• ulubioneUlubione
  • KoszykKoszyk
  • Menu
Meble.pl https://s1.meble.pl/szablony/meble/assets/images/logo.svg 0,01PLN + Największy internetowy sklep meblowy. Meble do salonu, sypialni i jadalni, kuchnie na wymiar. Szeroki wybór akcesoriów meblowych. +48 17 283 81 00
Langiewicza 33 35-021 Rzeszów, PL
11286 4.8 5.0 1.0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna

Zamówione produkty przyjechały dobrze zapakowane i ucięte na wymiar jaki podałam. Jestem zadowolona

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią 😊 Cieszy nas, że precyzja cięcia, jakość pakowania oraz dbałość o szczegóły spełniły Pani oczekiwania. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Grażyna
10.09.2025 09:51

W tym zamówieniu:

pozytywna

Szybko i sprawnie

Fotel biurowy WING - czarny stelaż

Fotel biurowy WING - czarny stelaż

Ocena 5/5  

Świetny fotel w sam raz dla dziecka. Wygodny, kółka nie rysujące podłogi, solidne i łatwe w złożeniu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię! 😊

Zweryfikowany zakup
Zuzanna
10.09.2025 00:04
pozytywna

Współpraca perfekcyjna. Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za miłe słowa i rekomendacje 😊 Cieszymy się, że zamówienie przebiegło zgodnie z Pani oczekiwaniami.

Zweryfikowany zakup
Renia
09.09.2025 11:25
pozytywna

Bardzo dobra strona do wybpru ksztaltu zamawianego towaru. Dobre wykonanie, przed terminem, Dobra komunikacja z klientem. Odbior osobisty, bez problemow.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za miłe słowa! 😊 Cieszy nas, że proces zamówienia — od wyboru kształtu po odbiór osobisty — przebiegł sprawnie i satysfakcjonująco. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
09.09.2025 10:18

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko zgodnie z zamowieniem

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za podzielenie się opinią! Cieszymy się, że zamówienie spełniło Pana oczekiwania 😊

Zweryfikowany zakup
Klient
09.09.2025 09:22

W tym zamówieniu:

pozytywna

Szybko,sprawnie i dokładnie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię! 😊

Zweryfikowany zakup
Mar
09.09.2025 09:12

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko zgodnie z zamówieniem. Chętnie skorzystam z usług ponownie. Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo nas to cieszy, że jest Pani zadowolona z zamówionego regału na wymiar. Dziękujemy za pozytywną opinię i oczywiście zapraszamy ponownie! 😊

Zweryfikowany zakup
Marta
09.09.2025 08:13

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wysyłka dotarła szybko, bez żadnych problemów. Produkty zgodne z opisem.

Krzesło składane K566 - beżowy

Krzesło składane K566 - beżowy

Ocena 5/5  

Krzesła w tej cenie bardzo miło nas zaskoczyły. Są stabilne, wygodne i przede wszystkim kompaktowe.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za opinię! 😊 Cieszymy się, że przesyłka dotarła szybko i bezproblemowo, a produkty spełniły oczekiwania. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Joanna
06.09.2025 15:26
pozytywna

Transakcja zgodna z zamówieniem , wszystko w jak najlepszym porządku

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię! 😊 Cieszymy się, że wszystko przebiegło zgodnie z oczekiwaniami. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Marcin
06.09.2025 14:39

W tym zamówieniu:

pozytywna

Regał wykonany na wymiar, zgodny z zamówieniem. Dotarł dobrze zapakowany, bez uszkodzeń. Polecam!

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za zaufanie i pozytywną opinię! 😊 Cieszymy się, że regał nasz regał na wymia spełnił oczekiwania i dotarł bezpiecznie.

Zweryfikowany zakup
magda.wi
06.09.2025 09:02

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko sprawnie i bez problemów

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Artur
06.09.2025 08:39
pozytywna

Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
Kuba
05.09.2025 08:59
pozytywna

Dobry kontakt ze sklepem, realizacja zamówienia na czas. Produkt zgodny z opisem w atrakcyjnej cenie. Polecam zakupy :)))

Krzesło BUGGI - naturalny/biały

Krzesło BUGGI - naturalny/biały

Ocena 5/5  

Zgrabne krzesła, wygodne, ładny design. Takie klasyki. Z poduszkami na siedzenia wyglądają uroczo.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy serdecznie za miłe słowa! 😊 Cieszymy się, że kontakt i realizacja zamówienia spełniły oczekiwania, a produkt okazał się trafionym wyborem. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Ewa
04.09.2025 08:35
pozytywna

Pięknie wykonany regał.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo nam miło, że nasz regał na wymiar spełnił Pani oczekiwania. Wysoka jakość wykonania naszych mebli to dla nas priorytet 😊 Dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Marta
03.09.2025 20:43

W tym zamówieniu:

pozytywna

Transakcja przebiegła bezproblemowo i bardzo szybko.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że transakcja przebiegła sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami 😊 Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Artur
03.09.2025 08:16
pozytywna

Kreator sensowny, dobra realizacja usługi.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że nasz konfigurator rozkroju spełnił Pana oczekiwania 😊

Zweryfikowany zakup
Wojciech Reducha
02.09.2025 11:47

W tym zamówieniu:

pozytywna

Jestem zadowolony z zamówienia. Materiał przygotowany idealnie tak jak zamówiłem. Precyzyjnie wszystko przygotowane, obrzeża oklejone perfekcyjnie. Z pewnością jeszcze będę zamawiał. Cenowo też jest dobrze nawet z dostawą.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za tak miłe słowa! 😊 Cieszy nas, że jakość wykonania, precyzja rozkroju i oklejania spełniły Pana oczekiwania. Dziękujemy również za docenienie naszej oferty cenowej. Zapraszamy ponownie – z przyjemnością zrealizujemy kolejne zamówienia!

Zweryfikowany zakup
Dariusz
01.09.2025 09:54

W tym zamówieniu:

pozytywna

Jakość obsługi przedsprzedażowej bez uwag, dostawałem szybkie odpowiedzi na zapytania. Szybka dostawa przez kuriera zamówionych dwóch szafek nocnych. Szkoda tylko, że trzeba było płacić za dostawę każdej szafki oddzielnie, pomimo , że przyszły jednym transportem.

Szafka nocna z dwiema szufladami MADRID - biały mat

Szafka nocna z dwiema szufladami MADRID - biały mat

Ocena 5/5  

Szafki nocne bardzo dobrej jakości, ze złożeniem nie było żadnych problemów. Całkiem dobrze się prezentują przy łóżku sypialnianym. Do wyboru w komplecie są dwa rodzaje uchwytów szuflad: skórzane paski oraz gałki metalowe.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za opinię i cieszymy się, że zarówno obsługa przedsprzedażowa, jak i dostawa spełniły Pana oczekiwania! 😊

Zweryfikowany zakup
Robert
30.08.2025 19:34
pozytywna

Wszystko siper

Szafka RTV 4-drzwiowa SILK - kaszmir mat

Szafka RTV 4-drzwiowa SILK - kaszmir mat

Ocena 5/5  

Komoda przepiękna. Kolor idealny. Trochę było pracy przy zawiasach ale sobie poradziliśmy. Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za opinię! 😉

Zweryfikowany zakup
KB
29.08.2025 21:26
pozytywna

To było moje drugie zlecenie rozkroju płyt meblowych i kolejny raz wszystko przebiegło w jak najlepszym porządku. Zamówienie zostało zrealizowane i wysłane zgodnie z informacją z konfiguratora rozkroju. Płyty docięte i oklejone (brzegi) idealnie. Przesyłka dobrze zapakowana i nic w transporcie nie uległo uszkodzeniu.

Nóżka meblowa NS45 Czarny Mat H=120 mm Stal / szerokość 18 mm

Nóżka meblowa NS45 Czarny Mat H=120 mm Stal / szerokość 18 mm

Ocena 5/5  

Nóżki solidne, dobrze wykonane i pomalowane. Mocowanie tak na prawdę na trzy wkręty gdyż czwarty nawiert jest od środka w samym rogu nóżki tak że praktycznie nie ma jak tam wpasować wkręty. Niemniej trzy wkręty w zupełności wystarczą.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy serdecznie za zaufanie i tak pozytywną opinię! 😊 Cieszymy się, że kolejny raz spełniliśmy Pana oczekiwania i że cały proces – od konfiguratora po dostawę – przebiegł bez zarzutu. Zapraszamy ponownie 😉

Zweryfikowany zakup
MZ
29.08.2025 20:59

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko przebiegło sprawnie i bez kłopotu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię! 😉

Zweryfikowany zakup
Alicja
28.08.2025 20:49
pozytywna

Mebel (szafka) został wykonany starannie i zgodnie z zamówieniem. Zklecenie zostało wykonane szybko a przesyłka była dobrze zabezpieczona, przez co elementy dotarły bez uszkodzeń.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za zaufanie i miłe słowa! Cieszymy się, że szafka spełniła oczekiwania, a cały proces — od wykonania po dostawę — przebiegł sprawnie. Zapraszamy ponownie 😉

Zweryfikowany zakup
Andrzej
28.08.2025 12:43

W tym zamówieniu:

pozytywna

Bardzo dobre rozwiązanie dla żaluzji. Szybka dostawa.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że w naszej ofercie znalazł Pan to, czego potrzebował. Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Marek
28.08.2025 11:43
pozytywna

Łatwa konfiguracja zamówienia. Precyzyjne ciecia. Dostawa w terminie ustalonym. Wszystko w jak najlepszym porządku.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy serdecznie za pozytywną opinię! Cieszymy się, że proces zamówienia przebiegł sprawnie, a jakość cięcia i terminowość dostawy spełniły Pana oczekiwania. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
an
28.08.2025 08:55

W tym zamówieniu:

pozytywna

Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię! 😊

Zweryfikowany zakup
Paweł
28.08.2025 08:12
pozytywna

Jak zwykle, szybko i sprawnie

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za opinię 😊 Cieszymy się, że realizacja zamówienie przebiegła sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami.

Zweryfikowany zakup
Dominik
28.08.2025 08:09
pozytywna

Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię! 😊

Zweryfikowany zakup
RubinWood
27.08.2025 15:02
pozytywna

Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię! 😊

Zweryfikowany zakup
RubinWood
27.08.2025 15:01
pozytywna

Miła i sprawną obsługa dobry kontakt.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że nasza obsługa spełniła Pana oczekiwania 😊 Dziękujemy za opinię!

Zweryfikowany zakup
Bogdan
27.08.2025 12:54
pozytywna

Świetny ,kontakt, wszystko zgodne z ofertą.

Wieszak ścienny EXOTIC BIRDS - multikolor

Wieszak ścienny EXOTIC BIRDS - multikolor

Ocena 5/5  

Bardzo ładny, estetyczny, bardzo dobrze wykonany. Polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że transakcja spełniła Pana oczekiwania 😉

Zweryfikowany zakup
Sławomir
26.08.2025 13:14
pozytywna

Ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię ;)

Zweryfikowany zakup
Tom
26.08.2025 12:12
pozytywna

Dobra jakość :)

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za opinię! Wysoka jakość naszych mebli na wymiar to dla nas priorytet, dlatego cieszy nas, że została doceniona. Dziękujemy i zapraszamy ponownie :)

Zweryfikowany zakup
Magda
25.08.2025 14:31

W tym zamówieniu:

pozytywna

super

Stolik z półką AMBER B - dąb/czarny

Stolik z półką AMBER B - dąb/czarny

Ocena 5/5  

super

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z zakupu w naszym sklepie 😉 Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Roman
24.08.2025 19:16
pozytywna

Wszystko ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię! 😉

Zweryfikowany zakup
Iwona
24.08.2025 15:09

W tym zamówieniu:

pozytywna

Jest to kolejne zamówienie. Zrealizowane perfekcyjnie i przed czasem. Polecam.. .

Odpowiedź sprzedawcy:

Serdecznie dziękujemy za tak miłe słowa oraz zaufanie! Miło nam czytać, że po raz kolejny spełniliśmy Pana oczekiwania 😉

Zweryfikowany zakup
Benedykt
23.08.2025 11:26

W tym zamówieniu:

pozytywna

Super towar super transakcja

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że zarówno zakupiony towar jak i cała transakcja spełniły Pani oczekiwania ;) Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Kacha
23.08.2025 08:29
negatywna

Towar nie został dostarczony do nas w terminie. Pomimo prawidłowo uzupełnionego formularza i podanie nazwy firmy, pracownik firmy robiący list przewozowych nie wpisał danych poprawnie (podał tylko imię i nazwisko, bez nazwy firmy). Przesyłka wróciła, składaliśmy reklamacje. Towar wysłano ponownie i kolejny raz dane na liście przewozowym zostały wpisane błędnie. Musieliśmy sami robić przekierowanie. Rozumiem, że raz można się pomylić, ale po interwencji, należałoby prawidłowo zweryfikować dane.

Zweryfikowany zakup
Sylwia Biniecka
22.08.2025 11:53
pozytywna

Wszystko sprawnie, czytelnie i szybka dostawa

Krzesło z ekoskóry CORBET - czarny/czarny

Krzesło z ekoskóry CORBET - czarny/czarny

Ocena 5/5  

Krzesła rewelacja, wygodne i piękne, tak jak na zdjęciu są pokazane. Montaż dziecinnie łatwy , dodatkowo szybka dostawa .

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że transakcja przebiegła sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami. Dziękujemy za podzielenie się opinią ;)

Zweryfikowany zakup
Ewa
22.08.2025 09:18
pozytywna

Wszystko okej w jak najlepszym porządku bardzo miło i sympatyczna

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię! Miło nam, że transakcja przebiegła zgodnie z oczekiwaniami ;)

Zweryfikowany zakup
Rafał
22.08.2025 09:07
pozytywna

Szybka i sprawna obsługa, polecam.

Wazon ceramiczny FAVOLA LADY 26 - biały/czarny

Wazon ceramiczny FAVOLA LADY 26 - biały/czarny

Ocena 5/5  

Uroczy wazon, który jest ozdobą wnętrza.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za rekomendację! Miło nam, że obsługa spełniła oczekiwania. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Z.
22.08.2025 08:57
pozytywna

profeska

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię! 😉

Zweryfikowany zakup
p.h m.rokita
22.08.2025 08:07
pozytywna

Super. Bardzo dokładnie wykonana szafka. Szybka realizacja i szybka dostawa. Bez marudzenia i łaski 'stolarza'.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za tak miłe słowa! Cieszymy się, że szafka spełniła oczekiwania, a cały proces przebiegł sprawnie. Staramy się, by jakość i terminowość zawsze szły w parze – bez zbędnego marudzenia 😉 Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Marek
21.08.2025 16:17

W tym zamówieniu:

pozytywna

Transakcja przebiegła pomyślnie. Szybko dostarczony towar. Polecam zakupy na meble.pl

Szafka nocna wąska PARIS 2 - szary mat

Szafka nocna wąska PARIS 2 - szary mat

Ocena 4/5  

Bardzo ładna szafka nocna, ale blat był uszkodzony.

Łóżko PARIS 160x200 - szary mat

Łóżko PARIS 160x200 - szary mat

Ocena 5/5  

Piekne łóżko, ale delikatne pod względem materiału( farby), którym jest pokryte.

Komoda PARIS 4+4 - szary mat

Komoda PARIS 4+4 - szary mat

Ocena 5/5  

Przepiękna, duża komoda. Wymieniłam uchwyty na zlote gałki ( kwestią gustu), orginalne były dla mnie za ciemne. Trzeba uważać przy składaniu, bardzo łatwo zarysować mebel.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię i rekomendacje! Cieszymy się, że całość transakcji spełniła Pani oczekiwania. Zapraszamy ponownie :)

Zweryfikowany zakup
Katarzyna
21.08.2025 10:40
pozytywna

bez uwag!

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za podzielenie się opinią! 😊

Zweryfikowany zakup
Jan
21.08.2025 09:05
pozytywna

Szybko sprawnie i zgodne z opisem

Listwa kątowa 92 cm - czarny mat

Listwa kątowa 92 cm - czarny mat

Ocena 5/5  

Pasuje, idealnie czarna, prosta

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że transakcja przebiegła sprawnie, a towar spełnił Pana oczekiwania 😊 Dziękujemy za opinię!

Zweryfikowany zakup
Marek
21.08.2025 08:51
pozytywna

Polecamy serdecznie. Meble wykonane zgodnie z zamówieniem. Solidne i trwałe. Łatwy montaż.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy serdecznie za opinię i rekomendację! Cieszymy się, że nasze meble na wymiar spełniły oczekiwania i mamy nadzieję, że będą długo służyć :)

Zweryfikowany zakup
Salamaga
20.08.2025 09:53

W tym zamówieniu:

pozytywna

Professional, easy to order, everything was good.

Odpowiedź sprzedawcy:

Thank you so much for your kind words! We're glad to hear that everything went smoothly and that you found the ordering process easy. We truly appreciate your feedback!

Zweryfikowany zakup
Rade Radjenovic
20.08.2025 08:34

W tym zamówieniu: