Niekompletne zamówienie w punkcie, brak informacji po skompletowaniu mimo zapewnień. Konieczność samodzielnego dzwonienia do oddziału i dopytywania o dostępność, czas od zamówienia do odbioru: dwa miesiące.
25.11.2015 00:03
Jeżeli chodzi o formatki to polecam, a na akcesoria czekam ponad trzy tygodnie i żadnej informacji mimo, że zamówienie było składane jednocześnie.
Otrzymałem niekompletne cargo, a klient mnie poganiał
13.11.2015 10:26
niestety, blaty niezgodne z zamówieniem, obite w pięciu miejscach, realizacja zamówienia nie 5 a 13 dni, a w dodatku niekompletne - brak mocowań blatu. Generalnie, baaardzo słabo
Ocena negatywna tylko ze względu na pakowanie. Sposób pakowania (lub sposób składowania płyt) spowodował deformację dwóch głównych największych formatek. Płyty nie są płaskie.
Towar jaki został do mnie dostarczony nie był zgodny z zamówieniem. Miała być sklejka o grubości 6,5mm a otrzymałem sklejkę 6mm. Różnica jest niewielka więc na pierwszy rzut oka nie było widać. Niestety zorientowałem się za późno po dokonaniu już odwiertów w materiale więc reklamacja jest wykluczona. Zdecydowanie NIE polecam!!! To był mój pierwszy i zdecydowanie ostatni zakup w tym sklepie!
Brak reakcji na złożoną reklamację towar dostarczony wadliwy nie wiem co dalej z tym robić Wysłałem już dwa maile
Odpowiedź sprzedawcy:
Opis reklamacji został przesłany przez Państwa 22.10.2015 o godz. 14:41do działu handlowego, w dniu dzisiejszym tj: 23.10 o godzinie 9.12 został wysłany e-mail z prośbą o zdjęcia obrazujące krzywo wklejone górne wykończenie wieszaka oraz pobrudzenie klejem. Po uzupełnieniu reklamacji dołożymy wszelkich starań by sprawę wyjaśnić w jak najszybszym terminie. W sprawie reklamacji prosimy o kontakt bezpośrednio z działem reklamacji pod numerem telefonu 17/2838163
23.10.2015 08:48
sofa w porzadku dobre wykonanie, a fotele zwłaszcza nogi jak dla mnie tragedia nie wyszlifowane a pomalowane same zadziory. No i otwory nie pasujące do siebie
Moderacja:W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy
22.10.2015 20:34
Meble wykonane starannie. Drzwi do szafy miały źle powiercone otwory (odwrotnie) Nie otrzymałem śrub do mocowania uchwytów. Ktoś się nie przyłożył do mojego zamówienia!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Bardzo nam przykro, że otrzymał Pan szafę ze źle wykonanymi otworami oraz bez śrub do mocowania uchwytów. W takim przypadku zawsze przysługuje Panu prawo do reklamacji - reklamacje rozwiązywane są w trybie pilnym. Prosimy bardzo o kontakt z naszym działem reklamacji, który zajmie się sprawą: reklamacje@meble.pl, tel. 17 283 81 66. Pozdrawiamy.
Problemy z kurierem. Zbyt długa dostawa- zamówienie złożone w piątek z terminem dostawy 24h doszło w czwartek.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację jednakże wynikła ona głównie z winy firmy kurierskiej. Zamówienie zostało złożone w piątek po godzinie 15 w związku z powyższym zgodnie z regulaminem naszego sklepu dostawa powinna dotrzeć do klienta we wtorek bądź najpóźniej w środę a nie w czwartek jak to miało miejsce w tym przypadku. Jednocześnie pragniemy poinformować, że oznaczenie znajdujące się przy produktach "24h " informuje o czasie wysyłki z naszego magazynu i dotyczy tylko dni roboczych a nie bezpośredniego terminu dostawy do klienta. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuacje , sprawa zostanie dokładnie wyjaśniona z naszym przewoźnikiem aby na przyszłość uniknąć więcej tego typu zdarzeń.
16.10.2015 10:50
Nie kupujcie tego stolika! to tandeta: nogi krzywe z byle jakiego tworzywa, szkło krzywo wycięte, to ani okrąg ani elipsa...za darmo wstyd byłoby komuś coś takiego podarować
Moderacja:W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy.
16.10.2015 08:28
brzegi dużych płyt pobijane i powyginane, czy w transporcie? - cudem udało się złożyc
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy bardzo, że otrzymała Pani niepełnowartościowy towar. W takim przypadku przysługuje Pani prawo do reklamacji. Prosimy bardzo o kontakt z naszym działem reklamacji, który zajmie się sprawą: reklamacje@meble.pl, tel. 17 2838 163. Pozdrawiamy.
08.10.2015 21:54
Dostałam biurko z uszkodzonym prawym rogiem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Bardzo nam przykro, że otrzymała Pani uszkodzone biurko. W takim przypadku przysługuje Pani prawo do reklamowania towaru. Prosimy bardzo o kontakt z naszym działem reklamacji, który zajmie się sprawą: reklamacje@meble.pl, tel. 17 2838 163. Pozdrawiamy.
07.10.2015 08:36
Proszę sprawdzać jakość uchwytów ,wszystkie uchwyt relingowe oprucz tych trzech długich są porysowane. Jakoś je pastą podczyściłem może się uda je sprzedać klijentowi .Następnym razem ODEŚLE WAM Z POWROTEM.....POZDRAWIAM
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam Najmocniej przepraszamy, jeśli otrzymał Pan towar wadliwy.Proszę go ewentualnie zwrócić będziemy go reklamować a kolejna wysyłka zostanie szczegółowo potraktowana. - https://akcesoria.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ pozdrawiam Akcesoria.meble.pl
04.10.2015 18:29
Lipa! Szyba przyjechała potłuczona w drobne kawałeczki, przesyłka w ogóle nie oklejona "OSTROŻNIE SZKŁO". Ciekawe co teraz mam zrobić?
29.09.2015 20:45
Zamówiłem płyty z odpadami ok. 25% rozkroju. Dostałem same płyty bez odpadów.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety, nie możemy zgodzić się na negatywnie wystawiony komentarz, ponieważ zamówiony przez Pana rozkrój płyty meblowej jest oznaczony jako "bez odpadów" stąd jego brak podczas odbioru towaru. W koszyku jest informacja czy rozkrój ma być z odpadem czy też bez odpadów; Pan wybrał opcję bez odpadów.
brak odpowiedzi na zamówienie , długo się czeka , nie wystawiają faktury, towar nie najlepszej jakości . Nie polecam .
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienie zostało zrealizowane przed wyznaczonym terminem 31 dni roboczych, który przypadał na 7 września i w tym samym dniu został przesłany dokument sprzedaży drogą mailową. W razie braku otrzymania dokumentu sprzedaży proszę o kontakt, prześlemy ponownie.
26.09.2015 13:02
Szafa przyjechała poniszczona. Wszystkie rogi paczki, a tym samym rogi płyt szafy, były poniszczone. Osoba, która pakowała szafę lub firma kurierska nie obchodziła sir z nie należycie. Jakość szafy dramatycznie słaba. Drzwi przesuwne ledwo daje się przesunąć. Odradzam zakup tej szafy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Przepraszamy bardzo za zaistniałą sytuację. Przysługuje Panu prawo do zareklamowania zamówionego towaru. Aby złożyć reklamację prosimy o kontakt z działem reklamacji: reklamacje@meble.pl, tel. 17 2838 163.
26.09.2015 11:37
Samo zamówienie przebiegło bez zakłóceń, natomiast towar baaaardzo kiepskiej jakości. Obite rogi szafki!!
24.09.2015 21:19
Źle, Źle i jeszcze raz Źle. Zamówiłem i zapłaciłem, dostałem potwierdzenie przelewu i wysyłki, i od tej chwili zaczęły się problemy: po pierwsze kurier zostawił mi paczkę na ulicy, paczka już uszkodzona... widać już było że ta paczka była rzucana od samego początku, bo wyglądało to jak śmieć, ale myślałem że to tylko karton może być uszkodzony: a tu otwieram paczkę i tu widzę pierwsze uszkodzenie i brak części zamówienia. Dzwonie na infolinie oddział reklamacyjny, a tu mi odpowiadają że muszę pisać e-Maila, zamiast pomoc mi od razu. Tu zostaje mi tylko życzyć powodzenia następnym klienta.
Odpowiedź sprzedawcy:
W czasie rozmowy był Pan proszony o przesłanie maila. Prosiliśmy o informację czy krzesła nie noszą jeszcze innych uszkodzeń (zgłaszał Pan brak śrub i ślizgaczy) oraz przesłanie zdjęć opakowania abyśmy mogli interweniować w firmie kurierskiej w celu uniknięcia takich sytuacji w przyszłości.
24.09.2015 09:30
Dostałem wiadomość, że kurier przyjedzie do mnie w poniedziałek (31.08.2015). Od razu odpisałem, by przyjechał do mnie po 16:00. Dopiero w poniedziałek odebrałem e-mail z danymi kuriera, bym sam do niego zadzwonił. Było już jednak po fakcie, wczesnym popołudniem kurier sam zadzwonił, że ma paczkę i jest w Toruniu. Żona zadzwoniła i poprosiła go o dostarczenie przesyłki w piątek o 16:00. Uświadomiwszy sobie, że we wtorek kończę pracę wyjątkowo wcześniej, chciałem się skontaktować z kurierem, by poprosić go o dostarczenie paczki właśnie we wtorek. Niestety w poniedziałek o ok. 17:30 już nie odbierał telefonu. W piątek, 04.09.2015, zwolniłem się specjalnie z pracy, by czekać na przesyłkę. Zadzwoniłem do dostawcy, ale ten poinformował mnie, że nie ma ze sobą mojej paczki. Decyzją firmy kurierskiej wróciła do sprzedającego, a ja zrezygnowałem z zamówienia. Nie było możliwości dostarczenia przesyłki po godzinie 16:00. Otrzymałem zwrot pieniędzy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Nie byliśmy świadomi problemu który wystąpił przy Pana zamówieniu, ponieważ kontaktował się Pan bezpośrednio z firmą kurierską- nie informując na w odpowiednim termie że wystąpił problem z dostawą. W momencie gdy otrzymaliśmy taką informację już nie był Pan zainteresowany zakupem i na Pana prośbę anulowaliśmy zamówienie. Dziękujemy za uwagi dotyczącą pracy firmy kurierskiej, pomogą nam w usprawnieniu wysyłki zamówień
19.09.2015 17:50
Na 2 produkty które zamówiłem okazało się ze jeden w ogóle nie jest dostępny. Nie polecam tej firmy
14.09.2015 16:18
Z zamówionych 4-ch krzeseł jedno przysłano niekompletne (źle wykonany metalowy łącznik uniemożliwiający skręcenie krzeseł). W kontaktach z działem handlowym meble.pl brak możliwości uzyskania informacji w zakresie terminu dostawy brakującego łącznika. Brak odpowiedzi za pomocą poczty elektronicznej, przy rozmowach telefonicznych obietnice kontaktu z informacją zwrotną - niestety bez pokrycia.
14.09.2015 11:55
Bardzo źle zapakowane tzn.zabezpieczone
13.09.2015 20:57
Blad bourka przyjechał porysowany a karton w któtym byl zapakowany nie był uszkodzony.. instrukcja skladania biurka nie czytelna
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Sprawa została przekazana do działu reklamacji w celu jak najszybszej wymiany uszkodzonych elementów.
08.09.2015 09:00
Wpisz komenatrz:Na obecnym etapie z transakcji zadowolony być nie mogę. Czas oczekiwania na zamówiony towar to 80 dni pomimo tego iż info opiewało na 40. Pomimo wcześniejszego kontaktu i ustalenia z pracownikiem dokładnego terminu dostawy( 2 dni wcześniej ) o wysyłce dowiedziałem się dzień wcześniej w emailu który otrzymałem. No i w końcu krzesła ok, ale stół niestety musiałem reklamować ( prawa noga z mdf-u lakierowanego posiada znaczne pęknięcie-rysę ) .Reklamacja została przyjęta lecz do tej pory nikt się do niej nie ustosunkował pomimo, iż termin już minął.
06.09.2015 11:36
Negatywna z powodu braku odpadu jaki chciałem zabrać
Zamówiłem dwie ławy i odebrałem dwie ale jedna z nich jest uszkodzona ( ma kilka wad ). Poinformowałem sprzedającego o problemie wysyłając zdjęcia oraz adnotacje na liście przewozowym. Od 1.5 tygodnia sprzedawca milczy i nie wie co ma zrobić z uszkodzoną ławą która mnie kosztował prawie 600 pln z transportem.
02.09.2015 09:43
Otrzymałem towar ale bez śrub montażowych. Od tygodnia próbuję to wyjaśnić z nadawcą. Niestety bezskutecznie. W efekcie mam towar w częściach, które leżą tak od tygodnia.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam. Przesyłka została do Pana dostarczona 26 sierpnia a reklamację zgłosił Pan 28 sierpnia w piątek. Ustawowo mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji ale staramy się rozwiązywać takie sytuacje na bieżąco. Brakujące śrubki zostaną wysłane jak najszybciej i do końca tygodnia powinny być dostarczone do Pana.
01.09.2015 10:17
Produkt naprawdę słabej jakości. Następujące mankamenty: - obita płyta, z której jest wykonany mebel (naliczyłam 3 odpryśnięcia na powierzchni mebla, tak że widać paździerzową płytę) - źle wywiercony otwór na jedną z szuflad w taki sposób, że nie można jej zamontować (nadal z mężem zastanawiamy się jak to naprawić) Podsumowując, nie polecam. Nie wiem, czy meble.pl wykonują wszystkie meble w tak lichy sposób, ale na pewno powyższy produkt nie jest warty zakupu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Nasz dział reklamacji nie otrzymał od Pani zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli takowe chce Pani złożyć, proszę przesłać informację o uszkodzeniach produktu na adres: reklamacje@meble.pl. Meble.pl nie są producentem zamówionej przez Panią szafki. Została ona wykonana przez zewnętrznego wykonawcę.
31.08.2015 09:52
Zamówiłam towar 10 sierpnia,11 otrzymałam informację,że pieniądze zostały zaksięgowane. 12 sierpnia otrzymałam informację,że towar został wysłany. Do tej pory wszystko szło dobrze. Dzisiaj mamy 15 sierpnia a kurier jeszcze nie dotarł z zamówieniem. Jestem niezadowolona
Odpowiedź sprzedawcy:
Przesyłka była dwukrotnie w dostawie do Pani w dniach 13 i 14 sierpnia lecz kurier nikogo nie zastał pod adresem dostawy. Niestety o tych próbach nie byliśmy poinformowani więc nie mogliśmy interweniować. Przesyłka została dostarczona dnia 17 sierpnia. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
15.08.2015 09:24
dotarł do mnie stolik z uszkodzonym blatem
05.08.2015 08:08
Deklarowany termin dostawy zam towaru, to fikcja.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Termin 2 dni roboczych jest to termin na wysyłkę towaru i Pana zamówienie zostało wysłane 23.07 więc zgodnie z podanym terminem.
24.07.2015 09:40
Brak kontaktu. Do dwóch krzeseł brakowalo śrubek. Krzesła za prawie 2000 a nie wystarczyło na 6 śrubek. Goście musieli stać bo krzeseł nie wystarczyło. Kurier koszt 120 a samemu trzeba było odbierać. Nie polecam.
22.07.2015 23:15
Płyty meblowe bardzo dobrej jakości. Niestety nie mogę tego powiedzieć o obsłudze. Pomimo odbioru osobistego - należało by się spodziewać krótszych terminów realizacji czekałem prawie dwa tygodnie. Dodatkowo w Krakowie obsługa mnie po prostu zlekceważyła. Czekałem 20 minut na odbiór pod rampą po czym okazało się że nie mogą znaleźć jednego z elementów - został dosłany do mnie kurierem... Bardzo profesjonalnie wyglądająca firma ... ale tylko wyglądająca.
do dzisiaj nie otrzymałem faktury za zakup proszę o przysłanie jej!
Odpowiedź sprzedawcy:
Dokumenty sprzedaży wysyłane są mailowo, proszę o sprawdzenie folderu spam. Dla pewności w dniu dzisiejszym dokument został przesłany ponownie.
11.07.2015 23:33
Materac dotarł w zabrudzonej i podartej foli. Też był częściowo zabrudzony
04.07.2015 21:14
Szezgong , który zamówiłem ma wady fabryczne. Musialem go reklamować. Pewno wykonywał go ślepy chińczyk.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przy produktach importowanych zdarzają się wady fabryczne. Nasz dział reklamacji będzie się kontaktował w celu poinformowaniu o dalszych krokach Pana zgłoszenia.
01.07.2015 16:15
Trzy sztuki mebli, wszystkie dostarczane w trzech różnych terminach, choć dwie były dostępne od razu. Obsługa w meblr.pl przemiła, ale kurier ignorancki.przy drugiej przesyłce otrzymałam informacje mailową ale bez możliwości kontaktu z firmą kurierska. Myślę że logistyka powinna być trochę lepiej przemyslana.jedna osoba powinna ze strony meble.pl pilotowac zlecenie.pozdrawiam i dziękuję
Odpowiedź sprzedawcy:
Towary z zamówień wysyłane są z kilku magazynów oraz wedle czasów realizacji podanych przy produktach, stąd otrzymała Pani trzy przesyłki. Dziękujemy bardzo za uwagi odnośnie firmy kurierskiej z pewnością wykorzystamy je w polepszeniu funkcjonowania logistyki . Pozdrawiamy Meble.pl
28.06.2015 15:09
Zamówiłem między innymi zawiasy do drzwi na przegrodzie oraz prowadniki do tych zawiasów. Z powodu braku prowadników moje zamówienie przeleżało tydzień i dopiero po mojej interwencji nastąpił kontakt i dowiedziałem się że brakujące prowadniki nawet nie zostały jeszcze zamówione. Ustaliliśmy telefonicznie żeby z mojego zamówienia usunąć te zawiasy z prowadnikami i wysłać to co jest na stanie bo czas to pieniądz. Niestety z zamówienia zostały usunięte tylko prowadniki a zawiasy zostały do mnie wysłane (po co mi zawiasy bez prowadników?) A zwrot pieniędzy za prowadniki nie nastąpił do dziś. Jestem niezadowolony
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam. Z powodu braku części artykułów na stanie w momencie składania zamówienia klient otrzymał maila zwrotnego z informacją o 21 dniowej dacie realizacji akceptując tym samym termin wysyłki. Wobec braku zastrzeżeń ze strony klienta po otrzymaniu potwierdzenia nie było kontaktu, gdyż zamówienie zostało skierowane swoim zwykłym torem do realizacji. Odnośnie rozmowy telefonicznej to uzgodnione było z klientem tylko usunięcie prowadników z zamówienia tak aby zostało wysłane jak najszybciej natomiast nic klient nie wspominał podczas rozmowy o usunięciu zawiasów. W związku z powyższym wyrażamy ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji jednakże uważamy za niesprawiedliwe i bezpodstawne wystawienie negatywnej oceny transakcji przez za klienta. Numer konta został przekazany do działu księgowości w celu realizacji zwrotu.
09.06.2015 23:09
Aby była jasność wypowiadam się o krakowskim oddziale firmy. Jedyny plus to jakość materiału i wykonania.Czas realizacji duuużo za długi( prawie miesiąc) . A gdy po kilku telefonach do firmy dowiedziałem się że zamówienie jest w końcu gotowe do odbioru, to okazało się że owszem ale w Rzeszowie zamiast w Krakowie. Kontakt ze strony firmy ( oprócz sms-ów) - żaden. A wystarczyłby jeden telefon i słowo przepraszam.
Zamówiłem zaczepy do łóżka lewe i prawe. Wysłano mi same lewe. Niestety nikt nie raczył odpowiedzieć na maila w tej sprawie, za to przyszedł mail z prośbą o komentarz do transakcji. Więc komentuję :-) Totalny nieprofesjonalizm.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Informację o dosłaniu właściwych zaczepów otrzymał Pan 3 czerwca i tego samego dnia potwierdził jej otrzymanie. Towar został wysłany Pocztą Polską na adres podany w zamówieniu, proszę sprawdzić w urzędzie pocztowym. Wystawienie negatywnego komentarza uważamy za bezpodstawne. Pozdrawiam dział reklamacji
03.06.2015 08:56
Wieszak przesłany niekompletny (brak elementu do zamocowania). Do wieszaka nie została dołączona żadna instrukcja, ani nawet zestawienie elementów. Po złożeniu reklamacji 29-10-2014 brak wiążących informacji przez kolejne 5 miesięcy w tej sprawie. Od zwrotu wieszaka w marcu 2015 również brak kontaktu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Przepraszamy za zwłokę w rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego, wystawiono korektę dokumentu sprzedaży i zlecono do działu księgowości zwrot gotówki za odesłany towar. Pozdrawiamy dział reklamacji
22.05.2015 10:48
towar ok. Prosiłem o połączenie przesyłek nie dało się - zapłaciłem za dwie przesyłki mimo iż dotarły do mnie razem..........sklejone
17.05.2015 14:19
wszystko ok
17.05.2015 09:17
Lipa nie polecam i nigdy nie będę. Wysyłają co mają pod ręką, co innego w ofercie a co innego wysyłają!! NIE !!!
zbyt dłógi okres oczekiwania na zamówienie,towar trafił do firmy po 7 dniach,a na stronie widnieje informacja że przesyłka zostanie zrealizowana w przeciągu 24 godzin.
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient otrzymał potwierdzenie złożenia zamówienia na e-mail w którym jest zawarta również informacja o czasie realizacji zamówienia, w tym przypadku od momentu przyjęcia zam. do wysyłki było to 5 dni ROBOCZYCH + czas dostawy
25.04.2015 08:01
O.K.
24.04.2015 14:23
Nie terminowa wysyłka. Przesyłkę dostałem na 3 dzien . Zamowienie skladałem o 10 rano i pani z obslugi zapewnila mnie ze bedzie na drugi dzien. Z resztą system na stronie zamowienia też sugerował taki termin dostawy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienia złożone do godziny 10:00 wysyłane są tego samego dnia. Pana zamówienia zostało złożone o godzinei 10:04 dlatego też zostało wysłane dnia następnego i otrzymał Pan przesyłkę na 3 dzień. Mimo wszystko bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję że nie zniechęci to Pana do kolejnych zakupów w naszym sklepie.
19.04.2015 10:25
Obiecano mi dostawę w ciągu 24h. Przesyłka dotarła po trzech dniach. Druga część zamówienia ciągle nie dotarła. Jak na razie doświadczenie ze sklepem negatywne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie wysłaliśmy zgodnie z wyznaczonym terminem, opóźnienie wynikło z błędu firmy kurierskiej. Będziemy wyjaśniać sytuację z przewoźnikiem.
02.04.2015 10:18