• ulubioneUlubione
  • KoszykKoszyk
  • Menu
Meble.pl https://s1.meble.pl/szablony/meble/assets/images/logo.svg 0,01PLN + Największy internetowy sklep meblowy. Meble do salonu, sypialni i jadalni, kuchnie na wymiar. Szeroki wybór akcesoriów meblowych. +48 17 283 81 00
Langiewicza 33 35-021 Rzeszów, PL
11299 4.8 5.0 1.0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna

Fotel super.. Przesyłka super.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że fotel spełnił oczekiwania 😊 Dziękujemy za opinię!

Zweryfikowany zakup
J
02.07.2026 13:54
pozytywna

Ja jestem zadowolony z zamówionych szafek . Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo się cieszymy, że jest Pan zadowolony z zakupionych mebli 😊 Dziękujemy za polecenie i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
R.Tabaka
02.07.2026 12:59

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko ok, zapakowane super jasny montaż

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Aneta
02.07.2026 11:31
pozytywna

Szybko I bezproblemowo polecam tego sprzedawcę

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za polecenie 😊

Zweryfikowany zakup
Sławek
02.07.2026 10:53
neutralna

Ława piękna i solidna. Ale transport oceniam bardzo negatywnie. 5 razy przekładany był termin, później kurier zostawił ławę pod niewłaściwą klatką.

Zweryfikowany zakup
D.
02.07.2026 10:32
pozytywna

Bardzo dobre spasowanie mebelków, czytelna instrukcja i nie trzeba segregować śrubek

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że nasze meble na wymiar spełniły Pana oczekiwania 😊 Dziękujemy za podzielenie się opinią!

Zweryfikowany zakup
Michał
02.07.2026 10:07

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko super. Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
Andrzej
02.07.2026 09:00
pozytywna

Wszystko przebiegało sprawnie i bezproblemowo.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że zamówienie przebiegło sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami. Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Adam
02.07.2026 08:42

W tym zamówieniu:

pozytywna

Super obsługa, kompetentna, profesjonalna, bardzo pomocna. Towar zgodny z opisem. Polecam serdecznie

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy! 😊 Bardzo się cieszymy, że obsługa i jakość naszych produktów spełniły oczekiwania. Miło słyszeć tak pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
Joanna
30.06.2026 16:26
pozytywna
Zweryfikowany zakup
AP
26.06.2026 13:17
neutralna

dzień dobry, WYSYŁKA - proszę samemu ocenić . Piszę maila z prośbą by uprzedzić mnie o wysyłce, bo muszę wziąć dzień wolny na dostawę kurierem... informacja o wysyłce w przeddzień dostawy, czyli nie miałam szans zawiadomić pracodawcę w przeddzień. I UWAGA wysłano wyłącznie płyty meblowe, czyli musiałam wziąć jeszcze jeden dzien wolny by odebrać zawiasy... DLACZEGO WYSYŁANO NA RATY- NIE WIEM, DLACZEGO NIE WYSŁANO WSZYSTKO RAZEM, przecież płyty mogły poczekac....NIE WIEM. NIE DOCZEKAŁAM SIĘ PRZEPROSIN ZA KIEPSKĄ WYSYŁKĘ. meble jako takie bardzo pozytywne wrażenie, wiszą spełniają swoje zadanie

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przykro nam, że proces wysyłki nie spełnił Pani oczekiwań. Mail z pytaniem o termin otrzymaliśmy dzień przed planowaną wysyłką płyt, dlatego nie mieliśmy możliwości poinformować Panią z większym wyprzedzeniem. Akcesoria meblowe wysyłamy zawsze w osobnej paczce, aby uniknąć uszkodzeń płyt - zazwyczaj obie przesyłki wychodzą w tym samym czasie. W Pani przypadku musieliśmy jednak poczekać na brakujące elementy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z dostawą. Cieszymy się jednocześnie, że same meble spełniły Pani oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
klientka Gdańsk
26.06.2026 12:06

W tym zamówieniu:

pozytywna

Towar zgodny z opisem, łądnie wykonany. Szybka dostawa.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Marcin
26.06.2026 10:50
pozytywna

Wszystko szybko i sprawnie. Polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za polecenie! 😊

Zweryfikowany zakup
Zorro
26.06.2026 10:04
pozytywna

szybko i sprawnie

Fotel obrotowy z podnóżkiem na stalowej podstawie - brązowy

Fotel obrotowy z podnóżkiem na stalowej podstawie - brązowy

Ocena 5/5  

super wygodny

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
andrzej
26.06.2026 09:56
pozytywna

Cudo.

Lampa stołowa JOSY - żółty

Lampa stołowa JOSY - żółty

Ocena 5/5  

Super lampa.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że lampa okazała się trafionym zakupem 😊 Dziękujemy za opinię!

Zweryfikowany zakup
rysiu
26.06.2026 09:42
pozytywna

Fotel dobrze wykonany wygodny, produkt dostarczony dobrze zabezpieczony. Polecam fotel oraz sprzedawcę!

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za polecenie! Cieszymy się, że fotel spełnił Pani oczekiwania 😊

Zweryfikowany zakup
Patrycja
26.06.2026 09:19
pozytywna

Wszyskto świetnie jak zawsze. Polecam :)

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za podzielenie się opinią oraz polecenie 😊

Zweryfikowany zakup
Socha
26.06.2026 08:22
pozytywna

Wszystko w najlepszym porządku. Szybka realizacja. Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Andrzej
26.06.2026 08:19

W tym zamówieniu:

pozytywna

Bardzo polecam . Wszystko przebiegło sprawnie i szybko.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Ewa
26.06.2026 08:12
pozytywna

Bardzo szybka wysyłka zamówionego towaru, wszystko zgodnie z opisem, zapakowane do transportu właściwie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że przesyłka i jakość pakowania spełniły oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Maciej
24.06.2026 07:09
pozytywna

Szybko, sprawnie i zgodnie z opisem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
Paulina
23.06.2026 12:08
pozytywna

Jestem bardzo zadowolona. Najpierw popełniłam błąd z wymiarem szafy a obsługa meble.pl pomogła mi z tego wybrnąć. Potem okazało się, że kurier uszkodził paczkę, ale znów miła obsługa wkroczyła do akcji i problem udało się rozwiązac (uszkodzony okazał się być tył szuflady, nam nie przeszkadza :)). Sama szafa - piękna, wysokiej jakości, wszyscy myslą, że od stolarza. Polecam wszystkim!

Odpowiedź sprzedawcy:

Serdecznie dziękujemy za tak miłą opinię i polecenie! Bardzo się cieszymy, że udało się pomóc w rozwiązaniu problemów i że finalny efekt Panią zachwycił 😊

Zweryfikowany zakup
Olga Sz.
23.06.2026 09:44

W tym zamówieniu:

negatywna

Wyslali mi inną próbkę mimo tego ze zgodnie z rozmowa telefoniczna kazano wpisac mi komentarz z konkretna probka do wysylki a i tak dali co innego. Zalosny sklep.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Patryku, przepraszamy za pomyłkę i wysłanie błędnej próbki. Właściwa próbka już dzisiaj zostanie do Pana wysłana na nasz koszt. Dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Dziękujemy za zgłoszenie i liczymy na to, że otrzymana próbka spełni Pana oczekiwania. Pozdrawiamy!

Zweryfikowany zakup
Patryk GNYŚ
23.06.2026 08:14
pozytywna

Ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Jerzy
23.06.2026 08:05
pozytywna

Meble są ładnie zrobione, równe, płyty wiórowe wydają się być wysokiej jakości. Meble w łazience sprawdzają się bardzo dobrze, nie puchną, wszystko jest w porządku.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że jakość naszych mebli na wymiar spełniła Pana oczekiwania. Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie 😊

Zweryfikowany zakup
kubson9904
22.06.2026 18:40

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Mac
20.06.2026 21:15
pozytywna

Dobra jakość i wykonanie. Przesyłka również dobrze spakowana i zabezpieczona na czas transportu. Błędem są zastosowane wkręty mocowania zawiasów do korpusu. Drzwi zawsze opadają i nie ma regulacji pionowej. Powinny być zwykłe wkręty samogwintujace i mały otwór prowadzący.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za docenienie jakości wykonania oraz pakowania, a uwagi dotyczące wkrętów przekazujemy dalej 😊

Zweryfikowany zakup
Marcin
20.06.2026 12:33

W tym zamówieniu:

pozytywna
Zweryfikowany zakup
Ac
19.06.2026 11:44

W tym zamówieniu:

pozytywna

TOWAR z górnej półki i miły i pomocny KURIER przesyła dobrze ZABESPIECZONA POLECAM

Zweryfikowany zakup
GÓRECKI
18.06.2026 21:48
pozytywna
Zweryfikowany zakup
Pp
18.06.2026 16:54
pozytywna

Wszystko przebiegło bardzo szybko i sprawnie

Gałka 2508 - efekt matowej stali szlachetnej / fi 33 mm

Gałka 2508 - efekt matowej stali szlachetnej / fi 33 mm

Ocena 5/5  

Bardzo dobry produkt ładnie zrobiony

Zweryfikowany zakup
Damian
18.06.2026 14:58
pozytywna

Wszystko super, od złożenia zamówienia aż do dostawy. Szafa wyszła taka jak zaplanowałem. Polecam firmę 👍

Zweryfikowany zakup
Andrzej
18.06.2026 12:41

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko w porządku, dobry kontakt, dobra cena, płyty oczywiście docięte dokładnie na podany wymiar.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
Tomasz
18.06.2026 11:36

W tym zamówieniu:

pozytywna

wszystko sprawnie, zgodnie z moim pomysłem :) jestem bardzo zadowolona :)

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną ocenę! Zapraszamy ponownie :)

Zweryfikowany zakup
Olga G
17.06.2026 21:41

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko przebiegło bardzo sprawnie, pełen profesjonalizm, począwszy od sposobu zamawiania formatek na stronie internetowej po terminy wysyłki i samą wysyłkę oraz sposób pakowania, płyty meblowe bardzo dobrze zabezpieczone. Polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozostawienie pozytywnej opinii i polecenie! :)

Zweryfikowany zakup
Artur
17.06.2026 16:00
pozytywna

To moj kolejny zakup.Wszystko super, szybka dostawa i świetny kontakt.

Reling RE23 - stare złoto / rozstaw 160 mm

Reling RE23 - stare złoto / rozstaw 160 mm

Ocena 5/5  

Domówiony kolejny bo zabrakło, wszystkie świetnie sie sprawdzają, wyglądają super i zdobią szafki kuchenne.

Gałka GU18 - zieleń eukaliptusowa mat / fi 30 mm GAMET

Gałka GU18 - zieleń eukaliptusowa mat / fi 30 mm GAMET

Ocena 5/5  

Bardzo fajne, mocne uchwyty, piękny kolor.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną ocenę! Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zamówionych uchwytów :)

Zweryfikowany zakup
Agnieszka
17.06.2026 08:12
pozytywna

WSZYSTKO FAJNIE TYLKO SŁABA KOMUNIKACJA NOWEGO MIEJSCA ODBIORU W WARSZAWIE. PONIEWAŻ CYKLICZNIE SKŁADAM ZAMÓWIENIA, MECHANICZNIE DZIAŁAM I NIE PRZEBIŁA SIĘ DO MOJEJ ŚWIADOMOŚCI NOWA LOKALIZACJA. KOSZTOWAŁO MNIE TO SPORO NERWÓW. DODATKOWO BARDZO ŹLE OZNACZONE MIEJSCE ODBIORU ALBO JA JESTEM GAPA

Zweryfikowany zakup
PP
16.06.2026 10:32

W tym zamówieniu:

pozytywna

Jakoś, dostawa i czas wykonania na najwyższym poziomie polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozostawienie opinii i zapraszamy ponownie :)

Zweryfikowany zakup
Rafał
16.06.2026 08:47

W tym zamówieniu:

pozytywna

Profesjonalnie i na czas. Miła obsługa w biurze. Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną ocenę i polecenie!

Zweryfikowany zakup
Paweł
14.06.2026 12:03

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko superancko

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy :)

Zweryfikowany zakup
Kamila
14.06.2026 11:05
pozytywna

Bardzo dobra jakość. Płyta 18mm. Zawiasy Blum. Naprawdę fajny zestaw za dobre pieniądze.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozostawienie opinii i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Lukasz
14.06.2026 08:52

W tym zamówieniu:

neutralna

Mam mieszane uczucia. Szafka wykonana jest niewątpliwie solidnie i po złożeniu ładnie się prezentuje. Wymiary są dokładnie takie, jak potrzebowałem, a dodatkowa konsultacja (płatna) z projektantem pozwoliła mi zrobić pewne modyfikacje, których nie było w konfiguratorze. Jednak w zestawie nie było instrukcji składania, więc musiałem kombinować z niektórymi elementami np. szukać filmów o montażu szuflady w internecie. Część pozornie identycznych śrub różniła się długością o 1-2 mm, przez co udało nam się przebić okleinę płyty, na szczęście był to tył szuflady. Największy zarzut to zaś system tip-on - nie zaproponowano mi opcji wywiercenia otworów na ten mechanizm, więc będę musiał zrobić to sam, by nie godzić się na brzydkie elementy zamontowane na dnie szafki. Oby płyta wytrzymała.

Zweryfikowany zakup
Paweł
13.06.2026 23:42

W tym zamówieniu:

pozytywna

Transakcja przebiegła sprawnie od konfiguracji po dostawę, więc pozytywna opinia w pełni zasłużona. Konfigurator łatwy w obsłudze i wszystko można „ustawić pod siebie”, kontakt z Działem Obsługi w porządku w celu potwierdzenia kwestii doboru koloru płyty meblowej, i terminowa realizacja zamówienia. Na szczególną uwagę zasługuje sposób pakowania poszczególnych elementów - wszystko spasowane, do czego przyzwyczaiła mnie Ikea, ale zabezpieczenie poszczególnych elementów to już „level master”. Z Mężem dłużej rozpakowywaliśmy poszczególne paczki, niż składaliśmy samą szafę do przedpokoju. Jedynie możemy się przyczepić do instrukcji - w konfiguratorze zrobiliśmy lustrzane odbicie szafy, więc instrukcja powinna przyjść adekwatna do zamówionego produktu. Dla Nas to żaden problem, ale niestety Ktoś mógłby pogubić się ze stronami, kółkami i półkami.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że cały proces zamówienia spełnił Pani oczekiwania :) Zapraszamy na kolejne zakupy - z chęcią zrealizujemy kolejne projekty!

Zweryfikowany zakup
Magda
12.06.2026 20:40

W tym zamówieniu:

pozytywna

Bardzo sprawna dostawa oraz dobrze przygotowany mebel. Łatwe składanie czytelna instrukcja solidne wykonanie jestem zachwycona zamówieniem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną ocenę :)

Zweryfikowany zakup
Karolina
12.06.2026 08:47

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy!

Zweryfikowany zakup
Piotr
12.06.2026 08:28

W tym zamówieniu: