• ulubioneUlubione
  • KoszykKoszyk
  • Menu
Meble.pl https://s1.meble.pl/szablony/meble/assets/images/logo.svg 0,01PLN + Największy internetowy sklep meblowy. Meble do salonu, sypialni i jadalni, kuchnie na wymiar. Szeroki wybór akcesoriów meblowych. +48 17 283 81 00
Langiewicza 33 35-021 Rzeszów, PL
11284 4.8 5.0 1.0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna

Szybka dostaw, towar solidny, dobrze wykonany. Jestem zadowolona i polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy ponownie :)

Zweryfikowany zakup
LS
06.11.2025 10:10
pozytywna

Wszystko ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za opinię!

Zweryfikowany zakup
Robert
06.11.2025 08:31
pozytywna

Transakcja przebiegła bez zarzutu, wysyłka również bezproblemowa, dobrze zabezpieczona, stół złożony, ładnie się prezentuje.

Ława z szufladami NEA - dąb wotan

Ława z szufladami NEA - dąb wotan

Ocena 5/5  

Ładny funkcjonalny stół za przystępną cenę, wydaje się solidny i praktyczny.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z realizacji zamówienia. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Stanisław
05.11.2025 23:11
pozytywna

Po zakupie szybka bezproblemowa dostawa .Jedynie co uważam że obieranie oplaty za odbiór ze sklepu z magazynu czy dostawa kurierem nie powinna byc w tej samej cenie .

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za opinię oraz sugestię, weźmiemy ją pod uwagę 😊

Zweryfikowany zakup
Monika
05.11.2025 08:58
pozytywna

Super stolik

Stolik kawowy CRISTALLO 80x80 - srebrny

Stolik kawowy CRISTALLO 80x80 - srebrny

Ocena 5/5  

Super stolik

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zakupionego stolika 😊 Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Iwona Rudolf
04.11.2025 21:49
pozytywna

Polecam

Stolik okrągły EOS E 45 - orzech/chrom

Stolik okrągły EOS E 45 - orzech/chrom

Ocena 4/5  

Stelaż stolika lekko zarysowany ale wizualnie jest ładny.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za polecenie i wystawioną ocenę!

Zweryfikowany zakup
Grażyna
04.11.2025 08:12
negatywna

Dostawa mebli była przekładana 3 razy. Z 10 dni roboczych zrobiło się 30 dni roboczych. Za każdym razem opóźnienie wzrastało o tydzień. Nie byłam informowana o przedłużeniu się czasu dostawy. Gdyby nie moje wielokrotne telefony na infolinię to pewnie dostawa byłą przedłużyła się o kolejne tygodnie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia, które wynikało z chwilowego braku dostępności płyty w magazynie. Również ubolewamy nad brakiem wcześniejszej informacji o zaistniałej sytuacji. Rozumiemy, że mogło to wpłynąć na Pani satysfakcję z zakupu. Mamy jednak nadzieję, że zamówione meble spełniły Pani oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Niezadowolona
02.11.2025 19:54

W tym zamówieniu:

pozytywna
Zweryfikowany zakup
DD
01.11.2025 16:02
pozytywna

Stół przyszedł zgodnie z podanym na stronie terminem

Stół rozkładany BRANDON 160/200x90 - kaszmir/dąb cremona

Stół rozkładany BRANDON 160/200x90 - kaszmir/dąb cremona

Ocena 5/5  

Bardzo solidny masywny elegancki nowoczesny stół odcień dębu Cremona w rzeczywistości jest jaśniejszy niż na zdjęciu przez co i ładniejszy. Jestem pod wrażeniem tego jak prezentuje się stół a obawiałam się że przy tak niskiej cenie nie będzie rewelacji. Polecam z całego serca

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię! Zapraszamy na ponowne zakupy :)

Zweryfikowany zakup
Katarzyna
31.10.2025 19:42
pozytywna

wszytsko szybko sprawnie ,ława super porzadny stabilny mebel rewelacja i łatwy do zlożenia

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za opinię! Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zakupionej ławy. Zapraszamy ponownie :)

Zweryfikowany zakup
iza
31.10.2025 19:36
pozytywna

Szybka wysyłka, dobrze zapakowane. Krzesła bardzo wygodne, polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozostawienie pozytywnej opinii i polecenie!

Zweryfikowany zakup
Iwona
31.10.2025 18:27
pozytywna

Wszystko super. Na stronie było łatwo wybrać produkt którego potrzebowałam, a po otrzymaniu przesyłki prowadnice idealnie się dopasowały do szuflady.

Prowadnice z hamulcem TANDEMBOX ANTARO 578 M do TIP-ON BLUMOTION / dł. 50 cm / 30 kg / wysuw 100%

Prowadnice z hamulcem TANDEMBOX ANTARO 578 M do TIP-ON BLUMOTION / dł. 50 cm / 30 kg / wysuw 100%

Ocena 5/5  

Prowadnica jest dobrej jakości. Wszystko super

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że znalazła Pani u nas to, czego potrzebowała, a realizacja przebiegła zgodnie z oczekiwaniami. Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie 😊

Zweryfikowany zakup
Viktoriia Marchuk
31.10.2025 12:02
pozytywna

Wszystko OK. Polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z naszych usług 😊 Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Marcin
31.10.2025 09:34

W tym zamówieniu:

pozytywna

Zamawiałam "meble na wymiar" z obawą WYSZŁO IDEALNIE !!!! - super się projektuje własny mebel, jest wsparcie, jakość wykonania z "najwyższej półki", szybki czas realizacji, przesyłka bardzo dobrze zabezpieczona. Szkoda, że tak późno odkryłam ten sklep i taką możliwość (już podałam adres sklepu dwóm osobom). Z pewnością wrócę na zakupy, bo cała oferta bardzo ciekawa. POLECAM

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy serdecznie za tak pozytywną opinię! Cieszymy się, że proces projektowania mebli okazał się dla Pani przyjemny, a efekt końcowy spełnił oczekiwania. To dla nas ogromna satysfakcja, że jakość wykonania, obsługa i terminowość zostały docenione. Dziękujemy również za polecenie naszego sklepu – to dla nas największe wyróżnienie. Z radością zrealizujemy kolejne zamówienia!

Zweryfikowany zakup
MaSta
31.10.2025 07:20

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko zgodnie z projektem, krótki czas oczekiwania, na+ :) na pewno skorzystam jeszcze nie raz.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊 Z chęcią zrealizujemy kolejne zamówienia, także zapraszamy!

Zweryfikowany zakup
Maciej
30.10.2025 21:10

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko zgodnie z zamówienim. Zapakowane i dostarczone pod drzwi.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z przebiegu realizacji zamówienia 😊 Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
waldek
30.10.2025 19:50

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko ok szybka realizacja

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Witek
30.10.2025 16:36
neutralna

Materiał miał być szary a jest bardziej pod beżowy.. Muszę materiał wymienić bo mi nie pasuje.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za komentarz i przekazanie uwag. Przykro nam, że kolor siedziska nie spełnił Pana oczekiwań. Przypominamy, że w przypadku niezadowolenia z zakupionego produktu, przysługuje Panu możliwość zwrotu towaru do 14 dni. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem.

Zweryfikowany zakup
Grzesiek
30.10.2025 10:37
pozytywna

wszystko wzorowo, czas realizacji, przesyłka !! Polecam.

Zaślepka samoprzylepna 297 - brąz trufla / 14 mm / Egger U748

Zaślepka samoprzylepna 297 - brąz trufla / 14 mm / Egger U748

Ocena 5/5  

top

Zaślepka samoprzylepna 395 - czerwień granatu / 14 mm / Egger U399

Zaślepka samoprzylepna 395 - czerwień granatu / 14 mm / Egger U399

Ocena 5/5  

top

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię i polecenie. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
DSK
30.10.2025 08:04
pozytywna

Zgodnie z zamówieniem i w terminie. Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozostawienie pozytywnej opinii :)

Zweryfikowany zakup
Paweł
29.10.2025 15:07
pozytywna

Wszystko ok.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za opinię!

Zweryfikowany zakup
Mary
29.10.2025 11:57
negatywna

Do tej pory zrobiłem 3 zamówienia dociętych płyt meblowych. Na te 3 zamówienia 2 przyszły mocno uszkodzone. W obu przypadkach meble.pl zasugerowało dosłanie nowych płyt. Problem jest taki, że ja nie mogę sobie pozwolić za każdym razem m.in. na organizowanie pomocy do wnoszenia. Dla mnie to też jest koszt. W obu tych przypadkach uszkodzone płyty były elementami wewnętrznymi niewidocznymi dla odbiorcy, więc przekazałem meble.pl, żeby nie dosyłali nowych płyt. Przy pierwszej reklamacji poprosiłem, żeby zwyczajnie zwrócili koszt produkcji nowych płyt na co się zgodzili. W drugim przypadku już tego nie sugerowałem, bo nie chcę być nie daj boże odbierany jako naciągacz. Zdecydowanie wolałbym dostawać prawidłowe zamówienia za pierwszym razem, co pozwoli mi wykonywać produkty w założonym czasie, nie marnuje mojego czasu i nie doprowadza do potencjalnych dodatkowych kosztów(organizacja pomocy do wnoszenia). Niestety meble.pl mimo problemów z uszkodzeniami podczas przesyłki nie decyduje się na lepsze zabezpieczanie transportu. Same docięcia są ok i do konfiiguratora się przyzwyczaiłem, ale przez to, że nie mogę polegać, że towar zostanie dostarczony nieuszkodzony muszę zacząć rozglądać się za inną firmą docinającą płyty.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za szczegółowy komentarz i podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że część zamówień dotarła do Pana w uszkodzonym stanie – doskonale rozumiemy, jak istotna jest niezawodność dostawy, szczególnie przy projektach wymagających precyzji i terminowości. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze przesyłki były odpowiednio zabezpieczone, co często jest doceniane przez innych klientów – tym bardziej przykro nam, że w Pana przypadku nasze zabezpieczenie okazało się niewystarczające. Cieszymy się, że konfigurator oraz jakość cięcia spełniają Pana oczekiwania. Mamy nadzieję, że uda się odbudować zaufanie. Jeśli zdecyduje się Pan na dalszą współpracę, jesteśmy do dyspozycji i chętnie pomożemy

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
29.10.2025 08:28
pozytywna
Zweryfikowany zakup
Jacek
29.10.2025 08:27

W tym zamówieniu:

pozytywna

Szybka realizacja, dobrze zabezpieczony towar.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną ocenę!

Zweryfikowany zakup
lp
28.10.2025 22:37
pozytywna

Szybko i bezproblemowo.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
Marcin
27.10.2025 09:27
pozytywna

Solidna szafa, szybkie wykonanie i dostawa w 3 dni robocze od pobrania szafy z magazynu w Rzeszowie. Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozostawienie opinii i rekomendację :) Zapraszamy na ponowne zakupy!

Zweryfikowany zakup
ja_li
26.10.2025 13:33

W tym zamówieniu:

pozytywna

przebieg transakcji, jakość obsługi, pomoc i kontakt podczas realizacji zamówienia - bez zastrzeżeń.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną ocenę! Zapraszamy ponownie :)

Zweryfikowany zakup
wojtek
26.10.2025 12:19
pozytywna

Realizacja zamówienia w deklarowanym terminie, formatki wręcz idealne, bez ubytków, zarysowań itp. Warto dopłacić te kilka % za usługę Premium oraz za oklejanie bezspoinowe.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią Cieszy nas, że realizacja zamówienia spełniła Pana oczekiwania. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Artur
25.10.2025 11:09

W tym zamówieniu:

pozytywna

Be zproblemowa obsługa

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
TK
25.10.2025 09:48
pozytywna

Polecam szybka dostawa

Uchwyt listwowy CURVE 0117/128 czarny mat Viefe

Uchwyt listwowy CURVE 0117/128 czarny mat Viefe

Ocena 4/5  

W porównaniu do innych uchwytów krawędziowych bardzo delikatne,fajnie że w komplecie są czarne wkręty.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię i polecenie!

Zweryfikowany zakup
Darek
25.10.2025 09:07
pozytywna

Wymiary zgodne z zamówieniem co do milimetra. Bardzo ładne kolory i ogólnie dobra jakość płyty. Uprzejmy kontakt z klientem. Jestem bardzo zadowolona.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że realizacja zamówienia spełniła Pani oczekiwania. Zapraszamy ponownie :)

Zweryfikowany zakup
Monika Jarka
25.10.2025 08:32

W tym zamówieniu:

pozytywna

Żadnych problemów. Polecam.

Uchwyt 2266 - efekt stali szlachetnej / rozstaw 192 mm

Uchwyt 2266 - efekt stali szlachetnej / rozstaw 192 mm

Ocena 5/5  

Świetne uchwyty. Eleganckie. W realu ładniejsze niż na zdjęciach. Bardzo wygodnie się chwyta. Solidne. Kilka długości też robi robotę.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za polecenie!

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
24.10.2025 17:15
pozytywna

Wszystko sprawnie

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
Gość
24.10.2025 14:27
pozytywna

Polecam, szafa jakościowo Super.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną ocenę i polecenie :)

Zweryfikowany zakup
piotr
24.10.2025 11:36

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko zrobione fachowo i dobrze spakowane

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
w08sliwinski
23.10.2025 21:29

W tym zamówieniu:

pozytywna

sprawnie, szybko kompetentnie polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za rekomendację!

Zweryfikowany zakup
witek
23.10.2025 14:27

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystkie elementy przyszły w idealnym stanie, szafy wszystkie bardzo dobrze wyglądają po złożeniu, jestem bardzo zadowolona

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za podzielenie się opinią! Bardzo cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zakupionych szaf na wymiar. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Agnieszka Wiewiórska
23.10.2025 12:08

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko w najlepszym porządku. Mebel zgodny z oczekiwaniami. Rzetelna i sprawna obsługa transakcji. Polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za rekomendację i pozytywną opinię! Zapraszamy ponownie :)

Zweryfikowany zakup
Arek K.
23.10.2025 08:48

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko ok.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
Bogdan
23.10.2025 08:20

W tym zamówieniu:

pozytywna

zajebiste meble, polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Ogromnie się cieszymy, że nasze meble na wymiar spełniły Pana oczekiwania 😊 Dziękujemy za pozytywną opinią i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Maciej
22.10.2025 09:25

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko wykonane dokładnie według zamówienia. Choć sam system do składania zamówień czasem jest dość wolny, to zachwycają jego funkcjonalności. Wielkie brawa - naprawdę polecam wszystkim!

Odpowiedź sprzedawcy:

Serdecznie dziękujemy za pozytywną opinię oraz rekomendacje! To dla nas ogromna radość czytać tak miłe słowa 😊

Zweryfikowany zakup
Artur M.
21.10.2025 23:18

W tym zamówieniu:

pozytywna

Meble dobrze wykonane i świetne zapakowane

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
Łukasz
21.10.2025 13:44

W tym zamówieniu:

pozytywna

Bardzo dobry kontakt. Meble dostarczone bardzo szybko, dobrze zapakowane. Polecam firmę!

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za polecenie! Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z realizacji zamówienia. Zapraszamy ponownie :)

Zweryfikowany zakup
Monika
19.10.2025 23:01

W tym zamówieniu:

pozytywna

Łatwe wykonanie zamówienia, terminowa dostawa.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną ocenę!

Zweryfikowany zakup
Stanisław
18.10.2025 12:03

W tym zamówieniu:

pozytywna

wszystko OK!

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy!

Zweryfikowany zakup
PIOTR
18.10.2025 11:20
pozytywna

Formatki z akrylu Rehau oklejone perfekcyjnie, nie trzeba nic poprawiać tylko montować.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za podzielenie się opinią i zapraszamy ponownie :)

Zweryfikowany zakup
ARS
18.10.2025 09:04

W tym zamówieniu:

pozytywna

Zamówienie zgodne z zamówieniem, wszystko terminowo

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną ocenę!

Zweryfikowany zakup
ARS
18.10.2025 08:57