DŁUGI OKRES OCZEKIWANIA
05.10.2015 18:56
pomimo mojej prośby o pilne nadanie została wysłana w późniejszym terminie
05.10.2015 15:42
Dzień dobry, Uczciwa ocena to 3-, fajnie że otrzymałem płyty przed czsaem, szkoda że, odrazu nie resztę, bo nic nie mogłem zrobić, Raben - bardzo dobry kurier, umawia się z Klietem aby mu pasowało, czego już nie można powiedzieć o szenkerze. Przesyłka dopiero wczoraj przyszła a z racji tego że "mu nie pasowało" musze dzisiaj jechać 20Km aby to odebrac. Same płyty najwyższej jakości też nie są, konkurencja (iform.com.pl) nie dość ze ma taniej to lepszej jakości (akryl błyszczy sie jak lustro)
nie ma szyby w moich meblach, po zdjeciach wczesniej bym sie tego nie spodziewał.. musialem meble dac do szklarza i zapłacic dodatkowe 200 złotych, zeby to w miare wygladało jak trzeba. Nie jestem zadowolony. Ogólny przebieg transakcji ok, szybko przyszła paczka.
29.09.2015 09:07
Produkt otrzymałem w nienaruszonym stanie, dobrze zapakowany, wysłany został przez sklep bez zbędnej zwłoki. Niestety pozytywne wrażenia psuje fatalna jakość obsługi firmy kurierskiej: zaczęło się od zdziwienia kuriera, że nie czekam na niego w domu, odesłanie przesyłki na magazyn z obietnicą kontaktu ze strony firmy kurierskiej (oczywiście nikt nie zadzwonił), konieczność wykonania kolejnych kilku telefonów, w końcu przesyłka dotarła ze sporym opóźnieniem. Myślę, że wolałbym nawet otrzymać tą paczkę z za pośrednictwem Poczty Polskiej, niż drogiej i kiepskiej firmy kurierskiej.
28.09.2015 21:59
Pierwsze zamówienie i od razu wtopa przez meble.pl lub schenkera. Opłata za transport 3 paczek wyniosła 310zł a przeciętny kurier zrobiłby to za ułamek tej kwoty. Człowiek płaci za oczko paletowe a dostaje zwykłe miejsce na pace solówki. Bądź co bądź - dział reklamacji stanął na wysokości zadania i temat dogadany z meble.pl
28.09.2015 09:07
Tranzakcja zrealizowana w 100% jednak czas oczekiwania był maksymalny ze wzgledu braków na magazynie. Obsługa nie dokonca wie co sprzedaje,wiec przed zakupem trzeba byc pewnym swojego wyboru,bo czas na reklamacje tez nie jest zbyt długi,Przez wpeowadzenie mnie w bład na infolini,mam teraz jedno akcesorium zbedne bez możliwości zwrotu.
27.09.2015 13:11
droga przesyłka nie wiem z kad ta kwota a miało byc tanio
17.09.2015 22:58
niestety był spory problem i z przesyłką i z kontaktem i z jakoscią obłsugi. Przesyłka została nadana ze złą kwotą, miała być zmieniona-nie została. Przez to paczka przez tydzien krązyła w samochodach kurierów (a dodam, ze to szkło). Dzwoniłam ponad 5 razy na infolinie, obiecywano mi , ze się zajmą sprawą, że oddzwonią..... tylko raz do mnie oddzwoniono. W srode usłyszłałam, ze paczka będzie w czwartek, w czwartek, że bedzie w piątek. przyjechała tydzien później :(
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Przepraszamy za zaistniałą pomyłkę. Informacja o zmianie kwoty pobrania została niezwłocznie wysłana do firmy kurierskiej, lecz z racji godzin wieczornych dyspozycja nie została przekazana kurierowi doręczającemu przesyłkę. Paczka z Pani zamówieniem została zwrócona do nas bez porozumienia z nami, po jej odbiorze nadaliśmy ją do Pani ponownie. Stąd wynikło opóźnienie w dostawie - za co jeszcze raz przepraszamy. Pozdrawiam Bożena Walas
15.09.2015 13:28
Towar dostarczony na czas. Bardzo droga przesyłka
11.09.2015 11:17
Zawiedziony jestem rozkrojem,na niektórych formatkach różnice wymiaru dochodziły do 1 mm ,wyszczerbane krawędzie .Nie jest to dużym problemem ale w przypadku frontów ,które były z płyty meblowe to już stanowi problem.
Obsługa jest uprzejma, co nie zmienia faktu, iż zostałem telefonicznie wprowadzony w błąd odnośnie terminu odbioru towaru. Pracownik poinformował mnie rano, że właśnie rozpakowują towar i popołudniu można odebrać, a potem okazało się, że od rozpakowania musi minąć jeszcze półtorej doby i towar będzie do odbioru pojutrze.
01.09.2015 11:07
W tym zamówieniu:
Czekałem 5 tygodni, rabat 30 zł
30.08.2015 13:58
Długi czas oczekiwania. Po za tym ok.
28.08.2015 13:20
Szafeczka ogolnie fajna,fajny ksztalt ale nie bylo wyboru odnosnie koloru i byl problem ze zlozeniem poniewaz czesci nie sa podpisane.
28.08.2015 09:37
Krzesła miały być dostarczone do 30 dni a dotarły po 60 dniach
28.08.2015 09:08
transakcja jako taka jest pozytywna, ale jak zwykle psuje dobre wrażenie kurier dostarczający przesyłkę. Zjawił się w godzinach mojej pracy, a sam pracuje do godziny 16.00 i nie może mi paczki dostarczyć wieczorem do domu. Prywatne transakcje nie powinny być obsługiwane przez kurierów, którzy nie chcą się dostosować do godzin pracy zamawiających.
26.08.2015 11:19
Ogólnie dobrze, ale mogło być lepiej to już trzecie moje zamówienie i można by się tu przyczepić do źle wywierconych otworów w dwóch szafkach które trzeba było poprawić we własnym zakresie. W poprzednim zamówieniu złe otwory były tylko w jednej szafce. Myślę że w kolejnym zamówieniu będzie wszystko ok. Jeszcze jedna uwaga do kosztów transportu które mogły by być mniejsze, wysyłanie dwóch przesyłek do jednego zamówienie na pewno podwyższa koszty.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Ciągle pracujemy nad udoskonaleniem konfiguratora oraz nad wdrożeniem nowych konstrukcji mebli na wymiar więc za wszelkie uwagi dziękujemy, są one dla nas cenne by móc poprawić jakość naszych usług i wyrobów
przesyłka dotarła, 30 zł za transport da się przełknąć.
04.08.2015 10:00
DOBRY KONTAKT, wersalka OK
03.08.2015 08:31
Ława ma na blacie kilka dużych rys, na które zostały naniesione zaprawki, niestety bardzo widoczne. Było też kilka mniejszych rys. Dostawa bardo szybka bez zarzutów.
30.07.2015 10:37
Wysyłka zamiast w 24 h, dojechała w 4 dni
27.07.2015 22:24
Gałki bardzo ładne, niestety gwinty w nich zrobione są niewłaściwie. Mój mąż na 12 sztuk musiał poprawiać gwint u 10, ale myślę że to wina czyjegoś niedbalstwa. Proszę zmienić producenta na innego, pozdrawiam
27.07.2015 16:44
Dostawa szybka i sprawna. Natomiast towar miał źle nawiercone otwory pod prowadnice na jednej ścianie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres: reklamacje@meble.pl
23.07.2015 17:40
Witam, Wiem, że kupiłem deski w promocji, ale w porównaniu do poprzedniego razu były trochę poharatane.Dobrze, że nie potrzebuję tego do ambitnego projektu, bo bym się musiał nawysilać. Podeślę zdjęcie mailem.
Szybka realizacja zamówienia, towar zgodny z opisem, jednakże krawędzie płyty były nieco uszkodzone, dobrze, że musiałem je przyciąć, bo w przeciwnym wypadku wyglądałyby nieestetycznie. Sądzę, że zostały uszkodzone w trakcie transportu, jednak nie miałem czasu na zwroty.
21.07.2015 21:08
Szkoda ze nikt nie zadzwonił żeby się upewnić czy aby na pewno chcę kupić wykrój o rozmiarach 20 cm na 8 cm za 70 zł omyłkowo wpisałam rozmiar w cm a nie jak było napisane w mm moja wina przyznaję ale jak ktoś to realizował mógł wpaść na pomysł że to pomyłka a tak mam ładny breloczek zamiast blatu
wg oferty - strona: https://www.meble.pl/p1356937,elegancka-lawa-baron-ii.html zamówiliśmy stolik okrągły, a otrzymaliśmy kwadrat. Fakt, że jakość zupełnie przyzwoita, więc ostatecznie, nie chcąc bawić się w odsyłanie ( i dodatkowe koszty) zakup zaakceptowaliśmy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dziękujemy bardzo za informację o błędzie w produkcie. W ramach rekompensaty za niedogodności będzie się kontaktował dział handlowy. Pozdrawiam. Anna Prejsnar
15.07.2015 13:04
Nie mam uwag co do samego produktu. Nie podoba mi się, że wybraliście Państwo dostawców, którzy praktycznie wykonują usługę dostawy pomiędzy godz. 8-12. Zmusiło mnie to do zwolnienia się z pracy, gdyz nie było mozliwość dostawy po godz. 17. Produkt nie jest na tyle mały, aby pozostawić go u sąsiadów, a dodatkowo wcale nie jest tani transport kosztował mnie w tym przypadku ok 140zł. Wskazówka - skorzystajcie Państwo z firm kurierskich dających możliwość późniejszego odbioru niż godz. 12.
Wszystko sprawnie i szybko, niektóre płyty z odpryskami
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Proszę o kontakt z działem reklamacji, postaramy się rozwiązać sytuację. Pozdrawiam dział reklamacji
Wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że kurier nie miał drobnych, aby wydać mi z 200 PLN. Cena za produkt z dostawą była nieco niższa. W związku z tym, trochę do tego interesu dopłaciłem. Zamówienie zrealizowano w kilka dnia, towar był w dobrym stanie i został wniesiony do mieszkania.
08.07.2015 16:26
Z zamówienia jestem jak najbardziej zadowolony. Jedyna uwaga jaką mam to transport. Kierowca nie dał informacji że wyjeżdża i że będzie danego dnia, później zadzwonił z pretensjami dlaczego nikogo nie ma w domu i że już ktoś ma się pojawić ponieważ on ma przesyłkę do dostarczenia, bez jakiegokolwiek zrozumienia że ktoś jest w pracy i chwile może mu zająć dotarcie na miejsce.
Zamówienie zostało wysłane dopiero po tygodniu kiedy to sam się o to upomniałem. Przelew wykonany został kilka minut po złożeniu zamówienia i dlatego nie rozumiem dlaczego tak długo czekano na wysyłkę. Po mojej wiadomsci wszystko zostało błyskawicznie wysłane beż żadnych problemów.
08.07.2015 10:35
Bardzo długi czas oczekiwania na towar, sprzedaż towaru który nie jest w posiadaniu? Data złożenia zamówienia 12-06-2015 10:16:18 Data potwierdzenia: 12-06-2015 10:16:19 Planowany termin wysyłki: 02-07-2015 Zapłacone: 30-06-2015 13:36:17 - tu błąd zapłacone 12-06-2015 Wysłane: 30-06-2015 13:36:17 Zrealizowane: 01-07-2015 14:02:02
02.07.2015 14:48
Wszystko dotarło szybko, jeden wosk pomylony zamiast miękkiego dotarł twardy
02.07.2015 12:54
Po pierwsze ; dostawca miał mylny do mnie telefon i nie dodzwonił się do mnie w dniu 1 lipca ,, po drugie na stronie internetowej dostawca wpisał ,ze przesyłka dostarczona będzie 2 lipca. Stąd 1 lipca przesyłka do mnie nie dotarła mimo ,że Schenker był z towarem i zostawił .....ale tylko AWIZO ,
01.07.2015 21:08
szybka i sprawna dostawa jedno krzesło było lekko uszkodzone na materiale
01.07.2015 08:52
Jeśli chodzi o pomoc i kontakt to jestem bardzo zadowolona. Można wszystkiego się dowiedzieć. Konsultanci bardzo pomocni. Program do konfiguracji bardzo czytelny. Akcesoria szybko wysłane. Natomiast przesyłka mebli opóźniona o ponad tydzień. Po interwencji nadal opóźnienie o kolejne dwa dni. Radzę nie umawiać ekipy do montażu na konkretny dzień, chyba że potwierdzi to już kurier. To też rodzi problem z umówieniem ludzi do rozładunku. Kurier zostawia paletę pod budynkiem i trzeba wnieść samemu, a jak się nie zna dokładnego terminu dostawy to jest ciężko. Sama przesyłka bardzo dobrze spakowana i zabezpieczona. W transporcie raczej nie ma szans aby płyty się uszkodziły. Natomiast sporo płyt na korpusy i półki była lekko uszkodzona - odpryśnięte kawałki okleiny przy brzegach - co prawda od wewnętrznej strony, ale mimo wszytko uważam to za niechlujstwo. Zapłaciłam całą cenę a nie jakąś promocyjną i uważam, że powinnam dostać pełnowartościowy materiał. Same brzegi ABS dobrze wykonane.
Listwa Do Zawieszek CAMAR Dł. 200cm
Listwa ok.
Wkład szufladowy UNI (730/430) 80 tworzywo sztuczne biały
Wkład standardowy. Całkiem ok.
Po raz kolejny zamówione uchwyty przyszły z niewłaściwymi śrubami (niewłaściwa długość), poza tym szybko i sprawnie zrealizowane zamówienie.
21.06.2015 10:09
Zamówienie dotarło niekompletne. Brak 7 prowadników. Zobaczymy, jak pójdzie z reklamacją
15.06.2015 08:41
Sam towar zgodny w 100%. Obsługa w sklepie przy odbiorze, fatalna. Zero zainteresowania klientem. Sam musiałem sobie załadować towar (nie wiem, czy tak powinno być bo nie miałem okazji zapytać, Pan wyjechał z paletą rakiem i poszedł do środka do biura)
Towar zgodny z zamówieniem. ale niestety obie szafki wysokie nawierty miały przesunięte o ok. 2 mm - więc musiałem wiercić na nowo . Odbierając towar w Krakowie kierowca musiał zapłacić 50 zł za paletę o czym nie byłem wcześniej poinformowany.
Listwa montażowa Długość 1000mm
wszystko ok. dobra jakość
06.06.2015 22:59
W tym zamówieniu:
Jeden element nie wykonany zgodnie z zamówieniem . W reklamacji. Reszta OK
05.06.2015 13:42
komentarz neutralny ze względu na zbyt wysoki koszt dostawy, w styczniu koszt przy tym samym produkcie i zbliżonej wadze wyniósł 27 zł a w maju już 59.
Panie i Panowie na infolinii - klasa - kompetentni, życzliwi i chętni do pomocy. Wykonanie zamówienia - klasa - wszystko ładnie, elegancko, itd. Niestety czas oczekiwania na zamówienie zbyt długi, ale to jeszcze nic. Pan w magazynie w Krakowie DRAMAT! Niestety nie zapamiętałem nazwiska, ale miałem styczność już któryś raz. Jak zwykle był niemiły, robiący łaskę. Zachowuję się tak jakby to klient był dla Niego, a nie On dla klienta.
na 20 zamówionych zawiasów MINI 26 jeden uszkodzony, a zamówione listwy niezgodne z przedstawionym rysunkiem na stroie
05.05.2015 09:14
Artykuł jednego rodzaju spośród kliku zamówionych, to jest uchwyt relingu w ilości pięciu sztuk, niskiej jakości (na wszystkich elementach skazy, jak zarysowanie, trwały zaciek). Pozostałe zakupione towary (relingi, zaślepki relingów, kółka i uchwyty meblowe) dotychczas bez zarzutu. Termin realizacji zamówienia wcześniejszy od deklarowanego.
01.05.2015 22:22
Towar zgodny z opisem ale bardzo długi czas oczekiwania na dostawę. Jeśli komuś się nie spieszy polecam.
Uchwyt UR07 Patyna na mosiądzu Rozstaw 96mm
Uchwyt wykonany z materiałów dobrej jakości. Polecam
30.04.2015 11:18
towar zgodny z opisem, mega wolna przesyłka
Odpowiedź sprzedawcy:
Klient w czasie składania zamówienia potwierdził 21-dniowy okres oczekiwania na realizację. Po dostawie od producenta termin ten skrócił się do 5 dni. Klient towar dostał dużo szybciej nić pierwotny termin przewidywał.
22.04.2015 22:00
Wszystko by było ok, gdyby nie fakt, że jeden z trzech zamówionych przeze mnie uchwytów meblowy miał wadę produkcyjną. Po zgłoszeniu wady i wysłaniu zdjęć wadliwego produktu, sprzedawca kazał odesłać owy uchwyt do nich spowrotem. Koszty jednej sztuki ok 8zł uchwyt + 7 zł przesyłka na reklamację. A więc wszystko wyszło około 15 zł.
21.04.2015 19:39