- zamówienie dotarło w kilku przesyłkach, oczywiście najważniejsze że jest, ale niestety jeśli się pracuję to dobieranie kilkukrotnie paczki, albo szukanie osoby która będzie mogła to zrobić jest dosyć kłopotliwe. - kolejnym minusem jest to, że mimo dostępnego jednego z zamowionych produktów na portalu, zamówieniu i dokonaniu płatności okazało się że na moje krzesełka muszę czekać ponad 2 tygodnie (Możliwe że czekać będę dłużej... na razie jestem dobrej myśli i mam nadzieję ze do końca miesiąca je zobaczę) + plusem jest na pewno stosunkowo szybka odpowiedź na maile
24.03.2017 11:18
Regal super. Firma kurierska tez bez zastrzezen. Czas realizacji zamowienia zdecydowanie dluzszy niz 48h. Obsluga klientka koszmarna i malo pomocna.
24.03.2017 07:13
Meble są ładne i stabilne,ale sama instrukcja obsługi jest fatalna nad czym powinniście popracować. Poza tym w ostatniej chwili zostałam poinformowana o tym,ze przyjeżdża do mnie kurier nie mając w domu pieniędzy by dokonać zapłaty.A tak się nie robi droga firmo.Zniechęciło mnie to do dalszych zakupów w tym sklepie.
19.03.2017 06:38
Przesyłka szybka. Krzesła ładne, jednak na nogach przy podłodze w dwóch miejscach minimalnie odklejona/oderwana eko-skóra.
16.03.2017 12:56
Kupiłam fiolet który wygląda jak różowe majty. Będę przemalowywać.
Odpowiedź sprzedawcy:
Ze względu na ograniczenia wynikające z techniki zapisu cyfrowego oraz wyświetlania obrazu na poszczególnych urządzeniach elektronicznych kolory mogą odbiegać od rzeczywistych. Jednak oczywiście ma Pani prawo do zwrotu półki, która nie spełnia Pani oczekiwań, możemy także podarować Pani farbę do jej przemalowania. Decyzja należy do Pani. PS. Przyznajemy, że sformułowanie "różowe majty" bardzo przypadło nam do gustu. Do tego stopnia, że rozważamy zmianę nazwy na naszej stronie.
02.03.2017 08:02
Produkty jak w opisie, wszystko ok. Nienormalnie droga wysyłka, absolutnie nie zabezpieczona w sposób pokrywający tak drogą wysyłkę. Wrócę tu tylko wtedy jak w innych sklepach nie będę mogła dostać danego produktu. Nie będę na pewno stałym klientem z przyjemności.
28.02.2017 10:03
Sam w sobie regał jest ok, wszystkie elementy po złożeniu pasują, jednak sposób zabezpieczenia do wysyłki jest tragiczny. Rogi powinny być zabezpieczone co najmniej stretchem. Na zewnątrz przesyłka nie była uszkodzona, jednak po rozpakowaniu okazało się, że rogi są pogniecione, okleina pozrywana, poodklejana, uchwyt połamany - musiałam dokupić, bo nie nadawał się do sklejenia, nowy mebel wygląda na używany, mocno po przejściach. Kupowałam w innej firmie i meble stamtąd przysłano w stanie idealnym, bez żadnej ryski czy skazy. Ze względu na nieprofesjonalne pakowanie więcej nie zamówię niczego na meble.pl, choć do samego produktu nie mam zastrzeżeń.

REGAŁ 40 ARON NA SEGREGATORY SZAFA 5 KOLORÓW
Wpisz komentarz:Sam w sobie regał jest ok, wszystkie elementy po złożeniu pasują, jednak sposób zabezpieczenia do wysyłki jest tragiczny. Rogi powinny być zabezpieczone co najmniej stretchem. Na zewnątrz przesyłka nie była uszkodzona, jednak po rozpakowaniu okazało się, że rogi są pogniecione, okleina pozrywana, poodklejana, uchwyt połamany - musiałam dokupić, bo nie nadawał się do sklejenia, nowy mebel wygląda na używany, mocno po przejściach. Kupowałam w innej firmie i meble stamtąd przysłano w stanie idealnym, bez żadnej ryski czy skazy. Ze względu na nieprofesjonalne pakowanie więcej nie zamówię niczego na meble.pl, choć do samego produktu nie mam zastrzeżeń.
22.02.2017 07:58
Sama obsługa jest Ok, ale dlaczego sprzedają takie buble. Mój czas jest cenny! Teraz muszę zwrócić lampkę.
20.02.2017 22:38
Ocena jest neutralna jako wypadkowa plusów i minusów jakie zaobserwowałem. Powiedziałbym, że gdyby był do wybory kolor szaro-zielony (między zielonym pozytywem i szarym neutralnym) to byłoby to. Plusy: ogromny wybór i elastyczność wykończenia mebli, proces zakupu jest prosty i bezproblemowy, proces dostawy jest świetny, logistyka przejrzysta, informacja o dostawie - bez zarzutu. No i przede wszystkim znalazłem dokładnie to czego szukaliśmy - ładny fotel. Minus jest jeden ale dla mnie poważny. Podany termin dostawy 31 dni roboczych. 31 dni - czytam i widzę miesiąc. Nie jest to szybka dostawa, ale co tam. No i niespodzianka - "dni roboczych" - niby jest napisane, więc nie niespodzianka, 31 dni roboczych to przeszło sześć tygodni. Czemu nie podać, że sześć tygodni? A bo 31 dni to brzmi jak miesiąc, czyli mniej niż sześć tygodni (to brzmi jak miesiac i pół), no a głupi klient nie przeczyta dalej. Czuję się zrobiony w konia.
19.02.2017 17:05
meble ok. kontakt ze sklepem też szkoda tylko że nie można tego powiedzieć o transporcie. Niekompetentni i niemili kontakt z nimi to koszmar.
06.02.2017 12:36
Szybki czas realizacji , łatwy i bez problemu kontakt ze sprzedawca, niestety łóżko uszkodzone podczas transportu.
27.01.2017 09:51
Meble bardzo fajne, ale niestety poduszkę z kotem którą zamawialem po ponad dwoch miesiącach okazało się że jej nie otrzymam.. Gdy bym nie zapytał to pewnie czekał bym na nią do dzisiaj.. Nie wiem jak są nadzorowane zamowienia ale to była tragedia.
22.01.2017 09:12
Po stronie meble.pl nie ma żadnych zastrzeżeń. Natomiast kurier Schenker miał opory aby wnieść towar na 3 piętro, mówiąc że oni tego nie robią. Po lekkiej perswazji ostatecznie towar został wniesiony (stół waży 27kg, a do 30kg powinni dostarczyć pod drzwi), ale nie powinno to tak wyglądać
10.01.2017 09:36
Bez rewelacji, spełnia swoją funkcję choć otwory nie wszystkie były dowiercone i utrudnia to montaż.
27.12.2016 09:51
krzesła piękne, szybka dostawa, niestety jedno krzesło bardzo uszkodzone, pęknięcie w 2 miejscach przy śrubie, w zasadzie ocena neutralna, bo nie wiem jaki będzie przebieg procesu reklamacji, ale zostałam na święta bez kompletu krzeseł.
21.12.2016 09:16
Szybka przesylka jednak towar uszkodzony listwa na dole szafki wyszczerbiona.
20.12.2016 19:16
Na dostawę czekaliśmy ponad 6 tygodni, co wydaje się zbyt długim okresem. Moim zdaniem taka dostawa powinna nie trwać dłużej niż 2 tygodnie.

Biurko komputerowe STELLA - 3 kolory
Biurko jest ciężko złożyć samemu, gdyż druga osoba musi przytrzymać skręcane, zwłaszcza większe jego części. Załączona instrukcja wraz z rysunkami jest nieprecyzyjna. Do niektórych rozwiązań montażowych trzeba dojść samodzielnie, gdyż w żaden sposób nie wynikają one z załączonych rysunków. Ogólne wrażenie dobre, choć nie bardzo dobre. Zastosowana płyta, z której wykonano mebel jest średniej, żeby nie powiedzieć niższej jakości, stąd moja ocena nie jest najwyższa.
15.12.2016 08:30
Nie po raz pierwszy miałam kłopot, gdyż znowu w przesyłce brakowało wszystkich śrub. Zmarnowałam wiele godzin na dopasowanie i zakup.
14.12.2016 10:02
Pieniądze zostały dwa razy pobrane - za zamówienie zapłaciłam przelewem, natomiast kurier przy dostawie zażądał gotówki.Jednego dnia odmówiłam przyjęcia i wyjaśniłam to z konsultantem meble.pl, natomiast kolejnego dnia przyjechał kurier i ponownie zażądał gotówki - niestety domownicy odebrali. Wieczorem kolejny telefon do meble.pl i kolejnego dnia zwrot pieniędzy z przeprosinami. Przeprosiny były, ale ogólnie sytuacja niefajna:( Poza tym konsultanci OK - myślę, że to za przyczyną pani, z którą rozmawiałam pierwszy raz zwrot pieniędzy nastąpił tak szybko. Natomiast pan (konsultant), z którym rozmawiałam telefonicznie po doręczeniu paczki kazał mi napisać reklamację (opisać całą sytuację) i do tego dołączyć zdjęcie listu przewozowego:( Plus dla pani - minus dla pana!

Dywan Happy Bloomingville b959065
Ogólnie OK, aczkolwiek cena jest zdecydowanie za wysoka. Poza tym pieniądze zostały dwa razy pobrane - za zamówienie zapłaciłam przelewem, natomiast kurier przy dostawie zażądał gotówki.Jednego dnia odmówiłam przyjęcia i wyjaśniłam to z konsultantem meble.pl, natomiast kolejnego dnia przyjechał kurier i ponownie zażądał gotówki - niestety domownicy odebrali. Wieczorem kolejny telefon do meble.pl i kolejnego dnia zwrot pieniędzy z przeprosinami. Przeprosiny były, ale ogólnie sytuacja niefajna:(
08.12.2016 14:07
Jestem trochę zawiedziona .Krzesła dotarły ale ich sposób opakowania pozostawia wiele do życzenia. Nie były dobrze zabezpieczone tak więc trochę się zniszczyły , mają otarcia. Wiele rzeczy kupuje przez internet i wszystko dociera nie naruszone. Życze firmie więcej dbałości o towar klienta.
08.12.2016 08:46
Dostawa szybka -dobry kontakt że sprzedającym ale towar pozostawia do życzenia
07.12.2016 18:16
Kanapa średniej jakości nie zadawala Doplata 860 zl.za obicie zobowiazuje tymczasem zwykla bawelniana oblicówka Rozczarowanie Generalnie nie jestem zadowolona
03.12.2016 12:48
Realizacja zamówienia wydłużona o ponad miesiąc. Chyba na linii sklep-dostawca coś nie gra. Sama ława bardzo ciekawa i ładna.
25.11.2016 08:34
Wszystko by było dobrze ale ogólnie zostałem wprowadzony w błąd co niestety wiązało się z pewnymi problemami transportu, ponieważ transport był ustalony na 3 listopada a towar został przywieziony 8 listopada ze względu na to że kurier nie odebrał przesyłki z magazynu. Sama sofa jest bardzo dobra taka jak w ogłoszeniu.
23.11.2016 20:50
bez emocji
14.11.2016 11:30
Towar dostarczony w ustalonym czasie. Mógłby być lepiej zapakowany, widać znaki lekkiego odrapania. Pomysł z mocowaniem szufladki i półki na prowadnicach trzymających się biurka dzięki wkrętom nie był trafiony. Bardzo trudno się wkręca je ręcznie, Gdyby były to śruby montaż byłby o wiele łatwiejszy.
11.11.2016 13:28
Trochę przepłaciłem, gdyż dodatkowo zapłaciłem kurierowi za wniesienie fotela. Sam fotel jest niezły, ale trochę zbyt płytki.
31.10.2016 14:18
Ogólnie na towar czekałam bardzo długo. Płyty biurka były częściowo porysowane, jeden róg zagięty. Opinia bardzo średnia.
27.10.2016 15:47
Zamówienie zrealizowane zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, czyli po ok. 20 dniach od zamówienia. Bez problemów. Minusem jest przewoźnik, który dostarcza towar w godzinach, które nie zawsze są do zaakceptowania, choć z drugiej strony, nie robił problemów z przełożenim dostawy na inny dzień. Generalnie bez większych uwag.

Ekskluzywna ława ze szklanym blatem APOLLO
Ładnie wykonana ława, o nowoczesnym, prostym wzornictwie. Dobrze spasowane wszystkie części. Estetycznie oklejone okleiną elementy z płyty wiórowej. Średnio zdolna manualnie osoba poradzi sobie z samodzielnym złożeniem mebla. Na minus, błędna instrukcja montażu załączona do mebla. W związku z tym wymagało to bardziej uważnego składania i chwili zastanowienia nad kolejnością montażu. Duży minus za mało estetyczne, widoczne z góry, przez przezroczysty szklany blat, uchwyty łączące blat z nogami. Cena produktu do zaakceptowania. Bardzo dobrze zabezpieczone wszystkie elementy w kartonie. Każdy element oddzielnie zabezpieczony folią. Zapakowane w mniejsze kartony i włożone do jednego dużego kartonu zbiorczego. Dodatkowo zabezpieczone grubą tekturą falistą, co powoduje minimalne szanse na uszkodzenia podczas transportu. Jeśli ktoś lubi proste wzornictwo, ta ława może mu się spodobać.
25.10.2016 18:15
Stół prezentuje się dobrze, mam jednak kilka uwag. Przede wszystkim jest duża różnica w kolorystyce /inaczej wygląda próbka prezentowana na stronie sklepu/.Nie jestem zachwycona tym kolorem. Poza tym jakość wykonania stołu nie jest najwyższa. Jest na nim sporo nierówności i tak naprawdę powinnam go odesłać do poprawki. Tylko długie oczekiwanie na stół odwiodło mnie od tego. Jestem więc średnio zadowolona z tego produktu. Projektant tego stołu zasługuje na wielkie uznanie. Wykonawca niestety nie. Obsługa sklepu jest bardzo dobra.
16.10.2016 23:16
Wszystko przebiegło zgodnie z ustaleniami. Wadą jest, że produktu nie można wymienić, ani też zwrócić.

Stół MILLENIUM 200x100
Wpisz komentarz: stół bardzo stabilny. Blat ciemniejszy niż na prezentowanej fotografi. Posiada naturalne pękniecia zwłaszcza przy sękach co oczywiście czyni stół niepowtarzalnym. Jednak nie każdemu takie przerwy i wgłębienia mogą się podobać. Ogólnie stół robi bardzo pozytywne wrażenie.
07.10.2016 09:01
1. Kolor nie jest kremowy tylko biały z odcieniem szarości - to robi różnicę. 2. Kiepska informacja co do sposobu dostarczenia. Mieszkam na 4 piętrze i ważne jest dla mnie, że kurier nie wniesie, muszę się przygotować - zamówić kogoś do wniesienia. Przecież ta informacja może być podana przy artykule. Gdy pytałam przed zakupem, nie mogłam uzyskać odpowiedzi, później dowiedziałam się, że chyba będzie wniesione. Kiedy zadzwoniłam po informacji, że wysyłka jest przygotowana, okazało się, że towar zostanie przed blokiem. To jest ważna informacja. CHYBA robi różnicę. 3. Zapakowane na pół palety, a to jest po prostu karton ok. 200x95x15 cm - to też utrudnia zorientowanie się ile osób będzie potrzebnych. A wystarczy podać wagę paczki i wymiary.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dziękujemy za przesłane sugestie. Waga zamawianego towaru sugerowała możliwość wniesienia przesyłki jednak z racji wysyłki z zewnętrznego magazynu niestety ciężko nam było uzyskać jednoznaczną informacje o sposobie jej przygotowania do transportu. Przepraszamy za brak dokładniejszych informacji o sposobie wysyłki.
06.10.2016 16:21
Ogólnie niezle biurko. kiepskiej jakosci płyta meblowa. uszczerbiony blat biurka w jednym miejscu i do tego szufladka pekła przy skrecaniu. reszta ok.
13.08.2016 20:00
Zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę 1,5 miesiąca. Sprzedają rzeczy których nie mają na stanie.
05.08.2016 09:35
Fotel otrzymałam zgodnie z ustaleniami, ale czas oczekiwania niezwykle długi. Mebel otrzymałam w takim kształcie jak sobie życzyłam. Z kuriera jestem bardzo zadowolona: transport w ustalonym terminie, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym kuriera. Jestem zadowolona.
04.08.2016 21:38
Mebel godny polecenia. Bardzo wygodny. Natomiast firma kurierska dostarczająca mebel- Do wymiany. Kurier uważał że on tu jest PANEM i ja powinienem się dostosować do dogodnego dla niego terminu i godziny dostarczenia przesyłki. Dopiero skuteczna interwencja "Opiekuna" transakcji doprowadziła do dostarczenia mi mebla wtedy gdy byłem w domu. Ale za dodatkową opłatą o której wcześniej nic nie informowano. Brak również opcji dostarczenia towaru z wniesieniem do mieszkania. Nie każdy jest Supermanem który sam wniesie kanapę na 5 piętro a sąsiedzi nie zawsze są obecni.
04.08.2016 09:03
Jakość mebli dosyć słaba. W moim przekonaniu zasługują na ocenę dostateczną.Instrukcja załączona do szafy oraz komody- obraz nędzy i rozpaczy.Transakcja OK
03.08.2016 21:13
30.07.2016 10:58
Transakcja przebiegła pomyślnie. Jednak dość długi czas oczekiwania na towar. Wysyłka w 48h (wysłano wcześniej), a kolejne 4 dni towar spędza w firmie kurierskiej.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dziękujemy za przesłaną opinie. Niestety nie mamy wpływu na opóźnienia ze strony firmy kurierskiej. Przesyłka została odebrana w piątek przed weekendem stąd z pewnością konieczność jej magazynowania przez weekend na terminalu przewoźnika.
14.07.2016 08:47
Dostawa na palecie kilku mebli. Meble mogły by być lepiej osłonięte, gdyż były wgniecenie w opakowaniu zabezpieczającym do granicy ścianek. Nie doszło jednak do uszkodzenia mebli.
29.06.2016 19:40
Dość długo czekałam na realizację zamówienia. myślałam, że okres 21 dni jest orientacyjny i stołek przyjdzie wcześniej.
30.05.2016 18:38
nie otrzymalam uchwytow do szafki a poza tym wporzadku
30.05.2016 16:30
Wpisz komentarz: 1.Czas realizacji-przekroczył 48godzin licząc od momentu zapłaty. 2.Brak instrukcji montażu w języku polskim, choć wystarczą rysunki. a) Przy montażu zastanawiałem się, przez który otwór przykręcić prowadnice szuflad do ścian bocznych komody - za mało wyraźny rysunek lub brak opisu - porady. b) Po osadzeniu szuflad czoła dwóch szuflad w środkowej części komody z jednej strony nie domykają się i lekko sprężynują. Może coś trzeba wyregulować i tego nie ma w instrukcji montażu. 3.Pozytywy: Komody są estetycznie wykonane i były dobrze opakowane w transporcie. Nie brakowało z elementów. 4.Dostawa: W zamówieniu prosiłem o dostawę po 16.00. Komody dotarły około 13.00 - dobrze,że akurat miał je kto odebrać.

Kremowa romantyczna komoda 5s RICHMOND - beżowy
Wpisz komentarz: 1.Czas realizacji-przekroczył 48godzin licząc od momentu zapłaty. 2.Brak instrukcji montażu w języku polskim, choć wystarczą rysunki. a) Przy montażu zastanawiałem się, przez który otwór przykręcić prowadnice szuflad do ścian bocznych komody - za mało wyraźny rysunek lub brak opisu - porady. b) Po osadzeniu szuflad czoła dwóch szuflad w środkowej części komody z jednej strony nie domykają się i lekko sprężynują. Może coś trzeba wyregulować i tego nie ma w instrukcji montażu. 3.Pozytywy: Komody są estetycznie wykonane i były dobrze opakowane w transporcie. Nie brakowało z elementów. 4.Dostawa: W zamówieniu prosiłem o dostawę po 16.00. Komody dotarły około 13.00 - dobrze,że akurat miał je kto odebrać.
18.05.2016 09:41
Kanapa przyjechała do mnie wilgotna. Zostawiłam ja na weekend i na szczęście wyschla, ale to już było niemiłe zaskoczenie. Poza tym telefonicznie i mailowo ustalalam,że chce ciemny kolor kanapy, taki jak na zdjęciu. Nie potrafiono określić jakim materiałem obita jest kanapa zamieszczona w ofercie. Zatem zgodnie ze wskazówkami napisałam to w komentarzu, wybierając kolor najbardziej zbliżony do tego na zdjęciu. Chyba nie wzięto pod uwagę moich próśb bo kanapa przyszła w kolorze niebieskim zamiast granatowym.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Kanapa została zlecona do wykonania zgodnie z wybranymi tkaninami jak również kolorami, które zostały opisane przy składaniu zamówienia. Został wybrany materiał najbardziej zbliżony do realnego koloru sofy, której zdjęcie Pani wskazała. Zamieszczone zdjęcia mają charakter poglądowy i kolorystyka jest uzależniona od ustawień monitora. Jeśli uważają Państwo, że kolorystyka otrzymanej kanapy odbiega od zamieszczonej w karcie produktu, proszę o przesłanie zdjęć do działu reklamacji. Dodatkowo proszę zamieścić uwagę odnośnie wilgotnej kanapy.
10.05.2016 09:45
Transakcja przebiegła poprawnie, natomiast obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia klasyczna spychologia- zapłaciłeś to czekaj, dużo lepiej wygląda to bezpośrednio u producenta
29.04.2016 09:33
Prosta komoda, proste części, zbyt wysoka cena.
26.04.2016 19:20
22.04.2016 15:52
Od momentu zakończenia transakcji, wysyłka trwała dłużej niż 48h o czym informuje wasza strona.
20.04.2016 12:17
Ponad tydzień to jak dla mnie za długi czas oczekiwania chociaż w regulaminie mają 31dni na dostawę. Kontakt ze sprzedającym oki. Szafa, którą zamówiłam przyszła uszkodzona (pęknięta płyta) jednak to może być wina kuriera. Natomiast uważam, że sprzedający powinien zamieścić informację o grubości płyty-12mm co powoduje, że mebel jest słabiej jakości (w tej samej cenie mogłam zamówić szafe o tych samych wymiarach i grubości płyty 16mm). Oprócz jakości mebla reszta bez zarzutu.
16.04.2016 22:26