Bardzo słaba jakość wykonania
13.11.2016 08:54
Długi czas realizacji i słaby stan dostarczonego towaru
07.11.2016 14:20
Sam zakup przebiegł pomyślnie. Problem pojawił się w momencie złożenia reklamacji. Bok jednej z szafek był pęknięty. Po zgłoszeniu się do siedziby firmy okazało się, że reklamację należy przesłać drogą mailową, ponieważ wymagane jest załączenie zdjęć. Reklamację wraz z załącznikami wysłałam 19.09, prośbę o odpowiedź 26.09, a po 14 dniach roboczych, ze względu na brak jakiejkolwiek odpowiedzi wysłałam kolejnego maila 09.10. i nadal nikt nie raczył odpisać. Minął okres 14 dni i przyjęłam, że reklamacja została uznana, ale ciągle nie miałam informacji kiedy mogę się spodziewać wymiany uszkodzonego elementu, dlatego też 11.10. osobiście pofatygowałam się do firmy, gdzie usłyszałam, że Pan nie znalazł czasu, żeby odpisać i ustalił, iż element trafi do dostawcy w ciągu najbliższych 2 tygodni, a później do mnie. 18.10. zjawił się kurier. Czas oczekiwania - miesiąc. Pewnie gdyby nie wizyta, to czekałabym dalej. Kompletny brak kontaktu, szacunku wobec klienta, jednym słowem - ignorancja!
23.10.2016 19:43
Jako stały kinetyn spodziewałam się fajne miłej atmosfery współpracy Zamówiłam produkt który był niedostępny i czas oczekiwania przekraczał 40 dni . Pracownik miał zaproponować najbardziej zbliżony produkt do tego który zamawialiśmy ponieważ już parę szt wcześniej zostało zamówione Krzesła które przyszły były fatalne tandetne i strasznie słabo wykonane dodatkowo za niskie do biurek już po regulacji na najwyższą wysokość . Poprosiłam o wymianę tych foteli na droższe ,a nie zwrot. Odpowiedź niejednokrotnie brzmiała NIE. Gratuluje Firmie podejścia do stałych klientów oby tak dalej Osobiście odradzam współpracę z państwa firmą osobą które pytają mnie o zamawianie u państwa zajmuje się zaopatrzeniem wielu obiektów i na pewno już u państwa nic nie zakupie .
Odpowiedź sprzedawcy:
Dokonując pierwotnego zamówienia wyraźnie była prezentowana na naszej stornie informacja o czasie realizacji zamówienia do 40 dni roboczych jak i zostało to potwierdzone w wiadomości z przyjęciem zamówienia. Na Państwa życzenie wysłaliśmy propozycje pięciu innych modeli foteli które spełniały Państwa kryteria cenowe jak i kolorystyczne. Do każdego z proponowanych foteli przekazaliśmy link z widocznymi zdjęciami poglądowymi oraz pełną specyfikacją. Decyzja o wybranym modelu była podjęta przez Państwa po sprawdzeniu propozycji. Niestety z racji zakupu na firmę z przeznaczeniem użytkowania komercyjnego/przemysłowego zwrot tego modelu nie jest możliwy.
20.10.2016 09:35
Na ławę musieliśmy czekać 5 MIESIĘCY- nie tak jak jest to opisane na stronie internetowej 2-4 tygodnie. Zero reakcji i interwencji u importera/producenta. Zero zaangażowania. Żadnych informacji dotyczących zaawansowania poziomu realizacji zamówienia. Tłumaczenia, że to "termin realizacji nie zależy od meble.pl bo meble są importowane" guzik nas obchodziło- skoro oni otrzymali nasze pieniądze to jest ich odpowiedzialność i to oni powinni interweniować w kwestii terminowości.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry Przepraszamy za zaistniałą sytuację, jednak z przyczyn niezależnych od nas początkowy termin realizacji został przesunięty. O każdej takiej zmianie terminu realizacji byli Państwo niezwłocznie informowani, również w każdym momencie realizacji zamówienia mieli Państwo prawo odstąpienia od umowy. Przez cały czas realizacji zamówienia, potwierdzali Państwo chęć dalszego oczekiwania na ławę. Jeszcze raz przepraszamy za wynikłą sytuację. Pozdrawiam
14.10.2016 23:38
Opóźnienie dostarczenia towaru o dwa tygodnie. Brak informacji ze strony sklepu do czasu mojego maila z zapytaniem o losy zamówienia. Zero poczucia i winy i zwykłego przepraszam. Sam towar dobrze zapakowany, dostarczony bez uszkodzeń.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za powstałe opóźnienie jednak było ono od nas niezależne zgodnie z przesłana Panu informacja wystąpiło z powodu opóźnienia dostawy bezpośrednio do producenta. Samo zamówienie zostało zrealizowane najszybciej jak tylko było to możliwe. W przyszłości będziemy starać się informować z większym wyprzedzeniem o opóźnieniach.
30.09.2016 09:28
Towar dostarczony po czasie, czyli aż po 31 dniach roboczych, brak możliwości dogadania się co do dnia odbioru towaru- zostajemy tylko poinformowani o wysłaniu towaru,a na odbiór musimy czekać bez możliwości dogadania, bardzo słaba obsługa klienta. Polecam "ustrugać" meble samemu,gdyż sprawi to więcej przyjemności osobom,które meble wymieniają. NIE POLECAM
Odpowiedź sprzedawcy:
Na bieżąco informowaliśmy o opóźnieniu w dostawie importowanego towaru, które było od nas niezależne. Przekazaliśmy zaraz po wysyłce jej potwierdzenie wraz z numerem listu przewozowego oraz informacją o firmie kurierskiej co umożliwia bezpośredni kontakt z dostawcą celem ustalenia ewentualnych szczegółów doręczenia. Nie mieliśmy z Pani strony żadnych informacji co do trudności w kontakcie z kurierem lub innych obostrzeń co do terminu doręczenia. Samo zamówienie zostało doręczone następnego dnia po nadaniu co również nie sugeruje żadnego problemu z dostawą. O wszelkich utrudnieniach związanych z doręczeniem dowiadujemy sie z powyższego komentarza. Przepraszamy za powstałe komplikacje.
23.09.2016 11:59
Serwis ok ale produkt niezgodny z opisem. Nawet nie wiem jak to teraz reklamować
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Jeżeli mają Państwo wątpliwości co do zgodności otrzymanej sofy z zamówieniem prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji: reklamacje@meble.pl
16.09.2016 16:53
Transakcja powiodła się lecz z oporami, brak komunikacji ze strony sprzedającego, udało się po dwóch interwencjach z mojej strony, brak odpowiedzi na zapytanie (wiadomość).
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za utrudnienia, były one spowodowane brakiem odbioru przesyłki z magazynu producenta przez kuriera. Po Pana zgłoszeniu podjęliśmy natychmiastowe kroki w celu ustalenia ponownej dostawy o czym został Pan poinformowany telefonicznie.
31.08.2016 14:10
Brakujące śruby do montażu, i brak instrukcji więc przesyłka bezwartościowa.
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, brakujące elementy zostaną dosłane w najszybszym terminie.
25.08.2016 10:29
Co do samej przesyłki nie mam zarzutów, gorzej już z produktem. Po wypakowaniu elementów już były 4 zarysowania. Przy montowaniu wkrętów obrywaja sie kawałki ścianki mebla. Nie warte swoich pieniędzy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Wszystkie kupowane u nas produkty są objęte gwarancją. Jeśli dostarczone meble maja ślady zarysowań lub inne uszkodzenia, podlega to reklamacji. Proszę wysłać informacje odnośnie uszkodzeń do działu reklamacyjnego na adres reklamacje@meble.pl. Podejmiemy interwencje w tej sprawie.
23.08.2016 10:31
Komoda dotarła bez instrukcji złożenia. Z firmą nie idzie się skontaktować, Pan odebrał powiedział że nie jest z tego działu i nic niewie, a dział meble akurat dzisiaj pracowal do 17, chociaż na stronie jest że do 18.
Odpowiedź sprzedawcy:
Podczas rozmowy telefonicznej (kontaktu) nie wspomniała Pani o braku instrukcji. Nie podano również numeru zamówienia ani danych osoby która składała zamówienie. Bez tych informacji nie jesteśmy w stanie pomóc i sprawdzić z jakiego działu pochodzi zamówienie. W sprawie instrukcji prosimy o kontakt z działem reklamacji.
18.08.2016 17:46
Dzień dobry, A co miałbym oceniać, kiedy zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone przez kuriera ?
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Zgodnie z informację pozyskaną od firmy kurierskiej zamówienie zostało dostarczone w wyznaczonym terminie. Komentarz negatywny uważam za bezzasadny. Pozdrawiam.
16.08.2016 08:05
Kupowałem trzy produkty na meble.pl; termin dwóch dni roboczych nie został zachowany w żadnym przypadku, jeden dotarł po trzech, jedne po czterech a na ostatni nadal czekam. Źle, że dostawy są tylko w dni robocze i tylko do 16.00 - mnie to utrudnia odbiór zakupów od kuriera
Odpowiedź sprzedawcy:
Termin realizacji dostaw dwóch zamówienie jak najbardziej został dotrzymany ponieważ dostawa odbywa się w ciągu 3-4 dni roboczych a nie wciągu 48h. 48h jest to czas wysyłki. Odnośnie realizacji kolejnego zamówienia została Pani poinformowana o przesunięciu daty dostawy.
12.08.2016 08:37
jest napisane że dostawa max 21 dni a było więcej. Tak wszystko okej zamówienie się zgadzało
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem. Termin realizacji wynosił 21 dni roboczych. Komentarz uważam za bezzasadny.
09.08.2016 14:58
żadnej komunikacji - było duże opóźnienie z realizacją zamówienia, ale nie byłam zawczasu powiadamiana, musiałam dobijać się o każdą informację :kiedy będzie łóżko gotowe, kiedy będzie transport - ciągle przesuwał się termin dostawy - a na koniec koszmarna firma kurierska [nieterminowa, nieuczynna]

Łóżko Topaz
jakość znakomita pod względem wykonania, kolor jasny, a na fotografiach jest nieco ciemniejszy - no, trudno, wykonanie jest tak dobre, że i z tym się pogodzę. Natomiast czas realizacji, ogromne opóźnienie, sposób komunikacji z klientem, a na koniec koszmarna firma kurierska [nieterminowa, nieuczynna], to może zrazić na zawsze. Ma Wasza firma ciekawe modele, ale boję się już cokolwiek zamówić. A cena wysoka. I nawet słowa "przepraszam" za niedogodności, za to, że to klient musiał się dobijać "gdzie jest moje zamówione łózko???" itd, to bardzo nieprofesjonalne...
06.08.2016 11:25
Zostałem okłamany o terminie dostarczania przesyłki. Poinformowano mnie że przesyłkę można otrzymać w piątek lub w poniedziałek. Prosiłem o jak najszybsze dostarczenie paczki nawet za dodatkową opłatą co nie zostało przyjęto z uwagi na brak takiej możliwości jak poinformował mnie obsługujący transakcję. Jest to nie prawda DPD dostarcza paczki również w sobotę za dodatkową opłatą. Teraz paczka leży na sortowni w Gdańsku i nie można jej odebrać bo nie została nadana z opcją na sobotę. Jestem bardzo zawiedziony obsługą, która nie zrobiła nic aby paczka dotarła tak szybko jak prosiłem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Otrzymał Pan prawdziwe informacje o możliwościach doręczenia przesyłki od poniedziałku do piątku. Firma kurierska może świadczyć dodatkowe opcje doręczenia jednak nie obejmuje tego nasza umowa stąd otrzymał Pana dokładnie taką informacje.Z naszej strony zamówienie zostało zrealizowane najszybciej jak to możliwe. Wyraźnie przed samym zamówieniem otrzymał Pan informacje że nie jesteśmy w stanie zrealizować go wcześni niż w terminie widocznym przy jego składaniu i zaakceptował Pan tą informacje. Staramy sie zawsze wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientów jednak proszę nie zarzucać nam że nie doręczyliśmy przesyłki w sobotę skoro informowaliśmy o możliwym doręczeniu w poniedziałek.
30.07.2016 12:25
Nie dostałem jeszcze towaru! Dostałem e-mail od pracownika ktory podobno u Państwa już nie pracuje. Na dodatek pytano mnie o numer telefonu ktory jest w danych zamówienia.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Zamówienie zostało przez Pana złożone i opłacone 06 lipca. Przesyłka została przekazana kurierowi w dniu następnym tj. 07 lipca. Adres dostawy mieści się w Warszawie, a jak Pan zapewne wie, w dniach 07-08 lipca w Warszawie odbywał się szczyt NATO, który to spowodował, iż praca firm kurierskich została zawieszona na terenie niektórych dzielnic Warszawy. Ruch w Warszawie został znormalizowany od dnia dzisiejszego i właśnie w dniu dzisiejszym zamówienie zostało odebrane pod wskazanym adresem. Termin realizacji z dostawą zamówienia wynosił zatem 3 dni robocze, co oznacza że wywiązaliśmy się z wyznaczonego terminu.
10.07.2016 23:39
Transakcja trwała za dlugo !
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z wyznaczonym terminem. Podczas składania zamówienia zostały przez Panią zaakceptowane warunki dotyczące okresu realizacji. Pozdrawiam
27.06.2016 20:03
Drugi zakup i druga niekomfortowa sytuacja. Sklep stawia klienta przed faktem dostawy bez konsultacji z nim. Termin dostawy narzucony z góry - brak możliwości alternatywnego terminu. Całe szczęście, że poprzestawiałam plany, bo pewnie łózko dostarczono by mi za kolejny miesiąc. Brak możliwości wniesienia mebla do mieszkania - no chyba że zapłacisz 50 zł, a to i tak nie wiadomo, bo może przyjechać tylko jedna osoba. Biedak kierowca, bardzo się zmęczył. Współczuję mu takiego pracodawcy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Dział logistyczny poinformował Panią o planowanej dostawie, jak również ten termin został przez Panią zaakceptowany. Wysyłki dostarczane są sprawdzoną zewnętrzną firmą transportową, która przede wszystkim dba o bezpieczne dostarczenie zamówienia. W przypadku usługi wniesienia zgodnie z otrzymanym potwierdzeniem, kierowca nie ma obowiązku wniesienia przesyłki powyżej 30 kg. Jeśli zamówienie przekracza podana wagę to istnieje możliwość domówienia takiej usługi po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu kosztów. Niestety w przypadku Pani zamówienia, nie otrzymaliśmy takiego zgłoszenia. Pozdrawiam
24.06.2016 16:00
Dzień dobry, transakcja zakupu poszła pomyślnie jak najbardziej, natomiast nie jestem zadowolona z samego produktu ponieważ 2 godz. po dostarczeniu szklanka uległa stłuczeniu pomimo prawidłowego użytku. Myślę, że spowodowane było to zbyt słabym materiałem z jakiego powstał produkt. Bardzo jest mi przykro i czuję się oszukana dlatego sugeruję taką ocenę nie inna. Z poważaniem Kamila Opalach
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Przykro nam, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Liczymy, że w przyszłości będzie Pani zadowolona z zakupów w sklepie.
24.06.2016 13:50
w trakcie oczekiwania na realizację zamówienia musiałam zmienić adres dostawy, o czym pisemnie zawiadomiłam meble.pl- otrzymałam też pisemne i telefoniczne potwierdzenie zmiany adresu dostawy - mimo to kurier przyjechał z towarem na pierwotny adres(gdzie nikogo nie zastał) i twierdził zdenerwowany że nic nie wie o nowym adresie i nie ma takiej wzmianki w papierach. Kto tu zawinił?
Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.Wynikła ona przez niedopatrzenie podczas zlecania przesyłki. Pozostała cześć zamówień została wysłana prawidłowo na nowy wskazany adres przez Panią.
02.06.2016 12:55
Termin oczekiwania wyniósł mnie miesiąc czasu, a nie 14 dni tak jak było napisane.
Odpowiedź sprzedawcy:
Nastąpiło opóźnienie importowanego towaru o czym był Pan na bieżąco informowany. Przepraszamy za powstały problem jednak był on od nas niezależny.
27.05.2016 12:58
Całkowity brak elastyczności w zakresie dostawy towaru. Godziny dostawy nie uwzględniają potrzeb "ludzi pracujących". Dostawa została ustalona na określony dzień (bez konsultacji) na godz. 12 i nie było żadnych negocjacji. Alternatywny termin - "nie wiadomo kiedy, w godzinach pomiędzy 9 -15" . Powinniście ostrzegać klientów w ofercie o takim sposobie dostawy...
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, W trakcie trwania realizacji zamówienia, otrzymaliśmy od Pani informację wraz z prośbą o ustalenie transportu od 28 kwietnia z przyczyn osobistych. W dniu 20 kwietnia próbowaliśmy się z Panią skontaktować telefonicznie, jak również został wysłany mail o planowanej dostawie na 28 kwietnia o godzinie 7:00 - 8:00. Nie otrzymaliśmy odpowiedzi, w związku z tym transport został przekierowany na kolejny dzień 29.04, aby zachować termin z pierwotną prośbą. W dniu 27 kwietnia w godzinach popołudniowych potwierdziła Pani nowy termin dostawy, lecz godziny były dla Pani nieodpowiednie i kolejna prośba o dostawie po godzinie 16. Było to niemożliwe, gdyż trasa była już zaplanowana. Następnie prosiła Pani o dostawę w sobotę, lecz w tych dniach przesyłki nie mogą być dostarczone. Zaproponowaliśmy dostawę firmą kurierską w każdy inny dzień, lecz nie otrzymaliśmy żadnej informacji zwrotnej. Z naszej strony staraliśmy się ustosunkować do każdej Pani prośby pozostając w ciągłym kontakcie.
06.05.2016 09:15
Najpierw dostałam e-maila z informacją, iż zamówienie zostanie zrealizowane po świętach wielkanocnych. Następnie zadzwoniono do mnie tylko raz, akurat byłam na spotkaniu i nie mogłam odebrać (zdaję sobie sprawę iż w dzisiejszych czasach jesteśmy niewolnikami tel i jesteśmy jakby uwiązani na smyczy ale niektórzy ludzie cenią normalność i nie rozmawiają przez tel siedząc na sraczu). W kilka sekund po pierwszym telefonie przyszedł kolejny e-mail iż proszą o pilny kontakt bo nikt nie odbiera telefonu. Po zakończonym spotkaniu kulturalnie oddzwaniam a mało rozgarnięta Pani (rozmawiając ze mną wciąż coś odkrzykiwała do swojego współpracownika) informuje mnie iż realizacja zamówienia nastąpi tydzień szybciej. Na moje pytanie jak się ma wcześniejszy e-mail do tej rozmowy tel nie potrafiła logicznie udzielić odpowiedzi. Robią sobie Państw jaja z normalnych ludzi. W zestawach zabrakło kołków i zaślepek. Słaby patent w kwestii dostępu do pakownych półek.
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Próbowaliśmy się skontaktować z Panią kilkukrotnie telefonicznie w sprawie przyspieszonej daty dostawy, niestety numer był nieaktywny. Z tego powodu otrzymała Pani informację mailową z prośbą o pilny kontakt. Późniejsza Pani rozmowa miała miejsce z przewoźnikiem dlatego nie potrafił Pani udzielić informacji na temat wcześniejszej dostawy. W sprawie brakujących akcesoriów w paczce skontaktuje się z Panią nasz dział reklamacji.
29.03.2016 01:01
Jestem bardzo niezadowolona! Po rozpakowaniu okazało się, że blat jest w połysku a nie w wersji matowej jak na stronie internetowej.. Po kontakcie z działem obsługi klienta Pan stwierdził, że mam złożyć reklamację - zero pomocy !!!!
12.02.2016 12:46
Kupiłem ławę ze szklanym blatem. Produkt wysłany to totalny bubel. Uszkodzony blat (wyszczerbione szkło - z pewnością nie w transporcie, było dobrze zabezpieczone), pozagniatane metalowe nogi, podstawa z marmuru wyszczerbiona z zaciekami (niedbale wypolerowany marmur). Obsługa - próbowałem zgłosić reklamację telefonicznie, przełączano mnie kilkakrotnie, co rusz to do innych komórek odpowiedzialnych za przyjęcie reklamacji, po ostatnim przełączeniu już nikt nie odebrał telefonu. Wnioski wyciągnijcie sami. Pozdrawiam.
29.12.2015 21:55
Obsługa transakcji kiepska sam towar do przyjecia spełania oczekiwania. Brak faktury vat brak paragonu to jest niedopuszczalne !! Oczekuje na fakture za zakupiony towar !!
20.12.2015 12:35
stół spełnił nie do końca spełnił moje oczekiwania,wykonanie jest niedbałe i z mankamentami,w miejscu,gdzie są wkręcone śruby nogi są popękane i nierówna powierzchnia blatu w dwóch miejscach występują bąble
13.12.2015 23:44
FIRMA NIERZETELNA PROBLEMY Z REKLAMACJA TOWAR ZAMOWIONY POSIADA WADY
09.12.2015 15:32
Zamówiłam wieszak ciemny orzech otrzymałam kolor jasna olcha. Nie polecam.
03.12.2015 23:07
Brak opisu montazu W zadnej z paczek nie było instrukcji montazu!! nawet żadnej specyfikacji!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Przepraszamy za to, że instrukcja montażu nie została dołączona do przesyłki, została ona wysłana dzisiaj drogą mailową. Pozdrawiam
25.11.2015 08:55
Brak reakcji na złożoną reklamację towar dostarczony wadliwy nie wiem co dalej z tym robić Wysłałem już dwa maile
Odpowiedź sprzedawcy:
Opis reklamacji został przesłany przez Państwa 22.10.2015 o godz. 14:41do działu handlowego, w dniu dzisiejszym tj: 23.10 o godzinie 9.12 został wysłany e-mail z prośbą o zdjęcia obrazujące krzywo wklejone górne wykończenie wieszaka oraz pobrudzenie klejem. Po uzupełnieniu reklamacji dołożymy wszelkich starań by sprawę wyjaśnić w jak najszybszym terminie. W sprawie reklamacji prosimy o kontakt bezpośrednio z działem reklamacji pod numerem telefonu 17/2838163
23.10.2015 08:48
sofa w porzadku dobre wykonanie, a fotele zwłaszcza nogi jak dla mnie tragedia nie wyszlifowane a pomalowane same zadziory. No i otwory nie pasujące do siebie
Moderacja:W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy
22.10.2015 20:34
Nie kupujcie tego stolika! to tandeta: nogi krzywe z byle jakiego tworzywa, szkło krzywo wycięte, to ani okrąg ani elipsa...za darmo wstyd byłoby komuś coś takiego podarować
Moderacja:W związku z błędnie wystawionym komentarzem został on usunięty przez Moderatora.
Przyczyna: komentarz nie dotyczy sprzedawcy.
16.10.2015 08:28
brzegi dużych płyt pobijane i powyginane, czy w transporcie? - cudem udało się złożyc
Odpowiedź sprzedawcy:
Przepraszamy bardzo, że otrzymała Pani niepełnowartościowy towar. W takim przypadku przysługuje Pani prawo do reklamacji. Prosimy bardzo o kontakt z naszym działem reklamacji, który zajmie się sprawą: reklamacje@meble.pl, tel. 17 2838 163. Pozdrawiamy.
08.10.2015 21:54
Dostałam biurko z uszkodzonym prawym rogiem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Bardzo nam przykro, że otrzymała Pani uszkodzone biurko. W takim przypadku przysługuje Pani prawo do reklamowania towaru. Prosimy bardzo o kontakt z naszym działem reklamacji, który zajmie się sprawą: reklamacje@meble.pl, tel. 17 2838 163. Pozdrawiamy.
07.10.2015 08:36
Lipa! Szyba przyjechała potłuczona w drobne kawałeczki, przesyłka w ogóle nie oklejona "OSTROŻNIE SZKŁO". Ciekawe co teraz mam zrobić?
29.09.2015 20:45
brak odpowiedzi na zamówienie , długo się czeka , nie wystawiają faktury, towar nie najlepszej jakości . Nie polecam .
Odpowiedź sprzedawcy:
Zamówienie zostało zrealizowane przed wyznaczonym terminem 31 dni roboczych, który przypadał na 7 września i w tym samym dniu został przesłany dokument sprzedaży drogą mailową. W razie braku otrzymania dokumentu sprzedaży proszę o kontakt, prześlemy ponownie.
26.09.2015 13:02
Szafa przyjechała poniszczona. Wszystkie rogi paczki, a tym samym rogi płyt szafy, były poniszczone. Osoba, która pakowała szafę lub firma kurierska nie obchodziła sir z nie należycie. Jakość szafy dramatycznie słaba. Drzwi przesuwne ledwo daje się przesunąć. Odradzam zakup tej szafy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, Przepraszamy bardzo za zaistniałą sytuację. Przysługuje Panu prawo do zareklamowania zamówionego towaru. Aby złożyć reklamację prosimy o kontakt z działem reklamacji: reklamacje@meble.pl, tel. 17 2838 163.
26.09.2015 11:37
Samo zamówienie przebiegło bez zakłóceń, natomiast towar baaaardzo kiepskiej jakości. Obite rogi szafki!!
24.09.2015 21:19
Źle, Źle i jeszcze raz Źle. Zamówiłem i zapłaciłem, dostałem potwierdzenie przelewu i wysyłki, i od tej chwili zaczęły się problemy: po pierwsze kurier zostawił mi paczkę na ulicy, paczka już uszkodzona... widać już było że ta paczka była rzucana od samego początku, bo wyglądało to jak śmieć, ale myślałem że to tylko karton może być uszkodzony: a tu otwieram paczkę i tu widzę pierwsze uszkodzenie i brak części zamówienia. Dzwonie na infolinie oddział reklamacyjny, a tu mi odpowiadają że muszę pisać e-Maila, zamiast pomoc mi od razu. Tu zostaje mi tylko życzyć powodzenia następnym klienta.
Odpowiedź sprzedawcy:
W czasie rozmowy był Pan proszony o przesłanie maila. Prosiliśmy o informację czy krzesła nie noszą jeszcze innych uszkodzeń (zgłaszał Pan brak śrub i ślizgaczy) oraz przesłanie zdjęć opakowania abyśmy mogli interweniować w firmie kurierskiej w celu uniknięcia takich sytuacji w przyszłości.
24.09.2015 09:30
Dostałem wiadomość, że kurier przyjedzie do mnie w poniedziałek (31.08.2015). Od razu odpisałem, by przyjechał do mnie po 16:00. Dopiero w poniedziałek odebrałem e-mail z danymi kuriera, bym sam do niego zadzwonił. Było już jednak po fakcie, wczesnym popołudniem kurier sam zadzwonił, że ma paczkę i jest w Toruniu. Żona zadzwoniła i poprosiła go o dostarczenie przesyłki w piątek o 16:00. Uświadomiwszy sobie, że we wtorek kończę pracę wyjątkowo wcześniej, chciałem się skontaktować z kurierem, by poprosić go o dostarczenie paczki właśnie we wtorek. Niestety w poniedziałek o ok. 17:30 już nie odbierał telefonu. W piątek, 04.09.2015, zwolniłem się specjalnie z pracy, by czekać na przesyłkę. Zadzwoniłem do dostawcy, ale ten poinformował mnie, że nie ma ze sobą mojej paczki. Decyzją firmy kurierskiej wróciła do sprzedającego, a ja zrezygnowałem z zamówienia. Nie było możliwości dostarczenia przesyłki po godzinie 16:00. Otrzymałem zwrot pieniędzy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Nie byliśmy świadomi problemu który wystąpił przy Pana zamówieniu, ponieważ kontaktował się Pan bezpośrednio z firmą kurierską- nie informując na w odpowiednim termie że wystąpił problem z dostawą. W momencie gdy otrzymaliśmy taką informację już nie był Pan zainteresowany zakupem i na Pana prośbę anulowaliśmy zamówienie. Dziękujemy za uwagi dotyczącą pracy firmy kurierskiej, pomogą nam w usprawnieniu wysyłki zamówień
19.09.2015 17:50
Na 2 produkty które zamówiłem okazało się ze jeden w ogóle nie jest dostępny. Nie polecam tej firmy
14.09.2015 16:18
Z zamówionych 4-ch krzeseł jedno przysłano niekompletne (źle wykonany metalowy łącznik uniemożliwiający skręcenie krzeseł). W kontaktach z działem handlowym meble.pl brak możliwości uzyskania informacji w zakresie terminu dostawy brakującego łącznika. Brak odpowiedzi za pomocą poczty elektronicznej, przy rozmowach telefonicznych obietnice kontaktu z informacją zwrotną - niestety bez pokrycia.
14.09.2015 11:55
Bardzo źle zapakowane tzn.zabezpieczone
13.09.2015 20:57
Blad bourka przyjechał porysowany a karton w któtym byl zapakowany nie był uszkodzony.. instrukcja skladania biurka nie czytelna
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Sprawa została przekazana do działu reklamacji w celu jak najszybszej wymiany uszkodzonych elementów.
08.09.2015 09:00
Wpisz komenatrz:Na obecnym etapie z transakcji zadowolony być nie mogę. Czas oczekiwania na zamówiony towar to 80 dni pomimo tego iż info opiewało na 40. Pomimo wcześniejszego kontaktu i ustalenia z pracownikiem dokładnego terminu dostawy( 2 dni wcześniej ) o wysyłce dowiedziałem się dzień wcześniej w emailu który otrzymałem. No i w końcu krzesła ok, ale stół niestety musiałem reklamować ( prawa noga z mdf-u lakierowanego posiada znaczne pęknięcie-rysę ) .Reklamacja została przyjęta lecz do tej pory nikt się do niej nie ustosunkował pomimo, iż termin już minął.
06.09.2015 11:36
Zamówiłem dwie ławy i odebrałem dwie ale jedna z nich jest uszkodzona ( ma kilka wad ). Poinformowałem sprzedającego o problemie wysyłając zdjęcia oraz adnotacje na liście przewozowym. Od 1.5 tygodnia sprzedawca milczy i nie wie co ma zrobić z uszkodzoną ławą która mnie kosztował prawie 600 pln z transportem.
02.09.2015 09:43
Otrzymałem towar ale bez śrub montażowych. Od tygodnia próbuję to wyjaśnić z nadawcą. Niestety bezskutecznie. W efekcie mam towar w częściach, które leżą tak od tygodnia.
Odpowiedź sprzedawcy:
Witam. Przesyłka została do Pana dostarczona 26 sierpnia a reklamację zgłosił Pan 28 sierpnia w piątek. Ustawowo mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji ale staramy się rozwiązywać takie sytuacje na bieżąco. Brakujące śrubki zostaną wysłane jak najszybciej i do końca tygodnia powinny być dostarczone do Pana.
01.09.2015 10:17