Nie polecam !!!!! bardzo długi czas dostawy 1,5 miesiąca) brak informacji od firmy meble.pl odnosnie przesunięcia terminu dostawy, o wszystko trzeba dopytywać.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za powstałe opóźnienie w realizacji zamówienia. Niestety nie otrzymaliśmy odpowiednio wcześnie informacji od producenta, że dostawa ulegnie wydłużeniu. Jeszcze raz przepraszamy i pozdrawiamy.
25.06.2020 11:36
Bardzo długi czas oczekiwanua na towar, otrzymałam inny mebel niż zamówiłam, długo czas oczekiwania na wymianę
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Początkowy termin realizacji zamówienia został wyznaczony na 14 dni roboczych i został przez Panią zatwierdzony w momencie składania zamówienia. Udało nam się wysłać zamówiony towar tydzień przed wyznaczonym terminem. Niestety dłuższy czas oczekiwania na wymianę był uzależniony od trasy firmy transportowej. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą pomyłkę i wszelkie niedogodności.
24.06.2020 08:08
Konsultantka ze sklepu powiedziała, że kierowca z firmy kurierskiej pomaga wnosić meble. W firmie kurierskiej powiedzieli, że pierwsze słyszą i kierowca w niczym nie pomaga. I rzeczywiście nic nie zrobił. Sprzeczne informacje.
10.06.2020 11:16
Szczerze nie polecam
02.06.2020 11:00
Komoda dotarła w stanie uszkodzonym.Uszkodzony cały korpus oraz blat-,,ubite` rogi .transport to tragedia.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że przesyłka dotarła do Pana uszkodzona. Przypominamy, że przysługuje Panu prawo do reklamacji uszkodzonego towaru. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i pozdrawiamy serdecznie.
29.05.2020 10:40
Tragiczna obsługa zamówienia. Nikt się nie interesował tym, że towar stał zapomniany w firmie spedycyjnej. Dopiero po kilku moich telefonach udało się uzyskać informacje i towar dotarł po ponad tygodniu od zakupu. Duży minus
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z obsługi naszego sklepu, jednakże po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej, to oni są odpowiedzialni za dostarczenie przesyłki. Niestety nie mamy wpływu na działania firm przewozowych i terminu dostarczania przesyłek. Mimo wszystko przepraszamy za wydłużony czas dostawy i mamy nadzieję, że stół spełnia Państwa oczekiwania. Pozdrawiamy.
27.05.2020 10:45
Kurier nie chciał wnieść zamówionego towaru sama musiałam to zrobić
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry Pani Moniko, po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej nie mamy wpływu na jej dostarczenie. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłek powyżej określonej wagi, jeśli taka usługa nie została wykupiona. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pani zadowolona z zakupionego stołu. Pozdrawiamy.
26.05.2020 07:58
Pani, która zajmowała się moim zamówieniem nie powinna tego robić. Na realizację zamówienia czekałem ponad 2 miesiące a miałem zapewnienie, ze jeśli wpłacę zaliczkę do 10go marca ( tak oczywiście zrobiłem i środki zaksięgowały się 10 marca o godzinie 11.00) to zamówienie będzie wysłane do 9 kwietnia. Realizacja odbyła się ponad miesiąc później.
26.05.2020 07:44
Pomylono witryny zamiast dwóch podwójnych otrzymałam jedna pojedyncza i jedną podwojną. Od 2 tygodni brak reakcji na reklamację.
21.05.2020 16:17
Bardzo duży wybór produktów - na stronie. Jednak jak już coś kupisz to zaczyna się zamieszanie: nie wiadomo co do ciebie jedzie, kiedy dojedzie, poźniej się okzauje, że jednak coś nie dojedzie (chociaż dostajesz potwierdzenie wysłania towaru), odpowiedzi od sprzedawców lakoniczne.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Bardzo nam przykro z powodu Pani niezadowolenia z zakupów w naszym sklepie. Za wydłużony czas dostawy jest odpowiedzialna firma przewozowa. My wysłaliśmy Pani przesyłkę kilka dni przed wyznaczonym terminem. Mamy nadzieję, że zakupione krzesło spełnia Pani oczekiwania i będzie długo służyło. Pozdrawiamy serdecznie.
29.04.2020 07:50
Wysyłacie mi wiadomość żebym wystawił wam opinie produktu, którego jeszcze mi nie doręczono.... Brawo wy.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana przesyłka została nadana, jednak z powodu dużych opóźnień w dostawach, firma kurierska nie dostarczyła jeszcze towaru. Za opóźnienie najmocniej przepraszamy.
17.04.2020 06:54
Słabe wykonanie, długi czas oczekiwania
13.04.2020 16:44
Niestety w opisie produktu jest informacja o szerokosci 120cm w rzeczywistosci szerokosc to 124- 125 co zupełnie zepsuło moje plany aranżacji. Potrzebowalem dokladnie 120cm
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Takie wymiary otrzymaliśmy od producenta. Oczywiście przekażemy mu Państwa wiadomość w celu weryfikacji i poprawy. Dziękujemy i pozdrawiamy.
13.04.2020 14:14
Tragedia. Zamówienie było dwa lub trzy razy wysyłane i dotarło z przeszło dwu tygodniowym opóźnieniem. Może się naturalnie zdarzyć, lecz wtedy winna wyjść stosowna informacja do klienta. U Państwa to niestety klient musi się dopytywać i biegać za towarem. Sugeruje zapoznać się z korespondencją. Pomoże poprawić niewydolne procesy i niewydolną organizację - jeżeli są Państwo poprawą zainteresowani. Jasne jest, że będę Państwa sklep unikał jak ognia.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dostaliśmy sprzeczne informacje z magazynu wysyłkowego, stąd to opóźnienie w dostarczeniu zamówienie. Jeszcze raz przepraszamy i pozdrawiamy serdecznie.
09.04.2020 07:32
Masakrycznie niska jakość produktu za wysoką cenę. Brak możliwości zwrotu produktu! Nie kupujcie w firmie meble.pl!!!!
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Brak możliwości zwrotu wynika z faktu, iż towar został zakupiony na fakturę Vat. Informacja o braku możliwości zwrotu w takim przypadku jest opisana na naszej stronie. Pozdrawiamy.
04.04.2020 19:29
Niestety jakość wykonania zostawia wiele do życzenia wycieraczka nie wygląda w rzeczywistości jak na zdjęciu nie polecam więcej nie kupię
13.03.2020 09:11
Ja niestety nie jestem zadowolona z tej transakcji. Przesyłka szła do mnie bardzo długo zapłaciłam 10.01 a przesyłka była 20.02. Było napisane że czas oczekiwania to 28 dni ale jak się później okazało są to dni robocze a nie kalendarzowe. Dodatkową biurko dotarło do mnie uszkodzone małe wgniecenie na rancie blatu. Nie zgłaszałam reklamacji ponieważ szkoda mi już czasu i nerwów ponieważ to za długo trwa. Plus dla sklepu za bardzo dobry kontakt.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. W karcie produktu widnieje informacja, iż czas oczekiwania należy liczyć w dniach roboczych. Przykro nam, z powodu dostarczenia uszkodzonego mebla, mamy nadzieję, że mimo to, będzie Pani długo służył. Pozdrawiamy.
06.03.2020 08:40
Kupiłam komodę wiszącą przyszła komoda stojąca.
27.02.2020 06:44
Zaznaczyłem "płatność przy odbiorze" i nigdy nie zobaczyłem tej komody, także lipa straszna.
26.02.2020 07:53
Nie mogę ocenić tego produktu bo nadal go nie otrzymałem.
24.02.2020 09:13
Na stronie meble.pl widnieje informacja, że meble do 30kg są wnoszone przez kuriera, natomiast mój fotel ważący nieco mniej (26kg) musiałam wnieść sama. Kurier z wielką łaską wjechał za bramę podjeżdżając pod budynek, następnie oświadczył, że nie wniesie mebla.
17.02.2020 10:37
Dwa miesiące oczekiwanie na zamówienie to porażka
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Informacja na temat czasu realizacji zamówienia widniała na karcie produktu. Dokonując zamówienia zatwierdził Pan czas oczekiwania. Pozdrawiamy.
13.02.2020 09:49
Powinniście Państwo uprzedzać, że dostawa nastąpi z zaskoczenia (nie miałem możliwości ustalenia terminu, chociaż o to prosiłem) i bez wniesienia na piętro (nawet za dopłatą).
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Romanie, w uwagach do zamówienia poprosił Pan o dostawę po 21.01. Tego dnia otrzymał Pan informację, iż przesyłka w dniu dzisiejszym zostanie wysłana i dostarczona w dniu następnym. Jeśli chodzi o usługę wniesienia, nie była ona możliwa z powodów przedstawionych Panu drogą e-mailową. Mamy nadzieję, że mimo wszystko jest Pan zadowolony z zakupionego towaru. Pozdrawiamy serdecznie.
11.02.2020 06:38
Negatyw z powodu opóźnienia przyszło 2 tyg później. Towar zamówiony i zapłacony 30.11.2019 dostawa miała być od 2 do 4 tyg. Paczkę otrzymałem w połowie stycznia. Brak kontaktu ze strony sprzedającego że zamówienie przyjdzie z opóźnieniem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Niestety dostawa towaru się opóźniła. Mamy nadzieję, że zakupiony towar spełnia oczekiwania i będzie długo służył. Pozdrawiamy.
07.02.2020 11:57
Dziękuję uprzejmie za wpisanie mojego adresu email na liste spamu ceneo bez wyraźnego powiadomienia.
07.02.2020 00:24
Do szaf, które zakupiłam dodano w zestawie nieprawidłowe zawiasy (za małe), przez co nie można było wyregulowac drzwi. Musiałam dopłacić do talerza i za nowe zawiasy. Producent leci po taniości, niedbając o klienta
04.02.2020 08:04
Nie jestem zadowolny. Nie zrobię już nigdy zakupów w sklepie meble.pl. Zakupione biurko miałem otrzymać do 20 grudnia 2019.Kilka dni przed tym terminem zostawiłem wiadomość na czacie z pytaniem o status zamówienia - nie otrzymalem odpowiedzi.Dzień przed 20 grudnia wysłałem ponownie wiadmość ( tym razem ktoś był dostępny na czacie ). Otrzymłem odpowiedz ,że producent przesunal termin dostawy biurka na druga połowę stycznia 2020. Ciekawe że meble.pl poinforowało mnie o tym dopiero 1 dzień przed terminem i jeszcze po moim zapytaniu?!Jakoś nie wierze ,że nie wiedzieli wcześniej( albo nie chcieli wiedzieć, co równa się z lekcewazeniem klienta ). Zgodziłem się poczekać do stycznia 2020. Biurko ostatecznie otrzymałem około 20 stycznia. Niestety przyszło uszkodzone.Gówny element, czyli blat biurka ma zarysowanie i wgniecony róg. Przypuszczam, że uległo uszkodzeniu w transporcie.Jednakże biurko było bardzo kiepsko zabezpieczone ( wina meble pl ? moze ) Karton cienki jak papier ( przez to zaryswanie ), brak zabezpieczeń na rogach ( dlatego wgniecenie na rogu blatu). Przy takim pakowaniu to co drugi mebel bedzie uszkodzony podczas transportu.Mogłem zapewnie złozyć reklamację ale "machnałem na to ręka" .Nie mam ochoty już na kontakt, czekanie i rozmowy z meble.pl. Nie polecam. Nie kupuję w meble.pl
01.02.2020 08:42
Komentarz moge wymazac gdy meble zostana odebrane spowrotem

Zestaw ONTARIO 3+1+1
Beznadzielnie wykonanie .Szwy krzywo biegnace wykonczenie jak gdyby amator to robil.Folele niewygodne bo krotkie to siedzenie .Mam podobny Fotel w Niemczech jednach wygodny i super wykonany..Gdybym byl na miejscu nigdy bym czegos takiego nie odebral.Naprawde nie warte nawet 100€ .
27.01.2020 19:35
Szanowni Państwo, Mam negatywne zdaniem względem meble.pl z racji braku komunikacji i długiego terminu realizacji. Na koniec listopada zamówiłem stół(czas realizacji 21 dni roboczych) oraz 4 krzesła(czas realizacji 2dni robocze). Stół otrzymałem zgodnie z terminem(otrzymałem nawet telefon czy maja wysłać w pt przed świetami czy po świętach). Na krzesła dalej czekam. Po moim kontakcie ze sklepem otrzymałem informacje, ze za miesiąc otrzymam zamowione krzesła. Z 2 dni roboczych zrobiło się 2mies.
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Robercie, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w dostawie krzeseł. Niestety sytuacja nie jest zależna od nas. Mamy nadzieję, że mimo wszystko będzie Pan zadowolony z zakupionego towaru. Pozdrawiamy.
22.01.2020 06:10
W zamówieniu pisze dostawa od 2 do 6 tygodni Otrzymaliśmy dostawę po 7 tygodniach Pytając o termin dostawy zamówienia wciskano nam że liczone są dni robocze tak to jest jak nie kupujesz od producenta tylko od pseudo handlowa który nie ma magazynu
Odpowiedź sprzedawcy:
Panie Kazimierzu, termin wysyłki zawsze liczony jest w dniach roboczych, dlatego też system wyznaczył termin na 31.12. Dzień wcześniej przesyłka została do Pana wysłana. Cieszymy się, że zakupiony towar spełnił Pana oczekiwania. Pozdrawiamy.
15.01.2020 22:32
Skladam zazalenie na kuriera. Raben. Zostawił mebel 80 kg na chodniku pod blokiem. Nie zgodził się na wniesienie za dopłatą. Byłam tym zaskoczona poniewaz wcześniejsze zakupy komody i konsoli zawsze były wniesione do mieszkania , ale kurierem nie był Raben. Musialam organizować dwóch panów na własną rękę i mebel stał na dworze pół dnia. A gdyby ktoś ukradł ? A gdyby padał deszcz ? Uważam to za skandal !
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałych niedogodności związanych z dostawą. Niestety nie mamy wpływu na działania firm przewozowych. Mamy nadzieję, że mimo zaistniałej sytuacji, jest Pani zadowolona z zakupionego towaru. Pozdrawiamy serdecznie.
27.12.2019 08:13
Komoda przyszła połamaną
09.12.2019 16:43
Stol szklany w niektorych miejscach posiadał 2 cm rysy . Krzesla bez śrub montażowych ,dotarly po 2 tygodniach ale winę ponosi Poczta Polska
07.12.2019 19:16
To nie jest transakcja ta firma okrada ludzi nie dostałam paczki i pieniędzy nikt nie chce zwrócić, ostrzegam przed ta firma zgłoszę ich do rejestru podejrzanych firm
Odpowiedź sprzedawcy:
Pani Moniko, zamówione przez Panią biurko zostało do Pani dostarczone 22 listopada, a odbiór towaru został pokwitowany Pani nazwiskiem. Ponadto, nikt nie kontaktował się z nami w sprawie niedostarczenia towaru czy zwrotu pieniędzy. Prosimy zatem nie kierować wobec naszej firmy bezpodstawnych zarzutów, a jeśli miała Pani jakiś problem z zamówienie, prosimy o kontakt z Działem Handlowym. Pozdrawiamy.
06.12.2019 07:48
32 dwa dni czekam na szafę. Coś dostałem ale nie szafę bo ktoś albo źle zapakował albo rzucał w transporcie paczka. Do tego jeszcze 14 dni mam czekać na rozpatrzenie reklamacji. Zostawiam to bez komentarza.
15.11.2019 07:56
Niestety nie jestemy zadowoloni był problem z montażem panowie od tego byli niekompetentni nie byli przygotowani na montaż mebli nie polecam
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Bardzo nam przykro, że usługa wniesienia oraz montażu nie spełniła Państwa oczekiwań. Niestety nie mamy wpływu na takie sytuacje, ponieważ dostawa realizowana jest przez firmę zewnętrzną. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zamówiona kanapa będzie długo Państwu służyć.
14.11.2019 09:58
Towar uszkodzony
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za dostarczenie uszkodzonego produktu. Przypominamy, że przysługuję Państwu prawo do zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru. Ze szczegółami można się zapoznać na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/
06.11.2019 06:18
Witam Jestem niezadowolony ze względu ze miał byc kolor niebieski a dostarczono w ciemnoniebieskim. Szkoda. Pabierowski Boguslaw
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z koloru fotela jaki Pan zamówił, jednakże w karcie produktu jest napisane, iż kolor produktu to granatowy. Mamy nadzieję, że mimo wszystko fotel będzie długo służył.
30.10.2019 07:30
Dokonałam zakupu krzesel kuchennych w ilości 3 szt., wszystkie powyszczerbiane, poobcierane, po moim telefonie w tej sprawie uslyszalam, proszę zrobić zdjęcia i przesłać, to ocenimy, czy będziemy wymieniać uszkodzone elementy, poza tym nie mogłam doczekać się na dostawę, zmuszona byłam interweniować. Absolutnie nie polecam, beznadziejna obsługa.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wydłużony czas dostawy oraz dostarczenie uszkodzonych krzeseł. Jest nam niezmiernie przykro, że jest Pani niezadowolona z obsługi naszego sklepu, jednakże przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru to standardowa procedura reklamacji w naszym sklepie.
22.10.2019 07:52
Kiepskie biurka, żałuję że kupilem
19.09.2019 06:46
pomimo, że dostałem produkt, który zamówiłem, do tego ten produkt spełnia moje oczekiwania, to uważam że oczekiwanie na niego 2 miesiące to lekka przesada. informacja o czasie dostawy ponad 28 dni roboczych powinna być lepiej wyeksponowana.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Przykro nam, że czas oczekiwania na przesyłkę nie spełnił Pani oczekiwań, jednakże składając zamówienie, taki termin został zatwierdzony. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zakupionego towaru i mamy nadzieję, że będzie długo służył. Pozdrawiamy.
09.09.2019 08:07
Stolik byl obity w dwóch miejscach
06.09.2019 14:54
Zamawialalismy narożnik prawostronny A otrzymaliśmy lewostronny. Bardzo proszę o jak najszybszy kontakt i wymianę narożnika.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Serdecznie przepraszamy za pomyłkę jaka nastąpiła. Cieszymy się jednak, że reklamacja została szybko rozpatrzona u naszego dostawcy i prawidłowy narożnik dotarł do Państwa. Pozdrawiamy.
28.08.2019 16:39
Zaden z zamowionych mebli nie przyszlo na Czas!
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Zarówno fotel jak i regał, który Pani zamawiała z wysyłką 48h, zostały w tym terminie wysłane (czas dostawy został wydłużony, jednakże nie jest on zależny o nas). Jedynie wysyłka dywanu nastąpiła z opóźnieniem, za co serdecznie przepraszamy.
15.08.2019 08:06
Przesyłka fatalna, ponad 2 tygodnie czekałem na dowiezienie już po otrzymaniu informacji, że towar został wysłany. Przeleżał na magazynie i nie było komu go dostarczyć.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w wysyłce zamówionego towaru. Mamy nadzieję, że mimo wszystko zamówiona szafka spełnia oczekiwania. Pozdrawiamy.
07.08.2019 12:57
Opóźnienie w dostawie
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Przykro nam, że dostawa stołu się opóźniła. Niestety nie mamy wpływu na działania firm przewozowych. Z naszej strony realizacja zamówienia przebiegła pomyślnie, towar został wysłany w terminie.
02.08.2019 10:59
Nigdy wiecej, pomijajac niezgodny z prawem zapis o braku mozliwosci odstapienia od umowy, gdyz `meble robione sa na indywidualne zamowienie` co jest kolejna bzdura, bo ta komoda nie byla meblem robionym pod wymiar. Cala sytuacja zaistniala z ewidentnych checi oszczednosci producenta...ale takie rzeczy tylko w Polsce. Kolejna sprawa po zaplaceniu dodatkowych!! 200 zl za transport (co przy zakupienie meble za 2500zl jest totalnym skandalem) kurier wyrzucil paczke na wjezdzie, poproszony o przsuniecie jej na bok by nie utrudniac kobiecie z dziecmi wyjazdu z domu (szafka jest bardzo ciezka i nie do ruszenia) zakomunikowal iz nie placa mu za wnoszenie meble wiec tak go zostawil. 90 % zakupow robie przez internet i tak koszmarnej obslugi nie miala jeszcze nigdy. nie pozdrawiam i nie zamierzam korzystac wiecej z Panstwa uslug (chociaz szafka jest jeszcze nie zlozona, wiec moze sie okazac ze kontakt ponowny bedzie konieczny, o zgrozo) upewnie sie rowniez by nikt z moich znajomych nie musial miec podobnych nieprzyjemnosci i omijali meble.pl szerokim lukiem.

Komoda z szufladami AA060 KROOD STEEL
Nigdy wiecej, pomijajac niezgodny z prawem zapis o braku mozliwosci odstapienia od umowy, gdyz `meble robione sa na indywidualne zamowienie` co jest kolejna bzdura, bo ta komoda nie byla meblem robionym pod wymiar. Cala sytuacja zaistniala z ewidentnych checi oszczednosci producenta...ale takie rzeczy tylko w Polsce. Kolejna sprawa po zaplaceniu dodatkowych!! 200 zl za transport (co przy zakupienie meble za 2500zl jest totalnym skandalem) kurier wyrzucil paczke na wjezdzie, poproszony o przsuniecie jej na bok by nie utrudniac kobiecie z dziecmi wyjazdu z domu (szafka jest bardzo ciezka i nie do ruszenia) zakomunikowal iz nie placa mu za wnoszenie meble wiec tak go zostawil. 90 % zakupow robie przez internet i tak koszmarnej obslugi nie miala jeszcze nigdy. nie pozdrawiam i nie zamierzam korzystac wiecej z Panstwa uslug (chociaz szafka jest jeszcze nie zlozona, wiec moze sie okazac ze kontakt ponowny bedzie konieczny, o zgrozo) upewnie sie rowniez by nikt z moich znajomych nie musial miec podobnych nieprzyjemnosci i omijali meble.pl szerokim lukiem.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, że miała Pani tak złe doświadczenie z dostawą zamówionego towaru. Przypominamy jednak, że to firma kurierska jest odpowiedzialna za dostarczenie przesyłki, dlatego nie mamy wpływu na ich działania. Oczywiście zajęliśmy się wyjaśnieniem opisanej sytuacji. Mamy nadzieję, że zamówiona szafka spełniła Pani oczekiwania. Pozdrawiamy serdecznie.
25.07.2019 10:23
Jeśli piszą,że czas oczekiwania wynosi 10 dni roboczych to towar otrzymasz po ponad dwóch tygodniach.
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Zgadza się, 10 dni roboczych to dwa tygodnie - zatem Pana zamówienie zostało wysłane w terminie, a nawet jeden dzień roboczy wcześniej. Mamy nadzieję, że jest Pan zadowolony z zakupionego towaru. Pozdrawiamy.
13.07.2019 15:09
Paczka przyszła po dwóch tygodniach od daty zakupu, jedna z czterech nóg była złamana krzesła miały być z drewna dębowego a nie są, nie wiem jaki to gatunek ale na pewno nie dąb bo wygląda całkowicie inaczej śruby do skręcania mebli miały uszkodzone gwinty nie szło ich wkręcić musiałem kupić nowe, lakier/ farba to jakaś kpina jest tak cienki że miejscami wygląda jak surowe drewno. Kontaktu ze strony firmy meble.pl całkowity brak pomimo moich kilkukrotnych telefonów i maili że paczki nie otrzymałem. Dla zainteresowanych mogę podesłać fotografie tego bubla i w/w wad.
29.04.2019 11:55