• Moje konto
  • Ulubione
  • Koszyk
  • Menu
Wybierz zamówienia:
Ocena
Komentarz
Komentował/a
neutralna

Biurko jest w miarę stabilne, w dobrej cenie. Dobrze pokryte farba. Aczkolwiek jakość spoin łącząca poszczególne elementy wola o pomstę do nieba. W żadnym miejscu nie ma pełnego przetopu na całym obwodzie rury, co nie tylko obniża estetyczne odczucia co do biurka, ale także jego wartość konstrukcyjna. Firma kurierska dostarczając zamówienie totalnie nie elastyczna, brak kontaktu do kuriera i możliwości zmiany daty dostawy. Biurko ma potencjał, jednak przy wykonaniu coś poszło nie tak.

Zweryfikowany zakup
Kasia
25.06.2019 20:43
neutralna

meble pomimo zabezpieczenia styropianem przyszły trochę obite.

DELTA komoda 2D1S w stylu retro

DELTA komoda 2D1S w stylu retro

Ocena 3/5  

na zdjęciu wygląda trochę łaniej niż w rzeczywistości.

Zweryfikowany zakup
ola
10.05.2019 18:13
neutralna

Musiałem z własnej inicjatywy dopytyeać się dlaczego wysyłka się przeciaga. Oczekuję w takich przypadkach o inicjatywę w odwrotnym kierunku.

Biurko, stolik pod komputer EICHE, biały 115 cm, 40085639

Biurko, stolik pod komputer EICHE, biały 115 cm, 40085639

Ocena 5/5  

Trochę się naczekałem, ale w konsekwencji sklep stanął na wysokości zadania i sprawił, że byłem zadowolony. Co ciekawe biurko, które przyszło od niemieckiego producenta nie posiada szkodliwego zapachu,są bez zapachu. Polecam.

Zweryfikowany zakup
Darek
30.04.2019 22:05
neutralna

Długi czas oczekiwania po zapłaceniu .

Stolik NEVADA D CIEMNY ORZECH

Stolik NEVADA D CIEMNY ORZECH

Ocena 4/5  

brak wykończenia na elemencie łączącym nogę z blatem

Zweryfikowany zakup
Adamm
22.04.2019 20:33
neutralna

Kurier dywan zostawił w pomieszczeniu ze śmietnikiem, bez zostawienia informacji - traking paczki nie działał. Przesyłka opóźniona tydzień czasu. Nikt ze sklepu o tym nie poinformował a dodzwonienie się do obsługi sklepu było ciężkie. Finalnie, produkty są ładne, ale jakość obsługi jednak mnie nie zadowala.

Zweryfikowany zakup
Kaja
20.02.2019 09:45
neutralna

W przypadku zamawiania stołu brakowało możliwości wybrania godziny dowozu oraz wniesienia paczki. Z tego powodu musiałem samemu wnosić duży blat o wadze ponad 50kg. Paczka była w jednym miejscu uszkodzona i ktoś z wielką siłą uszkodził blachę z nierdzewki. Wgniot jest jednak taki, że da się go zignorować i obejść bez reklamacji... Poza tym sama realizacja zamówienia sprawna i bez zarzutu. Obsługa odpowiadała szybko i na bieżąco informowała o przebiegu realizacji. Sama obsługa sklepu na duży plus.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, przykro nam, ale nie ma możliwości wyboru godziny, ponieważ kurierzy dostarczają przesyłki w określonych godzinach na określonym terenie. Niestety nie mamy na to wpływu. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z realizacji zamówienia. Pozdrawiamy.

Zweryfikowany zakup
Rafał W.
17.02.2019 17:00
neutralna

1. Brak uprzedzenia o dostawie - na stronie jest inforamcja o dostawie w ciągu 60.-paru dni, tymczasem, znienacka po ok tygodniu dzwoni kurier czy może dostarczyć meble za 20min. Uwaga do sklepu - warto uprzedzić o dniu dostarcznia towaru, który zajmuje dużo miejsca i wymaga przygotowania się. 2. Transport niby z wniesieniem Ciężkie meble były zamówione z usługą wniesienia. Dostawca po przyjeździe zapytał czy stawiamy paletę przed bramą (a mieszkam na drugim piętrze). Powiedziałem, że nie i że zamawiałem transport z wniesieniem na co usłyszałem, że on sam tego nie wniesie... Zostawiłem małe dzieci w domu i targałem ciężkie paki z kurierem... Nie po to zamawiam transport z wnieniesiem. Co by było gdyby kurier zastał moją żonę a nie mnie? Na pewno nie wniosłaby paczek ważących po kilkadziesiąt kilogramów. Same meble miejscami poprzecierane na krawędziach ale nie na tyle, żeby warto było uruchamiać procedury reklamacyjne.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry Panie Krystianie, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zamówione meble spełniają Państwa oczekiwania i będę długo służyć.

Zweryfikowany zakup
Krystian
17.12.2018 13:05
neutralna

Wysyłka towaru 3 dni robocze, kontakt w przypadku zamówienia nie był potrzebny

Krzesło K-201 białe

Krzesło K-201 białe

Ocena 1/5  

Krzesło przyjechało z innymi nogami co bardzo wpływa na estetykę, inaczej wyglada niż na zdjęciu, dlatego reklamuje

Zweryfikowany zakup
Iza
08.12.2018 22:18
neutralna

Ok.

Okrągły stół LARSON

Okrągły stół LARSON

Ocena 5/5  

Ok

Zweryfikowany zakup
Benek
28.11.2018 06:50
neutralna

kupno na własne ryzyko, drobne uszkodzenie jednego z elementów

Garderoba opal ii wieszak lustro szafka na buty / biel

Garderoba opal ii wieszak lustro szafka na buty / biel

Ocena 4/5  

Jakość najwyżej średnia, brak niektórych wkrętów do montażu (brak w ogóle wkrętów do przykręcenia wieszaków, które są plastykowe). Słaba instrukcja montażu

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. Jeśli otrzymał Pan uszkodzony towar, może Pan dokonać zwrotu lub reklamacji towaru. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Paweł
01.07.2018 16:53
neutralna

Witam, nie wiem jak mam ocenić bo jeszcze nie przyszła..

Zweryfikowany zakup
Lucyna
18.06.2018 08:52
neutralna

trudno ocenic bo jeszcze zakup do mnie nie dotarł a miał byc w ciagu 48 h...

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry. W karcie produktu widnieje informacja, iż wysyłka nastąpi w dwa dni robocze. Dokonując zamówienia 01.06, termin wysyłki został wyznaczony na 05.06. Niestety dopiero za drugim razem udało się kurierowi dostarczyć przesyłkę, dlatego otrzymała ją Pani końcem tygodnia. Mamy jednak nadzieję, że zakupiony fotel spełnia Pani oczekiwania i będzie długo służył.

Zweryfikowany zakup
Ssss
08.06.2018 07:51
neutralna

Niestety nie otrzymałam przesyłki w określonym terminie Jednak pracownicy firmy meble.pl starali się pomóc i załagodzić tę sytuację.

NOWOCZESNY TABORET SKANDYNAWSKI ASK BIAŁY

NOWOCZESNY TABORET SKANDYNAWSKI ASK BIAŁY

Ocena 5/5  

estetycznie wykonane ciekawy styl lekkie no i wygodne

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie. Cieszymy się, że obsługa sprostała Pani oczekiwaniom i mamy nadzieję, że zakupiony towar będzie Pani długo służył.

Zweryfikowany zakup
sawicka19
17.05.2018 07:56
neutralna

Przebieg transakcji wydłużony - przysłano mi niewłaściwy produkt, po kontakcie z obsługą, kurier odebrał pomyłkowy towar, a ja po kilku dniach otrzymałam właściwy i ... musiałam powtórnie zapłacić! Obecnie oczekuję na zwrot jednej opłaty - mam taką nadzieję. Wątpię żebym skorzystała drugi raz z tego sklepu.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy, że powstałe niedogodności. Dyspozycja zwrotu została przekazana do księgowości - prosimy oczekiwać zwrotu środków.

Zweryfikowany zakup
Violetta M.
16.05.2018 19:59
neutralna

Szybkość transakcji może zadowalająca, ale sklep nie potrafi zapewnić dostarczenia przez kurierów z firm współpracujących w określonym w zamówieniu terminie. Poza tym OK

STÓŁ ROZKŁADANY DO JADALNI MESSA WŁOSKI STYL SONOMA - BIAŁY

STÓŁ ROZKŁADANY DO JADALNI MESSA WŁOSKI STYL SONOMA - BIAŁY

Ocena 2/5  

Stół wykonany estetycznie. Konstrukcyjnie nie jest dopracowany. Montażyści w zakładzie produkcyjnym nie wiedzą chyba , że potem te elementy ktoś musi złożyć i tutaj zaczynają się schody. Źle zamontowane elementy łączące powodują, że nie można połączyć poszczególnych elementów. Powstają kilku milimetrowe przerwy pomiędzy elementami np. nóg. Stół po zmontowaniu chwieje się, nogę środkowa po złożeniu stołu trzeba przesuwać ręką żeby złapała pion do nóg zewnętrznych. Noga wewnętrzna po rozłożeniu jest chwiejna, żeby zespolić blat stołu trzeba ją przesuwać ustawiać do pionu. Nie wiem jak długo wytrzyma materiał z którego jest wykonany stół, jak szybko sie pokruszy. Gdyby nie wyjazd na urlop to na pewno był w trakcie 14 dni oddał mebel. Na pewno będę reklamował, choć jeszcze dobrze nie zacząłem użytkować. A propos, w trakcie montażu zrobiłem zdjęcia. Przesłałem je do sklepu i osoba, która mnie obsługiwała od razu odpisała, żebym reklamował produkt.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, przepraszamy za powstałe utrudnienie. Niestety nie jesteśmy w stanie zapewnić dostawy o określonej godzinie, gdyż to od kurierów zależy na jakim terenie rozwożą przesyłki o danej godzinie.

Zweryfikowany zakup
GR
08.05.2018 20:52
neutralna

Czas przesyłki na zamówione meble był właściwie zadowalający. Niedopracowane są formy dostawy i czas dostawy sklepu z firmami kurierskimi. napisałem w uwagach że przesyłka może być odebrana w domu tylko po 15.00 i zostało to zakwestionowane przez sklep, że nie da rady tego załatwić. Kontakt z firmami kurierskimi jest trudny, więc ten temat musi być , do pełnego zadowolenia klienta, dopracowany. Ostatecznie musiałem zmienić adres dostawy do pracy, dobrze że mam takie możliwości, i dopiero wieczorem przewoziłem własnym transportem paczki z meblami z pracy do domu.Kontakt emailowy ze sklepem jest zadowalający.

Ława LISA D DĄB SONOMA

Ława LISA D DĄB SONOMA

Ocena 4/5  

Ława wygląda efektownie, dlatego ja zakupiłem, ale jednak jest. Nie wiem jednak jak będzie się zachowywać okleina na płycie, z której zrobione są części drewniane. Nie były wycięte otwory na przejście śruby łączącej poszczególne elementy. Przecinałem tą okleinę nożem. Sprawia wrażenie bardzo cienkiej, trzeba będzie uważać. Po tygodniu na razie jest OK

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Niestety nie byliśmy w stanie zapewnić Panu dostawy o konkretnej godzinie, ponieważ to firmy kurierskie ustalają w jakich godzinach będą rozwozić przesyłki na danym terenie. Działania przewoźników nie są zależne od nas.

Zweryfikowany zakup
GR
25.04.2018 08:16
neutralna

musze zgłosić problem z przewoźnikiem przez 2 dni czekałam na paczke piątek 20-tego i poniedziałek 23 a paczki nie ma, w aplikacji Pocztexu napisali sobie 19:59 nieudane doręczenie a ja czekałam i wydzwaniałam na infolinie żeby dowiedzieć się co się dzieje z zamówieniem. O 19:59 nie mogli doreczyc a dostarczają do 20-tej.Paczka EXPRES 24 wysłana 19-tego nie dotarła 23.04.2018. Jestem zmęczona tą dostawą. Proszę o interwencje bo nie mogę 3-ci dzień czekac od rana do nocy

Tapicerowane krzesło B-9702/4 o interesującym kształcie

Tapicerowane krzesło B-9702/4 o interesującym kształcie

Ocena 5/5  

jestem bardzo zadowolona krzesełko jest takie samo jak to kupiłam wczesniej, wybarwienie skóry tapicerki identyczne bardzo dziekuję

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Firma kurierska poinformowała nas, iż z przyczyn technicznych przesyłka nie mogła zostać dostarczona. W dniu dzisiejszym zostanie podjęta próba dostarczenia Pani przesyłki. Najmocniej przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieję, że zakupiony towar spełni Pani oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
saba1277
23.04.2018 21:05
neutralna

Meble o umiarkowanym wykończeniu. Stoliki różnią się grubością frezu. Dodatkowo mimo bardzo długiego oczekiwania, dostałam tylko jeden stolik z trzech zamawianych. Następne doszły po tygodniu, ale właśnie różnią się już od pierwszego. Generalnie liczyłam na lepszą jakość.

Stolik kawowy RYMDEN - blat 2 cm

Stolik kawowy RYMDEN - blat 2 cm

Ocena 3/5  

Meble o umiarkowanym wykończeniu. Stoliki różnią się grubością frezu. Generalnie liczyłam na lepszą jakość

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą pomyłkę w ilości wyprodukowanych dla Pani stolików. Przykro nam, że nie jest Pani w pełni zadowolona z zakupionych produktów, jednak mamy nadzieję, że stoliki będą Pani długo służyć.

Zweryfikowany zakup
Grażyna
23.04.2018 08:57
neutralna

Szafę otrzymałam po 12 tygodniach od zamówienia i zapłaty (w opisie informacja- 30 dni roboczych) Brak kontaktu w sprawie problemów dotyczących opóźnienia realizacji, kilka razy sama interweniowałam w tej sprawie. Ogromny PLUS za firmę przewozową/ kurierską, Informacja na każdym etapie, punktualność co do godziny oraz wniesienie do mieszkania.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Niestety producent zakończył swoją działalność i trzeba było dłużej poczekać na realizację zaległych zamówień. Jest nam przykro, że dostawa tak znacznie się opóźniła. Mamy jednak nadzieję, że mimo wszystko jest Pani zadowolona z zakupionej szafy.

Zweryfikowany zakup
emilka
22.04.2018 20:07
neutralna

bardzo długi czas trwania realizacki zamówienia

SZAFKA POD TELEWIZOR RTV FRISCO

SZAFKA POD TELEWIZOR RTV FRISCO

Ocena 3/5  

Widoczme uszkodzenia

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, czas realizacji zamówienia był długi, ponieważ szafka była produkowana specjalnie dla Pana. Zarówno w karcie produktu, jak i potwierdzeniu złożenia zamówienia, otrzymał Pan informację o terminie realizacji wysyłki. Mimo tego, zamówienie udało się zrealizować tydzień przed wyznaczonym terminem.

Zweryfikowany zakup
Janusz
10.03.2018 19:32
neutralna

Średnio

Komoda 140cm 6 szuflad biały

Komoda 140cm 6 szuflad biały

Ocena 3/5  

Komoda poobijana,źle spakowana,źle poklejona. Jestem bardzo zawiedziona

REGAŁ 40CM PÓŁKA SZAFKA KSIĄŻKI SEGREGATORY  BIAŁY

REGAŁ 40CM PÓŁKA SZAFKA KSIĄŻKI SEGREGATORY BIAŁY

Ocena 2/5  

Kazdy element z regałów miał uszkodzenia aż brak słów

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że jest Pani niezadowolona z zakupionych produktów. Jeśli stwierdziła Pani wadę produktu, prosimy o złożenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pani na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje

Zweryfikowany zakup
Ewelina
28.02.2018 13:51
neutralna

Jedna rączka była delikatnie zarysowana, w zestawie brakowało mi jednej śruby mocującej. Poza tym wszystko w jak najlepszym porządku ;)

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, cieszymy się, że jest Pan zadowolony z zakupionego produktu. Jeśli zauważył Pan brak lub wadę jednego elementu, zachęcamy do złożenia reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl.

Zweryfikowany zakup
Adrian
21.01.2018 14:52
neutralna

Produkt zgodny z zamówieniem i dobrze wykonany. Dostawa opóźniona, kontakt oraz podejście do klienta pozostawia wiele do życzenia.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie oraz utrudniony kontakt. Mamy nadzieję, że mimo tych niedogodności, produkt spełnia Pani oczekiwania i będzie długo służył.

Zweryfikowany zakup
Justyna
02.01.2018 08:53
neutralna

Transakcja nie wymaga wielkiego komentarza - Ogólnie wszystko przebiegło ok i tak zawsze powinno być. Dostawa przez mniej znaną firmę kurierską Delta Kurier pozostawia wiele do życzenia. Tylko dlatego, że wzięłam opcję za pobraniem, kurier przyjechał z dostawą 2 raz i z wielką łaską poczekał 10 min. (dostawa była o godzinie 11) Tej firmy nie polecam!

Stół S-05 64x102

Stół S-05 64x102

Ocena 3/5  

mam kolor biały. blat ok, choćby jakby taki wyblakły. w blacie nawet dziur nie było zrobionych do przyczepienia nóg. Nogi stołu dospawane do podstawy w bardzo kiepski sposób - naprawdę jak za takie pieniądze, ogólna jakość i wykonanie tego stołu mogłaby być lepsza.

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że jest Pani niezadowolona z usług firmy przewozowej. Niestety nie mamy wpływu na jej działania. Cieszymy się, że transakcje przebiegła pomyślnie i mamy nadzieję, że stół będzie Pani długo służył.

Zweryfikowany zakup
Monika
31.12.2017 13:10
neutralna

Obsługa Klienta na normalnym poziomie - bez szału

SPACE dębowa szafa 4+3 wysoki połysk - dąb sonoma || biały

SPACE dębowa szafa 4+3 wysoki połysk - dąb sonoma || biały

Ocena 1/5  

zamówiłam tą szafę, niestety na jej złożenie zeszło dużo więcej czasu niż przy składaniu szafy polskich producentów. materiał tandeta - kartka papieru, po wypoziomowaniu stoi prosto jednakże drzwiczki każe jest na innej wysokości (nawiercenia były oryginalne)

Zweryfikowany zakup
Bankowiec
04.12.2017 17:19
neutralna

Trochę za długo trzeba czekać na produkt. Poza tym ok.

Taboret rzeźbiony Jagna 1

Taboret rzeźbiony Jagna 1

Ocena 4/5  

Taboret bardzo ładny, jednak jego zapach jest bardzo nieprzyjemny, chemiczny. Czapka włożona do pojemnika okropnie śmierdzi, trzeba było ją wyprać. Zostałam zapewniona, że z czasem wywietrzeje. Czekam już 2 tygodnie, a śmierdzi jak śmierdziało. Wydaje mi się, że cena jest zawyżona w stosunku do jakości.

Zweryfikowany zakup
BB
02.12.2017 18:18
neutralna

dostarczony towar dwa tygodnie po terminie

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie. Zamówione przez Panią łóżko jest produktem importowanym i niestety wszelkie opóźnienia nie są zależne od nas. Jeszcze raz przepraszamy.

Zweryfikowany zakup
biuro
25.10.2017 11:49
neutralna

Pan wystawiający fakturę pracuje szybko i sprawnie. Pani która udziela informacji o produkcie nie ma wystarczającej wiedzy o tym co sprzedaje.

Witryna sosnowa Charlotte 163

Witryna sosnowa Charlotte 163

Ocena 5/5  

Lekka, ładnie wykonana witryna. Zdecydowanie nie klamot. Polecam

Zweryfikowany zakup
Kazia1001
16.10.2017 12:04
neutralna

Transakcja przebiegła w miarę sprawnie poza jednym szczegółem że paczka została wysłana z kilkudniowym opóźnieniem po telefonie kupującego.

Zweryfikowany zakup
bajoo4
12.10.2017 22:17
neutralna

zamówiłam kila mebli paczka zamiast dotrzeć w jednej dostawie jest rozbita na kilka czego nie rozumiem, preparat mimo, że fabrycznie zapakowany tak naprawdę jest w 70 % butelki reszta to powietrze, co do kuriera nie mam uwag.

COMODO PREPARAT IMPREGNUJĄCY DO MEBLI-BYCAST, SKÓRA EKOLOGICZNA

COMODO PREPARAT IMPREGNUJĄCY DO MEBLI-BYCAST, SKÓRA EKOLOGICZNA

Ocena 4/5  

mało preparatu w opakowaniu

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, złożyła Pani zamówienie na pięć różnych produktów, z czego każdy z nich pochodzi od innego producenta. Wysyłamy swoje produkty z magazynów w różnych miejscach w Polsce, stąd też rozbicie ich na kilka dostaw, na bieżąco była Pani informowana o statusie realizacji zamówienia. Natomiast jeśli chodzi o preparaty Comodo, ilość preparatu w środku jest zgodna z deklarowaną przez producenta ilością.

Zweryfikowany zakup
Michalina
09.10.2017 07:50
neutralna

Krzesło przyszło od razu, na biurko czekam już prawie 3 tygodnie. Trochę to dziwne że wysyłacie wszystko osobno

KRZESŁO OBROTOWE QZY-G2B - 6 WARIANTÓW KOLORYSTYCZNYCH

KRZESŁO OBROTOWE QZY-G2B - 6 WARIANTÓW KOLORYSTYCZNYCH

Ocena 5/5  

bardzo wygodne, niewielkie -ale zarówno dla dorosłych jak i dzieci odpowiednie

Odpowiedź sprzedawcy:

Dzień dobry, złożyła Pani zamówienie na dwa różne produkty, pochodzące od dwóch różnych producentów, stąd rozbicie je na dwie części. Termin realizacji na biurko to 21 dni robocze. Wyznaczony termin otrzymania biurka to 3.10.2017. Zostanie Pani poinformowana sms-em jak i e-mailem kiedy zamówienie zostanie do Pani wysłane.

Zweryfikowany zakup
mko
26.09.2017 07:20
neutralna

Paczka mogłaby być lepiej zabezpieczona - były tylko dwa styropianki po krótszych bokach. Na szczęście komoda nie została uszkodzona. Jedna płyta miała wadę fabryczną - nadmiar kleju pod jednym laminatem (widać sporą górkę).

Zweryfikowany zakup
Niebieski
14.09.2017 21:01
neutralna

Dobry czas dostawy, jednak minusem jest fatalna instrukcja obsługi, błędy w niej. Kiepsko oznaczone części. Składanie kompletu to tragedia. Po złożeniu meble ładnie wygladaja

GARDEROBA WIESZAK LUSTRO SZAFKA NA BUTY / BIAŁY

GARDEROBA WIESZAK LUSTRO SZAFKA NA BUTY / BIAŁY

Ocena 3/5  

Fatalna instrukcja obslugi

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Arkadiuszu, bardzo przepraszamy za słabą jakość instrukcji montażu. Zasugerujemy producentowi, by w przyszłości naniósł w niej poprawki, pozwalające na sprawniejszy montaż. Cieszymy się, że produkt spełnił Pańskie oczekiwania.

Zweryfikowany zakup
Średnio zadowolony
19.08.2017 09:32
neutralna

Śledzenie zamówień poprzez stronę internetową jest niestety niewykonalne. Inne informację można znaleźć w internecie a inne są w rzeczywistości. Nawet po wykonaniu telefonu nie wszystko się zgadzało i ciężko było się dogadać. Mimo, że towar dotarł parę dni temu nadal w zamówieniach widać jakby jeszcze nie przyszedł. Produkty zgodne z opisem.

Odpowiedź sprzedawcy:

Szanowna Pani, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z dostawą. Były one spowodowane problemami logistycznymi i finalną zmianą przewoźnika dostarczającego zamówienie.

Zweryfikowany zakup
Zwiedziona
07.08.2017 20:47
neutralna

Zamówiłem standardowy regał. Doszedł, ale uszkodzony i zamoczony lekko. Pakowanie słabe, ale cena też niewysoka. Machnąłem ręką. Wina kuriera. Zamówiłem 2 meble na wymiar z odbiorem własnym + rozkrój. Pojechałem odebrać. Okazało się, że rozkroju nie ma. Odebrałem co było, ale dostałem płyty ułożone luzem na palecie (spodziewałem się chociaż zafoliowanych) i paczkę z okuciami. Przy montażu okazało się, że brak części kołków i zaślepek na metalowe elementy. Reklamacja - dosłane bez problemu. Na zareklamowany rozkrój czekałem dłuugo. Okazało się, że nie było numeru telefonu w zamówieniu. Pakowanie rozkroju - OK. Zamówiłem rozkrój z odpadami. Dostarczone odpady różniły się od tych, które pokazywał komputer (i były w zamówieniu). Ale machnąłem ręką bo elementy zamówione były OK. Sama aplikacja do zamawiania - bdb. Logistyka - ndst. Jakość mebli. OK, ale: 1 białe plecy z płyty pilśniowej są słabej jakości - łatwo się uszkadzają 2 brak porządnych - plastikowych zaślepek w kolorze płyty przy m

Zweryfikowany zakup
Piotrek
28.07.2017 15:16
neutralna

Otrzymany produkt w innym kolorze niż zamówiono.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Edyto, w przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
edyta.dlugosz
26.07.2017 17:55
neutralna

Sama transakcja (kupno i wysyłka) odbyła się bardzo szybko i sprawnie. Dosyć późno zostałam powiadomiona o terminie dostawy przesyłki - otrzymałam maila tego samego dnia rano i już 3 godziny później dzwonił od mnie zniecierpliwiony kurier DPD, że stoi pod drzwiami. Kurier oczywiście bardzo niewspółpracujący i dwa dni negocjowaliśmy zanim przywiózł przesyłkę. Niestety dostarczono mi komodę inną niż zmawiałam. Obsługa klienta w meble.pl bardzo profesjonalna. Bardzo sprawnie, bez zbędnych pytań i formalności zorganizowano zamianę. Dwa dni później kurier GLS bez problemów przyjechał z nową paczką i odpowiednimi naklejkami na starą. Wszystko sam załatwił i wyniósł. Sam mebel zgodnie z opisem solidny i ładny. Wart swojej ceny.

SOFT LINE komoda 4+4 styl retro

SOFT LINE komoda 4+4 styl retro

Ocena 5/5  

Bardzo fajna komoda.Solidna ale dosyć lekka. Tak jak na zdjęciach zgrabna i ładnie się prezentuje w pokoju. Składanie trochę zajmuje ale nic bardziej skomplikowanego niż meble IKEA.

Zweryfikowany zakup
dominika
26.07.2017 09:43
neutralna

zakupiłam krzesła i niestety mają nierówne nogi,szafka do butów żle ma wykończony róg klapki do zamykania i pękniętą płytę tylną na rogu ,zgłaszałam na reklamację ale milczą

Krzesło H-261 CIEMNY BEŻ/CHROM

Krzesło H-261 CIEMNY BEŻ/CHROM

Ocena 3/5  

krzywe nogi

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Katarzyno, na początku najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zgłoszenie reklamacyjne zostało przez nas przyjęte 17 lipca. Termin rozpatrywania zgłoszonej reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Proszę spodziewać się kontaktu w tym tygodniu.

Zweryfikowany zakup
kasiazdanowska78
22.07.2017 15:11
neutralna

Zakupiłam 3 szt. komód, a 2 szt, z nich są uszkodzone, mają obite ranty. Jestem rozczarowana.

KOMODA 120CM SZAFKA 6 SZUFLAD  MALWA M6 BIAŁA

KOMODA 120CM SZAFKA 6 SZUFLAD MALWA M6 BIAŁA

Ocena 2/5  

Zakupiłam 3 szt. komód, z czego 2 szt. posiadają uszkodzenia, obite ranty, które da się zauważyć dopiero po złożeniu. Jestem rozczarowana.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Aneto, w przypadku dostarczenia uszkodzonych mebli ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zweryfikowany zakup
Aneta
19.07.2017 21:46
neutralna

Zbyt długie oczekiwanie na dostawę. Ława nie jest w pierwszym gatunku. Posiada zaciski malarskie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Danuto, ława została dostarczona do Pani w czwartym dniu od złożenia zamówienia, po pozytywnej weryfikacji wniosku ratalnego przez bank. Zakupiona przez Panią ława jest produktem importowanym i niestety w tym przypadku nie mamy wpływu na jakość produkcji. Jeśli produkt nie spełnia Pani oczekiwań, ma Pani prawo do złożenia reklamacji. Wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Danuta Sawała
15.07.2017 07:57
neutralna

Zamówienie zrealizowane szybciej niż czas realizacji przy zamówieniu, to na plus. Duży minus za firmę kurierską, Schenker nigdy nie dostarcza paczek na następny dzień roboczy po nadaniu, zawsze tłumaczy się, że coś nie dojechało, że nie zostało nadane, efekt taki, że siedziałam w domu jeden dzień na marne.

ŁÓŻKO PINKO 160X200 KOLOR GRANATOWY

ŁÓŻKO PINKO 160X200 KOLOR GRANATOWY

Ocena 3/5  

Łóżko ładne. Mocowania stelaża w naszej opinii niemożliwe do założenia. Łózko ma źle podane wymiary, szerokość jest 10cm większa.

Zweryfikowany zakup
martyna.wolnowska
05.07.2017 10:52
neutralna

Zadwkowy kontakt z osobą obsługującą zlecenia. Niby potwierdził wykonanie stolika według podanych wymiarów, ale ostatecznie stolik i tak był niezgodny.

Ława DAKOTA 100/55/48

Ława DAKOTA 100/55/48

Ocena 4/5  

Mebel bardzo fajny. Tylko niestety wykonany niezgodnie ze zleconymi wymiarami. Więc jak będziecie składać zamówienie - to nie wiadomo co dostaniecie...

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Wojciechu, na początku najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jeśli chodzi o wymiary - z naszego systemu wynika, iż zamówienie zostało złożone u producenta prawidłowo, zgodnie z Pana wytycznymi. Jeśli otrzymany stolik nie spełnia jednak Pana oczekiwań, ma Pan prawo do złożenia reklamacji. Więcej informacji znajdzie Pan tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Wojtek
25.06.2017 09:46
neutralna

Łóżko zgodne z opisem i zdjęciem, szkoda tylko że nie ma zaślepki na śruby

Łóżko Lizbona 140x200

Łóżko Lizbona 140x200

Ocena 5/5  

Towar zgodny z opisem i zdjęciem.Szybka wysyłka.

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Olu, przepraszamy za brak zaślepek. Może je Pani uzyskać zgłaszając reklamację. Szczegóły jak to zrobić dostępne są na stronie https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Ola
13.06.2017 08:22
neutralna

Jestem trochę rozczarowana, jedno z krzeseł było super (czarne), natomiast szare to niestety klasyczny przykład bubla, poza tym miało inny kolor niż zamówione. Nie mam zastrzeżeń do samej transakcji - szybko i sprawnie. Jednak telefoniczna obsługa klienta niezbyt uprzejma.

Krzesło ISO CZARNE

Krzesło ISO CZARNE

Ocena 5/5  

krzesało nie budzi zastrzeżeń

Krzesło ISO SZARE

Krzesło ISO SZARE

Ocena 2/5  

Wielkie rozczarowanie (krzesło buja się, jedna z nóg krótsza o ok. 7 mm), żaden z elementów krzesła nie był dokręcony, a niektóre skręcone nieprawidłowo,poza tym zamówiłam krzesło szare, a przysłano mi czarno - szare !

Odpowiedź sprzedawcy:

Pani Anito, sprawdziliśmy w naszym systemie Pani zamówienie - wysłaliśmy odpowiednie kolory krzeseł. Oba modele posiadają czarny korpus, różnica jest jedynie w siedzisku (szary/czarny). Oczywiście ma Pani prawo do zgłoszenia reklamacji, szczegóły dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/ W razie pytań czy wątpliwości służymy pomocą. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zweryfikowany zakup
Anita Kraska - Grzyb
06.06.2017 20:11
neutralna

informacja o zamownieniu duzy plus, ale juz sam transport to istna tragedia, dopraszanie sie o przewiezienie i prze to wydluzony czas oczekiwania o cale 5 dni ! zdecydowanie nie zakupie juz nic w tym sklepie jezeli nie zmieni sie przewoznik.

KANAPA Z FUNKCJĄ SPANIA TONGA

KANAPA Z FUNKCJĄ SPANIA TONGA

Ocena 4/5  

design produktu oceniam wysoko, forma bardzo zgrabna i ładna, tapicerka raczej średniej klasy, zbyt cienka. Zawias jeden przy zamykaniu jakoś odskakuje, a guzik ze środka już podadł....zaznaczam że mam ją niecały miesiąc. Transport kanapy to jedna wielka KATASTROFA. Musiałam się dopraszać 4 dni o jej przewiezienie, dla dobra sklepu będzie jak przestanie korzystać z dotychczasowych usług kurierskich.

Zweryfikowany zakup
olka
30.05.2017 11:47
neutralna

Witam, Nie otrzymałem na e-mail instrukcji montażu. Prosiłbym o jej przesłanie.

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Mikołaju, najmocniej przepraszamy za to niedopatrzenie. Za chwilę otrzyma Pan instrukcję na swoją skrzynkę mailową.

Zweryfikowany zakup
razionalista
14.05.2017 01:25
neutralna

Transakcja przebiegła bez żadnych problemów. Towar został dowieziony szybko. Jednak wiele elementów zamówionych przeze mnie mebli było uszkodzonych, pęknietych , nadpęknietych lub utrąconych.

NAIA biała komoda 4S2D wysoki połysk

NAIA biała komoda 4S2D wysoki połysk

Ocena 4/5  

Mebel bardzo fajny jednak uszkodzone fronty co jest widoczne.

Stolik nocny Naia wysoki połysk - biały

Stolik nocny Naia wysoki połysk - biały

Ocena 4/5  

Zgrabna półeczka

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Wojciechu, bardzo nam przykro, że otrzymał Pan uszkodzone elementy. Ma Pan prawo do złożenia reklamacji (do tej pory nie odnotowaliśmy od Pana żadnego zgłoszenia), wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Paulina
08.05.2017 09:56
moderowana

Kontenerek wykonany z płyty meblowej, fronty szuflad z MDF. Niestety podstawa kontenerka, sposób mocowania (jak i sama jakość kółek) spowodowały, że po 2 dniach użytkowania mocowanie jednego z kółek wyłamało się z podstawy. Zdecydowanie nie należy trzymać w kontenerku ciężkich rzeczy takich jak książki.

Moderacja:

W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy

Odpowiedź sprzedawcy:

Panie Radosławie, bardzo nam przykro, że kontenerek nie spełnił Pana oczekiwań. Ma Pan prawo do złożenia reklamacji, wszelkie informacje na jej temat dostępne są tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zweryfikowany zakup
Ra
04.05.2017 13:48
neutralna

Transakcja ok.

Zweryfikowany zakup
Wojtek
06.04.2017 06:56
neutralna

Transakcja przebiegła bez problemu, tak jak mnie poinformowano w e-mailu czas oczekiwania na towar został spełniony, więc nie mam zastrzeżeń. Przesyłka dobrze zapakowana. Czy wrócę do tego sklepu, raczej wątpię bo rozczarowałam się jakością otrzymanego produktu a szkoda, bo sama szafka niczego sobie.

SZAFKA NA BUTY KALIFORNIA 50

SZAFKA NA BUTY KALIFORNIA 50

Ocena 3/5  

Ogólnie transakcja przebiegła pomyślnie, szafka jest ładna ale wykonanie pozostawia wiele do zyczenia. Mam na myśli płytę powyszczerbiana na rogach drzwczek i poodklejane listwy.

Zweryfikowany zakup
Krystyna
04.04.2017 09:14