Przesyłka dostarczona w szybkim terminie, niestety uszkodzona (tacka od ociekarki do naczyń pęknieta i przedziurawiona). Na duży plus bieżące informowanie klienta o statusie zamówienia.
Odpowiedź sprzedawcy:
Produkt, który Pani dostała, wyszedł od nas w stanie nienaruszonym. Być może podczas transportu został on uszkodzony. Może Pani spróbować zareklamować tą przesyłkę na poczcie polskiej, z tym, że minął już pewien okres od momentu dostarczenia do Pani przesyłki i poczta może odrzucić Pani reklamację.
14.05.2013 21:10
brak informacji kompletnie brak
do zakupionych relingów firmy gamet brakuje śrub, duży kłopot żeby kupić, bo wszędzie sprzedawane w kompletach relingi+śruby
Odpowiedź sprzedawcy:
nie każdy producent daje śrubki w tym wypadku akurat powinny być oczywiście je doślemy
07.05.2013 21:14
Uchwyty przyszły po miesiącu, bez śrubek niezbędnych do montażu, brak odpowiedzi na emaila, nie polecam. Zapłacone było z góry
Odpowiedź sprzedawcy:
uchwyty były na zamówienie termin realizacji klientka potwierdziła w tym wypadku był to miesiąc niestety producent GIUSTI nie daje śrubek do uchwytów
03.05.2013 22:08
Negatywna opinia za: Przede wszystkim towar bardzo słabo zapakowany, sideboxy się pogięły przez co będę musiał je prostować, i nie była to wina przewoźnika skoro całość w środku latała i była owinięta cienką tekturką, płyty szuflad powgniatane na kantach (słabe pakowanie). Poza tym czas oczekiwania tak się wydłużył, że zastanawiałem się czy uda mi się przed wyjazdem odebrać przesyłkę, a opiekun zamówienia nic w tym temacie nie mógł zrobić. Plus za info o stanie zamówienia i płatności.
01.05.2013 09:30
-Termin dostawy-paczka s probkami doszedla dopiero dnia 29.4. -Pobranie w calości no paczka niezawiera 2 szt. art. SIR H054-56 Body line, wers.Stare srebro !! -Źle opakowanie-art. SIR SP 50-62 wers.porcelana, w kopercie cieszciowo rozbity, nie do uźyca Oczekujemy wyslanie brakujacego i wadliwego towaru ponownie i darmowo.
30.04.2013 13:03
Zamówione formatki przyszły opakowane jedynie w folię strecz. Paczka doszła porozrywana, krawędzie sklejek brudne i lekko podniszczone. Można by zapakować przynajmniej w jakiś karton ?!!!!! Sklejka brzozowa klasy 1/2 - jakość wydaje mi się średnia (w 1 klasie spodziewałem się przynajmniej czegoś lepszego) Jeśli chodzi o termin - to w porządku.
Po przeszło 3 tygodniach otrzymałem zamówienie dzięki temu że sam poszedłem na pocztę spytać się czy przypadkiem coś do mnie nie przyszło. Pani w firmie akcesoria meble w rozmowie telefonicznej poinformowała mnie, że oni wysłali przesyłkę prawie tydzień temu i reszta to interes mój i poczty. Pani nie potrafiła mi podać numeru przesyłki (widocznie przekraczało to jej możliwości). Po odebraniu przesyłki okazało się, że firma nie odróżnia mocowań frontu do metaboxu od sprzęgieł do TANDEMU i aby naprawić swój błąd zaproponowała mi wysłanie na mój koszt tego co błędnie wysłali, następnie oni rozpatrzą reklamację, zwrócą mi koszty przesyłki i na swój koszt (ludzcy państwo) przyślą mi (jeszcze nie wiadomo kiedy) to co powinienem mieć od dłuższego czasu w ręku i za co już zapłaciłem. Coś mi się wydaje, że moja krótka przygoda z firmą akcesoria meble właśnie się skończyła. Zdecydowanie nie polecam.
20.04.2013 00:03
zamówiłem sklejkę do cięcia laserem podczas wycinania z niej elementów okazało się że nie nadaje się do wycinania laserem
Odpowiedź sprzedawcy:
Jeśli towar, który Pan zamówił nie spełnia Pańskich oczekiwań to ma Pan prawo do złożenia reklamacji. My z kolei możemy reklamować dany towar u producenta by podobne sytuacje nie miały miejsca (jeśli rzeczywiście towar nie odpowiada swoim wymaganiom)
W sklepie jest informacja że wysyłają w ciągu 48h. Mimo telefonu, że zależało mi na czasie i zapewnień, że wyślą w terminie, nie wysłali i oczywiście doszło dużo później, a zależało mi by było na swięta. Ponadto jest możliwość dzielenia zamówienia jeśli część materiału jest a części nie ma. Robię takie zamówienie i płacę kwotę która jest w sklepie. Następnie sklep bodajże telefonicznie informuje mnie że mam niedopłatę bo pieniadze doszły ale jeszcze raz muszę zapłacić 7,5 za wysyłkę. Później z kolei dostaję maile z automatu, które znów wprowadzają w błąd, że mam dopłacić, choć już wszystko jest opłacone. Pewnie ktoś kto zapomni zapłaci dwa razy. Kwota do zapłaty: 53,45 PLN. Marnują czas, więc dzwonię i okazuje się że pomyłka.
Odpowiedź sprzedawcy:
informacja z wysyłką w ciągu 48H jest na towar dostępny na magazynie jeżeli klient zamawia większą ilość niż posiadamy ma 3 opcje realizacji zamówienia o której decyduje sam 1-wysyłka ilości która jest magazynie, 2- dłuższy termin realizacji zamówienia ( termin w zależności jaki zastrzega sobie producent za dostarczenie towaru) 3- dzieli zamówienia na 2 części pierwsza wysyłka towaru dostępnego na magazynie i druga pozostała ilość w tym wypadku 14 dni roboczych wobec tego że klient podzielił zamówienie musiał opłacić 2 razy koszty wysyłki towaru który wyjeżdża w ciągu 48 i pozostałą ilość o dłuższym terminie po czym został o tym poinformowany zamówienie zostało zrealizowane w terminie termin oczywiście był znany klientowi ponieważ zawsze informujemy w @ o terminie wysyłki zamówienia
18.04.2013 09:27
bardzo długie oczekiwanie na produkt ( 20 dni)
Odpowiedź sprzedawcy:
W momencie kiedy składała Pani zamówienie potwierdziła Pani dłuższy okres oczekiwania na zamawiany produkt, którego my niestety na dany moment nie mieliśmy na magazynie. Więc była Pani świadoma tego, że będzie Pani tyle czekała.
08.04.2013 10:12
zamówiony towar został wysłany i dostarczony z kilkudniowym opóżnieniem, podczas rozmowy z przedstawicielem firmy w sprawie opóżnienia, zostałam potraktowana bardzo niemiło i nieprofesjonalnie
04.04.2013 11:23
Niestety ale paczka dotarła nie pod ten adres, gdyby nie życzliwość osoby która odebrała i do mnie zadzwoniła aby ją przekazać na pewno bym jej nie otrzymał. Towar zapakowany i ułożony w porządku ale grubość sklejki także nie jest taka jak zamówiona. Oprawa strony i obsługa wygląda na super profesjonalną i taka jest ale kontrastuje z usługami kurierskimi i doborem materiału :/
Odpowiedź sprzedawcy:
Szanowny Panie, Na liście przewozowym został umieszczony taki adres dostawy, jaki wpisał Pan w formularzu do zamówienia, jeśli nastąpiła pomyłka i kurier dostarczył pod błędny adres to z góry przepraszamy za spedycję. Natomiast jeśli uważa Pan, że towar, który Pan otrzymał nie jest zgodny z zamówieniem to ma Pan prawo do reklamacji, pragnę również zaznaczyć, że grubości sklejek mieszczą się w granicach tolerancji wymiarowej ściśle określonych w normach pozdrawiam
Otrzymałem towar niezgody z zamówieniem. Zamówiłem listwę boczną KRONOSPAN a otrzymałem o innym kształcie (prawdopodonie JUAN) Odesłanie tej listwy będzie mnie dwukrotnie więcej kosztowało niż cena listwy.
27.03.2013 15:49
Do dziś nie otrzymałem zamówionego towaru!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie czeka na Pana odbiór w urzędzie pocztowym, który Pan wybrał podczas składania zamówienia.
26.03.2013 08:36
przesyłka przyszła 2 dni robcze później.nie zwrócono opłaty za express.
20.03.2013 08:13
Przebarwienia na nóżkach , beznadzieja nie zgodne ze zdjęciem!!!!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
jeżeli produkt jest wadliwy trzeba złożyć reklamację jak dotąd nóżki te były bardzo dobrej jakości i nie było na nie reklamacji
12.03.2013 17:51
Data złożenia zamówienia 01.03.2013. Data wysyłki 06.03.2013. A reklamują 24h. Smiechu warte.
Odpowiedź sprzedawcy:
Złożył Pan zamówienie 01.03.2013. Potwierdził je Pan 03.03.2013 (tj. niedziela) po godzinie 20.00. Przy produkcie który Pan zamówił jest informacja 'Wysyłka w 48h'. 48h od potwierdzenia minęło we wtorek o 20:00, dlatego przesyłka została wysłana w środę. W większości przypadków takie zamówienia udaje nam się wysłać szybciej, dlatego przepraszamy jeśli otrzymał Pan przesyłkę z "opóźnieniem".
06.03.2013 16:35
Wszystko było by w porządku gdyby zamówienie doszło w terminie.
04.03.2013 08:26
Uchwyty, które zamówiłam są innego koloru jaki chciałam, choć na fakturze widnieje kolor prawidłowy.Do tego rozmiar się też nie zgadza, zamawiałam większe.Ogólnie jestem bardzo niezadowolona.Pozdrawiam.
26.02.2013 19:44
w opisie przedmiotu czas realizacji 2 dni a okazało się że tydzień oczekiwania i to nie z winy Poczty Polskiej tylko niestety Firmy Akcesoria meble.... Na pyt co było powodem nie wywiązania się z opisu realizacji przesyłki Odp była "Wina jest jednoznaczna ze strony firmy, ktoś po prostu zapomniał wysłać" Tak więc Ocena jest negatywna... Pozdrawiam i nie polecam!! brak profesjonalizmu podejścia do klienta
21.02.2013 18:08
5 uchwytów na 8 zamówionych dotarło do mnie uszkodzonych. Złożyłem reklamację jak do tej pory cisza
11.02.2013 11:09
Płacę za dostawę w dwa dni a przychodzi po czterech
Odpowiedź sprzedawcy:
klient nie przeczytał że wysyłka jest w dwa dni anie dostawa co jest jasno opisane przy produkcie
08.02.2013 19:15
Produkt niezgodny z opisem, wykonany z innego materiału.
Odpowiedź sprzedawcy:
Opis produktu jest pobrany od producenta i taki u nas na sklepie jest umieszczony. Sprzedajemy go już dośc długo i do tej pory nie mieliśmy o nim negatywnej opinii.
07.02.2013 18:53
zamówiłem , czekam i -śledzę przesyłkę-czekam i czekam ponad dwa tygodnie-teraz status że przesyłkę odebrano -fikcja !!!--to jakaś kpina --żadnej przesyłki nie było i nic nie otrzymałem ---widocznie firma nie szanuje klienta który zamawia za 30 zł ---zdecydowanie nie polecam !!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
zamówienie zostało wysłane w terminie i czeka obecnie na poczcie aż klient odbierze przesyłkę
31.01.2013 08:13
Jakość obsługi bardzo dobra .Jeden arkusz sklejki wygięty w obu kierunkach , drugi arkusz wygięty w jednym kierunku .Zamawiane arkusze 18 mm, rzeczywista grubość ok. 15-16 mm
Nieuzasadnione długi czas realizacji, brak lub niezbyt pomocne odpowiedzi na zapytania dotyczące zamówienia, produkt odbiega kolorystyka od tego co jest na zdjęciu na stronie.
Odpowiedź sprzedawcy:
zamówienie zostało wysłane w terminie w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia o czym klient został poinformowany w momencie złożenia zamówienia, na zdjęciu gałka jest chromowa ale w opisie jest informacja że uchwyt jest w wykonaniu matowym
26.01.2013 18:04
Paczkę otrzymałem nikompletną,brakowało jednej pozycji, która była w faktórze i była zapłacona.Po mojej interwencji otrzymałem wiadomośc że otrzymam zaległą pozycję, i do tej pory tj.zbliżają się dwa tygodnie nic się nie dzieje.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo Pana przepraszamy za zaistniałą sytuację. W dniu dzisiejszym wysyłamy Panu zaległą pozycję z Pana zamówienia.
22.01.2013 15:51
zamówienie nie zrealizowane planowo!!! brak kontaktu ze strony sklepu!! Zamówienie zrealizowano dopiero po interwęcji telefonicznej!!! ostrzegam przed korzystaniem z tego sklepu!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie nie zostało wysłane w terminie potwierdzonym przy składaniu zamówienia, gdyż nie opłacił Pan całościowo zamówienia. Dopiero po zaksięgowaniu drugiej płatności, Pana zamówienie zostało skierowane do wysyłki. Przy każdorazowej zmianie statusu zamówienia był Pan o tym informowany.
18.01.2013 08:36
Brak należytej staranności przy kompletowaniu zamówienia. Zamówione uchwyty zgodne z zamówieniem, natomiast braki śrub mocujących do kilku uchwytów, a przysłane śruby w różnych rozmiarach - M4x22 (standardowy rozmiar) oraz M4x25 (zbyt długie do większości frontów, także do moich), mimo że wszystkie te śruby przysłany niby do tego samego modelu uchwytów. Konieczność dokupienia brakujących śrub lub wezwanie sklep do uzupełnienie braków. Ja wybrałem szybszą opcję, czyli dokupienie śrub w innym sklepie (stacjonarnym), ale generuje to dodatkowy (mimo, że niewielki) koszt. Na przyszłość polecam większą uwagę przy kompletowaniu zamówienia.
11.01.2013 11:20
Produkt miniaturowy niezgodny z opisem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Produkt, który Pan zakupiła jest zgodny z opisem i jest w nim również zamieszczona informacja do jakiego innego produktu tego producenta on pasuje.
28.12.2012 20:10
NEGATYWNA OCENA ZA TERMIN REALIZCJI I NIEPROFESJONALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA,dopiero w końcowej fazie po kilku interwencjach zamówienie przejęła inna osoba,która doprowadziła transakcję do końca, ponad miesiąc to nie 7 dni,wystawiam z przykrością ocenę negatywną
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani opóźnienie w dostawie było spowodowane opóźnieniem dostawy od producenta. Oczywiście całą winę bierzemy na siebie za co Panią bardzo przepraszamy.
28.12.2012 17:17
Przesyłka została skradziona kurierowi. Po tej informacji Akcesoria meble.pl nie wysłały nowej paczki z zamówionym towarem. Forma płatności przy odbiorze.
27.12.2012 09:54
PO pierwsze, obiecano mi telefonicznie , wykonania zlecenia w ciągu dwóch dni a wykonano w tydzień , po drugie kilka braków w małych formatkach i brak oklein w dwóch przypadkach.
+ otrzymałam zamówienie _ termin dostawy miał być do 7 dni - otrzymałąm po dwóch tygodniach - moje zapytanie dostałam odpowiedź po kilku dniach, kiedy odpowiedź nie miała już dla mnie żadnego znaczenia. -ustalono koszty przesyłki kurierskiej na 20zł chociaż przesyłka była niewielka i można było ją przesłać listownie za kwotę dużo niższą (wartość przesyłki stanowiła 1/4 wartości zamówienia) -być może błąd leży po mojej stronie, ale otrzymałąm nie ten produkt który zamówiłam. Zamiast trzech małych haczyków otrzymałam jeden duży. Proszę uważnie sprawdzać czy potwierdzenie pokazuje zamówiony produkt bo prezentacja jest mało czytelna.
19.12.2012 21:55
To co miało trwać 48 godzin trwało 5 dni. Dopytując o przyczynę opużnienia usłyszałem pokrętne tłumaczenie że zamówienie zostało zmienione choc żadnych zmian nie wprowadzałem
18.12.2012 13:31
Realizacja zamówienia jak na ekspress OK, ale towar porażka. Zamawiałem sklejkę 4 mm dedykowaną do ciecia laserem. 90% formatek nie nadaje się do niczego. Tak powyginane, że różnica ogniskowej sięga 30 mm!!! Każdy operator lasera wie, że tak się nie da wycinać, a tym bardziej precyzyjnych elementów, gdzie szerokość cięcia musi być minimalna. Zdecydowany negatyw, nie po to płacę więcej za sklejkę, żeby mi na półce zalegała, bo nie mam z tym co zrobić.
zbyt długi czas realizacji
Odpowiedź sprzedawcy:
Pana zamówienie niestety wyszło po terminie, za co Pana bardzo przepraszamy.
12.12.2012 14:45
Odradzam zdecydowanie. Towar odbiega wyglądem od zdjęć zamieszczonych(jaśniejszy), a jakość fatalna(nierówne kwadraty na końcach, niedorobione pręciki).Odsyłam i szukam zdatnych
Odpowiedź sprzedawcy:
Jak najbardziej ma Pan prawo zwrotu tych uchwytów. Jak tylko wróci do nas przesyłka, zostanie Panu zwrócona należność za nie.
03.12.2012 23:44
STRASZNIE DŁUGO CZEKAŁEM NA UCHWYTY PRAWIE 45 DNI A PODANE BYŁO CZAS REALIZACJI 30 DNI JESTEM PRODUCENTEM MEBLI I DLAMNIE TERMIN REALIZACJI JEST WARZNY MUSIAŁEM INTERWENIOWAĆ DOPIERO PRZYSZPIESZONO A I JAKO STOLARZ POWINIENEM MIEĆ RABAT BO BIORE CZEŃSCIEJ NIŻ NORMALNY KLIJENT A CENE MAM TAKOM SAMOM A JESTEM ZALOGOWANY JAKO PRODUCENT
Odpowiedź sprzedawcy:
pan zamówił towar, którego nie mieliśmy na stanie magazynowym. Towar zaraz po Pana zamówieniu został zamówiony u producenta. Okres oczekiwania na nie został odgórnie podyktowany przez producenta. Niestety dostawa od niego się przesunęła. Opóźnienie wynikło z winy producenta uchwytów.
30.11.2012 21:41
Niestety totalny brak profesjonalizmu, od zamówienia do dostawy minął KWARTAŁ!!! To chyba wystarczy? Jeślie nie, to dodam => totalny brak follow-up, zainteresowania po stronie sprzedawcy na każdym etapie. Gdyby nie interwencja, to pewnie do dzisiaj produkt by nie był dostarczony. Dodam, że produkt był w pełni "opłacony" z góry, co BTW w Polskim systemie prawnym, dla transakcji z podmiotami fizycznymi, jest wątpliwa konstrukcja => „umowa nie może nakładać na konsumenta obowiązku zapłaty ceny lub wynagrodzenia przed otrzymaniem świadczenia”. Wlasnie dlatego dochodzi potem do takich patologi. Serwis meble zainkasowal pieniadze i nic z tym dalej nie zrobil, przez dlugie tygodnie.

Przelotka Kablowa Dł. 300mm Wys. 56.5mm Häfele
Za wysoka cena w stosunku do jakosci. Warte najwyzej 1/4 - 1/5 ceny! Produkt sprzedawany jako przepust kablowy - niestety nie mozna przez niego przeciagnac europejskiej WTYCZKI 230V!! Zbyt waski!! Co w zasadzie sprawia iz mozna go uznac za bezuzyteczny.
Odpowiedź sprzedawcy:
Informowaliśmy Pana o sytuacji, niejednokrotnie. Był Pan kilkakrotnie przepraszamy pisemnie i telefonicznie. Sytuacja jaka zaistniała w Pana przypadku, jeśli chodzi o termin dostawy wynikła ze strony dostawcy. I taką informację Pan dostał. Potwierdził Pan okres oczekiwania.
20.11.2012 12:17
laminaty kolejny raz przyszły uszkodzone. Niestety tym razem dwa arkusze były tak pęknięte, że nie można było z nich nic zrobić. Sklep jest ok, ale wszystko psują ludzie, którzy przygotowują towar do wysyłki. Powinni za to ponieść konsekwencje finansowe.
12.11.2012 18:14
Drugi raz z rzędu jestem bardzo zawiedziony zamówionym towarem, miała być klasa 2/2, przyszła 2/3 (w najlepszym wypadku), w procesie reklamacji wmawianie że tak teraz wygląda ta klasa, dziękuję bardzo za takie traktowanie. Właśnie zmieniłem dostawcę i jestem BARDZO zadowolony z tego, taniej i lepiej jakościowo, wam też tego życzę :)
Odpowiedź sprzedawcy:
Szanowny Panie zgodnie z ustaleniami w korespondencji mailowej (07-08.08) wysłaliśmy za Pańską zgodą sklejkę w klasie 2/3. Różnica w cenie została Panu zwrócona. Ponadto składając zamówienie (24.07) potwierdził Pan termin realizacji zamówienia do 07.09. Sklejka została do Pana wysłana w dniu 09.08. Trudno jest nam się ustosunkować do reklamacji, gdyż nie odnotowaliśmy od Pana żadnego zgłoszenia reklamacyjnego.
08.11.2012 13:02
Znaczny spadek jakości obsługi oraz samej sklejki, długi czas oczekiwania na sklejkę, gdzie dostałem inną niż zamawiałem, po reklamacji znowu czekanie oraz znowu inna sklejka niż być powinna.
08.11.2012 13:00
Zamówiony korpus miał być z nawiertami na podnośnik aventos, których niema, próba kontaktu z lnfolinią - żadna
Odpowiedź sprzedawcy:
Brak nawiertów był wynikiem błędu w programie. Błąd został już poprawiony. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nawiercone elementy dla Pana są już przygotowane do wysyłki. Wczorajsze trudności w połączeniu z infolinią to awaria u operatora sieci (niezależna od nas).
07.11.2012 14:42
Niby szybko tylko towar nie ten co zmowilem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety nie zgłosił Pan reklamacji dostawy. W związku z tym nie wiedzieliśmy o błędnej dostawie do Pana.
05.11.2012 18:17
Kosz otrzmałam uszkodzony. Po telefonicznym kontakcie ze sprzedawcą uzyskałam odpowiedź, że powinnam sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Podano telefon do kuriera, ale nie udało mi sie z nim skontaktować. Zamontowany kosz po paru dniach zepsuł się. Wiele rzeczy kupuję przez internet, ale pierwszy raz zdarzył mi sie tak felerny produkt.
Odpowiedź sprzedawcy:
Każda przesyłka kurierska wychodząca od nas jest oznaczana naklejką do sprawdzenia przesyłki przy kurierze. Pani tego niestety nie zrobiła, a przesyłka prawdopodobnie została uszkodzona podczas transportu do Pani. W związku z tym reklamacja powinna być złożona w firmie kurierskiej.
19.10.2012 22:26
Śrubki do montazu byly rozne co do dlugosci. Trzeba bylo zakupic nowe, poniewaz nie pasowaly.
Odpowiedź sprzedawcy:
Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa reklamacji na dostawą. Gdyby takowa została złożona, napewno dosłalibyśmy prawidłowe wkręty.
08.10.2012 19:15
otrzymaliśmy złej jakości sklejkę, która była miejscami szpachlowana, a według mnie gatunek 1/2 nie dopuszcza naprawy poprzez szpachlowanie. To już kolejna dostawa o wątpliwej jakości!!
07.09.2012 08:42
Matariał tak jak najbardziej pozytywny, natomiast żle oceniam długi czas realizacji :(