• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Przy wysyłce nastąpiła pomyłka kolorów. Otrzymaliśmy inny niż zamawialiśmy. Po wysłaniu e-maila do Działu Reklamacji -brak odzewu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, sprawdziliśmy i niestety nie otrzymaliśmy maila w sprawie reklamacji. Bardzo prosimy o przesłanie maila jeszcze raz, może być w odpowiedzi na maila z zamówieniem. Przepraszamy za pomyłkę i oczywiście po kontakcie z działem reklamacji, wyślemy do Państwa nowe, prawidłowe kolory.

Zweryfikowany zakup
Natalia Wiatrowska
19.07.2025 09:36
negatywna

Zamówione otworowania w płytach meblowych były wykonane nie precyzyjnie. Te same elementy (kilka różnych z tego samego zamówienia) dopasowane między sobą miały otwory przesunięte względem siebie - problem występował zarówno w otworowania w powierzchni jak i licu płyt. Przy wcześniejszych zamówieniach od Panstwa problem nie występował, otwory były wykonane dokładnie co pozwalało na bezproblemowe połączenie elementow, tym razem niestety było inaczej.

Zweryfikowany zakup
p.mroz91
16.07.2025 19:01

W tym zamówieniu:

negatywna

Samą transakcję oceniam mało przyjemnie, ze względu na brak możliwości szybkiego kontaktu, po mimo że numer kontaktowy był podany wiele razy nikt nie odebrał tego telefonu. Jak już po wielu próbach Pani odebrała telefon, to była po prostu nie miła, zdawkowo udzielała informacje, np. że wszystko jest podane w zamówieniu. Jednak w zamówieniu nie było podane w jaki sposób i kto będzie kontaktować się w sprawie dostawy kanapy, która nie jest małym przedmiotem i chcieliśmy wiedzieć czas i dokładną formę dostawy aby móc się przygotować. Obsługę klienta oceniam nisko. Sam produkt wygląda na wykonany solidnie, kosztował 8600 zł, jest używany krótko i okazjonalnie więc nie ma śladów użytkowania na nim,

Zweryfikowany zakup
Aleksandra
15.05.2025 10:42
negatywna

Brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za produkcję/ wysyłkę. Korzystałem po raz pierwszy i nic nie mogłem ustalić kiedy otrzymam zamówienie. Termin produkvji nic mi nie mówił.dodaykowo firma zadbano to porażka. Trzy razy zmieniali termin dostawy. Sam towar / produkcja pierwsza klasa

Zweryfikowany zakup
Bogdan Latkowski
14.05.2025 19:51

W tym zamówieniu:

negatywna

Kontenerek bardzo ładny natomiast komentarz jest negatywny bo zmarnowałem 6 h skręcając go. Zamówiłem prowadnice do szuflad Blum a Państwo sobie zupełnie nie radzą z właściwym nawierceniem otworów. Nie dość że instrukcja wprowadzą w błąd, to otwory jeszcze błędnie nawiercone. Efekt... nie będąc meblarzem i płacąc za gotowy mebel do skręcenia wertuje godzinami katalog Bluma ucząc się gdzie jakie dziury powinny być. Pieniążki tak, nawet niemałe .... wykonanie do dupy.

Zweryfikowany zakup
S Szostakiewicz
07.05.2025 08:34

W tym zamówieniu:

negatywna

Kupiłem sklejkę formatki. Sklejka krzywa, pofalowana na śmietnik. Do dupy. Fakt że z wyprzedaży ale nigdzie nie napisano że to szmelc. Więcej nie kupię.

Zweryfikowany zakup
Artur
28.04.2025 13:14

W tym zamówieniu:

negatywna

Produkt zamówiony, na stanie, 2 szt., miał przyjść w przeciągu kilku. Po około 7 dniach oczekiwania na produkt lub jakąkolwiek informacje zgłosiłem się do państwa z prośba o informację. Otrzymałem wiadomość, następującej treści `Zamówienie zostało złożone na 2 hokery, choć na magazynie jest dostępna tylko 1 sztuka. Druga sztuka jest na zamówienie i termin realizacji będzie wynosił około 2 miesiące`. Oczywiście nigdy bym się nie zdecydował na zakup, przy dwóch miesiącach, choć oczywiście rozumiem sytuację. Braku jakiejkolwiek informacji i późniejszego braku szacunku do klienta nie rozumiem i nie akceptuję.

Zweryfikowany zakup
Łukasz
23.03.2025 14:34
negatywna

Dość sporo czasu zajęło mi stworzenie w kreatorze odpowiednich rozkrojów (nr 7186646). Wysłałem zapytanie, ponieważ po wciśnięciu PRZELICZ KOSZTY miałem zupełnie inne wymiary na podglądzie, niż te, które wprowadziłem. Niestety, nie dostałem odpowiedzi od sklepu. Przy skorzystaniu z formularza kontaktowego, dostaje się tylko powiadomienie na stronie, ale maila już nie, przez co nie mogłem wysłać przypomnienia. Zanim wróciłem do przekroju, wyświetliło mi "Brak rozkroju o podanym numerze." i straciłem swoje ustawienia. Stworzyłem potem nowy rozkrój, uproszczony. Zamówienie zostało zrealizowane i jest ok, natomiast niesmak z próby kontaktu pozostał.

Zweryfikowany zakup
ro
17.03.2025 17:01

W tym zamówieniu:

negatywna

Dostawa dramat. Kurier wiezie towar wielkogabarytowy, nie dzwoni nie ustala kiedy ktoś będzie w domu. Zero informacji i kontaktu, nigy wiecej DPD. Kontakt z firmą meble.pl niemożliwy telefonicznie, w miare sprawnie i rzeczowo odpisują na email, to jedyny plus. Nie polecam

Zweryfikowany zakup
Grzegorz
27.02.2025 08:12
negatywna

Niestety, została dostarczone tylko jedna lampa. Nie wspominając o perturbacjach dotyczących zmiany adresu. Nie polecam!

Zweryfikowany zakup
Paulina
26.02.2025 14:16
negatywna

Szafka przyszła uszkodzona w 3 miejscach. Fatalnie zapakowana. Nie polecam

Zweryfikowany zakup
Damian
22.02.2025 20:04

W tym zamówieniu:

negatywna

Wszystko fajnie, artykuł zgodny z opisem. Ale czas realizacji, to jakaś porażka. Stół z krzesłami zamówiony pod koniec listopada ubiegłego roku, krzesła doszły bardzo szybko. Czas dostawy stołu określony był „wysyłka po 4 grudnia”. W połowie grudnia napisałam maila do Państwa, bo nikt z obsługi nie raczył się ze mną skontaktować. Odpisali, że mają obsuwę w produkcji i dostawa będzie w drugiej połowie grudnia/koniec grudnia. W połowie stycznia ponownie to ja napisałam maila, w odpowiedzi otrzymałam informację, że nadal jest opóźnienie i stół dotrze do mnie w połowie stycznia. Finalnie stół dotarł 5 lutego… zero dyskusji na temat rekompensaty za taki wydłużony czas oczekiwania… odniosłam wrażenie, że gdybym sama nie upomniała się o produkt nikt nie raczył by mnie poinformować o terminie realizacji zamówienia. Przykro, bo artykuły prezentują się ok, ale podejście do klienta, bardzo, bardzo, bardzo słabe.

Zweryfikowany zakup
Karolina J
21.02.2025 21:25
negatywna
Zweryfikowany zakup
1234
18.02.2025 10:15
negatywna

Jestem rozczarowany postępowaniem i współpracą z firmą. Dwu krotnie pytano mnie telefonicznie, czy zgadzam się na uszkodzony od spodu blat, dwu krotnie odmówiłem i....w końcu po długim oczekiwaniu przysłano mi uszkodzony od spodu blat.

Zweryfikowany zakup
Paweł
11.02.2025 09:18

W tym zamówieniu:

negatywna
Zweryfikowany zakup
Jasica
29.01.2025 14:52
negatywna

Zmulenie inny kolor niż na zdjęciu. Kształt różni się od tego który jest na zdjęciu. Materiał niskiej jakości

Zweryfikowany zakup
VB
24.01.2025 08:20
negatywna

Dostawa była uszkodzona. Obydwie szafki są po lewej stronie tak jak na zdjęciu widać zniszczone. Proszę o przesłanie nowych. Pozdrawiam

Zweryfikowany zakup
Violetta Pires
17.01.2025 22:21
negatywna

Dywan mial przyjść po 9.01. Przyszedł w święta; czyli 3 tygodnie wcześniej ),kiedy przebywaliśmy z mężem za granicą. Zadzwoniłam do opiekuna transakcji powiedziała zeby sie nie przejmowac .Ze dywan wróci do magazynu i zostanie wyslany jak wskazano w mailu czyli po 9.01.Ale dywan nie przyszedł już wcale.Zeijsjcie manatki bo takiej żenany nie widziałam nigdy!!!!!

Zweryfikowany zakup
Małgosia Klaus
15.01.2025 11:10
negatywna

Laminat zamówiony prawie 2 miesiące temu . Nikt nawet nie raczył poinformować kiedy będzie dostawa. Od dłuższego czasu słyszałem zapewnienia że braki w asortymencie to tylko sytuacja przejściowa ,ale wszystko wskazuje na to ,że będzie coraz gorzej.

Zweryfikowany zakup
km
08.01.2025 12:45
negatywna

Przez słabe wypełnienie gąbka , bardzo widoczna przez tapicerkę konstrukcję siedziska. Niestaranne z dużymi zmarszczeniami szwy na bokach siedziska.

Krzesło kubełkowe K430 - beżowy

Krzesło kubełkowe K430 - beżowy

Ocena 1/5  

Krzesło wykonane bardzo niestarannie. Duże zmarszczenia szwów na boku po prawej zewnętrznej stronie siedziska. Żona była zdecydowana reklamować, ale ze względu na wyjazd świąteczny daliśmy sobie spokój. Po prostu nic u Was już nie kupimy.

Zweryfikowany zakup
Grzegorz
07.01.2025 23:10
negatywna

Długi czas oczekiwania. Z pewnością już nie kupię nic w tym sklepie.

Stolik metalowy GOODDESS - antyczny mosiądz

Stolik metalowy GOODDESS - antyczny mosiądz

Ocena 3/5  

Stolik z antycznego mosiądzu jest po prostu niestarannie powleczony czarno farbą aby uzyskać efekt postarzenia. Miejscami zacieki. Ogólne wrażenie niestarannego wykończenia.

Zweryfikowany zakup
Anna
28.12.2024 08:46
negatywna

Nie polecam, sklejka przyszła pokrzywiona w każdą stronę. Nic z tego nie da się zrobić, muszę ją specjalnie prostować.... Nawet nie chce mi się tego reklamować.

Zweryfikowany zakup
Marcin
27.12.2024 16:27

W tym zamówieniu:

negatywna

Bardzo długie terminy realizacji i dodatkowo odsuwane w czasie. Zrezygnowałam z zamówienia. Pani przyjęła rezygnację a następnie przysłała towar!!!. Domownicy odebrali paczkę a ja zamówiłam już inny produkt. Bardzo słaby kontakt. Firmę nie obchodzą terminy ani zadowolenie klienta.

Zweryfikowany zakup
Grażyna Maria
15.12.2024 09:36
negatywna

Formatki przyjechały kurierem DHL poobijane na narożnikach a jedna była nawet pęknięta w połowie. Pakowacze nie potrafią dobrze zapakować - krawędzie były zabezpieczone tekturowymi profilami, ale na narożnikach była sama taśma. DHL musiał dodatkowo chyba rzucać tymi paczkami bo nie wyobrażam sobie jak mogła pęknąć formatka 50x40cm!

Zweryfikowany zakup
Łukasz Mysiak
13.12.2024 09:52

W tym zamówieniu:

negatywna

Formatki zwichrowane. Słoje najmniejszej formatki niezgodne z zamówieniem. Dostawa wzorowa.

Zweryfikowany zakup
Arox
12.12.2024 12:43

W tym zamówieniu:

negatywna
Zweryfikowany zakup
Michał
30.11.2024 21:06
negatywna

Stan w jakim zamówione formatki wydawane są pozostawia wiele do życzenia: liczne zarysowania, pozdzierana folia ochronna laminatu, obłupane obrzeża.

Zweryfikowany zakup
koperfil
25.11.2024 23:26

W tym zamówieniu:

negatywna

Nie jesteśmy zadowoleni . Chcieliśmy od razu po dostawie wymienić te stoliki na takie same tylko z innym odcieniem dębu- blatu ( na zdjęciach w esklepie wyglądał inny niż w rzeczywistości przyszedł ) Informację z prośbą o wymianę skierowaliśmy zaraz po otrzymaniu towaru bez jego złożenia i wyjmowania z paczki - paczkę otworzyliśmy ale jak zobaczyliśmy barwę blatu który zresztą był na wierzchu to od razu złożyliśmy prośbę elektronicznie i telefonicznie - bez pozytywnego załatwienia z Państwa strony.

Zweryfikowany zakup
Robert
19.11.2024 12:41
negatywna

Bardzo długi czas dostawy

Zweryfikowany zakup
kasia
08.11.2024 08:55
negatywna

Nie polecam nikomu tego sklepu. Dwukrotnie przekładali wysyłkę, a zakupiłam przedmiot ze względu na szybką dostawę. Finalnie kanapa przyszła o 2 miesiące opóźniona, czyli łącznie czekałam na nią 3 miesiące. Ponadto dostałam informacje że kanapa przyjdzie w czwrtek więc mąż wziął wolne, aby ją wnieść. Niespodzinka, kanapa przyszła dzień później. Musiała stać na dworze, an szczescie nikt jej nie ukradł ani deszcz nie padał. Napisałam do firmy o zadośćuczynienie po pierwszym mailu odnoście opóźnienia- dostałam marne 200zł. Gdybym wiedziała, że opóźni się znowu, żądałabym zwrotu pieniędzy i anulowania tranzakcji. Stanowczo NIE POLECAM.

Zweryfikowany zakup
Patrycja \\
04.11.2024 20:49
negatywna

Zamówienie nie zostało dostarczone. Nie było próby podjęcia kontaktu ze strony kuriera, ani ze strony sprzedającego po powrocie paczki.

Zweryfikowany zakup
Łukasz Potrepko
30.10.2024 08:47
negatywna

Mebelek rewelacja ale czas dostawy to prawie rok czasu więc lipa. Warto było jednak poczekać.

Witryna drewniana VERONA - mango naturalne

Witryna drewniana VERONA - mango naturalne

Ocena 5/5  

Petarda

Zweryfikowany zakup
Tomasz
22.10.2024 09:14
negatywna

Brak informacji dot. statusu zamówienia, opóźnienie prawie o 4 mies., brak kompensaty i orientacja na klienta jest bardzo słaba. Już dawno czegoś takiego nie było przy zakupach przez Internet. Powodzenia

Zweryfikowany zakup
SL
25.09.2024 10:51
negatywna

Proszę zmienić firmę kurierska. Pięć razy był przekładamy termin dostawy.

Zweryfikowany zakup
Marta Potocka
23.09.2024 08:43
negatywna

Wg opisu oferty krzesła miały być wysłane w 2 dni. Zostały wysłane po 3 tygodniach. Pani na infolinii wyjaśniła mi, że to z powodu dużego zamówienia, jakie złożyłem. Zamówiłem 4 krzesła. Oferta ciągle jednak wisiała z 2 dniowym okresem wysyłki.

Zweryfikowany zakup
XYZ
10.09.2024 17:42
negatywna

Bardzo dobra jakość wykonania, mały problem z zaplanowanym terminem wysyłki i duży minus za komunikację po zrealizowaniu zamówienia

Zweryfikowany zakup
mac72n
07.09.2024 10:29

W tym zamówieniu:

negatywna

Słaba obsługa klienta, brak odpowiedzi na wiele pytań, za transport z wniesieniem na parter firma chciała 350zł!

Kredens NUTS drewno sheesam - czarny/orzechowy

Kredens NUTS drewno sheesam - czarny/orzechowy

Ocena 4/5  

Komoda ładna. Choć przyjechała baaaaardzo zakurzona, w trociach.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Transport z wniesieniem jest usługą dodatkową, dlatego jest indywidualnie wyceniany przez firmę kurierską. Nie mamy wpływu na ceny jakie podaje firma kurierska. Przykro nam, że oceniła Pani naszą obsługę klienta jako słabą. Z korespondencji z Panią wynika, że na zadane pytania szybko otrzymała Pani wiadomości zwrotne i nie została Pani bez odpowiedzi z naszej strony. Mamy nadzieję, że zakupiona komoda spełnia Pani oczekiwania i będzie Pani długo służyć. Pozdrawiamy serdecznie!

Zweryfikowany zakup
Anna
29.08.2024 10:27
negatywna

Formatki z dwóch na trzy płyty, Sklejka 15 mm, (1250x2500) Wilgocioodporna 1/2 Brzoza jednorodna melfemo FSC, zwichrowane po przekątnej do 8mm uskoku. Zamówione parę dni przed długim weekendem, odbiór po....

Zweryfikowany zakup
tomasz.lagan
22.08.2024 11:01

W tym zamówieniu:

negatywna

Brak komunikacji . Wprowadzenie w błąd o terminie dostawy oraz pozostawienie wielkiej palety pod domen.

Zweryfikowany zakup
Ewa
15.08.2024 16:24
negatywna

Dobra jakość, bez zastrzeżeń technicznych. Terminowo. Dobra logistyka dostawy.

Zweryfikowany zakup
Artur
15.08.2024 12:41

W tym zamówieniu:

negatywna

Zdjęcie wstawione jako duży uchwyt. Być może mój błąd ,że czegoś nie doczytałem. Odesłałem te 2 uchwyty,niestety nikt ich nie odebrał i sobie leżą. Może komuś podaruję. Tak szczerze mówiąc to nawet nie chce mi się tej sprawy komentować.

Zweryfikowany zakup
Darek
15.08.2024 10:04
negatywna

wysyłka każdego z zamówionych towarów innym transportem i w innym terminie. Brak możliwości ustalenia terminów dostaw. Bardzo ograniczony kontakt z obsługą

Zweryfikowany zakup
Kuba
07.08.2024 08:15
negatywna

Dostarczają luzem deski oklejone kartkami tragarze powiedzieli mi że nie powinni czegoś takiego wnosić brak opisu które śrubki do którego mebla trzeba troszkę posiedzieć i posegregować co się ma do czego, niektóre kartki naklejane na części nieczytelne [pourywane w transporcie) adnotacja transportu: możliwość uszkodzenia przesyłki podczas wnoszenia towar nie zabezpieczony do wnoszenia (meble osobno bez zabezpieczeń)

Cargo Maxi Dolne MAXIMA EVO II 30 cm / 190-210 cm / 6 półek + prowadnica Fulterer

Cargo Maxi Dolne MAXIMA EVO II 30 cm / 190-210 cm / 6 półek + prowadnica Fulterer

Ocena 1/5  

Niekompletna ilość zabezpieczeń koszy ,instrukcja porażka fatalnie pokazane składanie górnych części suwnicy do tego zamiast przykręcić na ziemi najpierw kazali złożyć mebel a później w szerokości 26 cm na głębokości 48 cm przykręcać w suficie szafki prowadnicę na wysokości 210 cm coś nie tak z takimi instrukcjami

Zweryfikowany zakup
Andrzej
13.07.2024 00:03

W tym zamówieniu:

negatywna

Nie dostałem jednej formatki, popękane płyty. Bazują na tym, że na montażu nie ma czasu na reklamacje. Dno.

Zweryfikowany zakup
yacek.ky
08.07.2024 07:35

W tym zamówieniu:

negatywna

Obsługa nie kompetentna, system informatyczny nie działa, odbiór towaru w 5 różnych miejscach, szafka nie spakowana i wydana nie kompletna, DRAMAT!!

Zweryfikowany zakup
Krzysztof Mazur
07.07.2024 12:24

W tym zamówieniu:

negatywna

Nie odpowiedział na moją reklamacje. Nie wie i nigdy nie widział co sprzedaje.Dramat

Zweryfikowany zakup
Andrzej
05.07.2024 08:10
negatywna

Krzesła ok ale niestety nie można ich złożyć bo śruby do przykręcenia siedzisk są za krótkie. Brak kontaktu email,(firma nie odpisuje) ciężko się dodzwonić

Zweryfikowany zakup
m
03.07.2024 09:43
negatywna

Kanapę zamówiłam w marcu, ponieważ długo nie otrzymywałam informacji kilka razy pisałam maila, bez odpowiedzi. Pod koniec maja otrzymałam wiadomość o tym że kanapa zostanie dostarczona. Ponieważ nie było mnie w kraju poprosiłam o przesunięcie dostarczenia o dwa tygodnie. Nie otrzymałam znów odpowiedzi, przysłano rachunek, więc raz jeszcze podjęłam próbę kontaktu. Tym razem otrzymałam odpowiedź że kanapa zostanie dostarczona po 16 czerwca i znów jak kamień w wodę. Reasumując kontakt żaden, a mebel zamówiony w marcu nie dotarł.

Zweryfikowany zakup
Anna Jaruszewska
25.06.2024 21:17
negatywna

Dramatyczna obsługa, fatalny kontakt z klientem, brak profesjonalizmu, niedotrzymywanie ustaleń. Wykupiona usługa wniesienia nie została zrealizowana przez dostawcę, więc do tego wchodzi jeszcze oszustwo na kwotę 200 zł. Nie polecam!

Zweryfikowany zakup
Mateusz Turski
19.06.2024 19:27