Biurko jest w miarę stabilne, w dobrej cenie. Dobrze pokryte farba. Aczkolwiek jakość spoin łącząca poszczególne elementy wola o pomstę do nieba. W żadnym miejscu nie ma pełnego przetopu na całym obwodzie rury, co nie tylko obniża estetyczne odczucia co do biurka, ale także jego wartość konstrukcyjna. Firma kurierska dostarczając zamówienie totalnie nie elastyczna, brak kontaktu do kuriera i możliwości zmiany daty dostawy. Biurko ma potencjał, jednak przy wykonaniu coś poszło nie tak.
25.06.2019 20:43
meble pomimo zabezpieczenia styropianem przyszły trochę obite.
10.05.2019 18:13
Musiałem z własnej inicjatywy dopytyeać się dlaczego wysyłka się przeciaga. Oczekuję w takich przypadkach o inicjatywę w odwrotnym kierunku.
30.04.2019 22:05
Długi czas oczekiwania po zapłaceniu .
22.04.2019 20:33
Kurier dywan zostawił w pomieszczeniu ze śmietnikiem, bez zostawienia informacji - traking paczki nie działał. Przesyłka opóźniona tydzień czasu. Nikt ze sklepu o tym nie poinformował a dodzwonienie się do obsługi sklepu było ciężkie. Finalnie, produkty są ładne, ale jakość obsługi jednak mnie nie zadowala.
20.02.2019 09:45
W przypadku zamawiania stołu brakowało możliwości wybrania godziny dowozu oraz wniesienia paczki. Z tego powodu musiałem samemu wnosić duży blat o wadze ponad 50kg. Paczka była w jednym miejscu uszkodzona i ktoś z wielką siłą uszkodził blachę z nierdzewki. Wgniot jest jednak taki, że da się go zignorować i obejść bez reklamacji... Poza tym sama realizacja zamówienia sprawna i bez zarzutu. Obsługa odpowiadała szybko i na bieżąco informowała o przebiegu realizacji. Sama obsługa sklepu na duży plus.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, przykro nam, ale nie ma możliwości wyboru godziny, ponieważ kurierzy dostarczają przesyłki w określonych godzinach na określonym terenie. Niestety nie mamy na to wpływu. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z realizacji zamówienia. Pozdrawiamy.
17.02.2019 17:00
1. Brak uprzedzenia o dostawie - na stronie jest inforamcja o dostawie w ciągu 60.-paru dni, tymczasem, znienacka po ok tygodniu dzwoni kurier czy może dostarczyć meble za 20min. Uwaga do sklepu - warto uprzedzić o dniu dostarcznia towaru, który zajmuje dużo miejsca i wymaga przygotowania się. 2. Transport niby z wniesieniem Ciężkie meble były zamówione z usługą wniesienia. Dostawca po przyjeździe zapytał czy stawiamy paletę przed bramą (a mieszkam na drugim piętrze). Powiedziałem, że nie i że zamawiałem transport z wniesieniem na co usłyszałem, że on sam tego nie wniesie... Zostawiłem małe dzieci w domu i targałem ciężkie paki z kurierem... Nie po to zamawiam transport z wnieniesiem. Co by było gdyby kurier zastał moją żonę a nie mnie? Na pewno nie wniosłaby paczek ważących po kilkadziesiąt kilogramów. Same meble miejscami poprzecierane na krawędziach ale nie na tyle, żeby warto było uruchamiać procedury reklamacyjne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry Panie Krystianie, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zamówione meble spełniają Państwa oczekiwania i będę długo służyć.
17.12.2018 13:05
Wysyłka towaru 3 dni robocze, kontakt w przypadku zamówienia nie był potrzebny
08.12.2018 22:18
kupno na własne ryzyko, drobne uszkodzenie jednego z elementów
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, może Pan dokonać zwrotu lub reklamacji towaru. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
01.07.2018 16:53
Witam, nie wiem jak mam ocenić bo jeszcze nie przyszła..
18.06.2018 08:52
trudno ocenic bo jeszcze zakup do mnie nie dotarł a miał byc w ciagu 48 h...
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. W karcie produktu widnieje informacja, iż wysyłka nastąpi w dwa dni robocze. Dokonując zamówienia 01.06, termin wysyłki został wyznaczony na 05.06. Niestety dopiero za drugim razem udało się kurierowi dostarczyć przesyłkę, dlatego otrzymała ją Pani końcem tygodnia. Mamy jednak nadzieję, że zakupiony fotel spełnia Pani oczekiwania i będzie długo służył.
08.06.2018 07:51
Niestety nie otrzymałam przesyłki w określonym terminie Jednak pracownicy firmy meble.pl starali się pomóc i załagodzić tę sytuację.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie. Cieszymy się, że obsługa sprostała Pani oczekiwaniom i mamy nadzieję, że zakupiony towar będzie Pani długo służył.
17.05.2018 07:56
Przebieg transakcji wydłużony - przysłano mi niewłaściwy produkt, po kontakcie z obsługą, kurier odebrał pomyłkowy towar, a ja po kilku dniach otrzymałam właściwy i ... musiałam powtórnie zapłacić! Obecnie oczekuję na zwrot jednej opłaty - mam taką nadzieję. Wątpię żebym skorzystała drugi raz z tego sklepu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy, że powstałe niedogodności. Dyspozycja zwrotu została przekazana do księgowości - prosimy oczekiwać zwrotu środków.
16.05.2018 19:59
Szybkość transakcji może zadowalająca, ale sklep nie potrafi zapewnić dostarczenia przez kurierów z firm współpracujących w określonym w zamówieniu terminie. Poza tym OK

STÓŁ ROZKŁADANY DO JADALNI MESSA WŁOSKI STYL SONOMA - BIAŁY
Stół wykonany estetycznie. Konstrukcyjnie nie jest dopracowany. Montażyści w zakładzie produkcyjnym nie wiedzą chyba , że potem te elementy ktoś musi złożyć i tutaj zaczynają się schody. Źle zamontowane elementy łączące powodują, że nie można połączyć poszczególnych elementów. Powstają kilku milimetrowe przerwy pomiędzy elementami np. nóg. Stół po zmontowaniu chwieje się, nogę środkowa po złożeniu stołu trzeba przesuwać ręką żeby złapała pion do nóg zewnętrznych. Noga wewnętrzna po rozłożeniu jest chwiejna, żeby zespolić blat stołu trzeba ją przesuwać ustawiać do pionu. Nie wiem jak długo wytrzyma materiał z którego jest wykonany stół, jak szybko sie pokruszy. Gdyby nie wyjazd na urlop to na pewno był w trakcie 14 dni oddał mebel. Na pewno będę reklamował, choć jeszcze dobrze nie zacząłem użytkować. A propos, w trakcie montażu zrobiłem zdjęcia. Przesłałem je do sklepu i osoba, która mnie obsługiwała od razu odpisała, żebym reklamował produkt.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, przepraszamy za powstałe utrudnienie. Niestety nie jesteśmy w stanie zapewnić dostawy o określonej godzinie, gdyż to od kurierów zależy na jakim terenie rozwożą przesyłki o danej godzinie.
08.05.2018 20:52
Czas przesyłki na zamówione meble był właściwie zadowalający. Niedopracowane są formy dostawy i czas dostawy sklepu z firmami kurierskimi. napisałem w uwagach że przesyłka może być odebrana w domu tylko po 15.00 i zostało to zakwestionowane przez sklep, że nie da rady tego załatwić. Kontakt z firmami kurierskimi jest trudny, więc ten temat musi być , do pełnego zadowolenia klienta, dopracowany. Ostatecznie musiałem zmienić adres dostawy do pracy, dobrze że mam takie możliwości, i dopiero wieczorem przewoziłem własnym transportem paczki z meblami z pracy do domu.Kontakt emailowy ze sklepem jest zadowalający.

Ława LISA D DĄB SONOMA
Ława wygląda efektownie, dlatego ja zakupiłem, ale jednak jest. Nie wiem jednak jak będzie się zachowywać okleina na płycie, z której zrobione są części drewniane. Nie były wycięte otwory na przejście śruby łączącej poszczególne elementy. Przecinałem tą okleinę nożem. Sprawia wrażenie bardzo cienkiej, trzeba będzie uważać. Po tygodniu na razie jest OK
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Niestety nie byliśmy w stanie zapewnić Panu dostawy o konkretnej godzinie, ponieważ to firmy kurierskie ustalają w jakich godzinach będą rozwozić przesyłki na danym terenie. Działania przewoźników nie są zależne od nas.
25.04.2018 08:16
musze zgłosić problem z przewoźnikiem przez 2 dni czekałam na paczke piątek 20-tego i poniedziałek 23 a paczki nie ma, w aplikacji Pocztexu napisali sobie 19:59 nieudane doręczenie a ja czekałam i wydzwaniałam na infolinie żeby dowiedzieć się co się dzieje z zamówieniem. O 19:59 nie mogli doreczyc a dostarczają do 20-tej.Paczka EXPRES 24 wysłana 19-tego nie dotarła 23.04.2018. Jestem zmęczona tą dostawą. Proszę o interwencje bo nie mogę 3-ci dzień czekac od rana do nocy
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Firma kurierska poinformowała nas, iż z przyczyn technicznych przesyłka nie mogła zostać dostarczona. W dniu dzisiejszym zostanie podjęta próba dostarczenia Pani przesyłki. Najmocniej przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieję, że zakupiony towar spełni Pani oczekiwania.
23.04.2018 21:05
Meble o umiarkowanym wykończeniu. Stoliki różnią się grubością frezu. Dodatkowo mimo bardzo długiego oczekiwania, dostałam tylko jeden stolik z trzech zamawianych. Następne doszły po tygodniu, ale właśnie różnią się już od pierwszego. Generalnie liczyłam na lepszą jakość.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą pomyłkę w ilości wyprodukowanych dla Pani stolików. Przykro nam, że nie jest Pani w pełni zadowolona z zakupionych produktów, jednak mamy nadzieję, że stoliki będą Pani długo służyć.
23.04.2018 08:57
Szafę otrzymałam po 12 tygodniach od zamówienia i zapłaty (w opisie informacja- 30 dni roboczych) Brak kontaktu w sprawie problemów dotyczących opóźnienia realizacji, kilka razy sama interweniowałam w tej sprawie. Ogromny PLUS za firmę przewozową/ kurierską, Informacja na każdym etapie, punktualność co do godziny oraz wniesienie do mieszkania.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Niestety producent zakończył swoją działalność i trzeba było dłużej poczekać na realizację zaległych zamówień. Jest nam przykro, że dostawa tak znacznie się opóźniła. Mamy jednak nadzieję, że mimo wszystko jest Pani zadowolona z zakupionej szafy.
22.04.2018 20:07
bardzo długi czas trwania realizacki zamówienia
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, czas realizacji zamówienia był długi, ponieważ szafka była produkowana specjalnie dla Pana. Zarówno w karcie produktu, jak i potwierdzeniu złożenia zamówienia, otrzymał Pan informację o terminie realizacji wysyłki. Mimo tego, zamówienie udało się zrealizować tydzień przed wyznaczonym terminem.
10.03.2018 19:32
Średnio
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że jest Pani niezadowolona z zakupionych produktów. Jeśli stwierdziła Pani wadę produktu, prosimy o złożenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pani na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje
28.02.2018 13:51
Jedna rączka była delikatnie zarysowana, w zestawie brakowało mi jednej śruby mocującej. Poza tym wszystko w jak najlepszym porządku ;)
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, cieszymy się, że jest Pan zadowolony z zakupionego produktu. Jeśli zauważył Pan brak lub wadę jednego elementu, zachęcamy do złożenia reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl.
21.01.2018 14:52
Produkt zgodny z zamówieniem i dobrze wykonany. Dostawa opóźniona, kontakt oraz podejście do klienta pozostawia wiele do życzenia.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie oraz utrudniony kontakt. Mamy nadzieję, że mimo tych niedogodności, produkt spełnia Pani oczekiwania i będzie długo służył.
02.01.2018 08:53
Transakcja nie wymaga wielkiego komentarza - Ogólnie wszystko przebiegło ok i tak zawsze powinno być. Dostawa przez mniej znaną firmę kurierską Delta Kurier pozostawia wiele do życzenia. Tylko dlatego, że wzięłam opcję za pobraniem, kurier przyjechał z dostawą 2 raz i z wielką łaską poczekał 10 min. (dostawa była o godzinie 11) Tej firmy nie polecam!
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że jest Pani niezadowolona z usług firmy przewozowej. Niestety nie mamy wpływu na jej działania. Cieszymy się, że transakcje przebiegła pomyślnie i mamy nadzieję, że stół będzie Pani długo służył.
31.12.2017 13:10
Obsługa Klienta na normalnym poziomie - bez szału

SPACE dębowa szafa 4+3 wysoki połysk - dąb sonoma || biały
zamówiłam tą szafę, niestety na jej złożenie zeszło dużo więcej czasu niż przy składaniu szafy polskich producentów. materiał tandeta - kartka papieru, po wypoziomowaniu stoi prosto jednakże drzwiczki każe jest na innej wysokości (nawiercenia były oryginalne)
04.12.2017 17:19
Trochę za długo trzeba czekać na produkt. Poza tym ok.

Taboret rzeźbiony Jagna 1
Taboret bardzo ładny, jednak jego zapach jest bardzo nieprzyjemny, chemiczny. Czapka włożona do pojemnika okropnie śmierdzi, trzeba było ją wyprać. Zostałam zapewniona, że z czasem wywietrzeje. Czekam już 2 tygodnie, a śmierdzi jak śmierdziało. Wydaje mi się, że cena jest zawyżona w stosunku do jakości.
02.12.2017 18:18
dostarczony towar dwa tygodnie po terminie
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie. Zamówione przez Panią łóżko jest produktem importowanym i niestety wszelkie opóźnienia nie są zależne od nas. Jeszcze raz przepraszamy.
25.10.2017 11:49
Pan wystawiający fakturę pracuje szybko i sprawnie. Pani która udziela informacji o produkcie nie ma wystarczającej wiedzy o tym co sprzedaje.
16.10.2017 12:04
Transakcja przebiegła w miarę sprawnie poza jednym szczegółem że paczka została wysłana z kilkudniowym opóźnieniem po telefonie kupującego.
12.10.2017 22:17
zamówiłam kila mebli paczka zamiast dotrzeć w jednej dostawie jest rozbita na kilka czego nie rozumiem, preparat mimo, że fabrycznie zapakowany tak naprawdę jest w 70 % butelki reszta to powietrze, co do kuriera nie mam uwag.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, złożyła Pani zamówienie na pięć różnych produktów, z czego każdy z nich pochodzi od innego producenta. Wysyłamy swoje produkty z magazynów w różnych miejscach w Polsce, stąd też rozbicie ich na kilka dostaw, na bieżąco była Pani informowana o statusie realizacji zamówienia. Natomiast jeśli chodzi o preparaty Comodo, ilość preparatu w środku jest zgodna z deklarowaną przez producenta ilością.
09.10.2017 07:50
Krzesło przyszło od razu, na biurko czekam już prawie 3 tygodnie. Trochę to dziwne że wysyłacie wszystko osobno
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, złożyła Pani zamówienie na dwa różne produkty, pochodzące od dwóch różnych producentów, stąd rozbicie je na dwie części. Termin realizacji na biurko to 21 dni robocze. Wyznaczony termin otrzymania biurka to 3.10.2017. Zostanie Pani poinformowana sms-em jak i e-mailem kiedy zamówienie zostanie do Pani wysłane.
26.09.2017 07:20
Paczka mogłaby być lepiej zabezpieczona - były tylko dwa styropianki po krótszych bokach. Na szczęście komoda nie została uszkodzona. Jedna płyta miała wadę fabryczną - nadmiar kleju pod jednym laminatem (widać sporą górkę).
14.09.2017 21:01
Dobry czas dostawy, jednak minusem jest fatalna instrukcja obsługi, błędy w niej. Kiepsko oznaczone części. Składanie kompletu to tragedia. Po złożeniu meble ładnie wygladaja
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Arkadiuszu, bardzo przepraszamy za słabą jakość instrukcji montażu. Zasugerujemy producentowi, by w przyszłości naniósł w niej poprawki, pozwalające na sprawniejszy montaż. Cieszymy się, że produkt spełnił Pańskie oczekiwania.
19.08.2017 09:32
Śledzenie zamówień poprzez stronę internetową jest niestety niewykonalne. Inne informację można znaleźć w internecie a inne są w rzeczywistości. Nawet po wykonaniu telefonu nie wszystko się zgadzało i ciężko było się dogadać. Mimo, że towar dotarł parę dni temu nadal w zamówieniach widać jakby jeszcze nie przyszedł. Produkty zgodne z opisem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Szanowna Pani, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z dostawą. Były one spowodowane problemami logistycznymi i finalną zmianą przewoźnika dostarczającego zamówienie.
07.08.2017 20:47
Zamówiłem standardowy regał. Doszedł, ale uszkodzony i zamoczony lekko. Pakowanie słabe, ale cena też niewysoka. Machnąłem ręką. Wina kuriera. Zamówiłem 2 meble na wymiar z odbiorem własnym + rozkrój. Pojechałem odebrać. Okazało się, że rozkroju nie ma. Odebrałem co było, ale dostałem płyty ułożone luzem na palecie (spodziewałem się chociaż zafoliowanych) i paczkę z okuciami. Przy montażu okazało się, że brak części kołków i zaślepek na metalowe elementy. Reklamacja - dosłane bez problemu. Na zareklamowany rozkrój czekałem dłuugo. Okazało się, że nie było numeru telefonu w zamówieniu. Pakowanie rozkroju - OK. Zamówiłem rozkrój z odpadami. Dostarczone odpady różniły się od tych, które pokazywał komputer (i były w zamówieniu). Ale machnąłem ręką bo elementy zamówione były OK. Sama aplikacja do zamawiania - bdb. Logistyka - ndst. Jakość mebli. OK, ale: 1 białe plecy z płyty pilśniowej są słabej jakości - łatwo się uszkadzają 2 brak porządnych - plastikowych zaślepek w kolorze płyty przy m
28.07.2017 15:16
Otrzymany produkt w innym kolorze niż zamówiono.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Edyto, w przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
26.07.2017 17:55
Sama transakcja (kupno i wysyłka) odbyła się bardzo szybko i sprawnie. Dosyć późno zostałam powiadomiona o terminie dostawy przesyłki - otrzymałam maila tego samego dnia rano i już 3 godziny później dzwonił od mnie zniecierpliwiony kurier DPD, że stoi pod drzwiami. Kurier oczywiście bardzo niewspółpracujący i dwa dni negocjowaliśmy zanim przywiózł przesyłkę. Niestety dostarczono mi komodę inną niż zmawiałam. Obsługa klienta w meble.pl bardzo profesjonalna. Bardzo sprawnie, bez zbędnych pytań i formalności zorganizowano zamianę. Dwa dni później kurier GLS bez problemów przyjechał z nową paczką i odpowiednimi naklejkami na starą. Wszystko sam załatwił i wyniósł. Sam mebel zgodnie z opisem solidny i ładny. Wart swojej ceny.
26.07.2017 09:43
zakupiłam krzesła i niestety mają nierówne nogi,szafka do butów żle ma wykończony róg klapki do zamykania i pękniętą płytę tylną na rogu ,zgłaszałam na reklamację ale milczą
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Katarzyno, na początku najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zgłoszenie reklamacyjne zostało przez nas przyjęte 17 lipca. Termin rozpatrywania zgłoszonej reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Proszę spodziewać się kontaktu w tym tygodniu.
22.07.2017 15:11
Zakupiłam 3 szt. komód, a 2 szt, z nich są uszkodzone, mają obite ranty. Jestem rozczarowana.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Aneto, w przypadku dostarczenia uszkodzonych mebli ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.
19.07.2017 21:46
Zbyt długie oczekiwanie na dostawę. Ława nie jest w pierwszym gatunku. Posiada zaciski malarskie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Danuto, ława została dostarczona do Pani w czwartym dniu od złożenia zamówienia, po pozytywnej weryfikacji wniosku ratalnego przez bank. Zakupiona przez Panią ława jest produktem importowanym i niestety w tym przypadku nie mamy wpływu na jakość produkcji. Jeśli produkt nie spełnia Pani oczekiwań, ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
15.07.2017 07:57
Zamówienie zrealizowane szybciej niż czas realizacji przy zamówieniu, to na plus. Duży minus za firmę kurierską, Schenker nigdy nie dostarcza paczek na następny dzień roboczy po nadaniu, zawsze tłumaczy się, że coś nie dojechało, że nie zostało nadane, efekt taki, że siedziałam w domu jeden dzień na marne.
05.07.2017 10:52
Zadwkowy kontakt z osobą obsługującą zlecenia. Niby potwierdził wykonanie stolika według podanych wymiarów, ale ostatecznie stolik i tak był niezgodny.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Wojciechu, na początku najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jeśli chodzi o wymiary - z naszego systemu wynika, iż zamówienie zostało złożone u producenta prawidłowo, zgodnie z Pana wytycznymi. Jeśli otrzymany stolik nie spełnia jednak Pana oczekiwań, ma Pan prawo do złożenia reklamacji. Więcej informacji znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
25.06.2017 09:46
Łóżko zgodne z opisem i zdjęciem, szkoda tylko że nie ma zaślepki na śruby
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Olu, przepraszamy za brak zaślepek. Może je Pani uzyskać zgłaszając reklamację. Szczegóły jak to zrobić dostępne są na stronie https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
13.06.2017 08:22
Jestem trochę rozczarowana, jedno z krzeseł było super (czarne), natomiast szare to niestety klasyczny przykład bubla, poza tym miało inny kolor niż zamówione. Nie mam zastrzeżeń do samej transakcji - szybko i sprawnie. Jednak telefoniczna obsługa klienta niezbyt uprzejma.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Anito, sprawdziliśmy w naszym systemie Pani zamówienie - wysłaliśmy odpowiednie kolory krzeseł. Oba modele posiadają czarny korpus, różnica jest jedynie w siedzisku (szary/czarny). Oczywiście ma Pani prawo do zgłoszenia reklamacji, szczegóły dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ W razie pytań czy wątpliwości służymy pomocą. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.
06.06.2017 20:11
informacja o zamownieniu duzy plus, ale juz sam transport to istna tragedia, dopraszanie sie o przewiezienie i prze to wydluzony czas oczekiwania o cale 5 dni ! zdecydowanie nie zakupie juz nic w tym sklepie jezeli nie zmieni sie przewoznik.

KANAPA Z FUNKCJĄ SPANIA TONGA
design produktu oceniam wysoko, forma bardzo zgrabna i ładna, tapicerka raczej średniej klasy, zbyt cienka. Zawias jeden przy zamykaniu jakoś odskakuje, a guzik ze środka już podadł....zaznaczam że mam ją niecały miesiąc. Transport kanapy to jedna wielka KATASTROFA. Musiałam się dopraszać 4 dni o jej przewiezienie, dla dobra sklepu będzie jak przestanie korzystać z dotychczasowych usług kurierskich.
30.05.2017 11:47
Witam, Nie otrzymałem na e-mail instrukcji montażu. Prosiłbym o jej przesłanie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Mikołaju, najmocniej przepraszamy za to niedopatrzenie. Za chwilę otrzyma Pan instrukcję na swoją skrzynkę mailową.
14.05.2017 01:25
Transakcja przebiegła bez żadnych problemów. Towar został dowieziony szybko. Jednak wiele elementów zamówionych przeze mnie mebli było uszkodzonych, pęknietych , nadpęknietych lub utrąconych.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Wojciechu, bardzo nam przykro, że otrzymał Pan uszkodzone elementy. Ma Pan prawo do złożenia reklamacji (do tej pory nie odnotowaliśmy od Pana żadnego zgłoszenia), wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
08.05.2017 09:56
Kontenerek wykonany z płyty meblowej, fronty szuflad z MDF. Niestety podstawa kontenerka, sposób mocowania (jak i sama jakość kółek) spowodowały, że po 2 dniach użytkowania mocowanie jednego z kółek wyłamało się z podstawy. Zdecydowanie nie należy trzymać w kontenerku ciężkich rzeczy takich jak książki.
Moderacja:W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Radosławie, bardzo nam przykro, że kontenerek nie spełnił Pana oczekiwań. Ma Pan prawo do złożenia reklamacji, wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
04.05.2017 13:48
Transakcja przebiegła bez problemu, tak jak mnie poinformowano w e-mailu czas oczekiwania na towar został spełniony, więc nie mam zastrzeżeń. Przesyłka dobrze zapakowana. Czy wrócę do tego sklepu, raczej wątpię bo rozczarowałam się jakością otrzymanego produktu a szkoda, bo sama szafka niczego sobie.
04.04.2017 09:14