• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

To nie jest transakcja ta firma okrada ludzi nie dostałam paczki i pieniędzy nikt nie chce zwrócić, ostrzegam przed ta firma zgłoszę ich do rejestru podejrzanych firm

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Moniko, zamówione przez Panią biurko zostało do Pani dostarczone 22 listopada, a odbiór towaru został pokwitowany Pani nazwiskiem. Ponadto, nikt nie kontaktował się z nami w sprawie niedostarczenia towaru czy zwrotu pieniędzy. Prosimy zatem nie kierować wobec naszej firmy bezpodstawnych zarzutów, a jeśli miała Pani jakiś problem z zamówienie, prosimy o kontakt z Działem Handlowym. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Monika
06.12.2019 07:48
negatywna

Niestety pomyliłam się w zamówieniu w dość głupi sposób tzn otwory na zawiasy zaznaczyłam w miejscu gdzie otwory na uchwyty. Takie fronty dostałam. Niby nic, wszystko zgodnie z zamówieniem, ale..... gdyby pracowali u was pracownicy, którzy nie pracują jak automaty ktoś mógłby pomyśleć że coś jest nie tak i wykonać choćby telefon lub zadać mailowo pytanie. Nie byłabym stratna kasy za kolejne 4 fronty.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Ma Pani rację, fronty jak i otwory zostały wycięte przez automaty, a dokładnie przez zautomatyzowaną linię produkcyjną. Złożone zamówienie zostało automatycznie skierowane do produkcji, dzięki czemu zaledwie w dwa dni zostało do Pani wysłane. Serdecznie pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Magdalena Mitudis
30.11.2019 14:06

W tym zamówieniu:

negatywna

32 dwa dni czekam na szafę. Coś dostałem ale nie szafę bo ktoś albo źle zapakował albo rzucał w transporcie paczka. Do tego jeszcze 14 dni mam czekać na rozpatrzenie reklamacji. Zostawiam to bez komentarza.

SZAFA LIMA REG-2 dąb sonoma

SZAFA LIMA REG-2 dąb sonoma

Ocena 5/5  

co mam oceniać jak nie mam szafy. Zostawiam sprawę bez komentarza

Zweryfikowany zakup
jar
15.11.2019 07:56
negatywna

Niestety nie jestemy zadowoloni był problem z montażem panowie od tego byli niekompetentni nie byli przygotowani na montaż mebli nie polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Bardzo nam przykro, że usługa wniesienia oraz montażu nie spełniła Państwa oczekiwań. Niestety nie mamy wpływu na takie sytuacje, ponieważ dostawa realizowana jest przez firmę zewnętrzną. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zamówiona kanapa będzie długo Państwu służyć.

Zweryfikowany zakup
Marta
14.11.2019 09:58
negatywna

Towar uszkodzony

Garderoba opal ii wieszak lustro szafka na buty / biel

Garderoba opal ii wieszak lustro szafka na buty / biel

Ocena 1/5  

Bardzo slaba jakosc, instrukcja nieczytelna. Towar uszkodzony

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za dostarczenie uszkodzonego produktu. Przypominamy, że przysługuję Państwu prawo do zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru. Ze szczegółami można się zapoznać na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Sebastian
06.11.2019 06:18
negatywna

Towar OK, ale czas wysyłki to jakieś nieporozumienie. Po 3 tygodniach oczekiwania dowiedziałem się, że... muszę czekać kolejny tydzień. Sprzedają towar którego fizycznie nie mają na magazynie.

Zweryfikowany zakup
Krzysiek
31.10.2019 20:33
negatywna

Witam Jestem niezadowolony ze względu ze miał byc kolor niebieski a dostarczono w ciemnoniebieskim. Szkoda. Pabierowski Boguslaw

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z koloru fotela jaki Pan zamówił, jednakże w karcie produktu jest napisane, iż kolor produktu to granatowy. Mamy nadzieję, że mimo wszystko fotel będzie długo służył.

Zweryfikowany zakup
Pabierowski Boguslaw
30.10.2019 07:30
negatywna

zakupiłem Tandembox PROWADNICE 578 Dł.45cm Wysuw 100% 30kg Hamulec. Szuflada z zawartością waży 12,5 kg i prowadnica nie dociąga szuflady do końca. Przyczyn może być dwie: 1) hamulec za mocny, 2) sprężyna dociągająca za słaba.

Tandembox PROWADNICE 578 Dł.45cm Wysuw 100% 30kg Hamulec

Tandembox PROWADNICE 578 Dł.45cm Wysuw 100% 30kg Hamulec

Ocena 1/5  

zakupiłem Tandembox PROWADNICE 578 Dł.45cm Wysuw 100% 30kg Hamulec. Szuflada z zawartością waży 12,5 kg i prowadnica nie dociąga szuflady do końca. Przyczyn może być dwie: 1) hamulec za mocny, 2) sprężyna dociągająca za słaba.

Zweryfikowany zakup
Jan Piskorz
28.10.2019 08:14
negatywna

Dokonałam zakupu krzesel kuchennych w ilości 3 szt., wszystkie powyszczerbiane, poobcierane, po moim telefonie w tej sprawie uslyszalam, proszę zrobić zdjęcia i przesłać, to ocenimy, czy będziemy wymieniać uszkodzone elementy, poza tym nie mogłam doczekać się na dostawę, zmuszona byłam interweniować. Absolutnie nie polecam, beznadziejna obsługa.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wydłużony czas dostawy oraz dostarczenie uszkodzonych krzeseł. Jest nam niezmiernie przykro, że jest Pani niezadowolona z obsługi naszego sklepu, jednakże przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru to standardowa procedura reklamacji w naszym sklepie.

Zweryfikowany zakup
Gaga
22.10.2019 07:52
negatywna

Poraz pierwszy to sie zdazylo ; kolo wyciete fi 147 wpozadku natomiast skleika elastyczna nie tylko ze byla tragicznej jakosci ale rowniez przyszla podziurawiona bo byla od gory tylko zabezpieczona kartonem i poniewaz to bylo na palecie i napewno na ta palete polozono cos co spowodowalo podiurawienie . zadam bluskawiczej nowej przesylki jan hardyn ( prezes) tel . 690 044 191

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Niezmiernie nam przykro, z powodu uszkodzonego produktu. Bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres: reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
jan hardyn
28.09.2019 10:44

W tym zamówieniu:

negatywna

Kiepskie biurka, żałuję że kupilem

Zweryfikowany zakup
Piotr
19.09.2019 06:46
negatywna

Zapłaciłem za transakcje pieniądze dałem w środę a na odbiór czekałem tydzień to co mam być szczęśliwym? i jeszcze zamiast dwóch elementów dostałem trzy dobrze chociaż że przecięte tak jak zaznaczyłem bo do piero bym się wkurzył nie wiem czy jeszcze kiedykolwiek znów tam coś zamówię skoro robią co chcą !

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Termin realizacji zamówienia został wyznaczony na 29.08 i w tym dniu zamówienie zostało wysłane. Dokonując zamówienia zatwierdził Pan czas oczekiwania. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Kpina na resorach
16.09.2019 09:09

W tym zamówieniu:

negatywna

pomimo, że dostałem produkt, który zamówiłem, do tego ten produkt spełnia moje oczekiwania, to uważam że oczekiwanie na niego 2 miesiące to lekka przesada. informacja o czasie dostawy ponad 28 dni roboczych powinna być lepiej wyeksponowana.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Przykro nam, że czas oczekiwania na przesyłkę nie spełnił Pani oczekiwań, jednakże składając zamówienie, taki termin został zatwierdzony. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zakupionego towaru i mamy nadzieję, że będzie długo służył. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
kamiseq
09.09.2019 08:07
negatywna

Stolik byl obity w dwóch miejscach

Zweryfikowany zakup
Krzysztof G@nie
06.09.2019 14:54
negatywna

Zamawialalismy narożnik prawostronny A otrzymaliśmy lewostronny. Bardzo proszę o jak najszybszy kontakt i wymianę narożnika.

Narożnik rozkładany Loft 32 z wnęką i pufami

Narożnik rozkładany Loft 32 z wnęką i pufami

Ocena 1/5  

Dostaliśmy narożnik lewostronny zamiast prawostronnego.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za pomyłkę jaka nastąpiła. Cieszymy się jednak, że reklamacja została szybko rozpatrzona u naszego dostawcy i prawidłowy narożnik dotarł do Państwa. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
ziemianska.jagoda93
28.08.2019 16:39
negatywna

Jakość zakupionej sklejki fatalna ( sklejka Fuma). Sklejka popękana, ze śladami nieudolnego szpachlowania, w wielu miejscach silnie przebarwiona. Mogłem wykorzystać 60% sklejki.. W poprzednich zamówieniach było jeszcze gorzej. Sklejka się rozwarstwiała na krawędziach ( sklejka Meranti), w wielu miejscach pod pierwszą warstwą wprasowane śmici powodujące zgrubienia, w środku puste przestrzenie.. Zamówiłem dokonanie skomplikowanych wykrojów wraz z wycinaniem otworów. Czy pracownik nie widział robiąc rozkroje że sklejka jest wadliwa ? Z zamówienia wykorzystałem 50%.. Dałem firmie szanse po pierwszej wpadce. W sumie złożyłem trzy zamówienia i nigdy więcej. Kupowałem sklejke w Castoramie wiele razy, ani razu nie miałem problemu z jakością.

Zweryfikowany zakup
Tomasz Migas
22.08.2019 16:53

W tym zamówieniu:

negatywna

Zaden z zamowionych mebli nie przyszlo na Czas!

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Zarówno fotel jak i regał, który Pani zamawiała z wysyłką 48h, zostały w tym terminie wysłane (czas dostawy został wydłużony, jednakże nie jest on zależny o nas). Jedynie wysyłka dywanu nastąpiła z opóźnieniem, za co serdecznie przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
K. Alzinger
15.08.2019 08:06
negatywna

Przesyłka fatalna, ponad 2 tygodnie czekałem na dowiezienie już po otrzymaniu informacji, że towar został wysłany. Przeleżał na magazynie i nie było komu go dostarczyć.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w wysyłce zamówionego towaru. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zamówiona szafka spełnia oczekiwania. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Paweł
07.08.2019 12:57
negatywna

Opóźnienie w dostawie

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Przykro nam, że dostawa stołu się opóźniła. Niestety nie mamy wpływu na działania firm przewozowych. Z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła pomyślnie, towar został wysłany w terminie.

Zweryfikowany zakup
Alicja
02.08.2019 10:59
negatywna

Nigdy wiecej, pomijajac niezgodny z prawem zapis o braku mozliwosci odstapienia od umowy, gdyz `meble robione sa na indywidualne zamowienie` co jest kolejna bzdura, bo ta komoda nie byla meblem robionym pod wymiar. Cala sytuacja zaistniala z ewidentnych checi oszczednosci producenta...ale takie rzeczy tylko w Polsce. Kolejna sprawa po zaplaceniu dodatkowych!! 200 zl za transport (co przy zakupienie meble za 2500zl jest totalnym skandalem) kurier wyrzucil paczke na wjezdzie, poproszony o przsuniecie jej na bok by nie utrudniac kobiecie z dziecmi wyjazdu z domu (szafka jest bardzo ciezka i nie do ruszenia) zakomunikowal iz nie placa mu za wnoszenie meble wiec tak go zostawil. 90 % zakupow robie przez internet i tak koszmarnej obslugi nie miala jeszcze nigdy. nie pozdrawiam i nie zamierzam korzystac wiecej z Panstwa uslug (chociaz szafka jest jeszcze nie zlozona, wiec moze sie okazac ze kontakt ponowny bedzie konieczny, o zgrozo) upewnie sie rowniez by nikt z moich znajomych nie musial miec podobnych nieprzyjemnosci i omijali meble.pl szerokim lukiem.

Komoda z szufladami AA060 KROOD STEEL

Komoda z szufladami AA060 KROOD STEEL

Ocena 1/5  

Nigdy wiecej, pomijajac niezgodny z prawem zapis o braku mozliwosci odstapienia od umowy, gdyz `meble robione sa na indywidualne zamowienie` co jest kolejna bzdura, bo ta komoda nie byla meblem robionym pod wymiar. Cala sytuacja zaistniala z ewidentnych checi oszczednosci producenta...ale takie rzeczy tylko w Polsce. Kolejna sprawa po zaplaceniu dodatkowych!! 200 zl za transport (co przy zakupienie meble za 2500zl jest totalnym skandalem) kurier wyrzucil paczke na wjezdzie, poproszony o przsuniecie jej na bok by nie utrudniac kobiecie z dziecmi wyjazdu z domu (szafka jest bardzo ciezka i nie do ruszenia) zakomunikowal iz nie placa mu za wnoszenie meble wiec tak go zostawil. 90 % zakupow robie przez internet i tak koszmarnej obslugi nie miala jeszcze nigdy. nie pozdrawiam i nie zamierzam korzystac wiecej z Panstwa uslug (chociaz szafka jest jeszcze nie zlozona, wiec moze sie okazac ze kontakt ponowny bedzie konieczny, o zgrozo) upewnie sie rowniez by nikt z moich znajomych nie musial miec podobnych nieprzyjemnosci i omijali meble.pl szerokim lukiem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że miała Pani tak złe doświadczenie z dostawą zamówionego towaru. Przypominamy jednak, że to firma kurierska jest odpowiedzialna za dostarczenie przesyłki, dlatego nie mamy wpływu na ich działania. Oczywiście zajęliśmy się wyjaśnieniem opisanej sytuacji. Mamy nadzieję, że zamówiona szafka spełniła Pani oczekiwania. Pozdrawiamy serdecznie.

Zweryfikowany zakup
Aleksandra
25.07.2019 10:23
negatywna

Jeśli piszą,że czas oczekiwania wynosi 10 dni roboczych to towar otrzymasz po ponad dwóch tygodniach.

2 półki wiszące Kiki czarne

2 półki wiszące Kiki czarne

Ocena 5/5  

Wykonanie -super.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Zgadza się, 10 dni roboczych to dwa tygodnie - zatem Pana zamówienie zostało wysłane w terminie, a nawet jeden dzień roboczy wcześniej. Mamy nadzieję, że jest Pan zadowolony z zakupionego towaru. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
DN
13.07.2019 15:09
negatywna

Długi okres transakcji ( trzy miesiące)

Zweryfikowany zakup
Ela
12.07.2019 08:04

W tym zamówieniu:

negatywna

Chciałem domówić towar, zadzwoniłem i okazało się, że kurier jeszcze nie odebrał towaru wcześniej zamówionego, więc wydawało się, że można domówić, jednakże zostałem zignorowany. -10pkt za elastyczność i -10 za chęć zrobienia z tym tematem czegokolwiek, po prostu się nie da już proszę Pana bo zaraz będzie kurier:) tak się pozbywa klientów. Pozdrawiam. Radosław

Gałka GN10 ZnAL nikiel szczotkowany

Gałka GN10 ZnAL nikiel szczotkowany

Ocena 5/5  

Nie mam zastrzeżeń.

Zweryfikowany zakup
Radosław Z.
27.06.2019 22:41
negatywna

Na zamówienie czekaliśmy o miesiąc dłużej niż wynikało to z podanego terminu. Ponadto, firma spedycyjna RABEN dostarczyła towar niemal po tygodniu od daty wysyłki - bo nie mieli odpowidniego samocodu do przewozu palet.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w wysyłce Państwa zamówienia. Wynikało ono z braku wszystkich elementów na stanie. Serdecznie przepraszamy i mamy nadzieję, że zamówione meble spełniają oczekiwania i dobrze służą. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
10.05.2019 11:25

W tym zamówieniu:

negatywna

Paczka przyszła po dwóch tygodniach od daty zakupu, jedna z czterech nóg była złamana krzesła miały być z drewna dębowego a nie są, nie wiem jaki to gatunek ale na pewno nie dąb bo wygląda całkowicie inaczej śruby do skręcania mebli miały uszkodzone gwinty nie szło ich wkręcić musiałem kupić nowe, lakier/ farba to jakaś kpina jest tak cienki że miejscami wygląda jak surowe drewno. Kontaktu ze strony firmy meble.pl całkowity brak pomimo moich kilkukrotnych telefonów i maili że paczki nie otrzymałem. Dla zainteresowanych mogę podesłać fotografie tego bubla i w/w wad.

Hoker NORDIC BAR biały - podstawa dębowa

Hoker NORDIC BAR biały - podstawa dębowa

Ocena 1/5  

Brak mi słów porażka nie kupujcie tego

Zweryfikowany zakup
Mikosz Grzegorz
29.04.2019 11:55
negatywna

W nieuszkodzonej paczce otrzymałem połamane części szafki pod telewizor do złożenia. Nie miałem czasu reklamować bo potrzebowałem tej szafki natychmiast a kwota była niewielka. Poskładałem i jakoś się trzyma. Potem kupię porządną szafkę z IKEI

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana zgłoszenie reklamacyjne zostało zgłoszone i jest w trakcie rozpatrywania. Pozdrawiamy serdecznie.

Zweryfikowany zakup
Marek
12.04.2019 06:13
negatywna

Zbyt długi czas oczekiwania. Na towar czekałem ponad miesiąc.

Zweryfikowany zakup
Kamil
26.03.2019 20:02
negatywna

Poprzednie zamówienia były realizowane wzorowo. Tym razem zaskoczenie. Jakość malutkiego frontu nadal wzorowa. Natomiast kwestia finansów bardzo poniżej klarownej współpracy. Za kwadracik o wielkości ok 30x30cm zapłaciłam ok 200zl. Ponieważ był mi potrzebny, zdecydowałam się. Natomiast dopiero późnie doczytałam, że jest to efekt konieczności zużycia płyty o większej powierzni- co rozumiem- i mogę otrzymać „resztki”, jeśli zaznaczę taką opcję przy składaniu zamówienia. Takiej opcji nie zauważyłam. Odbieram sytuację jako „być może uda się trochę klienta naciągnąć”. Można przecież wysłać odpady bez konieczności zlecania ze strony klienta lub wyraźnie go o tym poinformować . Resztki chętnie bym wykorzystała lub wydała lub wyrzuciła. Tym razem cena zupełnie nieadekwatna do towaru. Pozdrawiam

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Bożeno, bardzo nam przykro, że nie jest Pani w pełni zadowolona z transakcji. Jeśli chodzi o wysyłkę resztek płyty, nie każdy klient życzy sobie, aby wysyłać mu skrawki płyt, ponieważ nie są mu potrzebne - stąd opcja wyboru przez klienta. Pozdrawiamy serdecznie.

Zweryfikowany zakup
Bożena
22.03.2019 13:17
negatywna

W pakiecie sklejek otrzymałem sztuke opakowaniową wyblakłą z dziurami odbitymi po taśmach pakowych.Reklamacji się nie doczekałem

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety w naszym systemie nie ma Pana zgłoszenia reklamacyjnego. Prosimy przesłać zgłoszenie jeszcze raz lub skontaktować się z opiekunem zamówienia.

Zweryfikowany zakup
Jachtowe Centrum Serwisowe
10.03.2019 19:11
negatywna

Termin realizacji nie do zaakceptowania (2 miesiące)- zlecenie i zapłata wysłane 21 12 2018 a odbiór elementów 15 02 2019. Oferta że po zapisaniu się do newslettera otrzymuje się 50zł rabatu na pierwsze zakupy jakoś dziwnym trafem nieaktywna- dopiero po interwencji e-mailowej i telefonicznej dostałem kod. Podczas logowania i wpisywania formatek termin realizacji zamówienia był na początek stycznia a po wpłacie pieniędzy zmienił się na 24 styczeń. Dzień przed terminem odbioru zamówienia telefon że bark płyty do realizacji zamówienia i propozycja zmiany materiału, po mojej odmowie zmiany materiału przesunięcie terminu zamówienia o kolejny miesiąc.

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam Bardzo przepraszamy za zaistniała sytuację. Opóźniony termin realizacji Pana zamówienia był spowodowany brakiem dostępności materiału do produkcji.

Zweryfikowany zakup
Mariusz
03.03.2019 17:35

W tym zamówieniu:

negatywna

Dzien dobry, chcialbym reklamowac przesylke, poniewaz otrzymalem tylko jeden z zamowionych produktow. W opakowaniu byl tylko zawias katowy 45 stopni oraz prowadniki, ktorych wcale nie zamawialem. Brakuja dwa zawiasy 180 stopni, ktore sa na fakturze i zostaly zaplacone. Prosze o szybkie sprostowanie sprawy i odeslanie brakujacych czesci. Pozdrawiam, Jacek Rybicki

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry Panie Jacku, w dniu wczorajszym złożył Pan reklamację, która jest w trakcie rozpatrywania - Dział Reklamacji ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia. Dołożymy wszelkich starań, aby otrzymał Pan odpowiedź jak i pozostałe elementy zamówienia jak najszybciej.

Zweryfikowany zakup
jacek.rybicki
10.01.2019 14:39
negatywna

Kurier Inpost nie przyjechał w planowanym terminie, dopłaciliśmy za przesyłkę ekspresową. Po rozmowie telefonicznej z kurierem, obiecał że przyjedzie do godziny 24, czekaliśmy na niego a o 22 odznaczył przesyłkę jako nieodebraną z powodu nieobecności odbiorcy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo nam przykro, że kurier nie wywiązał się z obietnicy dostarczenia towaru w danym terminie, jednakże działania firm kurierskich nie są zależne od nas. Przykro nam zatem, że na tej podstawie negatywnie ocenili Państwo nasz sklep. Mamy nadzieję, że dostarczony towar spełnia Państwa oczekiwania. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
biuro
14.12.2018 08:08
negatywna

Stół świetny, kolor wykonanie bomba. Zapakowany bardzo bezpiecznie. Jednak wasza obsługa gorzej niż karygodnie. Pierwsze zostałem telefonicznie zle poinformowany na temat koloru. Przeć co musiałem extra dopłacać. dobrze nie wiedziała pani zdążą się. Lecz jak Przyszedł czas na wysłanie to kobieta która mnie obsługiwała byla nie miła, chamska, złośliwa, arogancka i czuć na odległość ze pracuje tam z przymusu. Miałem zamówić na waszej stronie jeszcze 6 krzeseł do tego stołu lecz tylko przez nie miłą obsługę jaka posiadacie nie chciałem znów tego przechodzić i byc tak traktowany jak zostałem. A co do firmy przewozowej to na prawdę extra. Pan bezpiecznie żywioł moje zamowienie postawił w konkretnym miejscu i miał wysoka kulturę osobistą co brakuje osobom ma callcenter.

Okrągły klasyczny rozkładany stół MAXIM

Okrągły klasyczny rozkładany stół MAXIM

Ocena 5/5  

Na prawdę polecam. Wykonanie, produkty, kolor, funkcjonalność całkowicie spełnia moje oczekiwanie taki jak sobie wymarzyłem

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Pawle, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zapewniamy jednak, że osoba z jaką Pan korespondował nie miała złych intencji i próbowała jedynie wyjaśnić sytuację związaną z dostawą towaru do Pana. Staramy się, aby każdy klient został odpowiednio obsłużony i uzyskał wszelkie potrzebne informacje. Przykro nam, że poczuł się Pan źle obsłużony. Cieszymy się jednak, że zamówiony stół spełnił Pana oczekiwania i mamy nadzieję, że nie zrezygnuje Pan z ponownych zakupów w naszym sklepie. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Paweł
26.11.2018 09:42
negatywna

Rozkrój, wydanie materiału itp. było oczywiście OK. Natomiast jakość sklejki, którą kupiłem (brzoza 21 mm szalunkowa 1/1) była nie do przyjęcia. Sklejka niemal rozchodzi się w rękach. Mnóstwo pustych przestrzeni w warstwach środkowych. Laminat pęka jak cienka warstwa lodu. Na powierzchni ok 2 dcm2 wogóle BRAKOWAŁO laminatu! Gdyby tak sklejka nie była potrzeba mi tak pilnie to nie odebrałbym bym materiału w tak tragicznym stanie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, jest nam przykro, że otrzymał Pan wadliwy towar. W takim przypadku miał Pan prawo do zwrotu lub wymiany płyty na nową. Jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Janek
24.11.2018 11:31

W tym zamówieniu:

negatywna

Mój komentarz to nie ocena produktu ale niekompetencji i zwykłego chamstwa ze strony Pani Małgorzaty (która nazwiska też nie potrafiła podać) z infolinii od której chciałem uzyskać, wydawało się . dość prostą informację - co muszę zrobić aby zostać odbiorcą hurtowym? Bo,jedynie co udało się z niej wykrzesać to, że informacje na stronie są nieaktualne...gdy poprosiłem o kontakt z przełożonym lub kimś kompetentnym okazało się że nie ma takiego :) ps. Panie moderatorze - proszę po prostu odpowiedzieć na moje pytanie a nie bawić się w PR - że Państwo przepraszają itd...albo podać numer telefonu do kogoś kto potrafi udzielić informacji.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Krzysztofie, jest nam niezmiernie przykro, że nasza obsługa nie spełniła Pana oczekiwań. Cieszymy się jednak, że otrzymał Pan już od nas wszelkie informacje jakie chciał Pan uzyskać. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu, nie zrezygnuje Pan z zakupów w naszym sklepie, a każda transakcja będzie zrealizowana w sposób satysfakcjonujący.

Zweryfikowany zakup
panzorro
31.10.2018 10:02
negatywna

Jeszcze towaru nie otrzymałem , a już mam opinie wystawić. Proszę bardzo negatyw za zbyt długi czas oczekiwania

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Łukaszu, z naszej strony termin realizacji zamówienia został dotrzymany. Złożył Pan zamówienie dnia 24.10, a dzień później przesyłka została do Pana wysłana. Z listu przewozowego wynika, iż w dniu dzisiejszym przesyłka zostanie dostarczona przez kuriera. Jest nam bardzo przykro, że mimo naszych starań, tak Pan ocenił nasz sklep. Staramy się, aby każde zamówienie wychodziło z naszego magazynu w wyznaczonym terminie.

Zweryfikowany zakup
Lukas S.
29.10.2018 08:14
negatywna

Na zamówienie czekałem prawie 2 miesiące.Małą czcionką jest napisane ,że czas oczekiwania to 28 dni bo towar jest zamawiany pewnie z Chin jak ktoś zamawia. Jak się towaru nie ma i jest tak długi czas oczekiwania to się piszę brak towaru a nie robi takie jaja... Brak słów..

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Karolu, zarówno w kartach produktu, jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia otrzymał Pan informację o terminie realizacji. Dokonując zamówienia zgodził się Pan na taki termin. Nie wszystkie akcesoria mamy na stanie, ale mamy możliwość zamówienia ich dla klienta. Serdecznie pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Karol
16.10.2018 07:21
negatywna

Transakcja nie doszła do skutku. Łóżko zostało zmówione z transportem, ale nie zauważyłam, że usługa jest bez wniesienia. Łóżko dojechało do Gdańska, ale mimo prośby skierowanej do firmy kurierskiej i meble.pl nie udało się załatwić wniesienia za dodatkową opłatą. Szkoda. Łóżko wróciło do firmy meble.pl, bo było zbyt ciężkie, żeby wnieść je samodzielnie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że transakcja nie doszła do skutku. Z informacji jakie posiadamy wynika, iż usługa wniesienia została załatwiona i przedstawiono Pani jej koszty, które nie zostały przez Panią zatwierdzone.

Zweryfikowany zakup
Magdalena Zawada
13.10.2018 09:32
negatywna

Dostałem niestety 10 lewych wieszakow

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wysłanie niewłaściwych wieszaków. W związku z chwilowymi brakami, aby nie wstrzymywać realizacji Pana zamówienia,wysłaliśmy płytki dostępne w ilości umożliwiającej zamontowanie mebli. Płytkę można obrócić o 180 stopni, aby uzyskać wersję lewą lub prawą (co prawda po obróceniu nie będzie nafrezowanych otworów pod główkę wkrętu, ale szafkę można powiesić). Jeśli chciałby Pan otrzymać właściwe wersje wieszaków w osobnej przesyłce, prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia.

Zweryfikowany zakup
adam977
10.10.2018 00:26
negatywna

Co tu komentować. Zamówione części zostały po partacku zapakowane i doszły do mnie pokrzywione. Przesyłki nie odebrałem. Miałem napięty termin i zaznaczyłem w e-Mailach, że muszę mieć nową przesyłkę do 07.10. Na żaden e-Mail nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ani nawet słowa przepraszam. Załosne

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że otrzymał Pan uszkodzoną przesyłkę. Nowa przesyłka nie została do Pana wysłana, ponieważ czekaliśmy, aż firma przewozowa dostarczy nam uszkodzoną przesyłkę - przed jej otrzymaniem nie mogliśmy przesłać nowej. Jednakże wysłał Pan e-maila dnia 03.10, a następnego dnia otrzymał Pan odpowiedź - później kontaktowaliśmy się już z kurierem w tej sprawie. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zweryfikowany zakup
A.S.
07.10.2018 08:33
negatywna

wymiar miał być podany w milimetrach w pośpiechu podałem w centymetrach i z tego powodu musiałem dopłacić prawie osiem złotych ,pewnie dlatego , że 53 cm to nie to samo co 530 mm

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Robercie, przy rubryce, gdzie miały zostać wpisane wymiary formatki było wyraźnie zaznaczone, aby podać wymiary w milimetrach. Jak sam Pan napisał, to z powodu Pańskiej pomyłki wpisał Pan wymiary w centymetrach. Cena wzrosła z powodu większego zużycia sklejki.

Zweryfikowany zakup
robert.sobol334
07.09.2018 14:33

W tym zamówieniu:

negatywna

Prosi się o komentarz do transakcji a przesyłki nie otrzymałem

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. W dniu dzisiejszym kurier dostarczy Panu przesyłkę. Mamy nadzieję, że zamówiony towar spełni Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
jozef13285
27.08.2018 06:43
negatywna

Witam. To nie pierwsze zakupy w waszej firmie ale wydaje mi sie ze chyba ostatnie. Wasz kierowca okazal sie tak nie mily przy dostawie palety zostawiajac ja z uszkodzonym materialem mojej zonie zrzucajac ja z paleciaka na zewnatrz lokalu (1metr od otwartego garazu). Jak twierdzil - nie jest to jego zasranym obowiazkiem. To wam powiem tak- ze mial szczescie iz bylem na montazu i ze nie bylo mnie tam przy rozladunku. Probowalem nawiazac kontakt z firma ale oczywiscie nikt nie raczy odebrac telefonu. Moze i oferujecie cos swoja firma ale obsluge klienta macie ponizej 1.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Panie Pawle, na wstępie chcieliśmy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację. Jednakże towar dostarczony został do Państwa przez kuriera, a nie nasz transport. Współpracujemy z wieloma firmami przewozowymi i niestety nie mamy wpływu na to, kto dostarcza nasze przesyłki. Nie mniej jednak z pewnością przekażemy dalej Pańską opinię, aby w przyszłości móc zapobiegać takim sytuacjom. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony towar spełnia Państwa oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Pawel Ostrowski
24.08.2018 08:02

W tym zamówieniu:

negatywna

Zdecydowanie nie polecam zakupów w tym sklepie. Na stronie informują, że czas realizacji zamówienia to 5 dni roboczych, a realizacja mojego zamówienia wydłużyła się do 13 dni roboczych! A zamówienie przedpłacone! Zamawiałam łóżko piętrowe. Przesyłka została podzielona. Najpierw przyszedł stelaż i szuflada?? po 2 tygodniach dotarło łóżko. Brak terminowego odpowiadania na maile, bardzo często problem z połączeniem z konsultantem. Komunikacja na bardzo słabym poziomie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Jest nam przykro, że jest Pani niezadowolona z transakcji. Mamy nadzieję, że mimo wszystko, łóżko spełnia Państwa oczekiwania i będzie długo służyło.

Zweryfikowany zakup
haniacz
10.08.2018 08:16
negatywna

Stół bardzo kiepskiej jakości, w trakcie skręcania odpadł fragment górngo blatu, ponieważ stół wykoanny jest ze sklejki a nie z drewna, NIE POLECAM

ŁAWA KAWOWA LIONEL LI16

ŁAWA KAWOWA LIONEL LI16

Ocena 1/5  

Stół bardzo kiepskiej jakości, w trakcie skręcania odpadł fragment górngo blatu, ponieważ stół wykoanny jest ze sklejki a nie z drewna, NIE POLECAM

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że jest Pan niezadowolony z jakości zakupionego towaru. Mamy jednak nadzieję, że ława będzie się ładnie prezentować przez długie lata.

Zweryfikowany zakup
Jędrzej
09.08.2018 16:33
negatywna

Wszystko fajnie, tylko jedno z krzeseł przyszło obdrapane i porysowane. Niezabezpieczone w transporcie wcale. Zero odpowiedzi w sprawie reklamacji.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Pani Katarzyno, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w sprawie Pani zgłoszenia reklamacyjnego. W dniu dzisiejszym zgłoszenie zostało przekazane do producenta i zostanie do Pani wysłane nowe siedzisko. Dołożymy wszelkich starań, aby przesyłka została do Pani dostarczona jak najszybciej.

Zweryfikowany zakup
KS
25.07.2018 15:43
negatywna

Nie dostałem instrukcji do biurka. Bardzo słabo.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za niedostarczenie instrukcji - był to błąd po stronie naszego systemu. Jeśli nadal jej Pan potrzebuje, prosimy o kontakt z Działem Handlowym. Mamy nadzieję, że pomimo tej niedogodności jest Pan zadowolony z zakupu w naszym sklepie, a biurko będzie Panu służyło przez długie lata.

Zweryfikowany zakup
klient
22.07.2018 21:09

W tym zamówieniu:

negatywna

przesylki jeszce nie otrzymalam, a na stronie sklepu jest informacja, ze zamowienie zreazlizowane. dodatkowo, nr przewozowy ktory podali, nie widnieje na stronie Poczty Polskiej. Moje maile z pytaniem gdzie jest moje zamowienie, pozostaja bez odpowiedzi. Obsluga klienta na bardzo slabym poziomie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie. W dniu dzisiejszym przesyłka zostanie do Państwa wysłana.

Zweryfikowany zakup
haniacz
05.07.2018 11:02