Wszystko ok
Odpowiedź sprzedawcy:
Dziękujemy za pozytywną opinię!
19.08.2026 10:15
Wszystko ok. Polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
Dziękujemy za pozytywną opinię!
19.08.2026 06:30
Wykonanie formatek w najwyższej jakości. Wymiary są precyzyjne a jakość oklejania bardzo dobra. Towar zapakowany na palecie bardzo solidnie, godne pochwały. Jedyne co można zasugerować, to zmieszenie cen wysyłek. Cena wysłania europalety to 300 zł, wg mnie jest to zbyt dużo mając na uwadze podpisaną umowę z firmą kurierską, zawierającą lepsze stawki niż te dla Kowalskiego. Generalnie, bardzo polecam firmę, realizują zlecenia błyskawicznie, w bardzo dobrej jakości.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo dziękujemy za tak miłe słowa oraz przekazane sugestie na temat kosztów wysyłki 😊 Cieszymy się, że docenił Pan jakość wykonania, staranne pakowanie oraz sprawną realizację zamówienia. Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie!
Obsługa oddziału warszawskiego na bardzo wysokim poziomie obsługi klienta, odpowiednia w mojej opinii reakcja na reklamację - brak oklejonego frontu. Poza tym jakość i szybkość realizacji zadowalające.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo dziękujemy za docenienie naszej obsługi 😊 Cieszymy się, że mimo potrzeby reklamowania elementu, jakość mebli oraz całość zamówienia spełniło Pana oczekiwania.
Wszystko w najlepszym porządku, termin dostawy dotrzymany, bardzo dobry kontakt z biurem obsługi, produkty idealnie spakowane i zabezpieczone. Jestem bardzo zadowolona i sklep polecam:)
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię oraz polecenie! Cieszymy się, że całość zamówienia spełniła Pani oczekiwania. Zapraszamy ponownie 😊
Świetne wykonanie , dostawa na czas
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię 😊
Piękne, staranne wykonanie. Dobra cena. Dostawa na czas z możliwością wniesienia - firma godnacpolecenia.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo dziękujemy za miłą opinię! 😊 Cieszymy się, że doceniła Pani jakość wykonania, cenę oraz terminową dostawę. Dziękujemy za zaufanie i polecenie!
15.08.2026 22:28
Szybko, niedrogo, solidnie. Elementy idealnie spasowane, a montaż nie wymaga instrukcji (debiloodporny)
Sam produkt spełnia oczekiwania, natomiast był brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu zamówienia o tydzień.
Bardzo wygodne,super się na nich siedzi. Montaż prosty, kolor piękny. Łatwe do czyszczenia. Polecam
13.08.2026 13:45
Płyty dobrze zabezpieczone, precyzyjnie wycięte i nawiercone.
Produkt rewelacyjny
Wszystko solidne, zgodne z opisem
Wszystko w porządku. Jakość OK. Dostawa na czas.
Ponieważ sam szukałem komentarzy o meblach z meble.pl postanowiłem Wam pomóc. Jestem świeżo po skręceniu regału 240x210, szafy z 3 szufladami i regału z niesymetrycznymi półkami oraz dwóch małych kontenerków z szufladami. Wszystkie meble wg mojego projektu i wymiarów. Wrażenia? W życiu, a żyję już 55 lat skręcanie mebli nie sprawiło mi tyle przyjemności. Płyty wykrojone idealnie. Akcesoria o niebo solidniejsze niż typowe meblowe. Wszystko spasowane super! Transport? Wszystkie paczki świetnie zabezpieczone a jedna paleta ważyła ponad 300 kg! Żadnych uszkodzeń. Byłem wielkim sceptykiem a obecnie z czystym sumieniem polecam Wam firmę. Uważam, że wydałem świetnie pieniądze. Mam nadzieję że pomogłem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo dziękujemy za tak szczegółową i miłą opinię! 😊 Bardzo się cieszymy, że nasze meble na wymiar spełniły Pana oczekiwania, a ich montaż okazał się dla Pana taką przyjemnością. Dziękujemy za docenienie zarówno jakości wykonania mebli, jak i sposobu ich zabezpieczenia do transportu. To dla nas ogromna satysfakcja czytać takie słowa! Dziękujemy za zaufanie i życzymy, aby meble służyły przez wiele lat 😊
Polecam
Formatki docięte i oklejone bez zastrzeżeń. Niestety jedna z paczek przyszła z obitym i uszkodzonym rogiem. Ewidentnie wina kuriera, ale warto pomyśleć o lepszym zabezpieczeniem paczek, zwłaszcza narożników.
Bardzo dobry zakup i szybka dostawa.
Sprawnie i szybko
Fajny kreator, szkoda ze nie było jakiejs instrukcji
Zamówiona sklejka przyszła do oddziału w Krakowie uszkodzona. Została wymieniona na pełnowartościową na drugi dzień, niestety po odbiór towaru musiałem przyjechać dwa razy:(
11.08.2026 19:03
👌🤝
11.08.2026 18:47
Towar zamówiłam przez internet. Realizacja zamówienia była natychmiastowa. Przesyłka dotarła bez uszkodzeń.
Odpowiedź sprzedawcy:
Cieszymy się, że realizacja zamówienia przebiegła sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami 😊 Dziękujemy za opinię!
11.08.2026 16:00
wszystko w najlepszym porządku. polecam!
wszystko w najlepszym porządku. polecam!
Odpowiedź sprzedawcy:
Dziękujemy za pozytywną opinię 😊
Bardzo sprawna realizacja, towar swietnie przygotowany, doskonale opisany pod kątem instrukcji, bardzo łatwa forma zamówienia, wszystko zgodne z opisem i krótki czas realizacji.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dziękujemy za tak szczegółową i miłą opinię! 😊 Bardzo się cieszymy, że każdy etap zamówienia spełnił Pani oczekiwania. Dokładamy wszelkich starań, aby proces realizacji zamówienia przebiegał sprawnie i intuicyjnie, dlatego tym bardziej miło nam czytać, że forma zamówienia okazała się łatwa, a produkt w pełni zgodny z opisem 😊
Bezproblemowy, szybki zakup.
09.08.2026 16:21
Super 👌 wymiar się zgadza idealnie
Super dziękuję. Mebel taki jak chciałam. Polecam
Wszystko OK zgodnie z opisem
Wszystko przebieglo zgodnie z planem.Profesjonalizm w pelnym wydaniu.Pllecam.
Meble dostarczono niezabezpieczone. Brakuje srubek i kolkow. Prowadnice nie pasuja do zaciskow na szufladach. Od ponad tygodnia nikt nie reaguje na moje emaile.
Ok dobrze zapakowane, bez problemów, polecam.
08.08.2026 15:17
Zamawiana szafka łazienkowa z szufladami wygląda jakby była zrobiona przez stolarza, wygląda super. Ale instrukcja jest beznadziejna, trochę zgadywanie który element gdzie przykręcić, wygląda jakby nie pasowała do zamawianego mebla albo była od dawna nieaktualizowana.
Bardzo dobry kontakt, ponieważ korygowałam wymiary mebla. Wykonanie bez zarzutu- instrukcja, łatwy montaż.
Wszystko sprawnie i tak jak powinno być.
07.08.2026 10:59
Biorąc pod uwagę trudność i skomplikowane zamówienie jestem pod wrażeniem zarówno pod względem technicznym jak i merytorycznym. Panie w biurze udzielają pełnej informacji, pomagają przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Pan kierownik z pełnym zaangażowaniem opisuje proces produkcji od deski kreślarskiej po finalny efekt zamówienia.. Oczywiście muszą wspomnieć Panów Magazynierów przez duże M. Panowie uśmiechnięci,ogoleni,uczesani, dyskretnie ssajacy miętusy chętnie pomagają.Obsuga wózka widłowego wraz z zapakowaniem do samochodu na najwyższym poziomie. Oczywiście pięć gwiazdek.
Uprzejmi i pomocni. Śliczne meble
Szybko , sprawnie, służą pomocą.
Wszystko w porządku. Polecam
Polecam
07.08.2026 08:38
Produkt zgodny z oczekiwaniami, wygląda dobrze. podczas montażu nie brakowało żadnych elementów, może jedynie papierowej instrukcji którą trzeba wydrukować. Instrukcja montażu nie jest rewelacyjna i dokładnie dopasowana do konkretnego zamówienia i zamiast szczegółów kieruje do szukania w internecie. Najlepiej udaje się montaż intuicyjny. Poza tym wszystko w porządku. Kontakt ze sklepem, transport i kontakt z kurierem Ok
The cupboard (szafka) was damaged in many areas
Mimo informacji o długiej wysyłce dostałam kolejną informację o jej przedłużeniu łącznie około 4 miesiące wysyłka natomiast zamówienie przyszło dużo szybciej po po około 1,5 miesiąca. Bardzo dobry kontakt i stałe informacje na temat zamówienia

Ława CANOA 120x70 - trawertyn/orzech
Bardzo ładny, mimo deklarowanego czasu wysyłki (prawie 3 miesiące) dostałam po nie całym miesiącu od zamówienia maila, o opóźnieniu wysyłki o dodatkowe 1,5 miesiąca natomiast ku mojemu zaskoczeniu stolik przyszedł dużo szybciej bo po około 1,5 miesiąca od zamówienia. Wygląd Anka na zdjęciu jedyny minus to wykończenie. W kilku miejscach okleina nie jest docięta i musiałam sama odciąć nadmiar dodatkowo który na śruby nie do końca wywiercone i nogi od stolika obtarte jakby uderzyły o coś miejscami ale za te pieniądze warto
Odpowiedź sprzedawcy:
Cieszymy się, że finalnie udało się zrealizować zamówienie wcześniej 😊 Dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy ponownie!
05.08.2026 08:20
Transakcja przebiegła sprawnie i bez żadnych problemów. Na każdym etapie realizacji zamówienia otrzymywałam potrzebne informacje. Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z ustaleniami. Jestem bardzo zadowolona z zakupów i z pełnym przekonaniem polecam tego sprzedającego.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dziękujemy za tak pozytywną opinię! 😊 Cieszymy się, że cały proces realizacji zamówienia przebiegł sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami. Dziękujemy za polecenie i zapraszamy ponownie!
Szafka umywalkowa wykonana na czas i bardzo starannie. Sam proces zamawiania poprzez konfigurator jest genialny.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo się cieszymy, że nasz konfigurator okazał się dla Pani wygodny i prosty w obsłudze, a zamówiona szafka spełniła oczekiwania 😊 Dziękujemy za podzielenie się opinią!
Wszystko ok. zamawiałem już kilka razy od meble.pl i póki co nie narzekam :) tym razem było małe zlecenie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny jest Pan zadowolony z naszych usług! Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy na kolejne zakupy 😊




























































































