realizacja w 100% zgodna z zamówieniem. Z pewnością skorzystam ponownie z usług meble.pl
Profesjonalny sklep z bogatą ofertą. Polecam !
05.03.2018 22:26
super, polecam :)
05.03.2018 11:17
Szybko, spawanie, profesjonalnie
05.03.2018 10:12
Zamówienie dotarło w krótkim czasie. Towar dobrze zabezpieczony i opakowany. Bardzo dobry kontakt z firmą kuchnie.pl
05.03.2018 08:14
ok
04.03.2018 23:12
Polecam, wszystko ok.
04.03.2018 22:05
Nieprzyjemna obsługa na magazynie pracują jak za kare pozostałe elementy transakcji pozytywne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, dziękujemy za Pana opinię. Z pewnością przyglądniemy się pracy magazynierów i dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały więcej miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zawartej transakcji.
04.03.2018 20:49
OK
Kolejna rzecz która u nich zamówiłam i nie miałam żadnych problemów, nie potrzebowałam kontaktować się ze sprzedawcą łóżeczko miałam za 2 dni . Dzień wcześniej otrzymałam sms od DB Shenker z planowana dostawa dnia następnego, rano w dzień dostawy kolejny sms , że przesyłka będzie dostarczona. Polecam zakupy na meble.pl
04.03.2018 17:52
Ok
04.03.2018 17:49
Polecam wszystkim
04.03.2018 07:20
Kolejny zakup - jak zwykle bez zarzutu. Zlecenie wykonane w terminie. Polecam !
Wszystko sprawnie i zgodnie z zamówieniem. Polecam zakupy.
03.03.2018 18:56
Szybko przyszło i było wszystko co zamówiłem.
03.03.2018 13:38
Szybko i sprawnie polecam
03.03.2018 12:24
Wszystko w najlepszym porządku
realizacja ekspresowa, obsługa bardzo pomocna, jakość rozkroju bardzo dobra. polecam!
Piękny stół i solidne wykonanie oraz realizacja zamówienia i dostawa
02.03.2018 22:30
Rzetelność solidność
02.03.2018 22:29
bardzo pozytywnie oceniam realizację zamówienia szybko, sprawnie, i rzetelnie
02.03.2018 22:27
bardzo polecam
02.03.2018 21:24
wszystko ok
02.03.2018 17:41
Bardzo długi termin oczekiwania, ale jakość łóżka bardzo dobra.
02.03.2018 16:25
Bezproblemowo,terminowo,ok.
02.03.2018 15:19
wszystko super. bez problemu.
02.03.2018 11:54
Sklep nie zauważył, że nie ma komody na stanie, gdy ją zamawiałam. Po kilku dniach, gdy zapytałam co się dzieje z zamówieniem (bo komoda już powinna być dostarczona) otrzymałam odpowiedź kolejnego dnia, że nie ma komody na stanie i że rzekomo pisali o tym w wiadomości wcześniej (żadnej wiadomości nie otrzymałam) oraz że mogę zrezygnować z zamówienia bądź poczekać ok. 21 dni ROBOCZYCH na zamówienie. Odniosłam wrażenie, że gdybym pierwsza się nie odezwała, to nawet by nie zauważono, że cześć zamówienia nie została zrealizowana. Ostatecznie komoda została dostarczona po tych 21 dniach roboczych (komoda zmówiona 24 stycznia, dostarczona 1 marca).
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety dostawca nie poinformował nas o braku komody na stanie, dlatego też nie otrzymała Pani od nas takiej wiadomości. Zaraz po Pani e-mailu, skontaktowaliśmy się z dostawcą i niezwłocznie poinformowaliśmy Panią o przekazanej od niego informacji. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Cieszymy się, że zdecydowała się Pani poczekać na zamówienie i mamy nadzieję, że komoda spełniła Pani oczekiwania.
02.03.2018 11:28
Proces projektowania, zamówienia i zakupu bez zarzutu :) Długi czas oczekiwania na pojawienie się towaru w punkcie odbioru w Warszawie. Podczas odbioru zostałem pozostawiony bez pomocy z towarem do przerzucenia na samochód, na środku placu przy silnym wietrze i temperaturze -10... "Pozdrowienia" dla pana magazyniera :(
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Pana zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem uwzględniającym czas produkcji mebli oraz transport. Jeśli chodzi o odbiór zamówienia - gdy nie zostanie wykupiona usługa wniesienia palety do busa, magazynier nie ma obowiązku pomocy w załadunku. Jednakże dołożymy wszelkich starań, aby w razie możliwości taka pomoc była oferowana.
Szybka i sprawna dobstawa, bez problemu.
02.03.2018 11:14
Bez problemu,jak zwykle sprawne zakupy.Polecam.
02.03.2018 08:54
Wszystko dobrze zapakowane, szybka wysyłka.
02.03.2018 08:36
Natychmiastowa wysylka. Super sklep!
02.03.2018 08:05
polecam
01.03.2018 19:14
Rewelacja, polecam.
01.03.2018 19:05
Wszystko ok, bardzo szybka wysyłka. Polecam.
01.03.2018 15:19
Pierwsza część zamówienia ok. A co z drugą częścią . Minęło 45 dni, a tak było w ofercie.
28.02.2018 22:04
Super - szybko i sprawnie.
28.02.2018 19:28
Szybko, sprawnie i bez żadnej zwłoki :-) polecam
28.02.2018 17:28
Bardzo ładne meble, dobrze zrobione nawierty, wszystko dobrze pasuje i jest równo, zwłaszcza szuflady, z którymi zawsze miałam problem w przypadku mebli gotowych. Dobra pomoc przedsprzedażowa oraz w trakcie realizacji zlecenia. Terminowa dostawa. Dodatkowo cieszy fakt, że udało się wprowadzić płatności ratalne dla mebli na wymiar.
wszystko gra,błyskawiczna dostawa
28.02.2018 14:34
Średnio
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że jest Pani niezadowolona z zakupionych produktów. Jeśli stwierdziła Pani wadę produktu, prosimy o złożenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pani na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje
28.02.2018 13:51
Bardzo szybka dostawa. Kontakt telefoniczny bez żadnych problemów.

NOWOCZESNY STÓŁ W STYLU WŁOSKIM ROZKŁADANY MESSA BIAŁY POŁYSK
Konstrukcja stołu genialna - szczególnie bardzo solidny mechanizm do rozkładania. Wykonany z dobrej jakości płyty. Dwa minusy. 1 - środkowe nogi mało stabilne, szczególnie kiedy stół jest złożony do najmniejszego rozmiaru. Tak jakby nie trzymały linii z pozostałymi dwiema nogami. 2 - pakowanie. Paczka w której znajdowały się płyty do stołu ze słabego kartonu, w środku rozsypane wióry, częściowo pozrywana folia chroniąca płyty. Na szczęście u mnie nie porysowały się blaty, ale warto na to zwrócić uwagę. Biorąc pod uwagę dwa powyższe minusy i tak uważam zakup za udany, bo konstrukcja i możliwości stołu są wręcz genialne.
28.02.2018 11:44
Pozytywnie
Transakcja przebiegla sprawnie, produkt zgodny z opisem. Polecam!
28.02.2018 10:34
mebel przyszedł uszkodzony z połamanymi elementami; nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jest nam przykro, że towar przyjechał do Pani uszkodzony. W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pani na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje
28.02.2018 07:26
wygodne nowoczesne meble fajna kolorystyka
28.02.2018 07:25
Transakcja przebiegła sprawnie, kontakt z opiekunem klienta bez zastrzeżeń. Wszystko ok.
Dotarło w ciągu 3 dni, dokładnie to co zamówiłem.
27.02.2018 09:22