W nieuszkodzonej paczce otrzymałem połamane części szafki pod telewizor do złożenia. Nie miałem czasu reklamować bo potrzebowałem tej szafki natychmiast a kwota była niewielka. Poskładałem i jakoś się trzyma. Potem kupię porządną szafkę z IKEI
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana zgłoszenie reklamacyjne zostało zgłoszone i jest w trakcie rozpatrywania. Pozdrawiamy serdecznie.
12.04.2019 06:13
Stół świetny, kolor wykonanie bomba. Zapakowany bardzo bezpiecznie. Jednak wasza obsługa gorzej niż karygodnie. Pierwsze zostałem telefonicznie zle poinformowany na temat koloru. Przeć co musiałem extra dopłacać. dobrze nie wiedziała pani zdążą się. Lecz jak Przyszedł czas na wysłanie to kobieta która mnie obsługiwała byla nie miła, chamska, złośliwa, arogancka i czuć na odległość ze pracuje tam z przymusu. Miałem zamówić na waszej stronie jeszcze 6 krzeseł do tego stołu lecz tylko przez nie miłą obsługę jaka posiadacie nie chciałem znów tego przechodzić i byc tak traktowany jak zostałem. A co do firmy przewozowej to na prawdę extra. Pan bezpiecznie żywioł moje zamowienie postawił w konkretnym miejscu i miał wysoka kulturę osobistą co brakuje osobom ma callcenter.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Pawle, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zapewniamy jednak, że osoba z jaką Pan korespondował nie miała złych intencji i próbowała jedynie wyjaśnić sytuację związaną z dostawą towaru do Pana. Staramy się, aby każdy klient został odpowiednio obsłużony i uzyskał wszelkie potrzebne informacje. Przykro nam, że poczuł się Pan źle obsłużony. Cieszymy się jednak, że zamówiony stół spełnił Pana oczekiwania i mamy nadzieję, że nie zrezygnuje Pan z ponownych zakupów w naszym sklepie. Pozdrawiamy.
26.11.2018 09:42
Transakcja nie doszła do skutku. Łóżko zostało zmówione z transportem, ale nie zauważyłam, że usługa jest bez wniesienia. Łóżko dojechało do Gdańska, ale mimo prośby skierowanej do firmy kurierskiej i meble.pl nie udało się załatwić wniesienia za dodatkową opłatą. Szkoda. Łóżko wróciło do firmy meble.pl, bo było zbyt ciężkie, żeby wnieść je samodzielnie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że transakcja nie doszła do skutku. Z informacji jakie posiadamy wynika, iż usługa wniesienia została załatwiona i przedstawiono Pani jej koszty, które nie zostały przez Panią zatwierdzone.
13.10.2018 09:32
Zdecydowanie nie polecam zakupów w tym sklepie. Na stronie informują, że czas realizacji zamówienia to 5 dni roboczych, a realizacja mojego zamówienia wydłużyła się do 13 dni roboczych! A zamówienie przedpłacone! Zamawiałam łóżko piętrowe. Przesyłka została podzielona. Najpierw przyszedł stelaż i szuflada?? po 2 tygodniach dotarło łóżko. Brak terminowego odpowiadania na maile, bardzo często problem z połączeniem z konsultantem. Komunikacja na bardzo słabym poziomie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Jest nam przykro, że jest Pani niezadowolona z transakcji. Mamy nadzieję, że mimo wszystko, łóżko spełnia Państwa oczekiwania i będzie długo służyło.
10.08.2018 08:16
Stół bardzo kiepskiej jakości, w trakcie skręcania odpadł fragment górngo blatu, ponieważ stół wykoanny jest ze sklejki a nie z drewna, NIE POLECAM
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że jest Pan niezadowolony z jakości zakupionego towaru. Mamy jednak nadzieję, że ława będzie się ładnie prezentować przez długie lata.
09.08.2018 16:33
Wszystko fajnie, tylko jedno z krzeseł przyszło obdrapane i porysowane. Niezabezpieczone w transporcie wcale. Zero odpowiedzi w sprawie reklamacji.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Pani Katarzyno, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w sprawie Pani zgłoszenia reklamacyjnego. W dniu dzisiejszym zgłoszenie zostało przekazane do producenta i zostanie do Pani wysłane nowe siedzisko. Dołożymy wszelkich starań, aby przesyłka została do Pani dostarczona jak najszybciej.
25.07.2018 15:43
przesylki jeszce nie otrzymalam, a na stronie sklepu jest informacja, ze zamowienie zreazlizowane. dodatkowo, nr przewozowy ktory podali, nie widnieje na stronie Poczty Polskiej. Moje maile z pytaniem gdzie jest moje zamowienie, pozostaja bez odpowiedzi. Obsluga klienta na bardzo slabym poziomie.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie. W dniu dzisiejszym przesyłka zostanie do Państwa wysłana.
05.07.2018 11:02
Niestety drugi raz nie skorzystam z tego sklepu. Na stronie sklepu przeczytałem, że koszt transportu obejmuje wniesienie mebla do domu (koszt 250 zł o 50 zł wyższy niż u konkurencji/bez wniesienia). Uznałem, że te 50 zł mogę zapłacić za usługę wniesienia sofy do domu parterowego, do przejścia 10 m. Przy dostawie okazało się, że za wniesienie należy dopłacić 100 zł i termin dostawy wydłuży się o 10 dni. Kontakt ze sklepem makabryczny, w kontakcie ze sklepem nie czułem się klientem, o którego trzeba zadbać, może coś jeszcze dokupi. Szczerze,nie polecam.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Na stronie z której uzyskał Pan informację o transporcie z wniesieniem podane jest wyjaśnienie, iż podany cennik jest przykładowy, a ostateczna cena uzależniona jest od zakupionego mebla. Jest nam bardzo przykro z powodu powstałych niedogodności.
28.06.2018 20:34
Mebel został do mnie wysłanym z kilkudniowym opóźnieniem, po zakładanym 21-dniowym terminie wysyłki. Poza tym meble.pl współpracują z firmą kurierską DHL, która za nic ma dyspozycyjność klienta i jej pracownicy dostarczają przesyłki w czasie, kiedy dla nich jest to wygodne, nie licząc się z klientem,a deklarowana przez firmę na jej stronach internetowych możliwość odbioru w godzinach 18.00-20.00 jest po prostu fikcją.

SZAFKA ŁAZIENKOWA MALAGA 80 WISZĄCA 5 KOLORÓW
Projekt szafki i wielkość w stosunku do ceny są bardzo ładne JEDNAK SZAFKA ZOSTAŁA BARDZO ŹLE ZAPAKOWANA DO TRANSPORTU, tzn. otrzymałem bezładną mieszaninę płyt składających się na szafkę, jedynie z zewnątrz opakowanych w tekturę. Płyty nie były rozdzielone warstwami tektury, folii pęcherzykowej, ani nawet papieru! Nie były też niczym związane wewnątrz i przesuwały się wzajemnie względem siebie w opakowaniu. Wskutek tego po transporcie otrzymałem szafkę zarysowaną w wielu miejscach i z przetarciami. Poza tym została ona na tyle nieuważnie wykonana, że 2 otwory służące do podtrzymywania półek zostały wywiercone na niewłaściwej wysokości i musiałem samodzielnie wywiercić kolejne 2 na właściwej wysokości (błąd producenta wynikał tu z przyklejenia okleiny po niewłaściwej stronie półki). Jedynie fakt, że szafka była tania i jest funkcjonalna powstrzymał mnie przed reklamowaniem otrzymanego produktu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Złożył Pan zamówienie dnia 27.02, a w potwierdzeniu złożenia zamówienia dostał Pan informację, iż termin realizacji wynosi 21 dni roboczych. Zatem wyznaczony termin to 28.03. Pana zamówienie zostało wysłane przez wyznaczonym terminem - 22.03. Z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła prawidłowo. Jest nam przykro, że jest Pan niezadowolony z usług firmy kurierskiej, jednak jej działania nie są zależne od nas.
29.03.2018 10:15
Sklep nie zauważył, że nie ma komody na stanie, gdy ją zamawiałam. Po kilku dniach, gdy zapytałam co się dzieje z zamówieniem (bo komoda już powinna być dostarczona) otrzymałam odpowiedź kolejnego dnia, że nie ma komody na stanie i że rzekomo pisali o tym w wiadomości wcześniej (żadnej wiadomości nie otrzymałam) oraz że mogę zrezygnować z zamówienia bądź poczekać ok. 21 dni ROBOCZYCH na zamówienie. Odniosłam wrażenie, że gdybym pierwsza się nie odezwała, to nawet by nie zauważono, że cześć zamówienia nie została zrealizowana. Ostatecznie komoda została dostarczona po tych 21 dniach roboczych (komoda zmówiona 24 stycznia, dostarczona 1 marca).
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety dostawca nie poinformował nas o braku komody na stanie, dlatego też nie otrzymała Pani od nas takiej wiadomości. Zaraz po Pani e-mailu, skontaktowaliśmy się z dostawcą i niezwłocznie poinformowaliśmy Panią o przekazanej od niego informacji. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Cieszymy się, że zdecydowała się Pani poczekać na zamówienie i mamy nadzieję, że komoda spełniła Pani oczekiwania.
02.03.2018 11:28
mebel przyszedł uszkodzony z połamanymi elementami; nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jest nam przykro, że towar przyjechał do Pani uszkodzony. W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pani na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje
28.02.2018 07:26
Odradzam zakupy. Juz dwa miesace czekam, az szanwoni Panstwo zapoznaja sie z moja sprawa.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Przepraszamy za powstałe problemy w realizacji zamówień. Państwa sprawa jest rozpatrywana od początku realizacji zamówienia. Niestety nie wszystkie działania są zależne od nas. Producent zamówionej przez Państwa szafy zakończył swoją działalność, dlatego nie jest możliwe zrealizowanie tego zamówienia. Drugie zamówienie zostało do Państwa wysłane, ale niestety nie zostało ponownie dostarczone przez firmę przewozową. W związku z rezygnacją z zamówień, dołożymy wszelkich starań, aby środki zostały do Państwa zwrócone jak najszybciej. Jeszcze raz przepraszamy.
19.02.2018 15:57
Meble zamownie zamowione 2/01/18 po prawie dwoch miesiacach nie moge doprosic sie o rozwiazanie sprawy, poniewaz mebli mi nie dostarczono. Odradzam zakupy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności oraz problemy w realizacji zamówienia. Od początku staraliśmy się zrealizować zamówienie jak najszybciej, jednakże nie wszystkie działania są zależne od nas. Jedno z Państwa zamówień nie mogło zostać zrealizowane, gdyż producent zakończył swoją działalność. Natomiast drugie zamówienie zostało do Państwa wysłane, jednak nie zostało dostarczone przez firmę przewozową. W związku z rezygnacją z powyższych zamówień, dołożymy wszelkich starań, aby środki zostały do Państwa zwrócone jak najszybciej.
19.02.2018 15:50
Jeden z boków miał wyszczerbiony róg a na froncie była skaza czarna kropka na białym froncie. Mebelki tanie ale jednak spodziewałem się lepszej jakości. Czas wysyłki oraz kontakt oceniam wysoko.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuacją. Jest nam bardzo przykro, że szafka nie spełniła Pana oczekiwań. Jeśli zauważył Pan wadę produktu, prosimy o złożenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/zwroty-i-reklamacje
12.02.2018 22:37
Do dnia dzisiejszego nie dostałam na adres e-mail pdf-a z instrukcją montażu zamówionej szafki.

Wysyłka w 48h! Szafka na buty BURBANK 50 NA DOTYK biała
Szafka wykonana z bardzo marnej jakości materiałów. Za podobną kwotę kupiłam w innej firmie skrzynię i jakość jest nieporównywalnie lepsza. Szafka po zamontowaniu nie jest stabilna - brak płyty na ściankę z tyłu szafki (przesadna oszczędność). Za to osoba pakująca zamówienie wysłała tonę śrubek, które nie przydały się podczas montażu - o jakieś 120 śrubek i kołków za dużo. Jestem niestety bardzo rozczarowana zakupem :(
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, dnia 07.02 został do Pani wysłany e-mail z instrukcją montażu. W tej chwili ponowiliśmy tego e-maila. Gdyby instrukcja nie dotarła do Pani, prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia.
12.02.2018 14:05
Do chwili obecnej (niedziela) przesyłka nie dotarła... brak możliwości oceny produktu, transakcja negatywna. W dniu 02.02.2018 informowałam się telefonicznie kiedy złożyć zamówienie żeby przesyłka dotarła najpóźniej w czwartek - piątek (8-9.02). poinformowano mnie, że wystarczy złożyć zamówienie we wtorek 05.02.2018, zamówienia złożone we wtorek rano. Brak realizacji....
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Przesyłka miała wyjść z magazynu dostawcy dni 07.02, jednakże niefortunnie została przeoczona na magazynie. W dniu dzisiejszym paczka została do Pani wysłana. Najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienie i niedogodności.
11.02.2018 12:56
Mam zastrzeżenia do terminu realizacji zamówienia. Dostawa miała trwać dwa dni. Niestety czekałam ponad tydzień. Pomogła dopiero telefoniczna reklamacja.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie. Złożyła Pani zamówienie dnia 07.12, a paczka została wysłana dnia 11.12, tak więc zakładana wysyłka w dwa dni robocze została zrealizowana. Niestety nie wiadomo z jakich powodów, przesyłka leżała kilka dni na magazynie firmy przewozowej o czym dowiedzieliśmy się po Pani interwencji. Mamy nadzieję, że mimo tych niedogodności, jest Pani zadowolona z zakupu. Jeszcze raz przepraszamy za opóźnienie.
04.01.2018 08:20
Proszę Państwa transakcję oceniam negatywnie. Oferujecie Państwo podstawkę uniwersalną dla T V do 43 cali. Mój TV ma 42 cale/ Plazma Pioniera/ i ma szersze rozstawy. Podstawka jest mi nieprzydatna więc zwrócę ją Państwu i poproszę o większą lub zwrot pieniędzy. Pozdrawiam Bartłomiej Fromiński
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam przykro, że jest Pan niezadowolony z zakupu. W karcie kupionego przez Pana produktu została zawarta informacja dla jakich wymiarów telewizora, stojak będzie odpowiedni oraz jaki ma rozstaw. Jest również podana szczegółowa instrukcja z wymiarami. Jeśli chce Pan zwrócić produkt, prosimy wysłać e-maila na adres zwroty@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi dokonania zwrotu zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
31.12.2017 09:28
Dzwonilam na infolinie i prosilam, aby paczki zostaly nadane po nowym roku. Oczywiscie paczka z krzeslami zostala nadana przed, zadzwonila i poprosilam, aby reszte paczek zostalo nadane po (zreszta Pan na infolini tak powiedzial). Dzis pol dnia trace na infolniach, aby pozmieniac dni dostawy i mam przez to problemy. Bardzo dziekuje.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Niestety informacja z Pani strony została przekazana zbyt późno i nie udało się nam wstrzymać wysyłki. Jeszcze raz przepraszamy.
29.12.2017 10:34
Zamówienie zostało zrealizowane z opóźnieniem dopiero po moim kontakcie telefonicznym, ponieważ nie dostałam odpowiedzi na mejla. Planowana data wysyłki to 01.12. Kurier w dniu dostawy będąc w okolicy miejsca doręczenia zadzwonił, że nie może znaleźć miejscowości i dostarczy towar po weekendzie. Czas dostawy wydłużył się o kolejne dni. Paczka doszła 11.12. Po otworzeniu paczki elementy mebli okazały się niedbale sklejone przez co ich jakość jest bardzo niska.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Niestety w międzyczasie zabrakło u dostawcy kredensów, który Pani zamawiała, dlatego musieliśmy poczekać na nową dostawę. Jest nam bardzo przykro, że dostarczenie przesyłki przysporzyło Pani dodatkowych problemów, jednak nie mamy wpływu na działania firmy przewozowej. Jeszcze raz bardzo przepraszamy.
14.12.2017 17:09
Do Bani. Biurko przyszło bez zestawu śrub(obsługa nie reaguje na zapytania o nie) dodatkowo farba na szkle zeszła pod wpływem wielkiej warstwy kleju, na którym przyklejono zabezpieczenia. Jedyny plus to szybkość.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Pana zgłoszenie zostało przekazane do dostawcy - zestaw śrub zostanie do Pana wysłany. Jeszcze raz przepraszamy.
14.12.2017 09:51
Za dluga realizacja
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam przykro, że musiał Pan długo czekać na swoje zamówienie. Krzesła, które Pan zamówił są produktami importowanymi, dlatego czas realizacji jest wydłużony. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Pana jak najszybciej, dlatego też zamówienie zostało wysłane 14 dni roboczych przed wyznaczonym terminem wysyłki.
13.12.2017 08:55
Zamówiłem ławe, niestety mebel jest w dwóch miejscach uszkodzony, nie ma takiej opcji żeby mebel uszkodził się podczas transportu, był dobrze zabezpieczony i bez uszkodzeń na opakowaniu. Lipa, omijać szerokim łukiem
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że jest Pan niezadowolony z zakupionego towaru. Jeśli stwierdził Pan wadę produktu, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi procesu reklamacyjnego zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
01.12.2017 14:29
Być może miałam szczególnego pecha, ale zamówiony produkt otrzymałam dopiero po 11 tygodniach, podczas kiedy przy produkcie była informacja, że realizacja zamówienia nastąpi w okresie 6-8 tygodni. Brakowało rzetelnej informacji ze strony sprzedawcy, ponieważ to ja wysyłałam zapytania o termin realizacji zamówienia po 8, 9 i 10 tygodniu każdorazowo otrzymując zapewnienie, iż produkt otrzymam w kolejnym tygodniu. Na ostatniego maila nie otrzymałam odpowiedzi. Zaoferowano mi rabat 300 zł za opóźnienia w realizacji zamówienia (wartość zamówienie 5300 zł), ale minął już tydzień, a rabat nie wpłynął na moje konto. Zakupu w tej firmie dokonałam, ponieważ byłam zadowolona z realizacji poprzedniego zamówienia, ale po ostatnim zakupie straciłam zaufanie do firmy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za zaistniałe opóźnienie. Niestety nie mieliśmy na nie wpływu, gdyż było ono spowodowane wydłużonym czasem produkcji u producenta. W ramach rekompensaty zaoferowaliśmy Pani rabat. Środki wpłynął na Pani konto w ciągu 24h. Mamy nadzieję, że zakupiony narożnik spełni Pani oczekiwana i mimo tej niedogodności, nie zrezygnuje Pani z zakupów w naszym sklepie.
17.11.2017 18:14
uszkodzona szyba komody 2b4s oraz element frontu komody 2d uszkodzenie wynikłe prawdopodobnie z winu przewoźnika gdyż na kartonach pozostały slady wgniecenia od pasów mocująco- zabezpieczających.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że towar dotarł do Pana w stanie uszkodzonym. Bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-mail na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi składania reklamacji zapozna się pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
17.11.2017 14:37
w historii zamówień zrealizowanych widzę ze na dzień 15.11.2017 że przesyłka jest zrealizowana o godzinie 14-tej . Ten wpis czynie 16.11.2017 o godzinie 10:53 i przesyłki nie mam w domu. Czas wysyłki mojego towaru 48 h , towar zamówiłem 06.11.2017 dzisiaj mija 10-ty dzień i nie dojechał towar , chyba jedzie z Chin.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za opóźnienie. Niestety nie było ono zależne od nas. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca. Mamy nadzieję, że mimo tej niedogodności, będzie Pan zadowolony z zakupionego w naszym sklepie towaru. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy.
16.11.2017 10:56
sama transakcja jak najbardziej OK.Jakość mebli pozostawia wiele do życzenia oraz sam sposób pakowania ich (jedna komoda w trzech paczkach razem z elementami innych elementów meblościanki,oczywiście nic nie opisane co do czego).Śruby i okucia również w jednym worku ale co tam chociaż zmusza to do myślenia żeby trafić która śruba do czego.Instrukcja składania mebli.....................................bez komentarza.Reasumując jakie choć nie małe,pieniądze takie mebla.Ja z pewnością już nie skorzystam z oferty Meble.pl,i nie polecam tego innym.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam niezmiernie przykro, że jest Pan niezadowolony z zakupionego w naszym sklepie towaru. Jeśli zauważa Pan nieprawidłowości w wykonaniu mebli, może Pan złożyć reklamację. Szczegóły dotyczące składania reklamacji znajdzie Pan w zakładce "Reklamacje i zwroty". Niestety sposób pakowania mebli nie jest zależny od nas. Niemniej jednak poinformujemy producenta o Pana zastrzeżeniach i dołożymy wszelkich starań, by takie sytuacje nie miały miejsca. Serdecznie przepraszamy.
29.10.2017 21:34
Miałam sprzeczne informacje na temat dostawy biurka. Myślałam, że przyjdzie razem z drugim przedmiotem i zaniepokoiłam się, że tak się nie stało. Napisałam więc do obsługi z pytaniem kiedy będzie. Dostałam odpowiedź, że dzisiaj (w czwartek) albo w piątek - przyszło w poniedziałek... przez to wszystko tylko mama była w domu żeby je odebrać. Gdyby był też tata to może pomógłby kurierowi, któremu sypały się części biurka przez rozwalony karton, który był baaaardzo słabej jakości jak na przewożenie tak ciężkiego mebla, więc nawet nie mam pretensji do kuriera tylko raczej do producenta, który pakuje tak kiepsko swoje produkty. Na szczęście nic nie zaginęło.

Biurko OLSEN B biały dąb
Ogólnie biurko wygląda fajnie, designersko i jak za tą cenę to jest jego normalna jakość - czyli słaba, ale nie potrzebuję lepszej :) Najgorsze było jego opakowanie, które rozwaliło się po drodze, bo było tak słabe, ale na szczęście nic nie wypadło... no i jeszcze niedomówieniem była instrukcja złożenia. Na częściach biurka były nalepione naklejki z numerkami, ale na instrukcji już tych numerków nie było :) to po co te numerki skoro i tak trzeba było się domyślać. Jednak z części - metalowa rurka pod szufladami - nie była w ogóle opisana w instrukcji, ale na szczęście doświadczenie taty sprawiło, że sam wpadł na to, że powinna tam być :)
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Karolino, Pani zamówienie pochodziło od dwóch różnych producentów, stąd rozbicie je na dwie części. Każda z tych części została wysłana do Pani z różnych magazynów w tym samym dniu, czyli 6 września. Krzesło zostało wysłane firmą kurierską Geis, która dostarczyła mebel szybko i sprawnie, natomiast biurko firma Schenker, która dostarczyła z opóźnieniem. Niestety nie mamy wpływu na terminowości firm spedycyjnych.
22.09.2017 08:42
Komentarz nie dotyczy transakcji, tylko sprzedającego: W dniu 22.08.2017 wysłałam zapytanie mailowe - nikt do dziś nie odpowiedział. Tydzień później zadzwoniłam na infolinię. Obiecano mi wysłanie odpowiedzi na drugi dzień. To była tylko obietnica... Jeśli chodzi o transakcję, to jedno zamówienie zostało rozbite na dwa - co oznacza różne terminy dostaw, chaos w mailach i sms`ach. Do dziś nie otrzymałam drugiego paragonu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Katarzyno, sprawdziliśmy serwer pocztowy i niestety Pani wiadomość z 22 sierpnia nigdy do nas nie dotarła, stąd brak odpowiedzi. Po rozmowie z naszym handlowcem próbowaliśmy "namierzyć" Pani wiadomość, jednak bez powodzenia. Nie znamy powodu jej nie dostarczenia. Jeśli chodzi o transakcję, to zamówiła Pani dwa produkty od różnych producentów, stąd rozbicie zamówienia na dwa osobne, wysyłane z dwóch różnych magazynów. Na bieżąco była Pani informowana mailowo jak i smsowo o statusie ich realizacji. Oba paragony zostały do Pani wysłane drogą mailową w dniu 31 sierpnia. W dniu dzisiejszym ponownie je do Pani wysłaliśmy. Prosimy o przejrzenie folderu spam, gdyż zdarza się czasem, że wiadomości trafiają własnie to tego folderu.
05.09.2017 20:04
W dniu 22.08.2017 wysłałam zapytanie mailowe - nikt do dziś nie odpowiedział. Tydzień później zadzwoniłam na infolinię. Obiecano mi wysłanie odpowiedzi na drugi dzień. To była tylko obietnica... Zamówiłam jednorazowo dwie szafki i krzesła. Jeśli chodzi o krzesła, to nie otrzymałam paragonu drogą mailową (tak jak to miało miejsce w przypadku krzeseł).
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Katarzyno, sprawdziliśmy serwer pocztowy i niestety Pani wiadomość z 22 sierpnia nigdy do nas nie dotarła, stąd brak odpowiedzi. Po rozmowie z naszym handlowcem próbowaliśmy "namierzyć" Pani wiadomość, jednak bez powodzenia. Nie znamy powodu jej nie dostarczenia. Jeśli chodzi o transakcję, to zamówiła Pani dwa produkty od różnych producentów, stąd rozbicie zamówienia na dwa osobne, wysyłane z dwóch różnych magazynów. Na bieżąco była Pani informowana mailowo jak i smsowo o statusie ich realizacji. Oba paragony zostały do Pani wysłane drogą mailową w dniu 31 sierpnia. W dniu dzisiejszym ponownie je do Pani wysłaliśmy. Prosimy o przejrzenie folderu spam, gdyż zdarza się czasem, że wiadomości trafiają własnie to tego folderu.
05.09.2017 20:00
we didnt get the sofa yet; everything is fine with buying it but when it comes to the transport, they are delivering just from 9 to 15:00, and is not possible to contact with them out of this hours.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dear Oriol, we are sorry the time is not sauitable for you. Unfortunatelly, we cannot change it, the information about deliver hours is visible in our regulations.
11.08.2017 09:02
Masakra! Dwa złożone zamówienia, 5 kupionych artykułów a dotarł tylko jeden po tygodniu. Na zwrot pieniędzy też czeka się tydzień. Absolutnie nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Joanno, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety importer mebli nie poinformował nas, że stan magazynowy produktów został wyczerpany. Pieniądze zostały Pani zwrócone w terminie zgodnym z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r., czyli do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Więcej na ten temat znajdzie Pani tu: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
01.08.2017 07:23
Przesyłka jeszcze nie dotarła. Miała składać się z 5 części. Według kuriera w Białymstoku jedna paczka zagubiona. Czekają.
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Andrzeju, zgodnie z informacją pozyskaną od firmy kurierskiej, Pańskie zamówienie zostanie dostarczone w dniu dzisiejszym. Za powstałe komplikacje przy dostawie najmocniej przepraszamy.
07.07.2017 06:46
BRAK INSTRUKCJI , KTÓRA JEST WYSYŁANA W FORMIE PDF UNIEMOŻLIWIA MI OD MIESIĄCA ZEBRANIE BIURKA.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo prosimy o sprawdzenie skrzynki mailowej, wraz z folderem SPAM. Instrukcja była do Pani wysyłana już kilkakrotnie, po raz pierwszy dnia 29.05. Jeśli nadal do Pani nie dotarła, prosimy o kontakt.
29.06.2017 22:26
Problem z wniesieniem stołu. Informacje ze sklepu ze zostane wczesniej poinformowany o produkcie gotowym do dostawy, a tak sie nie dzieje. Nastepnie kurier dzwoni ze przywiozl meble i co ma z nimi zrobic. Nie obylo sie bez ostrej wymiany zdan, oczywiscie kurier nie byl winien. Chlopak zachowal sie fair i sam wniosl zamowienie... Ogolnie odradzam zakupy w tym sklepie... Jestem rozczarowany

STÓŁ ROZKŁADANY W STYLU WŁOSKIM MESSA DĄB SONOMA
Stol znioszczony w 1 rogu co niestety negatywnie wplywa na jakosc produktu. Ponadto nie ma mozliwosci zamontowania listwy do nozek, gdyz nawierty sa w zupelnie niewlasciwych miejscach. Ponadto stol buja sie na wszystkie strony nawet gdy jest maksymalnie zlozony. Nie mowiac juz o maksymalnym rozlozeniu. Jedynm slowem porazka... a mialo byc tak pieknie. Jestem rozczarowany. `
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Pawle, o wysyłce zamówienia poinformowaliśmy Pana e-mailowo i smsowo 5 maja. Również firma kurierska powinna poinformować Pana o planowanej dostawie. Prosimy złożyć reklamację dotyczącą wadliwego produktu - szczegóły na: https://www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty. Przykro nam, że zamówienie nie spełniło Pańskich oczekiwań.
19.06.2017 14:39
Zamówiłam 8 krzeseł z tkaniny. Realizacja transakcji opóźniona prawie o miesiąc, po czym okazało się że produkt nie jest zgodny z zamawianym!!! W biurze obsługi klienta usłyszałam że "trudno, tak się czasem zdarza". Krzesła przyjęłam, ponieważ były podobne kolorystycznie do zamawianych. Przesyłka Została zagubiona w firmie kurierskiej. Dotarla po kilku dniach. Obsługa klienta w meble.pl fatalna i bardzo nieprofesjonalna. Osoba prowadząca transakcję lekceważąco i nieudolnie podchodziła do sprawy, nie kontaktowała się ze mną pomimo takich zapewnień. Nie polecam zakupów w meble.pl !!! Takie same meble kupicie w innych serwisach bez niepotrzebnych nerwów
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Marzeno, na początku bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. W roli wyjaśnienia: czas oczekiwania na te krzesła to 31 dni roboczych, w przypadku Pani zamówienia nie został on przekroczony. Po zaginięciu przesyłki w firmie kurierskiej zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby jak najszybciej ją odnaleźć. Jeśli chodzi o "niezgodność" produktu - faktycznie omyłkowo zamówiliśmy pierwotnie wybrany przez Panią kolor, nie ten po zmianie, jednak poinformowaliśmy Panią o tym i zgodziła się Pani na niego (ze względu na podobne barwy). W ramach rekompensaty otrzymała Pani od nas zwrot połowy kosztu transportu. Mamy nadzieję, że w jakimś stopniu zrekompensuje on Pani powstałe utrudnienia, za które raz jeszcze najmocniej przepraszamy.
26.05.2017 09:39
SKLEP - TRAGEDIA!!! Po pierwsze, poprosiłam o wysłanie próbek mebla. Czekałam ponad 2 tygodnie i może nie byłoby nic w tym złego ale obsługa uparcie twierdziła ze próbki zostały wysłane, następnie że już następnego dnia będą wysłane kurierem po czym okazywało się że próbki do mnie nie docierały. Obsługa nie odpowiadała na maile (Pan Mateusz....)a rozmowa przez telefon byłą bardzo niemiła. Zaznaczę że zależało mi na czasie. Próbki wreszcie dotarły. Pocztą. Ponad 2 tygodnie. Wina została zrzucona na producenta... W związku z tym że tak skrócił mi się czas na zamówienie mebla grzecznie poprosiłam o to by sklep pomógł mi i dostarczył stół w terminie na którym mi zależało (chodziło o dokładnie 3 dni - tyle brakowało od daty złożenia zamówienia do czasu jaki deklarował producent). Oczywiście odbiłam się o ścianę, Pani potraktowała mnie nieprzyjemnie i obcesowo. nigdy więcej u nich nie kupie. NIE POLECAM!
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Aleksandro, faktycznie, próbki zostały do Pani wysłane po 2 tygodniach, jednak została Pani o tym poinformowana drogą mailową, także o powodzie tego opóźnienia (oczekiwanie producenta na dostawę próbek). Najmocniej przepraszamy za tę niedogodność. Co do samego zamówienia - prosiła Pani o dostawę stołu do 7.04 i nie powiedzielibyśmy, aby prośba ta "odbiła się o ścianę". Przyspieszyliśmy realizację zamówienia i nadaliśmy przesyłkę dnia 6.04, następnego dnia była już u Pani. Cieszymy się, że stół spełnił Pani oczekiwania. Mamy nadzieję, że będzie Pani godnie służył przez długie lata.
28.04.2017 13:02
otrzymałam przesyłkę po półtora tygodnia!!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienie zostało złożone 20 marca, przesyłka została przygotowana do nadania 22 marca. Niestety z przyczyn od nas niezależnych kurier nie podjął przesyłki w wyznaczonym terminie. Kolejny wyznaczony termin odbioru przesyłki miał miejsce 24 marca. Dostawa odbyła się 27 marca w poniedziałek. Serdecznie przepraszamy za powstałe opóźnienie.
06.04.2017 08:37
Otrzymałem uszkodzony towar
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Dział reklamacji już zajmuje się Państwa zamówieniem. Dołożymy wszelkich starań aby została rozpatrzona i zrealizowana w jak najszybszym terminie. Pozdrawiam
09.03.2017 10:28
Mebel jest zgodny z opisem, natomiast usługa kurierska zostawia wiele do życzenia. Nie zostałam powiadomiona o przewidywanej godzinie dostawy, co znacznie utrudniało odebranie przesyłki, dodatkowo kurier chciał pozostawić przesyłkę na drodze wewnętrznej do bloku, co oczywiście spotkało się z odmową. Rozumiem ze wnoszenie ciężkich towarów pod wyznaczony adres mieszkania nie jest obowiązkiem kuriera, ale pozostawanie przesyłek w miejscach publicznych takich jak drogi wewnętrzne oraz parking jest skrajnie nieodpowiedzialne. Odebranie towaru w stanie nienaruszonym leży w interesie nie tylko klienta ale równie sprzedawcy oraz pośredników.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przy składaniu zamówienia zaakceptowała Pani warunki dostawy, w których informujemy że przed przyjazdem w większości przypadków kurier zadzwoni do klienta, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem. Z naszej strony zawsze informujemy o nadaniu zamówienia. W potwierdzeniu złożonego zamówienia również informujemy, że "w przypadku przesyłek o wadze powyżej 30 kg, kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę, pod wskazany na liście przewozowym adres (pod budynek). Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki do budynku. Obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży w gestii odbiorcy." W przypadku nie dostarczenia przesyłki pod budynek przez kuriera jak wnioskujemy z Pani opisu, była to droga wewnętrzna i osoba dostarczająca miała problem z podjazdem pod wskazany adres. Z przyczyn logistycznych kurier nie był w stanie podstawić bliżej tej przesyłki wielkogabarytowej. Przepraszamy za wynikłe komplikacje w dostawie zamówienia.
06.03.2017 13:52
Produkt dotarł uszkodzony (pęknięcia)
07.02.2017 12:40
Krzesło nie ma nic drewnianego! Prosiłam mailowo o sprawdzenie czy nogi są drewniane i otrzymałam odpowiedź ,że są. Więc jakie było moje zdziwienie, że to zwykła stal pomalowana a`la drewno.

KRZESŁO FOX dostępne w 4 kolorach
Błąd w opisie i pomimo mojej prośby żeby to sprawdzić. Pracownik zapewniał,że nogi są drewniane. Cały stelaż jest METALOWY pomalowany a'la drewno!!! Zostałam celowo wprowadzona w błąd albo pracownik jest mało rozgarnięty i nie potrafi tych dwóch materiałów od siebie odróżnić!!!
06.02.2017 10:28
Nie jestem zadowolona z przebiegu transakcji, ponieważ w ofercie realizacji w/w było podane trzy dni, a niestety od 13-go stycznia do dnia 25.01 jeszcze nie zrealizowano wysyłki. Zostałam narażona na dodatkowe koszty transportu zamówionych mebli.
25.01.2017 09:25
Zdaniem kuriera mam 7 dni na reklamacje, nie 14. Ponadto nie otrzymałem wraz z produktem obiecanej instrukcji obsługi, i muszę chyba metodą prób i błędów składać te łóżko. Dodatkowo opakowanie było całe uwalone zaschniętym błotem.
31.12.2016 05:54
Dostawa niekompletna. Z 3 zamówionych sof (3-osobowa 1sztuka, 2-osobowe 2 sztuki) dostarczono 2 sofy (3-osobowa 1sztuka, 2-osobowe 1 sztukę). Dostawcy obrażeni ze musieli przyjechać mocno po wskazanym czasie dotarli. Dodatkowo poniszczyli zagospodarowany teren wokół budynku.
Odpowiedź sprzedawcy:
Nastąpiła pomyłka w rozładunku. Brakująca sofa została dostarczona następnego dnia.
14.12.2016 09:27
Komoda doszla do mnie po miesiacu co jest bardzo dlugim.czasem . Ale pomijajac ten fakt deski sa poobijane a wszystki kanty pozdzierane. Nie kestem zadowolona z zakowp ma pewno wiecej tu nie zrobię zakupow. Nie polecam.
10.12.2016 19:57
Jak na razie mam problem z odbiorem towaru (stołu). Firma DB Schenker pracuje tylko w godzinach kiedy nikogo nie ma w domu. Mam do wyboru: albo urlop na cały dzień albo wycieczka pod Nadarzyn (2x35km) albo rezygnacja.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Informacje na temat wysyłki zostały potwierdzone przez Pana podczas składania zamówienia.Komentarz uważam za nie zasadny.
01.12.2016 17:25
Niestety lampa za 1000 zł, którą zamówiliśmy przyszła pęknięta. Firma kurierska twierdzi, że przesyłka była źle zapakowana. Zobaczymy jak to się skończy. Nie mamy lampy i pieniędzy!!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Państwa zamówieniem zajmuj się już dział reklamacji, który dołoży wszelkich starań aby reklamacja przebiegła szybko, sprawnie i skończyła się wymianą na towar pełnowartościowy.
26.11.2016 15:12
Brak informacji o nadaniu przesyłki. Brak informacji o dacie dostarczenia foteli pomimo wcześniejszego kontaktu ze sklepem by zwrócili szczególną uwagę na tą dostawę...
22.11.2016 09:27