Sklejka była mocno powyginana. Mimo, że prosiłem o zwrócenie na to uwagi. Poprzednio zamawiałem cieńsze sklejki (6mm) i były w dużo lepszy stanie niż 8mm z tego zamówienia
Uchwyty nie dało rady domówić do zamówienia które kwitnie i nie doszło na czas. Poczekam na zamówienie które w końcu może przyjdzie w tym roku.
23.12.2016 09:27
Niestety nie polecam zakupów w tej firmie. Pod wskazanym adresem w Biłgoraju nie ma śladu ani jakiejkolwiek informacji o punkcie odbioru. Kasa za zakupy wzięta i koniec, żadnej pomocy klientowi żeby odebrać towar. Na mailową prośbę o pomoc przysyłają prośbę o komentarz.
W przeładunku przesyłka leżała cały tydzień(!), a Bielska do Cieszyna jest tylko 35 km. Pani konsultantka z firmy Raben powiedziała mi po tygodniu czekania, że nie mogą dostarczyć przesyłki, ponieważ maja oblodzoną rampę!!! Nadal przesyłki nie mam!!!
Dostawa niekompletna. Z 3 zamówionych sof (3-osobowa 1sztuka, 2-osobowe 2 sztuki) dostarczono 2 sofy (3-osobowa 1sztuka, 2-osobowe 1 sztukę). Dostawcy obrażeni ze musieli przyjechać mocno po wskazanym czasie dotarli. Dodatkowo poniszczyli zagospodarowany teren wokół budynku.
Odpowiedź sprzedawcy:
Nastąpiła pomyłka w rozładunku. Brakująca sofa została dostarczona następnego dnia.
14.12.2016 09:27
Komoda doszla do mnie po miesiacu co jest bardzo dlugim.czasem . Ale pomijajac ten fakt deski sa poobijane a wszystki kanty pozdzierane. Nie kestem zadowolona z zakowp ma pewno wiecej tu nie zrobię zakupow. Nie polecam.
KOMODA EUFRAT 50 - 4 SZUFLADY
Niby 50 cm natomiast po zlozeniu okazjue sie ze szufkady sa bardzo male i niefunkcjonalne. Pozatym produkt przyszedl do mnke uszkodzony
10.12.2016 19:57
Jak na razie mam problem z odbiorem towaru (stołu). Firma DB Schenker pracuje tylko w godzinach kiedy nikogo nie ma w domu. Mam do wyboru: albo urlop na cały dzień albo wycieczka pod Nadarzyn (2x35km) albo rezygnacja.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Informacje na temat wysyłki zostały potwierdzone przez Pana podczas składania zamówienia.Komentarz uważam za nie zasadny.
01.12.2016 17:25
Wysyłka jednego mebla w dwóch paczkach, dwoma różnymi firmami kurierskimi nie jest najlepszym pomysłem. Kontakt z kurierami - bardzo utrudniony. Mebel dostarczony bez instrukcji, przesłane do niej linki nie działają.
Sama transakcja ok, ale ten blat nijak nie jest podobny do tego co na zdjęciu. Szkarada.
transakcja sprzedaży bezproblemowa, ale jeżeli chodzi o dostawę-prośba o dostawę w godzinach popołudniowych złożona do zamówienia, klient musiał dostosować się do godziny podanej przez kuriera, a nie odwrotnie. Jakoś mebla bez zarzutów, jednak śruby nie pasowały do otworów na uchwyty, były za krótkie, brak instrukcji montażu.
Niestety lampa za 1000 zł, którą zamówiliśmy przyszła pęknięta. Firma kurierska twierdzi, że przesyłka była źle zapakowana. Zobaczymy jak to się skończy. Nie mamy lampy i pieniędzy!!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Państwa zamówieniem zajmuj się już dział reklamacji, który dołoży wszelkich starań aby reklamacja przebiegła szybko, sprawnie i skończyła się wymianą na towar pełnowartościowy.
26.11.2016 15:12
ponad dwa miesiące czekałan na zamówione drobiazgi kilkakrotnie telefonicznie mysiałam interweniować
25.11.2016 19:26
Tym razem jedna z oklejonych płyt była wyszczerbiona. I nie jest to efekt niewłaściwego traktowania paczki w transporcie - wyszczerbienie jest w takim miejscu, że nie jest możliwe aby nastąpiło w trakcie transportu. Po prostu spakowano mi wadliwy towar :( Na szczęście udało mi się ów uszczerbek ukryć, ale gdyby uszkodzona płyta miała być np. drzwiczkami, to wada byłaby widoczna. Do tej pory zawsze wszystko było idealne w 100%, ale tym razem niestety nie. Negatyw dlatego, że wiedziano co mi się pakuje, a mimo to płytę z uszczerbkiem wysłano :(
Obsługą na wysokim poziomie, pomoc w pomyłce dotyczyła podmiany kolorystycznej. Zastrzeżenia co do jakości przysłanych produktow. Opakowania nie zniszczone jednak w środku boki szuflad porysowane jakby były używane, jedna nawet była skorodowana.
24.11.2016 07:37
Transakcja przeprowadzona bardzo szybko, paczka dotarła w ciagu 2 dni. Mam zastrzeżenia co do przesłanych szuflad ponieważ niektóre noszą znamiona użytkowania(rysy na metalowych białych bokach) lub maja wadę produkcyjna. Jakość zamówionych produktów odbiega od moich oczekiwań.
24.11.2016 07:32
Brak informacji o nadaniu przesyłki. Brak informacji o dacie dostarczenia foteli pomimo wcześniejszego kontaktu ze sklepem by zwrócili szczególną uwagę na tą dostawę...
22.11.2016 09:27
Przyjechało popękane na brzegach
13.11.2016 08:58
Bardzo słaba jakość wykonania
13.11.2016 08:54
Długi czas realizacji i słaby stan dostarczonego towaru
BIURKO KOMPUTEROWE PARANA 5 KOLORÓW DO WYBORU
Długi czas realizacji i słaby stan dostarczonego towaru
07.11.2016 14:20
Dwa miesiące czekałem na realizację./ Więcej nie zamówię i nikomu nie polecę.
06.11.2016 11:40
Nie polecam. To ostatni nasz zakup tutaj. Za każdym razem inna sklejka, powyginana i pofalowana. Najwyraźniej złe składowanie. Faktyczny gatunek nie zgadza się z opisem. Gigantyczne odchyłki grubości (zamiast 3 jest 3,6 mm). Po zgłoszeniu reklamacji sprzedawca zasłania się jakąś tabelką, której nie było w opisie na stronie. Termin realizacji wyjątkowo długi, a tego wszystkiego wcale nie uzasadnia cena, która jest dosyć wysoka.
Najpierw czas oczekiwania się przedłużył z powodu braku płyt. Potem dostaliśmy fronty bez nawiertów. Cokoły były źle nawiercone/przycięte - po złożeniu zostały szpary. Brak instrukcji złożenia mebli (meble na wymiar).
Sama transakcja przebiegła w porządku, jednak tyle sęków na sklejce, to ja jeszcze w życiu nie widziałem.
zamówilam cięcie sklejki dla wypalania laserem, 60% kawałków nie nadają się do wykorzystania, brudne, ciemne i wszystkie w brąsowych smugach. Cięcie kosztuje w 2 razy więcej od ceny sklejki , a teraz 60% do wyrzucenia. Przykro, ze wciskają gówno
Przy odbiorze okazało się, że brak jednej pozycji (zawieszka uniwersalna regulowana - biała) chociaż przy składaniu zamówienia była możliwość dodania do koszyka
25.10.2016 12:47
Sam zakup przebiegł pomyślnie. Problem pojawił się w momencie złożenia reklamacji. Bok jednej z szafek był pęknięty. Po zgłoszeniu się do siedziby firmy okazało się, że reklamację należy przesłać drogą mailową, ponieważ wymagane jest załączenie zdjęć. Reklamację wraz z załącznikami wysłałam 19.09, prośbę o odpowiedź 26.09, a po 14 dniach roboczych, ze względu na brak jakiejkolwiek odpowiedzi wysłałam kolejnego maila 09.10. i nadal nikt nie raczył odpisać. Minął okres 14 dni i przyjęłam, że reklamacja została uznana, ale ciągle nie miałam informacji kiedy mogę się spodziewać wymiany uszkodzonego elementu, dlatego też 11.10. osobiście pofatygowałam się do firmy, gdzie usłyszałam, że Pan nie znalazł czasu, żeby odpisać i ustalił, iż element trafi do dostawcy w ciągu najbliższych 2 tygodni, a później do mnie. 18.10. zjawił się kurier. Czas oczekiwania - miesiąc. Pewnie gdyby nie wizyta, to czekałabym dalej. Kompletny brak kontaktu, szacunku wobec klienta, jednym słowem - ignorancja!
NAIA biała komoda 6S wysoki połysk
Jakość adekwatna do ceny. Komoda ładnie się prezentuje, ale wysuwanie szuflad jest mało komfortowe.
NAIA biała komoda 3S wysoki połysk
Jakość adekwatna do ceny. Komoda ładnie się prezentuje, ale wysuwanie szuflad jest mało komfortowe.
23.10.2016 19:43
Niechlujne opakowanie mimo wysokiego kosztu wysylki. Skutkiem tego uszkodzenia elementow, dodatkowo braki w wysylce. Bardzo rozczarowujace
Porażka ! Paczka odbierana w Waszym punkcie totalnie porozdzierana, jakby ktoś widłami na wylot przebił ! Torby foliowe z kółkami też częściowo rozdarte ! Na szczęście kółka całe, ale trzeba było przy odbiorze dokładnie sprawdzać czy któreś nie podzieliło losu opakowań. Obsługa spytana o powód takiego stanu przesyłki stwierdziła: "TAKIE PRZYSZŁO". Nic dodać, nic ująć..... Szkoda bo kółka fajne i za rozsądną cenę....
20.10.2016 13:02
Jako stały kinetyn spodziewałam się fajne miłej atmosfery współpracy Zamówiłam produkt który był niedostępny i czas oczekiwania przekraczał 40 dni . Pracownik miał zaproponować najbardziej zbliżony produkt do tego który zamawialiśmy ponieważ już parę szt wcześniej zostało zamówione Krzesła które przyszły były fatalne tandetne i strasznie słabo wykonane dodatkowo za niskie do biurek już po regulacji na najwyższą wysokość . Poprosiłam o wymianę tych foteli na droższe ,a nie zwrot. Odpowiedź niejednokrotnie brzmiała NIE. Gratuluje Firmie podejścia do stałych klientów oby tak dalej Osobiście odradzam współpracę z państwa firmą osobą które pytają mnie o zamawianie u państwa zajmuje się zaopatrzeniem wielu obiektów i na pewno już u państwa nic nie zakupie .
Fotel biurowy MILLO
Krzesło bardzo niskie wykonane z bardzo słabego tworzywa niewygodne NIE POLECAM ZAKUPU
Odpowiedź sprzedawcy:
Dokonując pierwotnego zamówienia wyraźnie była prezentowana na naszej stornie informacja o czasie realizacji zamówienia do 40 dni roboczych jak i zostało to potwierdzone w wiadomości z przyjęciem zamówienia. Na Państwa życzenie wysłaliśmy propozycje pięciu innych modeli foteli które spełniały Państwa kryteria cenowe jak i kolorystyczne. Do każdego z proponowanych foteli przekazaliśmy link z widocznymi zdjęciami poglądowymi oraz pełną specyfikacją. Decyzja o wybranym modelu była podjęta przez Państwa po sprawdzeniu propozycji. Niestety z racji zakupu na firmę z przeznaczeniem użytkowania komercyjnego/przemysłowego zwrot tego modelu nie jest możliwy.
20.10.2016 09:35
Pomimo informacji o wysyłce 24h okazało się, że towar dostępny na zamówienie (specjalnie wybierałem towar ze znakiem 24h). Brak możliwości anulowania zamówienia, pomimo niespełnienia wymagań i wprowadzenia w błąd klienta. Jestem bardzo niezadowolony.
18.10.2016 13:10
Na ławę musieliśmy czekać 5 MIESIĘCY- nie tak jak jest to opisane na stronie internetowej 2-4 tygodnie. Zero reakcji i interwencji u importera/producenta. Zero zaangażowania. Żadnych informacji dotyczących zaawansowania poziomu realizacji zamówienia. Tłumaczenia, że to "termin realizacji nie zależy od meble.pl bo meble są importowane" guzik nas obchodziło- skoro oni otrzymali nasze pieniądze to jest ich odpowiedzialność i to oni powinni interweniować w kwestii terminowości.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry Przepraszamy za zaistniałą sytuację, jednak z przyczyn niezależnych od nas początkowy termin realizacji został przesunięty. O każdej takiej zmianie terminu realizacji byli Państwo niezwłocznie informowani, również w każdym momencie realizacji zamówienia mieli Państwo prawo odstąpienia od umowy. Przez cały czas realizacji zamówienia, potwierdzali Państwo chęć dalszego oczekiwania na ławę. Jeszcze raz przepraszamy za wynikłą sytuację. Pozdrawiam
14.10.2016 23:38
Do tej pory nie otrzymałam zamówionych produktów !
06.10.2016 08:54
Bałagan, nikt nie czyta wysyłanych mejli Zamawiasz,płacisz a nikt się tym nie interesuje tylko wysyła ponaglenia .Mało profesjonalne podejście do klienta aczkolwiek niektórzy z obsługi po interwenci tel. wręcz przeciwnie zasługują na pochwałę lub nawet na zajęcie miejsca tych wyżej nad nimi
03.10.2016 15:10
Brak jednej pozycji z zamówienia. Po dwóch mailach a w odstępie czasowym brak reakcji. Dopiero po kontakcie telefonicznym dosłano brakujące elementy... Całość zajęła ok. 4 tygodnie.
01.10.2016 07:10
Opóźnienie dostarczenia towaru o dwa tygodnie. Brak informacji ze strony sklepu do czasu mojego maila z zapytaniem o losy zamówienia. Zero poczucia i winy i zwykłego przepraszam. Sam towar dobrze zapakowany, dostarczony bez uszkodzeń.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za powstałe opóźnienie jednak było ono od nas niezależne zgodnie z przesłana Panu informacja wystąpiło z powodu opóźnienia dostawy bezpośrednio do producenta. Samo zamówienie zostało zrealizowane najszybciej jak tylko było to możliwe. W przyszłości będziemy starać się informować z większym wyprzedzeniem o opóźnieniach.
30.09.2016 09:28
Zlecenie realizowane od 14.07, przyjeżdża niekompletne (data dostępności przesuwana kilkukrotnie). W ofercie sklepu wiele produktów niedostępnych. Na pięć telefonów w sprawie zamówienie tylko raz otrzymałem telefon zwrotny z informacją, że towar nadal niedostępny.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Przepraszamy za nie dotrzymanie terminu ,który otrzymali Państwo po złożeniu zamówienia. Niestety nastąpiło opóźnienie produkcji u producenta na co nie mamy wpływu stąd wynika takie opóźnienie.Posiadamy już też datę dostawy brakujących uchwytów do końca przyszłego tygodnia zamówienie zostanie wysłane do Państwa wchodzą na stan u producenta. Pozdrawiam
28.09.2016 08:41
Towar dostarczony po czasie, czyli aż po 31 dniach roboczych, brak możliwości dogadania się co do dnia odbioru towaru- zostajemy tylko poinformowani o wysłaniu towaru,a na odbiór musimy czekać bez możliwości dogadania, bardzo słaba obsługa klienta. Polecam "ustrugać" meble samemu,gdyż sprawi to więcej przyjemności osobom,które meble wymieniają. NIE POLECAM
Romantyczna toaletka PARIS - biały
Jakość identyczna jak reszta mebli z serii Paris, czyli średnio jak na cenę mebli,instrukcja fatalna.
Odpowiedź sprzedawcy:
Na bieżąco informowaliśmy o opóźnieniu w dostawie importowanego towaru, które było od nas niezależne. Przekazaliśmy zaraz po wysyłce jej potwierdzenie wraz z numerem listu przewozowego oraz informacją o firmie kurierskiej co umożliwia bezpośredni kontakt z dostawcą celem ustalenia ewentualnych szczegółów doręczenia. Nie mieliśmy z Pani strony żadnych informacji co do trudności w kontakcie z kurierem lub innych obostrzeń co do terminu doręczenia. Samo zamówienie zostało doręczone następnego dnia po nadaniu co również nie sugeruje żadnego problemu z dostawą. O wszelkich utrudnieniach związanych z doręczeniem dowiadujemy sie z powyższego komentarza. Przepraszamy za powstałe komplikacje.
23.09.2016 11:59
Serwis ok ale produkt niezgodny z opisem. Nawet nie wiem jak to teraz reklamować
Sofa Arut 3
Sofa zupełnie inna niż na zdjęciach. Poduchy proste a nie tak wypchane i podniesione jak na zdjęciach, ponadto środkowa źle uszyta bo na marszczenia. Poduszki dodatkowe są w kolorze obicia zamiast w kontrastujących kolorach jak na zdjęciu. Nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Jeżeli mają Państwo wątpliwości co do zgodności otrzymanej sofy z zamówieniem prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji: reklamacje@meble.pl
16.09.2016 16:53
To jakiś żart, zamówienie złożyłem 6 września i powinno zostać zrealizowane w 24 godz. (taki był status każdego produktu) Tymczasem minął już prawie tydzień, a kuriera jak nie było tak do tej pory nie ma. Meble czekają, zamówionych akcesoriów nie ma. Nie powinno się tak traktować klientów.
12.09.2016 19:11
Bardzo długi czas realizacji zamówienia i brak powiadomienia o zaistniałej sytuacji.
12.09.2016 07:46
Transakcja powiodła się lecz z oporami, brak komunikacji ze strony sprzedającego, udało się po dwóch interwencjach z mojej strony, brak odpowiedzi na zapytanie (wiadomość).
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za utrudnienia, były one spowodowane brakiem odbioru przesyłki z magazynu producenta przez kuriera. Po Pana zgłoszeniu podjęliśmy natychmiastowe kroki w celu ustalenia ponownej dostawy o czym został Pan poinformowany telefonicznie.
31.08.2016 14:10
Brakujące śruby do montażu, i brak instrukcji więc przesyłka bezwartościowa.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, brakujące elementy zostaną dosłane w najszybszym terminie.
25.08.2016 10:29
Co do samej przesyłki nie mam zarzutów, gorzej już z produktem. Po wypakowaniu elementów już były 4 zarysowania. Przy montowaniu wkrętów obrywaja sie kawałki ścianki mebla. Nie warte swoich pieniędzy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Wszystkie kupowane u nas produkty są objęte gwarancją. Jeśli dostarczone meble maja ślady zarysowań lub inne uszkodzenia, podlega to reklamacji. Proszę wysłać informacje odnośnie uszkodzeń do działu reklamacyjnego na adres reklamacje@meble.pl. Podejmiemy interwencje w tej sprawie.
23.08.2016 10:31
Zakupiłam meble na wymiar, ale nie można powiedzieć, że wszystkie elementy szafy są docięte na wymiar. Obudowa szaf solidna, ale to co wewnątrz - klient musi dopracować sobie sam, bo drążków nikomu w meble.pl nie chciało się przyciąć, a pytanie o docięcie drążków skierowane do meble.pl pozostało bez odpowiedzi. Kto nie dysponuje sprzętem do cięcia metalowych rurek - ten ma kłopot, bo musi we własnym zakresie znaleźć kogoś, kto to zrobi, a obsługę klienta w meble.pl nic to nie obchodzi.
Komoda dotarła bez instrukcji złożenia. Z firmą nie idzie się skontaktować, Pan odebrał powiedział że nie jest z tego działu i nic niewie, a dział meble akurat dzisiaj pracowal do 17, chociaż na stronie jest że do 18.
Odpowiedź sprzedawcy:
Podczas rozmowy telefonicznej (kontaktu) nie wspomniała Pani o braku instrukcji. Nie podano również numeru zamówienia ani danych osoby która składała zamówienie. Bez tych informacji nie jesteśmy w stanie pomóc i sprawdzić z jakiego działu pochodzi zamówienie. W sprawie instrukcji prosimy o kontakt z działem reklamacji.
18.08.2016 17:46
szybka wysyłka, natomiast uchwyty bardzo słabe. Na 3 sztuki, tylko jedna nie miała żadnej wady. Na dwóch widoczne wady chromowania. Z powodu niskiej wartości przedmiotu szkoda czasu na reklamacje. Skończyło się zakupem w sklepie stacjonarnym
Uchwyt UU74 ZnAl Chrom rozstaw 16mm
wady na powierzchni chromowanej. tylko jedna sztuka na 3 kupione była bez wad
16.08.2016 15:28
Dzień dobry, A co miałbym oceniać, kiedy zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone przez kuriera ?
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Zgodnie z informację pozyskaną od firmy kurierskiej zamówienie zostało dostarczone w wyznaczonym terminie. Komentarz negatywny uważam za bezzasadny. Pozdrawiam.
16.08.2016 08:05
witam co to zrobimy z tym transportem za blaty za które zapłaciłem dodatkowo 150zł a to nie wynikło z mojej pomyłki i dotego jeszcze dowiaduje sie od kierowcy ze mam dopłate za transport a tyle czasu na moim koncie widniało ze wszysko jest wpożądku pozdrawiam
13.08.2016 16:45
Zginela jedna z pieciu formatek. Zeby okleic poltora metra plyty musialem kupic 10 metrow obrzeza ktore rzekomo jest potrzebne do procesu produkcyjnego. Reszty czyli 8,5 metra nie otrzymalem. Wiecej nie zamawiam plyt w tym miejscu.
Kupowałem trzy produkty na meble.pl; termin dwóch dni roboczych nie został zachowany w żadnym przypadku, jeden dotarł po trzech, jedne po czterech a na ostatni nadal czekam. Źle, że dostawy są tylko w dni robocze i tylko do 16.00 - mnie to utrudnia odbiór zakupów od kuriera
FOTEL OBROTOWY LOUNGE 3 KREM
Ładny, choć kosztowny.
Odpowiedź sprzedawcy:
Termin realizacji dostaw dwóch zamówienie jak najbardziej został dotrzymany ponieważ dostawa odbywa się w ciągu 3-4 dni roboczych a nie wciągu 48h. 48h jest to czas wysyłki. Odnośnie realizacji kolejnego zamówienia została Pani poinformowana o przesunięciu daty dostawy.
12.08.2016 08:37