Dostarczono inny blat niż zamówiłem - inny kolor, po reklamacji doszedl właściwy ale na darmo przejechałem 70km i nikt nawet nie przeprasza, zero rekompensaty
Dokonalam zbiorowego zamowienia ze wzgledu na brak czasu i mozliwosci odbioru wielu przesylek kurierskich ze wzgledu na prace. Niestety kazdy produkt zostal wyslany osobno. Co kilka dni byla inna firma kurierska z jakims meblem. Bez uslugi wniesienia mimo oplaty. W mailach nie widzialam nawet ktory towar wychodzi do wysylki. Tylko kody i numery przesylek co bylo niezrozumialo i wymagalo monitorowania sprawy aby mozna bylo ustalac montaze na miejscu. Jestem bardzo niezadowolona z zakupow w tym sklepie. 3 produkty zostaly podzielone na 4 wysylki a i tak nadal nie otrzymalam calosci zamowienia bo do lozka nie przyszedl stelaz o ktory znowu musze pisac maile, sprawa bardzo sie rozciaga i te zakupy nie byly przyjemnoscia pomimo wydanych pieniedzy.
23.03.2024 08:17
Dostawa 48h jest fikcją. zamówienie dostarczono po prawie 2 tygodniach
19.03.2024 10:33
Zamówiłem sklejkę której akurat nie było na stanie. W miarę szybko ktoś się ze mną skontaktował i wybrałem inna, tańsza. Różnica w cenie miała mi być zwrócona na konto. Niestety nigdy nie dostałem tych pieniędzy. Płaciłem blikiem i w potwierdzeniu przelewu od księgowości widzę ze zwrot został zrobiony na jakieś konto blokowe, nie na moje. Odpisałem lecz nikt się już z tym do mnie nie odzywa…
Z zamówionych w tej samej transakcji 2 foteli barowych dotarł tylko ten granatowy a po szarym ani widu ani słychu, nie wiem na jakim to jest etapie czy ktoś zapomniał czy czekamy na dostawę. Proszę o jakieś info.
29.02.2024 14:12
Termin wysyłki przesuwany był kilkukrotnie. W momencie gdy dostałem już informację, ze ustalany jest transport, dostałem kolejną wiadomość z informacją, że jednak jeszcze nie ma tego produktu. Bardzo długi czas oczekiwania, niezgodny z zapewnieniami firmy (tym co było na stronie). Ponadto, za tak długi czas oczekiwania dostałem propozycję rekompensaty (moim zdaniem niewspółmiernej do czasu oczekiwania), jeżeli poczekam na produkt trochę dłużej. Zdecydowałem się poczekać, mebel jest u mnie już 3 tyg, rekompensaty brak, informacji jakichkolwiek też. Osobiście bardzo negatywnie oceniam, nie wiem czy zdecyduję się na kolejne zakupy tutaj.
28.02.2024 11:16
Obsługa sprzedażowa wypada dobrze, natomiast realizacja wypadła fatalnie. Dostawę towaru wysłana na adres z faktury, a adres dostawy wpisano na fakturze. I tak transport, który kosztował ekstremalnie dużo i musiałem jechać 25km po odbiór osobiście. Na prośbę zmiany danych adresowych na fakturze otrzymałem odpowiedź, że po konsultacji z działem finansowym nie można zmienić danych, ponieważ dokument został wystawiony. Niechęć do korekty adresowych jest niezrozumiała i nie do zaakceptowania, dlatego mój komentarz jest negatywny mimo zgodności i wysokiej jakości towaru.
22.02.2024 20:27
kontakt dobry, obsługa miła i kompetentna, wykonanie zlecenia terminowe. paczki przyszły w dobrym stanie, ale brak jednej formatki i dwie ucięte krócej niż na zamówieniu i na nalepce, cena o 650 zł. wyższa niż tu gdzie kupuję, ale muszę jechać po towar i czekać dłużej. Niestety i tak musiałem jechać i prosić o ekspresowe docięcie braków
18.02.2024 18:22
W tym zamówieniu:
Nie jestem zadowolony z przebiegu realizacji zamówienia ponieważ popełniłem błąd w zamówieniu i chciałem go poprawić . Dzwoniłem na drugi dzień do opiekuna zamówienia i Pani powiedziała żebym wysłał poprawione zamówienie na e-mail, co uczyniłem lecz otrzymałem odpowiedź e-mail od innej Pani że już nie można poprawić zamówienia. Zamówienie złożone 8 stycznia ,a realizacja miała być na 24 stycznia. 10 stycznia wysłałem e-mail z poprawnymi wymiarami lecz dostałem odmowną odpowiedź. Pomimo odległego terminu realizacji nie można poprawić błędu.
Dwie formatki zamiast 2618mm miały 2616mm, nie sprawdziłem od razu i musiałem ściągać i skracać już zawieszone korpusy. Pierwszy raz coś takiego mi się trafiło, następne odbiory jak już to z miarką w ręku.
Jedyne o co prosiłam to szybki czas realizacji zamówienia dlatego przed jego złożeniem zapytałam kiedy płyty byłyby dostarczone. W dniu w którym miały dojść poinformowano że zapomniano o nich w transporcie i będą dwa dni później. :)
06.02.2024 08:12
Niestety w zestawie szafki brakuje dwóch półek. Na e-maila w tej sprawie nie dostałem żadnej odpowiedzi. To był mój trzeci zakup w tej firmie i przypuszczalnie ostatni, choć jakość wykonania uważam za wysoką.
Transport - chamstwo
Fatalnie. Paczka przyszla uszkodzona. Czekam na rozpatzrenie reklamacji. W sklepie nikt mi nie pomogł, kazała Pani dzwonic do firmy kurierskiej
Fotel obrotowy welurowy ARON - czarny
Paczka przyszła uszkodzona, nie otwierałam jej. Nie moge ocenic towaru.
11.01.2024 09:21
Niestety krzesła po mimo zamówienia z opisem "dostawa przed świętami" zostały dostarczone po świętach. Olbrzymi minus całego zakupu. To był główny powód dla którego zdecydowaliśmy się u Państw zakupić krzesła, a tu takie rozczarowanie.
Krzesło CLARION 2 - czarny/popiel
Jesteśmy zadowoleni z zakupu. Krzesła są bardzo dobrej jakości i wydają się solidne. Krzesła są wysyłane juz skręcone więc odchodzi element montażu co jest dodatkowym plusem. Jedynym minusem całego zamówienia było to że krzesła przyszły po świętach, a na stronie była informacja że zostaną dostarczone przed świętami. Gdyby nie "ekspresowa wysyłka" to zakupilibysmy krzesła u konkurencji w lepszej cenie, ale trudno... Krzesła polecam.
05.01.2024 09:26
Zamówione meble podczas rozpakowywania okazały się uszkodzone. Zareklamowałam pojedyncze, złamane elementy,które firma przysłała mi nie te które reklamowałam.Zaznaczylam dokładnie w instrukcji,które elementy reklamuje a nie otrzymałam w ogóle tego elementu a pozostałe przysłali nie te co trzeba.Bardzo nieprofesjonalna obsługa klienta.
02.01.2024 15:23
Jeśli chcecie czekać tygodniami na meble to tu kupujcie. Fotel wysłany w dwóch paczkach, jedna doszła sprawnie, na drugą czekałam 2 tygodnie. Leżała na magazynie i nikt nie potrafił powiedzieć, dlaczego: ani meble.pl ani pożal się poczta polska. Spokojnie można było wysłać fotel w całości, ponieważ w drugiej paczce było tylko oparcie, które było lekkie. Pan z meble.pl twierdził, że to wszytsko wina przewoźnika, czyli w tym przypadku Pocztexu. Ale ktoś podpisał z nimi umowę i dokonał wyboru....Pan twierdził, że nie ma wpływu na to, jak i przez kogo są wysyłane meble z magazynu ...śmieszne tłumaczenia.
02.01.2024 10:41
SZCZERZE MÓWIĄC JESTEM ROZCZAROWANA CAŁA SYTUACJA. ZAMAWIAŁAM MEBLE NA INTERNECIE MYŚLĄC, ŻE TO SA POLSKIE PRODUKTY, BO TEGO MOŻNA SIĘ DOMYŚLAĆ JEŚLI WIDI SIĘ STRONĘ MEBLE.PL. ODBIÓR BYŁ PRZEZ MOICH RODZICO ,KTÓRZY DOPIERO TERAZ POINFORMOWALI MNIE ,ŻE MEBLE SA PRODUKCJI CHIŃSKIEJ …… GDYBYM CHCIAŁA KUPIĆ MEBLE CHIŃSKIE SZUKAŁABYM ICH NA ALILI EXPRESS… KOSZTOWAŁYBY POLOWE I NIE MIAŁABYM ZARZUTÓW DO JAKOŚCI. STRONA POWINNA OTWARCIE ZAZNACZYĆ ,ŻE JEST POŚREDNIKIEM W SPRZEDAŻY MEBLI CHINSKICH
31.12.2023 21:54
Szafki nocne kupione za tyle kasy a szuflady chodzą tak jak przy szafce kupionej w ikei za 200 zł.Nie polecam
Szafka nocna z szufladami MEGAN - biały
Szafki w których szuflady chodzą tak ciężko jak w meblach kupionych w ikei za 200 zł. Od szafek nocnych kupione w tej cenie oczekuje się innej jakości wykonania.Nie polecam.Wyglądają ładnie ale to tylko tyle.
30.12.2023 22:42
Beznadziejny transport. Wszystko spakowane w jedną ogromną paletę, której nie można było wprowadzić do lokalu. Trzeba było na zewnątrz przy deszczu rozpakowywać i wnosić. Elementy konstrukcyjne bardzo słabo zabezpieczone.
Niestety stół dotarł do mnie uszkodzony (narożnik blatu) mimo oryginalnego opakowania, poza tym długi okres oczekiwania na zamówiony towar
27.12.2023 22:04
Płyty przyjechały uszkodzone od drzwi od przodu (wygląda na odpryski przy obróbce). Jedna z płyt bocznych przyjechała ułamana (była schowana w środek palety zatem to nie uszkodzenie w transporcie, tak jak pozostałe uszkodzone). Nie szkodzoną boczną dałam w środek pomiędzy dwie sąsiednie szafy i tego nie widać, a drzwi sobie obrobię szpachlą, zamówienie było przed świętami i gdybym nie zadzwoniła i podpytała co się z zamówieniem dzieje to opóźnienie realizacji byłoby jeszcze dłuższe, bo ktoś zapomniał je przeklinać zamówienie do realizacji… Szkoda, że jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia, może więcej bym tam zamówiła. Jeszcze Pani na infolinii powiedziała żebym sobie kogoś załatwiła do rozładowania palety, bo ściągnięcie towaru z auta jest po stronie Klienta - przecież przy takich paletach wystarczy zaznaczyć auto z windą i przewoźnik zostawia paletę pod blokiem (ale jak widzę, lubią denerwować i stresować ludzi). Całe szczęście współpracuje z Rabenem i tam myślą jak dostarczają palety, żeby przyjechać autem z windą.
Obsługa niepomocna, czas przesyłki trzykrotnie przekraczający termin dostawy podany przy produkcie. NIE POLECAM.
Krzesło welurowe K462 - popielaty
Jestem bardzo zawiedziona zakupem bo kolor krzeseł jest totalnie różny od tego , który jest przedstawiony w ofercie.. W ofercie obicie krzesła miało jasny popielaty kolor a w rzeczywistości kolor jest bardzo ciemny szary , wręcz z odcieniem niebieskim. Różnica jest ogromna . Żałuję zakupu , jak można przedstawiać klientom towar tak przekłamujący rzeczywistość ? NIE POLECAM.
22.12.2023 20:24
Kupiłem łóżko bardzo niewygodne oraz zrobione z najtańszych materiałów, niestety sklep zasłania się przepusem iż łóżko było robione na specjale zamówienie i nie można zwracać towaru. Sprzedając takie taką tandetę to sprytny przepis. Nie polecam .
Kanapa rozkładana 1-osobowa z pojemnikiem BELLA 80
Bardzo niewygodna , zrobiona z najtańszych materiałów, gdybym zobaczył ją przed zakupem to w życiu bym jej nie kupił a na pewno nie za taką wysoką kwotę. Pieniądze wyzucone w błoto, musiałem kupić nowe bo tego nie można zwrócić. Nie polecam nikomu tego produktu. Sklep chowa się za przepisem iż łóżko jest robione na specjalne zamówienie i nie można zwracać.
21.12.2023 09:23
Otworowanie pod prowadnice błędnie wykonane, wymagane było wykonanie nowych.
za drogo jak za taki mały kawałek próbki
10.12.2023 09:43
Tragedia, przyznaje ze to ja coś źle kliknołem co do koloru fotela, chciałem wymienić na inny kolor i pokryć wszelkie koszty, ale niestety powiedziano że to niemożliwe, nie polecam takich firm
Fotel PULSAR - popiel
kolor tragiczny
27.11.2023 17:13
Wszystkie elementy przyjechały uszkodzone (obite rogi i to po obu stronach) tylko odpad bez uszkodzeń. Żenada.
Czas oczekiwania bardzo długi, ok. miesiąca- oczywiście nas uprzedzono . Ale potem przesunięto termin dostawy o kolejne nie kilka dni a prawie dwa tygodnie. Jakośc przedmiotu bardzo dobra, ale czas oczekiwania był przesadny.
Stojak na buty ST8 - naturalny
przedmiot dobrej jakości w stosunku do ceny
12.11.2023 12:09
Kurierzy którzy obsługują firmą są nie profesjonalnej. Jeden (zadbane.pl) naciągną ojca na pieniądze na dostawę z przyniesieniem bez żadnego skutku jak złożyłam reklamację.
12.11.2023 08:42
za długi okres oczekiwania na zamówiony towar
Krzesło ogrodowe QUINN - biały
zamówiony towar jest bez zastrzeżeń
27.10.2023 22:02
Meble odbiera się w 3 różnych pomieszczeniach. Osobno wkręt, zawiasy itp. Osobno wz, osobno płyty. Meble przywozi z magazynu wózek. Wszystkie elementy osobno. Nic nie spakowane, zabezpieczone, w drodze wszystko może się porysować. Otwory na kolki nawiercone za płytko, musiałem skracać kołki. Nie polecam.
Sklejka przyszła pogięta. Zapewne wynika to z nieprawidłowego procesu suszenia drewna.
Stół viliams, blaty ok, nogi niedomalowane ,jedna obita wielkości paznokcia kciuka
12.10.2023 10:24
Łóżko bez materaca tak jak w opisie jednak brak wzmianki że braku stelaża na materac . Łóżko całkowicie nienadaje się do spania trzeba dołożyć 500 zł na stelaż n8e licząc 1000 zł na materac , nie polecam.
Łóżko FOLLOW z wysuwanymi szafkami nocnymi 180x200 - dąb artisan/matera
Łóżko nie posiada stelaża, jednak w opisie nie ma o tym wzmianki . Nie nadaje się do spania póki nie zainwestuje się 500 zł na zakup stelaża. Nie polecam ponieważ przy składaniu czeka was przykra niespodzianka i dodatkowe koszty .
03.10.2023 18:19
Zaznaczyłem opcję zabudowy szeregowej a mimo to wieniec górny jest szerszy od reszty korpusu, po przykręceniu do szafy obok powstaje na górze szczelina. Ponadto wieniec górny miał ponad 70 cm, i wymagał mojej korekty by zmieścić się we wnęce. W paczce dodatków dostałem za dużo śrub natomiast za mało kołków.
Meble wylądowały całkowicie w koszu, straciłam 2 tyś, i sporo nerwów, zwroty niemożliwe bo to meble na wymiar, źle wycięte, krzywe i połamały się przy montazu
Tragedia jeśli chodzi o dostawę. Na szczęście mam niestandardowe godziny pracy, mąż ma firmę więc nie byliśmy na tym stratni. Dostawa miała być na środę, w środę się nie udało, więc ze środy na czwartek i z czwartku na piątek. Więc osoba pracują na etat musiałaby wykorzystać 3 dni urlopu wypoczynkowego lub bezpłatnego bo był problem z transportem. Jakby firmy oddawały kasę za każdy dzień opóźnienia dostawy to by może zaczęli szanować klientów. Pierwszy i ostatni raz.
Niestety nie jestem zadowolona z obsługi. Przed zakupem, zadzwoniłam podpytać o jeszcze jeden element do łóżka jaki był mi potrzebny. Dostałam w sumie odpowiedź i informacje również, że dane łóżka są dostępne akurat także do 4 dni będzie wysyłka. I zaczęło się…brak informacji po zamówieniu towarów, po ponad tygodniu i kontakt z mojej strony z zapytaniem, co z dostawą dostałam informacje, że towar zostanie wysłany jednak po 3 tygodniach… Nadmienię, że gdybym sama się nie skontaktowała pewnie tej wiadomości w ogóle by nie było
09.09.2023 08:43
Brak otworòw do 8 kołkòw. Pozostałe wywiercone nieròwno. W związku z tym ława niemożliwa do samodzielnego montażu
21.08.2023 19:05
Produkt został zamówiony do paczkomatu, ale nie jest możliwy zwrot do paczkomatu.
09.08.2023 17:59
Dostawa poza terminem wyznaczonym
08.08.2023 08:07
Nie otrzymałem pełnego zamówienia, musiałem jechać do marketu budowlanego i dokupywać kołki... absurd, drugie zamówienie w tej firmie i znowu problem.
Niestety fornir był pęknięty. Pracownik nie wykonał zdjęcia
02.08.2023 08:15
Szafki kuchenne za prawie 17 tys. zł - spodziewałem się że za taką cenę będą wykonane bardziej precyzyjnie i bez wad. Brzegi płyty meblowej w niektórych szafkach są wyszczerbione albo laminat jest popękany. Dlatego jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia i nie warta tych pieniędzy.
Śruby nie pasują do uchwytów. Pojechałem na montaż 700 km od granicy i musiałem jeszcze szukać śruby.. Wielki błąd
04.07.2023 08:04
Zakupiłem zmywarkę płacąc za nią prawie 2500 zł. Okazało się, że w dostarczonej przesyłce brak nóżek przez co niemożliwe jest wypoziomowanie zmywarki w zestawie. Można powiedzieć głupie nóżki ale reklamacja do dnia dzisiejszego nie została zrealizowana. t5u nawet komentarza szkoda.
Ciężko skomentować transakcję o której zorientowaliście się po 3 miesiącach i bez słowa wysyłacie jakgdyby nigdy nic.
28.06.2023 13:16
Długi czas oczekiwania, szafa była w wielu miejscach brudna, ale co gorsza wyszczerbiona.
Szafa 2-drzwiowa DONA I 200 - biały połysk
Długi czas oczekiwania, szafa była w wielu miejscach brudna, ale co gorsza wyszczerbiona, brakowało również elementów do montażu, było to dużym problemem gdyż co chwile musieliśmy przerywać składanie i jechać do sklepu po w/w elementy. Nie polecam
13.06.2023 12:35