• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna

Na stronie przez firmę zostały zmienione wymiary płyty .Banda naciągaczy nie polecam!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Na stronie to klient samodzielnie wprowadza wymiary i zatwierdza rozkrój. Po zapłaceniu zamówienia, jest ono automatycznie kierowane na produkcję. nikt nie zmienia ręcznie wymiarów. Po zgłoszeniu przez Pana uwagi odnośnie błędnego wymiaru, Pana zlecenie zostało sprawdzone przez naszych informatyków. Nie wykryto żadnego błędu. Do zamówienia nie były wprowadzane również poprawki. Zlecenie zostało wykonane zgodnie z tym co zostało wprowadzone do rozkroju.

Zweryfikowany zakup
Nooqu
11.06.2014 02:08

W tym zamówieniu:

negatywna

zbyt długi okres oczekiwania i brak informacji o przedłużającym sie czasie, zdążyłam już zapomnieć o tym zamówieniu i byłam mocno zdziwiona co chodzi!!!

Wkład szufladowy UNI  (230/430) 30 tworzywo sztuczne metalik

Wkład szufladowy UNI (230/430) 30 tworzywo sztuczne metalik

Ocena 5/5  

produkt ok., zgodny z oczekiwaniem!polecam

Zweryfikowany zakup
EW
10.06.2014 09:25
negatywna

Odradzam! Wybrałem kolor płyty i wysoki połysk, dostałem pół połysk. Reklamacja złożona, odpowiedź: wybrał pan taką płytę (egger st30) owszem taką płytę wybrałem, ale dalej miałem wybór biurowa lub pełen połysk i ten sobie zażyczyłem. Teraz już powyższa płyta na portalu oznaczona jest jako pół połysk, (podczas zakupu prze zemnie widniała jako pełen połysk) dla mnie to jawne wprowadzanie klienta w błąd. Nie potrafią przyznać się do braku kompetencji i zwalają winę na klienta sugerując że moglem wybrać płytę akrylową. Jeśli byłbym stolarzem i znał się na rzeczy nie korzystałbym z ich usług, a tak im zaufałem. Mało tego, przysłali formatki ze źle nawierconymi otworami. Uznali i dosłali "poprawione" formatki, które nie pasowały do reszty - znowu źle nawiercone otwory. Przysłali drugi raz ponownie złe. Prosiłem o przesłanie formatek bez otworów - chciałem sam poprawić ich fuszerkę, niestety oni wiedzą lepiej i dosłali swoje.Muszę meble poprawić u stolarza.Sprawa u Rzecznika Praw Konsumenta

Odpowiedź sprzedawcy:

W opisie płyt stosowaliśmy nazewnictwo producenta,gdzie płyta ta oznaczana jest jako pełen połysk. Po wprowadzeniu do oferty płyt akrylowych,które mają znacznie wyższy połysk,zmieniliśmy nazwę płyt Eggera na pół połysk,żeby zaznaczyć różnicę. Nie zmienia to faktu,że otrzymał Pan płytę zgodną z zamówieniem. W przypadku reklamacji źle nawierconych formatek,została ona natychmiast uznana. W programie był błąd i dlatego zostały źle wykonane nawierty. Zaraz po przesłaniu przez Pana informacji,że formatki z reklamacji również są błędne, został wysłany mail informujący,że zostaną wysłane do Pana nowe fronty. Pan na własną rękę zaczął poprawiać szafkę. Ponadto informacje o tym, co Pan poprawił i jakie elementy mamy dosłać wysłał Pan już po tym jak zostały wykonane nowe fronty. Przesłane elementy powinny pasować do wcześniej wykonanych nawiertów. Po otrzymaniu frontów nie zgłaszał Pan uwag. Jeśli nie pasują do wykonanych przez Pana samodzielnie nawiertów, nie ponosimy za to odpowiedzialności

Zweryfikowany zakup
krzysiek
06.06.2014 00:40

W tym zamówieniu:

negatywna

Zamowilam meble kuch.z powodu ceny,szybkiej realizacji i bezpośredniej dostawy.Sprzedawca przed wysyłka poinformował o wielkości palety.Miała zostać złożona na podwórku znajomych,gdyż mieszkam w bloku.Okazalo sie,ze kierowca nie był w stanie wyciągnąć palety z samochodu.Winda była za krótka,paleta ważyła ok.400 kg i miała ponad 2m.Kierowca paletę rozpakował.Wtedy zobaczyłam,ze zabezpieczona jest tylko paleta a nie płyty wewnątrz.Razem z kierowca sztuka po sztuce wynosilismy płyty z samochodu.Kierowca sie spieszył,płyty wypadały mu z rak,chciał je rozpakowane zostawić na podwórku.Nie zgodziłem sie,bo zaraz miało padać.Przez to zagracilismy znajomym cały dom.Zadzwonilam do sprzedawcy.Pan nie bardzo chciał rozmawiać.Powiedzial mi tylko,ze to wina kuriera nie ich.Ale przecież to oni zamowili takiego kuriera.Ja tylko za niego zapłaciłam ok.200zl.Obiecano,ze zadzwoni do mnie ktoś z działu reklamacji.Do dziś czekam.Meble jeszcze nie złożone,ale napewno bedą obdrapane.Nie tak to miało wyglądać

Zweryfikowany zakup
Dorota
29.05.2014 13:03

W tym zamówieniu:

negatywna

Opóżniona przesyłka dopiero po telefonie przesyłke przyspieszono

Zweryfikowany zakup
HOTYŃSKI
22.05.2014 20:41
negatywna

Formatki przyjechały porysowane, z nierównymi brzegami (specjalnie doplacilem za brzegowanie), z ubytkami wymagającymi szpachlowania. Zdecydowanie nie jest to jakość jakiej oczekiwalem. Do tego czekalem na dostawę o 3 dni dłużej, bo firma kurierska nie potrafiła do mnie dojechać (ale nie próbowali nawet do mnie dzwonić!).

Zweryfikowany zakup
Bartek S
19.05.2014 08:40

W tym zamówieniu:

negatywna

Niestety nie jestem zadowolony z zakupionego przeze mnie produktu. Płyta była niedokładnie oklejona w jednym z rogów - na całe szczęście ten róg miałem wyciąć, jednak po odklejeniu folii ochronnej okazało się, że płyta posiada dwie niewielkie rysy oraz w innym z rogów jest na niej coś odciśnięte - tworzy kłujące w oczy załamanie światła. Teraz albo zabawa ze zwrotem, albo pogodzenie się z defektami... Nie polecam.

Zweryfikowany zakup
Karol
08.05.2014 19:39

W tym zamówieniu:

negatywna

Totalna porażka zamawiane było 2 całe blaty a przy odbiorze tylko 1,5 blatu odpowiedz sprzedawcy była żenująca "bo ktoś wcześniej kupił połówkę bo potrzebował" obsługa beznadziejna i bezmyślna.

Zweryfikowany zakup
tomeblo
08.05.2014 08:19
negatywna

Wpisz komentarz: Po raz kolejny przy zamówieniu w Państwa firmie do zamówionych relingów otrzymałem niewłaściwe śruby mocujące - za krótkie, aby zamontować je do jakiejkolwiek szuflady (przy poprzednim zamówieniu w ogóle nie było śrub). Poza tym zamówienie kompletne, bardzo szybka dostawa.

Zweryfikowany zakup
Adam Oleszek
03.05.2014 20:28
negatywna

Jedna z formatek w ostatniej transakcji była niezgodna z wymiarem. Do tej pory z braku czasu nie komentowałem ]zamówień ale 3 ostatnie to moim zdaniem zbyt mocno powyginane płyty. Szpachla nakładana cały płatami bez szlifowania nie robi też dobrego wrażenia.

Zweryfikowany zakup
S Zakrzewska
25.04.2014 00:00

W tym zamówieniu:

negatywna

Przesyłka wysłana poprzez Paczkomaty InPost, opłacona z góry, zaginęła w dostawie.

Zweryfikowany zakup
Krystyna Kramarczyk
24.04.2014 14:55
negatywna

Witam. No niestety zawiodłem się. Nie chodzi tu akurat o czas zamówienia bo był on jeszcze zjadliwy lecz o wykonanie... zamówiłem przycięcie płyt z długości 2500 na 2000 osb z frezem a otrzymałem płyty przycięte na wymiar lecz już bez frezu na czym mi NAJBARDZIEJ zależało... :( Mój błąd bo nie sprawdziłem ich przy odbiorze (a jechałem po nie 75km w jedną stronę). ps na fakturze jest zaznaczone FREZOWANE

Odpowiedź sprzedawcy:

Witam, Płyta osb jest fabrycznie zafrezowana przy formacie 675x2500. Zmówił Pan formatki z rozkroju, które zgodnie z informacją na stronie są wyrównywane z każdej strony po 15 mm. Po każdym przejściu piły przez materiał powstaje ostra krawędź - jeśli zależało Panu na uzyskaniu chociaż dwóch krawędzi frezowanych należało zaznaczyć opcję w rozkroju "bez wyrównania krawędzi) natomiast jeśli zelżało Panu na tym aby cztery krawędzie były frezowane należało zamówić płyty w fabrycznym formacie 675x2500 bez usługi cięcia pozdrawiam

Zweryfikowany zakup
zbyszekbigos
16.04.2014 11:44

W tym zamówieniu:

negatywna

Czekalam na prowadnice okolo miesiaca. Ok, o tym wiedzialam od poczatku. Ale prowadnice przyjechaly uzywane, czarna farba jest miejscami odlupana, porysowana, w miejscach przykrecania wyrazne spracowane. Zapakowane zostaly luzem w kopercie. Bardzo negatywne doswiadczenie. Nie polecam!

Zweryfikowany zakup
Swietlana
15.04.2014 12:36
negatywna

dostawa w 3 msc,straszna patologia!!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

niestety towar był importowany i dostawa była w 3 miesiące

Zweryfikowany zakup
Łukasz Kwiatkowski
15.04.2014 08:18
negatywna

Zamówiłem uchwyty meblowe satyna. Pakiet przyszedł matowego aluminium.

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient otrzymał uchwyty takie jakie zamówił. Oczywiście otrzymał matowe aluminium a w satynie one w ogóle nie występują u producenta Gamet

Zweryfikowany zakup
Alexander
14.04.2014 09:26
negatywna
Zweryfikowany zakup
Mirek
10.04.2014 19:42
negatywna

Sklejki otrzymałem po raz kolejny powyginane.

Zweryfikowany zakup
Sebastian Kus
10.04.2014 09:43

W tym zamówieniu:

negatywna

Kosz niewart nic browadnice jak z gumy wszysto krzywe.Nie polecam.

Zweryfikowany zakup
Marcin
08.04.2014 14:36
negatywna

Kontakt doskonały, pomoc także. Wykonanie mebli amatorskie. Komplet czterech prostych szafek, wzór okleiny ("słoje drewna") raz w poziomie, raz w pionie. Osoba docinająca elementy bez wyobraźni.

Zweryfikowany zakup
Robert Dobosz
08.04.2014 09:52

W tym zamówieniu:

negatywna

1 rozkrój sklejka przyjechała tak powyginana, że właściwie do niczego się nie nadaje. 2 rozkrój tu zostałem po prostu beszczelnie oszukany - formatek zamiast być 60 było 20!!!

Zweryfikowany zakup
Sebastian Kus
01.04.2014 09:46

W tym zamówieniu:

negatywna

Zawsze byłem zadowolony z realizacji zamówień, niestety tym razem nie jestem. Każda formatka oklejana jest etykietą, nigdy nie było problemu z ich odklejaniem. Nie wiem, czy wróciliście do tych marnych etykiet z początku działalności, ale te, którymi są oklejone formatki, które dzisiaj odebrałem to jakaś totalna pomyłka. Nie jestem w stanie zdjąć żadnej etykiety. ŻADNEJ. Stracę pewnie ładnych kilka godzin na odklejanie milimetr po milimetrze... A było tak dobrze...

Uchwyt półki półokrągły 0318 Mały- Kolor Chrom Sztuka

Uchwyt półki półokrągły 0318 Mały- Kolor Chrom Sztuka

Ocena 4/5  

Wykonanie byle jakie, nierówne krawędzie, dociski nie prostopadłe. Ale za te pieniądze lepiej nie będzie :)

Zweryfikowany zakup
info
27.03.2014 18:27

W tym zamówieniu:

negatywna

Bardzo długo realizowane zamówienie

Odpowiedź sprzedawcy:

Zamówienie było na termin 14 dni roboczych o tym terminie jest powiadomiony klient w momencie składania zamówienia wówczas gdy nie mamy towary w magazynie i jest on na zamówienie. W tym przypadku zamówienie wyszło w terminie 14 dni roboczych.

Zweryfikowany zakup
Marksi
25.03.2014 08:37
negatywna

MASAKRA, Jestem bardzo rozczarowany, cztery zamówienia - cztery "wtopy", ale jak się dowiedziałem od obsługi sklepu to ja jestem dziwny.

Zweryfikowany zakup
Maciej
18.03.2014 19:19

W tym zamówieniu:

negatywna

ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Skoro jest "ok" to więc nie rozumiemy dlaczego negatywny komentarz.

Zweryfikowany zakup
ms
17.03.2014 09:22
negatywna
Zweryfikowany zakup
Łukasz
15.03.2014 12:16
negatywna
Zweryfikowany zakup
kam3
03.03.2014 06:51
negatywna

co tu dużo mówić, zamówiłem na stronie 20.12.2013, przewidywany czas realizacji 29 dni roboczych - planowana wysyłka była na 05.02.2014, stwierdziłem, ok poczekam, 10.02.2014 zadzwoniłem do centrali gdzie moja paczka, Pani wielce zdziwiona nie wiedziała o co chodzi. Koniec końcem zamówienie odebrałem 24.02.2014. 2 MIESIĄCE PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA NA GŁUPI KOSZYK ZA 40 ZŁ - KPINA!

Zweryfikowany zakup
Michał
25.02.2014 21:10
negatywna

Niestety transakcję oceniam negatywnie. O ile sam przebieg, jakość obsługi, powiadomienia i dostawa na PLUS, to niestety wykonanie po raz kolejny wadliwe. Realizowałem zamówienia dwukrotnie za pierwszym razem kuchnia za ok 4000 złotych (wymiana prowadnicy do szuflady i nawierty we wszystkich frontach z szufladami za wysoko-front wystaje ponad korpus szafki. Nie reklamowałem z uwagi na to, że problemem jest spakowanie i odesłanie kilkudziesięcio kilogramowej paczki i termin mi nie pozwolił) OBECNA transakcja ponownie to samo. Źle nawiercone fronty do szuflad. Szafka za 250zł-nie odsyłałem, nie reklamowałem - skórka nie warta wyprawki. poradziłem sobie! SZKODA

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
19.02.2014 11:01

W tym zamówieniu:

negatywna

Pisak ok, rekacja sprzedawców bardzo opóźniona. Okazało się, już po zamówieniu i opłaceniu towaru, że pomimo infomacji o stanie magazynoiwym, pisaka brak. Sprzedawca nie poinformowł o tym fakcie i po 2 tygodniach, po ostrej reakcji i groźbie zwrotu pieniędzy, przyszła informacja, że własnie w ten dzień pisak został wysłany. A faktycznie wysłany był na drugi dzień... Oceńcie to sami:)

Zweryfikowany zakup
Wielbiciel
19.02.2014 08:22
negatywna

6.02 zamówiłem akcesoria i wpłaciłem pieniądze w poniedziałek 10.02 kiedy był dzień wysyłki dzwoni do mnie pani i mówi że jednych prowadnic nie mają i czy może wysłać w środę bo mają dostawę i w zamian za to wyśle mi kurierem w czwartek i piątek czekam jak na szpilkach na kuriera w sobotę nie wytrzymuję i dzwonię w sprawie akcesoriów a ona oddzwania i mówi mi że niewie gdzie jest moja paczka (że zagineła), i że w poniedziałek będzie wiedzieć coś więcej w poniedziałek (dzisiaj) paczkę przyniósł listonosz a nie kurier dzwonię spytać się czy już moja paczka się odnalazła i czy wie coś więcej odpowiedziała że dalej nie wie gdzie jest a ja do niej że przyszła po 11 dniach od zamówienia- towar dostępny od ręki 1 minus brak towaru i przesunięcie o 2 dni wysyłki 2 minus powinni pamiętać że miała wysłać kurierem a nie pocztą jak mi obiecała przez co załapałem się na dwa weekendy , poślizg z towarem i listonosza- 11 dni o stratach w paliwie bo trzeba jechać do 2 klientów drugi raz, czasie-szkod

Zweryfikowany zakup
and-stol
17.02.2014 12:11
negatywna

Towar ok,ale rzetelność firmy do bani!!!!!!!!Na 4 nogi do szklanego blatu czekałem 2 {DWA} miesiące,tylko wpłacona kwota zatrzymała mnie przy tej firmie.NIE POLECAM!!!!!!!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient zamówił nogi, które były pod produkcję u producenta. Niestety w winy producenta cała dostawa się przedłużyła. Klient był informowany o terminie. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
Damian Skrzypczyk
12.02.2014 21:55
negatywna

NIE DOSTARCZONO PROWADNIKA H=4

Odpowiedź sprzedawcy:

Reklamacja klienta została rozpatrzona pozytywnie i natychmiast zostały wysłane braki do klienta. Klient został przeproszony za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
JAHNKE
11.02.2014 20:35
negatywna
Zweryfikowany zakup
klient
08.02.2014 07:43
negatywna

Uszkodzona zostala plastikowa rynienka pod suszarke na naczynia. Jest zniszczona.

Odpowiedź sprzedawcy:

W takim przypadku składa się reklamacje. Niestety nie dostaliśmy od Pana takiego zgłoszenia.

Zweryfikowany zakup
lukasz kumela
05.02.2014 19:47
negatywna

Sklejki nierówne, żadna nie miała 4mm. 8szt 1525x1525 miały mieć 4mm, w rzeczywistości miały od 3,2mm-3,8mm.

Zweryfikowany zakup
Maciej
04.02.2014 10:00
negatywna

Bardzo długi czas realizacji, ponad 1 miesiąc. Problemy z dowozem. Towar zgodny z opisem, nieuszkodzony.

Odpowiedź sprzedawcy:

Wysyłka Pana zamówienia była wyznaczona na 23 stycznia i też w tym dniu była wysłana. Klient składając zamówienie akceptował ten termin.

Zweryfikowany zakup
Daniel
30.01.2014 15:45
negatywna

Nie ma sensu płacić dodatkowych 10 zł przesyłka i tak będzie wysłana w swoim czasie!!!

Odpowiedź sprzedawcy:

klient trafił na inwentaryzację za opóźnienie został przeproszony i przy następnej wysyłce otrzyma wysyłkę ekspres gratis

Zweryfikowany zakup
stolarekpila
30.01.2014 10:47
negatywna

Zła informacja na temat dostępności artykułów. Brak informacji do zamawiającego o sytuacji zamówienia na maila czy kontaktu telefonicznego. Na plus przemawia szybka wysylka po mojej ingerencji. Informacja o dostępności produktu i wysylce nie pokryła się z rzeczywistością.

Odpowiedź sprzedawcy:

Niestety brakło nam na magazynie elementu z Pana zamówienia i wyszło ono 2 dni po terminie. Za całą sytuację jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
Adam
29.01.2014 08:34
negatywna

zamówienia jeszcze nie otrzymałam, proszę o informację co się stało z zamówieniem

Gałka 1121-47 Muszelka Z Kolekcji Ocean Line Chrom pół mat

Gałka 1121-47 Muszelka Z Kolekcji Ocean Line Chrom pół mat

Ocena 5/5  

solidny

Gałka 1122-59 Muszelka Z Kolekcji Ocean Line Chrom Błyszczący

Gałka 1122-59 Muszelka Z Kolekcji Ocean Line Chrom Błyszczący

Ocena 5/5  

ładny

Uchwyt 1124-43 Muszelka Z Kolekcji Ocean Line Chrom Błyszczący

Uchwyt 1124-43 Muszelka Z Kolekcji Ocean Line Chrom Błyszczący

Ocena 5/5  

jak muszelka

Uchwyt 1125-61 Muszelka Z Kolekcji Ocean Line Chrom Błyszczący

Uchwyt 1125-61 Muszelka Z Kolekcji Ocean Line Chrom Błyszczący

Ocena 5/5  

solidny

Gałka 1126-67 Rozgwiazda Z Kolekcji Ocean Line Chorm Błyszczący

Gałka 1126-67 Rozgwiazda Z Kolekcji Ocean Line Chorm Błyszczący

Ocena 5/5  

elegancki

Odpowiedź sprzedawcy:

przesyłka leży na poczcie i czeka na odbiór klientka wybrała e-przesyłkę czyli odbiór paczki na poczcie którą wcześniej wybrała

Zweryfikowany zakup
Katarzyna Jakubowicz
28.01.2014 16:23
negatywna

Nie odczytaliscie Panstwo moje komentarza do zamowienia. Przesylka wyszla automatycznie mimo ze pisalem iz nie bedzie mnie od 9 stycznia w Polsce przez 2 miesiace. Spowodowalo to duzo problemow. Wystarczylo uzgodnic ze mna mailowo inny sposob dostawy.

Zweryfikowany zakup
Wojtek
24.01.2014 08:06
negatywna

Po 3 tygodnia oczekiwania otrzymaliśmy zawiasy niepasujące do dostarczonych razem siedzisk . Czekamy w jaki sposób firma naprawi błąd.

Odpowiedź sprzedawcy:

Państwo zamówili zawiasy do lodówki. Żadnych siedzisk nie było branych przez Państwa. Więc nie rozumiemy tego komentarza. Nie była też zgłaszana żadna reklamacja.

Zweryfikowany zakup
A.Rzeszewicz
23.01.2014 10:57
negatywna

czekałem 7 dni

Odpowiedź sprzedawcy:

zamówienie zostało wysłane w ciągu dni roboczych tylko szło pocztą 3 dni zamówienie zostało złożone 6 stycznia wieczorem a klient odebrał je na poczcie 13 stycznia trwało to 6 dni

Zweryfikowany zakup
otomeble
19.01.2014 20:02
negatywna

do dnia 17-01-2014 nie otrzymałem dostawy ani nie zostałem powiadomiony SMS o wysyłce. Z uwagi na przedłuzający się czas realizacji odstępuję od złożonego zamówienia. Z powazaniem Jaworski Włodzimierz

Zweryfikowany zakup
wjinstal
17.01.2014 23:24
negatywna

Bardzo długi czas oczekiwania, ponad miesiąc w tym czasie zmuszony byłem zakupić, ten produkt jeszcze raz i teraz mam go za dużo

Odpowiedź sprzedawcy:

Klient trafił na przerwę świąteczną dlatego czas realizacji się wydłużył była informacja na stronie o wydłużeniu terminu realizacji jeżeli klient kupił wcześniej to mógł nas o tym poinformować nie wysyłalibyśmy tego zamówienia.

Zweryfikowany zakup
Stolarz
17.01.2014 08:44
negatywna

Termin i realizacja przesyłki - bez uwag. ocena na 5. Gorzej z wykonaniem. 1. W szafce (słupku) z podwójnymi drzwiczkami - drzwi prawe zgodnie z zamówieniem. Niestety otwory pod zawiasy wykonane w lewej ściance. 2. Szafka zlewozmywakowa - 60 cm głęboka. Niestety to wymiar bez drzwiczek które wystają poza obrys przedniej krawędzi zlewozmywaka o prawie 2 cm. 3. Niedokładnie wykonane nacięcie (wpust) na tylną ściankę szafek. Żeby tę ściankę wcisnąć siłowo - wymagało poluzowania połączeń wszystkich ścianek szafki (niedokładna obróbka). 4. Ilość gwoździków do mocowania tylnej ścianki szafek stojących (3 szt) - to lekka przesada - starczyłoby na 10 szafek. Za to drzewowkręty otrzymaliśmy bardzo oszczędnie - związane to było z koniecznością dokupienia. 5. Niedogodnością jest brak rysunku szkicu poglądowego szafek - z ponumerowanymi formatkami - ułatwiłoby i przyspieszyłoby to ich montaż. 6. Brak opcji wyboru przy zamówieniu - otworów pod zaczepy szafek.Wymaga to podczas montażu docinanie

Odpowiedź sprzedawcy:

Po dokładnym przeanalizowaniu Państwa zamówienia, nie możemy zgodzić się z tym,że otwory pod zawiasy wykonane zostały na lewej ściance. Z przesłanych zdjęć wynika,że słupek został źle złożony, bok lewy w złożonej szafce powinien być bokiem prawym.W zamówionym słupku front krótszy powinien być na dole a na zdjęciu wygląda tak jakby miał być na górze.Cała dokumentacja produkcyjna wskazuje na prawidłowe wykonanie drzwi i boku. Jeśli chodzi o szafkę zlewozmywakową to na stronie jest informacja, że jest to wymiar korpusu bez frontu. Nacięcie na tylną ściankę szafek wykonuje maszyna i jest ono robione zawsze tak samo. Problem z zamontowaniem pleców szafki może wynikać z tego,że zostały one zrobione za szerokie ale nie jesteśmy w stanie tego potwierdzić bez ich zmierzenia. Gwoździków zawsze dajemy więcej, natomiast liczba wkrętów powinna być zgodna z zamówieniem. Na stronie znajduje się informacja o tym,że nie wysyłamy instrukcji montażu oraz,że nie wykonujemy otworów pod zaczepy szafek.

Zweryfikowany zakup
Barbara Widawska
16.01.2014 09:50

W tym zamówieniu:

negatywna

nieterminowość (24 dni czekałem na przesyłkę), zapomnienie wysłania przesyłki, mówienie przez telefon, że oddzwonimy (brak odpowiedzi)

Zweryfikowany zakup
zadowolony
09.01.2014 20:59
negatywna

tragicznie długo

Odpowiedź sprzedawcy:

W Pana przypadku termin wydłużył się z winy producenta. Oczywiście za całą sytuację jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
andrzej
05.01.2014 10:21
negatywna

towar po uzgodnieniu telefonicznym miał dotrzeć w ciągu 2 dni a dojecheł po pięciu

Uchwyt Aluminiowy US48 Czarny Matowy Rozstaw 128mm

Uchwyt Aluminiowy US48 Czarny Matowy Rozstaw 128mm

Ocena 5/5  

towar oki

Metalowa noga z regulacją fi60mm wys.710mm czarna

Metalowa noga z regulacją fi60mm wys.710mm czarna

Ocena 5/5  

towar ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Towar został wysłany w terminie. Termin jaki jest podany na stronie to termin wysyłki nie dostawy tak jak w tym przypadku wysyłki pocztą nie możemy gwarantować dostawy na nastepny dzień

Zweryfikowany zakup
deco-dom
03.01.2014 18:50