Czas oczekiwania na produkt- 63 dni robocze- takie info otrzymałam po zakupie na mejla, nie było jej na www. Inaczej odstąpiłabym od zakupu. Moja rada- nie wstawiać na stronę internetową towarów, których nie ma się na stanie.
24.08.2020 12:05
Za długo po opłaceniu czekałam na towar
20.08.2020 20:36
produkt sam w sobie bardzo ładny estetyczny, praktyczny, jednak blat jest tak miękki jak plastelina, producent powinien dodawać szkło na blat, bo zrobił się problem, mniejszym problemem byłoby dołożenie kosztu szyby, po 2 tygodniach użytkowania mam już małe wżery, a dodam że użytkuje go sam, ogólnie nie polecam ze względu na blat który robi różnicę

Stół rozkładany FERGUSON 160x90 - naturalny/czarny
produkt sam w sobie bardzo ładny estetyczny, praktyczny, jednak blat jest tak miękki jak plastelina, producent powinien dodawać szkło na blat, bo zrobił się problem, mniejszym problemem byłoby dołożenie kosztu szyby, po 2 tygodniach użytkowania mam już małe wżery, a dodam że użytkuje go sam, ogólnie nie polecam ze względu na blat który robi różnicę
18.08.2020 07:11
ze strony sklepu wszystko w porzadku, natomiast wielki minus za firme kurierska pekaes, nigdy wiecej nic nie kupie w tym sklepie dopoki towar bedzie przez nich dostarczany
08.08.2020 10:46
Miała być biała, przyszła szara.... Poza tym czas oczekiwania taki jak na kontener z Chin. Ogölnie produkt ładny...
08.08.2020 08:19
Słabej jakości produkty
06.08.2020 11:49
Srednia jakos wykonania materialu. Silowniki dzialaja bardzo nierowno. Poza tym wszystko bardzo dobrze.
06.08.2020 10:41
Gdyby nie rdza to wszystko byloby dobrze
05.08.2020 06:49
Bardzo długi termin realizacji ,towar dostarczono nie naruszony i solidnie zapakowany
04.08.2020 20:47
Nie są aż tak stabilne
30.07.2020 13:16
Fotel piękny! przesyłka szybko! ale na tak twardym podłożu nigdy wcześniej nie siedziałam 😤
23.07.2020 07:00
zakupiona komoda została dostarczona szybko i nie mam zastrzeżeń. Biurko przyjechało z opóźnieniem, zapakowane byle jak. Jedna noga podrapana. Chciałam mebel zwrócić, ale uzyskałam odpowiedź ,że pobranie faktury uniemożliwia zwrot, jedynie wymianę uszkodzonego elementu. Nie jest to zgodne z prawem, gdyż f.vat zwrotu nie uniemożliwia. Opiekunka mojego zamówienia jest stworzona do wyższych celów i odpowiadanie na maile ją męczy. Póki co, nie kupię nic na meble.pl
15.07.2020 12:21
Neutralna przez pierwszego dostawcę, ktory nie dostarczył przesyłkę.
10.07.2020 12:15
Zamówiliśmy u Państwa szafę i komodę ale do tej pory nie otrzymaliśmy towaru? Fakturę dostaliśmy. Co w takiej sytuacji?
30.06.2020 08:26
Długi czas oczekiwania na realizację 4 tygodnie. Poza tym wszystko w porządku.
22.06.2020 16:31
Jeśli chodzi o zamówienie mebli realizacja w umówionym terminie. Natomiast kompletny brak informacji o umówieniu sobie we własnym zakresie wnoszenia mebli co rodziło nieprzyjemną sytuację z aroganckim i beszczelnym kierowcą . Realizacja dywanu nie doszła do skutku z powodu Covidu .przedłużenie od 2 msc realizacji. Duży minus za brak informacji z tego tytułu.
05.06.2020 09:45
Baaardzo długi czas oczekiwania. Około 1,5 miesiąca na chodniczek łazienkowy.
29.05.2020 11:53
Jakość wykonania średnia. Ponadto śruby uszkodzone
29.05.2020 07:41
Długi czas oczekiwania
27.05.2020 09:45
Dziękuję za szybką dostawę ale minus dla firmy kurierskiej kilkanaście kg. musiałam wnieść sama na 3 piętro . Pozdrawiam
22.05.2020 15:29
Nikt mnie nie poinformował, że dostawa nie obejmuje usługi wniesienia a przy takim gabarycie mebla ta informacja jest dość istotna!!
20.05.2020 07:07
Ciężko ocenić coś, kiedy się jeszcze tego nie dostało. Płacę już raty, a mebli brak. Kontakt ze sprzedawcą przeciętny, raz odpisze, a raz nie.

Komoda OSLO 3D3S - biały/dąb sonoma
Ciężko dodać opinie na temat produktu, którego nadal nie mam i czekam już miesiąc. Napewno jest piękna, ale mi ciężko to określić. Niestety dalej nie mam odpowiedzi kiedy dostanę komodę, a raty już płacę. Byłoby mi bardzo miło gdyby ktoś się ze mną w końcu skontaktował, bo już nawet nie odpisujecie na mailem
19.05.2020 08:19
Produkt kiepski
09.05.2020 10:35
Byłem o wszystkim informowany na bieżącą. Ale czas oczekiwania był niesamowicie długi. Produkt zamówiony 29.02 a u mnie był dopiero 27.04. prawie dwa miesiące
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Zamówiony przez Pana produkt był robiony na zamówienie, stąd tak długi czas oczekiwania. Pozdrawiamy i mamy nadzieję, że zamówiona sofa spełnia Pana oczekiwania.
09.05.2020 08:20
Bez szału, krzesło już u mnie, ale była pomyłka w kolorze, potem jakieś problemy z kurierem i dość długie oczekiwanie na wymianę. Słaby kontakt ze strony sklepu, nie wiedziałem za bardzo co się dzieje.
01.05.2020 14:34
Przesyłka dostarczona w terminie. Niestety sama ława pozostawia wiele do życzenia, instrukcja jest błędnie napisana, skręcona ława lekko się chwieje, brakuje kilku drobnych elementów typu zaślepki, które by powodowały, że wygląda to schludnie.
08.04.2020 09:30
konstrukcja mogłaby być lepiej dopracowana (nogi nie trzymają pionu). Stolik sam w sobie bardzo ładny.
06.04.2020 07:42
Jakość krzeseł dostateczna, długi czas oczekiwania na jedno z nich, kontakt niewystarczający. Jako projektant polecający od lat produkty Meble.pl swoim klientom, spodziewałam się lepszej obsługi...
21.03.2020 07:50
Meble przyjechały uszkodzone na narożnikach, jedno siedzisko pęknięte. Poza tym wszystko w porządku.
27.01.2020 08:55
Zamówienie wysłane szybko, jednak niestety nie jest kompletne (brakowało niektórych drobnych elementów).
13.01.2020 10:09
mam Zastrzeżenia co do wysyłki pufy. Sklep deklaruje 3 dni natomiast w moim przypadku nie było to zgodne z rzeczywistością.
02.01.2020 17:06
Firma przewozowa DHL uszkodził mebel w kilku miejscach. Produkt zgodny z opisem.
01.01.2020 18:27
Dostawa co prawda szybka i zgodna z opisem. Niestety produkt bardzo złej jakości.
30.12.2019 20:51
Stosunkowo długi okres oczekiwania
24.12.2019 01:10
Meble ładne, ale ze słabej jakości zawiasów, nie działają prawidłowo, bardzo cienkie blaty
22.12.2019 13:10
Problemy z przesyłką
07.12.2019 18:07
Dzień dobry, W przesyłce zabrakło półki tej za 120zł w kształcie litery Z. Zdaje sobie sprawę że minęło już dużo czasu ale dopiero teraz miałem czas by skręcić meble z zamówienia. Zapewne mogą to Państwo sprawdzić na stanach magazynowych. Czy mógłbym liczyć na dosłanie brakującej półki?
04.12.2019 20:22
Opis produktu nie był rzetelny, zabrakło istotnych informacji (brak stelaża w komplecie). Przy tej cenie łóżka stelaż powinien być obligatoryjny.
27.11.2019 08:24
Meble w porządku, zgodne z opisem, nieuszkodzone itp. Opinia neutralna ze wzgledu na kuriera który kontaktował się na zły numer telefonu, o swoim przybyciu zawiadomił z wyprzedzeniem 10 min, nie było nawet informacji w którym dniu będzie dostawa - kurier dzwonił praktycznie jak był pod adresem. Wykonał 3 telefony w przeciągu 10 min a jak oddzwonilem 20 min później to oświadczył ze meble są do odbioru w punkcie DPD. Żenująca jakość usługi kurierskiej
08.11.2019 07:21
1. Zakupy ok szybko, szybko i profesjonalnie 2. Kurier Schenker porażka za pierwszym razem próba doręczenia części przesyłki (przesyłka składała się z dwu paczek) bez spisania protokołu, za drugim razem udało się, niemniej jednak przesyłka dotarła z kilkudniowym opóźnieniem 3. Informacja o tym że należy napisać komentarz jest nie do zniesienia, po drugim komunikacie jeśli nie ma odzewu ze strony klienta powinni państwo wyłączyć automat nękający Podsumowując: operacja handlowa na 5/5, logistyka 2\5, nękanie po sprzedażowe 2/5
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Bardzo się cieszymy, że transakcja w naszym sklepie przebiegła szybko i spełniła Pana oczekiwania. Przykro nam jednak z powodu problemów związanych z dostarczeniem towaru; niestety nie mamy wpływu na działania firm przewozowych. Prawdopodobnie większa część przesyłanych wiadomości nie jest wysyłana z naszego serwisu. Jednakże dziękujemy za uwagę.
04.10.2019 08:21
Sama musiałam się przypomnieć czy towar z długim czasem oczekiwania już jest. Dostałam odpowiedź że nie i tego samego dnia informację że został przekazany kurierowi.
26.09.2019 06:46
Firma zapomniała o wysłaniu stelaża do łóżka. Konsultant mimo braku racji wdał się w zbędne mailowe dyskusje.
09.09.2019 07:39
Mebel jest wykonany estetycznie. Wygląda ładnie i zgodnie z opisem. Za tą cenę jedna szuflady powinny lekko chodzić i mieć wolny domyk.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Cieszymy się, że towar wizualnie spełnia Pani oczekiwania. Mamy również nadzieję, że szuflady nie będą problemem przy codziennym użytkowaniu. Serdecznie pozdrawiamy.
05.09.2019 08:49
Średnia jakość
03.09.2019 15:55
Sama dostawa doszła bardzo szybko, jednak towar nie był kompletny.
09.08.2019 13:27
Dołączona instrukcja montażu bardzo słabo czytelna przez co stolik musiał być skręcany intuicyjnie, mały defekt w blacie ale mało widoczny więc nie chciało mi się już bawić w reklamacje, Wizualnie ładnie się prezentuje
03.07.2019 15:35
Długie oczekiwanie na realizacje zamówienia , ale po uprzedniej informacji od dostawcy o tak długim terminie realizacji Nagrodą sa rewelacyjne stoliki . Warto było poczekać
26.06.2019 09:05