało zrealizowane w wyznaczonym terminie.
13.11.2020 17:30
Krzesła bardzo ładne, ale wykonanie straszne. Krzesła są bardzo szorstkie w dotyku nie dopracowane. Drzewo nie jest dokładnie przeszlifowane co, prowadzi do zadrapań skóry i zaciągnięcia odzieży.
09.11.2020 10:43
Dzień dobry, w zestawie brakowało istotnej 1 śruby, w związku z czym nie byliśmy w stanie zamontować nóżek, podłoga skrzyni była rozpęczniona w jednym rogu co spowodowało, ze trzeba było ja włożyć siłowo i trochę się zniszczyła, a materiał na pokrywie jest inny niż zamawiałam... na szczescie tez szary, także zdecydowaliśmy się ja zostawić....
24.10.2020 08:59
14.10.2020 10:42
To mój drugi kontakt z tą dziadowską firmą. Pierwszy miał miejsce przy zamawianiu mebli/blatów do kuchni.Zaakceptowałem długi czas oczekiwania po czym otrzymałem źle odcięty blat. Na kolejny czekałem dwa miesiące. Teraz znowu powtórka z rozrywki. Zamówiłem komodę 26 sierpnia. Czas dostawy do 2 dni. Opłacone z góry. Dzisiaj jest 02.pazdziernika i kolejny mail z ich strony, ze czas realizacji zamówienia może się przedłużyć o kolejne 14 dni. Kpią sobie z Klientów, tym bardziej , że mebel jest dostępny u innych sprzedawców i mogliby sprawę załatwić, ale im nie zależy na Kliencie i wizerunku. Firma dno. Poziom obsługi jak w podrzędnym barze z czasów PRLu. Odradzam zakupy w tej firmie. Rozumiem pojedyncze połknięcia, ale u nich to standard. Czekam, zobaczymy kiedy to przyjdzie. Jeśli chodzi o zrealizowane zamówienie pod Ktorym pisze ten komentarz, to tez mam uwagi. SMS o wysyłce towaru przychodzi na długo po odebraniu towaru od kuriera. Ciekawa praktyka.

SZAFKA KOMODA STOLIK NOCNY 2 SZUFLADY M2 WENGE
Produkt z niższej Polki jakościowej. Okleina boczna płyty górnej półki w tylnej części nie przylega do płyty. Na odc ok. 0,5 cm z obu stron z tylu brakuje płyty pod okleiną, więc sobie luźno odstaje (nie jest do niczego przyklejona). Nie spodziewałem się jakiejś specjalnej jakości, ale to wg mnie wada projektowa/produkcji.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że ma Pan przykre doświadczenia z zakupami w naszym sklepie. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jeśli chodzi o zamówioną komodę, to nastąpiło opóźnienie w dostawie płyty u dostawcy, dlatego zamówienie nie mogło zostać zrealizowane w terminie. Niestety nie mamy na to wpływu. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że komoda dotrze do Pana jak najszybciej. Pozdrawiamy.
02.10.2020 10:33
Z niewiadomego dla mnie powodu moje zamówienie zostało złożone podwójnie. Pewnie jest to moja wina, ale jest to z pewnością też problem UX jeśli nawet nie zauwayłam że zamawiam dwa razy. Zamówienie musiałam odesłać na swój koszt. Biurko ma wszystko z wyjątkiem biurka. To właściwie półka. Oczywiście mogliśmy to zauwazyć wcześniej i się wczytać, ale nie przyszło mi do głowy, że coś co zostało nazwane biurkiem jest tak płytkie, ze nie da się przy tym pracować. Będziemy musieli dołożyć do tego nowy blat. Ogółem, nie jestem zadowolona z zakupu
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Złożyła Pani dwa osobne zamówienia, zatem obydwa zostały zrealizowane. Jeśli chodzi o sam produkt to jego wymiary są przedstawione w karcie produktu. Również na zdjęciach biurko jest przestawione z różnych stron, by można było zauważyć, że głębokość blatu jest taka sama jak głębokość półek. Pozdrawiamy.
28.09.2020 14:49
Zakup mający trwać 10 dni przyszedł po ponad miesiącu, żadnych informacji ze strony sprzedającego, musiałem sam do nich dzwonić z pytaniem o termin realizacji, który ciągle przekładali.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za powstałe opóźnienie. Niestety data dostawy towaru przez producenta uległa wydłużeniu. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że zakupiony towar spełnia oczekiwania.
18.09.2020 07:55
Niezwykle nieprofesjonalny dział logistyki umawiający transport. Przykład, że pojęcie "petent" nie klient ma się dobrze.
15.09.2020 14:57
Złożone przeze mnie zamówienie zostało podzielone na 5 zamówien. Przy każdym z nich był był problem z realizacja. Konsultanci na infolinii cała wine zrzucają na firmę kurierska i nie poczuwają się do jakiejkolwiek odpowiedzialności. Przykładowo: zakupione przeze mnie krzesła miały być u mnie w ciągu 1-2 dni roboczych a przyszły po prawie 2 tygodniach, dzięki czemu straciłam kilka dni urlopu siedząc bezczynnie w domu. Do tej pory nie dostałam odp na maila odnośnie ewentualnej rekompensaty.
14.09.2020 06:11
Jeśli chodzi o realizację zamówienia: super. Wszystko na czas, sprawnie. Jeśli chodzi o sam towar: 1. bardzo kiepska jakość: na łączeniach płyt widać ślady kleju, biała okleina odchodzi na rogach przy rozpakowywaniu z pudełka, brak białej okeliny na częściach oddzielających szuflady. Wszystko po taniości 2. Śruby mniejsze od otworów i w niewystarczającej ilości , niedokładna instrukcja montażu. Po złożeniu te mankamenty się gubią ale niesmak zostaje.
06.09.2020 18:42
6 dni zamówione stoliki przetrzymywał POCZTEX od czasu informacji ich posiadania do czasu dostarczenia. Najlepiej wybrać nową firmę kurierską.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Przykro nam z powodu wydłużonego czasu dostawy towaru. Niestety, nie mamy wpływu na działania firm kurierskich i terminy realizacji dostaw. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że zamówione stoliki spełniają Pana oczekiwania. Pozdrawiamy serdecznie.
04.09.2020 07:38
Kolejny produkt dostarczony uszkodzony. Brak kontakt od for my pomimo wielu wyslamych pytan o prosbe kontakt. Bardzo dlugo rozpatrywana poprzednia reklamacja. Odradzam zakupu
22.08.2020 10:09
Jeżeli chodzi o dostawę mebli ocena pozytywna ,niestety obsługa waszego biura pozostawia dużo do życzenia,ocena NEGATYWNA
21.08.2020 12:40
Częsć zamowienia nie dotarła mimo że mineło już prawie 2 miesiace. Kiedy chcialam się dowiedzieć kiedy w koncu zamówienie dotrze, Pan który odebrał telefon powiedział że konsoleta którą zamowilam jest robiona w chinach i : cytuję" on mi jej na plecach nie przyniesie" . Dodam, że nie było informacji że kupuję chińszczyznę.
20.08.2020 09:42
Negatyw za obsługę! nie towar - zaznaczam. Przesyłka wysłana w dwóch kartonach, podzielona przez dystrybucję w dwie osobne przesyłki - nie wina meble.pl. ALE (wiem że nie zaczyna się zdania) po zgłoszeniu że brakuje towaru, nikt niczego nie wyjaśnił. Czekałam 2tyg, pisałam, dzwoniłam, w końcu odebrano i powiedziano że przesyłka według kuriera dotarła. Pytam, to poproszę o te niby potwierdzenia, mówię że towaru nie mam, i DLACZEGO NIKT NIE WRÓCIŁ DO MNIE W Z INFORMACJĄ OD 5.08, a mamy 12.08?! Podano mi numer do kuriera, żebym sobie sama to wyjaśniła :D !!!!! Zadzwoniłam, okazało się że kurier który rzekomo mi to dostarczył był na L4, więc gdyby meble.pl się trochę wysiliły w wyjaśnieniu to już by wiedziały że coś tu nie pasuje..... Reasumując w 30min na dyspozytorni wyjaśniłam sytuację i następnego dnia miałam towar. Meble.pl - PORAŻKA w OBSŁUDZE Czekam jeszcze na sofę na zamówienie.... zobaczymy
18.08.2020 07:13
Krzesło mega piękne jakość wykonania bardzo dobra ,ale ten smród który się wydobywa z materiału jest nie do wytrzymania. Krzesło stało na dworze przez kilka dni i nic nie pomogło. Dramat 😒😔😡
30.07.2020 07:46
Zdecydowanie NIE POLECAM. Zamówienie przyszło tydzień po terminie. Zero informacji i skruchy ze strony firmy. Jestem bardzo niezadowolona
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Katarzyno, pierwsze Pani zamówienie, mimo terminu realizacji 2-4 tygodnie zostało wysłane 3 dni po złożeniu zamówienia. Drugie zamówienie miało wyznaczony termin na 30.06 i zostało wysłane z opóźnieniem dwóch dni. Mamy nadzieję, że regały spełniają Pani oczekiwania i będą długo służyć. Pozdrawiamy.
22.07.2020 09:47
Niestety wysłany fotel był uszkodzony. Konkretnie z boku oparcia było ok. 3cm przecięcie obicia i gąbki. Powstało na pewno przed wysłaniem. Ponieważ było nieduże i w miejscu mało widocznym zamiast bawić się w wysyłkę i możliwe przepychanki postanowiłem skleić i zostawć.
22.07.2020 07:24
Zamiast zamówionej szafy został dostarczony inny mebel. Mimo początkowej chęci zalatwienia sprawy przez konsultanta Meble.pl mebel nie został odebrany ani nie zostało dostarczone właściwe zamówienie, a minęły 2 tygodnie od dostawy.
20.07.2020 07:28
Firma nie dotrzymuje terminów dostawy. W moim przypadku zamówiłam mebel i musiałam dokonać pełnej wpłaty w chwili zamówienia. Gdy po półtora miesiąca nie otrzymałam towaru i zadzwoniłam w tej sprawie, okazało się, że mebel ten został wycofany z oferty, o czym nie zostałam poinformowana . Pani, która ze mną rozmawiała bardzo nieuprzejma. Nie polecam tego sklepu.
18.07.2020 20:09
Zamowienie zostalo zrealizowane przed czasem z czego sie bardzo ucieszylam. Niestety towar wadliwy...reklamacja zlozona zostala rozpatrzona pozytywnie.Niestety...dalej czekam na nowy blat....Minęlo 20 dni.... i cisza
16.07.2020 12:10
problem z systemem i dostawą. powinniście nad tym popracować
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry ;) Dziękujemy za Pani uwagi. Niestety w przypadku Pani zamówienia, problem pojawił się przy dostawie towaru przez firmę kurierską, na co nie mamy wpływu. Z naszej strony zamówienie zostało zrealizowane przed wyznaczonym terminem. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zamówiony stół spełnia Pani oczekiwania ;)
15.07.2020 14:57
Dz.dobry, Dostawa przewidziana na 02 07.20-brakMam dodatkowe koszty z przewozem, ponieważ stolik prewidziany byl di Francji, gdzie mieszkam.Seria stolików podobno uszkodzonych produkowana jest w Chinach a nie w Polsce.Bałagan,brak koordynacji a ja nie mam produktu. Z poważaniem -Renata Riou
07.07.2020 10:02