Produkt naprawdę słabej jakości. Następujące mankamenty: - obita płyta, z której jest wykonany mebel (naliczyłam 3 odpryśnięcia na powierzchni mebla, tak że widać paździerzową płytę) - źle wywiercony otwór na jedną z szuflad w taki sposób, że nie można jej zamontować (nadal z mężem zastanawiamy się jak to naprawić) Podsumowując, nie polecam. Nie wiem, czy meble.pl wykonują wszystkie meble w tak lichy sposób, ale na pewno powyższy produkt nie jest warty zakupu.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Nasz dział reklamacji nie otrzymał od Pani zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli takowe chce Pani złożyć, proszę przesłać informację o uszkodzeniach produktu na adres: reklamacje@meble.pl. Meble.pl nie są producentem zamówionej przez Panią szafki. Została ona wykonana przez zewnętrznego wykonawcę.
31.08.2015 09:52
Zamówiłam towar 10 sierpnia,11 otrzymałam informację,że pieniądze zostały zaksięgowane. 12 sierpnia otrzymałam informację,że towar został wysłany. Do tej pory wszystko szło dobrze. Dzisiaj mamy 15 sierpnia a kurier jeszcze nie dotarł z zamówieniem. Jestem niezadowolona
Odpowiedź sprzedawcy:
Przesyłka była dwukrotnie w dostawie do Pani w dniach 13 i 14 sierpnia lecz kurier nikogo nie zastał pod adresem dostawy. Niestety o tych próbach nie byliśmy poinformowani więc nie mogliśmy interweniować. Przesyłka została dostarczona dnia 17 sierpnia. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
15.08.2015 09:24
dotarł do mnie stolik z uszkodzonym blatem
05.08.2015 08:08
Deklarowany termin dostawy zam towaru, to fikcja.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Termin 2 dni roboczych jest to termin na wysyłkę towaru i Pana zamówienie zostało wysłane 23.07 więc zgodnie z podanym terminem.
24.07.2015 09:40
Brak kontaktu. Do dwóch krzeseł brakowalo śrubek. Krzesła za prawie 2000 a nie wystarczyło na 6 śrubek. Goście musieli stać bo krzeseł nie wystarczyło. Kurier koszt 120 a samemu trzeba było odbierać. Nie polecam.
22.07.2015 23:15
do dzisiaj nie otrzymałem faktury za zakup proszę o przysłanie jej!
Odpowiedź sprzedawcy:
Dokumenty sprzedaży wysyłane są mailowo, proszę o sprawdzenie folderu spam. Dla pewności w dniu dzisiejszym dokument został przesłany ponownie.
11.07.2015 23:33
Materac dotarł w zabrudzonej i podartej foli. Też był częściowo zabrudzony
04.07.2015 21:14
Szezgong , który zamówiłem ma wady fabryczne. Musialem go reklamować. Pewno wykonywał go ślepy chińczyk.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przy produktach importowanych zdarzają się wady fabryczne. Nasz dział reklamacji będzie się kontaktował w celu poinformowaniu o dalszych krokach Pana zgłoszenia.
01.07.2015 16:15
Trzy sztuki mebli, wszystkie dostarczane w trzech różnych terminach, choć dwie były dostępne od razu. Obsługa w meblr.pl przemiła, ale kurier ignorancki.przy drugiej przesyłce otrzymałam informacje mailową ale bez możliwości kontaktu z firmą kurierska. Myślę że logistyka powinna być trochę lepiej przemyslana.jedna osoba powinna ze strony meble.pl pilotowac zlecenie.pozdrawiam i dziękuję
Odpowiedź sprzedawcy:
Towary z zamówień wysyłane są z kilku magazynów oraz wedle czasów realizacji podanych przy produktach, stąd otrzymała Pani trzy przesyłki. Dziękujemy bardzo za uwagi odnośnie firmy kurierskiej z pewnością wykorzystamy je w polepszeniu funkcjonowania logistyki . Pozdrawiamy Meble.pl
28.06.2015 15:09