• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu
Ocena
Komentarz
Komentował/a
neutralna

Plyty dotarly z pokruszonymi krawedziami. Waska formatka wycieta w formie banana. Panowie przylozcie się na przeszłość, poprawcie sposób zabezpieczenia krawędzi lub nie oferujcie uslugi odbioru poza Rz.

Zaślepka Samoprzylepna 307 14mm Popiel - Egger U708

Zaślepka Samoprzylepna 307 14mm Popiel - Egger U708

Ocena 5/5  

Dotrly polamane. Sam produkt OK

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana uwagi zostaną przekazane do odpowiedniego działu - dołożymy wszelkich starań, by w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl.

Zweryfikowany zakup
Pit
18.02.2018 09:34

W tym zamówieniu:

neutralna

Transakcja przebiegła ok. Szybka dostawa. Niestety okazało się, że towar nieco różnił się od tego, który ukazany był na zdjęciu... Mały szczegół, a jednak w moim przypadku ważny(całość uchwytu łącznie ze śrubą dokręcającą miała być w chromie, niestety śruba była w mosiądzu...)Po kontakcie do firmy uzyskałem odpowiedz, że takie zdjęcia przesłał im producent. Wiec lepiej wcześniej zadzwonić w razie wątpliwości...

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. Jeśli wg Pana towar jest niezgodny z opisem, może Pan złożyć reklamację. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

Zweryfikowany zakup
ArturRsl
16.02.2018 21:33
neutralna

Pomysł mebli na wymiar do samodzielnego zaprojektowania genialny. Płyty dobrze wykończone, paczka b.dobrze zabezpieczona na czas transportu. Gdy się zamawia proste meble, wszystko jest wzorcowo i składa się błyskawicznie. Montaż biurka z wysuwaną półką na klawiaturę już niestety pozostawia wiele do życzenia. Instrukcja obsługi nie była dołączona (personalizacja polega na wklejeniu na 1 str. wizualizacji z konkretnym wzorem, reszta standardowa, nie uwzgl. instrukcji montażu wysuwanej półki). Sama półka nie nawiercona, nie obędzie się bez dodatkowego sprzętu w postaci wkrętarki. Otwory w biurku nawiercone nierówno. Wkręty kiepskiej jakości, przy pierwszej próbie wkręcenia niszczyły się. Polecam zamówić półkę na środku biurka, ja zamówiłam montowaną z lewej str., nie wiem jaki trzeba mieć sprzęt lub zdolności, by wkręty mocować mając do dyspozycji 3,5cm. Odradzam prowadnice amix, można się łatwo skaleczyć o wystające elementy. Podsumowując:pomysł super, ale dużo szczegółów do dopracowania

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za sugestię. Wciąż pracujemy nad ulepszeniem naszych mebli na wymiar oraz uszczegółowieniem instrukcji. Dołożymy wszelkich starań, aby instrukcja do tego typu biurka powstała jak najszybciej, aby w przyszłości nie było podobnych sytuacji. Dziękujemy za opinię i mamy nadzieję, że mimo wszystko biurko spełniło Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Rafaela
08.02.2018 13:09

W tym zamówieniu:

neutralna

Mam bardzo mieszane uczucia związane z tym sklepem. Wybór towarów ciekawy. Wiele opcji itd..., ale.... To moja druga transakcja w tym sklepie i za każdym razem jest jakiś problem. Zamówienie dochodzi niekompletne, dochodzi na zły adres itd... Potem oczywiście wszystko udaje się bez żadnego trudu wyprostować, dział reklamacji działa bez najmniejszego zarzutu, ale czy nie można zamówienia zrealizować od początku do końca tak jak należy? Byłoby prościej i przyjemniej.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Wciąż staramy się ulepszać nasze usługi, dlatego opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony towar spełnia Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Szymon
07.02.2018 11:12
neutralna

Szybka produkcja i wysyłka. Wszytsko dotarło ok. Niestety niektóre elementy maja ubytki na krawędziach przy okleinie, jedna półka ma 2 dziurki, a była w środku paczki więc to nie z transportu. Wyślę zdjęcia mailem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że zakupiony regał posiada wady. Prosimy o złożenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl wraz ze zdjęciami. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Zweryfikowany zakup
Michał
02.02.2018 21:55

W tym zamówieniu:

neutralna

Jedna rączka była delikatnie zarysowana, w zestawie brakowało mi jednej śruby mocującej. Poza tym wszystko w jak najlepszym porządku ;)

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, cieszymy się, że jest Pan zadowolony z zakupionego produktu. Jeśli zauważył Pan brak lub wadę jednego elementu, zachęcamy do złożenia reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl.

Zweryfikowany zakup
Adrian
21.01.2018 14:52
neutralna

Towar był zgodny z opisem lecz czas realizacji był bardzo długi. Zamówiłem 10 sztuk uchwytów. Po 6 dniach braku jakiejkolwiek informacji pozwoliłem sobie zadzwonić i dowiedziałem się, że mają na stanie tylko 8 a na 2 sztuki ciągle czekają i potrwa to jeszcze 12 dni. Ot tak po prostu. Na moje pytanie zatem dlaczego mogę dodać do koszyka i kupić towar którego nie mają na stanie - pozostało bez odpowiedzi. Na moją prośbę uchwyty zostały mi wysłane "wcześniej" bez brakujących 2 sztuk. Generalnie dodając produkt do koszyka musicie się liczyć z faktem że nie będzie go na stanie i będziecie na niego czekać kilka lub kilkanaście dni i raczej nikt Was nie powiadomi.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Dokonując zamówienia uchwytów, zarówno w koszyku jak i w potwierdzeniu złożenia zamówienia, dostał Pan informacje, iż czas wysyłki wynosi 10 dni roboczych. Taki termin został wyznaczony właśnie ze względu na brak dostępności wszystkich uchwytów. Mimo wszystko, mamy nadzieję, że zakupiony towar spełnił Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
A.B.
12.01.2018 08:12
neutralna

W centrummeble.pl zakupiłem biurko za pomocą konfiguratora. Pozwoliło to na spełnienie moich trudnych oczekiwań dotyczących rozmiarów blatu i wysokości, aby było wygodne i ergonomiczne. Były małe problemy z dostarczeniem przesyłki, ale interwencja z działu obsługi klienta (?) stanęła na wysokości zadania i rozwiązała sytuacje za co bardzo dziękuje. Niestety największym problemem biurka okazał się dodatkowy blat pod klawiaturę. Może gdyby była instrukcja jak go zamontować to nie byłoby problemów, ale próżno było szukać w przesyłce tego dokumentu. Wydaje mi się, ale mogę się mylić, że dziury pod kątowniki były w złych miejscach nawiercone. Poza tym samo rozwiązanie na kątownikach jest dość niefortunne ponieważ przy maksymalnym oddaleniu moje ręce razem z klawiaturą nie mieszczą się w przestrzeni między blatami.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie dziękujemy za opinię. Pana sugestie zostaną przekazane do odpowiedniego działu w celu sprawdzenia czy wystąpił błąd. Instrukcja montażu powinna zostać wysłana na Pana e-maila, jednak w tym przypadku tak się nie stało, za co najmocniej przepraszamy. Jeśli w dalszym ciągu potrzebuje Pan instrukcji, prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia, który z pewnością udzieli Panu pomocy.

Zweryfikowany zakup
TrudnyKlient
02.01.2018 10:41

W tym zamówieniu:

neutralna

Produkt zgodny z zamówieniem i dobrze wykonany. Dostawa opóźniona, kontakt oraz podejście do klienta pozostawia wiele do życzenia.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie oraz utrudniony kontakt. Mamy nadzieję, że mimo tych niedogodności, produkt spełnia Pani oczekiwania i będzie długo służył.

Zweryfikowany zakup
Justyna
02.01.2018 08:53
neutralna

Transakcja nie wymaga wielkiego komentarza - Ogólnie wszystko przebiegło ok i tak zawsze powinno być. Dostawa przez mniej znaną firmę kurierską Delta Kurier pozostawia wiele do życzenia. Tylko dlatego, że wzięłam opcję za pobraniem, kurier przyjechał z dostawą 2 raz i z wielką łaską poczekał 10 min. (dostawa była o godzinie 11) Tej firmy nie polecam!

Stół S-05 64x102

Stół S-05 64x102

Ocena 3/5  

mam kolor biały. blat ok, choćby jakby taki wyblakły. w blacie nawet dziur nie było zrobionych do przyczepienia nóg. Nogi stołu dospawane do podstawy w bardzo kiepski sposób - naprawdę jak za takie pieniądze, ogólna jakość i wykonanie tego stołu mogłaby być lepsza.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że jest Pani niezadowolona z usług firmy przewozowej. Niestety nie mamy wpływu na jej działania. Cieszymy się, że transakcje przebiegła pomyślnie i mamy nadzieję, że stół będzie Pani długo służył.

Zweryfikowany zakup
Monika
31.12.2017 13:10
neutralna

Transakcja odbyła się w zasadzie bez przeszkód.Ale mam uwagi. Zastanawia bardzo duża ilość obsługi klentów,która w sumie się nudzi bo klientów jak na lekarstwo.Może by coś w międzyczasie zrobili. Dziwi mnie także postawa jednego z pracowników,który wydawał towar. Otóż odpad okazał się za duży jak na mój transport więc popro- siłem o przecięcie go na pół .Niestety jak wyjaśnił:po pierwsze trzeba zapłacić (wow!),po drugie w tym celu muszę pokonać ponownie całą drogę zakupu usługi przecięcia (swoją drogą ile to może kosztować) i wrócić się do nudzącego się towarzystwa celem wyfakturowania,zapłacenia. W tej sytuacji zrezygnowałem i oodałem wam za darmo połowę płyty. Ale proszę się nie przejmować...życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za cenne uwagi. Poza sprzedażą stacjonarną prowadzimy w dużej mierze sprzedaż internetową, mailową oraz telefoniczną zatem liczba pracowników jest odpowiednia, aby dobrze obsłużyć wszystkich klientów. Aby zlecenia były realizowane na czas harmonogram zleceń produkcyjnych nieraz nie pozwala na przerwanie toku produkcji, zatem każde dodatkowe cięcie jest traktowane jako dodatkowe zlecenie. Postaramy się usprawnić tę usługę, aby w przyszłości taka sytuacja się nie powtórzyła. Dziękujemy za życzenia i również życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

Zweryfikowany zakup
Slitwa
22.12.2017 19:48

W tym zamówieniu:

neutralna

Obsługa Klienta na normalnym poziomie - bez szału

SPACE dębowa szafa 4+3 wysoki połysk - dąb sonoma || biały

SPACE dębowa szafa 4+3 wysoki połysk - dąb sonoma || biały

Ocena 1/5  

zamówiłam tą szafę, niestety na jej złożenie zeszło dużo więcej czasu niż przy składaniu szafy polskich producentów. materiał tandeta - kartka papieru, po wypoziomowaniu stoi prosto jednakże drzwiczki każe jest na innej wysokości (nawiercenia były oryginalne)

Zweryfikowany zakup
Bankowiec
04.12.2017 17:19
neutralna

Trochę za długo trzeba czekać na produkt. Poza tym ok.

Taboret rzeźbiony Jagna 1

Taboret rzeźbiony Jagna 1

Ocena 4/5  

Taboret bardzo ładny, jednak jego zapach jest bardzo nieprzyjemny, chemiczny. Czapka włożona do pojemnika okropnie śmierdzi, trzeba było ją wyprać. Zostałam zapewniona, że z czasem wywietrzeje. Czekam już 2 tygodnie, a śmierdzi jak śmierdziało. Wydaje mi się, że cena jest zawyżona w stosunku do jakości.

Zweryfikowany zakup
BB
02.12.2017 18:18
neutralna

Paleta musiała być rozładowywana ręcznie - była za szeroka. Czas oczekiwania przedłużył się o 2 dni. Zamówienie przyszło niekompletne dopiero po moim mailu dosłano resztę.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie i wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo to, zakupiony towar spełni Pana oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
j.barczynski
30.11.2017 20:42

W tym zamówieniu:

neutralna

Termin zgodnie z opisem, jakość płyt i dopasowanie elementów super. Niestety naklejki z opisem elementów można naklejać na wewnętrznej stronie a nie jak leci. Brak opakowanie przy odbiorze osobistym. Po zaznaczeniu odbioru odpadu z płyt otrzymałem ścinki nie pasujące ani rozmiarem ani kolorem do mojego zamówienia.

Zweryfikowany zakup
Tomasz Gośliński
30.11.2017 09:41

W tym zamówieniu:

neutralna

Ocena z punktu widzenia osoby, która samodzielnie dokonała montażu: Minus za brak docinek na tyłach szafek pod mechanizm wieszający, co znacznie opóźniło i skomplikowało ich montaż. Minus za przesłanie wszystkich formatek na jednej palecie, niepopakowanych po kilka i nie osłoniętych wzajemnie w żaden sposób. W praktyce dostawa wyglądała tak, że kurier zostawił paletę pod klatką i biorąc po kilka płyt trzeba było robić 30 kursów góra-dół, uważając przy tym żeby nic nie zniszczyć. Szczęście, że pierwsze piętro, przy czwartym bym się załamała. Minus za brak informacji w smsach informujących o nadaniu przesyłki, że została wysłana dwoma różnymi firmami kurierskimi. Minus za brak dokonania wyboru opcji o skontaktowaniu się przez kuriera z adresatem w dniu doręczenia przesyłki. Minus za brak podpisania akcesorii, a w szczególności śróbek i wkrętów - domyślanie się w trakcie montażu co do czego zostało przewidziane to ruletka. Minus za brak instrukcji dot. montażu szuflad. Poza tym reszta ok.

Zweryfikowany zakup
Agata
29.11.2017 23:36

W tym zamówieniu:

neutralna

Drugi raz robiłem tu zakupy i nie wiem czy nie ostatni, o ile kreator zamówień, wybór materiałów, i czas realizacji robią świetne wrażenie, to sposób zabezpieczenia mebli do transportu wszystko to psuje, poprzednio płyty były poobijane, na szczęście nie były przewidziane w eksponowane miejsce i kupione z naddatkiem do docięcia a i nie były to duże zakupy. Tym razem kupiłem blaty do kuchni za ponad 1500pln a zabezpieczone były jedynie cieniutką tekturką, dobrze że nie papierem toaletowym... na prawdę szkoda. Przy zakupach na odległość postępowania reklamacyjne to zawsze jakiś problem i koszta, chyba warto by dołożyć starań by uniknąć narażania na straty finansowe swoich klientów, a firmę na stratę renomy.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za opinię. Pana zastrzeżenia zostaną przekazane do odpowiedniego działu. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupionego towaru i nie zrezygnuje Pan z zakupów w naszym sklepie.

Zweryfikowany zakup
Mariusz
20.11.2017 16:17

W tym zamówieniu:

neutralna

Zamówione płyty meblowe rewelacyjne. Ładunek zapakowany bardzo solidnie, nic nie miało szansy się uszkodzić. Idealnie Ocena neutralna wyłącznie przez dostawcę - firmę Raben. Paczka miała być dostarczona w czwartek, jednak tak się nie stało, rzekomo przez brak odbiorcy. Nikt z firmy Raben się ze mną nie kontaktował, a byłem w domu cały dzień pod telefonem. Po północy po prostu zobaczyłem status przesyłki. Zadzwoniłem w piątek rano i otrzymałem informacje że przesyłka dotrze tego samego dnia do godziny 16. Oczywiście tak się nie stało. Zmarnowałem 2 dni na siedzeniu w domu i czekaniu na kuriera. Jako że w weekend ludzie nie pracują na infolinii, więc zadzwoniłem w poniedziałek z samego rana. Uprzejmy pan po wysłuchaniu opisu sytuacji obiecał zająć się sprawą i wszystko wyjaśnić. Oddzwonił po pół godziny i przyznał że faktycznie obiecano dostarczyć ładunek i tego nie zrobiono bo firma "nie miała odpowiednio długiego samochodu". Koniec końców przesyłka dotarła dopiero w poniedziałek popołudniu. Słabo

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałe utrudnienia. Jest nam przykro, że dostawa przysporzyła Panu problemów. Mamy nadzieję, że zakupiony towar spełni Pana oczekiwania i mimo tych niedogodności, dokona Pan jeszcze zakupów w naszym sklepie.

Zweryfikowany zakup
Konrad
14.11.2017 15:38

W tym zamówieniu:

neutralna

Wystawiam opinię neutralną bo ogólnie jesteśmy zadowoleni z samych mebli, natomiast przeżyliśmy wielki stres przy samej dostawie. Zamówienie mebli na wymiar -3 regały, komoda i biurko, było bardzo łatwe, przyjemne. Kontakt ze sprzedającą błyskawiczny. Przy montażu mieliśmy kilka problemów. Akcesoria nie są opisywane, trudno się zorientować co do czego. Instrukcji nie było dla 3 mebli (nie wykonano jeszcze). Była też pomyłka z szufladami, które były za płytko nawiercone, musieliśmy poprawiać ręcznie oraz śruby do skręcenia były za długie. Nie do końca też chyba dopracowano drzwi w meblach biurowych Flex, które zostawiają szpary po bokach. Poza tym płyty są piękne i całościowo bardzo dobrze wykonane. Oprócz biurka meble są bardzo stabilne, pomimo dużej wagi drzwiczek. Natomiast dostawa mebli to jakaś pomyłka. Wysłano nam płyty na palecie, którą rozwozi kurier rozwożący wielkie gabaryty po sklepach. Jak wjechać 10m długości ciężarówką pod klatkę w bloku w środku miasta?

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Wszelkie Pani uwagi zostały przekazane do naszego działu konstruktorskiego. Zamówione przez Państwa meble są innowacyjnym produktem z nowej kolekcji Flex, który cały czas staramy się rozwijać. Mamy nadzieję, iż zakupione meble spełnią Państwa oczekiwania i będą długo służyć.

Zweryfikowany zakup
Marta
13.11.2017 15:34

W tym zamówieniu:

neutralna

Towar zgodny z zamówieniem , tylko dlaczego przy takim kawałku forniru cena za dostawe zbliżona do towaru czyli prawie 50/50 ?

Zweryfikowany zakup
Sylwester
11.11.2017 08:11
neutralna

Neutralna, nie mogę wpisać pozytywnej. Zamówienie przyszło, w terminie w prawidłowym stanie. Przesyłka nie zawierała żadnego dowodu zakupu, brak paragonu, faktury więc brak możliwości reklamacji. Przy zamówieniu dzwoniłam na infolinię dwa razy z pytaniem o dodatkowe akcesoria (zawiasy do montażu) dostałam informację od dwóch Pań, że zawiasy są w pakiecie z nawiertami i nie trzeba ich dodatkowo zamawiać (o zgrozo - uwierzyłam). Podsumowując + towar w terminie dobrze zabezpieczony - brak dokumentu zakupu - wprowadzanie w błąd przez pracowników infolinii

Zweryfikowany zakup
MarPi
09.11.2017 10:42
neutralna

dostarczony towar dwa tygodnie po terminie

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie. Zamówione przez Panią łóżko jest produktem importowanym i niestety wszelkie opóźnienia nie są zależne od nas. Jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
biuro
25.10.2017 11:49
neutralna

Kurier który nie ma przy sobie żadnych pieniędzy i przyjeżdża z przesyłką pobraniową to pomyłka. Miałem do wyboru stracić pieniądze z tytułu nie wydania albo odesłać przesyłkę. Następnym razem zamówię w innym miejscu

Zweryfikowany zakup
Krzysztof Szczepanik
19.10.2017 07:53
neutralna

Pan wystawiający fakturę pracuje szybko i sprawnie. Pani która udziela informacji o produkcie nie ma wystarczającej wiedzy o tym co sprzedaje.

Witryna sosnowa Charlotte 163

Witryna sosnowa Charlotte 163

Ocena 5/5  

Lekka, ładnie wykonana witryna. Zdecydowanie nie klamot. Polecam

Zweryfikowany zakup
Kazia1001
16.10.2017 12:04
neutralna

Transakcja przebiegła w miarę sprawnie poza jednym szczegółem że paczka została wysłana z kilkudniowym opóźnieniem po telefonie kupującego.

Zweryfikowany zakup
bajoo4
12.10.2017 22:17
neutralna

zamówiłam kila mebli paczka zamiast dotrzeć w jednej dostawie jest rozbita na kilka czego nie rozumiem, preparat mimo, że fabrycznie zapakowany tak naprawdę jest w 70 % butelki reszta to powietrze, co do kuriera nie mam uwag.

COMODO PREPARAT IMPREGNUJĄCY DO MEBLI-BYCAST, SKÓRA EKOLOGICZNA

COMODO PREPARAT IMPREGNUJĄCY DO MEBLI-BYCAST, SKÓRA EKOLOGICZNA

Ocena 4/5  

mało preparatu w opakowaniu

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, złożyła Pani zamówienie na pięć różnych produktów, z czego każdy z nich pochodzi od innego producenta. Wysyłamy swoje produkty z magazynów w różnych miejscach w Polsce, stąd też rozbicie ich na kilka dostaw, na bieżąco była Pani informowana o statusie realizacji zamówienia. Natomiast jeśli chodzi o preparaty Comodo, ilość preparatu w środku jest zgodna z deklarowaną przez producenta ilością.

Zweryfikowany zakup
Michalina
09.10.2017 07:50
neutralna

Krzesło przyszło od razu, na biurko czekam już prawie 3 tygodnie. Trochę to dziwne że wysyłacie wszystko osobno

KRZESŁO OBROTOWE QZY-G2B - 6 WARIANTÓW KOLORYSTYCZNYCH

KRZESŁO OBROTOWE QZY-G2B - 6 WARIANTÓW KOLORYSTYCZNYCH

Ocena 5/5  

bardzo wygodne, niewielkie -ale zarówno dla dorosłych jak i dzieci odpowiednie

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, złożyła Pani zamówienie na dwa różne produkty, pochodzące od dwóch różnych producentów, stąd rozbicie je na dwie części. Termin realizacji na biurko to 21 dni robocze. Wyznaczony termin otrzymania biurka to 3.10.2017. Zostanie Pani poinformowana sms-em jak i e-mailem kiedy zamówienie zostanie do Pani wysłane.

Zweryfikowany zakup
mko
26.09.2017 07:20
neutralna

Paczka mogłaby być lepiej zabezpieczona - były tylko dwa styropianki po krótszych bokach. Na szczęście komoda nie została uszkodzona. Jedna płyta miała wadę fabryczną - nadmiar kleju pod jednym laminatem (widać sporą górkę).

Zweryfikowany zakup
Niebieski
14.09.2017 21:01
neutralna

Zbyt długie oczekiwanie na realizację mojego zamówienia brak informacji o realizacji przesyłki kontakt słaby

Uchwyt UP19 Nikiel Patynowany, Porcelana WHT-12  Rozstaw 96mm

Uchwyt UP19 Nikiel Patynowany, Porcelana WHT-12 Rozstaw 96mm

Ocena 5/5  

Uchwyty są ładne daje 5 dlatego że dopiero otrzymałam

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Barbaro, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety producent nie poinformował nas wcześniej o problemach produkcyjnych, a co za tym idzie wydłużeniu terminu realizacji. Niemniej jednak, na bieżąco monitorowaliśmy Pani zamówienie i informowaliśmy Panią o statusie realizacji. Mamy nadzieję, że mimo tego doświadczenia dokona Pani jeszcze u nas zakupów.

Zweryfikowany zakup
basia
07.09.2017 14:22
neutralna

Przesyłka dotarła na czas. Zamówienie zostało szybko zrealizowane. Niestety otwory na wszystkich frontach szuflad były nieprawidłowo nawiercone. Musieliśmy sami ten błąd naprawiać. Kosztowało nas to dużo dodatkowej pracy i nerwów. Pani odpowiedzialna za nasze zmówienie nie raczyła nawet odpisać na maila z moją reklamacją. Brakowało również czegokolwiek do przymocowania blatów kuchennych. Dokupowaliśmy kątowniki we własnym zakresie. Pozostałe akcesoria były w komplecie. Przy przesyłce nie było listy częsci ani instrukcji, montowaliśmy z instrukcji online. Ostatecznie po zmontowaniu wszystkich szafek kuchennych meble wyglądają bardzo ładnie i jesteśmy zadowoleni zarówno z jakości materiałów jak i kolorów. Bałam się że w realu kolorystyka może być inna ale wszystko się zgadzało. Gdyby nie te błędne nawierty ocena byłaby na pewno pozytywna.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Marto, bardzo przepraszamy za niedokładne nawierty. Zwiększymy kontrolę jakości, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz ze zdjęciami, abyśmy mogli zweryfikować przyczynę. Więcej informacji: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Marta Żydek, Małomice
27.08.2017 11:00

W tym zamówieniu:

neutralna

czas realizacji ponad miesiąc

Odpowiedź sprzedawcy:

Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i opóźnienie zamówienia. Było ono spowodowane problemami logistycznymi.

Zweryfikowany zakup
studio
21.08.2017 12:35
neutralna
Zweryfikowany zakup
Artur
20.08.2017 09:30
neutralna

Dobry czas dostawy, jednak minusem jest fatalna instrukcja obsługi, błędy w niej. Kiepsko oznaczone części. Składanie kompletu to tragedia. Po złożeniu meble ładnie wygladaja

GARDEROBA WIESZAK LUSTRO SZAFKA NA BUTY / BIAŁY

GARDEROBA WIESZAK LUSTRO SZAFKA NA BUTY / BIAŁY

Ocena 3/5  

Fatalna instrukcja obslugi

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Arkadiuszu, bardzo przepraszamy za słabą jakość instrukcji montażu. Zasugerujemy producentowi, by w przyszłości naniósł w niej poprawki, pozwalające na sprawniejszy montaż. Cieszymy się, że produkt spełnił Pańskie oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Średnio zadowolony
19.08.2017 09:32
neutralna

Bardzo szybka realizacja zamówienia. Niestety nie było instrukcji do złożenia mebla a instrukcja standardowa wprowadzała mylne informacje- trzeba było ponownie rozkręcać złożone elementy bo inne nie dały się dokręcić. Niestety musieliśmy wezwać na pomoc fachowca ponieważ zamówiliśmy droższe prowadnice do szuflad, których montaż nie był dostępny w żadnej "uniwersalnej instrukcji". Dostaliśmy 10- kilowa paczkę z akcesoriami min. ponad 300 elementów do wkręcenia- bez żadnej identyfikacji wkrętów a ilości również nie zgadzały się z ilością dostępnych otworów. Wygląda na to, że mamy za małą wiedzę z zakresu montażu mebli więc nie skorzystamy ponownie z podobnej formy zamawiania takich elementów.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Wioletto, na początku bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności podczas montażu. Zamówiony przez Panią produkt był nietypowy (tył komody był zamówiony z płyty meblowej a nie z płyty hdf), stąd musieliśmy dostosować instrukcję montażu do zamówionego produktu. Pragniemy zapewnić, iż w przyszłości podejmiemy wszelkie starania, by kontakt ze strony handlowca był płynniejszy.

Zweryfikowany zakup
Wioletta Cholewa- Baranowska
17.08.2017 10:58

W tym zamówieniu:

neutralna

Kupiłam wieszaki ale nie było do nich dołączonych śrub, musiałam szukać i dokupić w sklepie stacjonarnym.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Sylwio, przepraszamy za brak śrub. Może je Pani uzyskać zgłaszając reklamację. Szczegóły jak to zrobić dostępne są na stronie https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Sylwia
11.08.2017 20:59
neutralna

Śledzenie zamówień poprzez stronę internetową jest niestety niewykonalne. Inne informację można znaleźć w internecie a inne są w rzeczywistości. Nawet po wykonaniu telefonu nie wszystko się zgadzało i ciężko było się dogadać. Mimo, że towar dotarł parę dni temu nadal w zamówieniach widać jakby jeszcze nie przyszedł. Produkty zgodne z opisem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Szanowna Pani, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z dostawą. Były one spowodowane problemami logistycznymi i finalną zmianą przewoźnika dostarczającego zamówienie.

Zweryfikowany zakup
Zwiedziona
07.08.2017 20:47
neutralna

Obsługa w porządku. Dopiero przy realizacji płatności dowiedziałem się że za odbiór osobisty w punkcie będę musiał zapłacić tyle samo co za kuriera - to zagranie nie wporządku.

Elfa Wspornik półek K 370 mm Biały

Elfa Wspornik półek K 370 mm Biały

Ocena 4/5  

Masywny. Są otwory przez które można przykręcić półki od spodu, ale nie mają wgłębień aby schować główkę od wkrętu.

Zweryfikowany zakup
J O
03.08.2017 12:30
neutralna

Dostawa z lekkim poślizgiem. Powiedziano mi , gdy dzwoniłem, że docięte płyty będą na palecie. Ponieważ maksymalna długość płyty nie przekraczała 1,2 m sądziłem że będzie to normalna paleta. Okazało się że paleta była zrobiona przez meble.pl i miała rozmiar ponad 2 m na 1,3 m. o czym nikt mnie nie uprzedzono co spowodowało problem z odbiorem i transportem.

Zweryfikowany zakup
Jarek O
30.07.2017 18:43

W tym zamówieniu:

neutralna

Zamówiłem standardowy regał. Doszedł, ale uszkodzony i zamoczony lekko. Pakowanie słabe, ale cena też niewysoka. Machnąłem ręką. Wina kuriera. Zamówiłem 2 meble na wymiar z odbiorem własnym + rozkrój. Pojechałem odebrać. Okazało się, że rozkroju nie ma. Odebrałem co było, ale dostałem płyty ułożone luzem na palecie (spodziewałem się chociaż zafoliowanych) i paczkę z okuciami. Przy montażu okazało się, że brak części kołków i zaślepek na metalowe elementy. Reklamacja - dosłane bez problemu. Na zareklamowany rozkrój czekałem dłuugo. Okazało się, że nie było numeru telefonu w zamówieniu. Pakowanie rozkroju - OK. Zamówiłem rozkrój z odpadami. Dostarczone odpady różniły się od tych, które pokazywał komputer (i były w zamówieniu). Ale machnąłem ręką bo elementy zamówione były OK. Sama aplikacja do zamawiania - bdb. Logistyka - ndst. Jakość mebli. OK, ale: 1 białe plecy z płyty pilśniowej są słabej jakości - łatwo się uszkadzają 2 brak porządnych - plastikowych zaślepek w kolorze płyty przy m

Zweryfikowany zakup
Piotrek
28.07.2017 15:16
neutralna

Otrzymany produkt w innym kolorze niż zamówiono.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Edyto, w przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
edyta.dlugosz
26.07.2017 17:55
neutralna

Sama transakcja (kupno i wysyłka) odbyła się bardzo szybko i sprawnie. Dosyć późno zostałam powiadomiona o terminie dostawy przesyłki - otrzymałam maila tego samego dnia rano i już 3 godziny później dzwonił od mnie zniecierpliwiony kurier DPD, że stoi pod drzwiami. Kurier oczywiście bardzo niewspółpracujący i dwa dni negocjowaliśmy zanim przywiózł przesyłkę. Niestety dostarczono mi komodę inną niż zmawiałam. Obsługa klienta w meble.pl bardzo profesjonalna. Bardzo sprawnie, bez zbędnych pytań i formalności zorganizowano zamianę. Dwa dni później kurier GLS bez problemów przyjechał z nową paczką i odpowiednimi naklejkami na starą. Wszystko sam załatwił i wyniósł. Sam mebel zgodnie z opisem solidny i ładny. Wart swojej ceny.

SOFT LINE komoda 4+4 styl retro

SOFT LINE komoda 4+4 styl retro

Ocena 5/5  

Bardzo fajna komoda.Solidna ale dosyć lekka. Tak jak na zdjęciach zgrabna i ładnie się prezentuje w pokoju. Składanie trochę zajmuje ale nic bardziej skomplikowanego niż meble IKEA.

Zweryfikowany zakup
dominika
26.07.2017 09:43
neutralna

zakupiłam krzesła i niestety mają nierówne nogi,szafka do butów żle ma wykończony róg klapki do zamykania i pękniętą płytę tylną na rogu ,zgłaszałam na reklamację ale milczą

Krzesło H-261 CIEMNY BEŻ/CHROM

Krzesło H-261 CIEMNY BEŻ/CHROM

Ocena 3/5  

krzywe nogi

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Katarzyno, na początku najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zgłoszenie reklamacyjne zostało przez nas przyjęte 17 lipca. Termin rozpatrywania zgłoszonej reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Proszę spodziewać się kontaktu w tym tygodniu.

Zweryfikowany zakup
kasiazdanowska78
22.07.2017 15:11
neutralna

Zakupiłam 3 szt. komód, a 2 szt, z nich są uszkodzone, mają obite ranty. Jestem rozczarowana.

KOMODA 120CM SZAFKA 6 SZUFLAD  MALWA M6 BIAŁA

KOMODA 120CM SZAFKA 6 SZUFLAD MALWA M6 BIAŁA

Ocena 2/5  

Zakupiłam 3 szt. komód, z czego 2 szt. posiadają uszkodzenia, obite ranty, które da się zauważyć dopiero po złożeniu. Jestem rozczarowana.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Aneto, w przypadku dostarczenia uszkodzonych mebli ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zweryfikowany zakup
Aneta
19.07.2017 21:46
neutralna

Zbyt długie oczekiwanie na dostawę. Ława nie jest w pierwszym gatunku. Posiada zaciski malarskie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Danuto, ława została dostarczona do Pani w czwartym dniu od złożenia zamówienia, po pozytywnej weryfikacji wniosku ratalnego przez bank. Zakupiona przez Panią ława jest produktem importowanym i niestety w tym przypadku nie mamy wpływu na jakość produkcji. Jeśli produkt nie spełnia Pani oczekiwań, ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Danuta Sawała
15.07.2017 07:57
neutralna

Drugi raz zamawiam i drugi raz formatki przyjechały uszkodzone. Paczka wyglądała na dobrze zabezpieczoną. Okazało się dopiero po rozpakowaniu i dokładnych oględzinach. Nie wiem czy to wina kuriera czy osób pakujących paczkę w magazynie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Pawle, prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz ze zdjęciami, abyśmy mogli zweryfikować przyczynę i dosłać Panu prawidłowe elementy. Więcej informacji: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Paweł Kłopotowski
06.07.2017 14:06

W tym zamówieniu:

neutralna

Zamówienie zrealizowane szybciej niż czas realizacji przy zamówieniu, to na plus. Duży minus za firmę kurierską, Schenker nigdy nie dostarcza paczek na następny dzień roboczy po nadaniu, zawsze tłumaczy się, że coś nie dojechało, że nie zostało nadane, efekt taki, że siedziałam w domu jeden dzień na marne.

ŁÓŻKO PINKO 160X200 KOLOR GRANATOWY

ŁÓŻKO PINKO 160X200 KOLOR GRANATOWY

Ocena 3/5  

Łóżko ładne. Mocowania stelaża w naszej opinii niemożliwe do założenia. Łózko ma źle podane wymiary, szerokość jest 10cm większa.

Zweryfikowany zakup
martyna.wolnowska
05.07.2017 10:52
neutralna

godne polecenia duże możliwości indywidualnej konfiguracji - samo zaś wykonanie "średnie", dokładność wierceń pozostawia nieco do życzenia - słabe zabezpieczenia do transportu (narożniki zostały uszkodzone)

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Adamie, odnosząc się do dokładności nawiertów, przykładamy ogromną wagę do dokładności i jakości naszych mebli. Bardzo przepraszamy za niedokładne nawierty, wzmożymy kontrole jakości, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz ze zdjęciami, abyśmy mogli zweryfikować przyczynę i dosłać Panu elementy nawiercone precyzyjnie. Więcej informacji: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Adam N
27.06.2017 11:11

W tym zamówieniu:

neutralna

Ogólnie ok, transakcja zakończyła się sukcesem. Z rzeczy które zwróciły moją uwagę. Na plus, - dobrze wykonany mebel, wszystko dobrze nawiercone, składa się jak z klocków. - dobrze zabezpieczona przesyłka. Kilka drobnych rzeczy jest jednak na minus: - email z potwierdzeniem za zamówienie w przypadku dostawy na inny adres zawierał złe dane, mimo prośby o poprawienie danych nie zostało to zrobione. - brak odpowiedzi na e-mail odnośnie zamówienia, - złe dane na fakturze, - dostawa w dwóch przesyłkach, dzień po dniu

Zweryfikowany zakup
marcin
27.06.2017 08:12

W tym zamówieniu: