• ulubioneUlubione
  • KoszykKoszyk
  • Menu
Meble.pl https://s1.meble.pl/szablony/meble/assets/images/logo.svg 0,01PLN + Największy internetowy sklep meblowy. Meble do salonu, sypialni i jadalni, kuchnie na wymiar. Szeroki wybór akcesoriów meblowych. +48 17 283 81 00
Langiewicza 33 35-021 Rzeszów, PL
11296 4.8 5.0 1.0
Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna

Wszystko bardzo szybko

Stół rozkładany OSKAR 80/200x80 - dąb cremona torro/kaszmir

Stół rozkładany OSKAR 80/200x80 - dąb cremona torro/kaszmir

Ocena 5/5  

Stolik bardzo solidny, ciezki, nie widzialam tylko ze blaty są nakladanie i nie trzyma sie pod głównym blatem, ale i tak super. Bardzo ladny

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię!

Zweryfikowany zakup
Nat
10.09.2026 08:25
pozytywna

Polecam. Szybka wysyłka, duży asortyment💪👍

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Jacek M.
09.09.2026 15:22
pozytywna

Wszystko ok

Uchwyt listwowy NOMA 0254/256 brąz antyczny Viefe

Uchwyt listwowy NOMA 0254/256 brąz antyczny Viefe

Ocena 5/5  

Super. Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za opinię!

Zweryfikowany zakup
Magdalena
09.09.2026 14:02
pozytywna

Rewelacja! Meble super! Wszystko zgodnie z wymiarami i łatwr do skręcenia. Polecam!

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że nasza szafa na wymiar spełniła Pani oczekiwania 😊 Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
US
09.09.2026 10:43

W tym zamówieniu:

pozytywna

Jak zawsze wszystko w jak najlepszym porządku. Firma do której wracam bez obaw.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za zaufanie oraz podzielenie się opinią 😊

Zweryfikowany zakup
JarekB
09.09.2026 09:22
pozytywna

Z meble pl jestem zawsze zadowolony. Porządną firma.

Ogranicznik kąta otwarcia 86° do zawiasu Clip Top Blumotion 110° - czarny

Ogranicznik kąta otwarcia 86° do zawiasu Clip Top Blumotion 110° - czarny

Ocena 5/5  

Działa

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za miłe słowa oraz zaufanie 😊

Zweryfikowany zakup
Mateusz
09.09.2026 08:08
pozytywna

Wszystko ok

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Piotr
08.09.2026 13:36

W tym zamówieniu:

pozytywna

Szybko sprawnie

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za podzielenie się opinią!

Zweryfikowany zakup
5/5
08.09.2026 10:12
pozytywna

Jestem bardzo zadowolony z jakości paneli. Bardzo ładnie zrobione obrzeża z usłojeniem. Solidna robota!

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię i docenienie jakości 😊

Zweryfikowany zakup
tomasz.lebkichler
07.09.2026 13:24
pozytywna

Wszystko dobrze zabezpieczone

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za podzielenie się opinią 😊

Zweryfikowany zakup
Krzysztof
07.09.2026 08:10

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszysto fajnie przygotowane i co do milimetra docięte

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za miłe słowa! 😊 Cieszymy się, że docenił Pan jakość i precyzję wykonania. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Rafal
04.09.2026 10:18

W tym zamówieniu:

pozytywna

Szybko, sprawnie i bez problemów 👍👍👍 Polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za opinię i rekomendacje! 😊

Zweryfikowany zakup
Stolarstwo Paweł Frankowski
04.09.2026 08:12
pozytywna

transakcja przebiegła sprawnie, towar dobrze zabezpieczony, zastrzeżeń brak - dziękuję i polecam :)

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię. Cieszymy się, że zamówienie przebiegło zgodnie z Pani oczekiwaniami 😊

Zweryfikowany zakup
Ania
03.09.2026 15:02
pozytywna

Fronty przyszły zgodne ze specyfikacją. Jak nie-stolarzowi udało mis ię je bezproblemowo wymienić.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że nasze fronty spełniły oczekiwania i że bez problemu poradził sobie Pan z ich wymianą 😊 Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Janek
03.09.2026 13:49

W tym zamówieniu:

pozytywna

wygodny dojazd do magazynu, pomoc przy załadunku

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
IGO-Plus, Kraków
03.09.2026 13:04
pozytywna

Wieszak piękny. Dotarł szybciej niż wskazywało zamówienie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że udało się zrealizować zamówienie wcześniej, a wieszak spełnił Pani oczekiwania 😊 Dziękujemy za opinię!

Zweryfikowany zakup
AgnieszkaS
03.09.2026 00:01
pozytywna

Wszystko super, obrzeża meblowe wysłane sprawnie i w odcinkach, które potrzebowałem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię! Miło słyszeć, że całość zamówienia przebiegła zgodnie z oczekiwaniami 😊

Zweryfikowany zakup
Pawel
02.09.2026 13:51
pozytywna

Jestem zachwycona regałem. Mebel spełniający w 100% moje oczekiwania. Zakup,transport, bez zarzutów. Polecam!

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za zaufanie i rekomendację! 😊 Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zakupionego regału i że zarówno produkt, jak i obsługa spełniły oczekiwania. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Jolanta Niszczota
02.09.2026 08:12

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko przebiegło sprawnie, nie mam zastrzeżeń do przygotowanych płyt. Na pewno wrócę przy następnej okazji. Polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za opinię i polecenie. Zapraszamy ponownie 😊

Zweryfikowany zakup
Katarzyna
01.09.2026 12:16

W tym zamówieniu:

pozytywna

Sprawnie i szybko.

Kontenerek PRIMA 4 - dąb

Kontenerek PRIMA 4 - dąb

Ocena 4/5  

Jakość kontenera taka sobie. W transporcie wewnętrzne elementy szuflad się poobijały bo są ze słabej płyty, dało się to podkleić i złożyć mebel. Na szczęście nie jest to widoczne, a mebel dało się złożyć i wszystko działa.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywny komentarz 😊

Zweryfikowany zakup
AG-STEEL Sp. z o.o.
01.09.2026 08:12
pozytywna
Zweryfikowany zakup
Maciej
31.08.2026 08:31

W tym zamówieniu:

neutralna

Próbki są super, niestety kurier się nie spisał. Karton oraz jego zawartość zostały mocno uszkodzone. Próbki są pokaleczone z każdej strony, dokładnie w miejscach odpowiadających uszkodzeniom opakowania.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że próbki spełniły oczekiwania, jednak bardzo nam przykro z powodu uszkodzeń powstałych podczas transportu. Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za podzielenie się swoją uwagą.

Zweryfikowany zakup
Michał Stasiak
31.08.2026 07:43
pozytywna

Przedmiot zgodny z opisem, polecam!

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Karolina
30.08.2026 09:36
negatywna

1. Uchwyty do szuflad posiadają za długie śruby montażowe. Byłyby odpowiedniej długości gdyby nie było podfrezowań pod łby śrub (śruby muszą być co najmniej zlicowane z płytą meblową po przykręceniu ze względu na później montowany front). Niestety w jednym uchwycie z powodu zbyt długich śrub uszkodziły się gwinty i nie da się teraz dobrze przykręcić uchwytu. Aby przymocować uchwyty musiałem śruby skrócić. Dodam, że producent uchwytu przewidział montaż na cztery śruby i tyle też jest śrub i otworów w uchwycie w płycie są tylko dwa otwory. 2. Nieprawidłowo wywiercone otwory pod śruby montażowe prowadnic blum. Wszystkie cztery otwory na jedną prowadnicę są na jednej wysokości wykonane, podczas gdy prowadnica ostatni otwór pod śrubę ma "piętro" niżej - stąd nie ma możliwości przykręcenia skrajnej tylnej śruby. Znowu musiałem użyć innych wkrętów aby dobrze przymocować prowadnicę. 3. Płytę HDF na plecy mebla ze względu na okleinę boczną i sposób jej podfrezowania nie można było zlicować w dwóch rogach - trzeba było pilnikiem "dopracować" płytę HDF. 4. Brak w instrukcji montażu informacji jakie wkręty gdzie użyć - w spisie są wyszczególnione jakie są dostarczone - natomiast na poszczególnych stronach instrukcji jest tylko symbol wkrętu a nie jakiego użyć. Można się pomylić i w niewłaściwym miejscu użyć za długiego wkrętu co może spowodować uszkodzenie elementu. 5. W instrukcji montażowej są inne ilości otworów i śrub do użycia a nie realna ilość jaka powinna być w zamówionym meblu. Ogólnie mebel ładny, ale te szczegóły mówią o tym, że brak jakiejkolwiek kontroli jakości wyrobu.

Zweryfikowany zakup
MJ
29.08.2026 19:15

W tym zamówieniu:

pozytywna

Polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za polecenie 😊

Zweryfikowany zakup
Andrzej
29.08.2026 13:51
pozytywna

Transakcja jak najbardziej dobra.Oraz przebieg i obsługa

Gałka GRAF 0109/17 czarny mat Viefe

Gałka GRAF 0109/17 czarny mat Viefe

Ocena 5/5  

Produkt B.D.jakości polecam warto

Uchwyt GRAF MINI 0430/160 czarny szczotkowany Viefe

Uchwyt GRAF MINI 0430/160 czarny szczotkowany Viefe

Ocena 5/5  

Produkt B.D.jakości polecam Warto

Uchwyt GRAF MINI 0430/256 czarny szczotkowany Viefe

Uchwyt GRAF MINI 0430/256 czarny szczotkowany Viefe

Ocena 5/5  

Produkt B.D.jakości Polecam warto

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że transakcja przebiegła zgodnie z oczekiwaniami 😊 Dziękujemy za podzielenie się opinią!

Zweryfikowany zakup
Roman
28.08.2026 22:55
pozytywna

Wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Żadnych zastrzeżeń

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywna opinię! Cieszymy się, że zamówienie przebiegło zgodnie z oczekiwaniami 😊

Zweryfikowany zakup
Łukasz
28.08.2026 22:23

W tym zamówieniu:

negatywna

Zadbano pl- dwukrotne zmienianie daty w ostatniej chwili, musiałem skrócić urlop o jeden dzień . Zmiana na więcej niż trzy dni trzeba płacić za magazynowanie! Mam nadzieję, że nie będę musiał już korzystać z ich usług.

Zweryfikowany zakup
Jodlowski
28.08.2026 11:49

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko bylo ok

Pojemnik na odpady PRAKTIKO 80 potrójny (3x15l) tworzywo sztuczne srebrny

Pojemnik na odpady PRAKTIKO 80 potrójny (3x15l) tworzywo sztuczne srebrny

Ocena 5/5  

Produkt zgodny z opisem

Zweryfikowany zakup
Marzena
27.08.2026 22:48
pozytywna

Dobre meble, łatwe do złożenia. Instrukcja zrozumiała

Płytka nośna do zawieszek, dł. 47mm

Płytka nośna do zawieszek, dł. 47mm

Ocena 5/5  

Zawieszka jak zawieszka. Wisi na niej szawka i nie spada.

Zweryfikowany zakup
Karol
27.08.2026 20:34

W tym zamówieniu:

pozytywna

Wszystko zgodnie z zamówieniem, sprawnie, bez problemów. Odbiór mozliwy przed deklarowanym terminem, także na plus.

Zweryfikowany zakup
D.D.
27.08.2026 16:53

W tym zamówieniu:

pozytywna
Zweryfikowany zakup
Klient
27.08.2026 12:26

W tym zamówieniu:

pozytywna
Zweryfikowany zakup
A.S
27.08.2026 08:44
pozytywna

Szybka, sprawna przesyłka. Porządnie zapakowana. Krzesła zgodne z oczekiwaniami.

Krzesło obrotowe welurowe AZALIA Velvet - zielony Bluvel 78

Krzesło obrotowe welurowe AZALIA Velvet - zielony Bluvel 78

Ocena 5/5  

Produkt zgodny z oczekiwaniami. Bardzo dobrze zapakowany. Porządne krzesła. Polecam!

Odpowiedź sprzedawcy:

Cieszymy się, że krzesła spełniły Pani oczekiwania, a zamówienie przebiegło sprawnie 😊 Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Małgorzata
25.08.2026 09:22
pozytywna

Szybka wysyłka, wcześniej miły i sprawny kontakt telefoniczny.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za pozytywny komentarz 😊

Zweryfikowany zakup
Konrad M
25.08.2026 08:43
pozytywna

Szafka piękna a przesyłka bardzo dobrze zabezpieczona

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za podzielenie się opinią 😊 Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zamówionej szafki. Zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Natalia
25.08.2026 08:26
pozytywna

Polecam, szafki zgodne zamówieniem szybka dostawa.

Szafka nocna z dwiema szufladami RYAN 2S - biały mat

Szafka nocna z dwiema szufladami RYAN 2S - biały mat

Ocena 5/5  

Polecam, szafki zgodne zamówieniem szybka dostawa.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za polecenie! Cieszymy się, że wszystko przebiegło zgodnie z oczekiwaniami 😊

Zweryfikowany zakup
Ela
25.08.2026 08:13
pozytywna

Jak zawsze wszystko w porządku. Szybka realizacja zamówienia z odbiorem osobistym.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Rys
23.08.2026 15:04
pozytywna

Polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za polecenie!

Zweryfikowany zakup
Nina
22.08.2026 12:17
pozytywna

Bardzo szybka realizacja. 10/10

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za najwyższą ocenę! 😊

Zweryfikowany zakup
Krystian
22.08.2026 09:40
pozytywna

Zamówienie przyszło przed czasem, pozatym wszystko w jak najlepszym porządku:)

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊

Zweryfikowany zakup
Daniel
22.08.2026 05:18
pozytywna

Wysłane nawet przed czasem, Dziękuję serdecznie

Biurko PARIS - biały

Biurko PARIS - biały

Ocena 3/5  

Ładne wizualnie biurko, Okleina na rogach była lekko uszkodzona, ponadto sugeruję nie używać wkrętarki tylko zwykłych śrubokrętów, ponieważ na blacie są wybrzuszenia.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za podzielenie się opinią 😊

Zweryfikowany zakup
PN
21.08.2026 21:24
pozytywna

Bardzo dobry kontakt z firmą porządnie wykonany mebel Profwsjonalny transport ( bez uszkodzeń ) w umówione miejsce w wyznaczonym terminie dobra cena za produkt

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię! Miło nam słyszeć, że zamówienie dotarło na czas i spełniło oczekiwania pod względem jakości. Zapraszamy ponownie 😊

Zweryfikowany zakup
Marek
21.08.2026 18:27

W tym zamówieniu:

pozytywna

wszystko super, polecam

Odpowiedź sprzedawcy:

Dziękujemy za polecenie!

Zweryfikowany zakup
Michał
21.08.2026 13:11

W tym zamówieniu:

pozytywna

Oczekiwanie na zamówione hokery trwało sporo czasu, gdyz są produkowane w Danii na zamówienie , ale opłaciło. Przyszły pięknie zapakowane do łatwego skręcenia. Dzisiaj robią wspaniały efekt przy wyspie. Dziękuję

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo się cieszymy, że zamówione hokery spełniły Pani oczekiwania 😊 Mamy nadzieję, że będą Pani długo służyć. Dziękujemy za podzielenie się opinią i zapraszamy ponownie!

Zweryfikowany zakup
Ela
21.08.2026 08:39
pozytywna

Polecam wszystkim meble na wymiar. Łatwe w złożeniu i z dobrych materiałów.

Odpowiedź sprzedawcy:

Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią i miłe słowa o naszych meblach na wymiar 😊

Zweryfikowany zakup
Małgorzata
20.08.2026 20:35

W tym zamówieniu: