To nie jest transakcja ta firma okrada ludzi nie dostałam paczki i pieniędzy nikt nie chce zwrócić, ostrzegam przed ta firma zgłoszę ich do rejestru podejrzanych firm
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Moniko, zamówione przez Panią biurko zostało do Pani dostarczone 22 listopada, a odbiór towaru został pokwitowany Pani nazwiskiem. Ponadto, nikt nie kontaktował się z nami w sprawie niedostarczenia towaru czy zwrotu pieniędzy. Prosimy zatem nie kierować wobec naszej firmy bezpodstawnych zarzutów, a jeśli miała Pani jakiś problem z zamówienie, prosimy o kontakt z Działem Handlowym. Pozdrawiamy.
06.12.2019 07:48
Niestety pomyliłam się w zamówieniu w dość głupi sposób tzn otwory na zawiasy zaznaczyłam w miejscu gdzie otwory na uchwyty. Takie fronty dostałam. Niby nic, wszystko zgodnie z zamówieniem, ale..... gdyby pracowali u was pracownicy, którzy nie pracują jak automaty ktoś mógłby pomyśleć że coś jest nie tak i wykonać choćby telefon lub zadać mailowo pytanie. Nie byłabym stratna kasy za kolejne 4 fronty.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Ma Pani rację, fronty jak i otwory zostały wycięte przez automaty, a dokładnie przez zautomatyzowaną linię produkcyjną. Złożone zamówienie zostało automatycznie skierowane do produkcji, dzięki czemu zaledwie w dwa dni zostało do Pani wysłane. Serdecznie pozdrawiamy.
32 dwa dni czekam na szafę. Coś dostałem ale nie szafę bo ktoś albo źle zapakował albo rzucał w transporcie paczka. Do tego jeszcze 14 dni mam czekać na rozpatrzenie reklamacji. Zostawiam to bez komentarza.
SZAFA LIMA REG-2 dąb sonoma
co mam oceniać jak nie mam szafy. Zostawiam sprawę bez komentarza
15.11.2019 07:56
Niestety nie jestemy zadowoloni był problem z montażem panowie od tego byli niekompetentni nie byli przygotowani na montaż mebli nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Bardzo nam przykro, że usługa wniesienia oraz montażu nie spełniła Państwa oczekiwań. Niestety nie mamy wpływu na takie sytuacje, ponieważ dostawa realizowana jest przez firmę zewnętrzną. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zamówiona kanapa będzie długo Państwu służyć.
14.11.2019 09:58
Towar uszkodzony
Garderoba opal ii wieszak lustro szafka na buty / biel
Bardzo slaba jakosc, instrukcja nieczytelna. Towar uszkodzony
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za dostarczenie uszkodzonego produktu. Przypominamy, że przysługuję Państwu prawo do zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru. Ze szczegółami można się zapoznać na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
06.11.2019 06:18
Towar OK, ale czas wysyłki to jakieś nieporozumienie. Po 3 tygodniach oczekiwania dowiedziałem się, że... muszę czekać kolejny tydzień. Sprzedają towar którego fizycznie nie mają na magazynie.
31.10.2019 20:33
Witam Jestem niezadowolony ze względu ze miał byc kolor niebieski a dostarczono w ciemnoniebieskim. Szkoda. Pabierowski Boguslaw
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z koloru fotela jaki Pan zamówił, jednakże w karcie produktu jest napisane, iż kolor produktu to granatowy. Mamy nadzieję, że mimo wszystko fotel będzie długo służył.
30.10.2019 07:30
zakupiłem Tandembox PROWADNICE 578 Dł.45cm Wysuw 100% 30kg Hamulec. Szuflada z zawartością waży 12,5 kg i prowadnica nie dociąga szuflady do końca. Przyczyn może być dwie: 1) hamulec za mocny, 2) sprężyna dociągająca za słaba.
Tandembox PROWADNICE 578 Dł.45cm Wysuw 100% 30kg Hamulec
zakupiłem Tandembox PROWADNICE 578 Dł.45cm Wysuw 100% 30kg Hamulec. Szuflada z zawartością waży 12,5 kg i prowadnica nie dociąga szuflady do końca. Przyczyn może być dwie: 1) hamulec za mocny, 2) sprężyna dociągająca za słaba.
28.10.2019 08:14
Dokonałam zakupu krzesel kuchennych w ilości 3 szt., wszystkie powyszczerbiane, poobcierane, po moim telefonie w tej sprawie uslyszalam, proszę zrobić zdjęcia i przesłać, to ocenimy, czy będziemy wymieniać uszkodzone elementy, poza tym nie mogłam doczekać się na dostawę, zmuszona byłam interweniować. Absolutnie nie polecam, beznadziejna obsługa.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wydłużony czas dostawy oraz dostarczenie uszkodzonych krzeseł. Jest nam niezmiernie przykro, że jest Pani niezadowolona z obsługi naszego sklepu, jednakże przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru to standardowa procedura reklamacji w naszym sklepie.
22.10.2019 07:52
Poraz pierwszy to sie zdazylo ; kolo wyciete fi 147 wpozadku natomiast skleika elastyczna nie tylko ze byla tragicznej jakosci ale rowniez przyszla podziurawiona bo byla od gory tylko zabezpieczona kartonem i poniewaz to bylo na palecie i napewno na ta palete polozono cos co spowodowalo podiurawienie . zadam bluskawiczej nowej przesylki jan hardyn ( prezes) tel . 690 044 191
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Niezmiernie nam przykro, z powodu uszkodzonego produktu. Bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres: reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Kiepskie biurka, żałuję że kupilem
19.09.2019 06:46
Zapłaciłem za transakcje pieniądze dałem w środę a na odbiór czekałem tydzień to co mam być szczęśliwym? i jeszcze zamiast dwóch elementów dostałem trzy dobrze chociaż że przecięte tak jak zaznaczyłem bo do piero bym się wkurzył nie wiem czy jeszcze kiedykolwiek znów tam coś zamówię skoro robią co chcą !
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Termin realizacji zamówienia został wyznaczony na 29.08 i w tym dniu zamówienie zostało wysłane. Dokonując zamówienia zatwierdził Pan czas oczekiwania. Pozdrawiamy.
pomimo, że dostałem produkt, który zamówiłem, do tego ten produkt spełnia moje oczekiwania, to uważam że oczekiwanie na niego 2 miesiące to lekka przesada. informacja o czasie dostawy ponad 28 dni roboczych powinna być lepiej wyeksponowana.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Przykro nam, że czas oczekiwania na przesyłkę nie spełnił Pani oczekiwań, jednakże składając zamówienie, taki termin został zatwierdzony. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zakupionego towaru i mamy nadzieję, że będzie długo służył. Pozdrawiamy.
09.09.2019 08:07
Stolik byl obity w dwóch miejscach
06.09.2019 14:54
Marna jakość zamówionych próbek płyt meblowych. Wyglądem przypominają najtańsze meble szkolne. Nie polecam.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Bardzo nam przykro, że próbki płyt nie spełniły Pana oczekiwań. Jest to dla nas zaskoczeniem, gdyż sprzedajemy jedynie najwyższej jakości płyty meblowe firmy Egger, które zawsze spełniają oczekiwania naszych klientów. Być może otrzymane przez Pana próbki były wadliwe, za co serdecznie przepraszamy.
04.09.2019 06:05
Zamawialalismy narożnik prawostronny A otrzymaliśmy lewostronny. Bardzo proszę o jak najszybszy kontakt i wymianę narożnika.
Narożnik rozkładany Loft 32 z wnęką i pufami
Dostaliśmy narożnik lewostronny zamiast prawostronnego.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za pomyłkę jaka nastąpiła. Cieszymy się jednak, że reklamacja została szybko rozpatrzona u naszego dostawcy i prawidłowy narożnik dotarł do Państwa. Pozdrawiamy.
28.08.2019 16:39
Jakość zakupionej sklejki fatalna ( sklejka Fuma). Sklejka popękana, ze śladami nieudolnego szpachlowania, w wielu miejscach silnie przebarwiona. Mogłem wykorzystać 60% sklejki.. W poprzednich zamówieniach było jeszcze gorzej. Sklejka się rozwarstwiała na krawędziach ( sklejka Meranti), w wielu miejscach pod pierwszą warstwą wprasowane śmici powodujące zgrubienia, w środku puste przestrzenie.. Zamówiłem dokonanie skomplikowanych wykrojów wraz z wycinaniem otworów. Czy pracownik nie widział robiąc rozkroje że sklejka jest wadliwa ? Z zamówienia wykorzystałem 50%.. Dałem firmie szanse po pierwszej wpadce. W sumie złożyłem trzy zamówienia i nigdy więcej. Kupowałem sklejke w Castoramie wiele razy, ani razu nie miałem problemu z jakością.
Zaden z zamowionych mebli nie przyszlo na Czas!
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Zarówno fotel jak i regał, który Pani zamawiała z wysyłką 48h, zostały w tym terminie wysłane (czas dostawy został wydłużony, jednakże nie jest on zależny o nas). Jedynie wysyłka dywanu nastąpiła z opóźnieniem, za co serdecznie przepraszamy.
15.08.2019 08:06
Przesyłka fatalna, ponad 2 tygodnie czekałem na dowiezienie już po otrzymaniu informacji, że towar został wysłany. Przeleżał na magazynie i nie było komu go dostarczyć.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w wysyłce zamówionego towaru. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zamówiona szafka spełnia oczekiwania. Pozdrawiamy.
07.08.2019 12:57
Opóźnienie w dostawie
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Przykro nam, że dostawa stołu się opóźniła. Niestety nie mamy wpływu na działania firm przewozowych. Z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła pomyślnie, towar został wysłany w terminie.
02.08.2019 10:59
Nigdy wiecej, pomijajac niezgodny z prawem zapis o braku mozliwosci odstapienia od umowy, gdyz `meble robione sa na indywidualne zamowienie` co jest kolejna bzdura, bo ta komoda nie byla meblem robionym pod wymiar. Cala sytuacja zaistniala z ewidentnych checi oszczednosci producenta...ale takie rzeczy tylko w Polsce. Kolejna sprawa po zaplaceniu dodatkowych!! 200 zl za transport (co przy zakupienie meble za 2500zl jest totalnym skandalem) kurier wyrzucil paczke na wjezdzie, poproszony o przsuniecie jej na bok by nie utrudniac kobiecie z dziecmi wyjazdu z domu (szafka jest bardzo ciezka i nie do ruszenia) zakomunikowal iz nie placa mu za wnoszenie meble wiec tak go zostawil. 90 % zakupow robie przez internet i tak koszmarnej obslugi nie miala jeszcze nigdy. nie pozdrawiam i nie zamierzam korzystac wiecej z Panstwa uslug (chociaz szafka jest jeszcze nie zlozona, wiec moze sie okazac ze kontakt ponowny bedzie konieczny, o zgrozo) upewnie sie rowniez by nikt z moich znajomych nie musial miec podobnych nieprzyjemnosci i omijali meble.pl szerokim lukiem.
Komoda z szufladami AA060 KROOD STEEL
Nigdy wiecej, pomijajac niezgodny z prawem zapis o braku mozliwosci odstapienia od umowy, gdyz `meble robione sa na indywidualne zamowienie` co jest kolejna bzdura, bo ta komoda nie byla meblem robionym pod wymiar. Cala sytuacja zaistniala z ewidentnych checi oszczednosci producenta...ale takie rzeczy tylko w Polsce. Kolejna sprawa po zaplaceniu dodatkowych!! 200 zl za transport (co przy zakupienie meble za 2500zl jest totalnym skandalem) kurier wyrzucil paczke na wjezdzie, poproszony o przsuniecie jej na bok by nie utrudniac kobiecie z dziecmi wyjazdu z domu (szafka jest bardzo ciezka i nie do ruszenia) zakomunikowal iz nie placa mu za wnoszenie meble wiec tak go zostawil. 90 % zakupow robie przez internet i tak koszmarnej obslugi nie miala jeszcze nigdy. nie pozdrawiam i nie zamierzam korzystac wiecej z Panstwa uslug (chociaz szafka jest jeszcze nie zlozona, wiec moze sie okazac ze kontakt ponowny bedzie konieczny, o zgrozo) upewnie sie rowniez by nikt z moich znajomych nie musial miec podobnych nieprzyjemnosci i omijali meble.pl szerokim lukiem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że miała Pani tak złe doświadczenie z dostawą zamówionego towaru. Przypominamy jednak, że to firma kurierska jest odpowiedzialna za dostarczenie przesyłki, dlatego nie mamy wpływu na ich działania. Oczywiście zajęliśmy się wyjaśnieniem opisanej sytuacji. Mamy nadzieję, że zamówiona szafka spełniła Pani oczekiwania. Pozdrawiamy serdecznie.
25.07.2019 10:23
Jeśli piszą,że czas oczekiwania wynosi 10 dni roboczych to towar otrzymasz po ponad dwóch tygodniach.
2 półki wiszące Kiki czarne
Wykonanie -super.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Zgadza się, 10 dni roboczych to dwa tygodnie - zatem Pana zamówienie zostało wysłane w terminie, a nawet jeden dzień roboczy wcześniej. Mamy nadzieję, że jest Pan zadowolony z zakupionego towaru. Pozdrawiamy.
13.07.2019 15:09
Długi okres transakcji ( trzy miesiące)
Chciałem domówić towar, zadzwoniłem i okazało się, że kurier jeszcze nie odebrał towaru wcześniej zamówionego, więc wydawało się, że można domówić, jednakże zostałem zignorowany. -10pkt za elastyczność i -10 za chęć zrobienia z tym tematem czegokolwiek, po prostu się nie da już proszę Pana bo zaraz będzie kurier:) tak się pozbywa klientów. Pozdrawiam. Radosław
Gałka GN10 ZnAL nikiel szczotkowany
Nie mam zastrzeżeń.
27.06.2019 22:41
Na zamówienie czekaliśmy o miesiąc dłużej niż wynikało to z podanego terminu. Ponadto, firma spedycyjna RABEN dostarczyła towar niemal po tygodniu od daty wysyłki - bo nie mieli odpowidniego samocodu do przewozu palet.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w wysyłce Państwa zamówienia. Wynikało ono z braku wszystkich elementów na stanie. Serdecznie przepraszamy i mamy nadzieję, że zamówione meble spełniają oczekiwania i dobrze służą. Pozdrawiamy.
Paczka przyszła po dwóch tygodniach od daty zakupu, jedna z czterech nóg była złamana krzesła miały być z drewna dębowego a nie są, nie wiem jaki to gatunek ale na pewno nie dąb bo wygląda całkowicie inaczej śruby do skręcania mebli miały uszkodzone gwinty nie szło ich wkręcić musiałem kupić nowe, lakier/ farba to jakaś kpina jest tak cienki że miejscami wygląda jak surowe drewno. Kontaktu ze strony firmy meble.pl całkowity brak pomimo moich kilkukrotnych telefonów i maili że paczki nie otrzymałem. Dla zainteresowanych mogę podesłać fotografie tego bubla i w/w wad.
Hoker NORDIC BAR biały - podstawa dębowa
Brak mi słów porażka nie kupujcie tego
29.04.2019 11:55
W nieuszkodzonej paczce otrzymałem połamane części szafki pod telewizor do złożenia. Nie miałem czasu reklamować bo potrzebowałem tej szafki natychmiast a kwota była niewielka. Poskładałem i jakoś się trzyma. Potem kupię porządną szafkę z IKEI
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana zgłoszenie reklamacyjne zostało zgłoszone i jest w trakcie rozpatrywania. Pozdrawiamy serdecznie.
12.04.2019 06:13
CZAS ZAMOWIENIA PRZEKROCZONY O KILKA TYGODNI ZAMOWIENIE NIE ZGODNE Z ZAMOWIENIEM BRAK PLYTY WODNOODPORNEJ NADPLACONY VAT ( FAKTURA EUROPEJSKA )NADAL NIE ZWROCONY
Zbyt długi czas oczekiwania. Na towar czekałem ponad miesiąc.
26.03.2019 20:02
Poprzednie zamówienia były realizowane wzorowo. Tym razem zaskoczenie. Jakość malutkiego frontu nadal wzorowa. Natomiast kwestia finansów bardzo poniżej klarownej współpracy. Za kwadracik o wielkości ok 30x30cm zapłaciłam ok 200zl. Ponieważ był mi potrzebny, zdecydowałam się. Natomiast dopiero późnie doczytałam, że jest to efekt konieczności zużycia płyty o większej powierzni- co rozumiem- i mogę otrzymać „resztki”, jeśli zaznaczę taką opcję przy składaniu zamówienia. Takiej opcji nie zauważyłam. Odbieram sytuację jako „być może uda się trochę klienta naciągnąć”. Można przecież wysłać odpady bez konieczności zlecania ze strony klienta lub wyraźnie go o tym poinformować . Resztki chętnie bym wykorzystała lub wydała lub wyrzuciła. Tym razem cena zupełnie nieadekwatna do towaru. Pozdrawiam
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Bożeno, bardzo nam przykro, że nie jest Pani w pełni zadowolona z transakcji. Jeśli chodzi o wysyłkę resztek płyty, nie każdy klient życzy sobie, aby wysyłać mu skrawki płyt, ponieważ nie są mu potrzebne - stąd opcja wyboru przez klienta. Pozdrawiamy serdecznie.
22.03.2019 13:17
W pakiecie sklejek otrzymałem sztuke opakowaniową wyblakłą z dziurami odbitymi po taśmach pakowych.Reklamacji się nie doczekałem
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety w naszym systemie nie ma Pana zgłoszenia reklamacyjnego. Prosimy przesłać zgłoszenie jeszcze raz lub skontaktować się z opiekunem zamówienia.
10.03.2019 19:11
Termin realizacji nie do zaakceptowania (2 miesiące)- zlecenie i zapłata wysłane 21 12 2018 a odbiór elementów 15 02 2019. Oferta że po zapisaniu się do newslettera otrzymuje się 50zł rabatu na pierwsze zakupy jakoś dziwnym trafem nieaktywna- dopiero po interwencji e-mailowej i telefonicznej dostałem kod. Podczas logowania i wpisywania formatek termin realizacji zamówienia był na początek stycznia a po wpłacie pieniędzy zmienił się na 24 styczeń. Dzień przed terminem odbioru zamówienia telefon że bark płyty do realizacji zamówienia i propozycja zmiany materiału, po mojej odmowie zmiany materiału przesunięcie terminu zamówienia o kolejny miesiąc.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Bardzo przepraszamy za zaistniała sytuację. Opóźniony termin realizacji Pana zamówienia był spowodowany brakiem dostępności materiału do produkcji.
Dzien dobry, chcialbym reklamowac przesylke, poniewaz otrzymalem tylko jeden z zamowionych produktow. W opakowaniu byl tylko zawias katowy 45 stopni oraz prowadniki, ktorych wcale nie zamawialem. Brakuja dwa zawiasy 180 stopni, ktore sa na fakturze i zostaly zaplacone. Prosze o szybkie sprostowanie sprawy i odeslanie brakujacych czesci. Pozdrawiam, Jacek Rybicki
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry Panie Jacku, w dniu wczorajszym złożył Pan reklamację, która jest w trakcie rozpatrywania - Dział Reklamacji ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Dołożymy wszelkich starań, aby otrzymał Pan odpowiedź jak i pozostałe elementy zamówienia jak najszybciej.
10.01.2019 14:39
Kurier Inpost nie przyjechał w planowanym terminie, dopłaciliśmy za przesyłkę ekspresową. Po rozmowie telefonicznej z kurierem, obiecał że przyjedzie do godziny 24, czekaliśmy na niego a o 22 odznaczył przesyłkę jako nieodebraną z powodu nieobecności odbiorcy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że kurier nie wywiązał się z obietnicy dostarczenia towaru w danym terminie, jednakże działania firm kurierskich nie są zależne od nas. Przykro nam zatem, że na tej podstawie negatywnie ocenili Państwo nasz sklep. Mamy nadzieję, że dostarczony towar spełnia Państwa oczekiwania. Pozdrawiamy.
14.12.2018 08:08
Stół świetny, kolor wykonanie bomba. Zapakowany bardzo bezpiecznie. Jednak wasza obsługa gorzej niż karygodnie. Pierwsze zostałem telefonicznie zle poinformowany na temat koloru. Przeć co musiałem extra dopłacać. dobrze nie wiedziała pani zdążą się. Lecz jak Przyszedł czas na wysłanie to kobieta która mnie obsługiwała byla nie miła, chamska, złośliwa, arogancka i czuć na odległość ze pracuje tam z przymusu. Miałem zamówić na waszej stronie jeszcze 6 krzeseł do tego stołu lecz tylko przez nie miłą obsługę jaka posiadacie nie chciałem znów tego przechodzić i byc tak traktowany jak zostałem. A co do firmy przewozowej to na prawdę extra. Pan bezpiecznie żywioł moje zamowienie postawił w konkretnym miejscu i miał wysoka kulturę osobistą co brakuje osobom ma callcenter.
Okrągły klasyczny rozkładany stół MAXIM
Na prawdę polecam. Wykonanie, produkty, kolor, funkcjonalność całkowicie spełnia moje oczekiwanie taki jak sobie wymarzyłem
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Pawle, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zapewniamy jednak, że osoba z jaką Pan korespondował nie miała złych intencji i próbowała jedynie wyjaśnić sytuację związaną z dostawą towaru do Pana. Staramy się, aby każdy klient został odpowiednio obsłużony i uzyskał wszelkie potrzebne informacje. Przykro nam, że poczuł się Pan źle obsłużony. Cieszymy się jednak, że zamówiony stół spełnił Pana oczekiwania i mamy nadzieję, że nie zrezygnuje Pan z ponownych zakupów w naszym sklepie. Pozdrawiamy.
26.11.2018 09:42
Rozkrój, wydanie materiału itp. było oczywiście OK. Natomiast jakość sklejki, którą kupiłem (brzoza 21 mm szalunkowa 1/1) była nie do przyjęcia. Sklejka niemal rozchodzi się w rękach. Mnóstwo pustych przestrzeni w warstwach środkowych. Laminat pęka jak cienka warstwa lodu. Na powierzchni ok 2 dcm2 wogóle BRAKOWAŁO laminatu! Gdyby tak sklejka nie była potrzeba mi tak pilnie to nie odebrałbym bym materiału w tak tragicznym stanie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, jest nam przykro, że otrzymał Pan wadliwy towar. W takim przypadku miał Pan prawo do zwrotu lub wymiany płyty na nową. Jeszcze raz przepraszamy.
Mój komentarz to nie ocena produktu ale niekompetencji i zwykłego chamstwa ze strony Pani Małgorzaty (która nazwiska też nie potrafiła podać) z infolinii od której chciałem uzyskać, wydawało się . dość prostą informację - co muszę zrobić aby zostać odbiorcą hurtowym? Bo,jedynie co udało się z niej wykrzesać to, że informacje na stronie są nieaktualne...gdy poprosiłem o kontakt z przełożonym lub kimś kompetentnym okazało się że nie ma takiego :) ps. Panie moderatorze - proszę po prostu odpowiedzieć na moje pytanie a nie bawić się w PR - że Państwo przepraszają itd...albo podać numer telefonu do kogoś kto potrafi udzielić informacji.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Krzysztofie, jest nam niezmiernie przykro, że nasza obsługa nie spełniła Pana oczekiwań. Cieszymy się jednak, że otrzymał Pan już od nas wszelkie informacje jakie chciał Pan uzyskać. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu, nie zrezygnuje Pan z zakupów w naszym sklepie, a każda transakcja będzie zrealizowana w sposób satysfakcjonujący.
31.10.2018 10:02
Jeszcze towaru nie otrzymałem , a już mam opinie wystawić. Proszę bardzo negatyw za zbyt długi czas oczekiwania
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Łukaszu, z naszej strony termin realizacji zamówienia został dotrzymany. Złożył Pan zamówienie dnia 24.10, a dzień później przesyłka została do Pana wysłana. Z listu przewozowego wynika, iż w dniu dzisiejszym przesyłka zostanie dostarczona przez kuriera. Jest nam bardzo przykro, że mimo naszych starań, tak Pan ocenił nasz sklep. Staramy się, aby każde zamówienie wychodziło z naszego magazynu w wyznaczonym terminie.
29.10.2018 08:14
Na zamówienie czekałem prawie 2 miesiące.Małą czcionką jest napisane ,że czas oczekiwania to 28 dni bo towar jest zamawiany pewnie z Chin jak ktoś zamawia. Jak się towaru nie ma i jest tak długi czas oczekiwania to się piszę brak towaru a nie robi takie jaja... Brak słów..
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Karolu, zarówno w kartach produktu, jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia otrzymał Pan informację o terminie realizacji. Dokonując zamówienia zgodził się Pan na taki termin. Nie wszystkie akcesoria mamy na stanie, ale mamy możliwość zamówienia ich dla klienta. Serdecznie pozdrawiamy.
16.10.2018 07:21
Transakcja nie doszła do skutku. Łóżko zostało zmówione z transportem, ale nie zauważyłam, że usługa jest bez wniesienia. Łóżko dojechało do Gdańska, ale mimo prośby skierowanej do firmy kurierskiej i meble.pl nie udało się załatwić wniesienia za dodatkową opłatą. Szkoda. Łóżko wróciło do firmy meble.pl, bo było zbyt ciężkie, żeby wnieść je samodzielnie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że transakcja nie doszła do skutku. Z informacji jakie posiadamy wynika, iż usługa wniesienia została załatwiona i przedstawiono Pani jej koszty, które nie zostały przez Panią zatwierdzone.
13.10.2018 09:32
Dostałem niestety 10 lewych wieszakow
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wysłanie niewłaściwych wieszaków. W związku z chwilowymi brakami, aby nie wstrzymywać realizacji Pana zamówienia,wysłaliśmy płytki dostępne w ilości umożliwiającej zamontowanie mebli. Płytkę można obrócić o 180 stopni, aby uzyskać wersję lewą lub prawą (co prawda po obróceniu nie będzie nafrezowanych otworów pod główkę wkrętu, ale szafkę można powiesić). Jeśli chciałby Pan otrzymać właściwe wersje wieszaków w osobnej przesyłce, prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia.
10.10.2018 00:26
Co tu komentować. Zamówione części zostały po partacku zapakowane i doszły do mnie pokrzywione. Przesyłki nie odebrałem. Miałem napięty termin i zaznaczyłem w e-Mailach, że muszę mieć nową przesyłkę do 07.10. Na żaden e-Mail nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ani nawet słowa przepraszam. Załosne
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że otrzymał Pan uszkodzoną przesyłkę. Nowa przesyłka nie została do Pana wysłana, ponieważ czekaliśmy, aż firma przewozowa dostarczy nam uszkodzoną przesyłkę - przed jej otrzymaniem nie mogliśmy przesłać nowej. Jednakże wysłał Pan e-maila dnia 03.10, a następnego dnia otrzymał Pan odpowiedź - później kontaktowaliśmy się już z kurierem w tej sprawie. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.
07.10.2018 08:33
wymiar miał być podany w milimetrach w pośpiechu podałem w centymetrach i z tego powodu musiałem dopłacić prawie osiem złotych ,pewnie dlatego , że 53 cm to nie to samo co 530 mm
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Robercie, przy rubryce, gdzie miały zostać wpisane wymiary formatki było wyraźnie zaznaczone, aby podać wymiary w milimetrach. Jak sam Pan napisał, to z powodu Pańskiej pomyłki wpisał Pan wymiary w centymetrach. Cena wzrosła z powodu większego zużycia sklejki.
Prosi się o komentarz do transakcji a przesyłki nie otrzymałem
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. W dniu dzisiejszym kurier dostarczy Panu przesyłkę. Mamy nadzieję, że zamówiony towar spełni Pana oczekiwania.
27.08.2018 06:43
Witam. To nie pierwsze zakupy w waszej firmie ale wydaje mi sie ze chyba ostatnie. Wasz kierowca okazal sie tak nie mily przy dostawie palety zostawiajac ja z uszkodzonym materialem mojej zonie zrzucajac ja z paleciaka na zewnatrz lokalu (1metr od otwartego garazu). Jak twierdzil - nie jest to jego zasranym obowiazkiem. To wam powiem tak- ze mial szczescie iz bylem na montazu i ze nie bylo mnie tam przy rozladunku. Probowalem nawiazac kontakt z firma ale oczywiscie nikt nie raczy odebrac telefonu. Moze i oferujecie cos swoja firma ale obsluge klienta macie ponizej 1.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Panie Pawle, na wstępie chcieliśmy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację. Jednakże towar dostarczony został do Państwa przez kuriera, a nie nasz transport. Współpracujemy z wieloma firmami przewozowymi i niestety nie mamy wpływu na to, kto dostarcza nasze przesyłki. Nie mniej jednak z pewnością przekażemy dalej Pańską opinię, aby w przyszłości móc zapobiegać takim sytuacjom. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony towar spełnia Państwa oczekiwania.
Zdecydowanie nie polecam zakupów w tym sklepie. Na stronie informują, że czas realizacji zamówienia to 5 dni roboczych, a realizacja mojego zamówienia wydłużyła się do 13 dni roboczych! A zamówienie przedpłacone! Zamawiałam łóżko piętrowe. Przesyłka została podzielona. Najpierw przyszedł stelaż i szuflada?? po 2 tygodniach dotarło łóżko. Brak terminowego odpowiadania na maile, bardzo często problem z połączeniem z konsultantem. Komunikacja na bardzo słabym poziomie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Jest nam przykro, że jest Pani niezadowolona z transakcji. Mamy nadzieję, że mimo wszystko, łóżko spełnia Państwa oczekiwania i będzie długo służyło.
10.08.2018 08:16
Stół bardzo kiepskiej jakości, w trakcie skręcania odpadł fragment górngo blatu, ponieważ stół wykoanny jest ze sklejki a nie z drewna, NIE POLECAM
ŁAWA KAWOWA LIONEL LI16
Stół bardzo kiepskiej jakości, w trakcie skręcania odpadł fragment górngo blatu, ponieważ stół wykoanny jest ze sklejki a nie z drewna, NIE POLECAM
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że jest Pan niezadowolony z jakości zakupionego towaru. Mamy jednak nadzieję, że ława będzie się ładnie prezentować przez długie lata.
09.08.2018 16:33
Wszystko fajnie, tylko jedno z krzeseł przyszło obdrapane i porysowane. Niezabezpieczone w transporcie wcale. Zero odpowiedzi w sprawie reklamacji.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Pani Katarzyno, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w sprawie Pani zgłoszenia reklamacyjnego. W dniu dzisiejszym zgłoszenie zostało przekazane do producenta i zostanie do Pani wysłane nowe siedzisko. Dołożymy wszelkich starań, aby przesyłka została do Pani dostarczona jak najszybciej.
25.07.2018 15:43
Nie dostałem instrukcji do biurka. Bardzo słabo.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za niedostarczenie instrukcji - był to błąd po stronie naszego systemu. Jeśli nadal jej Pan potrzebuje, prosimy o kontakt z Działem Handlowym. Mamy nadzieję, że pomimo tej niedogodności jest Pan zadowolony z zakupu w naszym sklepie, a biurko będzie Panu służyło przez długie lata.
przesylki jeszce nie otrzymalam, a na stronie sklepu jest informacja, ze zamowienie zreazlizowane. dodatkowo, nr przewozowy ktory podali, nie widnieje na stronie Poczty Polskiej. Moje maile z pytaniem gdzie jest moje zamowienie, pozostaja bez odpowiedzi. Obsluga klienta na bardzo slabym poziomie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie. W dniu dzisiejszym przesyłka zostanie do Państwa wysłana.
05.07.2018 11:02