Samą transakcję oceniam mało przyjemnie, ze względu na brak możliwości szybkiego kontaktu, po mimo że numer kontaktowy był podany wiele razy nikt nie odebrał tego telefonu. Jak już po wielu próbach Pani odebrała telefon, to była po prostu nie miła, zdawkowo udzielała informacje, np. że wszystko jest podane w zamówieniu. Jednak w zamówieniu nie było podane w jaki sposób i kto będzie kontaktować się w sprawie dostawy kanapy, która nie jest małym przedmiotem i chcieliśmy wiedzieć czas i dokładną formę dostawy aby móc się przygotować. Obsługę klienta oceniam nisko. Sam produkt wygląda na wykonany solidnie, kosztował 8600 zł, jest używany krótko i okazjonalnie więc nie ma śladów użytkowania na nim,
15.05.2025 10:42
Produkt zamówiony, na stanie, 2 szt., miał przyjść w przeciągu kilku. Po około 7 dniach oczekiwania na produkt lub jakąkolwiek informacje zgłosiłem się do państwa z prośba o informację. Otrzymałem wiadomość, następującej treści `Zamówienie zostało złożone na 2 hokery, choć na magazynie jest dostępna tylko 1 sztuka. Druga sztuka jest na zamówienie i termin realizacji będzie wynosił około 2 miesiące`. Oczywiście nigdy bym się nie zdecydował na zakup, przy dwóch miesiącach, choć oczywiście rozumiem sytuację. Braku jakiejkolwiek informacji i późniejszego braku szacunku do klienta nie rozumiem i nie akceptuję.
23.03.2025 14:34
Dostawa dramat. Kurier wiezie towar wielkogabarytowy, nie dzwoni nie ustala kiedy ktoś będzie w domu. Zero informacji i kontaktu, nigy wiecej DPD. Kontakt z firmą meble.pl niemożliwy telefonicznie, w miare sprawnie i rzeczowo odpisują na email, to jedyny plus. Nie polecam
27.02.2025 08:12
Niestety, została dostarczone tylko jedna lampa. Nie wspominając o perturbacjach dotyczących zmiany adresu. Nie polecam!
26.02.2025 14:16
Wszystko fajnie, artykuł zgodny z opisem. Ale czas realizacji, to jakaś porażka. Stół z krzesłami zamówiony pod koniec listopada ubiegłego roku, krzesła doszły bardzo szybko. Czas dostawy stołu określony był „wysyłka po 4 grudnia”. W połowie grudnia napisałam maila do Państwa, bo nikt z obsługi nie raczył się ze mną skontaktować. Odpisali, że mają obsuwę w produkcji i dostawa będzie w drugiej połowie grudnia/koniec grudnia. W połowie stycznia ponownie to ja napisałam maila, w odpowiedzi otrzymałam informację, że nadal jest opóźnienie i stół dotrze do mnie w połowie stycznia. Finalnie stół dotarł 5 lutego… zero dyskusji na temat rekompensaty za taki wydłużony czas oczekiwania… odniosłam wrażenie, że gdybym sama nie upomniała się o produkt nikt nie raczył by mnie poinformować o terminie realizacji zamówienia. Przykro, bo artykuły prezentują się ok, ale podejście do klienta, bardzo, bardzo, bardzo słabe.
21.02.2025 21:25
brak częsci do stołu
18.02.2025 10:15
Zmulenie inny kolor niż na zdjęciu. Kształt różni się od tego który jest na zdjęciu. Materiał niskiej jakości
24.01.2025 08:20
Dostawa była uszkodzona. Obydwie szafki są po lewej stronie tak jak na zdjęciu widać zniszczone. Proszę o przesłanie nowych. Pozdrawiam
17.01.2025 22:21
Dywan mial przyjść po 9.01. Przyszedł w święta; czyli 3 tygodnie wcześniej ),kiedy przebywaliśmy z mężem za granicą. Zadzwoniłam do opiekuna transakcji powiedziała zeby sie nie przejmowac .Ze dywan wróci do magazynu i zostanie wyslany jak wskazano w mailu czyli po 9.01.Ale dywan nie przyszedł już wcale.Zeijsjcie manatki bo takiej żenany nie widziałam nigdy!!!!!
15.01.2025 11:10
Przez słabe wypełnienie gąbka , bardzo widoczna przez tapicerkę konstrukcję siedziska. Niestaranne z dużymi zmarszczeniami szwy na bokach siedziska.
07.01.2025 23:10
Długi czas oczekiwania. Z pewnością już nie kupię nic w tym sklepie.
28.12.2024 08:46
Bardzo długie terminy realizacji i dodatkowo odsuwane w czasie. Zrezygnowałam z zamówienia. Pani przyjęła rezygnację a następnie przysłała towar!!!. Domownicy odebrali paczkę a ja zamówiłam już inny produkt. Bardzo słaby kontakt. Firmę nie obchodzą terminy ani zadowolenie klienta.
15.12.2024 09:36
Nie jesteśmy zadowoleni . Chcieliśmy od razu po dostawie wymienić te stoliki na takie same tylko z innym odcieniem dębu- blatu ( na zdjęciach w esklepie wyglądał inny niż w rzeczywistości przyszedł ) Informację z prośbą o wymianę skierowaliśmy zaraz po otrzymaniu towaru bez jego złożenia i wyjmowania z paczki - paczkę otworzyliśmy ale jak zobaczyliśmy barwę blatu który zresztą był na wierzchu to od razu złożyliśmy prośbę elektronicznie i telefonicznie - bez pozytywnego załatwienia z Państwa strony.
19.11.2024 12:41
Nie polecam nikomu tego sklepu. Dwukrotnie przekładali wysyłkę, a zakupiłam przedmiot ze względu na szybką dostawę. Finalnie kanapa przyszła o 2 miesiące opóźniona, czyli łącznie czekałam na nią 3 miesiące. Ponadto dostałam informacje że kanapa przyjdzie w czwrtek więc mąż wziął wolne, aby ją wnieść. Niespodzinka, kanapa przyszła dzień później. Musiała stać na dworze, an szczescie nikt jej nie ukradł ani deszcz nie padał. Napisałam do firmy o zadośćuczynienie po pierwszym mailu odnoście opóźnienia- dostałam marne 200zł. Gdybym wiedziała, że opóźni się znowu, żądałabym zwrotu pieniędzy i anulowania tranzakcji. Stanowczo NIE POLECAM.
04.11.2024 20:49
Mebelek rewelacja ale czas dostawy to prawie rok czasu więc lipa. Warto było jednak poczekać.
22.10.2024 09:14
Brak informacji dot. statusu zamówienia, opóźnienie prawie o 4 mies., brak kompensaty i orientacja na klienta jest bardzo słaba. Już dawno czegoś takiego nie było przy zakupach przez Internet. Powodzenia
25.09.2024 10:51
Proszę zmienić firmę kurierska. Pięć razy był przekładamy termin dostawy.
23.09.2024 08:43
Wg opisu oferty krzesła miały być wysłane w 2 dni. Zostały wysłane po 3 tygodniach. Pani na infolinii wyjaśniła mi, że to z powodu dużego zamówienia, jakie złożyłem. Zamówiłem 4 krzesła. Oferta ciągle jednak wisiała z 2 dniowym okresem wysyłki.
10.09.2024 17:42
Słaba obsługa klienta, brak odpowiedzi na wiele pytań, za transport z wniesieniem na parter firma chciała 350zł!
Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Transport z wniesieniem jest usługą dodatkową, dlatego jest indywidualnie wyceniany przez firmę kurierską. Nie mamy wpływu na ceny jakie podaje firma kurierska. Przykro nam, że oceniła Pani naszą obsługę klienta jako słabą. Z korespondencji z Panią wynika, że na zadane pytania szybko otrzymała Pani wiadomości zwrotne i nie została Pani bez odpowiedzi z naszej strony. Mamy nadzieję, że zakupiona komoda spełnia Pani oczekiwania i będzie Pani długo służyć. Pozdrawiamy serdecznie!
29.08.2024 10:27
Brak komunikacji . Wprowadzenie w błąd o terminie dostawy oraz pozostawienie wielkiej palety pod domen.
15.08.2024 16:24
wysyłka każdego z zamówionych towarów innym transportem i w innym terminie. Brak możliwości ustalenia terminów dostaw. Bardzo ograniczony kontakt z obsługą
07.08.2024 08:15
Nie odpowiedział na moją reklamacje. Nie wie i nigdy nie widział co sprzedaje.Dramat
05.07.2024 08:10
Krzesła ok ale niestety nie można ich złożyć bo śruby do przykręcenia siedzisk są za krótkie. Brak kontaktu email,(firma nie odpisuje) ciężko się dodzwonić
03.07.2024 09:43
Kanapę zamówiłam w marcu, ponieważ długo nie otrzymywałam informacji kilka razy pisałam maila, bez odpowiedzi. Pod koniec maja otrzymałam wiadomość o tym że kanapa zostanie dostarczona. Ponieważ nie było mnie w kraju poprosiłam o przesunięcie dostarczenia o dwa tygodnie. Nie otrzymałam znów odpowiedzi, przysłano rachunek, więc raz jeszcze podjęłam próbę kontaktu. Tym razem otrzymałam odpowiedź że kanapa zostanie dostarczona po 16 czerwca i znów jak kamień w wodę. Reasumując kontakt żaden, a mebel zamówiony w marcu nie dotarł.
25.06.2024 21:17
Dramatyczna obsługa, fatalny kontakt z klientem, brak profesjonalizmu, niedotrzymywanie ustaleń. Wykupiona usługa wniesienia nie została zrealizowana przez dostawcę, więc do tego wchodzi jeszcze oszustwo na kwotę 200 zł. Nie polecam!
19.06.2024 19:27
Czas dostawy rozwalił mnie na łopatki
23.05.2024 20:38
Brakuje części do montażu
15.04.2024 11:43
Dokonalam zbiorowego zamowienia ze wzgledu na brak czasu i mozliwosci odbioru wielu przesylek kurierskich ze wzgledu na prace. Niestety kazdy produkt zostal wyslany osobno. Co kilka dni byla inna firma kurierska z jakims meblem. Bez uslugi wniesienia mimo oplaty. W mailach nie widzialam nawet ktory towar wychodzi do wysylki. Tylko kody i numery przesylek co bylo niezrozumialo i wymagalo monitorowania sprawy aby mozna bylo ustalac montaze na miejscu. Jestem bardzo niezadowolona z zakupow w tym sklepie. 3 produkty zostaly podzielone na 4 wysylki a i tak nadal nie otrzymalam calosci zamowienia bo do lozka nie przyszedl stelaz o ktory znowu musze pisac maile, sprawa bardzo sie rozciaga i te zakupy nie byly przyjemnoscia pomimo wydanych pieniedzy.
23.03.2024 08:17
Dostawa 48h jest fikcją. zamówienie dostarczono po prawie 2 tygodniach
19.03.2024 10:33
Z zamówionych w tej samej transakcji 2 foteli barowych dotarł tylko ten granatowy a po szarym ani widu ani słychu, nie wiem na jakim to jest etapie czy ktoś zapomniał czy czekamy na dostawę. Proszę o jakieś info.
29.02.2024 14:12
Termin wysyłki przesuwany był kilkukrotnie. W momencie gdy dostałem już informację, ze ustalany jest transport, dostałem kolejną wiadomość z informacją, że jednak jeszcze nie ma tego produktu. Bardzo długi czas oczekiwania, niezgodny z zapewnieniami firmy (tym co było na stronie). Ponadto, za tak długi czas oczekiwania dostałem propozycję rekompensaty (moim zdaniem niewspółmiernej do czasu oczekiwania), jeżeli poczekam na produkt trochę dłużej. Zdecydowałem się poczekać, mebel jest u mnie już 3 tyg, rekompensaty brak, informacji jakichkolwiek też. Osobiście bardzo negatywnie oceniam, nie wiem czy zdecyduję się na kolejne zakupy tutaj.
28.02.2024 11:16
Fatalnie. Paczka przyszla uszkodzona. Czekam na rozpatzrenie reklamacji. W sklepie nikt mi nie pomogł, kazała Pani dzwonic do firmy kurierskiej
11.01.2024 09:21
Niestety krzesła po mimo zamówienia z opisem "dostawa przed świętami" zostały dostarczone po świętach. Olbrzymi minus całego zakupu. To był główny powód dla którego zdecydowaliśmy się u Państw zakupić krzesła, a tu takie rozczarowanie.

Krzesło CLARION 2 - czarny/popiel
Jesteśmy zadowoleni z zakupu. Krzesła są bardzo dobrej jakości i wydają się solidne. Krzesła są wysyłane juz skręcone więc odchodzi element montażu co jest dodatkowym plusem. Jedynym minusem całego zamówienia było to że krzesła przyszły po świętach, a na stronie była informacja że zostaną dostarczone przed świętami. Gdyby nie "ekspresowa wysyłka" to zakupilibysmy krzesła u konkurencji w lepszej cenie, ale trudno... Krzesła polecam.
05.01.2024 09:26
Jeśli chcecie czekać tygodniami na meble to tu kupujcie. Fotel wysłany w dwóch paczkach, jedna doszła sprawnie, na drugą czekałam 2 tygodnie. Leżała na magazynie i nikt nie potrafił powiedzieć, dlaczego: ani meble.pl ani pożal się poczta polska. Spokojnie można było wysłać fotel w całości, ponieważ w drugiej paczce było tylko oparcie, które było lekkie. Pan z meble.pl twierdził, że to wszytsko wina przewoźnika, czyli w tym przypadku Pocztexu. Ale ktoś podpisał z nimi umowę i dokonał wyboru....Pan twierdził, że nie ma wpływu na to, jak i przez kogo są wysyłane meble z magazynu ...śmieszne tłumaczenia.
02.01.2024 10:41
SZCZERZE MÓWIĄC JESTEM ROZCZAROWANA CAŁA SYTUACJA. ZAMAWIAŁAM MEBLE NA INTERNECIE MYŚLĄC, ŻE TO SA POLSKIE PRODUKTY, BO TEGO MOŻNA SIĘ DOMYŚLAĆ JEŚLI WIDI SIĘ STRONĘ MEBLE.PL. ODBIÓR BYŁ PRZEZ MOICH RODZICO ,KTÓRZY DOPIERO TERAZ POINFORMOWALI MNIE ,ŻE MEBLE SA PRODUKCJI CHIŃSKIEJ …… GDYBYM CHCIAŁA KUPIĆ MEBLE CHIŃSKIE SZUKAŁABYM ICH NA ALILI EXPRESS… KOSZTOWAŁYBY POLOWE I NIE MIAŁABYM ZARZUTÓW DO JAKOŚCI. STRONA POWINNA OTWARCIE ZAZNACZYĆ ,ŻE JEST POŚREDNIKIEM W SPRZEDAŻY MEBLI CHINSKICH
31.12.2023 21:54
Szafki nocne kupione za tyle kasy a szuflady chodzą tak jak przy szafce kupionej w ikei za 200 zł.Nie polecam
30.12.2023 22:42
Niestety stół dotarł do mnie uszkodzony (narożnik blatu) mimo oryginalnego opakowania, poza tym długi okres oczekiwania na zamówiony towar
27.12.2023 22:04
Obsługa niepomocna, czas przesyłki trzykrotnie przekraczający termin dostawy podany przy produkcie. NIE POLECAM.

Krzesło welurowe K462 - popielaty
Jestem bardzo zawiedziona zakupem bo kolor krzeseł jest totalnie różny od tego , który jest przedstawiony w ofercie.. W ofercie obicie krzesła miało jasny popielaty kolor a w rzeczywistości kolor jest bardzo ciemny szary , wręcz z odcieniem niebieskim. Różnica jest ogromna . Żałuję zakupu , jak można przedstawiać klientom towar tak przekłamujący rzeczywistość ? NIE POLECAM.
22.12.2023 20:24
Kupiłem łóżko bardzo niewygodne oraz zrobione z najtańszych materiałów, niestety sklep zasłania się przepusem iż łóżko było robione na specjale zamówienie i nie można zwracać towaru. Sprzedając takie taką tandetę to sprytny przepis. Nie polecam .

Kanapa rozkładana 1-osobowa z pojemnikiem BELLA 80
Bardzo niewygodna , zrobiona z najtańszych materiałów, gdybym zobaczył ją przed zakupem to w życiu bym jej nie kupił a na pewno nie za taką wysoką kwotę. Pieniądze wyzucone w błoto, musiałem kupić nowe bo tego nie można zwrócić. Nie polecam nikomu tego produktu. Sklep chowa się za przepisem iż łóżko jest robione na specjalne zamówienie i nie można zwracać.
21.12.2023 09:23
Tragedia, przyznaje ze to ja coś źle kliknołem co do koloru fotela, chciałem wymienić na inny kolor i pokryć wszelkie koszty, ale niestety powiedziano że to niemożliwe, nie polecam takich firm
27.11.2023 17:13
Czas oczekiwania bardzo długi, ok. miesiąca- oczywiście nas uprzedzono . Ale potem przesunięto termin dostawy o kolejne nie kilka dni a prawie dwa tygodnie. Jakośc przedmiotu bardzo dobra, ale czas oczekiwania był przesadny.
12.11.2023 12:09
Kurierzy którzy obsługują firmą są nie profesjonalnej. Jeden (zadbane.pl) naciągną ojca na pieniądze na dostawę z przyniesieniem bez żadnego skutku jak złożyłam reklamację.
12.11.2023 08:42
za długi okres oczekiwania na zamówiony towar
27.10.2023 22:02
Stół viliams, blaty ok, nogi niedomalowane ,jedna obita wielkości paznokcia kciuka
12.10.2023 10:24
Łóżko bez materaca tak jak w opisie jednak brak wzmianki że braku stelaża na materac . Łóżko całkowicie nienadaje się do spania trzeba dołożyć 500 zł na stelaż n8e licząc 1000 zł na materac , nie polecam.

Łóżko FOLLOW z wysuwanymi szafkami nocnymi 180x200 - dąb artisan/matera
Łóżko nie posiada stelaża, jednak w opisie nie ma o tym wzmianki . Nie nadaje się do spania póki nie zainwestuje się 500 zł na zakup stelaża. Nie polecam ponieważ przy składaniu czeka was przykra niespodzianka i dodatkowe koszty .
03.10.2023 18:19
Niestety nie jestem zadowolona z obsługi. Przed zakupem, zadzwoniłam podpytać o jeszcze jeden element do łóżka jaki był mi potrzebny. Dostałam w sumie odpowiedź i informacje również, że dane łóżka są dostępne akurat także do 4 dni będzie wysyłka. I zaczęło się…brak informacji po zamówieniu towarów, po ponad tygodniu i kontakt z mojej strony z zapytaniem, co z dostawą dostałam informacje, że towar zostanie wysłany jednak po 3 tygodniach… Nadmienię, że gdybym sama się nie skontaktowała pewnie tej wiadomości w ogóle by nie było
09.09.2023 08:43
Brak otworòw do 8 kołkòw. Pozostałe wywiercone nieròwno. W związku z tym ława niemożliwa do samodzielnego montażu
21.08.2023 19:05
Dostawa poza terminem wyznaczonym
08.08.2023 08:07
Długi czas oczekiwania, szafa była w wielu miejscach brudna, ale co gorsza wyszczerbiona.
13.06.2023 12:35