Zginela jedna z pieciu formatek. Zeby okleic poltora metra plyty musialem kupic 10 metrow obrzeza ktore rzekomo jest potrzebne do procesu produkcyjnego. Reszty czyli 8,5 metra nie otrzymalem. Wiecej nie zamawiam plyt w tym miejscu.
Kupowałem trzy produkty na meble.pl; termin dwóch dni roboczych nie został zachowany w żadnym przypadku, jeden dotarł po trzech, jedne po czterech a na ostatni nadal czekam. Źle, że dostawy są tylko w dni robocze i tylko do 16.00 - mnie to utrudnia odbiór zakupów od kuriera
Odpowiedź sprzedawcy:
Termin realizacji dostaw dwóch zamówienie jak najbardziej został dotrzymany ponieważ dostawa odbywa się w ciągu 3-4 dni roboczych a nie wciągu 48h. 48h jest to czas wysyłki. Odnośnie realizacji kolejnego zamówienia została Pani poinformowana o przesunięciu daty dostawy.
12.08.2016 08:37
jest napisane że dostawa max 21 dni a było więcej. Tak wszystko okej zamówienie się zgadzało
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem. Termin realizacji wynosił 21 dni roboczych. Komentarz uważam za bezzasadny.
09.08.2016 14:58
żadnej komunikacji - było duże opóźnienie z realizacją zamówienia, ale nie byłam zawczasu powiadamiana, musiałam dobijać się o każdą informację :kiedy będzie łóżko gotowe, kiedy będzie transport - ciągle przesuwał się termin dostawy - a na koniec koszmarna firma kurierska [nieterminowa, nieuczynna]

Łóżko Topaz
jakość znakomita pod względem wykonania, kolor jasny, a na fotografiach jest nieco ciemniejszy - no, trudno, wykonanie jest tak dobre, że i z tym się pogodzę. Natomiast czas realizacji, ogromne opóźnienie, sposób komunikacji z klientem, a na koniec koszmarna firma kurierska [nieterminowa, nieuczynna], to może zrazić na zawsze. Ma Wasza firma ciekawe modele, ale boję się już cokolwiek zamówić. A cena wysoka. I nawet słowa "przepraszam" za niedogodności, za to, że to klient musiał się dobijać "gdzie jest moje zamówione łózko???" itd, to bardzo nieprofesjonalne...
06.08.2016 11:25
Zostałem okłamany o terminie dostarczania przesyłki. Poinformowano mnie że przesyłkę można otrzymać w piątek lub w poniedziałek. Prosiłem o jak najszybsze dostarczenie paczki nawet za dodatkową opłatą co nie zostało przyjęto z uwagi na brak takiej możliwości jak poinformował mnie obsługujący transakcję. Jest to nie prawda DPD dostarcza paczki również w sobotę za dodatkową opłatą. Teraz paczka leży na sortowni w Gdańsku i nie można jej odebrać bo nie została nadana z opcją na sobotę. Jestem bardzo zawiedziony obsługą, która nie zrobiła nic aby paczka dotarła tak szybko jak prosiłem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Otrzymał Pan prawdziwe informacje o możliwościach doręczenia przesyłki od poniedziałku do piątku. Firma kurierska może świadczyć dodatkowe opcje doręczenia jednak nie obejmuje tego nasza umowa stąd otrzymał Pana dokładnie taką informacje.Z naszej strony zamówienie zostało zrealizowane najszybciej jak to możliwe. Wyraźnie przed samym zamówieniem otrzymał Pan informacje że nie jesteśmy w stanie zrealizować go wcześni niż w terminie widocznym przy jego składaniu i zaakceptował Pan tą informacje. Staramy sie zawsze wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientów jednak proszę nie zarzucać nam że nie doręczyliśmy przesyłki w sobotę skoro informowaliśmy o możliwym doręczeniu w poniedziałek.
30.07.2016 12:25
długi czas oczekiwania na przesyłkę
18.07.2016 21:34
Nie mogę wystawić pozytywnej opinii ponieważ zamówionego towaru nie dostałam. Jeśli chodzi o sklep, to towar wysłali bardzo szybko ale niestety utknął w firmie kurierskiej Schenker. Od tygodnia nie są w stanie dostarczyć zamówionego towaru, brak jakiegokolwiek kontaktu z ich strony. Podsumowując: dobry kontakt ze sklepem, fatalna firma kurierska.
16.07.2016 11:22
dostawa zrealizowana kilka dni przed terminem, bez uprzedzenia
Nie dostałem jeszcze towaru! Dostałem e-mail od pracownika ktory podobno u Państwa już nie pracuje. Na dodatek pytano mnie o numer telefonu ktory jest w danych zamówienia.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Zamówienie zostało przez Pana złożone i opłacone 06 lipca. Przesyłka została przekazana kurierowi w dniu następnym tj. 07 lipca. Adres dostawy mieści się w Warszawie, a jak Pan zapewne wie, w dniach 07-08 lipca w Warszawie odbywał się szczyt NATO, który to spowodował, iż praca firm kurierskich została zawieszona na terenie niektórych dzielnic Warszawy. Ruch w Warszawie został znormalizowany od dnia dzisiejszego i właśnie w dniu dzisiejszym zamówienie zostało odebrane pod wskazanym adresem. Termin realizacji z dostawą zamówienia wynosił zatem 3 dni robocze, co oznacza że wywiązaliśmy się z wyznaczonego terminu.
10.07.2016 23:39
Zdecydowanie i calkowicie odradzam zakup mebli w tym sklepie, instrukcje montazu nic nie wnoszą przy skladaniu, w zamowieniu brakuje lacznikow do blatow, plecow do szafy i wszystkich wkretow do jednej szafki. Efekt jest taki ze zamiast mebli mam tylko stos plyt. Jest tylko jeden plus, plyty dociete perfekcyjnie, cala reszta katastrofa, lepiej poszukac mebli w innym miejscu
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za powstałe błędy. Klientowi zostaną dosłane brakujące elementy do montażu mebli.
09.07.2016 14:39

W tym zamówieniu:
Dostarczone elementy szuflad Antaro, do celów transportowych zostały pozbawione oryginalnych opakowań. Wszystko zostało owinięte streczem i umieszczone w jednym kartonie. Pobieżna weryfikacja zamówienia nie wskazała braku trzech z siedmiu kompletów boków. Kiedy odkryłem błąd poinformowano mnie, że jest już za późno na złożenie reklamacji. Zostałem oszukany na prawie 200 zł.
29.06.2016 12:39
Niestety :( Jak zacząłem współpracować z meble.pl to sklejka była fenomenalna. Teraz, po kilku latach nie wiem, czy moje wymagania wzrosły czy sklejka mocno straciła na jakości, ale ja Takiej sklejki nie mogę więcej używać w moich produktach :( Obecnie szukam innego dostawcy. Sklejka porysowana, przebija miejscowo drewno, niedoróbki lakieru, sam lakier i sklejka mocno krucha, to już nie ta sklejka którą kupowałem wcześniej w meble.pl... słabo. NIE POLECAM
Transakcja trwała za dlugo !
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem. Podczas składania zamówienia zostały przez Panią zaakceptowane warunki dotyczące okresu realizacji. Pozdrawiam
27.06.2016 20:03
Nie bylo realcji ma moje uwagi - wypadajace dekoracie porcelanowe z uchwytów. Mam 4 uchwyty posklejane. Wyglada brzydko. Ale kogo to obchodzi.
Odpowiedź sprzedawcy:
Uważamy za zbyt pochopne wystawienie negatywnego komentarza. Kontaktował się z Panią dział reklamacji poprzez e-mail prosząc o przesłanie zdjęć oraz podanie ilości reklamowanych uchwytów. Pomimo braku odpowiedzi ze strony klienta uchwyty zostaną wymienione na nowe.
27.06.2016 08:44
Drugi zakup i druga niekomfortowa sytuacja. Sklep stawia klienta przed faktem dostawy bez konsultacji z nim. Termin dostawy narzucony z góry - brak możliwości alternatywnego terminu. Całe szczęście, że poprzestawiałam plany, bo pewnie łózko dostarczono by mi za kolejny miesiąc. Brak możliwości wniesienia mebla do mieszkania - no chyba że zapłacisz 50 zł, a to i tak nie wiadomo, bo może przyjechać tylko jedna osoba. Biedak kierowca, bardzo się zmęczył. Współczuję mu takiego pracodawcy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Dział logistyczny poinformował Panią o planowanej dostawie, jak również ten termin został przez Panią zaakceptowany. Wysyłki dostarczane są sprawdzoną zewnętrzną firmą transportową, która przede wszystkim dba o bezpieczne dostarczenie zamówienia. W przypadku usługi wniesienia zgodnie z otrzymanym potwierdzeniem, kierowca nie ma obowiązku wniesienia przesyłki powyżej 30 kg. Jeśli zamówienie przekracza podana wagę to istnieje możliwość domówienia takiej usługi po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu kosztów. Niestety w przypadku Pani zamówienia, nie otrzymaliśmy takiego zgłoszenia. Pozdrawiam
24.06.2016 16:00
Dzień dobry, transakcja zakupu poszła pomyślnie jak najbardziej, natomiast nie jestem zadowolona z samego produktu ponieważ 2 godz. po dostarczeniu szklanka uległa stłuczeniu pomimo prawidłowego użytku. Myślę, że spowodowane było to zbyt słabym materiałem z jakiego powstał produkt. Bardzo jest mi przykro i czuję się oszukana dlatego sugeruję taką ocenę nie inna. Z poważaniem Kamila Opalach
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Przykro nam, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Liczymy, że w przyszłości będzie Pani zadowolona z zakupów w sklepie.
24.06.2016 13:50
Jakość rozkroju, przesyłka, obsługa - idealnie. Zastrzeżenie mam do jakośc materiału. Na sklejce są trudne do usunięcia nalepki producenta oraz pieczątka producenta. To nieakceptowalne. Mam teraz elementy meblowe uwalone pieczątkami i klejem z nalepek. Obłóg meranti jest cienki jak papier, więc nie ma możliwości usunięcia tych wad.
w trakcie oczekiwania na realizację zamówienia musiałam zmienić adres dostawy, o czym pisemnie zawiadomiłam meble.pl- otrzymałam też pisemne i telefoniczne potwierdzenie zmiany adresu dostawy - mimo to kurier przyjechał z towarem na pierwotny adres(gdzie nikogo nie zastał) i twierdził zdenerwowany że nic nie wie o nowym adresie i nie ma takiej wzmianki w papierach. Kto tu zawinił?
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.Wynikła ona przez niedopatrzenie podczas zlecania przesyłki. Pozostała cześć zamówień została wysłana prawidłowo na nowy wskazany adres przez Panią.
02.06.2016 12:55
Brak połowy nakrętek kontrujących w szufladach z regulowaną szerokością, pracownik zapewnił mnie że na pewno nic nie brakuje i nie ma potrzeby otwierania przesyłki.
30.05.2016 19:00
Termin oczekiwania wyniósł mnie miesiąc czasu, a nie 14 dni tak jak było napisane.
Odpowiedź sprzedawcy:
Nastąpiło opóźnienie importowanego towaru o czym był Pan na bieżąco informowany. Przepraszamy za powstały problem jednak był on od nas niezależny.
27.05.2016 12:58
Roleta przyszła oczywiście taka jaką zamówiłem, tyle tylko, że w czasie zamawiania była informacja że dostanę w ciągu 3 dni a czekałem 19.
19.05.2016 18:35
Stanowczo za długi czas oczekiwania bez kontaktu z dostawcą.
16.05.2016 08:30
Całkowity brak elastyczności w zakresie dostawy towaru. Godziny dostawy nie uwzględniają potrzeb "ludzi pracujących". Dostawa została ustalona na określony dzień (bez konsultacji) na godz. 12 i nie było żadnych negocjacji. Alternatywny termin - "nie wiadomo kiedy, w godzinach pomiędzy 9 -15" . Powinniście ostrzegać klientów w ofercie o takim sposobie dostawy...
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, W trakcie trwania realizacji zamówienia, otrzymaliśmy od Pani informację wraz z prośbą o ustalenie transportu od 28 kwietnia z przyczyn osobistych. W dniu 20 kwietnia próbowaliśmy się z Panią skontaktować telefonicznie, jak również został wysłany mail o planowanej dostawie na 28 kwietnia o godzinie 7:00 - 8:00. Nie otrzymaliśmy odpowiedzi, w związku z tym transport został przekierowany na kolejny dzień 29.04, aby zachować termin z pierwotną prośbą. W dniu 27 kwietnia w godzinach popołudniowych potwierdziła Pani nowy termin dostawy, lecz godziny były dla Pani nieodpowiednie i kolejna prośba o dostawie po godzinie 16. Było to niemożliwe, gdyż trasa była już zaplanowana. Następnie prosiła Pani o dostawę w sobotę, lecz w tych dniach przesyłki nie mogą być dostarczone. Zaproponowaliśmy dostawę firmą kurierską w każdy inny dzień, lecz nie otrzymaliśmy żadnej informacji zwrotnej. Z naszej strony staraliśmy się ustosunkować do każdej Pani prośby pozostając w ciągłym kontakcie.
06.05.2016 09:15
Po kilku tygodniach używania, wieszak przestał sie wysuwać. Półka zacięła się w połowie. Wieszak musze reklamować.
29.04.2016 22:06
Elementy do szafki wykonane niedokładnie, duże trudności przy złożeniu w całość. Trzeba samemu przypiłowć element, wieszak żle umieszczony. Bok szafki nie dolega do reszty. Blat nie ucięty dokładnie różnica 3mm, a chciałam żeby dolegał do ściany. W szafce górne krawędzie nie oklejone, i co z tego że nie widać, ale przy wycieraniu kurzu lepiej gdy jest gładka powierzchnia niż chropowata.
Towar ok.Termin dostawy materiału daleki od opisu na stronie. Zamawiałem dostawę 1 dzień roboczy-dodatkowo za to zapłaciłem dostałem po 3 dniach roboczych - poniżej krytyki.
05.04.2016 09:10
Najpierw dostałam e-maila z informacją, iż zamówienie zostanie zrealizowane po świętach wielkanocnych. Następnie zadzwoniono do mnie tylko raz, akurat byłam na spotkaniu i nie mogłam odebrać (zdaję sobie sprawę iż w dzisiejszych czasach jesteśmy niewolnikami tel i jesteśmy jakby uwiązani na smyczy ale niektórzy ludzie cenią normalność i nie rozmawiają przez tel siedząc na sraczu). W kilka sekund po pierwszym telefonie przyszedł kolejny e-mail iż proszą o pilny kontakt bo nikt nie odbiera telefonu. Po zakończonym spotkaniu kulturalnie oddzwaniam a mało rozgarnięta Pani (rozmawiając ze mną wciąż coś odkrzykiwała do swojego współpracownika) informuje mnie iż realizacja zamówienia nastąpi tydzień szybciej. Na moje pytanie jak się ma wcześniejszy e-mail do tej rozmowy tel nie potrafiła logicznie udzielić odpowiedzi. Robią sobie Państw jaja z normalnych ludzi. W zestawach zabrakło kołków i zaślepek. Słaby patent w kwestii dostępu do pakownych półek.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Próbowaliśmy się skontaktować z Panią kilkukrotnie telefonicznie w sprawie przyspieszonej daty dostawy, niestety numer był nieaktywny. Z tego powodu otrzymała Pani informację mailową z prośbą o pilny kontakt. Późniejsza Pani rozmowa miała miejsce z przewoźnikiem dlatego nie potrafił Pani udzielić informacji na temat wcześniejszej dostawy. W sprawie brakujących akcesoriów w paczce skontaktuje się z Panią nasz dział reklamacji.
29.03.2016 01:01
Troche fuszerka. Kupilem szafki wiszace do kuchni. Brak wycięć na tylnych sciankach na zawiasy (musialem sam wyciac otwory). Wkrety na zawiasy za dlugie (musialem zakupic krotsze). Nie wspominajac juz o obsludze klienta, kazdy mowi cos innego. Totalny chaos
Otrzymałem UA02 350 mm zamiast UA02 320 mm.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Otrzymał Pan uchwyt zgodny z opisem o rozstawię 320mm (śrub montażowych) i całościowym wymiarze 350mm ,o którym też jest informacja w opisie.Jeśli zamówiony produkt nie spełnił Pana oczekiwań można go jak najbardziej zwrócić.(14 dni od otrzymania produktu przysługuje na zwrot produktu) pozdrawiam Akcesoria.meble.pl
02.03.2016 22:25
W dalszym ciągu czekam na uchwyty 10 szt. Zamówienie z 01.06.2016
28.02.2016 15:07
Zamówiłem sofę i wszystko przebiegało pomyślnie i sprawnie do momentu, aż kurier przywiózł towar - okazało się, że dostarczył sofę z kremowym materacem, a była zamówiona z zielonym - pomyłki się zdarzają - nawet najlepszym, ale niezrozumiałe jest to, iż wcześniej sprzedawczyni przysłała nawet próbkę materiału z zielonym kolorem i kolor ten został potwierdzony, a dostarczona została sofa z zupełnie innym kolorem
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Pomyłka, która miała miejsce w wykonaniu dla Pana sofy wynikła z błędu popełnionego podczas wysyłania dyspozycji dla producenta. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy. Po otrzymaniu informacji o błędzie w wykonaniu - niezwłocznie poczyniliśmy interwencję u producenta. Obecnie sprawa jest w toku, a o etapach postępowania reklamacyjnego jest Pan na bieżąco informowany. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
produkt niezgodny z opisem, zamiast długości 740mm otrzymałem 350mm a zapłaciłem za ten pierwszy, poza tym jeden z uchwytów nie ma możliwości przykręcenia go do frontu, brak nagwintowanej części na śrubę
Odpowiedź sprzedawcy:
W takim przypadku trzeba złożyć reklamację. Jesteśmy umówieni z klientem na zwrot różnicy kwoty uchwytu który klient otrzymał.
21.02.2016 09:02
plyty osb byly uszkodzone...
12.02.2016 14:19
Jestem bardzo niezadowolona! Po rozpakowaniu okazało się, że blat jest w połysku a nie w wersji matowej jak na stronie internetowej.. Po kontakcie z działem obsługi klienta Pan stwierdził, że mam złożyć reklamację - zero pomocy !!!!
12.02.2016 12:46
Zamówienie jeszcze nie dotarło a już negatyw: wszystko zamówione jednego dnia o 9:08 rano, wymagania do wysyłki tego samego dnia spełnione, natomiast przesyłka wyszła dopiero następnego dnia po 14. Jeśli Wam sie spieszy,koniecznie kontaktujcie sie telefonicznie w celu potwierdzenia. Zero informacji że jest opóźnienie w wysyłce.
10.02.2016 17:11
Meble dostarczone na czas i to jedyny pozytywny aspekt. Jedna z płyt oklejona tylko z jednej strony - zamiast z czterech. Otwory nawiercone pod cargo całkowicie niepasujące - musiałem robić to samodzielnie. Koszty przesyłki zabójczo wysokie - o tym wiedziałem, ale ostrzegam. Polecam konkurencję iForm - nie dość, że przesyłka dużo tańsza to jakość wykonania również lepsza
Pogubili się.. Stany w komputerze co innego, w magazynie co innego
01.02.2016 21:42
Zbyt dlugi czas oczekiwania na towar. Niby wysylka 24h a po wrzuceniu towaru do koszyka termin wysyłki ponoć zmienił się na 21dni roboczych. XXI wiek i zwykle nozki wysylane sa po prawie 30 dniach. Wiecej zakupów w tym sklepie nie zrobie.
27.01.2016 20:02
Transakcja nieudana, zamiast zawieszek 2x lewa i 2 x prawa doszły 1x prawa i 3x lewa. MAXIMA EVO cargo mini boczne 30 2poz.metal/two chrom/biały LEWE - dotarło bez dna z tworzywa. No i po 4 dniach od złożenia reklamacji brak informacji z firmy meble.pl z propozycją rozwiązania/wymiany. Na razie czekam razem z klientem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za pomyłkę, brakujące elementy zostaną dosłane na adres podany w zamówieniu.
08.01.2016 15:44
Witam. Niestety zabrakło kilku elementów 1. kilku kompletów konstrukcyjnych (śruba i ściągacz): 10kompletów 2. wieszaki do mocowania szafek wiszących wraz z odpowiednimi śrubami: 1 komplet posdrawiam z Nowym Rokiem K. Kaminski
Odpowiedź sprzedawcy:
Brakujące elementy zostaną dosłane, przepraszamy za powstałe błędy. Pozdrawiamy Meble.pl
01.01.2016 13:54

W tym zamówieniu:
Niestety, otrzymana przesyłka nie dość, że nie była zgodna z zamówieniem to jeszcze jedna z części była uszkodzona.
Moderacja:Błędnie wystawiony komentarz, odpowiedź Klientki:
Witam. Najmocniej przepraszam za negatywny wpis - ewidentna pomyłka. Wszystko było ok!!! Błyskawiczna dostawa, towar całkowicie zgodny z zamówieniem. Polecam tego Sprzedawcę !!!!!
Kupiłem ławę ze szklanym blatem. Produkt wysłany to totalny bubel. Uszkodzony blat (wyszczerbione szkło - z pewnością nie w transporcie, było dobrze zabezpieczone), pozagniatane metalowe nogi, podstawa z marmuru wyszczerbiona z zaciekami (niedbale wypolerowany marmur). Obsługa - próbowałem zgłosić reklamację telefonicznie, przełączano mnie kilkakrotnie, co rusz to do innych komórek odpowiedzialnych za przyjęcie reklamacji, po ostatnim przełączeniu już nikt nie odebrał telefonu. Wnioski wyciągnijcie sami. Pozdrawiam.
29.12.2015 21:55
Obsługa transakcji kiepska sam towar do przyjecia spełania oczekiwania. Brak faktury vat brak paragonu to jest niedopuszczalne !! Oczekuje na fakture za zakupiony towar !!
20.12.2015 12:35
stół spełnił nie do końca spełnił moje oczekiwania,wykonanie jest niedbałe i z mankamentami,w miejscu,gdzie są wkręcone śruby nogi są popękane i nierówna powierzchnia blatu w dwóch miejscach występują bąble
13.12.2015 23:44
FIRMA NIERZETELNA PROBLEMY Z REKLAMACJA TOWAR ZAMOWIONY POSIADA WADY
09.12.2015 15:32
Zamawiałem biały łącznik dostałem czarny? Coś nie zagrało.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za pomyłkę, białe łączniki wysyłamy pocztą na adres podany w zamówieniu.
08.12.2015 08:22
Zamówiłam wieszak ciemny orzech otrzymałam kolor jasna olcha. Nie polecam.
03.12.2015 23:07
Niska jakość, nieterminowość - vide wcześniejszy komentarz
30.11.2015 12:57
Ostrzegam przed korzystaniem z usług firmy centrum.meble.pl - firma dostarcza produkty niskiej jakości, niekompletne i nieterminowo a obsługa klienta jest arogancka i nieuprzejma. W ciągu kilku miesięcy miałem tu 3 zamówienia, wszystkie zrealizowane niezgodnie z zamówieniem: 1. Zestaw korpusów i akcesoriów - dekory niezgodne z prezentowanym wzornikiem, zestaw przyszedł niekompletny, a uzupełnienie brakujących części zajęło kilka tygodni i wymagało kilku interwencji. 2. Zestaw frontów fornirowanych - produkt niskiej jakości, fronty pobrudzone klejem, obrzeża nierówno poprzyklejane, źle powiercone otwory, realizacja trwała miesiąc dłużej niż miała. Reklamację realizowali tygodniami (zero kontaktu) po czym okazało się że kolejne fronty mają te same wady. 3. Zestaw formatek - został wysłany kurierem w 1 paczce o wadze 40kg bez palety, co uniemożliwia rozładowanie 1 osobie. Informacji o takim sposobie dokonywania dostaw na stronie brak, paczkę mam "odebrać w Rzeszowie".
Brak opisu montazu W zadnej z paczek nie było instrukcji montazu!! nawet żadnej specyfikacji!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Przepraszamy za to, że instrukcja montażu nie została dołączona do przesyłki, została ona wysłana dzisiaj drogą mailową. Pozdrawiam
25.11.2015 08:55