• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Dzień dobry, w zestawie brakowało istotnej 1 śruby, w związku z czym nie byliśmy w stanie zamontować nóżek, podłoga skrzyni była rozpęczniona w jednym rogu co spowodowało, ze trzeba było ja włożyć siłowo i trochę się zniszczyła, a materiał na pokrywie jest inny niż zamawiałam... na szczescie tez szary, także zdecydowaliśmy się ja zostawić....

Patrycja

24-10-202008:59:23
negatywna

To zwykle złodziejstwo. Zapakowano uszkodzony produkt(rodzaj uszkodzenia na to wskazywał) Były problemy z uznaniem reklamacji

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Jerzy, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji oraz negatywnego komentarza w naszą stronę. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, powinien Pan od razu złożyć reklamację. Pana zdjęcie reklamacyjne wskazywało na to, iż kosz został przez Pana zamontowany, zatem nie wiemy, czy kosz był uszkodzony wcześniej czy został uszkodzony podczas montażu. Mimo to, wysłaliśmy do Pana nowy, pełnowartościowy towar. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby ostatecznie był Pan zadowolony z zakupu.

Jerzy

20-10-202009:11:35
negatywna

Natalia

14-10-202010:42:15
negatywna

Nie polecam ! Droga wysylka 450zl za tyle sam bym pojechal... Transport po 2 tygodniach i w dodatku kierowca z firmy zewnetrznej przyjechal po zmroku brak hds windy paleciaka i rozladowywanie reczne 10 plyt 28mm po 60kg. Nie polecam rozcinania plyt niedosc ze drogo 350zl to jeszcze wydluza sie czas wysylki. Nie polecam pierwszy i ostatni raz szkoda czasu na partaczy patologia

Firma zero

12-10-202020:49:33

W tym zamówieniu:

negatywna

Zamówiłem komodę o głębokości 80 cm, szkoda że nikt mnie nie poinformował że szuflady będą miały 60 cm głębokości, teraz mam komodę z miejscem widmo. Porażka

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Tomaszu, szuflady mają 60 cm, ponieważ wybrał Pan prowadnice o długości 60 cm. Domyślnie w konfiguratorze były wybrane dłuższe. Pozdrawiamy.

Tomasz

02-10-202017:02:12

W tym zamówieniu:

negatywna

To mój drugi kontakt z tą dziadowską firmą. Pierwszy miał miejsce przy zamawianiu mebli/blatów do kuchni.Zaakceptowałem długi czas oczekiwania po czym otrzymałem źle odcięty blat. Na kolejny czekałem dwa miesiące. Teraz znowu powtórka z rozrywki. Zamówiłem komodę 26 sierpnia. Czas dostawy do 2 dni. Opłacone z góry. Dzisiaj jest 02.pazdziernika i kolejny mail z ich strony, ze czas realizacji zamówienia może się przedłużyć o kolejne 14 dni. Kpią sobie z Klientów, tym bardziej , że mebel jest dostępny u innych sprzedawców i mogliby sprawę załatwić, ale im nie zależy na Kliencie i wizerunku. Firma dno. Poziom obsługi jak w podrzędnym barze z czasów PRLu. Odradzam zakupy w tej firmie. Rozumiem pojedyncze połknięcia, ale u nich to standard. Czekam, zobaczymy kiedy to przyjdzie. Jeśli chodzi o zrealizowane zamówienie pod Ktorym pisze ten komentarz, to tez mam uwagi. SMS o wysyłce towaru przychodzi na długo po odebraniu towaru od kuriera. Ciekawa praktyka.

SZAFKA KOMODA STOLIK NOCNY 2 SZUFLADY  M2 WENGE

SZAFKA KOMODA STOLIK NOCNY 2 SZUFLADY M2 WENGE

Ocena 2/5  

Produkt z niższej Polki jakościowej. Okleina boczna płyty górnej półki w tylnej części nie przylega do płyty. Na odc ok. 0,5 cm z obu stron z tylu brakuje płyty pod okleiną, więc sobie luźno odstaje (nie jest do niczego przyklejona). Nie spodziewałem się jakiejś specjalnej jakości, ale to wg mnie wada projektowa/produkcji.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że ma Pan przykre doświadczenia z zakupami w naszym sklepie. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jeśli chodzi o zamówioną komodę, to nastąpiło opóźnienie w dostawie płyty u dostawcy, dlatego zamówienie nie mogło zostać zrealizowane w terminie. Niestety nie mamy na to wpływu. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że komoda dotrze do Pana jak najszybciej. Pozdrawiamy.

Marcin

02-10-202010:33:31
negatywna

Z niewiadomego dla mnie powodu moje zamówienie zostało złożone podwójnie. Pewnie jest to moja wina, ale jest to z pewnością też problem UX jeśli nawet nie zauwayłam że zamawiam dwa razy. Zamówienie musiałam odesłać na swój koszt. Biurko ma wszystko z wyjątkiem biurka. To właściwie półka. Oczywiście mogliśmy to zauwazyć wcześniej i się wczytać, ale nie przyszło mi do głowy, że coś co zostało nazwane biurkiem jest tak płytkie, ze nie da się przy tym pracować. Będziemy musieli dołożyć do tego nowy blat. Ogółem, nie jestem zadowolona z zakupu

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Złożyła Pani dwa osobne zamówienia, zatem obydwa zostały zrealizowane. Jeśli chodzi o sam produkt to jego wymiary są przedstawione w karcie produktu. Również na zdjęciach biurko jest przestawione z różnych stron, by można było zauważyć, że głębokość blatu jest taka sama jak głębokość półek. Pozdrawiamy.

Agnieszka Porębska

28-09-202014:49:43
negatywna

Tragiczny poziom obsługi klienta. To moje pierwsze ( i pewnie ostatnie ) zamówienie w Państwa firmie. Na wejściu po tym jak grzecznie się przywitałem zostałem zaatakowany "gdzie maseczka?!" przez Panią wygodnie siedzącą bez maseczki za kurtyną z plexiglass`u. Poinformowałem Panią, że ja maseczki nie noszę. Pani zażądała ode mnie jakiegoś zaświadczenia. Grzecznie Panią zapytałem na jakiej podstawie się tak zachowuje. Odpowiedziała, że na podstawie uchwały. Kiedy poinformowałem Panią, że jeszcze żadna uchwała w tej sprawie nie została uchwalona i mamy w obiegu jedynie akty prawne rangi rozporządzenia to mi odburknęła, że nie będzie się ze mną kłucić i "łaskawie" pozwoliła abym był obsłużony przez jej koleżankę, która również nie posiadała maseczki ( kolejne biurko od wejścia ukryte za plexiglass`em ). Sytuację załagodziła sympatyczna Pani która zfinalizowała moje zamówienie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Macieju, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zainteresujemy się sprawą i dołożymy starań, by takie niemiłe sytuacje nie miały miejsca.

Maciej Nowak

22-09-202010:21:01
negatywna

Brak możliwości zwrotu zakupionego towaru , pierwsze słyszę że prowadzący działalność nie może zwrócić zakupiony towar .

Osłona FLEX do syfonu kolor Biały

Osłona FLEX do syfonu kolor Biały

Ocena 5/5  

ok

kuba.kuchnie

19-09-202007:28:57
negatywna

Zakup mający trwać 10 dni przyszedł po ponad miesiącu, żadnych informacji ze strony sprzedającego, musiałem sam do nich dzwonić z pytaniem o termin realizacji, który ciągle przekładali.

Kontenerek SIMON 2

Kontenerek SIMON 2

Ocena 4/5  

Kontenerek bardzo zgrabny i poręczny. Jedyna wada to niska jakość kółek.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za powstałe opóźnienie. Niestety data dostawy towaru przez producenta uległa wydłużeniu. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że zakupiony towar spełnia oczekiwania.

Zbyszek Popielak

18-09-202007:55:55
negatywna

Niezwykle nieprofesjonalny dział logistyki umawiający transport. Przykład, że pojęcie "petent" nie klient ma się dobrze.

Jolanta K

15-09-202014:57:57
negatywna

Transakcja dobrze przebiegła. Paczkę bardzo sprawnie otrzymałam, ale jeden z mebli był uszkodzony tak, że nie dało się go zmontować. Czekam od już prawie od miesiąca z meblem w trakcie skręcania na nową część, bo dostawca nie jest z Polski i wysyła elementy co 30 dni.

Smutna Klienttka

15-09-202008:30:04

W tym zamówieniu:

negatywna

Złożone przeze mnie zamówienie zostało podzielone na 5 zamówien. Przy każdym z nich był był problem z realizacja. Konsultanci na infolinii cała wine zrzucają na firmę kurierska i nie poczuwają się do jakiejkolwiek odpowiedzialności. Przykładowo: zakupione przeze mnie krzesła miały być u mnie w ciągu 1-2 dni roboczych a przyszły po prawie 2 tygodniach, dzięki czemu straciłam kilka dni urlopu siedząc bezczynnie w domu. Do tej pory nie dostałam odp na maila odnośnie ewentualnej rekompensaty.

Zestaw stolików DIVISION - biały

Zestaw stolików DIVISION - biały

Ocena 5/5  

Stoliki są piękne.

LAgnieszka

14-09-202006:11:25
negatywna

Jeśli chodzi o realizację zamówienia: super. Wszystko na czas, sprawnie. Jeśli chodzi o sam towar: 1. bardzo kiepska jakość: na łączeniach płyt widać ślady kleju, biała okleina odchodzi na rogach przy rozpakowywaniu z pudełka, brak białej okeliny na częściach oddzielających szuflady. Wszystko po taniości 2. Śruby mniejsze od otworów i w niewystarczającej ilości , niedokładna instrukcja montażu. Po złożeniu te mankamenty się gubią ale niesmak zostaje.

Agata

06-09-202018:42:17
negatywna

6 dni zamówione stoliki przetrzymywał POCZTEX od czasu informacji ich posiadania do czasu dostarczenia. Najlepiej wybrać nową firmę kurierską.

Zestaw 2 stolików MERCURY - srebrny

Zestaw 2 stolików MERCURY - srebrny

Ocena 5/5  

Jestem zadowolony z zakupionych stolików.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Przykro nam z powodu wydłużonego czasu dostawy towaru. Niestety, nie mamy wpływu na działania firm kurierskich i terminy realizacji dostaw. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że zamówione stoliki spełniają Pana oczekiwania. Pozdrawiamy serdecznie.

Leszek

04-09-202007:38:15
negatywna

Kolejny produkt dostarczony uszkodzony. Brak kontakt od for my pomimo wielu wyslamych pytan o prosbe kontakt. Bardzo dlugo rozpatrywana poprzednia reklamacja. Odradzam zakupu

ea.kucharska

22-08-202010:09:38
negatywna

Jeżeli chodzi o dostawę mebli ocena pozytywna ,niestety obsługa waszego biura pozostawia dużo do życzenia,ocena NEGATYWNA

St.Grześkowiak

21-08-202012:40:38
negatywna

Meble na indywidualne zamówienie nie najtańsze, jakość praktycznie Ikea, czyli słabo. Najgorsza była obsługa - odbierałam osobiście - Pan w magazynie urządzał sobie wycieczki i czekałam 30 min patrząc jak jeździł w tę i na zad po dwie paczki, które miały być `gotowe do odbioru`. Pan nie wyraził jakiejkolwiek chęci pomocy przy pakowaniu dużego regału do auta (zlitował się inny klient również oczekujący długi czas na zamówienie). A na dokładkę okazało się, że po białym meblu ktoś sobie urządzał wycieczki, czego znakiem były liczne ślady buciorów!! Z pozytywów mogę powiedzieć jedynie, że meble zgadzały się wymiarowo i nie było problemów z montażem.

Adrianna

20-08-202009:44:11

W tym zamówieniu:

negatywna

Częsć zamowienia nie dotarła mimo że mineło już prawie 2 miesiace. Kiedy chcialam się dowiedzieć kiedy w koncu zamówienie dotrze, Pan który odebrał telefon powiedział że konsoleta którą zamowilam jest robiona w chinach i : cytuję" on mi jej na plecach nie przyniesie" . Dodam, że nie było informacji że kupuję chińszczyznę.

Gosia

20-08-202009:42:32
negatywna

Negatyw za obsługę! nie towar - zaznaczam. Przesyłka wysłana w dwóch kartonach, podzielona przez dystrybucję w dwie osobne przesyłki - nie wina meble.pl. ALE (wiem że nie zaczyna się zdania) po zgłoszeniu że brakuje towaru, nikt niczego nie wyjaśnił. Czekałam 2tyg, pisałam, dzwoniłam, w końcu odebrano i powiedziano że przesyłka według kuriera dotarła. Pytam, to poproszę o te niby potwierdzenia, mówię że towaru nie mam, i DLACZEGO NIKT NIE WRÓCIŁ DO MNIE W Z INFORMACJĄ OD 5.08, a mamy 12.08?! Podano mi numer do kuriera, żebym sobie sama to wyjaśniła :D !!!!! Zadzwoniłam, okazało się że kurier który rzekomo mi to dostarczył był na L4, więc gdyby meble.pl się trochę wysiliły w wyjaśnieniu to już by wiedziały że coś tu nie pasuje..... Reasumując w 30min na dyspozytorni wyjaśniłam sytuację i następnego dnia miałam towar. Meble.pl - PORAŻKA w OBSŁUDZE Czekam jeszcze na sofę na zamówienie.... zobaczymy

K-282 krzesło popiel

K-282 krzesło popiel

Ocena 5/5  

Pożądne i proste :)

Katarzyna

18-08-202007:13:37
negatywna

Bardzo słaba jakość mebli, błędy w wykonaniu. Absolutnie nigdy więcej.

JB

14-08-202006:24:41

W tym zamówieniu:

negatywna

Transakcja nie została zrealizowana w terminie. Mam wrażenie, że pani zapomniała o moim zamówieniu bo po kilku telefonach dopiero zajęła się wysyłką.

Gałka 1268 z Kolekcji Cage 74mm - Czarny Mat

Gałka 1268 z Kolekcji Cage 74mm - Czarny Mat

Ocena 4/5  

Produkt bez zastrzeżeń, wszystko jak w opisie. Dobrze wykonany, estetyczny. Jedynie nie jestem zadowolona ze konsultanta, ponieważ "zapomniał" o moim zamówieniu i musiałam czekać dłużej niż było to planowane.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za małe opóźnienie w realizacji zamówienia. Było ono spowodowane oczekiwaniem na dostawę zamówionych przez Panią akcesoriów.

Lucyna

31-07-202008:46:11
negatywna

Transport, dostarczenie to kpina.RABEN najgorsi kurierzy na rynku. Za kazdym razem jakies patologiczne zachowania. Ostatnio: Dzien 1 śróra: "Nie przyjade bo tam sa za male uliczki, moze pan odebrac tu gdzie jestem [podal miejsce]" - (1km od adresu, przesyłka 90kg. Serio?) "Ale jak załadują na mniejsza ciezarówke to panu dowiazą". Dzien 2czwartek: Czekam na tel. od Raben do 13 bo potem musze isc do pracy. (Bo oczywiście do centrali nie można sie dodzwonić by skontaktować sie z kurierem) Dzwoni kurier o 14:30 ze bedzie za 20min. Jak mu powiedzialem ze czekalem do 13 i teraz to juz w pracy jestem to sie wkurwił. "Dobra to zadzwonie za godzine" - oczywiście ze nie zadzwonił Dzien 3 piatek. Mają mnie w dupie. Weekend... Dzień 4. Poniedziałek Dzwoni kurier i sie pyta czy jestem w mieszkaniu bo on jest na parkingu. No kurwa prosze sobie wyobrazic ze jestem w pracy o 12. Pytam sie czemu w piatek nie dzwonil. Odp: bo mi nie załadowali na cieżarówke, rozwoże to co mi dadzą... Pytam: Kiedy nast. termin dostawy? Odp: no nie wiem, pewnie w srode. Pytam: a kto o tym decyduje i kto ma inf o tym? Odp. No centrala w Grodzisku Maz. Dzień 5 Wtorek Dzwonie rano do centrali. Powiedzieli że kurier zabral paczke. (serio kurwa?Mowił o środzie. To on zabiera czy po prostu centrala mu to pakuje?) Za kazdym razem place ponad 200zł. Nastepnym razem sam wynajme ciezarówke i pojade odebrać bo to bedzie szybsze, tańsze i bez problemów z takimi... -------------------------- Nie wiem gdzie wy trzymacie te plyty ale smierdzialo z nich tak jakby ktos na nie nasikal.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro z powodu problemów związanych z dostarczeniem przesyłki przez firmę kurierską. Niestety nie mamy wpływu na działania firm przewozowych. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Arkadiusz

30-07-202022:34:00

W tym zamówieniu:

negatywna

Krzesło mega piękne jakość wykonania bardzo dobra ,ale ten smród który się wydobywa z materiału jest nie do wytrzymania. Krzesło stało na dworze przez kilka dni i nic nie pomogło. Dramat 😒😔😡

Anna

30-07-202007:46:23
negatywna

Zdecydowanie NIE POLECAM. Zamówienie przyszło tydzień po terminie. Zero informacji i skruchy ze strony firmy. Jestem bardzo niezadowolona

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Katarzyno, pierwsze Pani zamówienie, mimo terminu realizacji 2-4 tygodnie zostało wysłane 3 dni po złożeniu zamówienia. Drugie zamówienie miało wyznaczony termin na 30.06 i zostało wysłane z opóźnieniem dwóch dni. Mamy nadzieję, że regały spełniają Pani oczekiwania i będą długo służyć. Pozdrawiamy.

Katarzyna

22-07-202009:47:58
negatywna

Niestety wysłany fotel był uszkodzony. Konkretnie z boku oparcia było ok. 3cm przecięcie obicia i gąbki. Powstało na pewno przed wysłaniem. Ponieważ było nieduże i w miejscu mało widocznym zamiast bawić się w wysyłkę i możliwe przepychanki postanowiłem skleić i zostawć.

Fotel OHIO - czarny

Fotel OHIO - czarny

Ocena 4/5  

Wygodny, ładnie wykończony, cena niewygórowana.

Marek Olczak

22-07-202007:24:54
negatywna

Ola

20-07-202008:06:30
negatywna

Zamiast zamówionej szafy został dostarczony inny mebel. Mimo początkowej chęci zalatwienia sprawy przez konsultanta Meble.pl mebel nie został odebrany ani nie zostało dostarczone właściwe zamówienie, a minęły 2 tygodnie od dostawy.

Laura

20-07-202007:28:38
negatywna

Firma nie dotrzymuje terminów dostawy. W moim przypadku zamówiłam mebel i musiałam dokonać pełnej wpłaty w chwili zamówienia. Gdy po półtora miesiąca nie otrzymałam towaru i zadzwoniłam w tej sprawie, okazało się, że mebel ten został wycofany z oferty, o czym nie zostałam poinformowana . Pani, która ze mną rozmawiała bardzo nieuprzejma. Nie polecam tego sklepu.

Kremowa romantyczna szafka nocna RICHMOND

Kremowa romantyczna szafka nocna RICHMOND

Ocena 2/5  

Niska jakość.

Kremowa romantyczna skrzynia RICHMOND

Kremowa romantyczna skrzynia RICHMOND

Ocena 2/5  

Meble ładne ale bardzo złej jakości. Absolutnie nie polecam dla dzieci lub młodzieży. Nie wytrzymają roku.

Zdzisława

18-07-202020:09:57
negatywna

Zamowienie zostalo zrealizowane przed czasem z czego sie bardzo ucieszylam. Niestety towar wadliwy...reklamacja zlozona zostala rozpatrzona pozytywnie.Niestety...dalej czekam na nowy blat....Minęlo 20 dni.... i cisza

Maria

16-07-202012:10:52
negatywna

Wybrany płyta była niedostępna od ręki więc czas realizacji ponad 20 dni roboczych ale to jest ok. Niestety po 23 dniach dostaje tel. Z informacja, że brakuje okleiny 2mm i to co mogę zrobić to zmienić na 0,8 albo czekać kolejne 25dni(!). Zdecydowałem zmienić na 0,8.

Tomasz

16-07-202007:14:14

W tym zamówieniu:

negatywna

problem z systemem i dostawą. powinniście nad tym popracować

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry ;) Dziękujemy za Pani uwagi. Niestety w przypadku Pani zamówienia, problem pojawił się przy dostawie towaru przez firmę kurierską, na co nie mamy wpływu. Z naszej strony zamówienie zostało zrealizowane przed wyznaczonym terminem. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zamówiony stół spełnia Pani oczekiwania ;)

m

15-07-202014:57:06
negatywna

Mebel został uszkodzony fabrycznie oraz w trakcie transportu.Dodatkowo kurier nie zadzwonił, że stoi pod domem, co spowodowało mnóstwo komplikacji.Pomoc udzielona w związku z tym przez Pana pracującego w dziale spedycji była super, pełne zaangażowanie, szkoda, że meble zniszczone.

Karolina Madera

14-07-202011:25:09

W tym zamówieniu:

negatywna

Kupiłem dwie szafki łazienkowe na wymiar. Załączone instrukcje były wygenerowane aitomatycznie i nie pasowaly do tych szafek. Dodatkowo niechlujnie wykonane frezowania pod plecy szafki, musialem poprawiać bo inaczej nie dalo się jej złożyć. Nie wiem czemu nie wycięto również naciec w plecach pod uchwyty,też musiałem to sam robić. Nie polecam, za te pieniądze to kpina

Marek

10-07-202006:10:00

W tym zamówieniu:

negatywna

Dz.dobry, Dostawa przewidziana na 02 07.20-brakMam dodatkowe koszty z przewozem, ponieważ stolik prewidziany byl di Francji, gdzie mieszkam.Seria stolików podobno uszkodzonych produkowana jest w Chinach a nie w Polsce.Bałagan,brak koordynacji a ja nie mam produktu. Z poważaniem -Renata Riou

Riou Tenata

07-07-202010:02:35
negatywna

Beznadziejna jakość

Sieja53@gmail.com

02-07-202006:01:16
negatywna

Jakość wykonania blatów I frontów jest bardzo dobra, jednak to wszystko idzie na marne kiedy w transporcie wszystko się rysuje. Nic nie zostało zapakowane jak powinno, wystarczyła zwykla tektura albo stretch. Stanowczo odradzam tego producenta, wszystkie fronty nadają się do obory.

Bartosz Tryk

26-06-202013:58:25

W tym zamówieniu:

negatywna

Nie polecam !!!!! bardzo długi czas dostawy 1,5 miesiąca) brak informacji od firmy meble.pl odnosnie przesunięcia terminu dostawy, o wszystko trzeba dopytywać.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za powstałe opóźnienie w realizacji zamówienia. Niestety nie otrzymaliśmy odpowiednio wcześnie informacji od producenta, że dostawa ulegnie wydłużeniu. Jeszcze raz przepraszamy i pozdrawiamy.

Karolina

25-06-202011:36:16
negatywna

Bardzo długi czas oczekiwanua na towar, otrzymałam inny mebel niż zamówiłam, długo czas oczekiwania na wymianę

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Początkowy termin realizacji zamówienia został wyznaczony na 14 dni roboczych i został przez Panią zatwierdzony w momencie składania zamówienia. Udało nam się wysłać zamówiony towar tydzień przed wyznaczonym terminem. Niestety dłuższy czas oczekiwania na wymianę był uzależniony od trasy firmy transportowej. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą pomyłkę i wszelkie niedogodności.

Renata Momot

24-06-202008:08:53
negatywna

Do tej pory nie otrzymałem przesyłki z powodu braku kodu do odbioru przesyłki-pani w kiosku mi nie wydała przesyłki

DARIUSZ ZACHWIEJA

11-06-202010:46:45
negatywna

Konsultantka ze sklepu powiedziała, że kierowca z firmy kurierskiej pomaga wnosić meble. W firmie kurierskiej powiedzieli, że pierwsze słyszą i kierowca w niczym nie pomaga. I rzeczywiście nic nie zrobił. Sprzeczne informacje.

Regał SQUARE

Regał SQUARE

Ocena 5/5  

Regały bardzo ładne, dobrze komponują się w mieszkaniu.

Daria

10-06-202011:16:47
negatywna

Szczerze nie polecam

Komoda szafka 4 szuflady biały

Komoda szafka 4 szuflady biały

Ocena 1/5  

Jednak jaka cena taki towar typowa chinszczyzna

Paulina

02-06-202011:00:02
negatywna

Komoda dotarła w stanie uszkodzonym.Uszkodzony cały korpus oraz blat-,,ubite` rogi .transport to tragedia.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że przesyłka dotarła do Pana uszkodzona. Przypominamy, że przysługuje Panu prawo do reklamacji uszkodzonego towaru. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i pozdrawiamy serdecznie.

Andrzej

29-05-202010:40:50
negatywna

Tragiczna obsługa zamówienia. Nikt się nie interesował tym, że towar stał zapomniany w firmie spedycyjnej. Dopiero po kilku moich telefonach udało się uzyskać informacje i towar dotarł po ponad tygodniu od zakupu. Duży minus

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z obsługi naszego sklepu, jednakże po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej, to oni są odpowiedzialni za dostarczenie przesyłki. Niestety nie mamy wpływu na działania firm przewozowych i terminu dostarczania przesyłek. Mimo wszystko przepraszamy za wydłużony czas dostawy i mamy nadzieję, że stół spełnia Państwa oczekiwania. Pozdrawiamy.

Dariusz

27-05-202010:45:08
negatywna

Kurier nie chciał wnieść zamówionego towaru sama musiałam to zrobić

Stół rozkładany Saturn wiśnia

Stół rozkładany Saturn wiśnia

Ocena 4/5  

Stół super spełnia moje oczekiwania

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry Pani Moniko, po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej nie mamy wpływu na jej dostarczenie. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłek powyżej określonej wagi, jeśli taka usługa nie została wykupiona. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pani zadowolona z zakupionego stołu. Pozdrawiamy.

M.S.

26-05-202007:58:11
negatywna

Pani, która zajmowała się moim zamówieniem nie powinna tego robić. Na realizację zamówienia czekałem ponad 2 miesiące a miałem zapewnienie, ze jeśli wpłacę zaliczkę do 10go marca ( tak oczywiście zrobiłem i środki zaksięgowały się 10 marca o godzinie 11.00) to zamówienie będzie wysłane do 9 kwietnia. Realizacja odbyła się ponad miesiąc później.

Bartłomiej

26-05-202007:44:25
negatywna

Pomylono witryny zamiast dwóch podwójnych otrzymałam jedna pojedyncza i jedną podwojną. Od 2 tygodni brak reakcji na reklamację.

azyszczynska

21-05-202016:17:02
negatywna

Na krawędziach blatu są duże odpryski, odchodzi górna warstwa forniru, gdyby nie to, że blat leżał przy odbiorze druga stroną do góry nawet bym tego nie odbierał, jakbym chciał mieć poszarpany tak blat to bym sam go rozkroił nożem kuchennym z lepszym skutkiem

Julian Kotarba

14-05-202009:09:06

W tym zamówieniu:

negatywna

Bardzo duży wybór produktów - na stronie. Jednak jak już coś kupisz to zaczyna się zamieszanie: nie wiadomo co do ciebie jedzie, kiedy dojedzie, poźniej się okzauje, że jednak coś nie dojedzie (chociaż dostajesz potwierdzenie wysłania towaru), odpowiedzi od sprzedawców lakoniczne.

Krzesło FOX - dąb/granatowy

Krzesło FOX - dąb/granatowy

Ocena 5/5  

Krzesło bardzo w porządku

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Bardzo nam przykro z powodu Pani niezadowolenia z zakupów w naszym sklepie. Za wydłużony czas dostawy jest odpowiedzialna firma przewozowa. My wysłaliśmy Pani przesyłkę kilka dni przed wyznaczonym terminem. Mamy nadzieję, że zakupione krzesło spełnia Pani oczekiwania i będzie długo służyło. Pozdrawiamy serdecznie.

Maria

29-04-202007:50:38