Przy wysyłce nastąpiła pomyłka kolorów. Otrzymaliśmy inny niż zamawialiśmy. Po wysłaniu e-maila do Działu Reklamacji -brak odzewu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, sprawdziliśmy i niestety nie otrzymaliśmy maila w sprawie reklamacji. Bardzo prosimy o przesłanie maila jeszcze raz, może być w odpowiedzi na maila z zamówieniem. Przepraszamy za pomyłkę i oczywiście po kontakcie z działem reklamacji, wyślemy do Państwa nowe, prawidłowe kolory.
19.07.2025 09:36
Próbki nie dotarły do mnie.
18.07.2025 08:29
Zamówione otworowania w płytach meblowych były wykonane nie precyzyjnie. Te same elementy (kilka różnych z tego samego zamówienia) dopasowane między sobą miały otwory przesunięte względem siebie - problem występował zarówno w otworowania w powierzchni jak i licu płyt. Przy wcześniejszych zamówieniach od Panstwa problem nie występował, otwory były wykonane dokładnie co pozwalało na bezproblemowe połączenie elementow, tym razem niestety było inaczej.
Samą transakcję oceniam mało przyjemnie, ze względu na brak możliwości szybkiego kontaktu, po mimo że numer kontaktowy był podany wiele razy nikt nie odebrał tego telefonu. Jak już po wielu próbach Pani odebrała telefon, to była po prostu nie miła, zdawkowo udzielała informacje, np. że wszystko jest podane w zamówieniu. Jednak w zamówieniu nie było podane w jaki sposób i kto będzie kontaktować się w sprawie dostawy kanapy, która nie jest małym przedmiotem i chcieliśmy wiedzieć czas i dokładną formę dostawy aby móc się przygotować. Obsługę klienta oceniam nisko. Sam produkt wygląda na wykonany solidnie, kosztował 8600 zł, jest używany krótko i okazjonalnie więc nie ma śladów użytkowania na nim,
15.05.2025 10:42
Brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za produkcję/ wysyłkę. Korzystałem po raz pierwszy i nic nie mogłem ustalić kiedy otrzymam zamówienie. Termin produkvji nic mi nie mówił.dodaykowo firma zadbano to porażka. Trzy razy zmieniali termin dostawy. Sam towar / produkcja pierwsza klasa
Kontenerek bardzo ładny natomiast komentarz jest negatywny bo zmarnowałem 6 h skręcając go. Zamówiłem prowadnice do szuflad Blum a Państwo sobie zupełnie nie radzą z właściwym nawierceniem otworów. Nie dość że instrukcja wprowadzą w błąd, to otwory jeszcze błędnie nawiercone. Efekt... nie będąc meblarzem i płacąc za gotowy mebel do skręcenia wertuje godzinami katalog Bluma ucząc się gdzie jakie dziury powinny być. Pieniążki tak, nawet niemałe .... wykonanie do dupy.
Kupiłem sklejkę formatki. Sklejka krzywa, pofalowana na śmietnik. Do dupy. Fakt że z wyprzedaży ale nigdzie nie napisano że to szmelc. Więcej nie kupię.
Produkt zamówiony, na stanie, 2 szt., miał przyjść w przeciągu kilku. Po około 7 dniach oczekiwania na produkt lub jakąkolwiek informacje zgłosiłem się do państwa z prośba o informację. Otrzymałem wiadomość, następującej treści `Zamówienie zostało złożone na 2 hokery, choć na magazynie jest dostępna tylko 1 sztuka. Druga sztuka jest na zamówienie i termin realizacji będzie wynosił około 2 miesiące`. Oczywiście nigdy bym się nie zdecydował na zakup, przy dwóch miesiącach, choć oczywiście rozumiem sytuację. Braku jakiejkolwiek informacji i późniejszego braku szacunku do klienta nie rozumiem i nie akceptuję.
23.03.2025 14:34
Dość sporo czasu zajęło mi stworzenie w kreatorze odpowiednich rozkrojów (nr 7186646). Wysłałem zapytanie, ponieważ po wciśnięciu PRZELICZ KOSZTY miałem zupełnie inne wymiary na podglądzie, niż te, które wprowadziłem. Niestety, nie dostałem odpowiedzi od sklepu. Przy skorzystaniu z formularza kontaktowego, dostaje się tylko powiadomienie na stronie, ale maila już nie, przez co nie mogłem wysłać przypomnienia. Zanim wróciłem do przekroju, wyświetliło mi "Brak rozkroju o podanym numerze." i straciłem swoje ustawienia. Stworzyłem potem nowy rozkrój, uproszczony. Zamówienie zostało zrealizowane i jest ok, natomiast niesmak z próby kontaktu pozostał.
Dostawa dramat. Kurier wiezie towar wielkogabarytowy, nie dzwoni nie ustala kiedy ktoś będzie w domu. Zero informacji i kontaktu, nigy wiecej DPD. Kontakt z firmą meble.pl niemożliwy telefonicznie, w miare sprawnie i rzeczowo odpisują na email, to jedyny plus. Nie polecam
27.02.2025 08:12
Niestety, została dostarczone tylko jedna lampa. Nie wspominając o perturbacjach dotyczących zmiany adresu. Nie polecam!
26.02.2025 14:16
Szafka przyszła uszkodzona w 3 miejscach. Fatalnie zapakowana. Nie polecam
Wszystko fajnie, artykuł zgodny z opisem. Ale czas realizacji, to jakaś porażka. Stół z krzesłami zamówiony pod koniec listopada ubiegłego roku, krzesła doszły bardzo szybko. Czas dostawy stołu określony był „wysyłka po 4 grudnia”. W połowie grudnia napisałam maila do Państwa, bo nikt z obsługi nie raczył się ze mną skontaktować. Odpisali, że mają obsuwę w produkcji i dostawa będzie w drugiej połowie grudnia/koniec grudnia. W połowie stycznia ponownie to ja napisałam maila, w odpowiedzi otrzymałam informację, że nadal jest opóźnienie i stół dotrze do mnie w połowie stycznia. Finalnie stół dotarł 5 lutego… zero dyskusji na temat rekompensaty za taki wydłużony czas oczekiwania… odniosłam wrażenie, że gdybym sama nie upomniała się o produkt nikt nie raczył by mnie poinformować o terminie realizacji zamówienia. Przykro, bo artykuły prezentują się ok, ale podejście do klienta, bardzo, bardzo, bardzo słabe.
21.02.2025 21:25
brak częsci do stołu
18.02.2025 10:15
Jestem rozczarowany postępowaniem i współpracą z firmą. Dwu krotnie pytano mnie telefonicznie, czy zgadzam się na uszkodzony od spodu blat, dwu krotnie odmówiłem i....w końcu po długim oczekiwaniu przysłano mi uszkodzony od spodu blat.
Tragedia nie doszlo
29.01.2025 14:52
Zmulenie inny kolor niż na zdjęciu. Kształt różni się od tego który jest na zdjęciu. Materiał niskiej jakości
24.01.2025 08:20
Dostawa była uszkodzona. Obydwie szafki są po lewej stronie tak jak na zdjęciu widać zniszczone. Proszę o przesłanie nowych. Pozdrawiam
17.01.2025 22:21
Dywan mial przyjść po 9.01. Przyszedł w święta; czyli 3 tygodnie wcześniej ),kiedy przebywaliśmy z mężem za granicą. Zadzwoniłam do opiekuna transakcji powiedziała zeby sie nie przejmowac .Ze dywan wróci do magazynu i zostanie wyslany jak wskazano w mailu czyli po 9.01.Ale dywan nie przyszedł już wcale.Zeijsjcie manatki bo takiej żenany nie widziałam nigdy!!!!!
15.01.2025 11:10
Laminat zamówiony prawie 2 miesiące temu . Nikt nawet nie raczył poinformować kiedy będzie dostawa. Od dłuższego czasu słyszałem zapewnienia że braki w asortymencie to tylko sytuacja przejściowa ,ale wszystko wskazuje na to ,że będzie coraz gorzej.
08.01.2025 12:45
Przez słabe wypełnienie gąbka , bardzo widoczna przez tapicerkę konstrukcję siedziska. Niestaranne z dużymi zmarszczeniami szwy na bokach siedziska.
07.01.2025 23:10
Długi czas oczekiwania. Z pewnością już nie kupię nic w tym sklepie.
28.12.2024 08:46
Nie polecam, sklejka przyszła pokrzywiona w każdą stronę. Nic z tego nie da się zrobić, muszę ją specjalnie prostować.... Nawet nie chce mi się tego reklamować.
Bardzo długie terminy realizacji i dodatkowo odsuwane w czasie. Zrezygnowałam z zamówienia. Pani przyjęła rezygnację a następnie przysłała towar!!!. Domownicy odebrali paczkę a ja zamówiłam już inny produkt. Bardzo słaby kontakt. Firmę nie obchodzą terminy ani zadowolenie klienta.
15.12.2024 09:36
Formatki przyjechały kurierem DHL poobijane na narożnikach a jedna była nawet pęknięta w połowie. Pakowacze nie potrafią dobrze zapakować - krawędzie były zabezpieczone tekturowymi profilami, ale na narożnikach była sama taśma. DHL musiał dodatkowo chyba rzucać tymi paczkami bo nie wyobrażam sobie jak mogła pęknąć formatka 50x40cm!
Formatki zwichrowane. Słoje najmniejszej formatki niezgodne z zamówieniem. Dostawa wzorowa.
Koszmarna obsługa klienta!
30.11.2024 21:06
Stan w jakim zamówione formatki wydawane są pozostawia wiele do życzenia: liczne zarysowania, pozdzierana folia ochronna laminatu, obłupane obrzeża.
Nie jesteśmy zadowoleni . Chcieliśmy od razu po dostawie wymienić te stoliki na takie same tylko z innym odcieniem dębu- blatu ( na zdjęciach w esklepie wyglądał inny niż w rzeczywistości przyszedł ) Informację z prośbą o wymianę skierowaliśmy zaraz po otrzymaniu towaru bez jego złożenia i wyjmowania z paczki - paczkę otworzyliśmy ale jak zobaczyliśmy barwę blatu który zresztą był na wierzchu to od razu złożyliśmy prośbę elektronicznie i telefonicznie - bez pozytywnego załatwienia z Państwa strony.
19.11.2024 12:41
Nie polecam nikomu tego sklepu. Dwukrotnie przekładali wysyłkę, a zakupiłam przedmiot ze względu na szybką dostawę. Finalnie kanapa przyszła o 2 miesiące opóźniona, czyli łącznie czekałam na nią 3 miesiące. Ponadto dostałam informacje że kanapa przyjdzie w czwrtek więc mąż wziął wolne, aby ją wnieść. Niespodzinka, kanapa przyszła dzień później. Musiała stać na dworze, an szczescie nikt jej nie ukradł ani deszcz nie padał. Napisałam do firmy o zadośćuczynienie po pierwszym mailu odnoście opóźnienia- dostałam marne 200zł. Gdybym wiedziała, że opóźni się znowu, żądałabym zwrotu pieniędzy i anulowania tranzakcji. Stanowczo NIE POLECAM.
04.11.2024 20:49
Zamówienie nie zostało dostarczone. Nie było próby podjęcia kontaktu ze strony kuriera, ani ze strony sprzedającego po powrocie paczki.
30.10.2024 08:47
Mebelek rewelacja ale czas dostawy to prawie rok czasu więc lipa. Warto było jednak poczekać.
22.10.2024 09:14
Brak informacji dot. statusu zamówienia, opóźnienie prawie o 4 mies., brak kompensaty i orientacja na klienta jest bardzo słaba. Już dawno czegoś takiego nie było przy zakupach przez Internet. Powodzenia
25.09.2024 10:51
Proszę zmienić firmę kurierska. Pięć razy był przekładamy termin dostawy.
23.09.2024 08:43
Wg opisu oferty krzesła miały być wysłane w 2 dni. Zostały wysłane po 3 tygodniach. Pani na infolinii wyjaśniła mi, że to z powodu dużego zamówienia, jakie złożyłem. Zamówiłem 4 krzesła. Oferta ciągle jednak wisiała z 2 dniowym okresem wysyłki.
10.09.2024 17:42
Bardzo dobra jakość wykonania, mały problem z zaplanowanym terminem wysyłki i duży minus za komunikację po zrealizowaniu zamówienia
Słaba obsługa klienta, brak odpowiedzi na wiele pytań, za transport z wniesieniem na parter firma chciała 350zł!
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Transport z wniesieniem jest usługą dodatkową, dlatego jest indywidualnie wyceniany przez firmę kurierską. Nie mamy wpływu na ceny jakie podaje firma kurierska. Przykro nam, że oceniła Pani naszą obsługę klienta jako słabą. Z korespondencji z Panią wynika, że na zadane pytania szybko otrzymała Pani wiadomości zwrotne i nie została Pani bez odpowiedzi z naszej strony. Mamy nadzieję, że zakupiona komoda spełnia Pani oczekiwania i będzie Pani długo służyć. Pozdrawiamy serdecznie!
29.08.2024 10:27
Formatki z dwóch na trzy płyty, Sklejka 15 mm, (1250x2500) Wilgocioodporna 1/2 Brzoza jednorodna melfemo FSC, zwichrowane po przekątnej do 8mm uskoku. Zamówione parę dni przed długim weekendem, odbiór po....
Brak komunikacji . Wprowadzenie w błąd o terminie dostawy oraz pozostawienie wielkiej palety pod domen.
15.08.2024 16:24
Dobra jakość, bez zastrzeżeń technicznych. Terminowo. Dobra logistyka dostawy.
Zdjęcie wstawione jako duży uchwyt. Być może mój błąd ,że czegoś nie doczytałem. Odesłałem te 2 uchwyty,niestety nikt ich nie odebrał i sobie leżą. Może komuś podaruję. Tak szczerze mówiąc to nawet nie chce mi się tej sprawy komentować.
15.08.2024 10:04
wysyłka każdego z zamówionych towarów innym transportem i w innym terminie. Brak możliwości ustalenia terminów dostaw. Bardzo ograniczony kontakt z obsługą
07.08.2024 08:15
Dostarczają luzem deski oklejone kartkami tragarze powiedzieli mi że nie powinni czegoś takiego wnosić brak opisu które śrubki do którego mebla trzeba troszkę posiedzieć i posegregować co się ma do czego, niektóre kartki naklejane na części nieczytelne [pourywane w transporcie) adnotacja transportu: możliwość uszkodzenia przesyłki podczas wnoszenia towar nie zabezpieczony do wnoszenia (meble osobno bez zabezpieczeń)

Cargo Maxi Dolne MAXIMA EVO II 30 cm / 190-210 cm / 6 półek + prowadnica Fulterer
Niekompletna ilość zabezpieczeń koszy ,instrukcja porażka fatalnie pokazane składanie górnych części suwnicy do tego zamiast przykręcić na ziemi najpierw kazali złożyć mebel a później w szerokości 26 cm na głębokości 48 cm przykręcać w suficie szafki prowadnicę na wysokości 210 cm coś nie tak z takimi instrukcjami
Nie dostałem jednej formatki, popękane płyty. Bazują na tym, że na montażu nie ma czasu na reklamacje. Dno.
Obsługa nie kompetentna, system informatyczny nie działa, odbiór towaru w 5 różnych miejscach, szafka nie spakowana i wydana nie kompletna, DRAMAT!!
Nie odpowiedział na moją reklamacje. Nie wie i nigdy nie widział co sprzedaje.Dramat
05.07.2024 08:10
Krzesła ok ale niestety nie można ich złożyć bo śruby do przykręcenia siedzisk są za krótkie. Brak kontaktu email,(firma nie odpisuje) ciężko się dodzwonić
03.07.2024 09:43
Kanapę zamówiłam w marcu, ponieważ długo nie otrzymywałam informacji kilka razy pisałam maila, bez odpowiedzi. Pod koniec maja otrzymałam wiadomość o tym że kanapa zostanie dostarczona. Ponieważ nie było mnie w kraju poprosiłam o przesunięcie dostarczenia o dwa tygodnie. Nie otrzymałam znów odpowiedzi, przysłano rachunek, więc raz jeszcze podjęłam próbę kontaktu. Tym razem otrzymałam odpowiedź że kanapa zostanie dostarczona po 16 czerwca i znów jak kamień w wodę. Reasumując kontakt żaden, a mebel zamówiony w marcu nie dotarł.
25.06.2024 21:17
Dramatyczna obsługa, fatalny kontakt z klientem, brak profesjonalizmu, niedotrzymywanie ustaleń. Wykupiona usługa wniesienia nie została zrealizowana przez dostawcę, więc do tego wchodzi jeszcze oszustwo na kwotę 200 zł. Nie polecam!
19.06.2024 19:27