Czekałam ponad dwa miesiące. Zamówiłam kilka rzeczy. Większość była dostępna. Zero informacji od firmy o opóźnieniu wysyłki. Kiedy po dwóch tygodniach zadzwoniłam zapytać co się dzieje z paczką, okazało się, że nie ma półki i doślą do końca miesiąca. Pod koniec miesiąca ani paczki, ani żadnej informacji. Zadzwoniłam, udało się podzielić paczkę i wysłać cześć zamówienia. Na półkę czekałam kolejny miesiąc.
Półka pod klawiaturę tworzywo sztuczne czarny
Półka, ok, jakość w stosunku do ceny dobra. Półka wygląda estetycznie, wydaję się trwała.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry Pani Agnieszko, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia oraz brak informacji. Mamy nadzieję, że mimo długiego oczekiwania, jest Pani zadowolona z zakupionego towaru. Pozdrawiamy.
13.03.2019 09:33
OK
Sortownik Na Śmieci Potrójny ECOFIL PF01 34B1 2x8L+18L
OK
06.03.2019 07:45
Kurier dywan zostawił w pomieszczeniu ze śmietnikiem, bez zostawienia informacji - traking paczki nie działał. Przesyłka opóźniona tydzień czasu. Nikt ze sklepu o tym nie poinformował a dodzwonienie się do obsługi sklepu było ciężkie. Finalnie, produkty są ładne, ale jakość obsługi jednak mnie nie zadowala.
20.02.2019 09:45
W przypadku zamawiania stołu brakowało możliwości wybrania godziny dowozu oraz wniesienia paczki. Z tego powodu musiałem samemu wnosić duży blat o wadze ponad 50kg. Paczka była w jednym miejscu uszkodzona i ktoś z wielką siłą uszkodził blachę z nierdzewki. Wgniot jest jednak taki, że da się go zignorować i obejść bez reklamacji... Poza tym sama realizacja zamówienia sprawna i bez zarzutu. Obsługa odpowiadała szybko i na bieżąco informowała o przebiegu realizacji. Sama obsługa sklepu na duży plus.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, przykro nam, ale nie ma możliwości wyboru godziny, ponieważ kurierzy dostarczają przesyłki w określonych godzinach na określonym terenie. Niestety nie mamy na to wpływu. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z realizacji zamówienia. Pozdrawiamy.
17.02.2019 17:00
Zamówiłem 9 arkuszy sklejki pociętych na formatki. Formatki ładnie pocięte, dostawa terminowa, całość ładnie zapakowana, ale ... jakość sklejki (kl 1/2) nie odpowiada mi.Są braki w przekrojach sklejki, warstwy nakładają się na siebie (meble zaprojektowane z widocznymi przekrojami), niestaranne wykończenie "łat" w zewnętrznych warstwach. Część "łat" wykonano starannie, a część nie.
Obsługa ok, zamówienie odebrane bez problemu, jednak prdukt pozostawia sporo do zyczenia. Szyny sa w stanie tragicznym, cale wyboijane i zrysowane, nadają się tylko na śmietnik. Odrazam zakup tego produktu
APOLLO 2/603 Zestaw Do 2szt. Drzwi Składanych Max.14 kg
Szyna cala wyobijana, podrapana, stan tragiczny! Brak jakiejkolwiek kontroli jakości w firmie. Odradzam zakup tego produktu.
Zestaw APOLLO 4/1213 Do 4 szt. Drzwi Składanych dł.1213mm 14kg
Szyna cala wyobijana, podrapana, stan tragiczny! Brak jakiejkolwiek kontroli jakości w firmie. Odradzam zakup tego produktu.
03.02.2019 11:37
Na plus: - zmieniliście klej w naklejkach na płytach, teraz dużo łatwiej schodzą - jakość płyt, wycięć, itd. bez zastrzeżeń Na minus: - nie zauważyłem nigdzie informacji, że przy odbiorze osobistym w Rzeszowie, płyty będą luzem (bez opakowań) - wielki minus za to że szuflady w przypadku mojego zamówienia 126228/2018/AP/MEB są bardzo płytkie ok. 20cm, przy głębokości komody 32cm (33,8 z frontem). Przez to montaż na prowadnicach szuflad musi być wykonany na stałe poprzez przykręcenie od spodu szuflady wkrętem, a nie na zatrzask, tak aby szuflada się nie ruszała. Zdaje sobie sprawę że zamówiłem prowadnice z wysuwem 75%, ale sądziłem że szuflada będzie na całą głębokość szafki, ponadto nie spodziewałem się, że będzie taki problem z ich montażem. Gdybym wiedział, że będzie to takie problematyczne to zamówił bym prowadnice z wysuwem 100%, być może wtedy szuflady miały by inny rozmiar. Na pewno brakowało mi tej informacji na etapie zamówienia - jakiej głębokości będzie szuflada.
Całość transakcji OK. Wykonanie super. Jedyne zastrzeżenie to brak informacji o opóźnieniu realizacji przez co dwa razy jechałem po odbiór towaru. Wprawdzie sklep nie wysłał wiadomości że odbiór jest gotowy ale to nie do końca to samo co zawiadomienie o opóźnieniu.
Jedna przesyłka dowożona na dwa razy.
18.12.2018 09:13
1. Brak uprzedzenia o dostawie - na stronie jest inforamcja o dostawie w ciągu 60.-paru dni, tymczasem, znienacka po ok tygodniu dzwoni kurier czy może dostarczyć meble za 20min. Uwaga do sklepu - warto uprzedzić o dniu dostarcznia towaru, który zajmuje dużo miejsca i wymaga przygotowania się. 2. Transport niby z wniesieniem Ciężkie meble były zamówione z usługą wniesienia. Dostawca po przyjeździe zapytał czy stawiamy paletę przed bramą (a mieszkam na drugim piętrze). Powiedziałem, że nie i że zamawiałem transport z wniesieniem na co usłyszałem, że on sam tego nie wniesie... Zostawiłem małe dzieci w domu i targałem ciężkie paki z kurierem... Nie po to zamawiam transport z wnieniesiem. Co by było gdyby kurier zastał moją żonę a nie mnie? Na pewno nie wniosłaby paczek ważących po kilkadziesiąt kilogramów. Same meble miejscami poprzecierane na krawędziach ale nie na tyle, żeby warto było uruchamiać procedury reklamacyjne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry Panie Krystianie, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zamówione meble spełniają Państwa oczekiwania i będę długo służyć.
17.12.2018 13:05
Wysyłka towaru 3 dni robocze, kontakt w przypadku zamówienia nie był potrzebny
Krzesło K-201 białe
Krzesło przyjechało z innymi nogami co bardzo wpływa na estetykę, inaczej wyglada niż na zdjęciu, dlatego reklamuje
08.12.2018 22:18
Szwankuje transport i wysyłka. Następne zamówienie stoi bo brak jakiejs rzeczy. Dotąd bez zarzutu.
03.12.2018 07:30
Ok.
Okrągły stół LARSON
Ok
28.11.2018 06:50
Pozycja 3 - podpórka do półki typ 1 nie została dostarczona.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Michale, jeśli nie otrzymał Pan kompletnego zamówienia, może Pan złożyć reklamację. Z szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
12.11.2018 13:02
Szybka realizacja zamówienia. Jakość bez zastrzeżeń.
05.11.2018 14:26
Przebieg zakupów sprawny i pomyślny, gorzej oceniam udzielanie informacji pod wskazanym telefonem. Nie mogę powiedzieć aby obsługa była miła. Rozmowy nie wspominam pozytywnie.
16.10.2018 08:45
Prawie miesiąc oczekiwania i się okazuje że zamówionego towaru nie ma i pytanie czy może być inny. Potem już było z górki
06.10.2018 21:54
Nie otrzymałem odpowiedzi na mój e-mail dot. kosztów transportu. Paczka dotarła znacznie po terminie (miała realizacja trwać 3 dni). Zapakowana szafa została przywieziona na ogromnej palecie 3m x 1,5m nie mogliśmy tego z kurierem rozładować, paleciak nawet do połowy palety nie sięgał a winda też jest znacznie mniejsza więc nie można było tej palety zdjąć z pojazdu. Musieliśmy rozciąć opakowanie i ręcznie wszystko przenosić z auta kuriera. Instrukcja zawierała błędy. Niektórych elementów szafy było za mało (gwoździe, bolce do mocowania półek) a innych było za dużo (półki do szafy). Powinna być ocena negatywna ale szafa jest dobrej jakości więc daję neutralną...
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan w pełni zadowolony z dokonanej transakcji. W gwoli wyjaśnienia - zamówienia zostało opłacone 27.08, a wysłane 29.08, zatem przesyłka została przekazana przewoźnikowi zgodnie z wyznaczonym terminem. W przypadku błędnej instrukcji oraz ilości przesłanych elementów, może Pan złożyć reklamacje. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności i mamy nadzieję, że mimo wszystko zamówione meble spełniają oczekiwania i będę długo służyć.
trochę za długi czas oczekiwania na towar
24.08.2018 22:06
prosze o wycene z 4 arkuszy Sklejka 4 mm (1250x2500) Wodoodporna 2/3 Sosna formatek ktore byly zamowieniu 121593/2017/P o wymiarach 600/600mm taki wzor byl tylko jeden z arkusza uzyskujemy 8 sztuk pozdrawiam
18.08.2018 17:26
Zamówiłem jedną płytę sklejki do rozcięcia na 4 formaty. Czas realizacji 8 dni, jakość sklejki bardzo słaba dużo ubytków. Zamawiałem w klasie 2/3 mam wrażenie że dostałem 3/4
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z jakości sklejki. W takim przypadku ma Pan prawo do złożenia reklamacji. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
Jakaś wakacyjna zapaść dopadła was tym razem - zamówienie nie było gotowe na czas, rozkrój okazał się nie mieścić na takiej liczbie płyt jak było pokazane i musiałem dopłacać, na miejscu panienka obrażona że wszystko ręcznie musi pisać bo system nie działa... Ostatecznie mam te płyty, ale...
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Bartłomieju, termin realizacji zamówienia po modyfikacji został wyznaczony na dzień 14.08 i tego dnia zamówienie było gotowe do odbioru. Niestety rozkrój nie zmieścił się na wyznaczonej przez system liczbie płyt, jednak modyfikacja zamówienia została przesłana i zaakceptowana przez Pana. Faktycznie w oddziale w Krakowie był problem z systemem co utrudniło pracę, jednak nie sądzimy by z tego powodu obsługa była obrażona. Mimo wszystko, przepraszamy za wszelkie niedogodności powstałe w trakcie realizacji zamówienia i mamy nadzieję, że ostatecznie jest Pan zadowolony z zamówionego towaru i usługi.
kupno na własne ryzyko, drobne uszkodzenie jednego z elementów
Garderoba opal ii wieszak lustro szafka na buty / biel
Jakość najwyżej średnia, brak niektórych wkrętów do montażu (brak w ogóle wkrętów do przykręcenia wieszaków, które są plastykowe). Słaba instrukcja montażu
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, może Pan dokonać zwrotu lub reklamacji towaru. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
01.07.2018 16:53
Witam, nie wiem jak mam ocenić bo jeszcze nie przyszła..
18.06.2018 08:52
miało być 24 h a było trzy dni .
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, złożył Pan zamówienie dnia 10.06, a towar został wysłany dnia następnego, zatem z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła prawidłowo.
15.06.2018 09:39
trudno ocenic bo jeszcze zakup do mnie nie dotarł a miał byc w ciagu 48 h...
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. W karcie produktu widnieje informacja, iż wysyłka nastąpi w dwa dni robocze. Dokonując zamówienia 01.06, termin wysyłki został wyznaczony na 05.06. Niestety dopiero za drugim razem udało się kurierowi dostarczyć przesyłkę, dlatego otrzymała ją Pani końcem tygodnia. Mamy jednak nadzieję, że zakupiony fotel spełnia Pani oczekiwania i będzie długo służył.
08.06.2018 07:51
Wszystko generalnie bardzo sprawnie, ale zamówiona sklejka miała bardzo poniszczone powierzchnie, zarysowania i smugi, których nie można usunąć :(. Na własny użytek ok, ale u klienta by nie przeszło.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu dostarczenia zarysowanej płyty. W takiej sytuacji może Pan złożyć reklamację, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Brak faktury, czy chociaż paragonu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Dokument sprzedaży został przesłany wraz z e-mailem z informacją o wysyłce Pana zamówienia.
20.05.2018 13:33
Niestety nie otrzymałam przesyłki w określonym terminie Jednak pracownicy firmy meble.pl starali się pomóc i załagodzić tę sytuację.
NOWOCZESNY TABORET SKANDYNAWSKI ASK BIAŁY
estetycznie wykonane ciekawy styl lekkie no i wygodne
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie. Cieszymy się, że obsługa sprostała Pani oczekiwaniom i mamy nadzieję, że zakupiony towar będzie Pani długo służył.
17.05.2018 07:56
Przebieg transakcji wydłużony - przysłano mi niewłaściwy produkt, po kontakcie z obsługą, kurier odebrał pomyłkowy towar, a ja po kilku dniach otrzymałam właściwy i ... musiałam powtórnie zapłacić! Obecnie oczekuję na zwrot jednej opłaty - mam taką nadzieję. Wątpię żebym skorzystała drugi raz z tego sklepu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy, że powstałe niedogodności. Dyspozycja zwrotu została przekazana do księgowości - prosimy oczekiwać zwrotu środków.
16.05.2018 19:59
Szybkość transakcji może zadowalająca, ale sklep nie potrafi zapewnić dostarczenia przez kurierów z firm współpracujących w określonym w zamówieniu terminie. Poza tym OK
STÓŁ ROZKŁADANY DO JADALNI MESSA WŁOSKI STYL SONOMA - BIAŁY
Stół wykonany estetycznie. Konstrukcyjnie nie jest dopracowany. Montażyści w zakładzie produkcyjnym nie wiedzą chyba , że potem te elementy ktoś musi złożyć i tutaj zaczynają się schody. Źle zamontowane elementy łączące powodują, że nie można połączyć poszczególnych elementów. Powstają kilku milimetrowe przerwy pomiędzy elementami np. nóg. Stół po zmontowaniu chwieje się, nogę środkowa po złożeniu stołu trzeba przesuwać ręką żeby złapała pion do nóg zewnętrznych. Noga wewnętrzna po rozłożeniu jest chwiejna, żeby zespolić blat stołu trzeba ją przesuwać ustawiać do pionu. Nie wiem jak długo wytrzyma materiał z którego jest wykonany stół, jak szybko sie pokruszy. Gdyby nie wyjazd na urlop to na pewno był w trakcie 14 dni oddał mebel. Na pewno będę reklamował, choć jeszcze dobrze nie zacząłem użytkować. A propos, w trakcie montażu zrobiłem zdjęcia. Przesłałem je do sklepu i osoba, która mnie obsługiwała od razu odpisała, żebym reklamował produkt.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, przepraszamy za powstałe utrudnienie. Niestety nie jesteśmy w stanie zapewnić dostawy o określonej godzinie, gdyż to od kurierów zależy na jakim terenie rozwożą przesyłki o danej godzinie.
08.05.2018 20:52
Bardzo długi okres oczekiwania. Pomimo 30 dniowego okresu oczekiwania przedstawionego w ofercie sklepu, zamówienie dotarło dopiero po dwóch miesiącach a zmówiony towar to tylko 40 szt.uchwytów meblowych. Taki duży sklep prowadzący sprzedaż internetową powinien mieć jakiś zapas oferowanego do sprzedaży towaru. A tak długi okres oczekiwania na zamówiony towar pozwala na sprowadzenie asortymentu "chyba nawet z Chin" , Pomimo tych uwag kontakt z firmą dobry , towar zgodny z opisem tylko bardzo długi czas zwodzenia klienta.
Uchwyt Aluminiowy UA59 aluminium naturalne Rozstaw 128mm
Produkt zgodny z opisem , wykonany z materiału zgodnego z kartą produktu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Niestety nie posiadaliśmy takiej ilości uchwytów na stanie i musieliśmy poczekać, aż zostaną wyprodukowane i przesłane do nas. Bardzo przepraszamy i mamy nadzieję, że uchwyty spełniają Pana oczekiwania.
29.04.2018 22:42
Czas przesyłki na zamówione meble był właściwie zadowalający. Niedopracowane są formy dostawy i czas dostawy sklepu z firmami kurierskimi. napisałem w uwagach że przesyłka może być odebrana w domu tylko po 15.00 i zostało to zakwestionowane przez sklep, że nie da rady tego załatwić. Kontakt z firmami kurierskimi jest trudny, więc ten temat musi być , do pełnego zadowolenia klienta, dopracowany. Ostatecznie musiałem zmienić adres dostawy do pracy, dobrze że mam takie możliwości, i dopiero wieczorem przewoziłem własnym transportem paczki z meblami z pracy do domu.Kontakt emailowy ze sklepem jest zadowalający.
Ława LISA D DĄB SONOMA
Ława wygląda efektownie, dlatego ja zakupiłem, ale jednak jest. Nie wiem jednak jak będzie się zachowywać okleina na płycie, z której zrobione są części drewniane. Nie były wycięte otwory na przejście śruby łączącej poszczególne elementy. Przecinałem tą okleinę nożem. Sprawia wrażenie bardzo cienkiej, trzeba będzie uważać. Po tygodniu na razie jest OK
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Niestety nie byliśmy w stanie zapewnić Panu dostawy o konkretnej godzinie, ponieważ to firmy kurierskie ustalają w jakich godzinach będą rozwozić przesyłki na danym terenie. Działania przewoźników nie są zależne od nas.
25.04.2018 08:16
musze zgłosić problem z przewoźnikiem przez 2 dni czekałam na paczke piątek 20-tego i poniedziałek 23 a paczki nie ma, w aplikacji Pocztexu napisali sobie 19:59 nieudane doręczenie a ja czekałam i wydzwaniałam na infolinie żeby dowiedzieć się co się dzieje z zamówieniem. O 19:59 nie mogli doreczyc a dostarczają do 20-tej.Paczka EXPRES 24 wysłana 19-tego nie dotarła 23.04.2018. Jestem zmęczona tą dostawą. Proszę o interwencje bo nie mogę 3-ci dzień czekac od rana do nocy
Tapicerowane krzesło B-9702/4 o interesującym kształcie
jestem bardzo zadowolona krzesełko jest takie samo jak to kupiłam wczesniej, wybarwienie skóry tapicerki identyczne bardzo dziekuję
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Firma kurierska poinformowała nas, iż z przyczyn technicznych przesyłka nie mogła zostać dostarczona. W dniu dzisiejszym zostanie podjęta próba dostarczenia Pani przesyłki. Najmocniej przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieję, że zakupiony towar spełni Pani oczekiwania.
23.04.2018 21:05
Meble o umiarkowanym wykończeniu. Stoliki różnią się grubością frezu. Dodatkowo mimo bardzo długiego oczekiwania, dostałam tylko jeden stolik z trzech zamawianych. Następne doszły po tygodniu, ale właśnie różnią się już od pierwszego. Generalnie liczyłam na lepszą jakość.
Stolik kawowy RYMDEN - blat 2 cm
Meble o umiarkowanym wykończeniu. Stoliki różnią się grubością frezu. Generalnie liczyłam na lepszą jakość
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą pomyłkę w ilości wyprodukowanych dla Pani stolików. Przykro nam, że nie jest Pani w pełni zadowolona z zakupionych produktów, jednak mamy nadzieję, że stoliki będą Pani długo służyć.
23.04.2018 08:57
Szafę otrzymałam po 12 tygodniach od zamówienia i zapłaty (w opisie informacja- 30 dni roboczych) Brak kontaktu w sprawie problemów dotyczących opóźnienia realizacji, kilka razy sama interweniowałam w tej sprawie. Ogromny PLUS za firmę przewozową/ kurierską, Informacja na każdym etapie, punktualność co do godziny oraz wniesienie do mieszkania.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Niestety producent zakończył swoją działalność i trzeba było dłużej poczekać na realizację zaległych zamówień. Jest nam przykro, że dostawa tak znacznie się opóźniła. Mamy jednak nadzieję, że mimo wszystko jest Pani zadowolona z zakupionej szafy.
22.04.2018 20:07
Brak instrukcji składania
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, w sprawie instrukcji prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia, który z pewnością prześle Panu instrukcję składania mebli.
Opis czas 24 h jest nie adekwatny do rzeczywistości :( w piątek zamawialam, wysłano w poniedziałek a przyszło w środę :(
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. W karcie produktu, widniała informacji o wysyłce w 24h, przy czym należy pamiętać, że jest to jeden dzień roboczy (taką informację otrzymała Pani dodając produkt do koszyka, jak i w potwierdzeniu zamówienia). Zatem z naszej strony transakcja przebiegła prawidłowo i zgodnie z wyznaczonym terminem .
12.04.2018 09:05
Proszę o sprawdzenie podcinka gdyż płyty nie są cięte pod kątem prostym - jeśli położę płytę pionowo na innej płycie (odwrócone T) to miedzy tymi płytami nie ma kąta prostego. Obrzeża ładnie przyklejone, płyty docięte na wymiar
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Grzegorzu, dziękujemy za opinię i sugestię. Przekażemy ją do odpowiedniego działu i dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom.
Na minus: - brak informacji o wysyłce - w zamówieniu zaznaczyłem że "dostawa najlepiej po 17" ale na liście przewozowym nie było tej informacji i kurier dobijał się w momencie gdy byłem w pracy Pomijając powyższe to wydaje mi się, że meble.pl są trochę mało elastyczne. Zamówienie przyszło bezpośrednio od producenta więc nie do końca rozumiem czemu meble.pl nie oferują tego modelu stelaża w innych wymiarach dostępnych na stronie producenta (mniejszych wymiarach więc koszt nie jest na pewno wyższy).
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Nie otrzymał Pan informacji o wysyłce, ponieważ przesyłka była wysyłana bezpośrednio od producenta, który nie poinformował nas odpowiednio wcześnie o dokonanej wysyłce. Jeśli chodzi o czas dostawy, kurierzy zazwyczaj nie posiadają możliwości dostarczenia przesyłek w późniejszych godzinach, dlatego nie mieliśmy na to wpływu. W przypadku braku innych wymiarów na stronie, można skierować do nas zapytanie w takiej sprawie - zazwyczaj jest możliwość zamówienia stelaża o innych wymiarach. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieję, że mimo wszystko zakupiony stelaż spełnia Pana oczekiwania.
22.03.2018 07:50
Mebel zrobiony na wymiar: super. Jakość wykonania: super. Telefoniczna obsługa kupującego: porażka. Zwracajcie uwagę na wagę mebla. Samodzielnie. Dlatego że konsultanci telefoniczni opowiadają bzdury. Podstawowa wada: brak możliwości zamówienia kuriera, który - po opłaceniu - wniesie zamówiony mebel na piętro, na którym mieszkacie. Poza tym wszystko w jak najlepszym porządku.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że obsługa nie spełniła Pani oczekiwań. Dokładamy starań, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie i nie wprowadzała w błąd. W związku z tym, iż przesyłka ważyła poniżej 30 kg, kurier mógł wnieść paczkę do mieszkania. Przepraszamy za powstałe problemy i mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pani zadowolona z regału.
bardzo długi czas trwania realizacki zamówienia
SZAFKA POD TELEWIZOR RTV FRISCO
Widoczme uszkodzenia
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, czas realizacji zamówienia był długi, ponieważ szafka była produkowana specjalnie dla Pana. Zarówno w karcie produktu, jak i potwierdzeniu złożenia zamówienia, otrzymał Pan informację o terminie realizacji wysyłki. Mimo tego, zamówienie udało się zrealizować tydzień przed wyznaczonym terminem.
10.03.2018 19:32
Zamówienie złożone przed 12:00 wysyłka dnia kolejnego, tym razem słaby kontakt mailowy - wcześniej lepiej to wyglądało.
Wieszak ZnAl WP59 Chrom Satynowy
OK
Złącze Mimośrodowe METALOWE SV20/1 Do Płyty od 18mm Standardowe
OK
Złącze Mimośrodowe METALOWE SV20/2 Do Płyty od 18mm WZMOCNIONE
OK
Trzpień Mocujący Do Złączy Mimośrodowych SV20 TYP 1 i 2
OK
Prowadnice Kulkowe Z Hamulcem dł. 55cm. 35kg. H45 Wysuw 100%
Krawędzie prowadnic wygięte w transporcie, prowadnice blokują się. Z ubolewaniem nie polecam tego tu zakupów w tym sklepie ze względu na marne pakowanie.... Co do reklamacji - trzeba odsyłać uszkodzone prowadnice zapewne i będzie przepychanka, że to wina kuriera i dlaczego nie było sprawdzone. A nie było sprawdzone, bo paczkę odbierała żona z dzieckiem na ręku a ona była szczelnie owinięta strechem czarnym który nie zabezpiecza przez upadkami ale skutecznie oszukuje oko ludzkie......
08.03.2018 09:39
Nieprzyjemna obsługa na magazynie pracują jak za kare pozostałe elementy transakcji pozytywne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, dziękujemy za Pana opinię. Z pewnością przyglądniemy się pracy magazynierów i dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały więcej miejsca. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zawartej transakcji.
04.03.2018 20:49
Średnio
Komoda 140cm 6 szuflad biały
Komoda poobijana,źle spakowana,źle poklejona. Jestem bardzo zawiedziona
REGAŁ 40CM PÓŁKA SZAFKA KSIĄŻKI SEGREGATORY BIAŁY
Kazdy element z regałów miał uszkodzenia aż brak słów
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że jest Pani niezadowolona z zakupionych produktów. Jeśli stwierdziła Pani wadę produktu, prosimy o złożenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pani na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje
28.02.2018 13:51
Zamówienie bez problemów. Kontakt telefoniczny w sprawie opóźnienia (awaria maszyny). Brak zamówionych elementów, mimo że były na fakturze - Złącze KDS-058 Do Łączenia Blatów Dł.15cm Metalowe Amix - 3 szt. (zamawiałem blaty łączone z wyfrezowanym połączeniem). Pomimo wszystko jestem zadowolony. Towar dojechał nieuszkodzony, starannie zapakowany.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za wysłanie niepełnego zamówienia. Cieszymy się jednak, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zamówionego towaru i mamy nadzieję, że blat będzie Panu długo służył.
Cena zawyżona w stosunku do jakości materiału. Jakość płyty słaba, nawet przy delikatnym wkręcaniu śrub mocujących kruszy się. Nie polecam.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że zamówiony towar nie spełnił Pana oczekiwań. W swojej ofercie posiadamy płyty renomowanej firmy, która oferuje towar najwyższej jakości. Dlatego też, jesteśmy zaskoczeni Pana opinią, jednakże weźmiemy ją pod uwagę przy ulepszaniu naszych mebli na wymiar.
Przesyłka nie dotarła brak informacji od kuriera 2 dni
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Pana sprawa jest przez nas rozpatrywana. Skontaktowaliśmy się z firmą przewozową i czekamy na informację, dlaczego przesyłka nie dotarła. Mamy nadzieję, że zamówiony towar dotrze do Pana jak najszybciej.
jak zwykle koszt przesyłki zbyt wysoki :))
18.02.2018 12:58