Zakupiłam gałki porcelanowe firmy GAMET. W 80% dostarczonego towaru była krzywo wklejona porcelana, wzór na gałkach który powinien być w kształcie koła na niektórych gałkach był jajowaty, widoczne, wystające ślady kleju. Żałowałam, że nie zakupiłam tego w sklepie stacjonarnym, gdzie można wszystko przed zapłatą obejrzeć, tutaj nie odsyłałam towaru, bo przecież ktoś kto to pakował chyba widział, że to towar wybrakowany. Nie polecam!
10.03.2015 08:40
Już po 4 dniach od mojej wpłaty, zamówili towar u producenta, ale muszę pochwalić, bo nie minął miesiąc i towar był już u mnie. Oczywiście musiałem dzwonić i się dowiadywać, co się dzieje, bo żadnej informacji nie dostałem.
09.03.2015 08:54
Niestety sklejka dotarła, mimo bardzo dobrego pakowania, całkowicie niezdatna do użytku. Materiał w 2metrowym rozkroju był wygięty w literę S o niemal 40 centymetrowej "grubości "...
Zamówiłem płytę 4mm a dali 3mm. Zmierzyłem jak już część zamontowałem a nie przy obiorze.
Przesyłka nie dotarła pod wskazany adres. Sugerowany przez Państwa czas wysyłki szacowny był na 21 dzień (roboczy) od momentu złożenia zamówienia, czyli na dzień 17.02.2015. Tymczasem na koncie użytkownika widnieje adnotacja, że transakcja została zrealizowana. Proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
17.02.2015 13:35
Szuflada przyjechała porysana - oba "boczki" uszkodzone
13.02.2015 15:59
po wysłaniu informacji zamówienie gotowe okazało się ze nie jest gotowe i musiałem stracić cały dzień na odbiór byłem około 10 godz a odebrałem 16 -30
trzy tygodnie to się nazywa kpina a nie realizacja zamówienia.
10.02.2015 21:43
Po złożeniu zamówienia, chciałem jeszcze dopisać jeden produkt tj. rynienkę L70 za 8 zł. w systemie nie ma takiej możliwości, nie ma też możliwości anulowania zakupu, zadzwoniłem więc na drugi dzień, gdzie pani miłym głosem powiedziała, że nie ma można już nic dołożyć do zamówienia bo: dokonano przelewu i paczka już jest przygotowana do wysyłki. Samo zrealizowanie zamówienia oceniam pozytywnie, ale ukłon w stronę większej możliwości systemu pozwalającego zmienić zamówienie by się przydał.
08.02.2015 10:58
Zostałam wrobiona w kuriera,który miał dostarczyć paczkę następnego dnia,a dotarła do mnie po 3 dniach.Oczywiście zapła.Właciłam jak za przesyłkę w 24 godziny.Ponadto próba wyjaśnienia z Panią,dlaczego tak beszczelnie ze mną postąpili,niczego nie wniosla.Wręcz przeciwnie Pani była bardzo niegrzeczna.Wniosek prosty-zadnych więcej u Was zakupów.
Wkład Na Sztućce OrgaTray 560 Do Innotech Głęb.xSzer. 470 x 600 mm Srebrny
Organizer super.
Odpowiedź sprzedawcy:
Komentarz został wystawiony bez podstawianie ponieważ .. zamówienie zostało złożone 15-01-2015 o godzi 13:43 data spakowania przesyłki 15-01-2015 o godz. 15:32:20 zmówienie jeżeli miało by być wysłane tego samego dnia powinno być najpóźniej złożone do godziny 10:00 jest to opisane w regulaminie link poniżej, tak aby magazyn miał czas przygotować paczkę do odbioru Kuriera Jeżeli zamówienie jest złożone po tej godzinie przesyłka ma termin realizacji 24h + czas dostawy kuriera na który już nie mamy wpływu nasze zamówienie wyszło terminowo w dniu 16-01-2015 14:04:21 Terminy dostawy liczone są w dniach roboczych ! ! ! Poniżej Link do warunków dostawy proszę zapoznać się z regulaminem aby na przyszłość uniknąć zbędnych komentarzy https://akcesoria.meble.pl/koszty-dostawy/ Pozdrawiamy
05.02.2015 13:16
Masakra. Sklejki przyszły tak poniszczone (podrapane, powgniatane, z odłażącym fornirem), że do niczego się nie nadawały. Nie były to uszkodzenia powstałe w transporcie, bo towar był dobrze zapakowany. Złożyłem reklamację, na którą nie dostałem żadnej odpowiedzi. Nigdy więcej!
Jestem bardzo zawiedziony. To był mój pierwszy zakup. Kupiłem arkusz sklejki 250 x 125 cm. Przed zakupem zatelefonowałem z prośbą o informację na temat cięcia arkusza tak aby opłata kurierska była jak najmniejsza. Pani powiedziała mi o usłudze cięcia na wymiar i że przecięcie na pół arkusza gwarantuje koszt wysyłki na 20 zł. Zlecając cięcie nie zaznaczyłem w formularzu by przysłano mi także odpad ale nie pomyślał, że pół arkusza sklejki zostanie potraktowane jako odpad !!! Przysłano mi pół arkusza choć zapłaciłem za cały. Kiedy zadzwoniłem okazało się, że to moja wina, ponieważ nie zaznaczyłem by przysłano mi odpad. Tak w istocie było ale jak wspomniałem to był mój pierwszy zakup w tej firmie i przed transakcją dzwoniłem do działu zakupów szczegółowo pytając o zasady. Okazało się, że druga połowa sklejki została natychmiast zutylizowana i nie można mi jej dosłać. Po co zatem są wszyscy specjaliści d/s zakupów? Kto jest tak bogaty by utylizować takie duże formaty sklejki?!
Pomimo wcześniejszych dobrych doświadczeń otrzymane tym razem elementy były wykonane niechlujnie. Rozkrojona płyta z porysowaną powierzchnią, niecentrycznie nawiercone otwory na mimosrody i zbyt małe plecy nie pozwoliły na skręcenie równego i sztywnego korpusu. Ze względu na czas decyzją rodzinną jednak było nie korzystanie z prawa do reklamacji i taka lekko wybrakowana szafka zawisła na ścianie obok tych lepiej wykonanych i wcześniej zakupionych.
Zerowy kontakt z firmą. Od momentu kupna do tej pory nie otrzymałem faktury vat. Przedmiot wporządku. Dobrze zapakowane brak wad wszystko tak jak powinno być. Ale ta faktura...
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Faktura została do Państwa wysłana pocztą 30.12.2014r a w systemie nie widzę żadnych prób kontaktu prócz jedngo e-mali w tej sprawie i tego negatywa.(Faktura została ponownie wysłana na e-mail jak również przez pocztę Polską).
20.01.2015 19:27
Bardzo zawiodłem się formatki nie trzymały wymiarów, kątów a obrzeże w dwóch odcieniach.
Przesyłka nie została dostarczona. Firma DBSchenker najwyraźniej urwała się z choinki nie dzwoniąc do klienta przed dostarczeniem paczki, pomijając fakt że paczka miała być dostarczona w piątek 9 stycznia 2015. Wszystkie firmy z których usług korzystałem ( DPD, UPS, DHL, Kurier poczty polskiej potrafią nawiązać kontakt telefoniczny z osobą która ma odebrać Paczkę. Nie jestem zobowiązany do ciągłego przebywania w miejscu do którego paczka ma być dostarczona, tym bardziej że firma DBSchenker nie dotrzymuje terminów dostaw.
12.01.2015 17:41
Dotąd wszystko było na wysokim poziomie, niestety w tym zamówieniu formatki dotarły do mnie z uszkodzoną powierzchnią (rysy). Niestety, nie mam możliwosci kontroli przy odbiorze, jednak długość rys wyklucza powstanie ich w trakcie transportu biorąc pod uwagę solidność opakowania.
Nie polecam. Termin realizacji trwał 5 dni roboczych .
29.12.2014 14:47
Jestem bardzo niezadowolony z transakcji. Minął ponad miesiąc od dostarczenia towaru, a do dzisiaj (29.12.2014 r.) nie moge doprosić się faktury VAT.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient w zamówieniu nie wypełnił danych do faktury na firmę w związku z tym został wystawiony paragon. Po Pana zgłoszeniu wystawiliśmy fakturę i wysłaliśmy ją Pana (było to 17 grudnia).
29.12.2014 10:13
Sklejka wypaczona 4 rogi każda w inną stronę, transport niby wyjechał w poniedziałek a dotarł w czwartek.
22.12.2014 08:43
Gdzie jest moja paczka?
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam data potwierdzenia zamówienia jest na 09-12-2014 przesyłka wysłana została w dniu 10-12-2014 14:08:34 Przesyłka miała zostać odebrana na placówce Pocztowej tak zostało zaznaczone przez klienta "Poczta Polska e-Przesyłka" poczta przesyłkę ma u siebie w dniu 16-12-2014 Poczta polska zawsze powinna wysyłać do klienta na nr. TEL. wiadomość o zgłoszeniu się po odbiór, jednak zdarza się że tego nie robi i niestety nie mamy na to wpływu. Proszę o zgłoszenie się po odbiór na pocztę która została wybrana jako punkt odbioru Pozdrawiamy Akcesoria.meble.pl
19.12.2014 22:50
Długi okres oczekiwania, brak otworów w frontach pod uchwyty.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo przepraszamy za wydłużony termin realizacji, spowodowany był modernizacja magazynu (informacja była zamieszczona na stronie internetowej) Jeśli wystąpiły nieprawidłowości w zamówieniu zawsze istnieje możliwość usunięcia ich na drodze reklamacji. Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa żadnego zgłoszenia reklamacyjnego
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam brakujących prowadnic pomimo zgłoszonej reklamacji.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dział reklamacji wysłał do Pani brakującą prowadnicę. Za wszelkie niedogodności związane z tą transakcją jeszcze raz przepraszamy.
16.12.2014 22:53
W momencie składania zamowienia, na magazynie brakowało kilku sztuk uchwytów. Po telefonicznej konsultacji otrzymałem infornacje, że w kolejnym tygodniu będą dostępne, bazując na tej informacja postanowiłem poczekać. W następnym tygodniu zaniepoki jony brakiem działań zadzwoniłem by dowiedzieć się ze uchwyty są, ale skończyły się wkręty! Uchwyty wyslano ale dopiero w kolejny czwartek i nie dotarły na sobotę, kiedy miałem umówiony montaz.
11.12.2014 20:15
tez samo zdjęcie jest na Uchwyt UR15 nikiel patynowany Rozstaw 128mm i Uchwyt UR15 patyna na mosiądzu Rozstaw 128mm. to jest bardzo łatwe do wykonania błąd, jak mja zrobyl. a teraz dodatkowe koszty powrotu i zamówić właściwe a teraz dodatkowe koszty powrotu pozycję i zamówić poprawne, jak chciałem, Uchwyt UR15 patyna na mosiądzu Rozstaw 128mm.!! być może panstwo wysłać na swoj koszt nowego zamówenia?
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Proszę zawsze zwracać uwagę i czytać opis danego produktu jaki widniej pod nim: https://akcesoria.meble.pl/p805453,uchwyt-ur15-nikiel-patynowany-rozstaw-128mm.html Opis produktu Kod: GAMUR15-0128-GA011 Uchwyt meblowy firmy GAMET w stylu Retro. Idealny do biura, pokoju, łazienki lub kuchni. Rozstaw 128 mm w kolorze nikiel patynowany ( uwaga na zdjęciu prezentowany kolor patyna na mosiądzu).
05.12.2014 10:08
30 Dni to czas oczekiwania na realizację zamówienia . Jak żyć panowie? (i panie?)
20.11.2014 19:05
Brak otworów pod uchwyty.
Wiekszośc zakupionych uchwytów meblowych ma rysy. Dla zainteresowanej osoby mogę wysłać zdjecia wad. Odesłanie w ramach reklamacji nie ma sensu szczególnie że ja poniose koszt wysyłki.
Moderacja:W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Proszę dokładnie czytać treść i regulaminu.(z zrozumieniem podkreślony tekst dokładnie opisuje zaistniałą sytuacje ) - https://akcesoria.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Reklamacje: Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji. Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - zwrócimy pieniądze. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. pozdrawiam Akcesoria.meble.pl
10.11.2014 13:20
Transakcja nie zrealizowana w terminie i do tej pory nie rozliczona. Nie otrzymałam nadpłaty za nie zrealizowane produkty. Nie odpowiedziano na mojego maila. W rozmowie telefonicznej polecono wysłac następnego maila!!!
05.11.2014 22:40
uchwyty są w niejednorodnym kolorze.jest nie możliwe użycie ich w ciągu kuchennym jako uchwyty w meblach.nie polecam kolory-stara miedz !!!!!!
05.11.2014 21:30
Podsumowując transakcję muszę przyznać, że nie mam zastrzeżeń do dostarczonego towaru ale jedynie do usługi za którą zapłaciłem "Usługa express 1 dzień roboczy". Jak się okazało i oczywiście zgodnie z regulaminem usługa express 1 dzień roboczy tak naprawdę może trwać 3 dni robocze. Jak wytłumaczyła mi pani z obsługi klienta dzięki opłaceniu tej usługi zamówienie klienta jest pakowane w 24 godziny a nie jak w standarcie 48 godzin, jednocześnie nie zmienia się czas w którym kurier ma dostarczyć towar czyli do 48 godzin od odebrania przesyłki. Reasumując myślę, że opcja "Usługa express 1 dzień roboczy" wprowadza klienta w błąd (mało kto wczytuje się w regulamin), wystarczyło by napisać "Usługa express 1 dzień roboczy + czas dostawy" i nikt by nie był niemile zaskoczony czasem oczekiwania.
28.10.2014 11:05
Czas realizacji zamówienia CNC w całości 5 tygodni Na kolejne zamówienie czekam już kolejne 5 tygodni i nic się nie dzieje. nie można się dodzwonić do osoby odpowiedzialnej za CNC.
Odpowiedź sprzedawcy:
Termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na konto. W tym przypadku klient nie dokonał wpłaty przez 4 tygodnie od wysłania do niego proformy. Po dokonaniu wpłaty, zamówienie było gotowe do odbioru zgodnie z terminem - 5 dni roboczych. Ocena negatywna jest niesłuszna w tym przypadku.
Trykotowe ściereczki pisze, że 1kpl to 5 szt, a dostałem tylko 1szt. Kawałek 1 szmatki za taką cenę to kpiną. Reszta towaru oraz obsługa jak najbardziej duży plus. Mój tel. 600 462 687, jak dostaje resztę KPL ściereczek zmienił wpis na pozytywny
26.09.2014 09:56
Meble przyszły uszkodzone, z nienawierconymi frontami, szafka składała się nierówno, brakowało kołków do mocowania półek, po reklamacji dostałem ponownie uszkodzone elementy z reklamacji. Nie chce mi się przepychać i reklamować bez końca bo to meble do wnęki w magazynie, ale generalnie daliście ciała na całej linii. Po napisaniu maila reklamacyjnego, brak odpowiedzi, musiałem dzwonić po kilku dniach o sobie przypomnieć, obsługa po kontakcie telefonicznym bardzo przyzwoita i uprzejma, przez telefon sprawa załatwiona od ręki. Przy wcześniejszych zamówieniach byłem bardzo zadowolony, jednak tym razem kompletna klapa!
smieszny portal, juz dwa tygodnie czekam na przesyłkę, transakcja nie doszla do skutku, nr telefonu jest nie aktualny i jeszcze proszą aby skomentować transakcję.... NEGATYW
Moderacja:W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty.
Zgodnie z informacją od klienta:
witam
po przeprowadzonej rozmowie i wyjasnieniach okazało się ze przesyłka zostala wysłana terminowo, a wina leży po stronie Poczty Polskiej. W związku z powyższym wcześniejszy komentarz do transakcji był niesłuszny.
12.09.2014 09:52
4 dni zamiast 24 h
12.09.2014 09:38
Więc dostawa może bo odebrałam sam jest pozytywna i 1 mebelek bo trudno to nazwać meblem został przygotowany z szufladami zbyt długimi o całe 5 cm. Zaraz po zgłoszeniu problemu telefonicznie zostały wysłane 2 email kompletne ze zdjęciami ponad 2 tygodnie temu i powtórzone parę dni temu bez odgłosy wiec tylko negatywna czekam na kontakt
zamowiłem trzy sztuki wieszaka za 5,30 a otrzymałem reling też trzy sztuki ale w cenie chyba 16 złotych a więc powinienem być zadowolony po meilowej mojej interwencji odezwano się dopiero za 4 dni i jeszcze mam gonić na poczte i wyslać im na moj koszt a oni łaskawie podobno mają wrocic kase na konto a dlaczego nie można dać tego kurierowi niech pokryją koszty a mój mój klient kupił już w sklepie i ja stracę twarz na nieżetelnego fachowca
04.09.2014 21:47
szybkość transakcji zadowalająca, ale towar już nie zatrudnili prawdopodobnie daltonistę nie odróżnia kolorów, ten sam numer katalogowy towaru a zaślepki różnią się jak dzień do nocy straciłem tydzień mojej pracy
28.08.2014 09:21
Rozkroj, przesylka wszystko pieknie. Z powodu dlugiego swietowania przesylka dotarla po 10 dniach. Szkoda, ze plyty 10 mm nie oklejacie, musialem doplacic i zwykla mala firma okleila bez problemu, lacznie z wycieta L-ka
Odpowiedź sprzedawcy:
Składając zamówienie potwierdził Pan termin realizacji zamówienia (6 dni ROBOCZYCH od zaksięgowania wpłaty). W efekcie towar został dostarczony wcześniej - do terminu realizacji nie wliczają się święta oraz weekendy). Na chwilę obecną nie wykonujemy usług oklejania płyt grubości 10 mm, i taka informacja widniała również w momencie kiedy pan składał zamówienie.
Od momentu wyslania, dostawa trwala 12 dni. Niedopuszczalne podejscie Schenkera do dostawy typu "kurier".
20.08.2014 23:36
tranzakcja oki ale jeden z wieszakow ktory zakupilem byl uszkodzony i bez orginalnego opakowania czyli juz go wczesniej ktos reklamowal
17.08.2014 23:00
Niestety część elementów przyszła porysowana (łączniki pleców szuflad) - ewidentnie przez włożenie ich do jednej paczki bez zabezpieczenia z prowadnicami. Oprócz tego mimo wyraźnego zamówienia starszego systemu tandembox, otrzymałem nowszy - przez co mam teraz dwa systemy w jednym zestawie ...
15.08.2014 11:28
Aqua-stop pen otrzymałem w elastycznym opakowaniu z odzieloną pokrywką i odsającą napęczniałą naklejką.Słabe zabezpieczenie przez producenta przed przypadkowym otwarciem ,bezmyślne pakowanie do wysłki lub jeśli ten pen miał sztywne pudełko to celowo wysłano już odparowane.Straciłem 149zł wraz z transportem.
AQUA-STOP-PEN Uszczelniacz Spoin Obrzeży DOELLKEN
Łatwo odpadająca pokrywka pena.Samego produktu już nie ocenię bo go nie było a gdyby nawet był to szfka łazienkowa musiała by być użytkowana przez jaliś okres
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient został przeproszony. Problem został zgłoszony do producenta, wadliwy produkt zostanie wymieniony.
10.08.2014 17:45
szafka do zabudowy lodówki nie była opisana dobrze w konfiguratorze, dostałem szafkę z półką w połowie lodówki, ponadto wszystkie szafki typu słupek nie maja oklejonych górnych krawędzi ścian bocznych a są to widoczne powierzchnie. dodatkowo nie ma w standardzie szafek o głębokości 56 a jedna z szafek dolnych jakimś cudem wyszła na 56 gdzie całe zamówienie było z szafkami o głębokości 51. Innymi słowy polecam dokładne sprawdzanie całego zamówienia przed zapłatą. Domyślnie szafki dolne są jak wspomniałem na 51 a wszystkie słupki to głębokość 56 też warto uważać gdy chce sie zabudować w jednym ciągu, bo stracicie 5 cennych centymetrów mebli w szafkach dolnych.
Odpowiedź sprzedawcy:
Zgodnie z informacją na stronie - szafki zamawiane poprzez konfigurator przez klienta wymagają podstawowej wiedzy oraz doświadczenia związanego z konstrukcją mebli. Określony przez nas standard klient może dowolnie zmieniać dla swoich potrzeb w zakresie możliwości konfiguratora. Jeśli nastąpiły jakieś błędy lub szafki nie spełniają Pańskich oczekiwań zawsze można rozwiązać problem poprzez reklamację. Za dodatkowe uwagi dziękujemy - są one dla nas cenne by móc usprawnić i ulepszyć funkcjonowanie konfiguratora.
Po 3 tyg. oczekiwania na towarach i po terminie realizacji zostalismy poinformowanie ze towaru nie ma. Brak profesjonalizmu. Kiepski kontakt. Nie polecamy.
25.07.2014 09:33
Towar kupiłem i natychmiest zapłaciłem 10. 07 . Sklep wysłał towar po 6 dniach mimo że na stronie była reklama o wysyłce tego samego dnia.Nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient złożył zamówienie na towar, którego nie mieliśmy tyle ile on chciał. Potwierdził realizację zamówienia na 14 dni roboczych. Towar dostał po 6 dniach.
23.07.2014 16:23
Dostałem przesyłkę z otwartą tubką, bez nakrętki i z wyschniętą zawartością. Produkt całkowicie bezużyteczny.
04.07.2014 08:26
Na stronie przez firmę zostały zmienione wymiary płyty .Banda naciągaczy nie polecam!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Na stronie to klient samodzielnie wprowadza wymiary i zatwierdza rozkrój. Po zapłaceniu zamówienia, jest ono automatycznie kierowane na produkcję. nikt nie zmienia ręcznie wymiarów. Po zgłoszeniu przez Pana uwagi odnośnie błędnego wymiaru, Pana zlecenie zostało sprawdzone przez naszych informatyków. Nie wykryto żadnego błędu. Do zamówienia nie były wprowadzane również poprawki. Zlecenie zostało wykonane zgodnie z tym co zostało wprowadzone do rozkroju.
zbyt długi okres oczekiwania i brak informacji o przedłużającym sie czasie, zdążyłam już zapomnieć o tym zamówieniu i byłam mocno zdziwiona co chodzi!!!
Wkład szufladowy UNI (230/430) 30 tworzywo sztuczne metalik
produkt ok., zgodny z oczekiwaniem!polecam
10.06.2014 09:25